Nabídka práce administrativní pracovník

688 aktuálních volných míst

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Adresa: Praha, Štěpánská 61a., Pá od 9-12,00h. Kontakt: Kozuk Galyna, tel.: 773482823

  • Obchodní asistenti (Back Office)

    Místo výkonu práce: Na bojišti 1950/2, Praha 2 Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu alena.svecova@belf.com Kontaktní osoba: paní Švecová Alena UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Bel Stewart s.r.o. přední výrobce a prodejce propojovacích technologií v oblasti data a telekomunikací hledá iniciativního, ochotného a výkonného člověka na pozici OBCHODNÍ ASIS ...

  • Administrativní zaměstnanci - justiční pracovníci

    Místo výkonu práce: Krajské státní zastupitelství v Praze, Husova 11, 110 00, Praha 1 Způsob prvního kontaktu: Telefonicky na číslo 222 111 747, nebo e-mailem na adresu personal@ksz.pha.justice.cz Kontaktní osoba: paní Eva Hevelová UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Psaní na klávesnici všemi deseti prsty, výborná znalost českého jazyka, praxe v justici výhodou ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontaktní osoba: Zachová Dana, tel.: 777 066 677, e-mail: dana.zachova@enttiva.cz Adresa pro uchazeče. Švábová 772/18, 152 00 Praha 5 Nástupní plat: 15.000 Pouze pro OZP Požadujeme: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou Vysokou úroveň mluveného i písemného projevu Dobrá znalost MS Excel, MS Word Zaměření na pečlivost, výkonnost a spolehli ...

  • Finanční kontrolor se zaměřením na účetnictví

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Na Ostrově 177, Chrudim POŽADAVKY: VŠ/SŠ, práce na PC, organizační schopnosti, časová flexibilita, ŘP sk. B, AJ výhodou, znalost účtování podmínkou. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky, penzijní připojištění. První kontakt prosím učiňte na výše uvedené e-mailové adrese zaslání ...

  • Referent/-ka státní správy a samosprávy (agenda památkové péče)

    Referent/ka státní správy a samosprávy - Odbor školství, kultury, mládeže a tělovýchovy Městského úřadu v Rychnově nad Kněžnou. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, podmínky a náležitosti přihlášky do výběrového řízení na www.rychnov-city.cz. Případné bližší či doplňující informace podá vedoucí OŠKMT Ludmila Cabalková. Termín pro podávání přihláš ...

  • Administrativní pracovníci

    První kontakt: Brožek Lukáš, tel.: 603 517 463, e-mail: lukas.brozek@alwer.cz, osobně: Václavská 8 - Obecní dvůr, Kolín, středa 8 - 10 hod. Náplň práce: Příprava podkladů pro účetní, program Pohoda, platby, spolupráce s daňovou poradkyní. Požadavky: Spolehlivost, zodpovědnost. Pracovní doba: 8.00-14.00 hod.

  • Administrativní a spisový pracovník/ce

    Pracoviště: Na Mlýnici 611/36, Moravská Ostrava Přihlášky s Vaším životopisem zasílejte na adresu školy, anebo elektronicky do 20.1.2018 na adresu: skola@zswaldorfostrava.cz Předpoklady: - Různorodé administrativní práce. Spisová služba. - Maturitní vzdělání, vítán ekonomický obor. Zkušenosti se školní agendou vítány. - Dobrá znalost práce na PC ( ...

  • Administrativní pracovnice

    Požadujeme: praxe v administrativě, práce na PC, Německý jazyk - pokročilý, komunikativnost, samostatnost a spolehlivost, řidičský průkaz sk. B; Kontaktovat nás můžete e.mailem nebo telefonicky Po - Pá v době od 7:30 - 16:00 hod.

  • Asistent prodeje nových vozů

    Hledáme zodpovědnou, týmovou, komunikativní, pozitivní a zákaznicky orientovanou osobu se zcela mimořádným zájmem o automobilový průmysl. Hlavní pracovní náplní je činnost spojená s přípravou vozů k prodeji, údržbou a uskladněním předváděcích a skladových vozů. Mzda je složená z pevné složky a prémiové složky dle výkonů asistenta. Nabízíme perspe ...

  • Administrativní asistent/-ka obchodu a expedice

    ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/-KA OBCHODU A EXPEDICE - PP na dobu určitou, nástup možný ihned, zástup za mateřskou dovolenou - Náplň práce: práce s platbami, dobropisy, fakturami, zápočty, správa firemní pokladny, řešení firemní agendy (Intrastat, evidence smluv, …), řešení reklamací, příjem a výdej zboží (administrativa) - Požadujeme: min. SŠ s maturit ...

  • Administrativní pracovník/ce ( copywrightera )

    Pozice:administrativní pracovník/ce ( copywrightera ) Zkrácený pracovní úvazek na 30 hod. týdně. Požadujeme: výborná znalost práce s počítačem, pracovitost, pečlivost, schopnost psát kvalitní popisné texty, komunikativnost, orientace na zákazníka, znalost programu Cezar G3 výhodou, chuť učit se novým věcem. Náplň práce: zadávání zboží do eshopu, a ...

  • Adminstrativní pracovník/ce se znalostí daňové evidence (vyhrazeno pro ozp)

    A11 z:16/1/2018 (VYHRAZENO PRO OZP) Náplň práce: - zpracování účetní administrativy - příjemky, výdejky, fakturace Požadujeme: - znalost práce PC - znalost účetního programu POHODA výhodou Pracovní doba: - PO-PÁ od 7,30 hod - dle domluvy - možnost i plného pracovního úvazku Nabízíme: - příspěvek na životní nebo důchodové pojištění Kontakt telefoni ...

  • Referent/ka prodeje

    - zpracování přijatých objednávek a následná fakturace expedovaného zboží, komunikace se zákazníky - upřesnění objednávek, datum dodání - prac. poměr na 1 rok s možností prodoužení Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Administrativní pracovník-ce

    Náplň práce: - fakturace - příprava měsíčních tržeb Požadujeme: znalost na PC Pracovní doba: dohodou Vhodné i pro OZP a absolventy.