Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Olomouci

9 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník - RECEPČNÍ

    Prac. náplň: kompletní zajištění chodu recepce včetně administrativy s tím spojené, evidence a zpracování veškeré pošty, evidence zásob, tvorba výstupů a tabulek, příprava porad a školení. Pož.: SŠ vzdělání, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, výborné komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, týmovost, otevřeného pozitivního člověka, který s ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Dolní Hejčínská č.p. 47/25, Olomouc. Termín nástupu: dohodou. Popis pozice: Administrativní pracovník na částečný úvazek s možností následného HPP Popis činností: Vedení knihy jízd v informačním systému Helios Orange, vedení pokladen v informačním systému Helios Orange, zakládán dokladů a přijatých faktur do systému Helios Orange, admin ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Olomoucká č.p. 1001, Velká Bystřice. Nástup možný ihned. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, dobrá znalost anglického jazyka. První kontakt je možný POUZE mailem.

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: ČSA 730, Velká Bystřice. Nástup možný ihned. Požadavky: vzděl. SŠ s maturitou, ŘP sk. B, znalost AJ podmínkou. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Riegrova č.p. 381/22, Olomouc. Náplň práce: práce na PC, práce s programem Septym, vyřizování korespondence, práce v terénu. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Administrativní pracovník

    Místo výkonu práce: Olomouc. Jedná se o kancelářské práce, korespondenci a další. Vhodné i pro OZP. První kontakt POUZE mailem.

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Dolní 81/20 Štěpánov. Pož.: organizace přepravy, spediční činnost, základní znalost účetnictví, administrativní činnost, znalost práce na PC, znalost anglického jazyka podmínkou, vysokoškolské vzdělání, vhodné pro absolventy, řidičský průkaz skupiny B. První kontakt možný POUZE mailem.

  • Administrativa

    Pracoviště: tř. Svornosti č.p. 147/13, Olomouc. Místo výkonu práce: město Olomouc. Náplň práce: zajišťování chodu administrativy pronájmu bytů, kanceláří. Pracovní doba: 8:00 - 15:00 hod., flexibilní dle potřeby. Zkušební doba: 3 měsíce. Požadavky: - úplná znalost práce s PC - Windows, Word, Excel, internet - základní znalosti práce v účetní progra ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Týnecká č.p. 833/39, Olomouc. Nástup možný ihned. Požadavky: ŘP sk. B - aktivní řidič, psaní všemi deseti, základní znalost práce s PC, komunikativnost, schopnost jednat s úřady, příjemné vystupování. První kontakt POUZE telefonicky.

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Olomouci. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Olomouc je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.