Nabídka práce administrativní pracovník

539 aktuálních volných míst

  • 3343 Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    místo výkonu práce: Na příkopě č.p. 857/18, Nové Město, 110 00 Praha 1 kontakt: Vanická Pavlína, tel.: 608209565, e-mail: vanicka@gmail.com Nutná znalost čínského a anglického jazyka slovem i písmem. Pohovory v anglickém a čínském jazyce po emailovém objednání. Výhodou je praxe alespoň 2 roky v oboru a dobré organizační schopnosti. Mezinárodní zku ...

  • Administrativní pracovník/nice

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Šmídl s.r.o. - pracoviště - Průmyslová zóna Voštice, Voštice č.p. 931, Litomyšlské Předměstí 566 01 Vysoké Mýto Co byste měli mít: - SŠ vzdělání (ekonomický obor výhodou) - Výborná znalost práce na PC (MS Office) - Odpovědnost, samostatnost - Komunikativnost, flexibilita, pečlivost - Vhodné i pro absolventy Co bude vaším úkolem ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Osobní kontakt po tel. domluvě pan Hepnárek tel.: 777 713 725 (v době 7:00-15:30 hod.), nebo zašlete životopis na email hepnarek.j@makovec.cz. Požadavky: znalost práce na PC - Word, Excel, ŘP sk. B, zdravotní průkaz, komunikativnost, znalost sortimentu masa výhodou. Náplň práce: zpracování podkladů, tvorba přehledů a tabulek. PD: 7:00-15:30 hod. Pr ...

  • Klientský pracovník,- ce

    Náplň práce: péče a vytváření vztahů s klienty, aktivní nabídka a prodej produktů skupiny ČSOB, získávání nových klientů, zajišťování poradenských služeb v oblasti bezhotovostních a hotovostních operací, zodpovědnost za obchodní výsledky a plnění obchodních plánů, práce s hotovostí. Požadujeme: min. SŠ vzdělání, základní znalost bankovních produkt ...

  • Přijímací technik

    Firma se zabývá servisem a pronájmem stavebních strojů a motorových vozidel. Požadujeme: SŠ, práce na PC, znalost cizího jazyka výhodou (AJ, NJ), pracovitost, samostatnost, pečlivost, práce v kolektivu. Práce svým charakteremvhodná pro muže. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenky, nástup možný ihned.

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Znalost školní administrativy výhodou. Kontakt prosíme emailem.

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: ČSA 730, Velká Bystřice. Nástup možný ihned. Požadavky: vzděl. SŠ s maturitou, ŘP sk. B, znalost AJ podmínkou. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Asistent/ka personalisty

    Požadujeme příjemné vystupování, loajálnost, flexibilitu.

  • Administartivní pracovník/nice

    Odměny k zkladní mzdě. Práce na PC (výhodou znalost AG info).

  • Administrativní pracovník (personální, odbyt)

    z.:18.1.2017. Všeobecná kancelářská práce a organizace - zpracování korespondence, komunikace externě s dodavateli a zákazníky, personální záležitosti. Nabízíme: stabilní a perspektivní zaměstnání, příspěvek na stravování, vhodné i pro OZP. Info. na tel.: 725 660 961 pracovní dny od 7 - 13 hod., e-mail: petra.zatopkova@kovok.cz. ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Jsme společnost, která již 10 let provozuje internetový obchod se sortimentem bílé techniky. Aktuálně hledáme administrativního pracovníka do naší kanceláře na Praze 10 v Hostivaři: Náplň práce: - aktualizace databáze e-shopu (zakládání produktových karet) - komunikace se zákazníky - vyřizování objednávek / reklamací - práce v systému POHODA E1 P ...

  • Administrativně - technický pracovník/pracovnice

    Místo výkonu práce Pardubice. Naše společnost je akreditovaným poskytovatelem EHK pro klinické laboratoře (podrobnosti viz www.sekk.cz). Hledáme pracovníka (nekuřáka) na pozici realizátora EHK. Jde o práci v kanceláři zahrnující jak administrativní (evidence účastníků a jejich požadavků, zpracování dat v různých aplikacích apod.), tak technické pr ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Administrativní práce -požadavek : pokročilá znalost německého jazyka práce na pc (EXCEL, WORD) Hlásit se pouze na email.

  • Pracovník/ce obchodního oddělení

    Kontakt: telefonicky, e-mailem zaslat životopis: michal.tamchyna@pupp.cz Znalost jazyků - AJ, RJ, NJ výhodou, komunikativnost, příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, odpovědný přístup. Práce na PC, výhodou znalost programu Fidelio, dobré organizační schopnosti. Zkušenosti z práce v hotelu nebo cestovní kanceláři. Pracovní doba: 8.00 - 16.30 ...

  • Admininstrativní pracovník

    Nabízíme volné pracovní místo na zkrácený úvazek formou DPČ nebo DPP. Práce z domova pro e-shop se sportovním vybavením. Možnost jako brigáda při studiu na VŠ. Pracovní náplň: Odpovědnost za trh ČR, Slovensko a Polsko, komunikace se zákazníky, příprava podkladů pro účetní, vyřizování objednávek. Požadované dovednosti: Anglický jazyk - aktivní ...