Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně - Venkov

9 aktuálních volných míst

  • Pracovník/ce přípravy PD

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky. (pracovní dny 7-16 hod.) NÁPLŇ PRÁCE: " Vyřizování smluv o smlouvě budoucí na věcné břemeno " Osobní kontakt s koncovými uživateli elektrické energie " Spolupráce s vyřizováním s orgány státní správy a se správci inženýrských sítí " Spolupráce při tvorbě projektové dokumentace včetně její kompletace s odpov ...

  • Referent/-ka Odboru správy majetku a komunálních služeb

    MĚSTO TIŠNOV VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pracovního místa Referent Odboru správy majetku a komunálních služeb. Popis pracovní pozice: zajišťování a odpovědnost za opravy a údržbu místních a účelových komunikací a chodníků, zajišťování a odpovědnost za povolování uzavírek a objížděk místních komunikací, zajišťování a odpovědnost za souh ...

  • Referent/-ka odboru správních a vnitřních věcí

    MĚSTO TIŠNOV VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pracovního místa referent odboru správních a vnitřních věcí. Popis pracovní pozice: Zajišťování chodu podatelny Městského úřadu Tišnov, zajišťování poskytování služeb v rámci systému CZECH POINT, vidimace a legalizace, plnění úkolů obecního úřadu obce s rozšířenou působností stanovené v § 4, pís ...

  • Administrativni pracovnice,pokladni

    První kontakt e-mailem. Administrativní práce zabezpečující chod prodejny,kontakt se zákazníkem,kontakt s dodavateli, personalistika,velmi dobrá znalost práce na pc,flexibilita,hmotná zodpovědnost za hotovost a trezor,ŘP B a znalost německého jazyka výhodou. Po zkušební době zaměstnanecké benefity,v případě oboustranné spokojenosti PS na dobu neurč ...

  • Administrativní pracovník ve výrobní společnosti pro lokalitu Čebín

    Vaším úkolem bude: " komunikace se zákazníky " zadávání obchodních dat do informačního systému společnosti " komunikace s ostatními útvary společnosti " dodržování interních procesů a pravidel Požadujeme: " úplné středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru " dobrou znalost práce s PC, znalost SAP výhodou " časovou flexibilitu " příjemné vystu ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    První kontekt e-mailem. velkoobchod v Modřicích přijme pracovníka na objednávky a administrativu. požadavky:práce na PC Místo výkonu práce: Husova 593, Modřice 664 42

  • Pracovníci zákaznického oddělení - Rajhrad

    Pracovník zákaznického oddělení - Rajhrad Pracujete rádi na počítači, nebojíte se komunikovat se zákazníky, cítíte se spokojeni a šťastni, když máte vše hotovo? Pokud je vaše odpověď "ano" pak vás rádi přivítáme v našem týmu zákaznického oddělení. Hlavním účelem naší firmy SMERO, spol. s r.o. je uspořit zákazníkovi jeho náklady, zjednodušit a zpří ...

  • Referent zahraničních vztahů - asistent

    První kontakt emailem. Je požadováno řidičské oprávnění skupiny B; znalost anglického jazyk alespoň na základní úrovni; vysoká znalost ruského jazyka v písemném i slovním projevu na úrovni umožňující plně plynulou běžnou obchodní a administrativní komunikaci, včetně znalosti odborné terminologie v civilním letectví a cestovním ruchu, rodilí mluvčí ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Způsob prvního kontaktu: telefonicky (10:00 - 17:00) a e-mailem. Práce v kanceláři, administrativní úkony. Ovládaní kancelářského balíčku MS Office a řidičský průkaz skupiny B podmínkou. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Místo výkonu práce: Jihlavská 2, Troubsko 664 41

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně - Venkov. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno - Venkov je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.