Nabídka práce administrativní pracovník

699 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce a úklid

    z:13.9.2017.A:17.10.2017. Místo výkonu Bílovec. Hledáme administrativní pracovnici + úklid, nástupní mzda 20 000,- Kč hrubého.Požadujeme středoškolské vzdělání + 5 let praxe v ekonomickém oboru,uživatelskou schopnost MS Office (zejména Excel, World, Outlok), výborné komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B.Nástup možný ihned. V případě Va ...

  • Asistentka

    Nabízíme: firemní telefon, bonusy. NUTNÝ TELEFONICKÝ KONTAKT PŘEDEM!

  • Mzdový asistent,- ka

    Náplň práce: správa docházkového systému, každodenní aktualizace a doplňování docházky, spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení, zkušenost ve mzdové problematice podmínkou. Požadujeme: min. SŠ, orientace ve mzdové problematice a odpovídající zkušenosti podmínkou, aktivita, samostatnost, zodpovědnost, zájem učit se novým věcem. Nabízíme: záz ...

  • Koordinátor,- ka ekonomiky

    Náplň práce: vedení operativní a skladové evidence v systému SAP, fakturace, koordinace činností na kotelně K2, monitoring výroby paliva, zpracování reportů a rozborů, řízení stanice PHM. Požadujeme: min. SŠ vzdělání ekonomického směru, min. 2 roky praxe na obdobné pozici, zkušenosti s účetním systémem, dobré komunikační a organizační schopnosti, ...

  • Asistent, -ka provozního ředitele

    vyřizování objednávek, mezistřediskové komunikace, dopravy a provozních záležitostí, komunikace s dodavateli a vyřizování reklamací, skladové hospodářství, práce ve výrobním systému (příjemky, výdejky), účast na pravidelných inventurách střediska, pravidelné reporty, tvorba prezentací a příprava podkladů pro jednání, administrativní podpora, práce ...

  • Asistent,- ka jednatele

    Náplň práce: administrativní činnost, fakturace, zpracování účetních dokladů, poskytování odborného poradenství v oblasti přírodního kamene, péče o stávající klienty, přímý prodej, příprava podkladů pro expedici materiálu ze skladu, komunikace s dodavateli, administrace webových stránek firmy, zadávání inzerce a reklamy. Nabízíme: odpovídající pla ...

  • Pracovník/-ice na příjem vzorků

    PRACOVNÍK/-CE NA PŘÍJEM VZORKŮ, Oddělení laboratorního servisu, Centrum hygienických laboratoří - PP na dobu určitou 6 měsíců od data nástupu s možností následného prodloužení, nástup dle dohody - Náplň práce: jednání se zákazníky, sjednávání smluv, evidence objednávek; plánování vzorkování - plánování práce pro skupinu vzorkařů, příprava podkladů, ...

  • Pojišťovací poradci - kancelářská činnost

    Požadujeme: Práce s lidmi, příjemný vzhled a vystupování, znalost z oboru pojišťovnictví výhodou, dobrá znalost práce s PC, internet . Přepážkové práce s klienty, administrativní činnost, občas výjezd do terénu, školení na centrále ve FM. První kontakt: Životopisy zasílejte na e-mail: uverybrixova@seznam.cz ov.17.10.17 ...

  • Administrativní pracovník

    dobrá znalost maďarského jazyka

  • Administrativní pracovník

    dobrá znalost polského jazyka

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontakt po telefonické nebo e-mailové domluvě (pracovní dny 10:00-16:00). Místo pohovoru bude upřesněno. Náplň práce: -vyhledávání developerských a realitních projektů -nabízení služeb a zabezpečování komunikace mezi klienty a partnery -administrativní podpora vedení obchodní společnosti a jednotlivých týmů -další administrativní práce při zpraco ...

  • Všeobecný administrativní pracovník

    komunikace se zákazníky, příjem objednávek, fakturace, práce na PC, pečlivost,

  • Administrativní pracovník odd.přípravy

  • Marketolog

    Místo výkonu práce: Soukenická 1189/23, 110 00 Praha 1 - Nové Město Způsob prvního kontaktu : telefonicky na čísle 608 731 881 Kontaktní osoba : paní Yana Krychfalushiu Upřesňující informace : - zkušenosti v oblasti organizace konferencí min. 1 rok - plynulá znalost angličtiny a ruštiny - zkušenosti ve využívání počítače (excel, internet) - ana ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Kontakt zasláním strukturovaného životopisu na e-mail judr.bek@tiscali.cz. - SŠ, vhodné i pro absolventy - vzdělání ekonomického směru výhodou - základní znalost práce na PC - uživatelská znalost MS Office - psaní na stroji - možnost zkráceného úvazku - nástup možný ihned.