Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně - Venkov

8 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/nice, asistent/ka jednatele

    Hledáme pracovitého a spolehlivého pracovníka. Požadujeme: min. SŠ vzdělání, ŘP sk. B, znalost MS Office, ochotu učit se novým věcem. Náplň práce: zajištění chodu kanceláře, příprava podkladů pro mzdy a pro účetnictví, fakturace, el. bankovnictví, personalistika, pokladna, celkové hlídání výdajů firmy.

  • Asistent/ka

    První kontakt emailem. Společnost Kyoprint s. r. o. se sídlem v Kuřimi hledá do svého pracovníhu týmu novou asistentku: Požadavky: . komunikace na dobré úrovni . znalost MS Office . samostanost . příjemné vystupování . znalost účetního programu Pohoda výhodou Náplň práce: . komunikace s obchodními partnery . komunikace se zákazníky . on-line marke ...

  • Pracovník informační kanceláře

    První kontakt telefonicky (Po-pá od 7:00 do 15:00 hod.) nebo emailem. Zaměstnanecké výhody: příplatky, ubytování, vstup do kempu pro rodinného příslušníka Místo výkonu práce: Autokemp Merkur Pasohlávky

  • Administrativní pracovnice - personalistka

    První kontakt telefonicky nebo emailem. Jedná se o zkrácený úvazek v rozsahu 4 hod. denně, ideálně 8.00 - 12.00 hod. Postupně předpokládáme dle rozvoje firmy přechod na plný úvazek. Informace o firmě: Firma FK system - povrchové úpravy, s.r.o. se zabývá prováděním povrchových úprav, především mořením a pasivací legovaných antikorozních ocelí. V t ...

  • Asistentka/Referentka obchodně-technického úseku

    První kontakt emailem. Možnost postupného zaškolení. Rozmanitá náplň práce v součinnosti s obchodně-technickým úsekem. Příprava podkladů pro zpracování nabídek, vedení a kontrola výkazů, překlady, komunikace s dodavateli a dopravci a.j. Podmínkou je aktivní znalost AJ slovem a písmem. NJ výhodou. Práce s PC (Excel, Word). Požadované vlastnosti - ...

  • Administrativní pracovnice

    První kontakt emailem nebo telefonicky. Požadavky: základy AJ nebo NJ, zpracování objednávek, práce s MS excel. Místo výkonu práce: Lomnička 99, 666 01.

  • Fakturantka

    První kontakt emailem. FAKTURANTKA (90% času), pracovnice Call centra (10% času) - administrativní pracovnice, pečlivá, schopná se sama rozhodovat, aktivní, důsledná, schopnost se dlouhodobě soustředit na při práci s PC na zadávání fakturačních údajů. Pracovnice call centra - obvolává naše stávající zákazníky a zjišťuje spokojenost se spoluprac ...

  • Administrativní pracovnice

    První kontakt e-mailem. Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku. Administrativní práce v kanceláři. Plánování výroby přiděleného úseku. Skladová evidence. Vedení statistických tabulek. Nutnost znalosti NJ na komunikativní úrovni slovem i písmem. Znalost práce s Excel. Příspěvek na oběd, příplatek v případě nulové absence z důvodu nemocenské ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně - Venkov. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno - Venkov je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.