Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Olomouci

11 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Dolní 81/20 Štěpánov. Pož.: organizace přepravy, spediční činnost, základní znalost účetnictví, administrativní činnost, znalost práce na PC, znalost anglického jazyka podmínkou, vysokoškolské vzdělání, vhodné pro absolventy, řidičský průkaz skupiny B. První kontakt možný POUZE mailem.

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Hálkova č.p. 1194/22, Olomouc. Požadavky: minimální stupeň vzdělání: bakalářské, znalost francouzského a anglického jazyka (se zaměřením na techniku - výhodou) na úrovni minimálně B1. Kontakt POUZE telefonicky nebo mailem.

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Werichova č.p. 721/1, Olomouc. Požadavky: Vysokoškolské vzdělání strojního zaměření (termodynamika/vzduchotechnika, titul Ing.), anglický jazyk na komunikativní úrovni, technická angličtina a odborné pracovní zkušenosti výhodou. Řidičský průkaz skupiny B výhodou. Kontakt POUZE telefonicky nebo mailem.

  • Adriministrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Holická č.p. 156/49, Olomouc. Nástup možný ihned. Požadavky: znalost práce na PC, organizační schopnosti, komunikativnost. První kontakt je možný POUZE telefonicky.

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadavky: Mariánská č.p. 845/4, Olomouc. Práce na PC, komunikace s klienty, komunikace s veřejnými institucemi, příprava podkladů a dokumentů pro manažera, korespondence obchodní. Požadavky: loajalita, samostatnost, vysoké pracovní nasazení. Zam. výhody: firemní vzdělávání, školení. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email. ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Riegrova č.p. 381/22, Olomouc. Náplň práce: práce na PC, práce s programem Septym, vyřizování korespondence, práce v terénu. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Administrativní pracovník

    Místo výkonu práce: Olomouc. Jedná se o kancelářské práce, korespondenci a další. Vhodné i pro OZP. První kontakt POUZE mailem.

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Velkomoravská č.p. 479/19, Olomouc. Požadujeme: vysokoškolské vzdělání, pracovitost, pečlivost, zodpovědnost, základní znalosti IS (K2 výhodou), příjemné vystupování, výborné komunikační dovednosti, ochotu a pro zákaznický přístup, zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou. Náplň práce: zadávání faktur do informačního systému K2, vydáv ...

  • Administrativa

    Pracoviště: tř. Svornosti č.p. 147/13, Olomouc. Místo výkonu práce: město Olomouc. Náplň práce: zajišťování chodu administrativy pronájmu bytů, kanceláří. Pracovní doba: 8:00 - 15:00 hod., flexibilní dle potřeby. Zkušební doba: 3 měsíce. Požadavky: - úplná znalost práce s PC - Windows, Word, Excel, internet - základní znalosti práce v účetní progra ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Týnecká č.p. 833/39, Olomouc. Nástup možný ihned. Požadavky: ŘP sk. B - aktivní řidič, psaní všemi deseti, základní znalost práce s PC, komunikativnost, schopnost jednat s úřady, příjemné vystupování. První kontakt POUZE telefonicky.

  • Asistent/ka, recepční

    Společnost Bartoň a Partner hledá pracovníka na pozici Asistent/ka, recepční. Místo výkonu práce: Olomouc - Chválkovice. Pož.: zkušenosti s administrativou, příjemné vystupování a vzhled, komunikační dovednosti, zvládání stresových situací. Pracovní náplň: příchozí a odchozí pošta, příjem hovorů, datová schránka, e-mailová komunikace, příjem návšt ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Olomouci. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Olomouc je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.