Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Uherském Hradišti

4 aktuálních volných míst

  • Telefonista/ka

    Práce na DPP, možnost vykonávat z domova. Vysoká spolehlivost a komunikace s klientem na velmi odborné úrovni.

  • Administrativně - obchodní pracovník

    Znalost práce na PC, komunikativnost, výpis z TR, aktivní přístup, časová flexibilita a samostatnost. Péče o stávající klienty a následný servis, vyhledávání nových obch. příležitostí. Služba na přepážce oblastní kanceláře. Vedení obchodních jednání a s tím spojená administrativa. Bohatý systém benefitů pro zaměstnance GP. Vzdělávání zdarma. Nadsta ...

  • Administrativní pracovník/ce

    znalost práce na PC, komunikativnost, samostatnost, překlad NJ/ČJ, denní komunikace v německém jazyce, evidence dokumentace, služební cesty do zahraničí, možnost práce i na zkrácený úvazek, telefon, příspěvek na stravu, možnost profesního růstu. Kontakt telefonicky, osobní kontakt pouze po předchozí tel. domluvě.

  • Pracovník oddělení zpracování zakázek

    SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe tech., staveb. zaměření, velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem podmínkou, znalost čtení tech. dokumentace velkou výhodou, znalost AJ výhodou, výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmu, odpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita, MS Office podmínkou, Auto CAD výhodou. Komunikace se zahraničními pobočkami, ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Uherském Hradišti. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Uherské Hradiště je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.