Nabídka práce administrativní pracovník

748 aktuálních volných míst

  • Administrativa

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 9 do 15 hodin, pondělí-pátek Požadujeme rodilého mluvčího obou jazyků (UK, ČR) Naplň práce: Administrativní činnosti, administrativní komunikace za pracovní agenturu v ukrajinštině i češtině, dojednávání podmínek dočasného přidělování zaměstnanců z Ukrajiny, komunikace s úřady, psaní , zpracovávání jednod ...

  • Všeobecný administrativní pracovník/ce - POUZE PRO OZP

    Osobní kontakt po telefonické domluvě, nebo e-mailem Pouze pro OZP, pracovní úvazek plný nebo zkrácený, výše mzdy dle úvazku Požadavky: Čistý trestní rejstřík, znalost práce na PC, WORD, EXCEL, email, internet , komunikativnost.

  • Administrativní pracovnice/pracovník

    Požadujeme: SŠ/VŠ ekonomického směru znalost základů účetnictví a daňové legislativy samostatnost, komunikativnost, spolehlivost a pečlivost praxe v oblasti realit a staveb výhodou Náplň práce: vedení agend nájemníků vystavování faktur zpracování vyúčtování vystavování nájemních smluv a dodatků reporting finančních výsledků a statistických přeh ...

  • Asistent/ka

    Pracovní smlouva na 1 rok s možností prodloužení. Práce na PC (word, excel), obvolávání klientů. Zajištění chodu kanceláře V případě zájmu se hlásit telefonicky Po - Pá 8 - 16 hod nebo e-mailem

  • §92

    §92 Místo výkonu práce: Praha Prvotní kontakt tel. 602 562 918 v pracovní době od 10-16 hodin nebo e-mailem futov.n@seznam.cz Práce v hereckém studiu. Komunikativní osoby s estetickým citem, praxí v oboru a ukrajinštinou na úrovni B1. Znalost jiných jazyků výhodou.

  • Referent Oddělení kontrol projektových opatření rozvoje venkona

    Místo výkonu práce: Ve směčkách 801/33, Praha 1 Prvotní kontakt: e-mailem: kariera@szif.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Náplň práce Referent tvoří a implementuje systém kontrol projektových opatření PRV 2014 - 2020 u opatření M1, 4, 6, 8 (vyjma podopatření 8.1) a M16 - podopatření 16.2. Dále zpracovává a akt ...

  • Administrativní pracovník pro zadávání dat do PC

    Místo výkonu práce: Osadní 799/26, Praha 7 - Holešovice, 170 00 Osobní návštěva pouze po předchozí domluvě! Kontaktní osoba: David Hrabina, e-mail: hrabina@gsolution.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Administrativní pracovník pro zadávání dat do evidence v PC (Specializovaný evidenční program pro evidenci odpadů). Nabízíme: - Samostatnou a zodpovědnou ...

  • Všeobecný administrativní pracovník

    Místo výkonu práce: Palackého třída 55, Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: zadávání smluv do systému, práce s fakturami, vyhotovení dokumentů k obchodním případům, komunikace se zákazníky jak na pobočce, tak po telefonu. POŽADAVKY: Práce v energetice výhodou, ne však podmínkou. První kontakt učiňte prosím na výše e-mailové adrese. ...

  • Asistent/ka kanceláře

    Místo výkonu práce: Wilsonova 368, 539 01 Hlinsko Pracovní poměr na dobu určitou - záskok za mateřskou dovolenou. NÁPLŇ PRÁCE: zajištění chodu kanceláře, plánování schůzek, komunikace a korespondence s orgány veřejné správy a soudy, komunikace s klienty POŽADAVKY: ŘP sk. B, vynikající znalost práce na PC (Word, Excel, internet), výborný slovní pro ...

  • Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Anna Procházková, e-mail: anna.prochazkova@ibs-sro.com Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace " Výborná znalost psaného i mluveného anglického a ruského jazyka " Výborné komunikační dovednosti " Schopnost týmové spolupráce " Vysoká schopnost zaměření na detail " Schopnost multitaskingu a samosta ...

  • Referent/ka servisu

    - KONTAKT POUZE EMAILEM: libichova@jap-jacina.cz KOHO HLEDÁME? Hledáme šikovného člověka, který bude umět poradit, když se u jeho/jejího stolu sejde více lidí, požadavků a věcí najednou. Referent/ka servisu je člověk, na kterého se obrací manažeři, kolegové a zákazníci a proto by měl/a být pozitivní, profesionální, aktivní a mít reprezentativní vys ...

  • Administrativní pracovník/ce se zaměřením na aktualizaci webových stránek

    Pracoviště: Chválkovická 609/82a, Olomouc. Nástup možný ihned. Prac. doba: 8:00 - 14:30 hod. Životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Asistent/ka auditora

    Pracoviště: 8. května č.p. 497/37, Olomouc. Nástup možný ihned. Požadavky: ukončené VŠ vzdělání ekonomického směru, výborná znalost AJ podmínkou, znalost dalšího cizího jazyka výhodou, znalost účetnictví. Mzda: 17.000 - 25.000 Kč (výše mzdy dle praxe). Místo je vhodné i pro absolventy. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedenou emailovou adres ...

  • Asistent/ka manažera sortimentu obuv

    Požadavky: znalost práce na počítači, zejména Excel Doba určitá s možností prodloužení Strukturované životopisy zasílat na mail: z.janova@prior.cz

  • ASISTENT/KA - zástup za MD a RD

    administrativní činnost Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání, vhodné pro absolventy, příjemné vystupování, dobré organizační a komunikační dovednosti, pečlivost