Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Hradci Králové

14 aktuálních volných míst

  • Referent/-ka - péče o díté

    REFERENT/-KA - PÉČE O DÍTÉ - PP na dobu neurčitou, nástup 1.8.2018 nebo dle dohody - Náplň práce: výkon sociálně-právní ochrany dětí - sociální pracovník/ce - dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, platové zařazení: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, je nastaven ...

  • Web editor/-ka

    WEB EDITOR/-KA - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: pokročilou znalost redakčního systému WordPress, výbornou znalost PHP, (X) HTML, CSS (validní kód, dodržování sémantiky), povědomí o SEO (On-Page,Off-Page), znalost internetových vyhledávačích - Seznam, Google, znalost Adobe Photoshop, Ilustrátor, Indesing, předložení 3-5 refer ...

  • Referent/-ka - administrativa

    REFERENT/-KA - ADMINISTRATIVA - PP na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou - Náplň práce: administrativní zabezpečení agend odboru životního prostředí, příjem pošty, její zaznamenání, distribuce, její odesílání, spisová služba, archivace dokumentů, evidence majetku odboru, zajišťování objednávek, drobných úprav rozpočtu odbo ...

  • Zapisovatel/-ka, administrativní pracovník/-ice

    ZAPISOVATEL/-KA, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup od 1.7.2018 - Požadujeme: znalost obchodní korespondence, státní zkouška z kancelářského psaní výhodou, velmi dobrou znalost psaní na klávesnici (minim. 250 úhozů/min), velmi dobrou znalost českého pravopisu, uživatelskou znalost práce s PC, be ...

  • Obchodník/-ice it

    OBCHODNÍK/-ICE IT - PP na dobu neurčitou, nástup možný dle dohody - Náplň práce: aktivní vyhledávání nových zákazníků, komunikace se zákazníky, návrh řešení dle potřeb zákazníků, školení nových zákazníků, komunikace se zákazníky, návrh řešení dle potřeb zákazníků, školení nových zákazníků, spolupráce s IT oddělením - Požadujeme: všeobecná orientace ...

  • Asistent/-ka účetní

    ASISTENT/-KA ÚČETNÍ - PP na dobu neurčitou, nástup možný od 1. 3. 2018 - Náplň práce: pomocné administrativní práce v účetní kanceláři s cílem zaučení a převedení na pozici všeobecné účetní - Požadujeme: spolehlivost, pracovitost, znalost práce na PC - Nabízíme: stravenky - Vhodné pro absolventy/-ky - V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem. Konta ...

  • Referent/-ka zahraničního obchodu

    REFERENT/-KA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň pracovní pozice: vyřizování požadavků zahraničních odběratelů, odpovědnost za obchodní výsledky exportu, samostatná obchodní činnosti při hledání nových odběratelů v zahraničí - Požadujeme: aktivní znalost anglického jazyka (znalost německého jazyka výhodou), obec ...

  • Asistent/-ka administrativy

    ASISTENT/-KA ADMINISTRATIVY - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: přímý kontakt a obsluha zákazníků, chod recepce, vyřizování a přepojování telefonů, správa obsáhlé agendy firemního pojištění vozidel, objednávání kancelářských potřeb atd. - Požadujeme: samostatnost, komunikativnost a profesionální vystupování, znalost práce na ...

  • Asistent/-ka společnosti

    ASISTENT/-KA SPOLEČNOSTI - PP na dobu určitou do 30.11.2019, nástup dle dohody - Požadujeme: Minimálně SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru), praxi na obdobné pozici, základní znalost účetnictví, uživatelskou znalost MS Office, anglický jazyk na komunikativní úrovni - vyřízení telefonátu, emailu, zodpovědnost a komunikativnost, německý jazyk výh ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP plný či zkrácený pracovní úvazek na dobu určitou 1 roku, nástup možný ihned, - Náplň práce: administrativní pracovník v obchodní společnosti zabývající se ekologickým poradenstvím, inženýringem a technickou ochranou životního prostředí, poskytující záštitu firmám prostřednictvím právně-ekologického servisu (pře ...

  • Asistent/-ka jednatele obchodní společnosti

    ASISTENT/-KA JEDNATELE OBCHODNÍ SPOLEČNOSTI - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, znalost práce na PC (Word, Excel atd.), základní znalost účetnictví, anglický jazyk slovem i písmem, příjemný vzhled a vystupování, komunikativnost, samostatnost, pečlivost, řidičský průkaz sk. B - Náplň práce: asistent ...

  • Obchodní zástupce/-kyně

    OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/-KYNĚ - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: časová flexibilita, komunikační schopnosti, touha po úspěchu, chuť se učit novým věcem, pozitivní a zodpovědný přístup k práci, příjemné vystupování - Nabízíme: různorodou práci, zázemí silné společnosti, přátelský kolektiv, týmová spolupráce, firemní aktivity, kancelá ...

  • Přijímací technik/-čka

    PŘIJÍMACÍ TECHNIK/-ČKA - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: každodenní komunikace se zákazníky, příjem vozidel do servisu, sledování průběhu opravy a administrativní správa zakázek - Požadujeme: min. vyučení v automobilovém oboru, praxi v autorizovaném servisu min. 2 roky, praxi na obdobné pozici výhodou, velmi dobré komunika ...

  • Pracovník/-ice příjmu zakázek

    PRACOVNÍK/-ICE PŘÍJMU ZAKÁZEK - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: příjem zakázek, komunikace se zákazníkem, objednávka náhradních dílů, řešení pojistných událostí - Požadujeme: zájem o automobily a řidičský průkaz sk. B - Pozice je vhodná pro absolventy/-ky. - Nabízíme: stravenky - V případě zájmu nás kontaktujte na e-mail: kl ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Hradci Králové. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Hradec Králové je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.