Nabídka práce administrativní pracovník

645 aktuálních volných míst

  • REFERENT ODDĚLENÍ DOKLADŮ A EVIDENCE OBYVATEL na odboru správním a živnostenském

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned, příp. dle dohody. Platová třída 8 (tarifní rozpětí 16.000,- Kč až 24.120,- Kč podle zápočtu let odborné praxe), s možností následného zařazení po zapracování do platové třídy 9 (tarifní rozpětí 17.360,- Kč až 26.110,- Kč) s poskytnutím dalších složek platu po zapracování včetně zaměstnaneckých b ...

  • REFERENT ODDĚLENÍ ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD na odboru správním a živnostenském Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup je možný ihned, případně dle dohody. Platová třída 10. v tarifním rozpětí 18.810,- Kč až 28.320,- Kč (podle zápočtu let odborné praxe) s poskytnutím dalších složek platu včetně zaměstnaneckých benefitů garantovaných kolektivní smlouvou úřadu. Předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státn ...

  • Projektový manažer

    Náplň práce: - příprava projektového plánu - tvorba projektového týmu - vedení projektu (organizačně, technicky…) - sledování ekonomiky projektu - prezentace výsledků projektu - předání projektu do sériové výroby Požadavky: - min. SŠ vzdělání technického směru - zkušenosti s vedením projektů dle standardu APQP - uživatelská znalost MS Office podmí ...

  • Metodik/metodička sociálních služeb projekt "podpora a rozvoj sociálních služeb pro rodiny a děti v lk" oddělení sociální práce

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - PO DOBU REALIZACE PROJEKTU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 2. listopadu 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libe ...

  • Administrativní pracovníci

    Běžné administrativní práce, vedení agendy, finance. Práce v pracovním oděvu ve sběrných surovinách. Kontakt: předem telefonicky dohodnout schůzku

  • Administrativní pracovník/ce pro příjem objednávek

    Pozice: administrativní pracovník/ce pro příjem objednávek Požadavky: časová flexibilita, pečlivost, znalost práce na PC. Bydliště v okolí Malé Hraštice výhodou, 1x za 14 dní práce 2 - 3 hodiny o víkendu. Nástup: ihned Mzda: od 20 000,- Kč Kontakt: Kortánová Stanislava, tel.: 318 581 639, e-mail: konopaskova@pekarna-stana.cz Místo výkonu práce: PE ...

  • Koordinátor zakázek - projektový manažer

    Náplň práce: koordinace zakázek s klienty a výrobou, zajištění podmínek pro realizaci zakázky. Požadujeme: organizační schopnosti práce v týmu, slušné vystupování, časová flexibilita, trestní bezúhonnost. Nabízíme: technické zázemí, PC, telefon, týmová podpora. Způsob kontaktu: e-mail: info@ceskynabytek.cz

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Kotkova 2, Ostrava - Vítkovice V případě zájmu volejte Po-Pá 7-15 hod. nebo pište na e-mail. Náplň práce: Správa administrativních záležitostí firmy, přijímání požadavků zákazníka, poptávky, správa firemního e-mailu, evidence příchozích objednávek, komunikace se zákazníky, administrativní záležitosti, kontrola splatnosti faktur, veden ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Komunikace se zákazníky, příprava podkladů pro zaúčtování, vyřizování objednávek. Znalost NJ a práce na PC. Kontakt: telefonicky, e-mailem.

  • Obchodní referent/referentka

    18.10.2017 - projednávání poptávek a zakázek, prodej, fakturace vyráběného sortimentu vč. zahraničí. SŠ, ekonomický směr výhodou - ne podmínkou, i absolventi, NJ aktivně podmínkou, znalost práce s PC. Prac. doba 7.10 - 15.10 hod. KONTAKT: Bělehrádková Jarmila, tel.: 519 309 524 Místo výkonu práce: Břeclav - Poštorná

  • Asistent/ka

    Pracoviště: Legionářská č.p. 1085/8, Olomouc. Nástup možný ihned. Pracovní poměr na dobu určitou. Požadavky: - ukončené SŠ vzdělání - práce na PC (Word, Excel, PowerPoint) - samostatnost, odpovědnost, komunikativnost - organizační schopnosti - znalost ruského jazyka - ŘP sk. B. Náplň práce: - administrativní činnosti související s chodem společnost ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracovní poměr na dobu neurčitou. Administrativní práce pro výrobu. Znalost práce na PC, možno absolvent/ka, strojní zaměření. Požadujeme pečlivost, svědomitost. Zaměstnanecké výhody: pojištění odpovědnosti zdarma, stravenky. Přihlášky do výběrového řízení s životopisy zasílejte na e-mail: augustin.nechuta@flamen.cz ...

  • Zapisovatelé

    Místo výkonu práce: náměstí Republiky č.p. 100 Mladá Boleslav III 293 01 Mladá Boleslav 1 Prvotní kontakt: emailem: znemeckova@osoud.mlb.justice.cz SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou, vysoká rychlost psaní hmatovou metodou, dobrá znalost ČJ, bezúhonnost, spolehlivost, pracovitost. Životopisy zasílat na níže uvedený email nejpozději do 20.1 ...

  • Administrativní pracovník - garant

    Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici garant. Náplň práce : práce se spisem v programu pro soudního exekutora Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, praxi v administrativě, výborná znalost práce s PC, pečlivost, zodpovědnost, bezúhonnost. Nabízíme práci na plný úvazek, mzda 18 000,- Kč - ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Místo výkonu práce: Poběžovice u Holic 29. Nástup možný IHNED. Pracovní náplní je vítání a ohlašování návštěv, přepojování a vyřizování telefonátů a poskytování všeobecných informací o společnosti. Požadujeme zodpovědnost za chod recepce a provádění dílčí administrativní práce. Zaměstnanecké výhody: Příplatek na stravování, prémie za docházku, p ...