Nabídka práce administrativní pracovník

764 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce pro maďarský trh

    Pracoviště: Mírové náměstí 519/3d, Ostrava - Vítkovice V případě zájmu volejte na tel. 737 020 100. Požadavky: - maďarský jazyk na úrovni rodilý mluvčí - komunikativnost - znalost práce na PC Pracovní náplň: - emailová a telefonická komunikace se zákazníky - překlady a další

  • Zapisovatel/ka

    V případě zájmu své žádosti a stručný životopis zasílejte na adresu Okresního soudu Plzeň - jih, Edvarda Beneše 1, Plzeň 306 24 písemně, k rukám ředitelky správy Petry Kučerové, emailem na adresu Pkucerova2@osoud.plzj.justice.cz nebo prostřednictvím datové schránky cihabsf. Telefonické dotazy: Petra Kučerová, 377 868 417 (8:00 - 11:00, 13:00 - 14:5 ...

  • Administrativní/vedoucí pracovník-ce, příprava práce pro lakovny a tryskač

    C04 23/8/2017 Náplň práce: 50% pracovní doby v kanceláři, 50% na dílně - příjem zakázek měření m2, rozdělování práce na dílně , zpracovávání došlé dokumentace - dodací listy, výkresy, objednávání materiálu potřebného pro lakovnu, vypracování cenových nabídek, zadávání dat do PC a ostatní pomocné práce pro zajištění chodu výroby a lakovny. kon ...

  • Asistenti/telefonisté

    z: 14.12.2016 a: 23.8.2017 Dohoda o provedení práce Co u nás budete dělat: aktivně navolávat schůzky vybraným obchodníkům; pracovat s databází stávajících klientů v rámci daného regionu; plánovat a koordinovat pracovní kalendáře vybraným obchodníkům; vyhodnocovat uskutečněné telefonáty a zaznamenávat do interního systému; pravidelně zasílat informa ...

  • Administrativní pracovník/-ce - dpp/dpč

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - DPP/DPČ - pracoviště Nová Paka. V případě zájmu volejte do 16:00 hod na tel.: 777112523 Ing. Hujerová. Požadujeme SŠ vzdělání ekonomického směru (obchodní akademie výhodou), velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem, velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Fire fox), znalost účetního programu POHODA podmínkou. Nabíz ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    ŘP sk.B, znalost PC, Excel, fakturace, základní znalost programu Raaltrans, Kimocom, flexibilita, komunikace s řidiči, Aj a ruský jazyk výhodou, příprava podkladu pro účetnictví, příprava smluv

  • Asistent/ka v hotelu - karlovy vary

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem domluvit schůzku Znalost ČJ, AJ, RJ, ukrajinština - podmínkou, NJ - výhodou.. Může inspirovat a vést ostatní, spolehlivost, aktivní práce s PC, zkušenost v hotelnictví výhodou. Náplň práce: Ubytování hostů, kontrola úklidu, technického stavu, zařizování průběžných oprav, vedení finanční dokumentace, finanční z ...

  • Administrativní pracovník IT

    Popis práce: - Podpora při zavádění výrobního informačního systému - Standardizace - Vyhodnocování dat ze systémů - Vyhodnocování nákladů, mezd, atp. Požadujeme: - SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru - Pokročilou znalost MS Office (zejm. word, excel – konting.tabulky, atp.) - Celkový přehled v IT - Pečlivost, zodpovědnost - Časovou flexibilitu ...

  • Pokladník, operátor pizzerie

    Náplň práce: * Vedení agendy do systému objednávek * Přijímání telefonických a elektronických objednávek * Práce s pokladnou a interním systémem, kalkulace * Komunikace se zákazníky a zaměstnanci pizzerie Požadujeme: * Zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství * Časovou flexibilitu, práce i o víkendu * Základy anglického jazyka výhodou * Proakt ...

  • Referent obalového konta

    Náplň práce: - Kontrola a evidence obalového materiálu - Objednávání spotřebního materiálu - Komunikace s dodavatelem i zákazníkem při zajištění dostatečného množství pro výrobu - Vývoj a design nového obalu - Kontrola nákladů Požadujeme: - Komunikativní znalost anglického jazyka - Znalost MS Office (zejména Excel) - Zkušenosti s obalovým materiále ...

  • Administrativní pracovník

    místo výkonu práce: Žatec, nám. Svobody 55 Administrativní pracovník do kanceláře: zadávání objednávek, kontaktování našich zákazníků, kontrola zásilek atd. Po zaškolení odměny za zadávání 2-3 tis. Životopisy posílejte na email: prace@ctscz.cz Do předmětu uveďte: ADP Žatec

  • Administrativní pracovník/-ice oddělení plánování

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE ODDĚLENÍ PLÁNOVÁNÍ - PP na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito, plný úvazek, nástup od 1. 10. 2017 - Náplň práce: správa skladových zásob v SAPu; odpis surovin v SAPu; správa kmenových záznamů v SAPu; tvoření reportingů; komunikace s jednotlivými odděleními napříč firmou; administrativní podpora oddělní pl ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    kontakt telefonicky-776 879 964 angličtina na dobré komunikativní úrovni, komunikace s klienty, domluva schůzek, asistence v administrativě, základní počítačové znalosti

  • Asistent/ka a podpora obchodního oddělení

    Asistent(ka) a podpora obchodního oddělení Vaší hlavní činností bude podpora obchodního oddělení, vyhodnocování aktivit, příprava obchodních materiálů, vyhledávání nových potenciálních klientů a telefonická podpora prodeje. Pozice je vhodná pro absolventy. Požadujeme: - ukončené středoškolské nebo vysokoškolské studium, dobrá práce na PC, dobrá uži ...

  • Odborný zaměstnanec/zaměstnankyně oddělení stavebního řádu odboru územního plánování a stavebního řádu krajského úřadu liberecké

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. září 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetovýc ...