Nabídka práce administrativní pracovník

598 aktuálních volných míst

  • Asistent-ka / řidič-ka - prac. Brno

    Pracoviště: Staňkova č.p. 103/18, Brno. Asistent-ka / řidič-ka HLEDÁME NEKONFLIKTNÍ OSOBNOST S TÝMOVÝM DUCHEM, KTERÉMU NABÍDNEME KE SVÉ PRÁCI POHODOVOU A SPOLUPRACUJÍCÍ ATMOSFÉRU PŘÍJEMNÉHO KOLEKTIVU. Požadujeme: Řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič, pokročilá znalost práce na PC, trestní bezúhonnost, zkušenosti v oblasti účetnictví, ekonom ...

  • Pomocní účetní

    VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Nástup ihned. Životopisy zasílejte na email martin.schmidt@repoint.cz. Požadavky: SŠ s maturitou ekonomického směru, znalost práce na PC - program POHODA výhodou, samostatnost, znalost podvojného účetnictví, znalost mzdového účetnictví a personalistiky výhodou, ŘP sk. B výhodou. Náplň práce: vyřizování ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Riegrova č.p. 381/22, Olomouc. Náplň práce: práce na PC, práce s programem Septym, vyřizování korespondence, práce v terénu. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Olomouc. Jedná se o kancelářské práce, korespondenci a další. Vhodné i pro OZP. První kontakt POUZE mailem.

  • Administrativní pracovníci

    Nástup ihned. Životopisy zasílejte na erik.zizlavsky@sms-as.eu. Požadavky: Spolehlivost, cílevědomost, samostatnost, schopnost se učit nové věci, znalost práce s PC, řidičský průkaz skupiny B. Náplň práce: Klientský servis v oblasti hypoték, investic a pojištění - v kanceláři nebo terénu. Pružná PD 9:00-16:00 hod. Pracoviště: Prostějov, Olomouc, Ko ...

  • Dokumentační pracovnice + soc. pracovnice

    Dokumentační pracovnice na chir. odd. úv. 0,75 + soc. pracovnice úv.0,25. Dovolená 25 dní/rok, příspěvek na penzijní připojištění, stravování.

  • Administrativní pracovník

    Pracovní náplň: Administrativní činnost spojená s vyřizováním objednávek včetně jejich expedice Komunikace se zákazníky – obsluha zelené linky (zodpovídání dotazů klientů, přepojování hovorů) Požadujeme: SŠ vzdělání Uživatelskou znalost práce na PC Příjemné vystupování Zodpovědnost a pečlivost Nabízíme: Odpovídající finanční ohodnocení Příspěvek ...

  • Administrativní pracovník

    Hledáme administrativní pracovnici na 4 hodiny denně od PO-PÁ. Pracovní doba od 10:00-14:00 hodin (po dohodě lze upravit).Práce na PC. Nutná znalost programu EXCEL, WORD. Práce je vyhrazená pro lidi se zdravotním znevýhodněním (OZZ, ČID). V případě zájmu kontaktujte jednatele - Jakub Šindelář, tel.:603564380, e-mail:jakub.sindelar@bleskservis.cz ne ...

  • Zpracování / analyzování marketingových dat

    Místo výkonu práce: Jaklovecká 1379/9, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj aktuální životopis spolu s průvodním dopisem a souhlasem se zpracováním osobních údajů na adresu kariera@data-servis.eu, do předmětu prosím uveďte název pozice. Souhlas s poskytnutím osobních údajů: V souladu se zákonem č. 101/2000 ...

  • Asistent/ka realizátor/ka úklidu (OZZ/OZP)

    Pracoviště: Gen. Hrušky 1233/26, Ostrava - Mariánské Hory V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: kratka@con-spiro.cz Náplň práce: Pracovník/ce bude pracovat v kanceláři a zajišťovat její plynulý chod. Tisknout materiály na školení a vázat je. Starat se o fcb stránky společnosti a vyřizovat běžnou administrativu a telefonáty. Dále by měl/a na ...

  • Justiční pracovník/justiční pracovnice

    Místo výkonu práce: Krajské státní zastupitelství v Praze, Husova č.p. 243/11, Staré Město. Kontaktní osoba: paní Hevelová Eva, tel.: 222 111 747, e-mail: personal@ksz.pha.justice.cz. Výpis z RT, psaní na klávesnici všemi deseti, výborná znalost českého jazyka, praxe v justici výhodou. Na dobu určitou s možností prodloužení. ...

  • Administrativní pracovník/ce

    První kontakt osobně nebo telefonicky Místo výkonu práce: Brno, Šelepova 1, Běhounská 2, Zelný trh 14

  • Asistentka

    První kontakt e-mailem. Běžná administrativa Nabízíme: notebook, telefon

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Holešovice, 170 00, Dukelských hrdinů č.p. 691/33 Kontakt: Lindová Olga Bc., tel.: 251512233, e-mail: atingo@atingo.cz, tel.kontakt Po - Pá 8:00 - 19:00 hod. náplň práce: zpracování došlé e-mailové pošty a její rozdělení pro další zpracování, příjem telefonických hovorů, kompletace odchozí pošty, formá ...

  • Asistent/-ka v prodeji nábytku

    ASISTENT/-KA V PRODEJI NÁBYTKU - pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz, nástup možný ihned - Požadujeme: min. SŠ vzdělání s maturitou, praxe v oboru, znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, E-mail - MS Outlook, Facebook), přehled v účetnictví (program Pohoda výhodou), praxe v administrativě, ŘP sk. B, příjemné vystupování, ochot ...