Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Karlových Varech

16 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce do oddělení nákupu

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE DO ODDĚLENÍ NÁKUPU Kontakt: pí Budková Martina, tel.: 777 597 970, e-mail: martina.budkova@batnaradi.cz Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání, výborná znalost AJ (slovem i písmem) nebo NJ (slovem a písmem), práce s PC (Word, Excel), řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) výhodou; komunikativní schopnosti, zkušenosti s ...

  • Administrativní pracovník/ce agentury práce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE AGENTURY PRÁCE Jedná se o kmenového zaměstnance. Kontakt: pí Macháčková Jitka, tel.: 774 897 072, e-mail: jitka@pragsppm.cz, uchazeči s doporučenkou se hlásit pouze ve dnech středa a čtvrtek ŘP B, ruský jazyk, znalost práce na PC První 3 měsíce se jedná o zam. na zkrácený úvazek - po, út, pá 7 hodin denně a poté na pl ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Dobré komunikační schopnosti - znalost RJ slovem i písmem, ukrajinština výhodou. Administrativní činnosti týkající se agendy rezervace a registrace klientů v hotelu.

  • Samostatný odborný referent

    SAMOSTATNÝ ODBORNÝ REFERENT (NÁKUP, SKLAD) Kontakt: POUZE pí Kroková Jana, tel.: 353678116, e-mail: krokova.j@epl.cz Požadujeme: - řidičský průkaz skupiny B - ÚSO obor strojírenství

  • Samostatný odborný referent

    SAMOSTATNÝ ODBORNÝ REFERENT Kontakt: POUZE pí Kroková Jana, tel.: 353678116, e-mail: krokova.j@epl.cz Požadujeme: - řidičský průkaz skupiny B - VŠ/ÚSO odor strojírenský - technický - znalost AJ

  • Všeobecná administrativní činnost

    VŠEOBECNÁ ADMINISTRATIVNÍ ČINNOST Kontakt: p. Ing. Petr Kužvart, POUZE osobně na adrese: Karlovarská 305, 364 64 Bečov nad Teplou, 8:00- 15:00 Požadujeme: - znalost ruštiny, samostatnost

  • Všeobecný administrativní pracovník

    prac. náplň: příjem a zpracování objednávek, komunikace se zákazníky, fakturace, archivace. požadavky: praxe v administrativě, práce na PC, pečlivost, komunikativnost

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: p. Plch Martin, tel.: 605871559 (8:00 - 16:00 hod), e-mail: martin.plch@email.cz Požadujeme: - znalost NJ či AJ výhodou - práce s PC (excel, e-mail, word) - komunikace s lidmi převážně po telefonu

  • Administrativní pracovník v internetovém obchodě

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK V INTERNETOVÉM OBCHODĚ Kontakt: pí Dagmar Karásková, e-mail: dagmar.karaskova@kokiskashop.cz Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Vašem nadše ...

  • Administrativní pracovník/ce reklamací

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE REKLAMACÍ Kontakt: pí Dagmar Karásková, tel.: 775 228 788, e-mail: dagmar.karaskova@kokiskashop.cz Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Va ...

  • Administrativní pracovník/ce se znalostí maďarského jazyka

    Kontakt: telefonicky, e-mailem Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Vašem nadšení a chutí zapojit se do firmy nejen jako pouhý zaměstnanec. V současné době hledáme kole ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt: telefonicky, e-mailem: marketa.kostrounova@lindner-group.com Pracovní doba: Pružná pracovní doba - pevná část pracovní doby 9-16 hod Znalost NJ výhodou, práce s PC. Středoškolské vzdělání technického směru. Zaměstnanecké výhody: Příplatek na dovolenou, Vánoce, stravenky.

  • Administrátor on- line prodeje de

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel v německém jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje - ově ...

  • Administrativní pracovník/ce

    V případě zájmu nás kontaktujte přes e-mail: info@galeriebm.com , telefonicky po-pá 9.00 - 11.00 hod Požadavky k volnému místu: - pracovní místo je vhodné pro absolventy designérské školy (kurz ukončený certifikátem) v programu základy art-byznysu (galerijnictví) nebo pro absolventy kurzu uměleckých praktik a muzejních technologií (obor: trh,u ...

  • Asistent/ka

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem: jana.dvorakova@abrareal.cz Pracovní doba: cca 8 -16 hod (dle potřeb) Požadujeme: Min. středoškolské vzdělání, řidičské oprávnění sk.B, uživatelskou znalost na PC, základní právní vzdělání (orientace v občanském a obchodním zákoníku), znalost RJ - slovem i písmem, AJ - středně pokročilý, NJ - středně pokročilý. ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Karlových Varech. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Karlovy Vary je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.