Nabídka práce administrativní pracovník

597 aktuálních volných míst

  • Asistent-ka ředitele

    A11 25/4/2017 SŠ, náplň práce - aktivní komunikace se zákazníky, tvorba článků, reklam, nabídek, správa chodu; prac. doba 8-16,30 hod. kanceláře, administrativní činnost Požadujeme - vzdělání ÚSO s maturitou, výborná znalost práce na PC (grafické programy - nutností, Internet, Word, Excel), vysoké pracovní nasazení, nadstandardní komunikační ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Místo výkonu práce: Bratří Mrštíků č.p. 92/2, Střekov, Ústí nad Labem. PRO OZP. Náplň práce: administrativní práce, práce na PC, telefonování. Požadujeme: nižší střední vzdělání, znalost práce na PC, komunikativnost. Nabízíme: mzdu 12 000,- Kč. Telefonicky si sjednat osobní schůzku.

  • Asistent/-ka, administrativní pracovník/-ce

    ASISTENT/-KA, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - pracoviště Jičín. V případě zájmu pište na e-mail: sekretariat@digas.cz. Vybraným uchazečům se ozveme s termínem osobního pohovoru. Požadujeme SŠ vzdělání, spolehlivost, pečlivost, pracovní doba 8.00-16.30 hod, ŘP skup. B - aktivní řidič, aktivní znalost práce na PC (nutná pokročilá znalost Excelu). ...

  • Technicko administrativní pracovník/pracovnice v automobilové dopravě

    Jedná se o práci na cca 6 hodin týdně. Náplň práce: - technická podpora řidičů společnosti projíždějících Teplicemi Požadujeme: - praxi v dopravě nebo autoopravárenství výhodou - bezúhonnost V případě zájmu zasílejte své životpisy na e-mail milan.liska@seznam.cz

  • Administrativní pracovnice - do obchodního oddělení

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - do obchodního oddělení, znalost skladového hospodářství, znalost práce na PC, umění jednat se zákazníky, výhodou je praxe na obdobné pozici, znalost účetnictví a znalost AJ. Nabízíme stravování, PP na dobu neurčitou. E - mail: milan@mipav.cz

  • Administrativa a skladové hospodářství - internetový obchod se spodním prádlem

    ADMINISTRATIVA A SKLADOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ - INTERNETOVÝ OBCHOD SE SPODNÍM PRÁDLEM - pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup od 1.6.2017, jednosměnný provoz, pracovní doba: pondělí - pátek 7:00-15:30 - Náplň práce: fakturace, vedení skladu a skladové činnosti, úpravy fotografií, telefonická komunikace - Požadujeme: znalost psaní na stroji, zkušenosti ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Místo výkonu práce: Špitálské náměstí č.p. 3517/1a, Ústí nad Labem. Požadujeme: min. SŠ vzdělání, praxi na obdobné pozici, znalost MS Office, praxi z gastronomie a hotelového prostředí výhodou, znalost AJ, příjemné a profesionální vystupování, samostatnost a časová flexibilita, orientace na zákazníka Nabízíme: mzdu 15 000 - 18 000,- Kč., podnikov ...

  • Hospodář/ka

    Místo výkonu práce: areál Zoo - restaurace Savana, Drážďanská č.p. 454/23, Krásné Březno, Ústí nad Labem. Práce pro OZP. Náplň práce: přijímání objednávek, fakturace zakázek, vedení pokladny - další administrativní práce související s provozem střediska. Požadujeme: středoškolské vzdělání, znalost práce s PC. Nabízíme: mzdu 9 150,- Kč., zkrácený pr ...

  • Administrativní pracovník, pracovnice

    * KO: Židek Jan, e-mail: instalater.zidek@centrum.cz Vzdělání nerozhoduje, znalost práce na PC, spolehlivost, loajalita, samostatnost. Pracoviště Opava, možnost pracovat 1 den v týdnu jako home office (práce z domu). Smlouva na hlavní pracovní poměr po měsíční zkušební době.

  • Zapisovatelka

    Místo výkonu práce: Kramoly č.p. 641/37, Střekov, Ústí nad Labem. Požadujeme: středoškolské vzdělání, bezúhonnost, výbornou schopnost psaní na klávesnici - všemi deseti, základní znalost MS Office Word, znalost českého jazyka - pravopis, gramatika. Nabízíme: platové podmínky 13 400 - 18 600,- Kč., příspěvek na stravování, 25 dní volna + 4 dny indis ...

  • Administrtativní pracovník/ce

    Požadujeme: AJ plynule slovem i písmem, NJ výhodou, výborná znalost programu EXCEL, microsoft office, komunikativní dovednosti. Hlásit se telefonicky Po - Pá 8:00 - 14:00 hodin nebo zasílat životopis na email

  • Pracovník/pracovnice internetového obchodu

    Pracovní činnost: Přidávání nových produktů na eshop, práce s Excelem, Wordem apod. Komunikace se zákazníky po telefonu a prostřednictvím emailu. Vedení pokladní knihy firmy. Vyplácení dobírek, příprava pokladních limitů. Potřebné znalosti: Práce s PC, práce v Excelu, úprava fotografií, výhodou základní znalosti html a orientace v oboru strojů a ná ...

  • Asistent-ka realitního makléře

    A11 25/4/2017 Hledáme pracovníky na pozici asistenta - asistentky realitního makléře, s dobrou znalostí ČJ slovem i písmem, se schopností vést ochodní jednání po telefonu, s PC připojením na internet a telefon s neomezeným voláním. Práci lze vykonávat plně z domova. Jedná se o práci časově náročnou, s velmi dobrým ohodnocením. Min. 3 měs. na DP ...

  • Administrativní pracovník - ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - SŠ vzdělání, znalost práce na PC, občanská bezúhonnost, příjemné vystupování, znalost ukrajinštiny a moldavštiny výhodou, služební cesty po celé ČR, ŘP skupiny B.

  • Asistent/asistentka vedoucího do nízkoprahového zařízení pro uživatele drog

    Popis pracovní činnosti: - zadávání statistických dat do PC programu UniData, vedení statistik - aktualizace kontaktů, tvorba, množení, aktualizace informačních letáků a formulářů - úprava nástěnek a informací pro klienty - vedení skladového hospodářství, nákup a objednávání materiálu - administrativa spojená s provozem zařízení - pomoc při t ...