Nabídka práce administrativní pracovník

653 aktuálních volných míst

  • PŘÍPRAVÁŘ/-KA (vyhrazeno pro OZP)

    A11 (vyhrazeno pro OZP) Obsluha CNC řízeného CO2 gravírovacího laseru pro výrobu reklamních předmětů. Součástí je příprava podkladů na PC, komunikace se zákazníky a organizace zakázek. Není potřeba znalost obsluhy stroje, zaškolení proběhne po nástupu do zaměstnání. Pokročilá znalost práce na PC, komunikativnost, zručnost. Předpokládaný nástup 8-9 ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE pro zadávání dat do systému POHODA

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek s možností zkráceného. Pracovní doba od 08:30 hod. do 17:00 hod. (od 12:00 hod. do 12:30 hod. polední pauza). Pozice je vhodná i pro absolventy. Náplň práce: zadávání dat do systému; generace čárových kódů; třídění dat dle zboží, převážně dílů pro motocykly; obsluha eshopu. Požadavky: min ...

  • Referent/ka stavebního úřadu na stavebním odboru městského úřadu v plumlově

    Starosta města Plumlov vyhlašuje v souladu s § 6 zákona č.312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků veřejnou výzvu na obsazení pracovního místa: Referent/referentka stavebního úřadu na stavebním odboru Městského úřadu v Plumlově. Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4, zákona č.312/2002 Sb., o úřední ...

  • Administrativní pracovník/ce výroby

    Pozice: administrativní pracovník/ce výroby Požadavky: znalost práce na PC (Word, Excel), odolnost vůči stresu, dobré komunikační schopnosti, logické myšlení, ochota učit se Vhodné pro zájemce z okolí Sedlčan. Životopis podmínkou, zaslat na kontaktní osobu. Zájemce bude přijat na základě výběrového řízení. Nástup: ihned Mzda: 18 000,- Kč + prémie ...

  • Administrativní pracovník/ce

    MV: Bedřichovská 2183/16,182 00 Praha 8 - Libeň Kontakt: Ing. Hana Čepová, tel.: 603 852 740, e-mail: hcepova@gmail.com; UoZ nejprve tel. kontakt; nechodit na adresu bez předchozí domluvy!! - základy práce na PC (word,excel,internet) - komunikativnost, zodpovědnost - práce v malém kolektivu - osobní a pracovní rozvoj

  • Administrativní pracovník (ve výrobě)

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (VE VÝROBĚ) NÁPLŇ PRÁCE: - příprava výrobních příkazů - počítání úkolových listů - ostatní administrativní práce PRACOVNÍ POŽADAVKY - výborná znalost PC -Excel, Sap - výhodou - technické myšlení - matematické a logické myšlení - časová flexibilita - praxe ve výrobní společnosti výhodou - orientace v úkolových listech Zamě ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Smíchov, 150 00, U Trojice č.p. 1042/2 Kontakt: Maříková Eva PhDr., e-mail: marikova@ibb.cz Účetní na zkrácený úvazek Pozice je určena pouze pro OZP - uveďte v zaslaném životopise. Tato pozice není vhodná pro vozíčkáře. Náplň práce: " spolupráce s hlavním účetní " příprava podkladů pro účetnictví " zn ...

  • Administrativní pracovník

    POŽADUJEME: psaní všemi deseti, znalost práce na PC, pečlivost Nástup říjen 2017 První kontakt e-mailem.

  • Operátorka - příjem vozidel na STK

    Požadavky: - práce na PC - psaní všemi deseti - zodpovědost, příjemné vystupování Práce vhodná pro ženy Kontakt: - životopisy posílat na e-mail: alena.ladova@seznam.cz

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracovní náplň: práce na PC, komunikace s klienty. Pracovní doba: - PO až ČT 8.00 až 16.00 hod. - PÁ 8.00 až 14.00 hod. Hlásit se předem e-mailem.

  • Operátor/operátorka kontaktního centra odboru informatiky

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 9. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 11. července 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetov ...

  • OPERÁTOR/OPERÁTORKA KONTAKTNÍHO CENTRA ODBORU INFORMATIKY - 0,5 úvazku

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 9. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 11. července 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetov ...

  • Asistent/ka, rozpočtář/ka

    Požadavky: vzdělání SŠ s maturitou ve stavebním oboru výhodou, ŘP sk. B výhodou, znalost práce na PC, znalost fakturace a podvojného účetnictví Popis práce: PP na dobu neurčitou, nástup dle dohody, vhodné i pro absolventy Zaměstnavatel nabízí: možnost platového růstu Kontakt: Miroslav Machynka, tel: 602 739 317, e-mail: miroslav@machynka.cz, v pří ...

  • Administrativní pracovník/ce rehabilitací - rozpis procedur

    Kontakt:předem telefonicky 7-14.30 hod Pracovní doba: 6.30 - 15.00 hod Znalost RJ, NJ a AJ výhodou. Očekáváme příjemné vystupování, flexibilitu, organizační schopnosti, velmi dobrou znalost s PC, bezúhonnost. Zaměstnanecké výhody: Zvyšování či prohlubování kvalifikace, 5 týdnů dovolené, podnikové stravování.

  • Asistent/ka ředitele

    pracovní poměr na dobu neurčitou; pracovní doba 8:30 - 16:30 - včetně 30 min. pauzy; po zkušební době osobní bonus ke mzdě ve výši 3000,- Požadavky: základní práce s kancelářskými programy; přirozené a plynulé vyjadřování; pracovitost; příjemný telefonický projev; Náplň práce: vyřizování korespondence; komunikace se stávajícími zákazníky a získáv ...