Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Plzni

26 aktuálních volných míst

  • Asistentka ředitele

    Požadujeme: SŠ/VŠ technického zaměření, znalost práce na PC a Office, schopnost komunikace a projevu, znalost AJ na komunikativní úrovni, ochota učit se novým věcem, kreativita, flexibilnost, schopnost samostatné práce. Náplň práce: zajišťování seminářů, vedení agendy a její aktualizace, zajištění marketingových akcí, správa webových stránek, komun ...

  • Úředník/ce

    Životopis zaslat na: info.nikcompany@email.cz Náplň práce: administrativní činnost - zpracování dokumentů a komunikace v Rj/Uj Požadavky: ruština, ukrajinština, základní znalost PC, Excel, Word, Outlook

  • Úředník/ce

    Životopis zaslat na: info.nikcompany@email.cz Náplň práce: administrativní činnost - zpracování dokumentů a komunikace v Rj/Uj Požadavky: ruština, ukrajinština, základní znalost PC, Excel, Word, Outlook

  • Úředník/ce

    Životopis zaslat na: info.nikcompany@email.cz Náplň práce: administrativní činnost - zpracování dokumentů a komunikace v Rj/Uj Požadavky: ruština, ukrajinština, základní znalost PC, Excel, Word, Outlook

  • Úředník/ce

    Životopis zaslat na: info.nikcompany@email.cz Náplň práce: administrativní činnost - zpracování dokumentů a komunikace v Rj/Uj Požadavky: ruština, ukrajinština, základní znalost PC, Excel, Word, Outlook

  • Administrativní pracovník/ce

    Strukturované životopisy zasílejte na e-mail: info@autovia.cz Nabízíme volnou pracovní pozici Administrativního pracovníka / pracovnice ve firmě AUTOVIA s.r.o., která patří mezi největší prodejce nákladních přívěsu v ČR. Náplní práce je fakturace, zadávání objednávek, zajišťování finančních služeb pro zákazníky, správa inzertních serverů Požadujem ...

  • Soudní zapisovatel/ka

    Kontakty pro uchazeče: tel. 377 868 256 (Po-Pá 7:30-15:00 hod.), e-mail: lvolter@ksoud.plz.justice.cz a gpetraskova@ksoud.plz.justice.cz Dobrá uživatelská znalost práce na PC, psaní textů v požadované rychlosti a kvalitě všemi deseti dle diktátu (220-250 čistých úhozů/min.) Soudní zapisovatel/ka zajišťuje psaní a přepisování textů, vyřizuje koresp ...

  • Náborový specialista/ Konzultant

    Jsme personální společnost, která se specializuje na rychlý a kvalitní nábor zaměstnanců pro klienty z oblasti průmyslu a výroby. Hledáme motivovaného člověka, který rád pracuje s lidmi a jednou předností jsou dobré komunikační schopnosti. Co u nás budete dělat? -aktivní nábor nových zaměstnanců (telefonicky i v terénu) -vedení pracovních pohovor ...

  • Administrativní pracovník/ice obchodu

    Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání Náplň práce: administrativní podpora obchodních aktivit ve spolupráci s ostatními pracovníky

  • Administrativní pracovník

    Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost a její plzeňské ředitelství hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě. Náplň práce : - práce s databází klientů v systému SAP - kontrola smluv, přiřazování plateb, vyřizování objednávek - občasná telefonní komunikace s klienty (NEJEDNÁ SE O CALL CENTRUM) Pracovní dob ...

  • Administrativní pracovník, kompletace nabídek

    Kontaktní osoba: životopisy zasílejte prosím na e-mail: michaela.matejickova@vysspa.cz Vaše náplň práce: -administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách -administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, přes kupní smlouvy, až po objednávky zboží v zahraničí ...

  • Administrativní pracovník/ce obchodu

    Životopisy prosíme předem na adresu: david.benes@etd-bez.cz Náplň práce: Administrativní podpora obchodních aktivit Elektrotechnické zkušebny. Spolupráce s týmem inženýrů, kteří dokonale ovládají odbornou stránku zkoušek. Administrativní činnosti týkající se jednotlivých zakázek a po konzultacích s technickou podporou obchodu komunikace s tuzemským ...

  • Sales order administrator

    Požadujeme: zkušenost alespoň 1 rok v zákaznickém servisu, komunikace se zákazníky v zahraničí, znalost německého jazyka - úroveň C1, anglického jazyka - úroveň B2, ŘP sk. B Nabízíme: stravenky, jazykové kurzy, penzijní připojištění. Místa výkonu práce: Plzeň, Štěnovice, Nýřany - Úherce a Praha

  • Kancelářský a manipulační pracovník

    Požadavky: - řidičský průkaz sk. B - podmínkou - uživatelskou znalost práce s PC - MS Excel, MS Word - výhodou - samostatný a odpovědný přístup k práci - dobré komunikační dovednosti a organizační schopnosti - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilitu a zodpovědný přístup k práci - nástup ihned Místo výkonu práce: Plzeň a okolí, Cheb ...

  • Administrativní pracovník/-ice obchodního úseku pro komunikaci se zákazníky, specializace na východní trhy

    Požadujeme: min. základní vzdělání, aktivní znalost UJ nebo RJ na velice dobré úrovni - odpovídající rodilý mluvčí, schopnost týmové spolupráce, komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti Popis práce: koordinace sjednaných obchodních zakázek zaměřených na ruský a ukrajinský trh, zpracovávání poptávek a objednávek od zákazníků, zabezpe ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Plzni. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Plzeň je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.