Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Frýdku - Místku

14 aktuálních volných míst

  • Asistent-ka

    A 11 Požadavky: práce na PC (Word, Excel), komunikativní, schopnost samostatného rozhodování a dobré vystupování, řidičský průkaz výhodou, jazykové znalosti angličtina nebo polština výhodou, praxe v administrativě a vedení chodu kanceláře Náplň práce: administrativní práce (pokladna, fakturace, objednávky, sklad), telefonická a osobní komunikace se ...

  • Administrativní pracovník

    Podmínkou ŘP B, znalost programu SAP

  • Administrativní pracovník-ce

    C04 kalkulace zakázek, objednávání materiálu, vedení agendy, znalost účetního programu Pohoda - výhodou kontakt - telefonicky, e-mailem, osobně po domluvě

  • Obchodně - administrativní asistent/-ka

    Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, znalost AJ na komunikativní úrovni, znalost RJ - min. základy běžné komunikace, výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování, dobrá znalost práce na PC (MS Office), ŘP sk. B, praxe v administrativě/obchodě výhodou. Náplň práce - zpracování, aktualizace a překlady dokumentů, správa a aktualizace inf ...

  • Asistent-ka ředitele

    A11 SŠ, náplň práce - aktivní komunikace se zákazníky, tvorba článků, reklam, nabídek, správa chodu; prac. doba 8-16,30 hod. kanceláře, administrativní činnost Požadujeme - vzdělání ÚSO s maturitou, výborná znalost práce na PC (grafické programy - nutností, Internet, Word, Excel), vysoké pracovní nasazení, nadstandardní komunikační dovednosti ...

  • Administrativní pracovník-ce - expedient-ka

    A16 Kdo jsme: " Jsme česká výrobní společnost " Máme vlastní vývoj a produkty v oblasti podlah " Jsme tu již více než 20 let " Rosteme, a proto potřebujeme kolegu/kolegyni na expedici Co bude Vašim úkolem? " Administrativa (tvorba dodacích listů, fakturace a další dokumentace) " Zpracování objednávek " Zajišťování doprav, palety, balíčky, ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK-CE (s technickým zaměřením)

    A16 10/4/2017 SŠ, dobrá znalost AJ, praxe min. 1 rok, znalost PC - Excel, pak přechod na HPP kontakt telefonicky (v čas.rozmezí 6-14,30 hod.), e-mailem - sebesta@stolarstvi-ideal.cz

  • Administrativní/vedoucí pracovník-ce, příprava práce pro lakovny a tryskač

    C04 10/4/2017 Náplň práce: 50% pracovní doby v kanceláři, 50% na dílně - příjem zakázek měření m2, rozdělování práce na dílně , zpracovávání došlé dokumentace - dodací listy, výkresy, objednávání materiálu potřebného pro lakovnu, vypracování cenových nabídek, zadávání dat do PC a ostatní pomocné práce pro zajištění chodu výroby a lakovny. kon ...

  • Sekretář/-ka

    Požadujeme - zkušenosti v administrativě, ŘP sk. B, základy v programu CEZAR výhodou. Náplň práce - vyřizování a přepojování tel. hovorů, vyřizování pošty, práce s hotovostí, odnos hotovosti do banky, příjem pokladních a výdajových dokladů, včetně kontroly a vedení pokladních knih, fakturace, kontrola smluvních podmínek před podpisem smlouvy, výpoč ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    DPP, možnost změny na PS Požadujeme - znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), ŘP sk. B výhodou, praxe výhodou. Náplň práce - zakládání účetních dokladů, fakturace, příprava podkladů pro smlouvy, administrativní činnost,... Životopis zaslat na e-mailovou adresu: info@ruszo.cz Pracoviště: Třinec

  • Administrativní pracovník/-ice s aj

    Požadujeme - perfektní znalost AJ slovem i písmem, znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), znalost PJ nebo jiného jazyka výhodou, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, praxe výhodou. Náplň práce: zákaznická podpora - komunikace s dodavateli a zákazníky prostřednictvím e-mailů a telefonátů, editace objednávek, poskytování informa ...

  • Administrativní pracovník/-ice - asistent/-ka prodeje nových vozidel

    DPP Požadujeme - znalost práce na PC, spolehlivost, ŘP sk. B výhodou. Jedná se o prodejnu - autorizovaný dealer Toyota. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: miloslav.holba@autobond.cz Pracoviště: Třinec

  • Administrativní pracovník/-ice s pj

    Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, znalost PJ slovem i písmem - každodenní komunikace s klienty z Polska, znalost práce na PC (MS Office), znalost programu Pohoda výhodou. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: barbara.martynkova@winner-mobile.com Pracoviště: Jablunkov Žihla

  • Asistent-ka realitního makléře

    A11 10/3/2017 Hledáme pracovníky na pozici asistenta - asistentky realitního makléře, s dobrou znalostí ČJ slovem i písmem, se schopností vést ochodní jednání po telefonu, s PC připojením na internet a telefon s neomezeným voláním. Práci lze vykonávat plně z domova. Jedná se o práci časově náročnou, s velmi dobrým ohodnocením. Min. 3 měs. na DPP, ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Frýdku - Místku. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Frýdek - Místek je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.