Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně - Venkov

9 aktuálních volných míst

  • Telefonní operátor/ka

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky. (8-16 hod.) Staňte se součástí našeho kolektivu. Do našeho týmu hledáme vhodného kandidáta. Jeho práce spočívá ve výběru vhodných firem a následné domluvení schůzky. Nejedná se o žádný prodej po telefonu. Místo výkonu práce: Říčanská 1158, Rosice 665 01

  • Administrativní pracovník

    První kontakt e-mailem, telefonicky (8-18 hod.) nebo osobně v místě výkonu práce (9-16 hod.) Spolehlivý a zodpovědný přístup k práci, znalost práce na PC. Náplň práce - mail. a telefon. komunikace se zákazníkem, administrativa související s objednávkami z eshopu. Zaměstnanecké výhody: stravenky, prémie Místo výkonu práce: Žatčany 43, 664 53 ...

  • Asistent obchodního oddělení/ koordinátor projektu

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky (8-15:30 hod.) - ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání - schopnost pracovat zodpovědně, aktivně a samostatně - znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem), znalost dalšího jazyka vítána - znalost práce s PC - řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič) - praxe na obdobné pozici výhodou Zaměstnanec ...

  • Administrativní pracovnice ve stavební firmě

    První kontakt e-mailem. Firma KWM PLUS s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici " Administrativní pracovnice ve stavební firmě": Výhodou: úplné střední odborné s maturitou - obor stavební, nebo praxe v tomto oboru minimálně 2 roky Požadujeme : Znalost výkresové dokumentace znalost programu RTS - výhodou ŘP skupiny B - výhodou Místo výkonu práce: ...

  • Obchodní asistentka

    Pracovní pozice: Obchodní asistentka . AJ slovem i písmem, flexibilita, spolehlivost, komunikativní MS Office. Pracovní doba: 7:00 hod. - 15:30 hod. Možnost úpravy pracovní doby z důvodu dojíždění, péče o dítě apod. Kontaktní osoby: Ing. Martina Kyselková, tel. 549 410 085 Bohdana Dolínková, terl. 549 4 ...

  • Přípravář staveb - administrativní pracovník

    Výhodou je úplné střední odborné vzdělání s maturitou - obor stavební, nebo praxe v oboru minimálně 2 roky. Požaduje se znalost výkresové dokumentace, znalost programu RTS výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou Platový výměr dohodou. První kontakt e-mailem ! info@kwm.cz, kwm.prace@seznam.cz

  • Administrativní pracovník - nákup zboží, možný postup

    První kontakt e-mailem. Požadavky: Anglický jazyk - aktivní komunikace Německý jazyk, popřípadě jiný jazyk - výhodou Velmi dobrá znalost práce na PC, Microsoft Office, Outlook, Internet Ukončené SŠ vzdělání s maturitou Schopnost aktivní práce v týmu Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti Organizační schopnosti Ochota učit se novým věc ...

  • Asistent/asistentka obchodně-ekonomického oddělení

    Do našeho týmu hledáme asistenta/asistentku obchodně-ekonomického oddělení jako záskok za MD. Pozice je vhodná i pro absolventy. Náplň práce: • plnění operativních úkolů administrativního charakteru • vyplňování tabulek v Excelu • vystavování faktur • pomoc při zpracování přijatých faktur, bankovních výpisů a pokladních dokladů • kontrola a řešení ...

  • Referent technik

    První kontakt e-mailem nebo osobně: Brno, Opuštěná 9/2, 656 70 - pracovní náplní je tvorba technických podkladů pro výběrová řízení, příprava zadávací dokumentace pro výběrová řízení veřejných zakázek malého rozsahu, kontrola realizace dodávek, služeb a stavebních prací, příprava podkladů pro stavební řízení, kolaudace atd. - bližší informace k pos ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně - Venkov. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno - Venkov je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.