Nabídka práce administrativní pracovník

685 aktuálních volných míst

  • Asistent -ka jednatele

    KO: Biová Michaela Mgr., tel.: +420 734 750 097. Strukturovaný životopis zašlete v českém i německém jazyce do 30.11.2017 na e-mail: michaela.biova@silesia-tech.cz Minimálně dvouletá praxe výhodou, praxe z logistiky výhodou, samostatnost, spolehlivost, pečlivost. Nástupní plat 23 000 Kč, po zkušební době od 25 000 Kč; 13. platů; pracoviště Opava, n ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pozice: administrativní pracovník/ce Znalost AJ, znalost práce na PC - MS Office. Pracovní doba: 8:00 - 17:00 hod. Nástup: ihned Mzda: 20 000,- až 22 000,- Kč Kontakt: Kajgrová Ivana, tel.: 602 380 794, e-mail: info@buenoservis.cz Místo výkonu práce: BUENOSERVIS s.r.o., Hostomická č.p. 1999, 263 01 Dobříš

  • Obchodní referent (ka)

    Požadujeme: min. SŠ vzdělání, znalost práce na PC, flexibilitu, samostatnost, příjemné vystupování Nabízíme: zaškolení včetně mentoringu od zkušenějšího kolegy, možnost profesního růstu, osobní rozvoj, pravidelná školení, asistentku Vhodné pro studenty VŠ nebo osoby na rodičovské dovolené! NUTNÝ TELEFONICKÝ KONTAKT PŘEDEM! ...

  • Manažer středního managementu pro španělský trh

    Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru, znalost španělského jazyka podmínkou (minimálně úroveň B1), další jazykové znalosti výhodou, znalost práce na PC (Excel atd.), odolnost vůči stresu. Náplň práce: vyřizování emailů, komunikace s dodavateli, administrativa, pracovní cesty Nabízíme: zaškolení produktu pneumatik, možnost denního využi ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce Praha kontakt: Akhunova Svetlana, tel.: 731128838, email: info.alvi@seznam.cz aktivní ruština, ukrajinština služební cesty mimo ČR, výpis z RT, znalost práce na PC

  • Administrativní pracovník

    Práce spojená se správou nemovitostí Požadované dovednosti: Znalost práce na PC, samostatnost

  • Zapisovatel/ka

    POŽADAVKY: min. středoškolské vzdělání s maturitou, znalost práce na PC Vhodné i pro OZP. KONTAKT: Ing. Blanka Kubelová, tel: 383 355 101, 606 684 100, e-mail: bkubelova@osoud.sce.justice.cz Brabcová Marie, tel: 383 355 108, e-mail: mbrabcova@osoud.sce.justice.cz

  • Administrativní pracovník/ce - Asistent/ka vedoucího prodeje

    Pracoviště: Brněnská č.p. 404/57, Olomouc. Pro naši firmu MOTO MORAVA, s.r.o. hledáme ambiciózního kandidáta na pozici: Asistent/ka vedoucího prodeje. Náplň práce: - Administrativa spojená s prodejem - Marketing pro naši značku Požadujeme: - ukončené SŠ vzdělání - aktivní pracovní nasazení - Zájem o obor - Znalost z oblasti marketingu - Odolnost ...

  • Administrativní pracovník/ce - Asistent/ka vedoucího servisu

    Pracoviště: Brněnská č.p. 404/57, Olomouc. Pro naši firmu MOTO MORAVA, s.r.o. hledáme ambiciózního kandidáta na pozici: Asistentka vedoucího servisu. Náplň práce: - Administrativa spojená s provozem servisu Požadujeme: - ukončené SŠ - aktivní pracovní nasazení - Zájem o obor - Technické znalosti - Odolnost vůči stresu - Samostatnost, odpovědnost a ...

  • Administrativní pracovník/ce - Asistent/ka jednatele

    Pracoviště: Brněnská č.p. 404/57, Olomouc. Pro naši firmu MOTO MORAVA, s.r.o. hledáme ambiciózního kandidáta na pozici: Asistent/ka jednatele Náplň práce: - administrativní činnosti související s chodem společnosti - úzká spolupráce s vedením společnosti - vyřizování telefonátů a korespondence - samostatné plnění úkolů - evidence smluv Požadujeme ...

  • Pracovníci obchodního oddělení

    Místo pracoviště: - Klecany, Parkerova 617 Prvotní kontakt: - e-mail: hubackova@purtex.cz - tel.: 777 354 744, 284 021 811 Po-Pá od 08:00 do 18:00 Upřesňující údaje: Náplň práce: - administrativní obchodní činnost - jednání s obchodními partnery v ČR a zahraničí Požadujeme: - SŠ, velmi dobrou znalost NJ slovem i písmem, případně AJ - PC, ŘP sk. ...

  • Odborný poradce pro zprostředkování (KoP Stříbro)

    místo výkonu práce-KoP Stříbro,Mánesova č.p. 16 Hlavní náplň činnosti: - Vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možnosti uplatnění na trhu práce včetně jejich vyhodnocování. - Poradenství pro zprostředkování zaměstnání, individuální práce s uchazečem o zaměstnání a zaměstnavateli. - Zjišťování agendy přiznávání, nepřiznávání, odejmut ...

  • Administrativní pracovník/ce do oddělení expedice a skladu

    Náplň práce: příprava dodacích listů, vytváření dodacích listů v PC, příjem zboží do PC Požadavky: práce na PC, časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, chuť učit se novým věcem, komunikativnost, VZV výhodou, nikoli podmínkou Nabízíme: docházkové prémie, příspěvek na stravování, možnost objednávky obědů, PP na dobu neurčitou, možnost profesn ...

  • Administrativní pracovníci - se vzděláním POTRAVINÁŘSKÝ PRŮMYSL-VETERINA

    POŽADAVKY: NUTNÉ VZDĚLÁNÍ nebo praxe Potravinářský průmysl-Veterina. Znalost Microsoft office (Excel) Benefity: stravné, prémie, odměny KONTAKT: Zasílat životopisy na email.

  • Administrativní pracovník-pracovnice

    Praxe v účetnictví. Kontakt: pan Pavel Kučírek, tel.: 724341175, progresholding@atlas.cz