Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Frýdku - Místku

19 aktuálních volných míst

  • Asistent/asistentka vedení společnosti

    A11 z:5/5/2022 Náplň práce: - administrativní podpora vedení společnosti - vyřizování běžné korespondence a další agenda vyvolaná potřebou vedení včetně sjednávání schůzek - kontrola zpracovaných úkolů obchodního a účetního oddělení - zpracovávání analýz (finanční, marketingové, provozní) - objednávání a evidence kancelářského a spotřebního mater ...

  • Obchodně technický pracovník/pracovnice

    A16 z:6/5/2022 a:9/5/2022 Hledáme kolegu/kolegyni, které baví komunikace, rádi cestují a jsou týmoví hráči. Uvítáme: - technické myšlení, čtení výkresové dokumentace - řidičský průkaz - výbornou znalost PC - aktivní a samostatný přístup. Nabízíme: - kancelář ve Frýdku-Místku - až 25 dnů dovolené, závodní stravování, životní pojištění, Multisport ...

  • Asistent/asistentka personálního oddělení

    A16 z:24/2/2022 a:9/5/2022 Náplň práce: - zpracování docházky zaměstnanců - řešení personální agendy - správa OOPP. - další informace dostanete při pohovoru. Požadujeme: - znalost anglického jazyka (alespoň B1) - znalost Microsoft Office (zejména Excel) - řidičský průkaz sk. B. - samostatnost, preciznost práce, příjemné vystupování a profesionální ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    Aktualizace 10.5.2022 Požadujeme - znalost práce na PC, ochota učit se novým věcem, spolehlivost, samostatnost, komunikační schopnosti. Výhodou - ŘP sk. B Vhodné i pro OZP, možnost zkráceného úvazku. Předem volat (9:00-14:00) na tel. č.: 725 588 156 nebo zaslat životopis na e-mailovou adresu: [email protected] Pracoviště - Třinec ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Administrativa / Prodej

  • Administrativní pracovníci (dpp)

    A16 z:12/1/2022 (DPP) a:10/5/2022 Náplní práce je zajištění prezentace na sociálním autu. Jedná se o manažerskou práci v reklamní agentuře. Nyní z důvodu situace s COVID-19 práce z domu (home office).Pracovní doba pondělí až pátek. Nástup na pracovní směnu v 8.00 hod. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel) - ŘP sk. B. Nabízíme: - benefit ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE (vyhrazeno pro OZP)

    A11 z:28/4/2022 (vyhrazeno pro OZP) a:9/5/2022 Náplň práce: - vedení agendy sekretariátu družstva, vkládání dodavatelských faktur do IS - pracovní doba pondělí až pátek 6:00-11:30 hod. Kontakt osobně, telefonicky, emailem.

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    A11 z:6/12/2021 a:9/5/2022 Náplň práce: - příjem zakázek, odbavení zákazníků, komunikace s pojišťovnami - fakturace, evidence skladu, fotodokumentace pojistných událostí. Požadujeme: - práce s PC - řidičský průkaz sk. B - pracovitost, spolehlivost, flexibilitu. Nabízíme: - slevu na firemní výrobky - kávu a občerstvení na pracovišti - příjemný kolek ...

  • PRACOVNÍCE - PRACOVNÍK ODBYTU (vyhrazeno pro OZP)

    A11 z:25/2/2022 (vyhrazeno pro OZP) a:9/5/2022 Náplň práce: - zadávání objednávek - příprava podkladů pro rozvoz - práce s PC. Pracovní doba: - 7:30-14:00 hod. Kontakt telefonicky, emailem.

  • Asistent/asistentka (hpp, dpp)

    A11 z:5/5/2022 Požadujeme: - Znalost práce na PC - Ochotu vzdělávat se - Dobré komunikační schopnosti - Řidičské oprávnění skupiny B. Nabízíme: - Pružnou pracovní dobu, firemní mobilní tarif, pravidelná školení. Kontakt telefonicky, emailem.

  • Asistent/asistentka

    A16 z:31/3/2022 a:5/5/2022 Náplň práce: - administrativní činnost, fakturace zakázek klientům, komunikace s firemními klienty, pojišťovnami, komunikace se značkovými i neznačkovými prodejci. Požadujeme: - znalost práce na PC, - samostatnost, pečlivost, SŠ - řidičský průkaz sk. B - komunikativní schopnosti, flexibilitu, pracovní nasazení. Nabízí ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    A16 z:10/1/2022 a:3/5/2022 Náplň práce: - administrativní práce spojená s chodem kanceláře - příprava podkladů pro účetní - komunikace s úřady, dodavateli a pod. - práce v Microsoft Excel. Požadujeme: - komunikativní znalost AJ (komunikace s nadřízenými v AJ). Nabízíme: - stravenky Životopis zašlete také v anglickém jazyce. Kontakt: - e-mailem, te ...

  • ODBORNÍ ADMINISTRATIVÍ PRACOVNÍCI V OBLASTI ZDRAVOTNICTVÍ (ZamK)

    A02 z:15/7/2020 (ZamK) a:17/3/2021 Náplň práce: - výkon práce administrativní/ho pracovnice/pracovníka na oddělení Nemocnice ve Frýdku-Místku. Požadujeme: - sanitářský, nebo ošetřovatelský kurz - praxi ve zdravotnictví nejméně 5 let. Kontakt emailem.

  • Asistent/asistentka

    A16 z:16/1/2020 a:21/3/2022 Pracovní náplň: - kontrola, pravidelná údržba a opravy vozidel, odvoz, dovoz vozidel do servisu. Požadujeme: - zájem o práci, pracovní nasazení, samostatnost - praxi min. 1 rok - SŠ vzdělaní - řidičský průkaz "B" (C). Nabízíme: - pracovní doba pondělí až pátek 8:00-16:30 hod. - mzdu + výkonnostní prémie, firemní ben ...

  • Asistenti

    Aktualizace 28. 3. 2022, 3. 2. 2022 Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, ŘP sk. B, znalost práce na PC, komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, reprezentativní vystupování. Náplň práce - administrativní činnost, výkup a prodej drahých kovů, šperků, hodinek a drahých kamenů. Pracovní doba Po-Pá 9:00-17:00. Životopis zaslat na e-mailovou ad ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Frýdku - Místku. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Frýdek - Místek je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.