Nabídka práce administrativní pracovník

665 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce rehabilitací - rozpis procedur

    Kontakt:předem telefonicky 7-14.30 hod Pracovní doba: 6.30 - 15.00 hod Znalost RJ, NJ a AJ výhodou. Očekáváme příjemné vystupování, flexibilitu, organizační schopnosti, velmi dobrou znalost s PC, bezúhonnost. Zaměstnanecké výhody: Zvyšování či prohlubování kvalifikace, 5 týdnů dovolené, podnikové stravování.

  • Asistent/ka ředitele

    pracovní poměr na dobu neurčitou; pracovní doba 8:30 - 16:30 - včetně 30 min. pauzy; po zkušební době osobní bonus ke mzdě ve výši 3000,- Požadavky: základní práce s kancelářskými programy; přirozené a plynulé vyjadřování; pracovitost; příjemný telefonický projev; Náplň práce: vyřizování korespondence; komunikace se stávajícími zákazníky a získáv ...

  • Administrativní pracovník/-ice, objednávky, asistent/-ka fakturace

    A11 20/6/2017 Administrativní práce, asistent fakturace, příjem a zpracování objednávek (program Xenon a Pohoda), komunikace se zákazníky (telefon, mail), znalost PC (Outlook, Internet), příjemné vystupování, komunikativní schopnosti, práce v kolektivu, zaškolení, nástup ihned, dobrý zdravotní stav, dostupnost dopravy (autobus, vlak v mís ...

  • Administrativní práce

    z: 19.6.2017 a: 21.6.2017 Požadavky: řidičský průkaz skupiny B (není nutností). Zaměstnanci budou pracovat různě (např. 2 hodiny, 3 hodiny - podle potřeby, práce je administrativní), 300 hod./rok. Kontakt: Vladimír Šimera, email: baumaschinen@seznam.cz

  • Protokolující úředník/ce

    Místo výkonu práce: 28. pluku 1533/29b, 100 00 Praha 10-Vršovice. Kontakt: Bernat Lukáš, tel.: 251 443 243, e-mail: lbernat@osoud.pha9.justice.cz Požadujeme: psaní hmatovou technikou (všemi deseti), odborná zkouška protokolujícího úředníka, uživatelská znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost, trestní a morální bezúhonnost, perfektní zna ...

  • Office manager

    Kontakt: tel. 608 124 252 od 10:00 do 16:00 hod., nebo e-mailem: jancikova@czepa.cz Náplň práce: vyřizování administrativních úkonů, evidence a zajištění firemní korespondence, zodpovědnost za chod recepce, asistence při přípravě konferencí, seminářů, schůzí, akcí zprostředkování a evidence pronájmu nebytových prostor, podnájmu bytů, zapůjčení a ...

  • Administrativní pracovnice

    POŽADAVKY: vzdělání SŠ nejlépe obor ekonomický nebo technický, samostatnost - úvazek zkrácený - vhodné pro uchazeče z Volyně a blízkého okolí KONTAKT: zasílejte životopis na e-mail: info@profitsolar.cz

  • Administrativní pracovník-ce - pokladní (okay)

    A16 21/6/2017 Směnnost - pružná, po domluvě (v rámci otevíracích hodin OKAY PO-PÁ 9-20 hod., víkendy 9-19 hod.). Požadujeme - příjemné vystupování, pečlivost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, znalost práce na PC. Výhodou - znalost práce v programu SAP. Náplň práce - práce na pokladně, práce s PC, sepisování splátkových produktů, vystavování zb ...

  • Asistent-ka back office

    A16 21/6/2017 Náplň práce: - administrativní činnosti spojené s obchodní činností společnosti (back office) - spolupráce s obchodními zástupci, - vedení a vyhodnocování záznamů ve firemním informačním systému - komunikace s klienty a obchodními partnery (včetně zahraničních) - příprava podkladů souvisejících s obchodními případy, příprava nabíd ...

  • Obchodní asistent/ka - Frýdek-Místek

    A16 21/6/2017 NN rozšiřuje svůj tým! Máme ambice, stabilní základy a víme jak na to. Pojďte do toho s námi - na Vás záleží! Proč pracovat v NN? o Na trhu jsme byli první (1991), stále tu jsme a nyní (2017) rozšiřujeme síť kamenných poboček - s námi se o práci bát nemusíte o Pracujeme s nejmodernějšími technologiemi v obchodě a moderní je i ...

  • Administrativní pracovník/ce - člen call centra

    Znalost práce na PC, příjemný hlasový projev (bez vad řeči). Kontakt: telefonicky, e-mailem.

  • Telefonní operátorka

    NAM system, a.s. je významným českým výrobcem a dodavatelem technologií pro monitoring a střežení stacionárních a mobilních objektů. Hledáme týmovou asistentku pro českou a slovenskou divizi „ONISYSTEM“. ONISYSTEM je četně využívaný firmami pro jednoduché zpracování knihy jízd. Pozice: Telefonní operátorka Náplň práce: •Aktivní telefonická komun ...

  • Asistent/ka realitního makléře

    Pracoviště: Ostrava (práce z domova) CV zašlete na e-mail dk@i-n.cz Hledáme pracovníky/ce pro práci asistent/-ka realitního makléře - s dobrou znalostí českého jazyka i písmem, se schopností vést obchodní jednání po telefonu. Vhodné PC s připojením na internet a telefon s neomezeným voláním, práci lze vykonávat plně z domova, jedná se o práci čas ...

  • Asistenti/telefonisté

    z: 14.12.2016 a: 21.6.2017 Dohoda o provedení práce Co u nás budete dělat: aktivně navolávat schůzky vybraným obchodníkům; pracovat s databází stávajících klientů v rámci daného regionu; plánovat a koordinovat pracovní kalendáře vybraným obchodníkům; vyhodnocovat uskutečněné telefonáty a zaznamenávat do interního systému; pravidelně zasílat informa ...

  • Administrativní pracovník

    Přijmeme zaměstnance na pozice Administrativní pracovník pro silnou energetickou společnost se sídlem v Plzni. Zaměstnání na hlavní pracovní poměr a bez zprostředkovatelského poplatku. Náplň práce: - práce s došlými emaily od obchodníků a zákazníků - vytváření příslušných operací v interním systému - předávání požadavků k řešení dalším zpracovatel ...