Nabídka práce administrativní pracovník

653 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník

    Místo výkonu práce: Nogová 28, Ostrava Kontakt telefonicky. Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou Flexibilitu Trpělivost Pečlivost Zkušenosti s prací na PC (word, excel) Možno i ZTP - max. 2 stupeň Příprava podkladů pro účetní odddělení Vedení agendy zaměstnanců a dodavatelů Výhoda : řidičský průkaz sk. B vzdělání technického směru P ...

  • Pracovník/-ice do obchodního oddělení/administrativy

    Firma IBS Scherer je výrobcem a dodavatelem mycích stolů k čištění dílů a odmašťování povrchů, stejně jako čisticích kapalin "Made in Germany". Vybavuje dílny v údržbě a výrobě všech oborů kompletním řešením pro čištění drobných dílů od olejů a mastných nečistot. K posílení svého obchodního týmu hledá do dceřiné společnosti IBS Scherer Czech s.r.o. ...

  • Odborný referent/vrchní referent v oddělení pobytového správního řízení Plzeňský kraj

    Náplň práce: -vedení pobytového správní řízení dle zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, ve znění pozdějších předpisů; -zajišťování administrativní agendy Předpoklady: " Schopnost samostatné práce, flexibilita, pečlivost, schopnost rychle se učit " Pokročilá znalost MS OFFICE " Orientace v právních předpisech, znal ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku, v případě osvědčení se možnost změny na dobu neurčitou, jednosměnný provoz - Místo je vymezené pro osoby se zdravotním postižením - Náplň práce: zakládání spisů, vedení agendy, jednání s klienty a úřady, příprava podkladů pro jednání, vyhledávání informací na intern ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Spa & Kur Hotel Praha, Ruská 27, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Možno i na dohodu o provedení práce. Možno i na dohodu o pracovní činnosti. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba (dle domluvy). Náplň práce: administrat ...

  • Odborný/vrchní referent/referentka v oddělení hygieny výživy

    24.5.2017 - zajištění státního zdravotního dozoru v provozovnách stravovacích služeb a obecně dozoru nad potravinami a pokrmy, plnění úkolů státní správy v ochraně veřejného zdraví, vč. výkonu státního zdravotního dozoru na úseku hygieny výživy, apod. SŠ, praxe v oblasti zdravotnictví a ochrany veřejného zdraví, znalost práce na PC (MS Office), ŘP ...

  • Administrativně - technický/á pracovník/pracovnice

    Pracoviště: Tovární č.p. 157, Velký Týnec. Vhodné i pro ZTP. Náplň práce: - identifikace a evidence skladových zásob - správa a evidence pohybů materiálu na svěřeném regionálním skladu - příprava a přiřazování materiálu k zakázkám - tisk a přiřazování požadované dokumentace a výkazů - další drobná administrativní práce Požadujeme: - ukončené střed ...

  • Administrativní pracovník/ce

    MV: Před Skalkami I č.e. 142,106 00 Praha 10-Záběhlice Kontakt: Riedl Karek, tel.: 602 310 888 (Všední den 9-16 hod) Základy práce na PC, ŘP B výhodou, není podmínkou

  • Asistentka zahraničního obchodu

    Nabízíme: dobré platové ohodnocení, možnost užívání služebního bytu, zaměstnanecké benefity.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce: Stamicova č.p. 1968, Břevnov, 162 00 Praha 6 kontakt: Srba Zdeněk, tel.: 603464265, e-mail: z.srba@seniorfitness.cz práce na PC a v administrativě

  • Administrativní pracovník/ce

    Nástup možný IHNED. Pracovní doba od 08,00hod.. Náplň práce: vyřizování požadavků firemních zákazníků; příprava obchodních nabídek; komunikace se zákazníky; reporting; související administrativa; úzká spolupráce s manažerem; spolupráce individuálního nebo týmového charakteru. Požadavky: samostatnost; spolehlivost; časová flexibilita; pozitivní př ...

  • Administrativní pracovník

    Místo výkonu Jihlava, Srázná 19. Znalost ruského jazyka aktivně pro komunikaci se zákazníky, znalost práce na PC. Nutný 1.kontakt telefonicky, tel.: 777877780.

  • Odborný referent – pracovník/nice dávek NSD

    Plné znění oznámení o výběrové řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na: http://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslšným místem pracoviště a č. j.UPCR-2017/51667-78099815. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 7. června 2017, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sí ...

  • Administrativní pracovník

    Administrativní pracovník - vzdělání středoškolské, možno i absolvent, práce s PC. Pracoviště Český Krumlov. Prac. poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek plný nebo zkrácený, prac. doba jednosměnná. Nástup ihned nebo dle dohody. Mzda 15.000,-- Kč hrubého. Kontaktní osoba: 603 159 888 p. Kvapil, kvapil@softines.cz.

  • Asistent/ka provozního ředitele

    Asistent/ka provozního ředitele - vzdělání středoškolské nejlépe ekonomického směru, praxe výhodou, vhodné pro absolventy. Vhodné i pro OZP. Alespoň částečná znalost NJ, velmi dobrá znalost MS-Office, reprezentativní vystupování, výborné komunikační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost. Pracoviště Hořice na Šumavě. Pracovní poměr na určitou - zás ...