Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Jihlavě

10 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka personalisty

    Požadujeme příjemné vystupování, loajálnost, flexibilitu.

  • Obchodní vedoucí divize právních služeb

    Požadavky (profil ideálního kandidáta): Vzdělání SŠ s maturitou (ekonomika, management, řízení podniku), komunikační a prezentační schopnosti, komplexní myšlení, praxe na obdobné pozici, řidičský průkaz B1, základy v anglické/německém jazyce. První kontakt e-mailem.

  • Obchodní asistent/ka divize právních služeb

    Požadavky (profil ideálního kandidáta): Vzdělání SŠ s maturitou (ekonomika, management, řízení podniku), komunikační a prezentační schopnosti, komplexní myšlení, praxe na obdobné pozici, řidičský průkaz B1, základy v anglické/německém jazyce. První kontakt e-mailem.

  • Administrativní pracovník/ice

    Požadujeme: znalost fakturace, účetnictví. První kontakt telefonicky 8:00-17:30 nebo e-mailem.

  • Asistent/ ka manažerky

    Přijmeme asistentku/asistenta manažerky na HPP do kanceláře v Jihlavě. Požadujeme: dobrou znalost Excel, flexibilitu, trestní bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost, dobré komunikační dovednosti, zodpovědný přístup k práci, schopnost práce pod tlakem. Pracovní doba 8:00-17:00. Své životopisy zasílejte na e-mail: kariera@dracik.cz, do předmětu pros ...

  • Kvalitáři činčilích kůží surových a vyčiněných

    Místo výkonu práce: Brtnice 353 Znalost jazyků na komunikativní úrovni - srbština, angličtina, čeština.

  • Práce v realitní kanceláři - Havlíčkův Brod a okolí

    Obsazujeme novou pracovní pozici - SPECIALISTA NA POPTÁVKU pro oblast Havlíčkův Brod a okolí. Proč by Vás měla práce v Realitní pátrací službě zajímat? Hlavní výhoda je v tom, že nemusíte shánět kontakty oproti realitnímu makléři. Vhodné pro absolventy SŠ i VŠ. Náplň práce: administrativa v kanceláři/z domova, domlouvání schůzek a jejich realizace ...

  • Práce v realitní kanceláři - Jihlava a okolí

    Obsazujeme novou pracovní pozici - SPECIALISTA NA POPTÁVKU pro oblast Jihlava a okolí. Proč by Vás měla práce v Realitní pátrací službě zajímat? Hlavní výhoda je v tom, že nemusíte shánět kontakty oproti realitnímu makléři. Vhodné pro absolventy SŠ i VŠ. Náplň práce: administrativa v kanceláři/z domova, domlouvání schůzek a jejich realizace, zprac ...

  • Asistent/ka

    Místo výkonu práce: Pod Kaplou 353, Brtnice. Požadujeme AJ aktivně, znalost práce na PC. Prosíme o zaslání CV na nelemico7@gmail.com

  • Všeobecný administrativní pracovník - telefonní operátor

    Přijmeme zaměstnance na pozici asistent administrativy-telefonní operátor. Popis pracovní činnosti: - správa a archivace smluv, práce na PC (MS Office, interní databáze) - zákaznický servis (fakturace, řešení e-mailových požadavků, infolinka) Požadujeme: Dynamického, komunikativního a spolehlivého pracovníka, který se bude rád učit novým věce ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Jihlavě. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Jihlava je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.