Nabídka práce administrativní pracovník

667 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník

    Telefonický a osobní styk se zákazníky, práce se zákaznickou databází a evidence objednávek. Vystavování průvodních dokladů - faktury, poštovní doklady, štítky ke zboží a balíkům. Práce s webovými stránkami a tvorba drobných letáků. Znalost účetnictví výhodou (vedení pokladny drobných příjmů a vydání).

  • Administrativní pracovnice v oblasti výstavby sítí

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyřešit. Ideáln ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce : Osadní 12a, Praha 7 Způsob prvního kontaktu : e-mailem - fuchs@aksfk.cz Kontaktní osoba : JUDr. Jan Fuchs Upřesňující informace : znalost ruského jazyka (na úrovni rodilého mluvčího), znalost anglického jazyka (aktivní - slovem i písmem), práce s PC, MS Office, Facebook, požadujeme flexibilitu, náplň práce : administativní prá ...

  • Pracovníci administrativy

    MV: Korunní 810/104,101 00 Praha 10-Vinohrady Kontakt: Saradzhants Elena, tel.: 777 449 910 (ST,PÁ: 9-12hod) - nechodit na adresu bez předchozí tel. domluvy!! Zkušenost v provozu zubní ordinace důležité.

  • Administrativní pracovník pro zpracování textů

    Hledáme pouze ženy se dobrou znalostí Office.

  • Administrativní pracovnice, řidička

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou, různorodou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyř ...

  • Asistent/ka realizace zakázek

    Jsme stabilní a prosperující společnost s dvacetiletou tradicí. Působíme na českém i slovenském trhu a stále se rozvíjíme. Hledáme do svého týmu pozitivně naladěné lidi s obchodním duchem, organizačními schopnostmi a snahou učit se novým věcem. Zakládáme si na dobrých mezilidských vztazích a jsme „jedna rodina“. Aktuálně hledáme: Asistent/ka reali ...

  • Administrativní pracovník

    Praxe na exekutorském úřadě vítána a bude ohodnocena. Požadujeme znalost práce s PC, ochotu učit se novým věcem. Nabízíme mladý kolektiv, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování.

  • Zákaznický sevis s AJ

    - evidence, zpracování, potvrezní objednávek, vyřizování došlých e-mailů, korespondence, požadavků ze strany zákazníků; úzká spolupráce s obchodními manažery v rámci regionu; řešení diferencí na základě reportu, kontrola a aktualizace; úzká spolupráce a pomoc kolegům ve skladu, řešení a počítání diferencí s přepravkami; zadavání a řešení reklamací; ...

  • Asistent/ka kanceláře s AJ

    - zodpovědnost za komplexní chod naší kanceláře, organizace došlé a odchozí pošty včetně kurýrních služeb, nákup kancelářských a čistících prostředků, zajištění cateringu a objednání obědů v případě návštěv, nákup leten, správa rezervací hotelů, případně vyjednávání o smluvních podmínkách, správa uživatelských účtů, správa vozového parku Požadujem ...

  • Administrativní pracovník, -ice

    Hledáme spolehlivého pracovníka pro registraci vozidel.Práce na DPP. Pružná pracovní doba.

  • Sekretář-ka - administrativní pracovník-ce

    A16 Náplň práce: vedení administrativní agendy, zajišťování organizačních a provozních záležitostí, fakturace, skladová evidence. Po uplynutí zkušební doby, pracovní poměr na dobu neurčitou. Emailový kontakt pro zaslání životopisu uveden viz výše

  • Administrativní pracovník/nice

    Místo výkonu práce: J. Nygrína č.p. 334, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 Podmínkou je aktivní znalost AJ případně NJ slovem i písmem. Dále požadujeme výbornou znalost práce na PC (Word, Excel, internet, mail), obchodní nadání a zkušenosti s jednáním se zákazníky, zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost, časovou flexibilitu a příjemné vystupování. Ná ...

  • Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

    Místo výkonu práce : Koněvova 22, Praha 3 - Žižkov Způsob prvního kontaktu : telefonicky na č. 731 318 393 nebo e-mailem - halova@medicalhelp.cz Kontaktní osoba : paní Hálová Upřesňující informace : nutná praxe ve zdravotnické administrativě, požadujeme aktivní znalost AJ a RJ slovem i písmem

  • Asistent/ka

    Pozice: asistent/ka Pracovní náplní je péče o zahraniční klienty na léčebných pobytech v České republice, tlumočení při návštěvách u lékaře, služby osobního řidiče a asistenta pro klienty a jejich rodinné příslušníky, kontakt se zdravotními zařízeními v zahraničí, zejména v oblasti Indie, Afriky a Perského zálivu Požadavky: řidičský průkaz sk. B, ...