Nabídka práce administrativní pracovník

660 aktuálních volných míst

  • Inženýr kvality

    Kovárna VIVA a.s. je přední česká průmyslová kovárna sídlící ve Zlíně. Specializujeme se na výrobu zápustkových výkovků z legovaných, mikrolegovaných, uhlíkových a konstrukčních ocelí. Momentálně hledáme spolupracovníky na pozici: INŽENÝR KVALITY Požadujeme: - SŠ vzdělání technického směru, - praxe v oblasti kvality minimálně 3 roky, - praxe v ...

  • Administrativní pracovníci - POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ

    POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ praxe: v administrativě; KONTAKT: předem zaslat životopis, poté sjednat osobní návštěvu. Osobní návštěvu si předem telefonicky dohodnout.

  • Administrativní pracovník/ce

    REFAS Olomouc spol. s r.o. Místo výkonu práce: Olomouc. Požadujeme znalost práce na PC, MS Office, podvojného účetnictví a znalost stavebního rozpočtování. Životopisy zasílejte na e-mail refas.ucetni@seznam.cz. Váš životopis zaslaný na e-mail je současně souhlas s nakládáním s osobními údaji a tyto budou po uzavření výběrového řízení skartovány. O ...

  • Administrativní pracovník

    Místo výkonu práce: Hasičská 551/52, Ostrava-Hrabůvka, 700 30 Kontakt: telefonicky po-pá 8.00 - 16.00 Mob: 724 983 699, e-mailem trnkova@czechjobplace.cz Požadavky: - Ruština na úrovni rodilého mluvčího (denní komunikace) - Znalost práce s PC ( MS office + Internet) - Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti

  • Administrativní pracovník

    Jedná se o třídění pošty, skenování pošty, vyřizování telefonátů, vyhotovování písemností podle pokynů a vzorů soudního exekutora. Zkušenost s MS Word a Excel, reprezentativní vystupování. Pracovní doba od 7,30 hod do 16,00 hod., možné domluvit se na kratší pracovní době, nejméně však 6 hodin denně. Při plném pracovním poměru je nástupní plat 21.00 ...

  • Asistent/asistentka projektu pro nezaměstnané

    Jedná se o místo asistenta/asistentky projektu pro nezaměstnané. Jde o práci v chráněné dílně, tedy práce je určena pro OZP.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Praha První kontakt telefonickc: PO-ST9:00 do 12:00 na č. 608 935 116, kontaktní osoba: Kolisnyk Andrii, osobní jednání nutno sjednat předem Požadavky: práce s počítačem, znalost češtiny - aktivní úroveň

  • Asistentky/ asistenti

    místo výkonu práce: Antala Staška 2027/79, Krč kontakt: Valeriya Ivanochko, tel.: 773 745 172 práce v kanceláři a mimo ni: pochůzky po úřadech, finanční instituce, práce spojená s častými cestami do Ruska. Žádoucí je vízum, případně cestovní pas. Komunikace s klienty a dodavateli. Vyžadujeme: Znalost programů:MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Ac ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    Pracovní poměr na dobu určitou. Nástup možný ihned. Zaměstnanecké výhody: výhodné závodní stravování. Kontakt - paní Skořepová Petra; tel.: 777 699 218, e-mail: provoz.nemocnicenachod@multicatering.cz (zaslání životopisu) nebo osobně.

  • Administrativní pracovník/ce

    pracovní poměr na dobu neurčitou; perfektní znalost AJ slovem i písmem; komunikativnost; práce na PC; technická zdatnost výhodou ne podmínkou

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Náplň práce: administrativní podpora obchodního oddělení, formuláře, statistiky, telefonická komunikace se zákazníky - zpracování požadavků a změn, domlouvání schůzek obchodníkům. Požadujeme: znalost práce s PC - hlavně MS Excel, MS Outlook, správa kalendáře, pečlivost, preciznost, spolehlivost. Nabízíme: stabilní zaměstnání s dlouhodobou perspekti ...

  • Asistent/-ka obchodního týmu

    *KO: Šigutová Hana Ing., e-mail: hana.sigutova@edb.cz. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis na e-mail: hana.sigutova@edb.cz. Požadujeme: pokročilou práci s internetovými vyhledávači, praxi z obchodního prostředí/telemarketingu vítána, skvělá znalost spisovné češtiny a široká slovní zásoba, výborné komunikačn ...

  • Klientský-á pracovník-ce pobočky české pojišťovny

    A11 z:21/11/2017 Chcete se stát součástí jedničky na trhu? Hledáme posilu na pobočku České pojišťovny, která bude aktivně pečovat o svěřené portfolio klientů. Navazovat osobní vztah, řešit jejich požadavky a využívat obchodní příležitosti. Co očekáváme? Příjemné vystupování, proklientský přístup, pečlivost, zodpovědnost. Co nabízíme? Žádný stereot ...

  • Asistent/ka - recepční

    A16 z:21/11/2017 Pracovní poměr zkrácený, anebo možnost DPP. Pracovní náplň: - vyřizování administrativních úkonů, objednávání a evidence kancelářských a jiných potřeb, zodpovědnost za chod recepce, asistence při přípravě porad, příprava a obstarávání podkladů či potřebných dokumentů, péče o návštěvy, spolupráce s finančním a personálním oddělením ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce: Evropská č.p. 423/178, 160 00 Praha 6 kontakt: Drbal Tomáš Ing., 608828604, medical.technologiescz@gmail.com požadujeme: spolehlivost, pracovitost, zodpovědnost, reprezentativní vystupování a jednání se zákazníkem, uživatelská úroveň práce na PC, výbornou znalost RJ, AJ a čínštiny