Nabídka práce administrativní pracovník

660 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka personálního oddělení

    Pracoviště: Olomoucká č.p. 1001, Velká Bystřice. Náplň práce: - evidence školení zaměstnanců - evidence a správa pracovních oděvů - administrativní práce personálního oddělení Požadujeme: - pečlivost, spolehlivost - znalost angličtiny nebo ruštiny výhodou Nabízíme: - zázemí stabilní společnosti, příjemný pracovní kolektiv - pracovní pozici s možn ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Býv. důl Petr Bezruč, Slezská Ostrava, ul. Michálkovická V případě zájmu pište na e-mail. Náplň práce: nákup a přejímka náhradních dílů, kontrola přijatých faktur, vedení skladové evidence, vystavování faktur na zákazníky, vnitroúč. faktur, řešení reklamací. Pracovní doba PO - PÁ 7:30 - 16hod Požadavky: práce na PC, MS Excel, ...

  • Referent/ka včetně obchodní činnosti

    Místo výkonu práce: Chrudim - Na Kopci 239 NÁPLŇ PRÁCE: fakturace, správa nájemních a pojistných smluv včetně vyřizování pojistných událostí, evidence vozového parku, aktualizace dokladů a další administrativní činnosti Obchodní činnost: aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, zpracování nabídek, příprava obchodních smluv. Očekáváme: o ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Zabýváme se správou bytů. Vaše práce bude obnášet evidenci bytů, evidenci plateb, jednání s úřady, ... Znalost programy Excel výhodou V případě zájmu zasílat životopis na email teplitzprace@gmail.com

  • Administrativní pracovník/ce

    Zabýváme se správou bytů. Vaše práce bude obnášet evidenci bytů, evidenci plateb, jednání s úřady, ... Znalost programy Excel výhodou V případě zájmu zasílat životopis na email teplitzprace@gmail.com

  • Pracovník na přepážce/administrativní pracovník

    místo výkonu práce:Oblouková č.p. 227 438 01 Žatec Pracovní náplň: administrativní činnost, poskytování klientského servisu, péče o stávající kmen klientů, aktivní vyhledávání nových klientů, Požadujeme: velmi dobrá znalost PC, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, příjemné vystupování a komunikace s klientem, obchodní duch, praxe v pojišťovnict ...

  • Administrativní pracovník (ve výrobě)

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (VE VÝROBĚ) NÁPLŇ PRÁCE: - příprava výrobních příkazů - počítání úkolových listů - ostatní administrativní práce PRACOVNÍ POŽADAVKY - výborná znalost PC -Excel, Sap - výhodou - technické myšlení - matematické a logické myšlení - časová flexibilita - praxe ve výrobní společnosti výhodou - orientace v úkolových listech Zamě ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Komenského č.p. 291, Náměšť na Hané. Pozice je vyhrazena pro OZP. Administrativní činnost, archivnictví, příprava a realizace skartačního řízení. Zaměstnanecké výhody: Prémie za mimořádnou aktivitu. Kontakt je možný osobně od po - pá 7.00 - 15.00 hod., telefonicky nebo mailem

  • Všeobecní administrativní pracovníci POUZE OZP

    POUZE OZP požadavky: organizační schopnosti, uživatelská znalost PC, komunikativnost, řidič sk. B KONTAKT: telefonicky od 9.00 hod. do 16.00 hod. nebo e-mailem

  • Administrativní pracovník/ce, telefonista/ka

    Pracoviště: Ztracená č.p. 268/34, Olomouc. Práce pro realitní portál DomyBytyPozemky.cz Požadujeme: Dobrá znalost práce na PC, komunikativnosti, příjemné vystupování, znalost AJ- slovem i písmem. Náplň práce: Nové oslovování klientů prostřednictvím telefonu, mailu. Komunikace se stávajícími klienty. Práce v administrativním programu realitního port ...

  • Administrativní pracovník/nice

    MÍSTO VÝKONU: J. Nygrína č.p. 334, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 NÁSTUP MOŽNÝ IHNED POŽADUJEME: - obchodní nadání a zkušenosti s jednáním se zákazníky - zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost - časovou flexibilitu - příjemné vystupování a odolnost vůči stresu

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Skřivánčí 2525/37, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Náplň práce: vykazování zdravotních výkonů pro pojišťovnu. Požadujeme: znalost práce na PC, praxe v dané problematice !!! Kontakt pro zájemce: e-mailem.

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Olomoucká č.p. 1001, Velká Bystřice. Nástup možný ihned. Prac. doba: 8:00 - 16:30 hod. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, znalost angličtiny a ruštiny výhodou. Práce v příjemném kolektivu. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Administrativní pracovník/ce - Dispečer/ka

    Pracoviště: Dolní novosadská č.p. 516/84, Olomouc. Náplň práce: - práce na recepci firmy - přijímání zakázek, plánování termínů provedení - práce v Money S4 - vytváření a následná práce ve firemních tabulkách (excel) - odpovědnost za sledování termínů a jejich plnění v databázích - prodej firemních produktů, asistence zákazníkům - koordinace techni ...

  • Asistent/ka s německým jazykem

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na e-mail: siroky@ekoselect.cz Místo výkonu práce - Ekoselect a.s.- Třídírna odpadů, Na Moráni č.p. 1336, 430 01 Chomutov 1 Požadujeme - práce na PC - uživatelská znalost: World, Excel a e-mail., komunikativnost, pečlivost, samostatnost, německý jazyk na komunikativní úrovni Nabízíme - mzda od 17 ...