Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Karlových Varech

30 aktuálních volných míst

  • Samostatný/á referent/ka včetně obchodní činnosti

    SAMOSTATNÝ/Á REFERENT/KA VČETNĚ OBCHODNÍ ČINNOSTI Kontakt: p. Milan Šaloun, e-mail: msaloun@starnova.cz Náplň práce: - evidence, vyřizování a eskalace požadavků zákazníků, zpracování reklamací a retencí - příjem, evidence a zpracování poštovní a e-mailové korespondence a další administrativa - vedení pokladny, - práce v IS Vario, Corsy dle zada ...

  • Administrativní pracovník do oddělení nákupu

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK DO ODDĚLENÍ NÁKUPU Kontakt: pí Martina Budková, tel.: 777 597 970 (od 8:00 do 15:00h) Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání, výborná znalost AJ (slovem i písmem) nebo NJ (slovem a písmem), práce s PC (Word, Excel), řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) výhodou; komunikativní schopnosti, zkušenosti s obchodní činností vý ...

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: pí Ing. Petra Ivanovská, e-mail: ivanovska@krystyn.eu Požadujeme: -znalost MS Office, internet, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost, ŘP skupiny B - aktivní řidič/ka, čistý trestní rejstřík Místo výkonu práce: Dalovice - Všebrovice

  • Administrativní pracovník/ce v oblasti zdravotnictví

    Kontakt: telefonicky Vzdělání - zubní technik.

  • Administrativní pracovník v internetovém obchodě

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK V INTERNETOVÉM OBCHODĚ Kontakt POUZE e-mailem Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Vašem nadšení a chutí zapojit se do firmy nejen jako pouhý ...

  • Asistent/ka v hotelu - karlovy vary

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem domluvit schůzku Znalost ČJ, AJ, RJ, ukrajinština - podmínkou, NJ - výhodou.. Může inspirovat a vést ostatní, spolehlivost, aktivní práce s PC, zkušenost v hotelnictví výhodou. Náplň práce: Ubytování hostů, kontrola úklidu, technického stavu, zařizování průběžných oprav, vedení finanční dokumentace, finanční z ...

  • Hospodářka - asistentka

    HOSPODÁŘKA - ASISTENTKA Kontakt: telefonicky, e-mailem pí Irena Madajová po - pá od 8 - 15,30 hod, osobně na adrese T. G. Masaryka 1/559 (po - pá 8 - 15,30 hod) Náplň práce: - práce s PC, spisová agenda, vedení pokladny Požadujeme: administrativní dovednosti, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, praxe v oboru školství výhodou Mí ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt: předem telefonicky. Aktivní znalost ukrajinštiny. Znalost RJ a AJ výhodou. Práce s PC. Pracovní doba: 7.00 - 19.00 hod.

  • Klientský/á pracovník/ce (pracovník/ce na přepážce) - administrátor/ka

    KONTAKT: předem telefonicky - PO - PÁ 9-15 hod Náplň práce: obsluha klientů pošty, přijímaní listovních a balíkových zásilek, peněžní služby, prodej poštovních produktů, 2směnný provoz, budete mít na starosti satelitní pošty spadající pod poštu v Ostrově nad Ohří Požadujeme: spolehlivost, odpovědnost, znalost práce na PC, organizační schopnosti ...

  • Asistent/ka manažera recepce

    Kontakt: Žádáme o zaslání životopisu, zájemce bude telefonicky kontaktován ke schůzce. Přijmeme asistenta manažera recepce na HPP, nástup možný ihned. Znalost RJ a AJ nutná, NJ výhodou. Minimální praxe na recepci 3 roky. Spolehlivost, dochvilnost, smysl pro detail, ochota vzdělávat se, bezúhonnost, pracovitost, administrativní schopnosti, flexibili ...

  • Administrátor on- line prodeje fr

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel ve francouzském jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje ...

  • Administrátor on- line prodeje es

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel ve španělském jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje - ...

  • Administrátor on- line prodeje de

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel v německém jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje - ově ...

  • Administrátor on- line prodeje it

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel v italském jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje - ově ...

  • Administrativní pracovník/ce se znalostí maďarského jazyka

    Kontakt: telefonicky, e-mailem Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Vašem nadšení a chutí zapojit se do firmy nejen jako pouhý zaměstnanec. V současné době hledáme kole ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Karlových Varech. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Karlovy Vary je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.