Nabídka práce administrativní pracovník

745 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce

    Administrativní pracovník/ce - vzdělání středoškolské. Pracoviště Hůrka. Prac. poměr na dobu určitou, nástup dle dohody, prac. úvazek zkrácený, prac. doba jednosměnná. Mzda od 11.000,-- Kč hrubého. Vhodné i pro absolventy. Kontakt: p. Vitoušek, tel.: 602 362 442. Ověřeno dne 18.4.2018.

  • Administrativní pracovník/ice obchodu

    Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání Náplň práce: administrativní podpora obchodních aktivit ve spolupráci s ostatními pracovníky

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    životopis zasílejte na e-mail dokstomat@atlas.cz.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    životopis zasílejte na e-mail dokstomat@atlas.cz.

  • Administrativní pracovník "technik pro nájmy a vyúčtování"

    Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici technik nájmů a vyúčtování pro pracoviště Brno - Žabovřesky jako zástup za mateřskou dovolenou: - pracovníci/ka se SŠ vzděláním - zkušenosti s vyúčtováním služeb a předpisem nájemného a plateb - výhodou - velmi dobrá znalost práce s PC(MS Word a Excel, MS ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    zdravotnické vzdělání (lze bez nostrifikace), znalost ruštiny

  • Quality Assurance Specialista

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Karolinská č.p. 650/1, Karlín, 186 00 Praha 86 PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na hr@nonstop-recruitment.com UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Vzdělání v oblasti mezinárodního obchodu / ekonomie / mezinárodních jazyků výhodou Výborné komunikační dovednosti - slovem i písmem Angličtina- plynule Francouzština na úrovni rodilého mluvčího ...

  • Administrativní pracovník

    Požadujeme flexibilitu, uživatelskou znalost práce s PC,ochotu učit se novým věcem. Nabízíme práci v mladém kolektivu, 5 týdnů dovolené. Znalost sw Aura výhodou, praxe na exekutorském úřadu vítána a bude ohodnocena.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Praha Kontakt: Červenková Renata, tel.: +420 777 232 574 Základní znalost PC, komunikační aj - výhoda, ruština - výhoda, služební cesty do východní Evropy, obchodní činnost, nepravidelná prac. doba

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontakt : pouze e-mail, zaslat zivotopis, vysokoškolské vzdělání- výhodou, výpis RT, praxe na odborné pozici výhodou.Služební cesty do východní Evropy , Požadujeme : výbornou znalost práce na Pc, komunikace s lidmi, samostatnost, přijemné vystupování , spolehlivost, znalost angličtiny a ruského jazyka .

  • Asistent/ka oddělení spedice

    Místo výkonu práce: Na Stráni č.p. 545/40, Děčín VI-Letná, 405 02 Děčín 2 Náplň práce: Zpracování korespondence a dokumentace, každodenní práce s MS Office (Excel, Word), samostatné řešení přidělených operativních úkolů. Znalost práce dispečera výhodou. Požadujeme: Reprezentativní vystupování, komunikační dovednosti, pečlivost, časová flexib ...

  • Pouze ozp

    Prosíme o zasílání životopisů na e-mail sarai@seznam.cz Požadované dovednosti: základy účetnictví, fakturace personální agendy, znalost programu Mooney S3 Lite Náplň práce: Daňová evidence, zpracovávání mezd, vystavování faktur nabídek obj. apd

  • Administrativní pracovník - pouze OZP

    Životopisy zasílejte na info@sezev-chranenadilna.cz Vyhrazené pracovní místo POUZE pro osoby znevýhodněné s invalidním důchodem. Přijmeme kolegu nebo kolegyni s praxí v administrativě. Práce zahrnuje běžnou kancelářskou činnost. Práce na HPP

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce: Uralská č.p. 770/6, 160 00 Praha 6 kontakt: Srba Zdeněk, tel.: 603464265, e-mail: z.srba@seniorfitness.cz

  • Administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Šafaříkova 635/24, Praha 2 Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu lucie.frankova@pinf.cz Kontaktní osoba: paní Lucie Franková UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Vybraní uchazeči budou zodpovědní za administraci projektů na podporu rozvoje občanské společnosti ve východoevropském regionu (Ukrajina/Jižní Kavkaz). Na pohovor budou pozváni ...