Nabídka práce administrativní pracovník

545 aktuálních volných míst

  • Protokolující úředník

    Nejvyšší správní soud hledá PROTOKOLUJÍCÍ ÚŘEDNÍK Požadavky: " Ukončené středoškolské vzdělání " Zkoušky protokolujícího úředníka " Aktivní znalost MS Office (vysoká PC gramotnost) " Velmi dobrá znalost psaní na PC - hmatovou technikou (deseti prsty) " Schopnost systematické a samostatné práce " Pečlivost a spolehlivost, komunikační schopnosti N ...

  • Administrativní pracovník/ice pro výdej zakázek v tiskárně

    Zasílejte životopisy s fotografií e-mailem (kandidat@srp-reklama.cz). Požadované dovednosti Příjemné vystupování, reprezentativní vzhled, pozitivní přístup k životu i k práci, praxe v administrativě min. 2 roky, výborná znalost práce na PC, práce ve vnitřním informačním systému, vytváření tabulek v Excelu, zodpovědnost, manuální zručnost, pečlivo ...

  • Asistent / asistentka

    Místo výkonu práce: Zámostí 594, 338 28 Radnice Náplň práce: zpracovávání objednávek, komunikace s klienty Požadujeme: ÚSV vzdělání, znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem podmínkou, komunikativnost, příjemné vystupování, flexibilita, odolnost vůči stresu, znalost práce na PC Nabízíme: platové ohodnocení od 15.000,-Kč/měs., možnos ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Místo výkonu práce: Rokycany, V. Nového č.p. 131 Požadavky: úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru, dobrá znalost práce na PC, psaní všemi deseti výhodou Nabízíme: platové ohodnocení od 19.400,-Kč/měs., stravenky Kontakt pouze e-mailem - své životopisy zasílejte na e-mail: sanitar@netro.cz.

  • Administrativní pracovník v logistice.

    Náplň práce: sběr a zprac. dat z logistických procesů, řízení dokumentace, práce s inf. systémem, admin. podpora stř. logistiky. Požadavky: znalost Excel, Word, pracovitost, zodpovědnost, komunikativnost. Nástup možný dle dohody. Benefity: přísp. na životní poj., stravenky, služební telefon.

  • Administrativní pracovník

    POŽADAVKY: aktivní znalost jednoho světového jazyka (AJ, NJ, IT), práce s PC (Microsoft Office) KONTAKT: telefonicky v době od 7-17hod., Krásová Petra, tel.: 602652044, e-mail: petra.krasova@kptransport.cz

  • Asistentka vedoucího oblastní skupiny (i absolvent bez praxe)

    Místo výkonu: Průmyslová 566/5,Praha 10-Malešice Kontakt: e-mail: zamestnani@azklima.com, UoZ s doporučenkami nejprve volat na tel.:702 176 414,bude domluven datum a čas setkání na adrese místa výkonu. NECHODIT BEZ OHLÁŠENÍ. Vzdělání ekonomického zaměření, ŘP sk. B výhodou, plat ve výše uvedeném mzdovém rozpětí dle dosaženého vzdělání a získané p ...

  • Administrativní pracovník/ce - fakturace

    Místo výkonu práce: Vížky 5 Pracovní doba 7-15,30hod. NÁPLŇ PRÁCE: příjem objednávek a fakturace objednávek, komunikace se zákazníky, výdej zboží a administrativní práce. POŽADAVKY: SŠ vzdělání s maturitou, znalost MS office - Word, Excel, microsoft Outlook, internet, ŘP sk. "B" - vlastní doprava do práce, spolehlivost, chuť pracovat a zodpovědn ...

  • Administrativní pracovník-pracovnice

    Místo výkonu práce: Krátká 1649, Hlinsko Hrubá mzda do 15tis. POŽADAVKY: aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost práce na PC. ŘP sk. "B" - výhodou. První kontakt učiňte prosím na výše uvedeném telefonním čísle nebo e-mailovou adresou.

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Doporučenku ÚP uplatnit u zaměstnavatele po předchozí telefonické domluvě na č. 777 790 610 v době Po - Pa od 8,00 - 17,00 hod. (životopis s sebou) Ostatní zájemci zaslat strukturovaný životopis na email: kozl@pareto.cz nebo volat na tel.č.: 777 790 610 a domluvit pohovor Místo výkonu práce - Jirkov nebo Chomutov Náplň práce - administrativa, od ...

  • Administrativní práce na pokladně a e-shopu

    jedná se o zadávání zboží do systému, zprávu e-shopu apod., praxe vítaná, znalost práce na PC nutná

  • Asistent/ka

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem: jana.dvorakova@abrareal.cz Pracovní doba: cca 8 -16 hod (dle potřeb) Požadujeme: Min. středoškolské vzdělání, řidičské oprávnění sk.B, uživatelskou znalost na PC, základní právní vzdělání (orientace v občanském a obchodním zákoníku), znalost RJ - slovem i písmem, AJ - středně pokročilý, NJ - středně pokročilý. ...

  • Asistentka se znalostí polštiny

    požadavky: znalost polského jazyka (slovem a písmem). Znalost účetnictví výhodou. Práce vhodná i pro absolventky ekonomického směru se znalostí polštiny. KONTAKT: životopis zasílat na e-mail

  • Manager/ka pro kavárnu

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem domluvit schůzku Pracovní doba: 8-17 hod - pružná Znalost RJ, AJ, ČJ. Může inspirovat a vést ostatní, spolehlivost. Ochota cestovat v procesu učení. Mzda: základní mzda 18 000,- (dle dohody)

  • Asistent /-ka realitního makléře

    *SŠ, hledáme pracovníky pro práci asistent/-ka realitního makléře - s dobrou znalostí českého jazyka i písmem, se schopností vést obchodní jednání po telefonu, práci lze vykonávat plně z domova, jedná se o práci časově náročnou, ale s velmi dobrým ohodnocením, práce na PC. KO: Kajnar, tel.: 730 641 252, e-mail: dk@i-n.cz, CV prosím zašlete na email ...