Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Karlových Varech

19 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: pí Myronchuk Yana, tel.: 608 282 548, e-mail: europetravelling.cz@gmail.com Požadujeme znalost RJ, ukrajinština výhodou. Řidičský průkaz skupiny B.

  • Administrativní pracovník/ce do oddělení nákupu

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE DO ODDĚLENÍ NÁKUPU Kontakt: pí Budková Martina, e-mail: martina.budkova@batnaradi.cz Životopisy zasílat na uvedený e-mail. Pracovní doba: Po - čt od 8.00 do 16.00 hod Pá od 7.00 do 15.00 hod. Nákup (objednávání) zboží z tuzemska a ze zahraničí. Znalost anglického jazyka. Nabízíme 5 týdnů dovolené, stravenky. ...

  • Administrativní pracovník/ce - asistent vedení společnosti

    Administrativní pracovník/ce - asistent vedení společnosti Kontakt: pí Kostrounová Markéta, tel.: 353105041, e-mail: marketa.kostrounova@lindner-group.com Nabízime: - Možnost pracovního růstu - Dobrý kolektiv - Dobré mzdové podmínky - Pružná pracovní doba, stravenky, mimořádné prémie, dovolená navíc, příspěvek na dovolenou a vánoce Požadujeme: - D ...

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: pí Kostrounová Markéta, tel.: 353105041, e-mail: marketa.kostrounova@lindner-group.com Nabízime: - Možnost pracovního růstu - Dobrý kolektiv - Dobré mzdové podmínky - Pružná pracovní doba, stravenky, mimořádné prémie, dovolená navíc, příspěvek na dovolenou a vánoce Požadujeme: - Němčina - aktivní znalost - D ...

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: p. Gono Tomáš, tel.: 605 296 428, e-mail: tomas.gono@mgh.cz Pracovní doba: 8:00 - 15:30 Požadujeme: - znalost práce s PC - řidičský průkaz skupiny B - komunikativnost - základy RJ, NJ Nabízíme: - telefon - příspěvek na vozidlo

  • Asistent/ka prodeje

    ASISTENT/KA PRODEJE Kontakt: p. Ing. Lukáš Kolovrátek, e-mail: honda@kolovratek.com Nejdříve zaslat životopis na uvedený e-mail, následně budou uchazeči pozváni k osobnímu pohovoru. Pracovní doba: 7:30 - 16:00 Požadavky? - uživatelská znalost Excel, Word, internet

  • Referent/ka ředitele

    REFERENT/KA ŘEDITELE Kontakt: p. Oberemko, tel.: 777555501, e-mail: lawyer@tinowa.com Požadujeme: - znalost práce na PC - znalost účetnictví - komunikativnost - znalost NJ a AJ - ŘP skupiny B - možnost cestovat

  • Obchodní referent/ka

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem: mrazek@kvdoors.cz Bezúhonnost, dobrá znalost MS Excel, MS Word, znalost SW Pohoda výhodou, aktivní znalost AJ,NJ - RJ výhodou, velice dobré vyjadřovací schopnosti pro komunikaci se zákazníkem, příjemné vystupování, požadujeme aktivní prodejce se schopností samostatného vedení obchodních případů. ...

  • Všeobecná administrativní činnost

    VŠEOBECNÁ ADMINISTRATIVNÍ ČINNOST Kontakt: p. Ing. Petr Kužvart, POUZE osobně na adrese: Karlovarská 305, 364 64 Bečov nad Teplou, 8:00- 15:00 Požadujeme: - znalost ruštiny, samostatnost

  • Koordinátor/ka léčebných procesů

    KOORDINÁTOR/KA LÉČEBNÝCH PROCESŮ Kontakt: p. Ing. Michal Jelen, tel.: +420 725 755 151, e-mail: m.jelen@ferticare.cz ŘP – skupiny B Jazyky: angličtina, němčina, ruština, ukrajinština Praxe: zkušenosti v oboru reprodukční medicíny Nabízíme 5 týdnů dovolené.

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: pí Chocholušova Viktorie, tel.: 776620469, e-mail: chocholus@seznam.cz Požadujeme znalost RJ slovem i písmem, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B.

  • Administrativní pracovník/ce agentury práce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE AGENTURY PRÁCE Kontakt: pí Macháčková Jitka, tel.: 774 897 072, e-mail: jitka@pragsppm.cz ŘP B, německý jazyk podmínkou, ruský jazyk výhodou, znalost práce na PC. První 3 měsíce se jedná o zam. na zkrácený úvazek - po, út, pá 7 hodin denně a poté na plný. pracovní úvazek. Hrubý plat na zkr. úvazek 12000, na plný 24000 ...

  • Administrátor/ka on-line prodeje - turecký jazyk

    ADMINISTRÁTOR/KA ON-LINE PRODEJE TUR V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na adresu: info@newwave.cz. Spolu se životopisem zašlete prosím Vaši aktuální fotografii. Pracovní doba: 8:00-16:30 Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel v tureckém jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunik ...

  • Administrátor on- line prodeje de

    KONTAKT: životopis s aktuální fotografií zašlete na adresu: info@newwave.cz Pracovní doba: 08:00 - 16.30 hodin. Vaší pracovní náplní bude - vyhledávaní a doplňování dat v programu Excel v německém jazyce, opětovná kontrola a evidence - kontrola e-mailů a komunikace (jednoduché dotazy) s obchodními partnery - práce s prostředím online prodeje - ově ...

  • Administrativní pracovník/ce

    V případě zájmu nás kontaktujte přes e-mail: info@galeriebm.com , telefonicky po-pá 9.00 - 11.00 hod Požadavky k volnému místu: - pracovní místo je vhodné pro absolventy designérské školy (kurz ukončený certifikátem) v programu základy art-byznysu (galerijnictví) nebo pro absolventy kurzu uměleckých praktik a muzejních technologií (obor: trh,u ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Karlových Varech. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Karlovy Vary je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.