Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Teplicích

13 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce

    Nástup možný IHNED Středoškolské vzdělání. Znalost práce na PC. Komunikativnost. Práce s lidmi. Příjemné prozákaznické vystupování Možnost nákupu výrobků za zaměstnanecké ceny V případě zájmu se hlásit telefonicky nebo e-mailem

  • Administrativní pracovník, logistik

    ŘP - sk. B, pokročilá znalost NJ, práce s PC - Office, administrativa, práce s doklady, evidence faktur, komunikace s německou centrálou, zajišťování nákladní dopravy. Samostatná práce. Zaměstnanecké výhody - notebook, telefon, stravenky, platový růst atp. Hlásit se telefonicky od 7.00 do 15.00 hod. v pracovní dny nebo e-mailem ...

  • Administrativní pracovnice/pracovník

    Požadujeme: SŠ/VŠ ekonomického směru znalost základů účetnictví a daňové legislativy samostatnost, komunikativnost, spolehlivost a pečlivost praxe v oblasti realit a staveb výhodou Náplň práce: vedení agend nájemníků vystavování faktur zpracování vyúčtování vystavování nájemních smluv a dodatků reporting finančních výsledků a statistických přeh ...

  • Asistent/ka

    Pracovní smlouva na 1 rok s možností prodloužení. Práce na PC (word, excel), obvolávání klientů. Zajištění chodu kanceláře V případě zájmu se hlásit telefonicky Po - Pá 8 - 16 hod nebo e-mailem

  • Asistent/ka ředitele / podpora HR

    Požadavky: Výborné organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, iniciativa, flexibilita. Znalost práce na PC nutná (MS Office), angličtina aktivně Zkušenosti na obdobné pozici a znalost HR výhodou. Základní informace o pozici: Zajištění asistentské činnosti, péče o návštěvy, spolupráce na měsíční uzávěrce, vedení pokladny, cestovní příkazy, a ...

  • Asistent/ka ve výrobě

    Požadujeme: dobrá znalost práce na PC, ŘP skupiny B, výhodou znalost OS HELIOS - ale není podmínkou Náplň práce: administrativní práce spojené s výrobou, příjem a výdej materálu pro výrobu, evidence výrobních skladů, příprava podkladů pro fakturaci, evidence docházky a tvorba podkladů pro mzdy V případě zájmu volat na č. 739 414 580 nebo zasílat ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Nástup dle domluvy Náplň práce: administrativa, práce a zadávání dat do programu, kalkulace zakázky, příprava smluv, obtelefonovávání klientů, výkazy, příprava podkladů pro účtárnu, vedení pokladny a docházky, zajištění pošty, poptávání subdodavatelů, úzká spolupráce s obchodními zástupci Požadujeme: SŠ ideálně technického směru, uživatelská znalo ...

  • Logistika - Administrativní pracovník

    Znalost německého jazyka výhodou OZP výhodou. Stravenky po 6 měsících V případě zájmu se hlásit telenicky 7 - 13,30 nebo e-mailem

  • Administrativní pracovnice

    Znalost německého jazyka výhodou. OZP výhodou Stravenky po 6 měsících V případě zájmu se hlásit telenicky 7 - 13,30 nebo e-mailem

  • Personalista/ka, mzdový/á účetní

    SŠ vzdělání s mat., znalost práce na PC Hlásit se telefonicky

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Ovládání PC, praxe min 5 let, znalost ukrajinštiny, komunikativní schopnosti. Hlásit se telefonicky nebo e-mailem

  • Obchodně administrativní pracovník

    Nástup možný IHNED. Lze i na zkrácený úvazek. Vhodné pro OZP. Hledáme pracovníka do plně vybavené kanceláře v centru Teplic. Na denní komunikaci s klienty, zadávání dat do systému a veškerou souvesející péčí o naše klienty. V případě zájmu poslat e-mail.

  • Administrativní pracovník

    znalost RJ, AJ, řidičský průkaz skupiny B, praxe 3-5 let, jedná se o obchodně administrativní činnosti, možnost vyslání na zahraniční služební cesty (hlavně Rusko) Hlásit se telefonicky nebo e-mailem

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Teplicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Teplice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.