Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Uherském Hradišti

7 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka

    ŘP "B", práce na PC, znalost AJ, komun. schopnosti, flexibilita, zodpovědnost, práce v Uh. Hradišti a St. Městě, kontakt telefon nebo e-mail.

  • Administrativně - obchodní pracovník

    Znalost práce na PC, komunikativnost, výpis z TR, aktivní přístup, časová flexibilita a samostatnost. Péče o stávající klienty a následný servis, vyhledávání nových obch. příležitostí. Služba na přepážce oblastní kanceláře. Vedení obchodních jednání a s tím spojená administrativa. Bohatý systém benefitů pro zaměstnance GP. Vzdělávání zdarma. Nadsta ...

  • Asistent/ka - administrativní pracovník

    Prac. poměr na 1 rok, možnost i zkráceného úvazku, administrativa spojená s chodem společnosti zabývající se výstavbou a následným prodejem nemovitosti, komunikace se zákazníky a dodavateli, prezentacea prodej nemovitosti, které jsou majetkem společnosti - nejedná se o práci real. makléře, příprava smluvní dokumentace, samostatnost, komunikativnost ...

  • Pracovník oddělení zpracování zakázek

    SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe tech., staveb. zaměření, velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem podmínkou, znalost čtení tech. dokumentace velkou výhodou, znalost AJ výhodou, výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmu, odpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita, MS Office podmínkou, Auto CAD výhodou. Komunikace se zahraničními pobočkami, ...

  • Dispečer/ka, dispečer odbytu

    Prac. poměr na 1 rok, prodej nábytku, vyřizování a příjem objednávek, komunikace se zákazníky, vyřizování dopravy zboží k odběratelům atd., prémie, odměny, stravenky, zaměst. ceny nábytku, kontakt pouze životopis na e-mail.

  • Asitent/ka realitního makléře

    Práce z domova. Dobrá znalost ČJ - slovem i písmem, schopnost vést obchodní jednání po telefonu, vhodné PC s připojením na internet a telefon výhodou. Zkušenosti z realit žádocí, po dohodě nástup možný ihned. Kontakt pouze e-mailem či telefonicky. CV zaslat na e-mail ex@i-n.cz

  • Administrativní pracovník/ce

    Prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, samostatnost, zodpovědnost, logické myšlení, AJ nebo NJ na komun. úrovni nutná - denní kontakt se zahran. partnery, stravenky, kontakt pouze e-mailem.

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Uherském Hradišti. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Uherské Hradiště je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.