Nabídka práce administrativní pracovník

717 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník

    První kontakt telefonický nebo písemný! VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE BUDE ZEJMÉNA: " vkládání dat do interního systému zaměstnavatele " evidence příchozí a odeslané pošty - vyřizování korespondence " emailová a telefonická komunikace " organizování návštěv (zajištění občerstvení, ubytování) " komunikace a podpora všech oddělení společnosti CO VÁM NABÍZÍME ...

  • Asistentka - recepční

    - zkušenosti v administrativě, příjemné vystupování, výhodou znalost cizího jazyka - administrativní a organizační zajištění chodu kanceláře firmy, organizování schůzek ředitele, telefonická a e-mailová komunikace s českými i zahraničními obchodními partnery - po dohodě možnost plného úvazku - prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení Osobní kont ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu-Praha kontakt- po-čt 10-15 hod po předchozí domluvě na adrese Bělěhradská 79, Praha 2 práce na počítači, pracovní doba po-pá

  • Administrativní pracovník/ice - asistent/ka

    Místo výkonu práce: Masarykova č.p. 625/330, Bukov, Ústí nad Labem. Požadujeme: středoškolské vzdělání, znalost práce na PC, komunikativnost, ŘP skup. B výhodou. Nabízíme: mzdu 20 000,- Kč + provize, nástup možný ihned. Zájemci se mohou hlásit na e-mail: nol@vogelnet.cz

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Klouzavá pracovní doba. Výhoda: znalost školní administrativy. Práce na PC.

  • Technicko-administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Poděbradova 1239/43, Moravská Ostrava V případě zájmu volejte nebo pište na tel. Požadujeme: Flexibilita, řidičské oprávnění sk. B, práce s PC, WORD, EXCEL.

  • Administrativní pracovník/ce - účetní, referent/ka

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - ÚČETNÍ, REFERENT/KA - Místo výkonu práce: Beroun. Zaměstnanecké výhody: 5 dní dovolené navíc, stravenky, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění. Kontakt: telefonicky (7:00-15:30 hod.), e-mailem, osobně (OSBD Beroun, Plzeňská 136).

  • Asistent/ka obchodního ředitele

    Požadujeme: min. středoškolské vzdělání ekonom. směru, výbornou znalost MS Office - především Excelu (tabulky, funkce, grafy) a internetu, angličtinu slovem i písmem, orientaci v ekonomické oblasti, řidičský průkaz sk. B, flexibilitu, samostatnost, pečlivost. Nabízíme: stravenky; firemní akce Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na ...

  • Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

    - administrativa, práce s klienty, praxe v oboru zubní lékařství + znalost oboru Nabízíme: benefity, obědy Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem

  • Asistentka pojistných událostí

    Bonusy/prémie; Sleva na firemní výrobky/služby; Stravenky/příspěvek na stravování

  • Office manažer/ka, možný částečný úvazek

    Rostoucí IT firma sídlící v centru Českých Budějovic hledá nového kolegu nebo kolegyni do naší kanceláře. Jsme experti na IT a rádi bychom někoho kdo by se u nás postaral o organizační a provozní věci firmy a kanceláře. Hlavně u nás ale pomohl udržovat přátelskou a příjemnou atmosféru. Jsme flexibilní a proto se můžeme domluvit i na částečném úvazk ...

  • Asistenti - recepční

    ASISTENTI - RECEPČNÍ Požadujeme: ŘP sk. B, ovládání MS Office Náplň práce: práce na recepci, administrativa, rozvoz zákazníků, nákup kancelářských potřeb a jiné, zajišťování školení, vyřizování pošty První kontakt: e-mailem na: martina.kralova@autokora.cz ov. 17.8.

  • Technicko - administrativní pracovník/ce se znalostí programu AutoCAD

    Požadujeme: vzdělání ekonomického nebo stavebního směru s orientací v rýsovacích programech AutoCAD. Nabízíme: stravné Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: administrativa@strojeastavby.cz; - telefonicky (od 7,00 do 15,00 hod.) na čísle 603 587 360 - paní Benešová

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Místo výkonu práce Pardubice. Do obchodní společnosti přijmeme ADMINISTRATIVNÍ pracovnici. Náplň práce: aktivní práce s CRM systémem, zadávání nových klientů do CRM systému, verifikace nových klientů, administrativní péče o klienty. Požadujeme: aktivní práci na PC, schopnost řešit nestandardní situace, loajalitu, pečlivost, ochota učit se novým vě ...

  • Administrativní pracovník

    místo výkonu práce: Žatec, nám. Svobody 55 Administrativní pracovník do kanceláře: zadávání objednávek, kontaktování našich zákazníků, kontrola zásilek atd. Po zaškolení odměny za zadávání 2-3 tis. Životopisy posílejte na email: prace@ctscz.cz Do předmětu uveďte: ADP Žatec