Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Frýdku - Místku

18 aktuálních volných míst

  • Klientský-á pracovník-ce pobočky české pojišťovny

    A11 a:17/1/2018 (VHODNÉ I PRO OZP) Chcete se stát součástí jedničky na trhu? Hledáme posilu na pobočku České pojišťovny, která bude aktivně pečovat o svěřené portfolio klientů. Navazovat osobní vztah, řešit jejich požadavky a využívat obchodní příležitosti. Co očekáváme? Příjemné vystupování, proklientský přístup, pečlivost, zodpovědnost. Co nab ...

  • Adminstrativní pracovník/ce se znalostí daňové evidence (vyhrazeno pro ozp)

    A11 z:16/1/2018 (VYHRAZENO PRO OZP) Náplň práce: - zpracování účetní administrativy - příjemky, výdejky, fakturace Požadujeme: - znalost práce PC - znalost účetního programu POHODA výhodou Pracovní doba: - PO-PÁ od 7,30 hod - dle domluvy - možnost i plného pracovního úvazku Nabízíme: - příspěvek na životní nebo důchodové pojištění Kontakt telefoni ...

  • Asistent/ka jednatele

    A16 z:16/1/2018 Požadujeme: - ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru, praxe výhodou - ŘP sk. B - výborná znalost práce na PC (zejména MS Office) - základní dorozumívání se v AJ - samostatnost, organizační dovednosti, loajalita. Náplň práce: - administrativa, provádění kontrol, vyhledávání a zpracovávání různých informací, úzká spolupráce ...

  • ASISTENT-KA MANAŽERA PRO DOPRAVU S KOREJSKÝM JAZYKEM (ZamK)

    A02 z:31/10/2017 (ZamK) Požadujeme komunikační schopnosti, obchodní dovednosti, zkušenosti z logistiky, korejský jazyk slovem a písmem, komunikativní znalost angličtiny. Kontakt e-mailem katka@ecplogistic.cz .

  • Asistent/ka

    A11 z:14/12/2017 a:11/1/2018 Pracovní poměr plný, dle domluvy možnost zkráceného úvazku. Pracovní doba PO-PÁ od 7 hod. Zkušenosti s vedením mzdové agendy výhodou. Kontakt telefonicky, osobně viz výše.

  • Pracovník/ce obchodního oddělení

    A16 z:10/1/2018 Požadujeme: - min. 1 roční praxi v obchodní firmě - samostatnost, dobré komunikační schopnosti, výbornou práci s PC - znalost práce v účetním nebo skladovém programu - na vlastní program zaučíme - polský jazyk, případně anglický nebo ruský jazyk výhodou Náplň práce: - příjem objednávek, práci se skladovým programem, komunikaci se ...

  • Asistent/ka vedoucího střediska

    A16 z:4/1/2018 a:10/1/2018 Pracovní poměr na dobu určitou, s možností změny na dobu neurčitou. Požadujeme: - dobrou znalost práce s programy Word, Excel - výhodou orientace v systému řízení ISO - vysoké pracovní nasazení, samostatnost, komunikativnost Nabízíme: - stravenky - profesní růst, průběžné vzdělávání Životopis zašlete e-mailem na adresu ...

  • Administrativní pracovník/ce

    A11 a:8/1/2018 Požadujeme: - rychlé a přesné psaní všemi deseti + znalost práce na PC podmínkou Pracovní náplň: - příprava podkladů obchodním asistentkám a pracovníkům e-shopu, drobné kancelářské práce Nabízíme: - stravenky, příspěvek na penzijní pojištění Kontakt: - životopisy zasílat na prace@simonfm.cz - prosíme netelefonovat, nenavštěvovat pra ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, komunikativní schopnosti, znalost práce na PC (MS Office), znalost programu Pohoda výhodou. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: beata.suszkova@winner-mobile.com Pracoviště: Žihla Jablunkov

  • ASISTENT/-KA ŘEDITELE (vhodné pro OZP)

    Aktualizace 13. 12. 2017 Vhodné pro OZP Požadujeme - znalost práce na PC, ŘP sk. B. Pracovní doba 8:00-14:00. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: stemart.nusle@seznam.cz Pracoviště: Bystřice nad Olší

  • Referent/ka fondů eu a ekonomické zahraniční spolupráce

    A11 z:3/1/2018 Náplní práce je administrace EU projektů. Požadujeme: - vzdělání ekonomického směru se zaměřením na fondy EU - řidičský průkaz sk. B - zkušenosti, praxe vítána Nabízíme: - mzdu dle praxe NV.č.117/2017 Sb. - stravenky, dovolená 25 dní Kontakt telefonicky PO-PÁ 8-14 hod., e-mailem viz výše.

  • Administrativní/vedoucí pracovník-ce, příprava práce pro lakovny a tryskač

    C04 a:3/1/2018 Náplň práce: 50% pracovní doby v kanceláři, 50% na dílně - příjem zakázek měření m2, rozdělování práce na dílně , zpracovávání došlé dokumentace - dodací listy, výkresy, objednávání materiálu potřebného pro lakovnu, vypracování cenových nabídek, zadávání dat do PC a ostatní pomocné práce pro zajištění chodu výroby a lakovny. konta ...

  • Administrativní pracovník/-ice s maďarským jazykem

    Požadujeme - perfektní znalost maďarského jazyka slovem i písmem, znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), komunikativní dovednosti, profesionální vystupování, znalost jiného jazyka výhodou, praxe výhodou. Náplň práce - zákaznická podpora (komunikace s dodavateli a zákazníky prostřednictvím e-mailů a telefonátů), editace objednávek, poskytová ...

  • Kancelářský/-á pracovník/-ice

    Požadujeme - výborná znalost českého jazyka, rychlost a bezchybnost psaní na základě textu - znalost psaní všemi deseti, min. 1 rok jakékoliv praxe, výhodou praxe u notáře, soudu, v advokacii, u exekutorského úřadu. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: kucharik.notar@telecom.cz Pracoviště: Třinec

  • Administrativní pracovník/-ice

    Aktualizace 13. 12. 2017, 16. 10. 2017 Požadujeme - znalost maďarského jazyka slovem i písmem, uživatelská znalost práce na PC, samostatnost, zkušenosti se správou e-shopu výhodou, dobré komunikační schopnosti. Pracovní doba Po-Pá 7:00 - 15:00. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: info@n5k.cz Pracoviště: Jablunkov

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Frýdku - Místku. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Frýdek - Místek je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.