Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Plzni

16 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovnice do zakázkové kanceláře

    Prášková lakovna Jech s.r.o. v Plzni-Černicích nabízí volné pracovní místo v zakázkové kanceláři. Jedná se o práci v malém kolektivu rodinné firmy, na zkrácený úvazek 4,5h denně, střídání směn ranní (7-11,30h) a odpolední (13,30-18h). Požadavky: - Příjemné vystupování s obchodním duchem - Organizační a komunikační schopnosti - Spolehlivost, samo ...

  • Vrchní referent/rada - finanční kontrolor, KrP Plzeň

    Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na https://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslušným místem pracoviště a Č. j. UPCR-2017/84227-78099815“. Posuzovány budou žádosti[1] o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Životopis zasílejte na e-mail: kveta.topinkova@orangeplzen.cz Požadavky: výborná znalost práce s PC, komunikativnost, časová flexibilita, rychlost Náplň práce: práce s PC v ekonomickém programu, tvorba příjemek a výdejek zboží ve skladu, tvorba sestav, kontrolní činnost, archivace dokladů, příjem telef.objednávek, vyřizování reklamací. Výše mzdy: 1 ...

  • Rada/odborný rada – specialista monitoringu, EFES, KoP Plzeň - sever

    Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na http://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslušným místem pracoviště a Č. j. UPCR-2017/84000-78099815 Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 30. září 2017, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služe ...

  • Office Support

    Práce na DPP, DPČ 10 - 18 hod./týden Životopisy prosíme předem na e-mail: hana.cerna@general-overnight.cz Vybraný kandidát bude po důkladném zaškolení zodpovědný za: Administrativní činnost spojenou s administrativou Agendu služebních vozů Administrativní podporu kolegů - vyřizování pochůzek, správa kuchyňky, objednávání kancelářských potřeb Správn ...

  • Administrativní pracovnice / pokladní

    Nejúspěšnější společnost na trhu s elektrospotřebiči hledá pro svoji prodejnu v Plzni schopné a ambiciózní pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE / POKLADNÍ Náplň práce: * markování zboží na pokladně * sjednávání splátkových smluv * administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumentace prodejny) * doplň ...

  • Referent bezpečnosti státu v oddělení pobytového správního řízení Plzeňský kraj (zástup za MD)

    Náplň práce: zajišťování činností souvisejících s agendou trvalých, dlouhodobých a přechodných pobytů dle zák. č. 326/1999 Sb. a zák. č. 500/2004 Sb. - posuzování podkladů pro správní řízení v oblasti pobytů cizinců, provádění a zajišťování důkazů potřebných ke zjištění stavu věci. Kvalifikační požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo ...

  • Administrativní pracovník oddělení projektů

    Požadujeme: • ÚSO s maturitou • znalost práce s PC • pokročilá znalost MS Office - Excel, Word • komunikativní znalost AJ • odolnost vůči stresu • smysl pro dodržování pravidel • komunikativnost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost Nabízíme: • práci ve stabilní společnosti • možnost nástupu dle dohody • pr ...

  • Administrativní pracovník/ice + fakturace

    Zasílat životopisy na e-mail: sekretariat@kovodruzstvo-plzen.cz Požadujeme: znalost práce na PC - Word, Excel, samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu, čistý TR, znalost německého jazyka - nutná! Náplň práce: příjem objednávek, zadání zakázek do systému, komunikace se zákazníkem (včetně zahraničních), fakturace, pokladna, evidence skladových zásob ...

  • Administrativní pracovník

    Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost a její plzeňské ředitelství hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě. Náplň práce : - práce s databází klientů v systému SAP - kontrola smluv, přiřazování plateb, vyřizování objednávek - občasná telefonní komunikace s klienty (NEJEDNÁ SE O CALL CENTRUM) Pracovní dob ...

  • Zapisovatel-ka

    Nutná výborná znalost práce na PC, psaní všemi deseti, podmínkou výborná znalost českého jazyka, maturita není podmínkou, trestní a morální bezúhonnost. Po zapracování možno i pracovní poměr na dobu neurčitou. Počet hodin týdně:42,5 (z toho 0,5 hodiny na oběd denně) Zaměstnanecké slevy: stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, pruž ...

  • Office manager

    Životopisy včetně motivačního dopisu zasílejte pouze na uvedený e-mail: apos@apos.info Požadujeme: aktivní znalost AJ (pravidelné užívání v komunikaci se zahraničím, zahraniční návštěvy), organizační schopnosti, příjemné vystupování, samostatnost a smysl pro detail, aktivní řidič - výhodou, zkušenosti na obdobné pozici výhodou. Nabízíme: příjemné ...

  • Administrativa prodeje

    Životopis zasílejte na e-mail: prace@rominocar.cz Možno i na DOTACI. Přijememe pracovníka/ici na pozici administrativa prodeje, SŠ vzdělání, ŘP sk. B. Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

  • Administrativa prodeje

    Možno na dotaci. Životopis, na e-mail: prace@rominocar.cz AUTOCENTRUM ROMINO CAR přijme pracovníka na pozici administrativa prodeje, SŠ vzdělání, ŘP sk. B, nástup ihned nebo po vyřízení dotace.

  • Asistent/ka vedení společnosti

    Životopisy prosíme zasílat na e-mail: boucovaaab@gmail.com Požadujeme: středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, zkušenosti a praxi na asistentské pozici, zkušenost v jednání s klienty, znalost zpracování obchodní administrativy, znalost práce na PC, znalost obchodního práva, profesionální vystupování, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexi ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Plzni. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Plzeň je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.