Nabídka práce administrativní pracovník

571 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/zkrácený úvazek

    Pracoviště: Nádražní č.p. 2482/49, Šternberk. Nástup možný ihned. Náplň práce: administrativní práce, zabezpečení chodu firmy, komunikace se zákazníky - osobně, e-mailem i telefonicky, prezentace produktů, drobné manuální práce, zkrácený úvazek. Požadavky: zájem pracovat, znalost práce na PC, výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, znalost ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    -vedení účetnictví a zpracování dat na PC, mzdová agenda, komunikacese zákazníky, Požadujeme: znalost práce na PC - MS Office, znalost jednoduchého účetnictví ( program účto2000), znalost anglického jazyka, výhodou řidičský průkaz sk.B a praxe Místo výkonu práce: Českobratrská 357/13, 276 01 Mělník Kontakt: Ing. Tengler - e-mailem nebo telefonicky ...

  • Přepážkový pracovník v ČSOB Pojišťovně a.s.

    Práce na PC - Word, Excel, organizační, administrativní a obchodní schopnosti, komunikativnost a pozitivní myšlení. Ochota učit se. Flexibilita. ŘP - B., k dispiozici kmen klientů. Nabízíme 15.000 kč + podíl na obratu. Přepážkový pracovník pro provoz v Lovosicích. Strukturovaný životopis zasílat na email: dana.hruzova@obchod.csobpoj.cz. ...

  • Pracovník obchodně klientského místa

    Pracovník obchodně klientského místa - vzdělání středoškolské. Obsluha stávajících klientů ČSOB Pojišťovny, profesionální finanční poradenství, servis klientům na obchodním místě ČSOB Pojišťovny, péče o nové klienty. ŘP skupiny B. Pracoviště Č. Krumlov. Dohoda o provedení práce, prac. doba pružná. Nástup 1.5.2017. Mzda 17.000,-- - 25.000,-- Kč hrub ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    pracoviště Kroměříž - pracovní náplň: zpracovávání cenových nabídek, komunikace s klienty, návštěvy klientů ve svěřeném regionu, práce s interním informačním systémem - požadujeme - SŠ ukončená maturitou, výborná znalost MS Office, komunikativní dovednosti, anglický jazyk slovem i písmem na komunikační úrovni, řidičský průkaz sk. B, aktivní příst ...

  • Asistentka prodeje

    Z"24.2.2017.Místo výkonu práce:Bílovec.Pracovní smlouva na dobu neurčitou.Požadujeme:samostatnost,spolehlivost,pracovitost,ochotu pracovat ve dvousměnném provozu a o víkendech,potravinářský průkaz.Životopisy zasílejte na e-mail:pizzadelmonte@seznam.cz.Kontaktní osoba:Sofiane Yakouben

  • Technicko-hospodářský/-á pracovník/-ce

    TECHNICKO-HOSPODÁŘSKÝ/-Á PRACOVNÍK/-CE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: zpracování objednávek, objednávání materiálu, evidence odpadového hospodářství atd. - Požadujeme: ÚSO vzdělání - Nabízíme: stravování ve firmě - 1/3 hrazená firmou, 13. plat, možnost profesního růstu mimopracovní aktivity - Osobní schůzky až po předchoz ...

  • Asistent/ka jednatele firmy

    Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání; velmi dobrá znalost NJ a AJ; praxe na obdobné pozici výhodou; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint); příjemné vystupování, výborné organizační a komunikační schopnosti a samostatnost; flexibilita a pečlivost; důvěryhodnost a loajalita; řidičský průkaz sk. B výhodou Náplň práce: plánování a koordinace agendy ...

  • Asistent prodeje nových vozidel

    Pracovní náplní je administrativa příslušného oddělení, výpomoc prodejnímu týmu související s prodejem nových vozidel, např. předávání vozů, uskladnění vozidel aj. Požadujeme: trestní bezúhonnost, smysl a cit pro kolektiv, spolehlivost, preciznost, důkladnost, komunikativní a velmi pozitivní osobnost, ŘP sk. B. Stravenky, firemní oblečení, školení, ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Ostrava Krásné Pole Určeno pouze pro OZP !!! První kontakt pouze mailem nebo telefonicky PO-PÁ 8-15 hod, bez docházení do firmy! Požadavky: střední odborné vzdělání s maturitou, znalost práce na PC. Náplň práce: administrativa, obchodní a účetní agenda.

  • Asistent/ka realitního makléře - práce z domova

    Nutný telefonický nebo e-mailový kontakt předem. Hledáme pracovníky z území ČR pro práci asitenta realitního makléře - s velmi dobrou znalostí českého jazyka slovem i písmem, schopností vést obchodní jednání po telefonu, nutné PC. Práci je možné vykonávat z domova , mzda je úkolová, profesní životopis na 1dk@seznam.cz ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Pavlovova 29, Ostrava Zábřeh Kontakt: telefonicky 8-15 hod, emailem info@dimetros.cz, nedocházejte do firmy! Určeno pouze pro OZP !!! Požadavky: střední odborné vzdělání s maturitou, znalost práce na PC. Náplň práce: administrativa, obchodní a účetní agenda.

  • Asistentka účetní, administrativní pracovník

    administrativní a pomocné účetní práce, nutná znalost práce na PC a MS Office, prosím zaslat životopis : fakturování@seznam.cz

  • Pracovník/ce klientského servisu v CHRUDIMI

    Místo výkonu práce Chrudim. Pro nově vzniklou pobočku v Chrudimi, hledáme šikovné kolegy do našeho týmu. Náplň práce: - Péče o stávající klientelu naší společnosti Nabízíme: - Práci na HPP + osobní ohodnocení - firemní automobil - odborné školení zdarma - dobré vyjadřovací schopnosti - profesionální IT systém - přátelský kolektiv - fire ...

  • Asistent/-ka prodeje

    Zavedená česká firma hledá vhodné kandidáty na pozici ASISTENT/KA PRODEJE. Nabízíme odpovídající firemní ohodnocení (základ + vysoké bonusy), flexibilní pracovní dobu a příjemnou práci, která Vás bude bavit. Možnost vyplácení peněz každý den v hotovosti. Nástup ihned. Nástupní bonus 1000 Kč na ruku !