Nabídka práce administrativní pracovník

744 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Zasílejte životopis na e-mail: administrace@heroja.eu Nutná práce s PC: MS Office (Word, Excel, Outlook) Cizí jazyk výhodou.

  • REFERENT odboru humanitního

    Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou v y h l a š u j e podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka na pracovní pozici referent odboru humanitního Magistrátu města Jablonec nad Nisou (administrativní pracovník na oddělení sociálně-prá ...

  • Asistent/ka přípravy staveb

    Asistent/ka přípravy staveb Náplň práce: - výpomoc s legislativní přípravou stavební zakázky - výpomoc při sestavení nabídek do soutěží a výběrových řízení - zpracování objednávek na nákup materiálu a drobných stavebních dodávek - zápisy z kontrolních dnů - výpomoc při zaměřování staveb, přepis do elektronické podoby - zpracování dodacích list ...

  • Grafik/asistentka

    místo výkonu práce: Palackého 2966 Louny požadujeme znalost a práce v CorelDraw/Photoshop, email a inteernet, spolehlivost, flexibilita, samostatnost, komunikativnost (komunikaces dodavateli, klienty - telefonicky, e-mailem i osobně) slušnost a milé vystupování kontakt: osobně na uvedené adrese, telefonicky 608529027, email: hbprint2@seznam.cz ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    13.2.2018 - administrativa. SŠ, pouze pro OZP, znalost práce s PC. Prac. doba 8.00 - 16.00 hod. KONTAKT: Vaverka Radek, tel.: 774 064 416, e-mail: prodejna@komistavo.cz Místo výkonu práce: Břeclav

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadavky: vzdělání SŠ s maturitou, znalost AJ slovem i písmem Popis práce: PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, administrativní činnost, překládání a korespondence v AJ Zaměstnavatel nabízí: mzda dle praxe a kvalifikace Kontakt: Nicolae Ilies, tel.: 777 510 012, e-mail: arko-mont@seznam.cz, osobní schůzku nutno domluvit předem telefon ...

  • Asistent/ka administrativy

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    POMOCNÍ DĚLNÍCI VE VÝROBĚ - místo výkonu: Hořovice/Osov. Požadavky: nutný dobrý zdravotní stav (zvedání težkých břemen), trestní bezúhonnost, oprávnění na VZV vítáno, není ale podmínkou. Doplňující informace: možnost práce na DPP, DPČ i HPP, pracovní poměr se uzavírá jen na 3 měsíce. Kontakt: emailem, osobně (Pá 8:00 - 8:30 budova firmy Albixon, re ...

  • Administrativní pracovník-ce obchodu

    A16 z:12/2/2018 - vhodné i pro OZP (práce vsedě) - pracovní doba 6-14.30 hod. Jedná se o sezónní výpomoc na obchodním oddělení zahrádkářských produktů, doba určitá 4 měsíce. Náplň práce: - práce na PC a telefonní kontakt se zákazníkem - příjem objednávek. Požadavky: - dobré komunikační schopnosti - zkušenost s prací na PC výhodou. Životopisy zasí ...

  • Administrativní pracovník - Obrobna

    Z:1.2.2018. Místo výkonu práce Studénka. Hledáme administrativního pracovníka Obrobny. Požadujeme ekonomické /technické vzdělání, znalost zpracování docházky, vedení výdeje OOP a nářadí, sledování výrobních zakázek. Znalost Informačního systému Dialog 3000 výhodou. Samozřejmostí je flexibilita, samostatnost, ochota učit se novým věcem a ŘP skupiny ...

  • Asistent/ka importního oddělení

    A16 z:30/1/2018 a:14/2/2018 Práce na HPP, pracovní doba pondělí až pátek od 8:00-16:00 hod. Náplň práce: - práce v obchodním týmu dynamické importní a exportní společnosti, řešení a zvládání běžných obchodních záležitostí, jak s dodavatelskými firmami v zahraničí, tak i na tuzemském trhu - vyhledávání nových obchodních příležitostí, práce na mezi ...

  • Asistent/ka jednatele

    A16 z:16/1/2018 Požadujeme: - ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru, praxe výhodou - ŘP sk. B - výborná znalost práce na PC (zejména MS Office) - základní komunikace v AJ - samostatnost, organizační dovednosti, loajalita. Náplň práce: - administrativa, provádění kontrol, vyhledávání a zpracovávání různých informací, úzká spolupráce s úč ...

  • Administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost práce na PC, vzdělání ekonomického směru, nejlépe stavební nebo strojní průmyslovka. Pracovní doba od 7:00 - 16:00 hod., co 14 dnů pracovní sobota od 7:00 - 12:00 hod. Způsob kontaktu: předem telefonicky dohodnout osobní schůzku VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ proběhne 26. 2. 2018 od 9:00 hod., KoP Orlová, Osvobození 1289, 2. poschodí, kanc. č. ...

  • Klientský-á pracovník-ce pobočky české pojišťovny

    A11 a:17/1/2018 (VHODNÉ I PRO OZP) Chcete se stát součástí jedničky na trhu? Hledáme posilu na pobočku České pojišťovny, která bude aktivně pečovat o svěřené portfolio klientů. Navazovat osobní vztah, řešit jejich požadavky a využívat obchodní příležitosti. Co očekáváme? Příjemné vystupování, proklientský přístup, pečlivost, zodpovědnost. Co nab ...

  • PERSONALISTA/KA S PLYNULOU UKRAJINŠTINOU (ZamK)

    A02 z:15/11/2017 (ZamK) Požadujeme: - ukrajinština slovem i písmem, zkušenosti v oblasti zaměstnávání výhodou, nikoli podmínkou - samostatnost, pečlivost, příjemné vystupování Pracovní náplň: - psaní inzerátů v ukrajinském jazyce, komunikace s uchazeči, zajištění vízové agendy, komunikace s úřady