Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Uherském Hradišti

7 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce

    znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni nutná - denní komunikace se zahraničními partnery, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, stravenky. Kontakt e-mailem.

  • Administrativně - obchodní pracovník

    Znalost práce na PC, komunikativnost, výpis z TR, aktivní přístup, časová flexibilita a samostatnost. Péče o stávající klienty a následný servis, vyhledávání nových obch. příležitostí. Služba na přepážce oblastní kanceláře. Vedení obchodních jednání a s tím spojená administrativa. Bohatý systém benefitů pro zaměstnance GP. Vzdělávání zdarma. Nadsta ...

  • Referent/ka zákaznického oddělení

    práce v zákaznickém centru, osobní, emailová a telefonická komunikace se zákazníky, znalost práce s PC (MS Word, Excel, Outlook, internet), středně pokročilá znalost AJ slovem i písmem, psaní všemi deseti, příjemné vystupování, zodpovědnost, chuť učit se novým věcem, znalost oboru energetiky výhodou, sick days, relaxační místnost, stravenky, penzij ...

  • Pracovník/ce pro tvorbu technické dokumentace

    Aktivní tvorba příruček zejména v oblasti železničních vozidel. Zkušenosti s tvorbou technické dokumentace, výborná znalost NJ, znalost AJ výhodou, tech. vzdělání (strojní nebo elektro zaměření výhodou), výborné vyjadřovací schopnosti, schopnost samostatné práce, odpovědnost, pečlivost.

  • Specialista na tvorbu návodů

    Tvorba provozně technické dokumentace (návody k obsluze, uživatelské příručky, katalogy náhradních dílů). SŠ/VŠ tech. směru - orientace v tech. a výkresové dokumentaci. Výborná znalost PC - MS Office. Výborná znalost CZ jazyka, znalost AJ/NJ výhodou. Schopnost jednoduše, jasně a precizně se písemně vyjádřit. Vysokou motivaci a aktivní přístup k prá ...

  • Telefonista/ka

    Práce na DPP, možnost vykonávat z domova. Vysoká spolehlivost a komunikace s klientem na velmi odborné úrovni.

  • Pracovník oddělení zpracování zakázek

    SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe tech., staveb. zaměření, velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem podmínkou, znalost čtení tech. dokumentace velkou výhodou, znalost AJ výhodou, výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmu, odpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita, MS Office podmínkou, Auto CAD výhodou. Komunikace se zahraničními pobočkami, ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Uherském Hradišti. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Uherské Hradiště je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.