Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Hradci Králové

13 aktuálních volných míst

  • PRACOVNÍK/-ICE PŘIJMU OBJEDNÁVEK rozvozové pizzy

    PRACOVNÍK/-ICE PŘIJMU OBJEDNÁVEK rozvozové pizzy - PP na dobu neurčitou nebo na DPP, turnusové služby, nástup od 1. 2. 2017 - Náplň práce: přijímání objednávek telefonicky/mailem/osobně; zpracování objednávek směrem k zákazníkovi; invetury zboží a příprava objednávek; organizace práce v rámci směny; práce na směně - Požadujeme: zkušenosti z maloobc ...

  • Administrativní pracovník/-ce - vyhrazeno pro ozp

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu neurčitou, nástup ihned, plný nebo zkrácený pracovní úvazek - Náplň práce: skladová evidence, vystavování dokladů, běžná administrativa, komunikace se zákazníky - Požadujeme: ÚSO vzdělání, znalost skladové evidence, základní znalost účetnictví, znalost práce na PC, znalost práce v programu money výhodou, ...

  • Asistent/ka oddělení technologie

    ASISTENT/KA ODDĚLENÍ TECHNOLOGIE - PP na dobu neurčitou, s možností nástupu ihned nebo dle dohody - Náplň: organizační a administrativní podpora oddělení, koordinace úkolů, organizování schůzek pracovních týmů a vyhotovování zápisů, korekce dokumentů v AJ, asistence vedoucímu pracovníkovi oddělení, agenda e-mailové komunikace, práce s IS - vedení ...

  • Administrativní pracovník/-ice - vyhrazeno pro ozp

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - VYHRAZENO PRO OZP - PP na dobu určitou do 30. 6. 2017 (od 1. 7. 2017 předpoklad prodloužení pracovní smlouvy), nástup možný ihned, jedná se o zkrácený pracovní úvazek na 25 hodin týdně - Požadujeme: SŠ vzdělání, znalost práce na PC, znalost základních administrativních úkonů, spolehlivost, samostatnost, bezúhonnost ...

  • Administrativa

    Místo výkonu práce: U Panelárny č.p. 470, 503 02 Předměřice nad Labem ADMINISTRATIVA - PP na dobu neurčitou, nástup od 15. 9. 2016 - Náplň práce: vyplňování různých žádostí, příprava smluv a dohod - Požadujeme: nižší střední odborné vzdělání, ŘP sk. B - V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky (ve všední dny od 7:30 do 10:00 hod.) na tel.: 725 ...

  • Administrativní pracovník/-ice vedení společnosti

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE VEDENÍ SPOLEČNOSTI - Brigáda na dohodu o provedení práce; nástup 1. 2. 2017; zkrácený úvazek; (pružná pracovní doba) - Náplň práce: pomocné administrativní práce vedení společnosti - Požadujeme: úplné střední všeobecné vzdělání (gymnázium); spolehlivost; samostatnost; aktivní a pozitivní přístup k práci; ochotu učit s ...

  • Pracovník/-ice kanceláře

    PRACOVNÍK/-ICE KANCELÁŘE - PP na dobu určitou na základě dobrých pracovních výsledků možnost prodloužení pracovního poměru - Požadujeme: min. vyučení s maturitou - Pozice je vhodná i po absolventy/-ky - V případě zájmu své životopisy zasílejte na e-mailovu adresu: odehnalova@ecoplast.cz (pí. Odehnalová)

  • Administrativní pracovník/-ice / recepční

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE / RECEPČNÍ - PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení (nebo spolupráce na DPP), nástup ihned - Náplň práce: zajištovat služby v recepci firmy - příjem zákazníků, komunikace s klienty, plánování schůzek a zpracování administrativy - Požadujeme: min. SŠ vzdělání s maturitou - nejlépe s technickým nebo stavebním ...

  • Administrativní pracovník/-ice pro zpracování dat a transakcí, digitalizaci dokumentů

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE PRO ZPRACOVÁNÍ DAT A TRANSAKCÍ, DIGITALIZACI DOKUMENTŮ - Hledáme kolegu/kolegyni, kteří jsou schopni pracovat v týmu s vysokým pracovním nasazením, které nepřekvapí občasné rutinní zpracování, ale zároveň budou schopni samostatně vyřídit nestandardní a specifické požadavky. Pracujeme s čísly, daty a penězi (e-formou), ...

  • Pracovník/-ice tuzemských operací - hradec králové

    PRACOVNÍK/-ICE TUZEMSKÝCH OPERACÍ - HRADEC KRÁLOVÉ - PP na dobu určitou 6 měsíců s předpokládaným prodloužením, nástup dohodou, pružná pracovní doba - Popis pracovního místa: komplexní příprava dokladů došlých ke zpracování; pořizování (typování) vstupních dat - transakce tuzemského platebního styku; zpracování trvalých příkazů, SIPo a inkas; zabez ...

  • Administrativní pracovník/-ice pro zpracování dat a transakcí se zaměřením na zpracování zahraničních plateb

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE PRO ZPRACOVÁNÍ DAT A TRANSAKCÍ SE ZAMĚŘENÍM NA ZPRACOVÁNÍ ZAHRANIČNÍCH PLATEB Jsme tu od toho, aby všechny transakce a požadavky našich klientů v oblasti zahraničních plateb byly zpracovány včas a ve správné kvalitě. Většina operací a aktivit je standardních a zpracováváme je dle nastavených pravidel, ale v některých ...

  • Pracovník/-ice servisního příjmu

    PRACOVNÍK/-ICE SERVISNÍHO PŘÍJMU - Pracovat pro značku BMW je opravdová výzva a budete mít možnost potkat se s budoucností. Seznámíte se s technologiemi, o kterých jiní výrobci aut zatím jenom sní. Budete se potkávat s kolegy, se kterými se budete cítit skvěle, pomohou Vám s rychlou adaptací a podpoří Vás v dalším růstu - PP na dobu neurčitou, nás ...

  • Asistent/-ka pro investice

    Hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni na pracovní pozici ASISTENT/-KA PRO INVESTICE, který/která bude zajišťovat administrativní a technickou podporu tohoto oddělení - PP na dobu neurčitou, nástup od 1. 2. 2017 - Náplň práce: administrativní a technická podpora oddělení údržby, zajištění podkladů pro práci oddělení údržby, tvorba reportů, prezentac ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Hradci Králové. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Hradec Králové je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.