Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Uherském Hradišti

9 aktuálních volných míst

  • Samostatný/á administrativní pracovník/ce

    SŠ vzdělání ekonom. směru, znalost PC (Word, Excel), prac. doba 6 - 8 hod., možnost domluvy, plat dle délky praxe, pouze životopis na e-mail do 20.1.2017

  • Administrativní asistent/ka

    Příprava dokladů a podkladů pro účetní kancelář, evidence přijatých a vydaných faktur, došlé pošty, vyřizování korespondence dle pokynů, třídění písemností a došlé pošty, vedení pokladny a pokladní knihy, evidence firemních motorových vozidel a STK, evidence pojistek a smluv, příprava podkladů pro evidenci odpadů, vedení expedičních listů, vyplňová ...

  • Administrativní pracovník/ce / skladník/ce

    SŠ vzdělání, znalost práce na PC (MS Office, Internet), velmi dobré komunikační schopnosti, komun. znalosti NJ nebo AJ slovem i písmem, ŘP "B". Každodenní komunikace se zahraničními dodavateli a se zákazníky, práce v informačním systému QI, fakturace, tvorba cenových nabídek, příjem a výdej zboží ze skladu a běžná administrativní činnost. Zaměst. b ...

  • Telefonista/ka

    Práce na DPP, možnost vykonávat z domova. Vysoká spolehlivost a komunikace s klientem na velmi odborné úrovni.

  • Pracovník oddělení zpracování zakázek

    SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe tech., staveb. zaměření, velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem podmínkou, znalost čtení tech. dokumentace velkou výhodou, znalost AJ výhodou, výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmu, odpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita, MS Office podmínkou, Auto CAD výhodou. Komunikace se zahraničními pobočkami, ...

  • Administrativně - obchodní pracovník

    Znalost práce na PC, komunikativnost, výpis z TR, aktivní přístup, časová flexibilita a samostatnost. Péče o stávající klienty a následný servis, vyhledávání nových obch. příležitostí. Služba na přepážce oblastní kanceláře. Vedení obchodních jednání a s tím spojená administrativa. Bohatý systém benefitů pro zaměstnance GP. Vzdělávání zdarma. Nadsta ...

  • Asistent/ka realizačního oddělení

    Denní asistence a podpora vedoucímu realizací a stavbyvedoucím, řízení veškeré související administrativy, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníkem i dovnitř firmy, práce s informačním systémem Helios, příprava podkladů pro zahájení realizace projektu a jejich následná správa, udržování a průběžná kontrola harmonogramu prací, kalkulace nákl ...

  • Pracovník/ce pro tvorbu technické dokumentace

    Aktivní tvorba příruček zejména v oblasti železničních vozidel. Zkušenosti s tvorbou technické dokumentace, výborná znalost NJ, znalost AJ výhodou, technické vzdělání (strojní nebo elektro zaměření výhodou), výborné vyjadřovací schopnosti, schopnost samostatné práce, odpovědnost, pečlivost.

  • Specialista na tvorbu návodů

    Tvorba provozně technické dokumentace(návody k obsluze, uživatelské příručky, katalogy náhradních dílů,...). SŠ/VŠ technického směru-orientace v technické a výkresové dokumentaci. Výborná znalost práce na PC-MS Office. Výborná znalost CZ jazyka, znalost AJ/NJ výhodou. Schopnost jednoduše, jasně a precizně se písemně vyjádřit. Vysokou motivaci a akt ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Uherském Hradišti. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Uherské Hradiště je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.