Nabídka práce administrativní pracovník

543 aktuálních volných míst

  • Technický pracovník/ce

    *SŠ technického směru výhodou, ŘP skup. B + praxe v řízení, uživatelská znalost práce na PC, přirozený obchodní talent, komunikativnost, schopnost samostatného jednání s lidmi, spolehlivost. Mzda od 14 800 Kč, služební mobil, stravenky, pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup ihned, pracoviště: Vrchn ...

  • Administrativní pracovník/ce, pomocný/á účetní

    Pracovní místo je vhodné pro osoby OZP s maximálně 2. a 3. stupněm invalidity. Jedná se o administrativní práce, jednoduché účetní práce v programu ÚČTO, archivace dokladů, vedení skladové evidence, vystavování účetních dokladů v programu POHODA. Kontakt: osobně Po-Pá od 9-16:00 hod. přímo na pracovišti, telefonicky Po-Pá od 7-18:00 hod., e-mailem. ...

  • Lékaři stomatologové - administrativa

    LÉKAŘI STOMATOLOGOVÉ - ADMINISTRATIVA - místo výkonu: Beroun. Kontakt: emailem.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadované dovednosti: středoškolské vzdělání, AJ slovem i písmem, NJ výhodou, znalost práce na PC Náplň práce: řešení běžné administrativy, příprava podkladů pro výběrová řízení, kontrola pohledávek, komunikace s firemními právníky, zástup na oddělení nákupu Datum nástupu dle dohody

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete, prosím, svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu prace@ab-net.cz, do předmětu uveďte název pracovní pozice. Společnost AB-NET s.r.o. hledá do svého kolektivu nového kolegu/kolegyni na administrativní pozici pro OBCHODNÍ ODDĚLENÍ. Nástup možný ihned Příležitost pro ty z vás, kteří: - jste komunikativ ...

  • Asistenční práce - administrativní práce

    Místo výkonu práce: Berní č.p. 2261/1, Ústí nad Labem. Práce na DPČ. Požadujeme: základní vzdělání nebo vyučení. nabízíme: mzdu 11 000,- Kč., pracovní dobu PO-ČT od 09:00 do 15:00 hod nebo dle dohody. Hlásit se osobně nebo telefonicky.

  • Administrativní pracovníci

    Místo pracoviště: - Brandýs nad labem Prvotní kontakt: - tel.: 603 500 409 Po-Pá od 08:00 do 18:00 - klement@re-1.cz Upřesňující údaje: - ŘP sk. B - vzdělání technického směru

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo pracoviště: - Na Dlouhém 79, 251 01 Říčany - Jažlovice Prvotní kontakt: - tel.: 775 484 544 Upřesňující údaje: - ruský jazyk

  • Administrativní pracovník - fakturant

    Administrativní pracovník - fakturant Aktivní přístup k obchodu, jednání orientované na zákazníka Zodpovědnost, samostatnost, flexibilitu, spolehlivost, pečlivost Komunikační a organizační schopnosti Znalost práce na PC - MS Office-Word, Excel, Outlook a internet - ověřuje se testem ŘP sk. "B" Kontakt: emailem - prodej@pneuhnidek.cz ...

  • Administrativní pracovník

    PRACOVIŠTĚ - OSTRAVA Administrativní práce, evidence pošty, příprava podkladů pro účetní, komunikace se zaměstnanci. Znalost AJ.

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Žerotínova č.p. 1051/19 Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava 2 Kontakt: e-mailem pleva@eexim.cz Administrativní práce, komunikace se zákazníky. Benefity: prémie, stravenky, poukázky na dovolenou.

  • Asitent/ka pro obchodní činnost (zkrácený úvazek, vyhrazeno pro OZP)

    Pracoviště: Jiráskova 398 (M&M reality). Požadavky: znalost práce na PC, předpoklady pro administrativní činnost v realittní kanceláři. Vyhrazeno pro OZP! Úvazek 30 hod. / týden. Zájemci zasílat životopisy na e-mail: j-lexova@volny.cz. Kontakt: Jitka Lexová, tel.: 773 008 260, e-mail: j-lexova@volny.cz JOBMATCH

  • Pomocný administrativní pracovník

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: ltlusta@realityiq.cz nebo volat na tel.č.: 604 367 719 v době od 9,00 - 17,00 hod. a domluvit pohovor Místo výkonu práce - Chomutov Náplň práce - administrace provozu realitní kanceláře, třídění, archivace složek obchodních případů, pomocné administrativní práce pro realitní makléře, telefo ...

  • Asistent/ka

    Místo výkonu práce: Ostrava Kontakt: emailem info@newwaveservice.cz Práce na PC, internet, administrativní práce, péče o klienty Benefity: mimořádné odměny

  • Pomocný administrativní pracovník

    místo výkonu práce : Krnov, SPC A č.p. 1021/3 místo je vyhrazeno pro ČID !!! Jsme chráněná pracovní dílna, ÚSO ekonomického směru, znalost účetních principů a postupů, zakládání a zpracování faktur, pomocná administrativa. Hlásit se na tel. č. 775 489 361 / po - pá vždy od 8.00 do 15.00 hodin / Z : 24.5.2016