Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Frýdku - Místku

21 aktuálních volných míst

  • Referent/ ka kombinované dopravy

    Požadujeme řidičský průkaz skupiny B, flexibilitu, samostatnost, zodpovědný přístup k práci, loajalitu, pečlivost, práce na PC (Excel) Pracovní náplň: příprava podkladů k fakturaci, administrativní práce související s kombinovanou dopravou. Zájemci zasílejte svůj životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrov ...

  • Administrativní pracovník/ce (vhodné i pro ozp)

    C04 z:23/4/2018 (VHODNÉ I PRO OZP) a:16/5/2018 Pracovní doba pondělí až pátek od 8.00 hod., dle domluvy. Požadujeme SŠ s maturitou a praxe výhodou. Kontakt telefonicky, e-mailem. Kontakty viz výše.

  • Administrativní pracovník/ce (dpp)

    A16 z:5/4/2018 (DPP) a:14/5/2018 Náplní práce je zajišťování inzerce. Pracovní doba pondělí až pátek. Nástup na pracovní směnu v 8.00 hod. Kontakt telefonicky, e-mailem viz výše.

  • Administrativní pracovník/-ice s rumunským jazykem

    Aktualizace 11. 5. 2018 Požadujeme - perfektní znalost rumunského jazyka slovem i písmem, znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), komunikativní dovednosti, profesionální vystupování, znalost jiného jazyka výhodou, praxe výhodou. Náplň práce - zákaznická podpora (komunikace s dodavateli a zákazníky prostřednictvím e-mailů a telefonátů), edita ...

  • Administrativní pracovník/-ice s anglickým jazykem

    Aktualizace 11. 5. 2018 Požadujeme - perfektní znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), komunikativní dovednosti, profesionální vystupování, znalost jiného jazyka výhodou, praxe výhodou. Náplň práce - zákaznická podpora (komunikace s dodavateli a zákazníky prostřednictvím e-mailů a telefonátů), edita ...

  • Administrativní pracovník/-ice s maďarským jazykem

    Aktualizace 11. 5. 2018 Požadujeme - perfektní znalost maďarského jazyka slovem i písmem, znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), komunikativní dovednosti, profesionální vystupování, znalost jiného jazyka výhodou, praxe výhodou. Náplň práce - zákaznická podpora (komunikace s dodavateli a zákazníky prostřednictvím e-mailů a telefonátů), edita ...

  • Produktový specialista/ka

    A16 z:26/4/2018 a:10/5/2018 Importní firma se specializací na potraviny s působní v ČR a EU přijme produktovou/vého specialistu/ku. Požadujeme: - SŠ, VŠ vzdělání - znalost AJ slovem i písmem - velmi dobrou orientaci ve větším množství položek, znalosti z obchodního prostředí - velmi dobrou znalost Word a Excel (práce v tabulkových sestavách, tvor ...

  • Administrativní pracovník/-ice s pj

    Požadujeme - znalost PJ slovem i písmem (každodenní komunikace), znalost práce na PC (MS Office), znalost programu Pohoda výhodou. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: beata.suszkova@winner-mobile.com Pracoviště: Žihla Jablunkov

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE (vhodné pro OZP)

    Vhodné pro OZP Náplň práce - skladové hospodářství. Požadujeme - znalost práce na PC (MS Office), zkušenosti v administrativě, ŘP sk. B výhodou. Možnost domluvy pracovní doby, úvazku. Předem volat na tel. č.: 602 557 773 a domluvit si schůzku. Pracoviště: Třinec

  • Administrativní/vedoucí pracovník-ce, příprava práce pro lakovny a tryskač

    C04 z:9/5/2018 Náplň práce: 50% pracovní doby v kanceláři, 50% na dílně - příjem zakázek měření m2, rozdělování práce na dílně, zpracovávání došlé dokumentace - dodací listy, výkresy, objednávání materiálu potřebného pro lakovnu, vypracování cenových nabídek, zadávání dat do PC a ostatní pomocné práce pro zajištění chodu výroby a lakovny. Kontak ...

  • Administrativní pracovník/ce gdpr

    A16 z:4/5/2018 Práce na HPP, na dobu určitou, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou. Požadujeme: - ukončené vysokoškolské vzdělání v ekonomickém směru - znalost práce na PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - ŘP sk. B - aktivní řidič - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobré komunikační a koordinační schopnosti, systé ...

  • Administrativní pracovník/ce s technickým zaměřením

    A16 z:22/1/2018 a:2/5/2018 Práce na HPP, vhodné i pro absolventy. Požadujeme: - orientaci ve výkresové dokumentaci, příprava podkladů - znalost práce s PC - Word, Excel. Nabízíme: - pracovní doba PO-PÁ 6-14.30 hod. - zajišťujeme dopravu z Frýdku-Místku do Raškovic. Kontakt viz výše.

  • Administrativní pracovník/-ice

    Aktualizace 27. 4. 2018 DPP, možnost změny na PS Aktualizace 29. 3. 2018 Požadujeme - znalost maďarského jazyka slovem i písmem, uživatelská znalost práce na PC, samostatnost, zkušenosti se správou e-shopu výhodou, dobré komunikační schopnosti. Pracovní doba Po-Pá 7:00 - 15:00. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: info@n5k.cz Pracoviště: Jablunko ...

  • ASISTENT/-KA ŘEDITELE (vhodné pro OZP)

    Aktualizace 27. 4. 2018, 16. 3. 2018, 23. 2. 2018, 13. 12. 2017 Vhodné pro OZP Požadujeme - znalost práce na PC, ŘP sk. B. Pracovní doba 8:00-14:00. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: stemart.nusle@seznam.cz Pracoviště: Bystřice nad Olší

  • Asistent/-ka projektového manažera

    Požadujeme - SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření, znalost AJ min. na úrovni B1, znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, ŘP sk. B, pečlivost, samostatnost, schopnost práce v týmu, flexibilita, pracovní zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou. Životopis a motivační dopis zaslat na e-mailovou ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Frýdku - Místku. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Frýdek - Místek je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.