Nabídka práce administrativní pracovník

788 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník pro nájmy a vyúčtování

    Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici "administrativní pracovník pro nájmy a vyúčtování"pro pracoviště Brno - Žabovřesky jako zástup za mateřskou dovolenou: - pracovníci/ka se SŠ vzděláním - zkušenosti s vyúčtováním služeb a předpisem nájemného a plateb - výhodou - velmi dobrá znalost práce s ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    DPP Požadujeme - znalost práce na PC, znalost základů AJ, samostatnost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita. Jedná se o výpomoc - pár hodin týdně. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: pavlina.turonova@winner-mobile.com Pracoviště: Žihla Jablunkov

  • Asistent/ka interiérových rozpočtů

    Životopis zasílejte na e-mail: janoutova@contree.cz Zadávání materiálových nákladů do excel tabulek, zasílání poptávek dodavatelům z různých oborů(strojařina, dřevozpracování, plastů atdl.), jednání s dodavateli, psaní jednoduchých emailů v AJ, Řidičský průkaz typ B - občasné návštěvy u dodavatelů a kontrola zadání výrob dle našich podmínek. ...

  • Administrativní pracovník/ce "technik služeb"

    Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici administrativní pracovník "technik služeb" pro pracoviště Brno - Žabovřesky, Vychodilova 17. Pracovní náplň : - zajišťování smluvních vztahů s dodavateli, kontrola dodavatelských faktur, proplácení faktur, refundací a jiných úhrad, zajišťování úklidových ...

  • Administrativní pracovník/-ice s pj

    Aktualizace 30. 5. 2018 Požadujeme - znalost PJ slovem i písmem (každodenní komunikace), znalost práce na PC (MS Office), znalost programu Pohoda výhodou. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: pavlina.turonova@winner-mobile.com Pracoviště: Žihla Jablunkov

  • Administrativní/vedoucí pracovník-ce, příprava práce pro lakovny a tryskač

    C04 z:9/5/2018 a:13/6/2018 Náplň práce: 50% pracovní doby v kanceláři, 50% na dílně - příjem zakázek měření m2, rozdělování práce na dílně, zpracovávání došlé dokumentace - dodací listy, výkresy, objednávání materiálu potřebného pro lakovnu, vypracování cenových nabídek, zadávání dat do PC a ostatní pomocné práce pro zajištění chodu výroby a la ...

  • Zapisovatelé u soudu

    výběrové řízení , podmínkou min. 200 č.úhozů za min., dobrá znalost gramatiky a ČJ, vhodné pro absolventy,stravování, prof. životopis do27.6.2018pracoviště nám. Republiky 1 Znojmo nebo na mail,

  • OBSLUHA RADIO-DISPEČINKU - ASISTENT/KA - plný úvazek

    Přijmeme osobu s ID 1. - 3. stupně na plný úvazek - obsluhu radio dispečinku + asistent/ka jednatele. Nekuřácké pracoviště.

  • OBSLUHA RADIO-DISPEČINKU - ASISTENT/KA - zkrácený úvazek

    Přijmeme osobu s ID 1. - 3. stupně na zkrácený úvazek úvazek - obsluhu radio dispečinku + asistent/ka jednatele. Nekuřácké pracoviště.

  • Administrativní pracovník/ce se znalostí polského jazyka

    Místo výkonu práce: Orlovská 726/155, Ostrava-Heřmanice Kontakt na e-mail: prace@polansky-sro.cz NÁSTUP MOŽNÝ IHNED. Požadujeme: -výborná uživatelská znalost balíku MS Office, zejména Word a Excel -výborná znalost polského jazyka slovem i písmem (rodilý/á mluvčí)

  • Osobní asistent/ka

    Náplň práce: Administrativní a organizační činnost Požadavky: praxe v této oblasti výhodou (není nutná), komunikativnost, spolehlivost, znalost na PC, samostatnost, bezúhonnost. Pracovní místo je vhodné pro cílevědomé a ambiciózní uchazeče, ekonomické zaměření vítáno. Výhody: firemní benefity (notebook, telefon)

  • Asistent/ka obchodního zástupce

    Pracoviště: Jiráskova č.p. 92/24, Olomouc. Náplň práce: komunikace se zákazníky, příprava a plánování práce pro obchodní zástupce, administrativa s tím spojená. Požadavky: spolehlivost, komunikativnost, odolnost vůči stresu, stálost. Nabízíme: dlouhodobé zaměstnání, základní mzda + bonus. Motivační soutěže. Svátky a víkendy volné. Prac. doba: 9:00 ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Místo výkonu práce: Ostrava Radvanice V případě Vašeho zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis na e-mailovou adresu: kariera@rsbp.cz Součástí Vašeho strukturovaného životopisu musí být následující prohlášení: "Odesláním a doručením svého životopisu souhlasím, aby RSBP spol. s r.o., se sídlem Pikartská 1337/7, 716 07 Ostrava-Radvanice, IČ: 451965 ...

  • Administrativní pracovník/nice expedice a fakturace

    Místo výkonu Hradišťský Újezd 20, Blovice. Firemní doprava z/do Blovic. Požadujeme: základní znalost na PC, praxe s vedením pokladny a fakturací výhodou. Zájemci o práci zasílejte životopisy na administrativa@masobrejcha.cz.

  • Administrativní pracovník/nice - nákup dobytka

    Firemní doprava z/do Blovic, pracovní náplň: fakturace za veškerý nakoupený dobytek, vedení skladu dobytka, vedení expedice odpadu, evidence pracovního oblečení a další administrativní práce. Zájemci o práci zasílejte životopisy na administrativa@masobrejcha.cz.