Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Frýdku - Místku

16 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovníci ve zdravotnictví

    A11 z:6/8/2020 Nabízíme: - pracovní poměr na dobu určitou (zástup za RD) od listopadu 2020 Rozvrh pracovní doby: - po-pá 7.00-15.30 hod. Požadujeme: - min. SŠ v oboru zdravotnický asistent nebo zdravotní sestra - schopnost práce na PC - samostatnost, spolehlivost Náplň práce: - komplexní zpracování zdravotnické dokumentace - práce na PC - práce na ...

  • Administrativní pracovníci

    A11 z:4/8/2020 Rozvrh pracovní doby: - po-pá, jednosměnný provoz Náplň práce: - příjem telefonických objednávek - vydávání a evidence prac. oděvů - tisk etiket - běžné kancelářské práce - faktury, objednávky, evidence, Facebook, firemní stránky + Eshop Požadujeme: - znalost uživatelské práce na PC (Word, Excel) - samostatné myšlení, chuť do práce, ...

  • Administrativní pracovníci + péče o zákazníky

    A11 z:29/7/2020 a:5/8/2020 Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou - výborné vyjadřovací schopnosti (ústní i písemné) - psaní všemi deseti - znalost MS Office - zájem se učit a sbírat informace. Výhodou: - znalost účetního programu POHODA a zkušenosti z call centra. Náplň práce: - příjem a odbavení hovorů na firemní lince - administra ...

  • Asitent / asistentka

    A11 z:23/6/2020 a:5/8/2020 Požadujeme: - PODMÍNKOU maďarský jazyk slovem i písmem - PODMÍNKOUanglický jazyk slovem i písmem - psaní všemi deseti - pečlivost - chuť učit se novým věcem - flexibilitu - příjemné vystupování Náplň práce: - hledáme novou posilu, která si poradí s různorodou prací asistenta/asistentky jednatele, ale zároveň bude plnit r ...

  • Obchodně administrativní pracovníci, zprostředkovatelé

    A11 z:8/6/2020 a:30/7/2020 Životopis zasílejte emailem. Požadujeme: - předložení výpis z RT - reprezentativní vystupování, komunikativnost a spolehlivost. Náplň práce: - péče o stávající klienty, nové klienty a následný servis - služba na přepážce oblastní kanceláře - vedení obchodních jednání s tím spojená administrativa. Nabízíme: - podpora no ...

  • ODBORNÍ ADMINISTRATIVÍ PRACOVNÍCI V OBLASTI ZDRAVOTNICTVÍ (ZamK)

    A02 z:15/7/2020 (ZamK) Náplň práce: - výkon práci administrativní/ho pracovnice/pracovníka na oddělení Nemocnice ve Frýdku-Místku. Požadujeme: - sanitářský, nebo ošetřovatelský kurz - praxi ve zdravotnictví nejméně 5 let. Kontakt emailem.

  • Pracovníci odbytu (vyhrazeno pro ozp)

    A11 z:12/4/2019 (VYHRAZENO PRO OZP) a:28/7/2020 PRACOVNÍCI ODBYTU. Požadujeme: - praxe na PC ve skladovém programu. Kontakt viz výše.

  • Administrativní pracovník/ce

    A11 z:27/7/2020 ŽIVOTOPISY ZASÍLEJTE EMAILEM V ČESKÉM A POLSKÉM JAZYCE. Požadujeme: - velmi dobrou znalost práce s PC (Excel, internet a elektronická pošta) - řidičský průkaz sk. B - znalost polského jazyka slovem i písmem. - samostatnost, pečlivost, flexibilitu, schopnost organizace práce a zadaných úkolů Pracovní náplň: - telefonický a e-mailový ...

  • Asistenti, koncipienti

    Aktualizace 24. 7. 2020 Pobočka společnosti Partners Financial Services, a.s. Požadujeme: komunikativnost, spolehlivost, důslednost, aktivní přístup k práci, znalost práce na PC. Náplň práce: zajištění zázemí a chodu pobočky, obsluha příchozích i stávajících klientů, komunikace s obchodními partnery. Vhodné i pro OZP. Životopis zaslat na e-mailovou ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI (vyhrazeno pro OZP)

    A16 z:19/5/2020 (vyhrazeno pro OZP) a:24/7/2020 Náplň práce: - vkládání dat do počítače, získávání potřebných informací, tvorba textu. Požadujeme: - aktivní znalost práce na PC a pravidel pravopisu - příjemné vystupování, komunikativnost, pracovitost, spolehlivost, samostatnost a zodpovědnost. Nabízíme: - nástup dle domluvy. V případě, že Vás ...

  • Asistent/ka (vhodné i pro ozp)

    A16 z:9/4/2020 (VHODNÉ I PRO OZP) a:23/7/2020 Náplň práce: - administrativní činnost, fakturace zakázek klientům, komunikace s firemními klienty, pojišťovnami, komunikace se značkovými i neznačkovými prodejci, sjednávání pojištění vozidel. Požadujeme: - komunikativní schopnosti, flexibilita, pracovní nasazení - znalost práce na PC, samostatnost, ...

  • Administrativní pracovníci (dpp)

    A16 z:5/4/2018 (DPP) a:23/7/2020 Náplní práce je zajištění prezentace na sociálním autu. Pracovní doba pondělí až pátek. Nástup na pracovní směnu v 8.00 hod. Kontakt telefonicky, e-mailem viz výše.

  • POMOCNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI (vyhrazeno pro OZP)

    A11 z:29/5/2020 (vyhrazeno pro OZP) a:15/7/2020 Nabízíme: - úvazek zkrácený 20 hodin týdně, anebo plný 40 hodin týdně. Náplň práce: - 2 pracovníci vyhledávání dodavatelských firem - 2 pracovníci zakládání tiskopisů - 5 pracovníků monitorování fotbalových zápasů. Kontakt osobně, emailem, telefonicky.

  • Asistent/-ka společnosti

    Požadujeme - podmínkou znalost PJ slovem i písmem, zodpovědnost, pečlivost, nadšení pro práci, ochota se vzdělávat, komunikativní a organizační schopnosti, flexibilita, odolnost vůči stresu, týmový hráč, výhodou - základní znalost účetnictví. Nástup možný ihned. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: [email protected] Pracoviště: Třinec ...

  • ASISTENTI ODDĚLENÍ KVALITY (ZamK)

    A02 z:19/12/2018 (ZamK) a:1/7/2020 Znalost korejského jazyka slovem i písmem. Zaměstnanec bude hovořit s vedením společnosti v rodném jazyce korejském. Náplň práce: - administrativní podpora oddělení kvality - reporting - překlady do korejského jazyka - spolupráce s ostatními odděleními - organizace meetingů. Kontakt e-mailem viz výše. ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Frýdku - Místku. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Frýdek - Místek je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.