Nabídka práce administrativní pracovník

545 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník - verifikant

    - vedení administrativní agendy, práce s interní aplikací, kontrola kvality hovorů, telefonické poradenství z oblasti vybraných produktů a služeb - praxe v aktivním telemarketingu, příjemný hlasový projev bez vad řeči, komunikativnost, optimismus, chuť a schopnost učit se, flexibilita, samostatnost - motivační finanční bonusy dle individuálních sch ...

  • Administrativní pracovník/ pracovnice

    Pracoviště: Poříčí nad Sázavou podmínkou ŘP sk.B, aktivní řidič, znalost práce na PC .Kontakt emailem.

  • Zapisovatel/ka

    Místo výkonu práce: Dvořákova č.p. 3134/2, Ústí nad Labem. Požadujeme: středoškolské vzdělání s maturitou - vhodné pro absolventy, psaní hmatovou technikou ( tj. všemi deseti prsty ), min. 200 úhozů za minutu, znalost českého jazyka. Nabízíme: platové podmínky 13 400,- Kč. Zájemci mohou zasílat své životopisy na výše uvedenou emailovou adresu. ...

  • Technicko-hospodářský/-á pracovník/-ce

    TECHNICKO-HOSPODÁŘSKÝ/-Á PRACOVNÍK/-CE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: zpracování objednávek, objednávání materiálu, evidence odpadového hospodářství atd. - Požadujeme: ÚSO vzdělání - Nabízíme: stravování ve firmě - 1/3 hrazená firmou, 13. plat, možnost profesního růstu mimopracovní aktivity - V případě zájmu kontaktujte z ...

  • Administrativa - obchodní asistent/ka - pracovník Hotline

    Místo výkonu práce: Místecká 329/258 , 72000 Ostrava-Hrabová Zájemci kontaktujte firmu pouze prostřednictvím emailu. Požadujeme: výborná znalost práce na PC dobré komunikační schopnosti výborná znalost české gramatiky slovem i písmem příjemné vystupování samostatnost, spolehlivost Náplň práce: komunikace se zákazníky poskytování telefonického ...

  • Asistent/ka

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem: glarion@email.cz Pracovní doba: 9.00 - 18.00 hod Mzda: Základní mzda od 15 000,-Kč hrubého. Možnost růstu mzdy. RJ, AJ, ČJ - slovem a písmem. Umění komunikovat s lidmi, práce na PC.

  • Obchodní konzultant/ka na pobočku v Hodoníně

    Požadavky: komunikační dovednosti, chuť pracovat a učit se novým věcem, samostatnost, spolehlivost, příjemné vystupování, znalost práce na PC - základy, řidičský průkaz sk. B. Náplň práce: zajistit samostatný chod pobočky, přímý kontakt se zákazníky, zpracovávání cenových kalkulací, pravidelná péče o stávající zákazníky a sjednávání smluv s novými ...

  • Administrativní výpomoc - Žďár nad Sázavou

    Náplň práce - administrativní podpora zaměstnanců pracujících ve finančním řízení, obchodu, marketingu, náboru, personalistice apod. - zejména práce na PC - vyřizování pochůzek Předpoklady - aktivní řidič - znalost komunikativní AJ, popř. výrazná ochota a samostatný zájem učit se anglický jazyk (v týmu máme i kolegy z Německa, kteří nehovoří česk ...

  • Asistent/ka

    místo výkonu práce: Malešická č.p. 2178/20, Žižkov, 130 00 Praha 3 kontakt: Straka Dalibor, e-mail: hr@starlab.cz Náplní práce je především: Příjem zboží, reklamace Příprava smluv a jejich evidence Evidence úkolu pracovníků, plánování schůzek, uzavírání přidělování úkolů Evidence docházky Cestovní příkazy, fakturace Evidence majetku firmy Zadávání ...

  • Front Office Manager

    Místo výkonu práce: Na Příkopě 14, Praha 1. Kontaktní osoba: paní Magdalena Boukhemisová, e-mail: magdalena@uniquebrandsww.com. Požadavky: Absolventi Institute of Education of Trainig Mooryati Soedibyo se zkouškou státu Indonésie pro terapeuty - nutné k výkonu povolání, marketingové zkušenosti, plynulá znalost angličtiny.

  • Asistent/ka ředitele kontroly a kvality

    Společnost HPF CleanCat s.r.o., hledá vhodného kandidáta/ku na pozici "Asistent/ka ředitele kontroly a kvality", pro oblast Ostrava. Kontakt pouze e-mailem: prace@cleancat.cz Náplň práce - jedná se o práci na zkrácený úvazek (6hod/denně), jednosměnný provoz - vedení kompletní administrativy - evidence - kontrola a vedení autoprovozu Nabízíme - z ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Pracoviště: Kostelní 471, 696 62 Strážnice. Znalost práce na PC komplexně, AJ nebo NJ slovem i písmem. Strava, stravenky. Kontakt na tel. 608 905 010 od 10:00 hod, na mail: info@restaurace-podvezi.cz

  • Administrativní pracovník - ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - SŠ vzdělání, znalost práce na PC, občanská bezúhonnost, příjemné vystupování, znalost ukrajinštiny a moldavštiny výhodou, služební cesty po celé ČR, ŘP skupiny B.

  • Administrativní pracovnice - do obchodního oddělení

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - do obchodního oddělení, znalost skladového hospodářství, znalost práce na PC, umění jednat se zákazníky, výhodou je praxe na obdobné pozici, znalost účetnictví a znalost AJ. Nabízíme stravování, PP na dobu neurčitou. E - mail: milan@mipav.cz

  • Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

    MÍSTO VÝKONU : PRAHA / KONTAKT : JANA POKORNÁ - TEL. : 731 644 156 / E-MAIL : jpokorna@deloittece.com RUŠTINA A UKRAJINŠTINA NA ÚROVNI RODILÉHO MLUVČÍHO VÝHODOU! ZNALOST ANGLIČTINY VÝHODOU. VYSOKOŠKOLSKÉ MAGISTERSKÉ VZDĚLÁNÍ V OBLASTI STOMATOLOGIE.