Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Teplicích

11 aktuálních volných míst

  • Operátor/ka call centra - administrativní pracovník/ce

    Vhodné i pro OZP a absolventy!!! Možno i na zkrácený úvazek! NÁPLŇ PRÁCE: oslovování klientů, kteří projevili zájem o náš produkt, průběžné informování klientů o vývoji na trhu, práce s interním systémem a administrativní činnost, 5 hodin denně volání, 3 hodiny administrativa POŽADUJEME: výhodou je praxe jako operátor call centra, přátelská a milá ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Vhodné i pro OZP!!! Požadujeme. SŠ, znalost práce na PC, organizační schopnosti V případě zájmu zasílat životopis na email prace@rupana.cz

  • Administrativní pracovník-možný i zkrácený úvazek

    Hledáš práci naplno nebo studuješ a nějaký malý přivýdělek by se Ti hodil? Jsi komunikativní a nebojíš se prosadit svůj názor a přesvědčit o jedinečnosti nabízeného produktu? Umíš pracovat na PC a zvládneš práci s Excellem Wordem? Nezalekneš se administrativy spojené s obchodem? Chceš pracovat v zavedené firmě, kde by sis díky své pile a snaži ...

  • Administrativní pracovník/ce do ekonomického oddělení

    Požadavky: - dobrá znalost podvojného účetnictví Výhodou: - znalost účtování příspěvkové organizace (PAP atd.) - znalost účtování a provozu drobného občerstvení - znalost vedení skladové evidence - znalost vedení agendy majetku Plat dle délky doložené praxe. Poskytujeme: stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, osobn ...

  • Asistent/ka - pomocná účetní

    Jedná se o vedení běžné administrativní agendy a pomocné účetní operace. V případě zájmu zasílejte své životopisy na e-mail: emcos@emcos.cz

  • Asistent/ka vedoucího obchodu

    Požadujeme: AJ plynule slovem a písmem, NJ výhodou, výborná znalost programu Excel a microsoft office, komunikativní dovednosti V případě zájmu zasílat životopis na email Martina.vanerkova@vytahy-vanerka.cz nebo volat na tel. č. 728 410 559

  • Pomocná síla v administrativě

    Jsme finančně - poradenská firma. Obsah práce: - vyhledávání a příprava našich nových obchodních kontaktů - práce s online kalendáři našich finančních poradců a domluvení první schůzky pro ně s klientem. Veškeré pracovní úkony školíme. Poskytujeme finanční poradenství úrovně, která značně převyšuje standard nabízený v České republice. Více v ...

  • Administrativní pracovník

    znalost RJ, AJ, řidičský průkaz skupiny B, praxe 3-5 let, jedná se o obchodně administrativní činnosti, možnost vyslání na zahraniční služební cesty (hlavně Rusko) Hlásit se telefonicky nebo e-mailem

  • Administrativní pracovník/ce

    Vhodné pro OZP Požadujeme: znalost jednoho světového jazyka slovem i písmem, znalost práce na PC, komunikativnost V případě zájmu zasílat životopis na email lubos.krejci@skylog.cz nebo volat na tel. č. 724 782 723

  • Administrativa - prodej

    Jedná se o prodej na provozovně, příjem zboží, příjem zakázek, inventury. Požadujeme: práce na PC (word - zpracovávat nabídky), flexibilita, ŘP skup. B Hlásit se telefonicky nebo zasílat životopis na email.

  • Obchodně - administrativní specialista

    Jedná se o administrativní práci - práce s PC, kompletace a ověřování dokladů, zadávání údajů do systému, řešení požadavků klienta. Nabízíme: - bleskové zaškolení, odborné vedení ze strany manažera, volná pracovní doba, zázemí v plně vybavené kanceláři v centru města. Hlásit se na e-mail.

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Teplicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Teplice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.