Nabídka práce administrativní pracovník

547 aktuálních volných míst

  • Pracovnice v objednávkové kanceláři

    místo výkonu práce : Červený dvůr SŠ, znalost práce na PC, hlásit se na tel. č. 608 967 338 Z : 19.1.2017

  • Administrativní pracovník/ce, fakturant/ka, pomocný/á účetní

    Pozice: administrativní pracovník/ce, fakturant/ka, pomocný/á účetní Náplň práce: práce v odbytovém oddělení, příjem a zpracování objednávek, fakturace, další administrativní práce. Požadujeme alespoň základní znalosti účetnictví, pracovní doba 6:00-14:30 hod. Nástup možný dle dohody. Mzda: 15 000,- Kč Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování Kon ...

  • Administrativní pracovník

    CHRÁNĚNÉ PRACOVNÍ MÍSTO VYMEZENÉ POUZE PRO OZP POŽADUJEME: základní znalost práce na PC – Excel, Word, spolehlivost, pečlivost, praxe v administrativě výhodou, SŠ vzdělání. NÁPLŇ PRÁCE: zapisování objednávek, evidence dokladů, smluv, tvorba podkladů. PRACOVNÍ DOBA: FLEXIBILNÍ (max 4h denně), POLOVIČNÍ ÚVAZEK NABÍZÍME: stabilní zaměstnání, seri ...

  • Klientský pracovník

    místo výkonu práce : Bruntál, Dr. E. Beneše 21 Přímý styk s klienty banky. Zprostředkování standardního rozsahu produktů a služeb banky a finanční skupiny ČSOB svěřeným klientům Zaměstnanecké výhody : 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravenky, životní a penzijní připojištění, 3 dny zdravotního volna, zvýhodněné produkty skupiny ČSOB. Hlásit se n ...

  • Asistent/ka v administrativě - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Administrativní pracovník

    Administrativní pracovník - "Asistent/ka realizačních služeb" SAITECH s.r.o., hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici "Asistent/ka realizačních služeb" Popis pozice: Administrativní a organizační činnosti, komunikace s našimi zákazníky a dodavateli, objednávání a naskladnění zboží, fakturace, správa a tvorba dokumentů, úřady ( ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce: Pod Klamovkou č.p. 472/7, Košíře, 150 00 Praha 5 kontakt: Rudiy Olena, tel.: 777 231 430, e-mail: familydent@email.cz Prvotní kontakt prosím na e-mailem

  • Administrativní pracovník/ice

    znalost ruštiny, praxe v lékařství, znalost stomatologického trhu a materiálu

  • Asistent/ka

    místo výkonu práce: Bělohorská č.p. 185/163, Břevnov, 169 00 Praha 69 kontakt: Schönauerová Karolína, tel.: 728015361, e-mail: karolina@schonauer.cz komunikativnost, angličtina slovem i písmem, tagalog slovem. Náplň práce: komunikace s uchazeči o zaměstnání z Filipín, komunikace s úřady a obchodními partnery na Filipínách. ...

  • Osobní asistent

    práce s filipinskými uchazečkami o práci na filipinské i české straně, znalost práce s úřady - ÚP, MV, filipínské, jazyk Aj, český, ubytování

  • Asistent(ka) oddělení servisu

    Místo výkonu práce : Koněvova 2660/141, Praha 3 Způsob prvního kontaktu : e-mailem zaslat životopis na adresu - Monika.hajkova@eurovytahy.cz Kontaktní osoba : Ing. Monika Hájková Upřesňující informace : NÁPLŇ PRÁCE - - zpracování zakázkových listů - práce v IS Helios - pečlivost - zodpovědnost - příjemné vystupování - příjem, převod a výdej mater ...

  • Asistent/ka realitního makléře - práce z domova

    ASISTENT/KA REALITNÍHO MAKLÉŘE - PRÁCE Z DOMOVA - dobrá znalost českého jazyka i písmem, schopnost vést obchodní jednání po telefonu, vhodné PC s připojením na internet a telefon s neomezeným voláním, práci lze vykonávat plně z domova, jedná se o práci časově náročnou, ale s velmi dobrým ohodnocením Vhodné i pro absolventy a OZP max. s 2. st. inva ...

  • PRACOVNÍK/-ICE PŘIJMU OBJEDNÁVEK rozvozové pizzy

    PRACOVNÍK/-ICE PŘIJMU OBJEDNÁVEK rozvozové pizzy - PP na dobu neurčitou nebo na DPP, turnusové služby, nástup od 1. 2. 2017 - Náplň práce: přijímání objednávek telefonicky/mailem/osobně; zpracování objednávek směrem k zákazníkovi; invetury zboží a příprava objednávek; organizace práce v rámci směny; práce na směně - Požadujeme: zkušenosti z maloobc ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Administrativní práce (pokladna, vedení skladu, správa aut). Požadujeme: středoškolské vzdělání - výhodou ekonomické zaměření Nabízíme: zajištění obědů Pracovní doba: 1 směna 6:00-14:30 hod. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.

  • Pracovník/ce pobočky

    Požadavky:Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Pracovní doba Po-Pá 8.00-16.30. Podmínkou je absolvování vstupního třítýdenního školení v sídle firmy v Dubňanech na jižní Moravě. K výběrovému řízení budou pozv ...