Nabídka práce administrativní pracovník

657 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ice

    Strukturovaný životopis zasílat na e-mail synacova@obzor-plzen.cz, event. na adresu Obzor, výrobní družstvo, Plzeň, personální oddělení, Hřbitovní 19, 312 55 Plzeň Požadujeme: Uživatelská znalost práce s PC, pečlivost, odpovědnost. Vhodné pro OZP. Možnost zkráceného úvazku na 20-30 h týdně. Zaměstnanecké výhody: Perspektivní zaměstnání v prosperu ...

  • Zapisovatel-ka

    Požadavek na dobrou znalost českého jazyka (mluvnice), podmínka výborná znalost psaní na počítači (zápis v jednací síni) a to všemi deseti prsty, základní znalost práce s PC. Je možné i pro absolventa střední školy bez maturitní zkoušky, případně pouze s výučním listem, pokud budou splněny požadavky shora. Vhodné i pro matky po rodičovské dovolen ...

  • Obchodní asistenti

    Požadavky: uživatelská znalost kancelářského balíku MS Office, znalost německého jazyka na úrovni B1, výhodou - práce s účetním systémem POHODA, zkušenosti s fakturací, technické vzdělání a schopnost učit se Náplň prcáce: příjem a zpracování objednávek v NJ, komunikace s centrálou obchodního zastoupení i se zákazníky, zpracování cenových nabídek, ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Náplň práce: běžná kancelářská práce, faktury, objednávky, evidence výroby, zpracování personální agendy a podkladů pro mzdy; Požadujeme: příjemné vystupování, dobrá znalost ČJ, AJ, (NJ nebo FJ ), znalost práce na PC (Word, Excel), umět samostatně myslet a organizovat práci, technické vzdělání výhodou, znalost Money S3 - výhodou; Kontaktujte nás e ...

  • Referent - vodní hospodářství

    z.: 20.6.2017. PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízení NELZE zasílat e-mailem, pouze osobně nebo poštou. Doporučujeme prostudovat podmínky (vzdělání, praxe v oboru) na webových ...

  • Administrativní pracovník

    - asistence obchodním zástupcům - zpracování objednávek, evidence skladů a jiné administrativní činnosti - německý a anglický jazyk výhodou - znalost práce na PC (Word, Excel, …) - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost roční prémie, stravenky, příspěvek na dovolenou, příspěvek na životní pojištění

  • Administrativní pracovník

    Administrativní pracovník: Přijmeme administrativního pracovníka, pro komunikaci se zákazníky ( objednávky, nabídky, poptávky) . Požadujeme: čistý trestní rejstřík, pracovitost, pečlivost, logické myšlení. Pracovní doba Po-Pá 9:00 - 18:00 Nástup: Ihned životopisy zasílejte na jan.sklenicka@cdrmarket.cz

  • Asistent/ka s plynulou angličtinou

    Hledáme zkušené uchazeče/čky, prosím o zasílání strukturovaného životopisu v anglickém jazyce, následně Vás budeme telefonicky kontaktovat. Náplň práce Poskytnout profesionální odpovědi na všechny telefonní, emailové a osobní personální dotazy od zaměstnanců a návštěvníků Zajištění spolupráce s dodavateli a udržování dobrých klientských vztahů Org ...

  • Asistentka / asistent

    Česká daňová poradenská kancelář v Klatovech hledá 2 příjemné asistentky z Klatov a okolí na plný prac. úvazek v kanceláři. POŽADUJEME: smysl pro pořádek v dokumentech a dobrá znalost německého jazyka ( vyřizujeme také daně pro české občany pracující v Německu), odborné znalosti nejsou požadovány, zaškolíme při plném platu Nástupní plat 20 000,- K ...

  • Administrativní pracovník

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - CE Pracovní náplň: - administrativní činnost - tvoření objednávek, nabídek - servis zákazníků - práce s "excelovými" soubory - zadávání dat do interního systému Požadujeme: - minimálně SŠ s maturitou, - vhodné pro absolventy - aktivní znalost AJ nebo NJ - znalost práce na PC, Excel, Word - v pokročilé formě - časovou ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Klouzavá pracovní doba. Výhoda: znalost školní administrativy. Práce na PC.

  • Asistent - Disponent vozového parku

    PROFIL UCHAZEČE: *ŘP - B *základní znalost práce na PC *NJ výhodou, ne podmínkou *schopnost odolávat stresu PRACOVNÍ NÁPLŇ: *fyzicky nenáročná práce *kontrola, přebírání a manipulace s auty *vyplňování protokolů *zadávání dat do PC NABÍZÍME: *Práci v atraktivním prostředí autorizovaného servisu Škoda, VW a Audi *Závodní stravování *smlouva na d ...

  • Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

    Místo výkonu práce : Koněvova 22, Praha 3 - Žižkov Způsob prvního kontaktu : telefonicky na č. 731 318 393 nebo e-mailem - halova@medicalhelp.cz Kontaktní osoba : paní Hálová Upřesňující informace : nutná praxe ve zdravotnické administrativě, požadujeme aktivní znalost AJ a RJ slovem i písmem

  • Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

    Angličtina, latina, PC, benefity

  • Administrativní pravcovník/ce

    NJ podmínkou, práce na PC