Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Plzni

20 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ice

    Nezbytná dobrá znalost německého jazyka!! Žádáme o zaslání životopisu, případně motivačního dopisu v českém a německém jazyce na e-mail inzerceprace@post.cz

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Náplň práce: administrativní podpora obchodních aktivit ve spolupráci s ostatními pracovníky. Kontakt: Galadiuc Pavel, tel.: 773 921 601, e-mail: pavel.galadiuc@almaxwork.cz; osobně na adrese Janáčkova 1883/62 Plzeň, Po-Pá 8:00 - 17:00.

  • Soudní zapisovatel/ka

    Dobrá uživatelská znalost práce na PC, psaní textů v požadované rychlosti a kvalitě všemi deseti dle diktátu (220-250 čistých úhozů/min.) -zajišťuje psaní a přepisování textů, vyřizuje korespondenci dle pokynů. Má na starost zpracování písemných pokynů v referátu, obsluhuje kancelářskou techniku, píše a upravuje text nebo textové soubory a zajišťuj ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice na závodě Elektro

    Požadavky: práce na PC, aktivní zájem o práci, týmová spolupráce, dobré komunikační dovednosti, ŘP sk. B, praxe ve výrobní firmě výhodou, vzdělání v oboru elektro nebo technického směru, AJ výhodou. Podrobnější informace na personálním oddělení. Možno OZP. Vhodné pro absolventy. PP na dobu určitou s výhledem na neurčitou. Pracovní doba: 1 směnný ...

  • Administrativní pracovník v oblasti IT

    - trestní bezúhonnost - minimálně SŠ vzdělání s maturitou - orientace v sortimentu HW a SW - technická podpora s externími dodavateli - spolehlivost, flexibilita, loajalita - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) - praxe v prostředí IT výhodou

  • Rada/odborný rada - metodik KrP v projektu "Efektivní služby zaměstnanosti", KrP v Plzni

    Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na https://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslušným místem pracoviště a Č. j. UPCR-2018/61219-78099810“. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (d ...

  • Rada/odborný rada - specialista veřejných zakázek (KrP) v projektu "Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II", KrP v Plzni

    Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na https://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslušným místem pracoviště a Č. j. UPCR-2018/60530-78099810“. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (d ...

  • Telefonist/ka, asistent/ka

    Životopis zasílejte na e-mail: martin.zenisek@das.cz Vybraní uchazeči budou přizváni k osobnímu pohovoru. Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti • komunikace se zákazníky (z 99 % pouze telefonicky, e-mailem, korespondenčně) • aktivní oslovování potenciálních i stávajících zákazníků s nabídkou produktů a služeb • poskytování telefonické informace ...

  • Asistent/ka interiérových rozpočtů

    Životopis zasílejte na e-mail: minar@contree.cz Zadávání materiálových nákladů do excel tabulek, zasílání poptávek dodavatelům z různých oborů(strojařina, dřevozpracování, plastů atdl.), jednání s dodavateli, psaní jednoduchých emailů v AJ, Řidičský průkaz typ B - občasné návštěvy u dodavatelů a kontrola zadání výrob dle našich podmínek. ...

  • Zapisovatel/ka

    V případě zájmu své žádosti a stručný životopis zasílejte na adresu Okresního soudu Plzeň - jih, Edvarda Beneše 1, Plzeň 306 24 písemně, k rukám ředitelky správy Petry Kučerové, emailem na adresu Pkucerova2@osoud.plzj.justice.cz nebo prostřednictvím datové schránky cihabsf. Telefonické dotazy: Petra Kučerová, 377 868 417 (8:00 - 11:00, 13:00 - 14:5 ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice obchodu

    Náplň práce: administrativní podpora obchodních aktivit ve spolupráci s ostatními pracovníky. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání. Kontakt: Ratušna Nadija, tel.: 773 921 592 , e-mail: nadija.ratusna@almaxwork.cz, osobně na adrese Janáčkova 1883/62 Plzeň, Po-Pá 8:00 - 17:00.

  • Úředník/ce

    Životopis zaslat na: info.nikcompany@email.cz Náplň práce: administrativní činnost - zpracování dokumentů a komunikace v Rj/Uj Požadavky: ruština, ukrajinština, základní znalost PC, Excel, Word, Outlook

  • Úředník/ce

    Životopis zaslat na: info.nikcompany@email.cz Náplň práce: administrativní činnost - zpracování dokumentů a komunikace v Rj/Uj Požadavky: ruština, ukrajinština, základní znalost PC, Excel, Word, Outlook

  • Všeobecný/á administrativní pracovník/ice

    Jen pro OZP. Prosíme o zasílání životopisu na e-mail: lienertova@sons.cz Požadujeme: znalost práce na PC (Office, Outlook, Internet)

  • Asistent/ka

    Pouze pro OZP! (volné pracovní místo v rámci chráněné pracovní dílny) Kontakt: životopisy prosíme předem na e-mail: info@cernaovce.cz. Požadavky: práce na PC, komunikativnost. Náplň práce: fakturace, příprava podkladů pro účetní.

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Plzni. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Plzeň je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.