Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Hradci Králové

20 aktuálních volných míst

  • Asistent/-ka ředitele

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - PP na dobu neurčitou, nástup od 1.9.2017 - Náplň práce: zajištění pracovní agendy ředitelů - vyřizování telefonních hovorů a elektronické korespondence, tisk, skenování, kopírování, plánování obchodních jednání a porad se zaměstnanci společnosti, správa a administrace interních dokumentů společnosti, řízení personáln ...

  • Koordinátor/-ka služeb pro studenty se specifickými potřebami

    KUMULOVANÁ POZICE PRO PORADENSKÉ CENTRUM: KARIÉRNÍ A SOCIÁLNÍ PORADCE, ADMINISTRÁTOR, KOORDINÁTOR/-KA SLUŽEB PRO STUDENTY SE SPECIFICKÝMI POTŘEBAMI - PP zkrácený na dobu určitou od 1.9.2017 do 31.8.2018 s možností prodloužení - Náplň práce: kariérní a sociální poradenství - příprava a realizace skupinových aktivit pro studenty, individuální práce s ...

  • Administrativní pracovník/-ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - PP na dobu neurčitou, nástup od 1. 10. 2017 - Náplň práce: příprava veškerých dokladů pro účetní firmu, komunikace se státními institucemi, fakturace, zajištění a zpracování veškerých dokumentů týkajících se prodeje vozidel, komunikace se zahraničními klienty, sjednávání pojištění pro klienty, zajišťování leasingovýc ...

  • Administrativní pracovník/-ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - PP na dobu neurčitou od 1.9.2017 - Požadujeme: ÚSV, komunikační schopnosti, výborný český jazyk (mateřský jazyk čeština podmínkou), příjemné vystupování, zkušenosti s prací v call centru výhodou, ale ne podmínkou, flexibilitu, samostatnost, ochotu učit se, uživatelskou znalost práce na PC - Nabízíme: motivační ohodno ...

  • ODBORNÝ/Á REFERENT/KA oddělení stavebního řádu

    ODBORNÝ/Á REFERENT/KA oddělení stavebního řádu - Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících a další požadavky stanovené vedoucí úřadu pro toto výběrové řízení. - Platové zařazení dle NV č. 564/2006 Sb., 11.-12. platová třída. - Bližší i ...

  • Administrativní pracovník/-ice - asistent/-ka - recepční

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - ASISTENT/-KA - RECEPČNÍ - PP na dobu neurčitou, nástup dle dohody - Pracovní náplň: • Administrativní činnost; • Aktualizace databáze, evidence smluv, archivace a formátování dokumentů; • Řešení samostatných úkolů, příprava tabulek, prezentací a reportů; • Komunikace s obchodními partnery, sjednávání obchodních sch ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned, jedná se o zkrácený pracovní úvazek na cca 20 hod. týdně - Požadujeme: praxi v administrativě, znalost technických oborů výhodou - Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky bez praxe - Kontakt: p. Nevečeřal, tel.: 777 639 026, e-mail: neveceral@elektromosev.cz ...

  • Administrativní pracovník/-ice - sekretářka

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - SEKRETÁŘKA - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: min. ÚSV, administrativní práce, ovládání PC a MS Office, psaní všemi deseti (státní zkouška), komunikativnost, práce s lidmi, zajištění provozu kanceláře, ŘP sk. B, časovou flexibilitu, praxi v advokátní kanceláři nebo jiná justiční praxe výhodou - ...

  • Asistent/-ka obchodu vzdělávací a realitní kanceláře

    ASISTENT/-KA OBCHODU REALITNÍ KANCELÁŘE - dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti, na dobu neurčitou, pružná pracovní doba - Náplň práce: asistence obchodní činnosti realitních makléřů a finančních poradců, všestranná komunikace s klienty a institucemi (telefonická, e-mailová, listinná), administrativní servis, vytváření funkčního záze ...

  • Referent/-ka - investiční technik/-čka

    REFERENT/-KA - INVESTIČNÍ TECHNIK/-ČKA, investiční odbor - PP na dobu neurčitou, nástup dle dohody, - Náplň práce: příprava a realizace rozsáhlých investic (technologické celky včetně stavebních částí); obstarávání dokladů a stanovisek veřejnoprávních orgánů a organizací potřebných pro vydání územního rozhodnutí a stavebního povolení a podávání př ...

  • Pomocný/-á účetní - asistent/-ka

    POMOCNÝ/-Á ÚČETNÍ - ASISTENT/-KA - PP na dobu určitou 6 měsíců s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: příprava a zpracování účetních dokladů - vydané faktury, pokladní doklady, skladové hospodářství; komunikace s centrálou společnosti; administrativní práce na PC; celkové zajištění chodu kanceláře - přijímání ho ...

  • Asistent/-ka jednatele

    ASISTENT/-KA JEDNATELE Společnost Stratos Auto hledá do svých řad pečlivou a energickou kolegyni na pozici asistent/-ka jednatele, která bude důležitou oporou vedení, ale i v každodenním kontaktu s kolegy. - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: vedení agendy jednatele, běžná administrativa, správa databází, organizace firemních ...

  • Asistent/-ka prodeje

    ASISTENT/-KA PRODEJE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: vedení agendy prodeje, příprava smluv a předávacích protokolů, podklady na porady prodeje, fakturace vozidel, tvorba zálohových faktur - Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru s maturitou (Obchodní akademie či SEŠ podmínkou), 1 rok praxe v oboru, znalost fakturace a ...

  • Všeobecný/-á administrativní pracovník/-ice

    VŠEOBECNÝ/-Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou, po zapracování na dobu neurčitou; nástup dohodou - Náplň práce: vedení kanceláře, pošta, fakturace - Požadujeme: SŠ vzdělání, ovládání PC (MS Excel, MS Word, e-mail); ŘP sk. B; komunikativnost a organizační schopnosti; praxe ve stavebním oboru výhodou (není podmínkou) - Nabízíme: oso ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE pro zadávání dat do systému POHODA - PP na dobu neurčitou; plný úvazek s možností zkráceného; nástup od 1. 8. 2017, pracovní doba: 8:30 - 17:00 hod., polední pauza 12:00 - 12:30 hod. - Náplň práce: zadávání dat do systému, generace čárových kódů, třídění dat dle zboží, převážně dílů pro motocykly, obsluha eshopu ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Hradci Králové. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Hradec Králové je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.