Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Karlových Varech

6 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník v internetovém obchodě

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK V INTERNETOVÉM OBCHODĚ Kontakt: pí Dagmar Karásková, e-mail: dagmar.karaskova@kokiskashop.cz Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Vašem nadše ...

  • Administrativní pracovník/ce reklamací

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE REKLAMACÍ Kontakt: pí Dagmar Karásková, tel.: 775 228 788, e-mail: dagmar.karaskova@kokiskashop.cz Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Va ...

  • Administrátor on- line prodeje es

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel ve španělském jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje - ...

  • Administrátor on- line prodeje de

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel v německém jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje - ově ...

  • Administrátor on- line prodeje it

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel v italském jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje - ově ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt: telefonicky, e-mailem: marketa.kostrounova@lindner-group.com Pracovní doba: Pružná pracovní doba - pevná část pracovní doby 9-16 hod Dobrá znalost NJ, práce s PC. Zaměstnanecké výhody: Příplatek na dovolenou, Vánoce, stravenky.

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Karlových Varech. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Karlovy Vary je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.