Nabídka práce administrativní pracovník

656 aktuálních volných míst

  • Aftersales Partmaster

    Jsme mezinárodní společnost zaměřená na výrobu interiérů pro letecký průmysl. Pro náš výrobní závod v Plzni, hledáme šikovného kolegu na pozici: AFTERSALES PARTMASTER Náplň práce: - Správa dat, převážně v MS Excel - Nastavování a pravidelná aktualizace nově vytvořených položek v ERP systému - Dohled nad naceňováním položek pro prodej, evidence a ...

  • Referent zákaznického servisu

    Náplň práce: - Příjem požadavků zákazníka, objednávek, změnových stavů - E-mailová, telefonická komunikace jako styčná osoba za TGCZ směrem k zákazníkovi - Interní komunikace a předávání informací ostatním oddělením - Správa objednávek a jejich změnových stavů Požadujeme: - Komunikativní znalost anglického jazyka - Znalost německého jazyka - výhodo ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost ruštiny a ukrajinštiny Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • REFERENT ODDĚLENÍ ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ na odboru hlavního architekta

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný od ledna 2018, příp. dle dohody. Platová třída 11 (základní tarifní rozpětí 20.450,- Kč až 30.750,- Kč podle zápočtu let odborné praxe), poskytnutí osobního příplatku a dalších složek platu po zapracování včetně zaměstnaneckých benefitů garantovaných kolektivní smlouvou úřadu. Předpoklady: Úředníkem s ...

  • Organizátor firemních akcí - administrativní a logistická činnost

    Místo výkonu práce: Třtí 36, Sychrov + služební cesty v rámci EU Náplň práce: komunikace se zahraničními klienty, vedení firemní agendy a databází, organizace pomoci při zajištění služeb zákazníkům, transfer, ubytování, stravování. Požadujeme: výborné komunikační a organizační schopnosti, časovou flexibilitu (včetně práce o víkendu a ve večerních ...

  • Administrativní pracovník/ce, fakturant/ka

    Místo výkonu práce: Slezská Ostrava Prosíme, netelefonujte!!! Zájemci splňující požadované podmínky zašlou svůj životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mail: riedlova@scomplet.cz s uvedením telefonního kontaktu na sebe a do předmětu napsat název profese. Děkujeme za pochopení. Vybrané uchazeče/ky budeme v nejbližší době kontaktovat. Požad ...

  • Účetní, administrativní pracovník

    První kontakt e-mailem, telefonicky nebo v místě výkonu práce (Út-Pá 7:30-16:30 hod.) Vhodné pro OZP, OZZ. Znalost práce na PC. Místo výkonu práce: Legionářská 273. Kuřim

  • Adminstrativní pracovník/ce se znalostí daňové evidence (vyhrazeno pro ozp)

    A11 z:11/12/2017 (VYHRAZENO PRO OZP) Náplň práce: - zpracování účetní administrativy - příjemky, výdejky, fakturace Požadujeme: - znalost práce PC - znalost účetního programu POHODA výhodou Pracovní doba: - PO-PÁ od 7,30 hod - dle domluvy - možnost i plného pracovního úvazku Nabízíme: - příspěvek na životní nebo důchodové pojištění Kontakt: - tel ...

  • ADMINISTRATIVNÍ A SPISOVÝ PRACOVNÍK/-ICE, POKLADNÍ ŠKOLY (vyhrazeno pro OZP)

    Vyhrazeno pro OZP Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, komunikativní a organizační schopnosti, znalost práce na PC, důvěryhodnost. Náplň práce - komplexní zajišťování spisové služby a před-archivní péče o dokumenty, provádění doručování a úkonů prostřednictvím datových schránek, koordinace sekretářských, administrativně-technických nebo jinýc ...

  • Odborný referent - poradce v oblasti NZL a dlouhodobé nezaměstnanosti, KoP Plzeň - město

    Generální ředitelka Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – poradce v oblasti prevence nelegálního zaměstnávání a dlouhodobé nezaměstnanosti v Oddělení zprostředkování Odb ...

  • Sales order administrator

    Požadujeme: zkušenost alespoň 1 rok v zákaznickém servisu, komunikace se zákazníky v zahraničí, znalost německého jazyka - úroveň C1, anglického jazyka - úroveň B2, ŘP sk. B Nabízíme: stravenky, jazykové kurzy, penzijní připojištění. Místa výkonu práce: Plzeň, Štěnovice, Nýřany - Úherce a Praha

  • Projektový manažer/ka, konzultant/ka

    Projektový manažer/-ka / konzultant/-ka Zajímá Vás práce v oblasti dotací? Chcete se podílet na zajímavých projektech souvisejících s rozvojem regionu Podřipska? Chcete zajímavé finanční ohodnocení? Náplň práce: " Řízení projektů financovaných z fondů EU: o kontrola žádostí o podporu, o provádění kontrol na místě svěřených žádostí o podporu, o adm ...

  • Administrativní pracovník/nice

    Místo výkonu práce: Žichlínek č.p. 8, 563 01 Lanškroun Aj nebo Nj výhodou Kontakt: telefonicky, e-mailem nebo osobně

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Asistent/ka obchodního oddělení Firma Petit Lulu s.r.o. zabývající se výrobou a prodejem látkových plen hledá nového člena týmu obchodního oddělení. Náplní práce je vyřizování objednávek z eshopu, fakturace, expedice, komunikace se zákazníkem. Dále pak prezentace našich výrobků na veletrzích v rámci ČR (cca 2x do roka). Požadujeme znalost anglické ...

  • Referent -ka odboru kontroly a inventarizace

    KO: Hlubková Veronika, tel.: 553 697 306, e-mail: hlubkova@odtempo.cz, ing.Opravilová Iva, e-mail: opravilova@odtempo.cz. Výuční list, středoškolské vzdělání s maturitou - výhodou. Náplň práce: inventarizace na prodejnách Tempo Opava. Nejedná se o práci v kanceláři. Nutnost: vlastní vozidlo. Nástup ihned, nepravidelná pracovní doba. ...