Nabídka práce administrativní pracovník

532 aktuálních volných míst

  • Zapisovatel/-ka

    ZAPISOVATEL/-KA - PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup od 15. 3. 2017 - V kolonce nástupní plat je uvedena nejnižší sazba, neboť ve státní správě se určování výše platu řídí nařízením vlády č. 564/2006 Sb. dle započitatelné praxe. - Požadujeme: ÚSO vzdělání; velmi dobrou znalost psaní na klávesnici (minim. 250 úhozů/min.), státní ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Dohoda o pracovní činnosti Kontakt telefonicky. - SOU

  • REFERENTstavebního úřadu

    Zákonné předpoklady: předpoklady pro úředníka Požadované vzdělání: a) vysokoškolské ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru - nebo b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví - nebo c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictv ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Požadujeme: - dobrá znalost MC Office - výhodou znalost účetnictví - komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost - řidičské oprávnění skupiny B Náplň práce: kompletní vedení agendy správa nemovitostí (evidence plateb, nákladů, záloh, roční vyúčtování), komunikace s klienty a úřady V případě zájmu zasílejte své životopisy na e-mail: slajerova@severp ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracovní poměr na dobu neurčitou. Požadujeme: znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook email, internet), znalost angličtiny, němčina či jakýkoli jiný jazyk navíc výhodou, komunikativnost. Náplň práce: příjem objednávek, komunikace se zákazníky, tvorba a rozesílání obchodních sdělení, aktualizace informací na webových stánkách, administrativa. Přihl ...

  • Administrativní pracovník/ce na bankovní pobočce

    Telefonicky si domluvit schůzku PO-Pá od 9:00 - 14:00 hodin, nebo zašlete svůj životopis na e-mailovou adresu eva.krenkova@bcas.cz. Práce na bankovní pobočce. Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou - čistý TR - znalost práce s PC - komunikační dovednosti - příjemné vystupování - ochota učit se novým věcem Zajistíme: - ucelený systém vzdělávání hra ...

  • Administrativní pracovník/ce - grafik/čka

    Místo výkonu práce: Náměstí 171, Chrast u Chrudimě POŽADAVKY: znalost práce na PC a znalost programu COREL. První kontakt učiňte prosím na výše uvedeném telefonním čísle úterý-čtvrtek 6-14hod. , e-mailovou adresou nebo přímo na provozovně. Předem si ale domluvte termín návštěvy, aby byl zodpovědný pracovník přítomen. ...

  • Obchodní asistent/ka

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: ŽIVA zemědělská obchodní, a.s., Klášterec nad Orlicí č.p. 120, 561 82 Klášterec nad Orlicí Kontaktní osoba: Brůnová Alena, tel.: 465 637 385, 606 640 063, e-mail: brunova@ziva.cz

  • Administrativní pracovnice

    Pracovní pozice pouze pro osoby zdravotně znevýhodněné nebo osoby s ID 1. - 3. stupně Požadavky: ÚSO technického zaměření, dobrá znalost PC, jednání s úřady, orientace v technické dokumentaci Nabídky na mail: personal@pco.cz

  • 3343 zástupce ředitele pro administrativní záležitosti

    místo výkonu práce: Na příkopě č.p. 857/18, Nové Město, 110 00 Praha 1 kontakt: Vanická Pavlína, tel.: 608209565, e-mail: vanicka@gmail.com Nutná znalost čínského a anglického jazyka slovem i písmem. Pohovory v anglickém a čínském jazyce po emailovém objednání. Výhodou je praxe alespoň 2 roky v oboru a dobré organizační schopnosti. Mezinárodní zku ...

  • Administrativní pracovník s nj

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK S NJ Jedná se o administrativu v německém jazyce v kanceláři. Korespondence s německými rodinami, německými agenturami práce atd. Požadujeme samostatnost a flexibilitu. Práce na 4 - 5 hodin denně s možností rozšíření na plný pracovní poměr. HLÁSIT SE: Stanislava Uhlíková tel.: 773 052 727 volat 9:00 -17:00 hod. email: peco ...

  • Administrativní pracovníci - POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ

    POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ praxe: v administrativě; KONTAKT: předem zaslat životopis, poté sjednat osobní návštěvu. Osobní návštěvu si předem telefonicky dohodnout.

  • Asistent / ka

    DO NAŠEHO PRACOVNÍHO TÝMU HLEDÁME ASISTENTKU: POŽADAVKY - znalost AJ nebo NJ - výborná znalost PC - Microsoft Office - časová flexibilita - rozhodnost - slovní a písemný projev, schopnost vyjadřování - organizační schopnosti - řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič Možnost prodloužení smlouvy V případě Vašeho zájmu zasílejte své životopisy na adresu ...

  • Asistent/ka

    ASISTENT/KA - výborná znalost NJ a AJ podmínkou. HLÁSIT SE: Michal Dobrečevič email: dopharma@dopharma.cz

  • Asistent/-ka pro investice

    ASISTENT/-KA PRO INVESTICE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: administrativní a technická podpora oddělení údržby, zajištění podkladů pro práci oddělení údržby, tvorba reportů, prezentací a dalších potřebných dokumentů, objednávky materiálu, náhradních dílů a externích oprav, komunikace s dodavateli, tvorba a udržování dokume ...