Nabídka práce administrativní pracovník

648 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník

    Hledáme spolehlivého pracovníka pro registraci vozidel.Práce na DPP. Pružná pracovní doba.

  • Asistentka realizačních služeb

    SAITECH s.r.o., hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici "Asistent/ka realizačních služeb" Popis pozice: Administrativní a organizační činnosti, komunikace s našimi zákazníky a dodavateli, objednávání a naskladnění zboží, fakturace, správa a tvorba dokumentů, úřady (pošta, atd.). Požadujeme: Samostatnost, flexibilitu, min. SŠ vz ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Zličín, 155 21, Milotická č.p. 458/16 Kontakt: Bajar Zdeněk, e-mail: bajar@vazbalegal.cz Požadujeme: znalost psané a mluvené ruštiny a znalost angličtiny, zkušenosti s prací s rusky hovořícím managementem, komunikativnost a preciznost, časová flexibilita

  • Zapisovatel/ka

    náplň práce: vyhotovování dokumentů; obesílání účastníků řízení; vyhotovování protokolů v jednací síni a další administrativní práce

  • Administrativní pracovník - personální administrativa - nutná praxe

    administrativní práce na personálním oddělení praxe v oboru nutná

  • Odborní administrativní pracovníci a asistenti

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Kaydashov Maxim, tel.: 777566668, e-mail: kaydashov@lekvi.cz Středoškolské vzdělání, reprezentativnost, pracovitost, obětavost, zkušenost v komunikaci s multikuturní klientelou, zkušenost práce v multikulturní sféře, znalost světových jazyků: RJ - aktivní, AJ-pasivní, další jazyky výhodou ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Zajištění chodu firmy po administrativní stránce, prodej zboží v oboru barvy laky, faktury, objednávky, PC uživatelsky, znalost účetnictví vítáno, ŘP-výhodou, práce s financemi, inf. telefonicky nebo mail

  • REFERENT (ASISTENT) ODBORU PRÁVNÍHO A VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté lze změnit na dobu neurčitou, Nástup je možný ihned, příp. dle dohody.. Platová třída 9. v tarifním rozpětí 15.780,- Kč až 23.730,- Kč (podle zápočtu let odborné praxe). Ostatní zaměstnanecké výhody jsou garantovány platnou kolektivní smlouvou úřadu. Předpoklady: státní občanství České republiky (případn ...

  • Recepční-administrativa

    Práce recepční ve výrobní společnosti, vyřizování korespondence, organizace návštěv, administrativní podpora dle požadavků vedoucího Požadavky: znalost práce s PC (MS Office), znalost Aj na aktivní úrovni, znalost Nj výhodou Pracovní doba od 9.00 do 15.00 hod.

  • Administrativní pracovník, pracovnice - inženýring

    KO: Vítek Rostislav, tel.: 606 744 704 - volejte PO - PÁ 8:00 - 18:00 hod., e-mail: r.vitek@rebyd.cz. Pracoviště: Opava, nástup ihned.

  • Administrativní pracovník/ce v německém jazyce

    MÍSTO VÝKONU: V Kasárnách č.p. 909, Litomyšlské Předměstí, 566 01 Vysoké Mýto POŽADUJEME: - spolehlivost, loajálnost, pozitivní přístup k práci NABÍZÍME: - stabilní zaměstnání - odpovídající finanční ohodnocení

  • Administrativní pracovník/ce ve slovenštině

    MÍSTO VÝKONU: V Kasárnách č.p. 909, Litomyšlské Předměstí, 566 01 Vysoké Mýto POŽADUJEME: - spolehlivost, loajálnost, pozitivní přístup k práci NABÍZÍME: - stabilní zaměstnání - odpovídající finanční ohodnocení

  • Administrativní pracovník/ce v maďarštině

    MÍSTO VÝKONU: V Kasárnách č.p. 909, Litomyšlské Předměstí, 566 01 Vysoké Mýto POŽADUJEME: - spolehlivost, loajálnost, pozitivní přístup k práci NABÍZÍME: - stabilní zaměstnání - odpovídající finanční ohodnocení

  • Asistent/ka - recepční

    - komunikativnost, znalost AJ (další cizí jazyk výhodou), pozitivní přístup, svědomitost, vytrvalost - podpora managementu, příprava podkladů, administrativní podpora oddělení, správa zasedacích místností, zápisy, práce s databázemi, pravidelná komunikace se zákazníky (telefon, e-mail) - prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení Osobní kontakt m ...

  • Asistentka generálního ředitele

    Náplň práce: podpora generálního ředitele společnosti v určených oblastech, plán schůzek, organizace návštěv a komunikace s obchodními partnery a zákazníky, příprava podkladů pro schůzky managementu, komunikace s centrálou v Německu, tvorba reportů a statistik, správa dokumentace, obchodních smluv, aktualizace obchodních dat společnosti, organizace ...