Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně - Venkov

8 aktuálních volných míst

  • Telefonní operátor/ka

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky. (8-16 hod.) Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni. Náplň práce spočívá v telefonickém oslovení námi vybraných firem. Cílem hovoru je domluvení schůzky nebo možnost zaslat více informací o našich službách e-mailem. Nejedná se o žádný prodej po telefonu, jde pouze o nabídnutí nezávazné schůzky. Lze ...

  • BRIGÁDNÍK pro zadávání dat

    Pracovní pozice: BRIGÁDNÍK pro zadávání dat. Hledáme člověka na dlouhodobou brigádu na zařazování položek do kategorie produktů v systému Pohoda. - pracovní doba dle dohody na 20-40 hod týdně na !!! DPP!!! - možnost kariérního růstu a práce na HPP Své životopisy zasílejte na baldrmanova@agroad.cz Na spolupráci se těší tým AGROAD. Kontakt ...

  • Asistent manažera obchodní sítě

    První kontakt e-mailem. Náplň práce: ukazkové prodeje klientů, organizace času, obchodní skupiny, reporting, školení, zodpovědnost za výsledky týmu. Požadavky: ŘP SK. B, praxe v oboru vítána, perfektní komunikační schopnosti, příjemné vystupování, reprezentativní vzhled, základní znalost MS office. Zaměstnanecké výhody: firemní automobil, tank ...

  • Referentka administrativy

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Pracovní náplň: Referentka administrativy ve spediční firmě, příprava podkladů pro fakturaci. Znalost ukrajinského jazyka slovem i písmem. Místo výkonu práce: 24.dubna 347, 664 43 Želešice Zaměstnavatel dal souhlas se zaměstnaneckými kartami.

  • Administrativní pracovník

    První kontakt telefonicky. Jazykové znalosti, polština, ukrajinštiina, němčina Místo výkonu práce: Pasohlávky

  • Referent zahraničních vztahů - asistent

    První kontakt emailem. Je požadováno řidičské oprávnění skupiny B; znalost anglického jazyk alespoň na základní úrovni; vysoká znalost ruského jazyka v písemném i slovním projevu na úrovni umožňující plně plynulou běžnou obchodní a administrativní komunikaci, včetně znalosti odborné terminologie v civilním letectví a cestovním ruchu, rodilí mluvčí ...

  • Administrativní pracovník zákaznického oddělení

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Právě teď hledáme na centrá ...

  • Účetní, administrativní pracovník

    První kontakt e-mailem, telefonicky nebo v místě výkonu práce (Út-Pá 7:30-16:30 hod.) Vhodné pro OZP, OZZ. Znalost práce na PC. Místo výkonu práce: Legionářská 273. Kuřim

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně - Venkov. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno - Venkov je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.