Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Hradci Králové

12 aktuálních volných míst

  • Referent/-ka - péče o díté

    REFERENT/-KA - PÉČE O DÍTÉ - PP na dobu určitou 1 rok, nástup 1.2.2019 nebo dle dohody - Náplň práce: výkon sociálně-právní ochrany dětí - sociální pracovník/ce - dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, platové zařazení: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, je nasta ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - DPP, nástup možný ihned nebo dohodou - Náplň práce: pomocné administrativní práce vedení společnosti - Požadujeme: spolehlivost, samostatnost, aktivní a pozitivní přístup k práci, pravidelnou docházku v domluvené časy, znalost práce na PC, - Nabízíme: kompletní zaškolení, různorodou náplň, možnost budoucího zaměs ...

  • Asistent/-ka

    ASISTENT/-KA - PP na dobu určitou 1 roku, nástup možný ihned - Požadujeme: znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word, Internet explorer), ŘP sk. B, - Znalost polštiny či angličtiny výhodou, praxe v administrativní činnosti výhodou - V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem: eva.pospisilova@opicak.cz

  • Administrativní pracovník/-ice - sekretariát firmy

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - SEKRETARIÁT FIRMY - PP na dobu neurčitou, nástup dle dohody - prosinec/leden - Požadujeme: praxi v oboru - Žádosti se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: info@matex.org (uveďte název pracovní pozice). V případě postupu do užšího výběru budou uchazeči/-ky vyrozuměni/-y do 14 dnů

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - DPP, nástup možný ihned nebo dohodou - Náplň práce: naskladňování a vyskladňování zboží, skladová administrativa (příjem, výdej, pokladní doklady), výpomoc při expedici zásilek, pomocné práce a administrativa pro středisko - Požadujeme: spolehlivost, samostatnost, aktivní a pozitivní přístup k práci, pravidelnou do ...

  • Pracovník/-ice pro komunikaci se zákazníky v polštině

    PRACOVNÍK/-ICE PRO KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY V POLŠTINĚ - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: komunikace se zákazníky v polskému jazyce, práce na PC (Word, Excel, interní uživatelský program) - Požadujeme: znalost polského jazyka slovem i písmem - V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem, tel. 736 514 616, e-mail: ...

  • Pracovník/-ice pro komunikaci se zákazníky v polštině

    PRACOVNÍK/-ICE PRO KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY V POLŠTINĚ - DPP, nástup možný ihned - Náplň práce: komunikace se zákazníky v polskému jazyce, práce na PC (Word, Excel, interní uživatelský program) - Požadujeme: znalost polského jazyka slovem i písmem - Vhodné i pro absolventy/-tky, příp. studenty/-tky - V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky nebo ...

  • Asistent/-ka finančního oddělení

    ASISTENT/-KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: příprava podkladů pro účetní, personalistika, vedení agendy zaměstnanců, - Znalost programu Helios výhodou - Nabízíme: stravenky - V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, kontaktní osoba: pí Saksová Blanka, tel. 602 116 382, e-mail: blanka.s ...

  • Asistent/-ka v prodeji nábytku

    ASISTENT/-KA V PRODEJI NÁBYTKU - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme:min. SŠ vzdělání s maturitou, praxe v oboru, znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, E-mail - MS Outlook, Facebook), přehled v účetnictví (program Pohoda výhodou), praxe v administrativě, ŘP sk. B, příjemné vystupování, ochota a vstřícnost, zájem o vykonanou ...

  • Asistent/-ka ochrany podpory veřejného zdraví

    ASISTENT/-KA OCHRANY A PODPORY VEŘEJNÉHO ZDRAVÍ - PP na dobu určitou 6 měsíců s možností prodloužení, nástup možný ihned - Náplň práce: péče o klienty v pracovně - lékařských službách, smluvní vztahy, dohlídky, nabídka laboratorních a dalších služeb ZÚ; hodnocení zdravotního stavu pracovních skupin; sbírání podkladů a zpracování výstupů zdravotnick ...

  • Asistent/-ka advokáta a insolvenčního správce

    ASISTENT/-KA ADVOKÁTA A INSOLVENČNÍHO SPRÁVCE - Náplň práce: správa běžících insolvenčních řízení; kontrola správnosti prováděných srážek z příjmů; kontrola běžících splátkových kalendářů; implementace změn ve splátkových kalendářích; písemná komunikace se soudy a účastníky řízení - Požadujeme: zodpovědný, velmi pečlivý; schopný rychle a správně ře ...

  • Administrativní pracovník/-ce

    41100 Všeobecní administrativní pracovníci ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - Místo výkonu práce: Dlouhá č.p. 101/13, 500 03 Hradec Králové - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: práci s PC, znalost SW ARCHICAD, znalost angličtiny výhodou, řidičský průkaz skupiny B výhodou - Nabízíme: zajímavou a tvůrčí práci, kariérní růst, osobní ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Hradci Králové. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Hradec Králové je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.