Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně - Venkov

5 aktuálních volných míst

  • Referent finančního odboru

    První kontakt e-mailem nebo osobně (Brno, Opuštěná 9/2, 656 70) pracovní náplní je zpracování daňových přiznání k dani z přidané hodnoty a dani z nemovitých věcí. Tvorba vnitřních předpisů týkajících se agendy financování a účetnictví ve spolupráci s účetní, bližší informace naleznete na www.slapanice.cz (aktuality nebo úřední deska) Zaměstnanecké ...

  • Administrativní pracovník

    První kontakt telefonicky. Jazykové znalosti, polština, ukrajinštiina, němčina Místo výkonu práce: Pasohlávky

  • Asistent-asistentka prodeje

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Anglický jazyk -aktivní znalost, Ruský jazyk -výhodou, ŘP sk. B., MS Office, Přípravy kupních smluv, vystavováni faktur, dodacích listů, celní dokumenty, administrativa, Zaměstnanecké výhody: Stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, 5.týdnů dovolené Místo výkonu práce: Líheň kuřat Přísnotice ...

  • Referent Odboru správy majetku a komunálních služeb

    MĚSTO TIŠNOV VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pracovního místa Referent Odboru správy majetku a komunálních služeb. Popis pracovní pozice: zajišťování agendy odpadového hospodářství (zejména zajištění odvozu směsného a tříděného odpadu, zpětný odběr elektrozařízení, osvěta), koordinace činností Organizační složky Úklid a údržba města (úklid ...

  • Administrativní pracovnice, účetní

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky. administrativa, fakturace Zaměstnanecké výhody: prémie Místo výkonu práce: Měnín 664 57

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně - Venkov. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno - Venkov je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.