Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Frýdku - Místku

13 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník-ce

    A11 vedení skladové evidence, fakturace přijaté - vydané, pokladny, archivace, komunikace se zákazníky a dodavateli, znalost problematiky DPH Výhodou je znalost ekonomiky a účetnictví, komunikativní, příjemné vystupování i absolvent Životopis zaslat e-mailem.

  • Asistent-ka back office

    A16 15/5/2017 Náplň práce: - administrativní činnosti spojené s obchodní činností společnosti (back office) - spolupráce s obchodními zástupci, - vedení a vyhodnocování záznamů ve firemním informačním systému - komunikace s klienty a obchodními partnery (včetně zahraničních) - příprava podkladů souvisejících s obchodními případy, příprava nabíd ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK-CE (s technickým zaměřením)

    A16 12/5/2017 SŠ, dobrá znalost AJ, praxe min. 1 rok, znalost PC - Excel, pak přechod na HPP kontakt telefonicky (v čas.rozmezí 6-14,30 hod.), e-mailem - sebesta@stolarstvi-ideal.cz

  • Asistent/-ka

    Požadujeme - min. SŠ vzdělání, výborná znalost Microsoft Office, znalost AJ na úrovni B1 a více, znalost PJ výhodou, organizační schopnosti, samostatnost. Náplň práce - běžná administrativa, telefonní a e-mailová komunikace, příprava podkladů a formálních dokumentů, podílení se na správě a přípravě tuzemských a zahraničních nabídek do veřejných zak ...

  • Operátor tísňové linky

    A16 11/5/2017 Dle domluvy možnost práce i na DPP Náplň práce: obsluha CCTV, EPS zodpovědnost úroveň komunikace schopnost reagovat na stresové situace aktivní práce s PC pracovní doba: denní od 05:00 - 17:00, noční od 17:00 - 05:00 Požadujeme: pečlivost, spolehlivost, flexibilita aktivní přístup k práci Nabízíme: zázemí silné a stabilní s ...

  • Administrativní pracovník/-ice s aj

    Požadujeme - perfektní znalost AJ slovem i písmem, znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), znalost PJ nebo jiného jazyka výhodou, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, praxe výhodou. Náplň práce: zákaznická podpora - komunikace s dodavateli a zákazníky prostřednictvím e-mailů a telefonátů, editace objednávek, poskytování informa ...

  • Kancelářský/-á pracovník/-ice

    Požadujeme - výborná znalost českého jazyka, státnice z psaní na stroji nebo alespoň rychlost a bezchybnost psaní na základě textu, min. 1 rok jakékoliv praxe (výhodou praxe u notáře, u soudu, v advokacii, u exekutorského úřadu). Životopis zaslat na e-mailovou adresu: kucharik.notar@telecom.cz Pracoviště: Třinec

  • Administrativní pracovník-ce - expedient-ka

    A16 9/5/2017 Kdo jsme: " Jsme česká výrobní společnost " Máme vlastní vývoj a produkty v oblasti podlah " Jsme tu již více než 20 let " Rosteme, a proto potřebujeme kolegu/kolegyni na expedici Co bude Vašim úkolem? " Administrativa (tvorba dodacích listů, fakturace a další dokumentace) " Zpracování objednávek " Zajišťování doprav, palety, ba ...

  • Obchodní asistent/ka - Frýdek-Místek

    A16 NN rozšiřuje svůj tým! Máme ambice, stabilní základy a víme jak na to. Pojďte do toho s námi - na Vás záleží! Proč pracovat v NN? o Na trhu jsme byli první (1991), stále tu jsme a nyní (2017) rozšiřujeme síť kamenných poboček - s námi se o práci bát nemusíte o Pracujeme s nejmodernějšími technologiemi v obchodě a moderní je i naše firemní ...

  • Asistent-ka ředitele

    A11 25/4/2017 SŠ, náplň práce - aktivní komunikace se zákazníky, tvorba článků, reklam, nabídek, správa chodu; prac. doba 8-16,30 hod. kanceláře, administrativní činnost Požadujeme - vzdělání ÚSO s maturitou, výborná znalost práce na PC (grafické programy - nutností, Internet, Word, Excel), vysoké pracovní nasazení, nadstandardní komunikační ...

  • Asistent-ka realitního makléře

    A11 25/4/2017 Hledáme pracovníky na pozici asistenta - asistentky realitního makléře, s dobrou znalostí ČJ slovem i písmem, se schopností vést ochodní jednání po telefonu, s PC připojením na internet a telefon s neomezeným voláním. Práci lze vykonávat plně z domova. Jedná se o práci časově náročnou, s velmi dobrým ohodnocením. Min. 3 měs. na DP ...

  • Obchodně - administrativní asistent/-ka

    Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, znalost AJ na komunikativní úrovni, znalost RJ - min. základy běžné komunikace, výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování, dobrá znalost práce na PC (MS Office), ŘP sk. B, praxe v administrativě/obchodě výhodou. Náplň práce - zpracování, aktualizace a překlady dokumentů, správa a aktualizace inf ...

  • Administrativní/vedoucí pracovník-ce, příprava práce pro lakovny a tryskač

    C04 10/4/2017 Náplň práce: 50% pracovní doby v kanceláři, 50% na dílně - příjem zakázek měření m2, rozdělování práce na dílně , zpracovávání došlé dokumentace - dodací listy, výkresy, objednávání materiálu potřebného pro lakovnu, vypracování cenových nabídek, zadávání dat do PC a ostatní pomocné práce pro zajištění chodu výroby a lakovny. kon ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Frýdku - Místku. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Frýdek - Místek je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.