Nabídka práce administrativní pracovník

657 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník-ce - pokladní (okay)

    A16 21/6/2017 Směnnost - pružná, po domluvě (v rámci otevíracích hodin OKAY PO-PÁ 9-20 hod., víkendy 9-19 hod.). Požadujeme - příjemné vystupování, pečlivost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, znalost práce na PC. Výhodou - znalost práce v programu SAP. Náplň práce - práce na pokladně, práce s PC, sepisování splátkových produktů, vystavování zb ...

  • Asistent-ka back office

    A16 21/6/2017 Náplň práce: - administrativní činnosti spojené s obchodní činností společnosti (back office) - spolupráce s obchodními zástupci, - vedení a vyhodnocování záznamů ve firemním informačním systému - komunikace s klienty a obchodními partnery (včetně zahraničních) - příprava podkladů souvisejících s obchodními případy, příprava nabíd ...

  • Obchodní asistent/ka - Frýdek-Místek

    A16 21/6/2017 NN rozšiřuje svůj tým! Máme ambice, stabilní základy a víme jak na to. Pojďte do toho s námi - na Vás záleží! Proč pracovat v NN? o Na trhu jsme byli první (1991), stále tu jsme a nyní (2017) rozšiřujeme síť kamenných poboček - s námi se o práci bát nemusíte o Pracujeme s nejmodernějšími technologiemi v obchodě a moderní je i ...

  • Administrativní pracovník/ce - člen call centra

    Znalost práce na PC, příjemný hlasový projev (bez vad řeči). Kontakt: telefonicky, e-mailem.

  • Telefonní operátorka

    NAM system, a.s. je významným českým výrobcem a dodavatelem technologií pro monitoring a střežení stacionárních a mobilních objektů. Hledáme týmovou asistentku pro českou a slovenskou divizi „ONISYSTEM“. ONISYSTEM je četně využívaný firmami pro jednoduché zpracování knihy jízd. Pozice: Telefonní operátorka Náplň práce: •Aktivní telefonická komun ...

  • Asistent/ka realitního makléře

    Pracoviště: Ostrava (práce z domova) CV zašlete na e-mail dk@i-n.cz Hledáme pracovníky/ce pro práci asistent/-ka realitního makléře - s dobrou znalostí českého jazyka i písmem, se schopností vést obchodní jednání po telefonu. Vhodné PC s připojením na internet a telefon s neomezeným voláním, práci lze vykonávat plně z domova, jedná se o práci čas ...

  • Asistenti/telefonisté

    z: 14.12.2016 a: 21.6.2017 Dohoda o provedení práce Co u nás budete dělat: aktivně navolávat schůzky vybraným obchodníkům; pracovat s databází stávajících klientů v rámci daného regionu; plánovat a koordinovat pracovní kalendáře vybraným obchodníkům; vyhodnocovat uskutečněné telefonáty a zaznamenávat do interního systému; pravidelně zasílat informa ...

  • Personalista

    více informací na www.nemosok.cz Úřední hodiny každý den: 7:30 - 10:00 hodin 13:00 - 15:00 hodin

  • Administrativní pracovník-asistent

    Chráněné pracovní místo, pro OZP Do týmu v malé firmě hledáme milou kolegyni, která pomůže s administrativou. Rádi bychom, abyste byla pečlivá, svědomitá, samostatná a bezúhonná.

  • Administrativní pracovník

    Přijmeme zaměstnance na pozice Administrativní pracovník pro silnou energetickou společnost se sídlem v Plzni. Zaměstnání na hlavní pracovní poměr a bez zprostředkovatelského poplatku. Náplň práce: - práce s došlými emaily od obchodníků a zákazníků - vytváření příslušných operací v interním systému - předávání požadavků k řešení dalším zpracovatel ...

  • Krajský koorrdinátor centra podpory

    Požadujeme: VŠ vzdělání,znalost školského prostředí, školské legislativy a strategických dokumentů, počítačová způsobilost na běžné úrovni, samostatnost při zpracování úkolů, analytické myšlení, organizační schopnosti, schopnost identifikace a kvalitní řešení problémů, efektivní komunikace, flexibilita. Výhodou: předchozí zkušenosti se zapojením ...

  • Administrativní pracovník, odd. Validace

    Láká vás práce pro silnou energetickou společnost? Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost, hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě. Popis pracovní činnosti: - práce s databází klientů v systému SAP, oblast Validace dat - kontrola smluv, přiřazování plateb. Požadujeme: - vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Praha První kontakt telefonickc: PO-ST9:00 do 12:00 na č. 608 935 116, od 9:00 do 12:00 kontaktní osoba: Kolisnyk Andrii, osobní jednání nutno sjednat předem Požadavky: práce s počítačem, znalost češtiny - aktivní úroveň

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE (vyhrazeno pro OZP)

    A11 (vyhrazeno pro OZP) Požadujeme znalost práce na PC, pečlivost, komunikativnost a schopnost samostatně jednat. Práce na zkrácený 6-ti hodinový úvazek. Životopisy je možné zasílat e-mailem nebo telefonicky si předem domluvit schůzku (v době od 8:00 - 15:00). Pracoviště: Frýdek-Místek

  • Administrativní pracovník/nice

    Místo výkonu práce: Horní Libchavy č.p. 44, 561 16 Libchavy Požadujeme: - znalost práce na PC - ŘP sk. B - organizační schopnosti Možnost uzavření DPP (85 Kč/hod.) Kontakt: pan Langer, telefonicky nebo osobně (Restaurace U Džbánu, Horní Libchavy 44, 8 - 15 hodin)