Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Hradci Králové

13 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou 1 roku, nástup možný od 1.11.2018 - Náplň práce: zpracování dat v interním systému - zadávání a kontrola peněžních transakcí a aktualizace kontaktních údajů zákazníků, spravovat agendu obchodních zástupců - připravovat smlouvy o obchodním zastoupení a dodatky ke smlouvě, provádět vyúčtování v inte ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou 1 roku, nástup možný ihned - Náplň práce: administrativní pracovník v obchodní společnosti zabývající se ekologickým poradenstvím, inženýringem a technickou ochranou životního prostředí, poskytující záštitu firmám prostřednictvím právně-ekologického servisu (přepis textů, opisy, obsluha spisové a ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP plný či zkrácený pracovní úvazek na dobu určitou 1 roku, nástup možný ihned, - Náplň práce: administrativní pracovník v obchodní společnosti zabývající se ekologickým poradenstvím, inženýringem a technickou ochranou životního prostředí, poskytující záštitu firmám prostřednictvím právně-ekologického servisu. - P ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou, nástup od 1.10.2018 - Náplň práce: prodej stavební materiálů, související administrativní agenda - tvorba nabídek, příprava objednávek, uzavírání smluv, fakturace, komunikace se zákazníky společnosti, komunikace s výrobním oddělením - Požadujeme: praxe v oboru vítána, příjemné vystupování, orient ...

  • Asistent/-ka realitního makléře

    ASISTENT/-KA REALITNÍHO MAKLÉŘE - PP na dobu neurčitou, nástup od 1. 11.2018, práci lze vykonávat převážně z domova - Náplň práce: vedení obchodního jednání ústně i po telefonu, komunikace s klienty, domlouvání schůzek, administrace zakázek a zastoupení firmy při jednání v místě zakázky - Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky - V případě zájmu zaš ...

  • Asistent/-ka v administrativě

    ASISTENT/-KA V ADMINISTRATIVĚ - PP, DPP nebo DPČ, nástup 1.10.2018 - Náplň práce: administrativní činnost zahrnující domlouvání schůzek a zadávání dat do systému - Nabízíme: Cafeterie, stravenky, příspěvek na dopravu, masáže - V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, kontaktní osoba: Dudová Lucie, tel. 731 112 853, e-mail: dudova@ ...

  • Asistent/-ka pro domlouvání schůzek

    ASISTENT/-KA PRO DOMLOUVÁNÍ SCHŮZEK - PP, DPP nebo DPČ, nástup 1.10.2018 - Náplň práce: administrativní činnost zahrnující organizaci diáře pracovníka pobočky - Nabízíme: Cafeterie, stravenky, příspěvek na dopravu, masáže - V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, kontaktní osoba: Dudová Lucie, tel. 731 112 853, e-mail: dudova@kol ...

  • Asistent/-ka

    ASISTENT/-KA - PP zkrácený na dobu neurčitou, příp. DPP, DPČ - Náplň práce: Organizace schůzek v kalendáři, zpracovávání smluv a jejich odesílání do Prahy, vyřizování pochůzek na České poště, příprava dokumentů pro pracovníky pobočky a příprava občerstvení pro klienty, hlídání termínů, zasílání pozvánek a přání klientům. - Požadujeme: spolehlivost, ...

  • Výrobní asistent/-ka

    VÝROBNÍ ASISTENT/-KA - PP na dobu neurčitou, nástup dle dohody - Požadujeme: vyučení, komunikační dovednosti, časová flexibilita, samostatnost, odolnost vůči stresu - Náplň práce: vede administrativu přijatého a vydaného zboží, zpracovává objednávky - Nabízíme: zajímavé platové ohodnocení, stravenky, příjemný kolektiv, rozmanitá práce - V případě ...

  • Referent/-ka katedry anglického a francouzského jazyka i literatury

    REFERENT/-KA KATEDRY ANGLICKÉHO A FRANCOUZSKÉHO JAZYKA I LITERATURY - PP na dobu určitou 1 rok, nástup možný od 25.10.2018 - Požadujeme: min. ukončené SŠ vzdělání, praxe v administrativě min. 3 roky, dobré komunikační schopnosti, dobrá znalost MS Office, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, komunikativnost - Nabízíme: stravenky, dovo ...

  • Manažer/-ka centra celoživotního vzdělávání

    MANAŽER/-KA CENTRA CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ - PP zkrácený na dobu určitou 1 rok, nástup možný od 25.10.2018 - Požadujeme: ukončené VŠ vzdělání, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, zkušenost z vysokoškolského prostředí nebo praxe na obdobné pozici výhodou - Nabízíme: stravenky, dovolená v délce 30 dnů - V případě ...

  • Organizační technický pracovník/-ice

    -ORGANIZAČNÍ TECHNICKÝ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou cca 3 roky - zástup za mateřskou dovolenou, nástup od 1.11.2018 - Požadujeme: uživatelskou znalost PC Word, Excel, Outlook, řidičský průkaz sk. B, odpovědnost, trestní bezúhonnost, pečlivost, flexibilitu, zdravotní způsobilost - Nabízíme: příspěvěk na penzijní a životní pojištění, jízdní v ...

  • Administrativní pracovník/-ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - PP na dobu neurčitou, nástup ihned - Náplň práce: administrativa, občas výpomoc při řešení a přípravě objednávek - Požadujeme: vyučení s maturitou, vysoké pracovní nasazení, ochota učit se novým věcem, zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita, řp. sk. B, výborná znalost práce s PC, příjemné vystupování, - Pozi ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Hradci Králové. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Hradec Králové je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.