Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Karlových Varech

33 aktuálních volných míst

  • TIPAsistentka ředitele

    Asistentka ředitele Hipodromu Holoubek v Karlových Varech - Dvorech. Požadujeme: min. vzdělání střední s maturitou znalost práce na PC příjemný vzhled a vystupování cizí jazyk výhodou Nabízíme: Plat: 18.000 - 20.000Kč hrubého Pracovní doba: 7:00 - 15:30hod Nástup ihned

  • Asistent/ka manažera recepce

    Kontakt: Žádáme o zaslání životopisu, zájemce bude telefonicky kontaktován ke schůzce. Pozice je vhodná pro pracovníky s praxí a s velmi dobrou znalostí ruského, německého a anglického jazyka. Výhodou je znalost hotelového programu Hoteltime. Požadované vlastnosti - spolehlivost, ochota vzdělávat se, bezúhonnost, flexibilita. Organizační a adminis ...

  • Disponent/ka

    Kontakt: telefonicky 9 -16 hod,e -mailem SŠ vzdělání, práce s PC (Excel), dobrý písemný projev. Řidičský průkaz sk.B podmínkou, produktová a technická znalost automobilů výhodou, výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, samostatnost, cílevědomost, důslednost, schopnost se rychle učit a vstřebávat nové informace.

  • Asistent/ka revizního lékaře - karlovy vary

    Kontakt: e-mailem: plzenskykraj.prace@vzp.cz Co u nás budete dělat? komunikovat se zdravotnickými zařízeními i s našimi klienty (pacienty) připravovat pro revizního lékaře podklady ke kontrole zdravotnických zařízení samostatně provádět dílčí kontroly a revize vykázané zdravotní péče poskytovat klientům informace, řešit stížnosti a hledat cesty ...

  • Asistent/ka prodejních a servisních služeb

    Kontakt: Nejdříve zaslat životopis na uvedený e-mail, následně budou uchazeči pozváni k osobnímu pohovoru. Pracovní doba: 9-17 hod Požadavky: Uživatelská znalost Excel, Word, Internet.

  • Administrativní pracovník/ce na recepci

    Kontakt: telefonicky, e-mailem: veronika.kuzelkova@viennahouse.com Pečlivost, zkušenost se zpracováním faktur výhodou, stresu-odolnost, čistý trestní rejstřík. Náplň práce: Zpracovávání odběratelských faktur, předplatby, atd.. Zaměstnanecké výhody: Zvýhodněné stravování, pololetní prémie, příspěvek na oblečení, atd.. ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt: předem telefonicky 8-16 hod, e-mailem: monika.balounova@eurotherm-kv.cz Práce na PC, pokročilý excel a word, office, znalosti v účetním programu. Zaměstnanecké výhody: Stravenky.

  • Recepční balneoprovozu - rozpis procedur

    Kontakt: předem telefonicky 7-15 hod, e-mailem: krejcova@bohemia-lazne.cz Pracovní doba: 6.30-15.00 hod Náplň práce: Provádí rozpis procedur na PC na základě předpisu lékaře pro jednotlivé pacienty Požadujeme: Umění jednat s lidmi (trpělivost, takt, asertivní jednání), dobrou znalost práce na PC - pro absolventy SZŠ obor masér s maturitou, mas ...

  • Administrativní pracovník/ce se znalostí maďarského jazyka

    Kontakt: telefonicky, e-mailem Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Vašem nadšení a chutí zapojit se do firmy nejen jako pouhý zaměstnanec. V současné době hledáme kole ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt: POUZE na základě přihlášky podané do 31. července 2017 včetně, přihlášky doručené na podatelnu KÚKK po stanovené lhůtě budou vyřazeny. Platová třída: PT 8 Výhodou: "Organizační a komunikační schopnosti. "Samostatnost, aktivní konstruktivní přístup k řešení úkolů a problémů. "Dobrá znalost práce s výpočetní a kancelářskou technikou, znalos ...

  • Asistent/ka servisu

    Kontakt: e-mailem Požadujeme: znalost NJ/AJ alespoň na komunikativní úrovni, znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word, Outlook), skvělé komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, Náplň práce: administrativní práce se skladem náhradních dílů, řešení objednávek náhradních dílů od zákazníků, vystavování dobropisů atd. ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt: telefonicky, e-mailem: marketa.kostrounova@lindner-group.com Pracovní doba: Pružná pracovní doba - pevná část pracovní doby 9-16 hod Dobrá znalost NJ, práce s PC. Zaměstnanecké výhody: Příplatek na dovolenou, Vánoce, stravenky.

  • Asistent/ka

    Kontakt: předem e-mailem: blazek@edengroup.cz, Pracovní doba: 8 - 20 hod - krátký/dlouhý týden

  • Administrátor on- line prodeje fr

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel ve francouzském jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje ...

  • Administrátor on- line prodeje es

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel ve španělském jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje - ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Karlových Varech. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Karlovy Vary je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.