Nabídka práce administrativní pracovník

688 aktuálních volných míst

  • Asistenční práce - administrativní práce

    Místo výkonu práce: Berní č.p. 2261/1, Ústí nad Labem. Jedná se o DPP v PO, ÚT, ST od 09:00 hod do 15:00 hod., asistentka (asistentní práce) v kanceláři na Berní 2261 / 1, Ústí nad Labem - později i na HPP. Pokud pracovnice dokáže zvládnout požadavky v práci, ihned na HPP !!! Nástup i hned. Kontakt: osobně na uvedené adrese nebo telefonicky. ...

  • Administrativní pracovník/ice

    SŠ / VŠ (ekonomický nebo stavební obor), praxe ve stavebnictví výhodou, Flexibilita, příjemné vystupování, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC EXCEL, WORD - nutné, Vedení agendy vozového parku, poptávky a objednávky materiálů - obchodní činnost, příprava dokladů pro výběrová řízení, Samostatnost a zodpovědný př ...

  • Odborný/á referent/ka pro výzkum, vývoj a tvůrčí činnost

    Ústav znalectví a oceňování při Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích (VŠTE) hledá pracovníka na pozici Odborný referent. Požadavky: Vysokoškolské bakalářské vzdělání (Bc.), Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint), Dobrá znalost anglického jazyka, Zkušenost s přípravou a realizací projektů (pozice finančního manažera, ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Jedná se o přijímání objednávek, vystavování dodacích listů, faktur, prodejek. Vychystávání zakázek. Pouze pro osoby s I., II. a III.stupněm invalidity. Pracovní poměr na dobu určitou lze po dohodě prodloužit. Čistá mzda pro osoby s uznanou invaliditou cca: 13 000,- Kč čistého. KONTAKT: Jirášek Petr, tel.: 603 253 275 - Po-Pá 7:00 - 14:30, e-mail: ...

  • Asistent/ka

    Náplní práce je zajištění běžného chodu sekretariátu, podpora vedení a jednotlivých oddělení, vyřizování korespondence a telefonátů, veškerá administrativní činnost, evidence a archivace dat a písemností, evidence smluvní dokumentace, zpracování ISO dokumentů. Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání - zodpovědnost, samostatnost, flexibilitu, spolehlivost, peč ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Administrativní pracovník - obchod, služby. Němčina vítána. Nabízíme: služební auto, telefon, zvyšovaní kvalifikace. Hlásit se e-mailem, osobně jen po předchozí telefonické dohodě.

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    O společnosti AWEC NORTH s.r.o. Jsme rychlerostoucí společnost, našim předmětem podnikání je velkosériová výroba hliníkových komponentů pro automotive. Pracovní náplň: -Běžné administrativní a kancelářské činnosti. -Evidence, nebo archivace dokumentů, práce s PC, komunikace s personálním informačním systémem, komunikace s IT oddělením, uvádění ho ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadujeme: Zodpovědnost, práce v týmu, empatie, smysl pro povinnost, komunikativnost, flexibilita, spolehlivost, příjemné vystupování. Znalost práce na PC, Excel, Word. Praxe výhodou. Čistý trestní rejstřík. Nástup možný ihned. Nabízíme:zaučení, dobré zázemí, stravovací bonusy, 25 dní dovolené, možnost ubytování, práce v kolektivu, po uplynutí zku ...

  • Administrativní pracovník/ce, účetní

    Zkrácený prac. úvazek 6 hodin denně. Požadujeme bezúhonnost, spolehlivost, flexibilitu, znalost práce s PC, znalost účetnictví výhodou. První kontakt telefonicky nebo osobně.

  • EXPORT MANAGER - administrativa

    Místo výkonu práce:SPAK Foods s.r.o. - Sušice Nádražní č.p. 623, Sušice II Požadavky.exportní administrativa, zaregistrování objednávek do systému, komunikace se zákazníky, logistika exportu, průvodní dokumentace včetně celní, provádění analýz, výkazů a statistik, intrastat. Znalost německého jazyka slovem i písmem B2, znalost AJ - úroveň A2, MS O ...

  • Administratvní pracovník

    místo výkonu práce: Mírové náměstí 49 Louny NÁPLŇ PRÁCE:vyřizování a zpracování objednávek,příprava grafických podkladů fotografování produktů příprava podkladů pro poštu, PPL, DPD práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet) styk s úřady,telefonování POŽADUJEME: dobré komunikační a prezentační schopnosti znalost grafických programů základní fotog ...

  • Administrativní pracovníci

    Pozice: administrativní pracovníci oc Náplň práce: práce s PC, práce se zdravotními kartami Nástup 17.1.2018. Mzda: 20 000,- Kč Kontakt:Ivancevschi Eduard, tel.: 776 589 419, e-mail: devident@seznam.cz Místo výkonu práce:DEVIDENT s.r.o. provozovna Příbram I, Na Příkopech č.p. 103, Příbram I

  • ADMINITRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE - Velké Meziříčí

    První kontakt emailem nebo telefonicky

  • BackOffice Junior

    pracoviště Zlín - Náplň práce: podílení se na chodu divize po administrativní stránce, úzká spolupráce s personálním oddělením, účetním oddělením a oddělením pohledávek a závazků, komunikace s bankami a dodavateli společnosti, pomoc s vyřizováním financování pro větší projekty, vystavování faktur v rámci projektů, práce s účetním systémem - Očekává ...

  • Asistent/ka fotografa

    Místo výkonu práce: Pavelčákova č.p. 441/14, Olomouc. Nástup možný ihned. Firma zabývající se fotografickými službami hledá asistenta/asistenty fotografa. Požadavky: komunikativnost, příjemné vystupování, umění jednat s lidmi, časová flexibilita, ochota pracovat a cestovat po celé ČR. Možnost práce na pracovní poměr. Své životopisy zasílejte na výš ...