Nabídka práce administrativní pracovník

585 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracovní doba v rozmezí 06,00 - 14,00hod. - dle dohody. Zájemci se mohou hlásit - kontaktní osoba Ing. Petr Pavelka: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: p.pavelka@levoltec.cz; - telefonicky na čísle 777 635 142; - osobně na adrese: LEVOLTEC s.r.o., Olšovec č.p. 144, 753 01 Hranice 1

  • Referent/-ka - péče o díté

    REFERENT/-KA - PÉČE O DÍTÉ - PP na dobu určitou 1 rok, nástup 1.2.2019 nebo dle dohody - Náplň práce: výkon sociálně-právní ochrany dětí - sociální pracovník/ce - dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, platové zařazení: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, je nasta ...

  • Pracovník obchodně klientského místa

    Pracovník obchodně klientského místa - vzdělání středoškolské. Pracoviště Č. Krumlov. Prac. poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek plný, prac. doba pružná. Nástup dle dohody. Mzda 17.000,-- - 25.000,-- Kč hrubého. Dlouhodobou pracovní spolupráci, nadstandardní firemní kulturu, zajímavé finanční ohodnocení, flexibilní pracovní dobu, min. SŠ vzdělání ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontaktní osoba: Sagynay Sergebayeva, tel.: 774 066 538 Adresa pro uchazeče: U Bulhara 1611/3, Praha 1 - úterý 13-16. Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře. Prvotní zpracování dodavatelských faktur. Péče o návštěvy. Spolupráce s Office manažerkou. Evidence firemní korespondence. Podpora při adaptaci nových zaměstnanců. Zpracování dokumentac ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontaktní osoba: Sagynay Sergebayeva, tel.: 774 066 538 Adresa pro uchazeče: U Bulhara 1611/3, Praha 1 - úterý 13-16. Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře. Prvotní zpracování dodavatelských faktur. Péče o návštěvy. Spolupráce s Office manažerkou. Evidence firemní korespondence. Podpora při adaptaci nových zaměstnanců. Zpracování dokumentac ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontaktní osoba: Sagynay Sergebayeva, tel.: 774 066 538 Adresa pro uchazeče: U Bulhara 1611/3, Praha 1 - pá - 14:00 - 17:00 Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře. Prvotní zpracování dodavatelských faktur. Péče o návštěvy. Spolupráce s Office manažerkou. Evidence firemní korespondence. Podpora při adaptaci nových zaměstnanců. Zpracování dokum ...

  • Asistent/ka

    ASISTENT/KA pro neziskovou organizaci Nástup možný ihned. Požadujeme: řidičský průkaz skupiny B, samostatnost, flexibilita Možnost i zkráceného PP 20 hod./týd. První kontakt: Životopisy zasílejte na e-mail: darcr@vm.inext.cz , informace telefonicky na čísle 602 777 080 ov. 13.12.

  • Administrativní podpora obchodu

    Vaše životopisy posílejte na e-mail pavel@lamda.cz, "Administrativní podpora obchodu". na celý i zkrácený pracovní úvazek (20/40hod/týden). Náplň práce: Na pozici administrativního podpory obchodu hledáme kolegu/kolegyni, který je pečlivý, zodpovědný a má logické uvažování. Jeho úkolem bude administrativní podpora obchodního oddělení. Zpracovávání ...

  • Administrátor E-shopu

    Vaše životopisy posílejte na e-mail pavel@lamda.cz, "Administrátor E-shopu". Na zkrácený pracovní úvazek (20hod/týden). Náplň práce: Na pozici administrátora e-shopu hledáme nového kolegu/kolegyni, který je pečlivý, zodpovědný a má logické uvažování. Jeho úkolem bude péče o firemní e-shop a jeho správa. Požadujeme kromě ovládání Outlooku také MS E ...

  • Administrativní podpora obchodu

    Vaše životopisy posílejte na e-mail pavel@lamda.cz, "Administrativní podpora obchodu". na zkrácený pracovní úvazek (20hod/týden). Náplň práce: Na pozici administrativního podpory obchodu hledáme nového kolegu/kolegyni, který je pečlivý, zodpovědný a má logické uvažování. Jeho úkolem bude administrativní podpora obchodního oddělení. Zpracovávání re ...

  • Asistent/ka realitního makléře

    Pracoviště: Ostrava (práce z domova) CV zašlete na e-mail dk@i-n.cz Hledáme pracovníky/ce pro práci asistent/-ka realitního makléře - s dobrou znalostí českého jazyka i písmem, se schopností vést obchodní jednání po telefonu. Vhodné PC s připojením na internet a telefon s neomezeným voláním, práci lze vykonávat plně z domova, jedná se o práci čas ...

  • Administrativní pracovník - ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - SŠ vzdělání, znalost práce na PC, občanská bezúhonnost, příjemné vystupování, znalost ukrajinštiny a moldavštiny výhodou, služební cesty po celé ČR, ŘP skupiny B.

  • Administrativní asistent

    místo výkonu práce: Panenský Týnec 29 obstarávání náležitostí zahraničních žáků školy znalost AJ + alespoň jednoho z těchto jazyků - tagalok, svahilština na komunikativní úrovni možnost ubytování kontakt: tel.: 608807807, e-mail: pavlina.hromadkova@euroinstitut.cz

  • Všeobecný/á administrativní pracovník/ce

    ZamK Pracoviště: Na Rovince 895, Ostrava - Hrabová, 720 00 Kontakt: osobně po předchozí domluvě (tel. 552 306 429, e-mail:tysonova.gabriela@swhitech.cz) na adrese pracoviště Náplň práce: vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky Požadujeme: korejský jazyk-C1 Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu, penzijní připojištění ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Žitná 44, Praha 2 Prvotní kontakt e-mailem:michael.rytir@torchenter.com - aktivní znalost ruského a anglického jazyka - znalost Microsoft Word a Excel - znalost účetnictví - možné služební cesty - znalost síťové administrace na úrovni CCNA, CCNP (výhodou)