Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně - Venkov

7 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrativní pracovnice

    Firma OHÝBANÉ PROFILY a.s. se sídlem v Kuřimi provozující výrobu klempířských prvků přijme zaměstnankyni na pozici administrativní pracovnice. Náplň práce: • zpracování cenových nabídek – klempířské prvky • kalkulace nákladové ceny podle zadání zákazníka • komunikace s oddělením výroby • komunikace se zákazníky • běžná administrativní čin ...

  • Administrativní pracovník- nákup zboží

    První kontakt e-mailem. Požadavky: Anglický jazyk - aktivní komunikace Německý jazyk, popřípadě jiný jazyk - výhodou Velmi dobrá znalost práce na PC, Microsoft Office, Outlook, Internet Ukončené SŠ vzdělání s maturitou Schopnost aktivní práce v týmu Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti Organizační schopnosti Ochota učit se novým věc ...

  • Pracovník oddělení Back office

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky (7-14 hod.) kompletní zákaznický servis Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování, zvláštní odměny, 13.plat Místo výkonu práce: CPI Moravia Books s.r.o., Brněnská 1024, 691 23 Pohořelice

  • Administrativní pracovník

    Přijmeme administrativního pracovníka se znalostí legislativy a komunikace s úřady na Ukrajině. Vhodné i pro studenty ukrajinské národnosti, kteří studují v České republice

  • Administrativa, zpracování dat, telefonická komunikace

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky 9-15 hod. Požadavky: Řidičský průkaz sk. B Místo výkonu práce: Evropská 887, 664 42 Modřice

  • Asistent/ka vedení firmy

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po-Pá 7-15:30 hod.) Zavedená rodinná nábytkářská firma s 27 letou historií na trhu hledá do svého týmu kandidáty na pozici asistentky vedení firmy. Popis práce: - Administrativní práce pro vedení firmy - Spolupráce s ekonomickým, personálním a marketingovým oddělením - Účast na poradách a jednáních, zprac ...

  • Asistent manažera obchodní sítě

    První kontakt e-mailem. Náplň práce: ukazkové prodeje klientů, organizace času, obchodní skupiny, reporting, školení, zodpovědnost za výsledky týmu. Požadavky: ŘP SK. B, praxe v oboru vítána, perfektní komunikační schopnosti, příjemné vystupování, reprezentativní vzhled, základní znalost MS office. Zaměstnanecké výhody: firemní automobil, tank ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně - Venkov. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno - Venkov je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.