Nabídka práce administrativní pracovník

579 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - pozice u zaměstnavatele zaměřujícího se na rekonstrukce koupelen, opravu vodovodního potrubí v interiéru a realizaci kotlů hledá administrativního pracovníka. Místo je vhodné i pro absolventy. Náplň práce: domlouvání zakázek s klienty, řízení časového plánu, objednávání dílů na další pracovní den. Pracovní doba od c ...

  • Administrativní pracovník/ice

    SŠ/VŠ (ek. směru), praxe ve stavebnictví výhodou. Flexibilita, příjemné vystupování, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC. Fakturace, EXCEL, WORD - nutné. Vedení agendy okolo vozového parku areálu firmy, objednávání materiálu na stavby. Samostatnost a zodpovědný přístup. Nástup ihned. Životopisy s fotografií zas ...

  • Ekonom/ka, rozpočtář/ka

    Náplň práce: komplexní vedení a zpracování účetnictví příspěvkové organizace včetně přípravy a kontroly účetních dokladů, příprava rozpočtů, průběžná kontrola sledování jeho čerpání, vedení evidence majetku, zpracování směrnic a pravidel ekonom. řízení organizace, vedení výkaznictví příspěvkové organizace včetně provádění ekonomických rozborů. prac ...

  • Asistent/ka administrativy - Žďár nad Sázavou

    Náplň práce - administrativní podpora zaměstnanců pracujících ve finančním řízení, obchodu, marketingu, náboru, personalistice apod. - zejména práce na PC - vyřizování pochůzek Předpoklady - aktivní řidič - znalost komunikativní AJ, popř. výrazná ochota a samostatný zájem učit se anglický jazyk (v týmu máme i kolegy z Německa, kteří nehovoří česk ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontakt: Chalyy Andriy, e-mail: prospection@seznam.cz, prvotní kontakt emailem, místo výkonu: Rybná č.p. 716/24, Praha 1. Požadujeme: * vzdělání VŠ výhodou, * schopnost práce v týmu, ale i samostatně, časovou flexibilitu, zájem o práci v daném oboru, * znalost práce na PC (MS Office), * znalost grafických systémů AutoCAD - výhodou, * dobré kom ...

  • Administrativní pracovník

    úvazek: 5-6 hod.; požadavky: znalost práce na PC; KONTAKT: pouze elektronicky, životopis zasílat na e-mail

  • Technicko-administrativní pracovník

    Způsob kontaktu uchazečů: - telefonicky - Pondělí – pátek, od 7:00 hod. do 15:00 hod. 352 673 667 - e-mailem - fakturace@qstavebniny.cz - osobně - Dobrovského 535, 356 04 Dolní Rychnov Upřesňující informace: - požadujeme prodejní a komunikativní schopnosti, flexibilitu, spolehlivost, zodpovědný přístup k práci, chuť učit se novým věcem. ...

  • Administrativní a spisový pracovník - automobilní oddělení

    První kontakt emailem vendula.vitkova@pcr.cz Místo výkonu práce: Na Baních č.p. 1304, Zbraslav Praha 516 Popis pracovní činnosti: Organizační schopnosti, Práce na PC Zajištění komplexní spisové služby a předarchivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace nebo údaje chráněné dle příslušných právních předpisů nebo koordinaci více spisoven V ...

  • Referent/ka - městská zeleň a krajnářská tvorba

    REFERENT/-KA MAJETKOVÁ SPRÁVA/GIS - pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle dohody, nejdříve však od 1.6.2017, jednosměnný provoz - pružná pracovní doba - Náplň práce: zajištění agendy v oblasti městské zeleně a krajinářské tvorby; pořizování PD v oblasti městské zeleně a krajinářské tvorby; konzultační a oborná spolupráce s organizacemi podí ...

  • Referent/-ka - majetková správa/gis

    REFERENT/-KA - MAJETKOVÁ SPRÁVA/GIS - pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle dohody, nejdříve však od 1.6.2017, jednosměnný provoz - pružná pracovní doba - Náplň práce: zajišťování činnosti související se zpracováním a s vyhodnocováním geografických dat (vstup dat do GIS, výstupy z GIS, konverze, zálohování apod.), např. aktualizace dat pasp ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Olomoucká č.p. 1001, Velká Bystřice. Nástup možný ihned. Prac. doba: 8:00 - 16:30 hod. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, znalost angličtiny a ruštiny výhodou. Práce v příjemném kolektivu. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Pracovníci administrativy

    MV: Korunní 810/104,101 00 Praha 10-Vinohrady Kontakt: Saradzhants Elena, tel.: 777 449 910 (PÁ: 9-12 hod) , e-mail: se70@seznam.cz

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Chrudim. Pracovní doba - zkrácený úvazek dle dohody. Pracovní náplň: přijímací technik na recepci v autoservisu (zvedání telefonu, práce s PC, příjem náhradních dílů, příjem vozidel do opravy). Kontakt: osobně nebo telefonicky v době 7:30-12:00 a 13:00-16:30 hod. nebo e-mailem.

  • REFERENT ODBORU KONTROLY A INTERNÍHO AUDITU Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr zatím na dobu určitou s věcně vymezeným důvodem, platová třída 9. v tarifním rozpětí 15.780,- Kč až 23.730,- Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu po zapracování + zaměstnanecké výhody garantované kolektivní smlouvou. Nástup je možný ihned. Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je st ...

  • Metodik/metodička sociálních služeb projekt "podpora a rozvoj sociálních služeb pro rodiny a děti v lk" oddělení sociální práce

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - PO DOBU REALIZACE PROJEKTU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 5. května 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liberec ...