Nabídka práce administrativní pracovník

649 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce

    z: 26.9.2017 Dohoda o provedení práce nebo Dohoda o pracovní činnosti. Soudní exekutor Mgr. Ing. Monika Michlová, Exekutorský úřad Nový Jičín hledá uchazeče/uchazečku na pozici administrativní pracovník/pracovnice v kanceláři - brigádníci, vhodné i pro studenty VŠ. Požadujeme: znalost PC, ochota učit se novým věcem, pečlivost, zodpovědnost, časov ...

  • Asistent/ka realitního makléře

    Možnost práce i na zkrácený úvazek. Nástup po dohodě možný IHNED. Náplň práce: práci lze vykonávat plně z domova, jedná se o práci časově náročnou. Požadujeme: hledáme pracovníky pro práci asistenta/-ky realitního makléře - s dobrou znalostí českého jazyka i písmem, se schopností vést obchodní jednání i po telefonu, vhodné PC s připojením na in ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    Aktualizace 13. 12. 2017, 16. 10. 2017 Požadujeme - znalost maďarského jazyka slovem i písmem, uživatelská znalost práce na PC, samostatnost, zkušenosti se správou e-shopu výhodou, dobré komunikační schopnosti. Pracovní doba Po-Pá 7:00 - 15:00. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: info@n5k.cz Pracoviště: Jablunkov

  • Administrativní pracovník

    Způsob kontaktu uchazeče: - e-mailem: Ngocmanh_cz@yahoo.com Upřesňující íinformace: - požadujeme znalost Vietnamského jazyk nejméně na úrovni C2 - nejlépe rodilý mluvčí vietnamštiny výhodou - flexibilita, a vysoké pracovní nasazení bude velkou výhodou - znalost Microsoft Word a Excel také výhodou. Zaměstnanecké výhody: stravenky Pracovní ...

  • Zapisovatel/ka u soudu

    Střední škola s maturitou, nejlépe ekonomického směru. ZNALOST PSANÍ NA POČÍTAČI A PSACÍM STROJI VŠEMI DESETI !!! znalost práce na PC NUTNÁ !!! Benefity: odměny, přiznání osobního příplatku po zkušební době, stravenky.

  • Asistent,- ka jednatele

    Náplň práce: administrativní činnost, fakturace, zpracování účetních dokladů, poskytování odborného poradenství v oblasti přírodního kamene, péče o stávající klienty, přímý prodej, příprava podkladů pro expedici materiálu ze skladu, komunikace s dodavateli, administrace webových stránek firmy, zadávání inzerce a reklamy. Nabízíme: odpovídající pla ...

  • PERSONALISTA/KA S PLYNULOU UKRAJINŠTINOU (ZamK)

    A02 z:15/11/2017 (ZamK) Požadujeme: - ukrajinština slovem i písmem, zkušenosti v oblasti zaměstnávání výhodou, né podmínkou - samostatnost, pečlivost, příjemné vystupování Pracovní náplň: - psaní inzerátů v ukrajinském jazyce, komunikace s uchazeči, zajištění vízové agendy, komunikace s úřady

  • Administrativní pracovnice do skladu ve slověnicích u lišova

    Česká společnost, působící více než 20 let na českém trhu, hledá kandidáta/kandidátku na pozici Administrativního pracovníka do skladu. Místo výkonu práce: Slověnice u Lišova Náplň práce: příjem a výdej zboží ve skladu náhradních dílů, účast na pravidelných inventurách, zadávání zakázek do firemního programu Pracovní doba: krátký, dlouhý týden (7:0 ...

  • Administrativní pracovník zákaznického oddělení

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Právě teď hledáme na centrá ...

  • Roznos letáků a plnění tašek letáků

    Hledáme brigádníky a/ na roznos letáků a vizitek v termínu 12. - 30. 1. 2018 b/ na plnění tašek letáků v kanceláři v termínu 26. a 29. 1. 2018 (13:00 - 16:00 termíny i časy jsou orientační, mohou se změnit) Mrda: 80 Kč Lokalita: Plzeň, Grafia s.r.o. Vhodné pro absolventy, MD

  • Referent pro prodejny - dorovnávání prodejen

    Hlavní náplní práce je doplňování zboží na prodejnách a výpomoc při střídání pošt. Vhodné pro uchazeče z okolí Rychnova nad Kněžnou. Požadujeme: řidičský průkaz sk. B - vlastní automobil, samostatnost, občanskou bezúhonnost. Nabízíme: cestovné a stravné, odměna při pracovním a životním výročí, příspěvek na dětský tábor, poskytnutí 2 dnů zdravotního ...

  • Referent pro prodejny - dorovnávání prodejen

    Hlavní náplní práce je doplňování zboží na prodejnách a výpomoc při střídání pošt. Vhodné pro uchazeče z okolí Chocně a Vysokého Mýta. Požadujeme: řidičský průkaz sk. B - vlastní automobil, samostatnost, občanskou bezúhonnost. Nabízíme: cestovné a stravné, odměna při pracovním a životním výročí, příspěvek na dětský tábor, poskytnutí 2 dnů zdravotní ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Stodůlky, 155 00, U jezera č.p. 2877/11 Kontakt: Sheshankova, tel.: 702190177, e-mail: astoriacompany@email.cz Jazyk: čeština slovem i písmem, ruština slovem i písmem, Excel, Word, Septim, Money S3

  • Administrativní pracovník

    místo výkonu práce: Žatec Pracovníka do administrativy na zadávání objednávek. Přijmeme pečlivého, řádného a s chutí pracujícího zaměstnance do administrativy. Spolehlivost, zodpovědnost a loajálnost samozřejmostí. kontakt: tel.: 603919009, e-mail: ctscz@ctscz.cz

  • Asistent/ka technika závodu

    POŽADUJEME: SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost AJ nebo NJ VÝHODOU: znalost SAP NABÍZÍME: příspěvek na stravování, zajištěna doprava KT - Janovice nad Úhlavou NÁSTUP IHNED MZDA: 18 000 Kč + 2 000 Kč osobní ohodnocení Kontakt: Gaboríková Věra, tel.: 376 375 634, e-mail: gaborikova@intertell.cz ...