Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Hradci Králové

12 aktuálních volných míst

  • Koordinátor/-ka projektů

    KOORDINÁTOR/-KA PROJEKTŮ - PP na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení, nástup možný dle dohody, možnost zkrácneého úvazku - Náplň práce: aktivní vyhledávání grantových a dotačních příležitostí, příprava rozpočtů, příprava a zpracování podkladů a žádostí pro jednotlivé projekty, vypracování projektů, vytváření projektových žádostí, finanční ří ...

  • Pracovník/-ice pro komunikaci s klienty po telefonu

    PRACOVNÍK/-ICE PRO KOMUNIKACI S KLIENTY PO TELEFONU - PP na dobu neurčitou, nástup možný od 1. 1. 2018 - Náplň práce: sjednávání a plánování schůzek s klienty po telefonu (AKTIV), - Požadujeme: příjemný hlasový projev a chuť komunikovat, znalost práce na PC - Nabízíme: motivační finanční ohodnocení, příplatky, bonusy, soutěže, příjemné pracovní pr ...

  • Pracovník/-ice pro komunikaci s klienty po telefonu

    PRACOVNÍK/-ICE PRO KOMUNIKACI S KLIENTY PO TELEFONU - PP na dobu neurčitou, nástup možný od 1. 1. 2018, zkrácený pracovní úvazek (min. 25 hodin týdně) - Náplň práce: sjednávání a plánování schůzek s klienty po telefonu (AKTIV), - Požadujeme: příjemný hlasový projev a chuť komunikovat, znalost práce na PC - Nabízíme: motivační finanční ohodnocení, ...

  • Asistent/-ka - fakturant/-ka

    ASISTENT/-KA - FAKTURANT/-KA - PP na dobu neurčitou; nástup možný ihned; pružná pracovní doba, - Náplň práce: zpracování faktur, pošty; archivace dokladů a kontrola dat - Požadujeme: min. střední odborné vzdělání s výučním listem; znalost práce na PC; spolehlivost; samostatnost; pečlivost; znalost práce s databankou RAAL výhodou - V případě zájmu ...

  • Referent/-ka - silniční správní úřad

    REFERENT/-KA - SILNIČNÍ SPRÁVNÍ ÚŘAD, - PP na dobu neurčitou; nástup je možný dle dohody - Charakteristika pozice: zajišťování výkonu státní správy v přenesené působnosti na úseku silničního hospodářství a zákona o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), komplexní zajišťování, zejména vydávání stavebních povolení a kolaudačních souhlas ...

  • Asistent/-ka ochrany podpory veřejného zdraví

    ASISTENT/-KA OCHRANY A PODPORY VEŘEJNÉHO ZDRAVÍ - PP na dobu určitou do 30. 6. 2018 s možností prodloužení, nástup možný ihned - Náplň práce: péče o klienty v pracovně - lékařských službách, smluvní vztahy, dohlídky, nabídka laboratorních a dalších služeb ZÚ; hodnocení zdravotního stavu pracovních skupin; sbírání podkladů a zpracování výstupů zdrav ...

  • Administrativní technický/á pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ TECHNICKÝ/Á PRACOVNÍK/PRACOVNICE - PP na dobu určitou, nástup možný ihned - Náplň práce: administrativní technický pracovník (asistent/ka vedení) v obchodní společnosti zabývající se ekologickým poradenstvím, inženýringem a technickou ochranou životního prostředí, poskytující záštitu firmám prostřednictvím právně-ekologického servi ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - internetový obchod se spodním prádlem - PP na dobu neurčitou, nástup možný od 1. 1. 2018 - Náplň práce: fakturace, popisy k porduktům, příspěvky na facebook, činnosti s pojené s chodem e-shopu - Výhodou: znalost psaní na stroji - Nabízíme: pracovní dobu od 7:00 do 15:30, možnost zkráceného úvazku - Pozice je vhodná ...

  • Administrativní pracovník/-ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - PP zkrácený, DPP, DPČ na dobu neurčitou, nástup od 1.12.2017 - Náplň práce: úzký kontakt a komunikace se zákazníky, pošta, registrace nových objednávek do systému, skenování a práce s dokumenty - Požadujeme: dobrá znalost na PC (MS Office, internet), dobré komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost ...

  • Projektový manažer/-ka, manažer/-ka vzdělávání

    PROJEKTOVÝ MANAŽER/-KA, MANAŽER/-KA VZDĚLÁVÁNÍ - PP na dobu neurčitou, nástup od 1.1.2018 - Náplň práce: zajištění kompletního chodu sekce (veškerá papírová práce, informační podpora oddělení, zpracovávání dat, vstupů a výstupů), odpovědnost za přípravu a samostatné vedení projektu s dosažením stanoveného cíle, volba prostředků a jejich efektivní v ...

  • Administrativní pracovník/-ice

  • Administrativní pracovník/-ice pro zpracování dat a transakcí

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE PRO ZPRACOVÁNÍ DAT A TRANSAKCÍ - PP na dobu určitou 1 rok (případně dle domluvy), nástup možný ihned - Náplň práce: zpracování tuzemských a zahraničních platebních příkazů; pořizování účetních dokladů a zadávání účetních transakcí; řešení reklamací klientů; digitalizování klientské dokumentace; spravování účtů v exeku ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Hradci Králové. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Hradec Králové je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.