Nabídka práce administrativní pracovník

582 aktuálních volných míst

  • Technicko-hospodářský/-á pracovník/-ce

    TECHNICKO-HOSPODÁŘSKÝ/-Á PRACOVNÍK/-CE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: zpracování objednávek, objednávání materiálu, evidence odpadového hospodářství atd. - Požadujeme: ÚSO vzdělání - Nabízíme: stravování ve firmě - 1/3 hrazená firmou, 13. plat, možnost profesního růstu mimopracovní aktivity - Osobní schůzky až po předchoz ...

  • Vedoucí administrativní pracovník/ice - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Administrativní pracovník / pracovnice

    Nástup možný ihned, vhodné i pro ABSOLVENTY. Požadavky: znalost AJ slovem i písmem podmínkou, znalost NJ a částečná znalost FJ, znalost práce na PC. PD: Po - Pá jednosměnný provoz. Praxe taktéž výhodou. Osobní kontakt po tel. domluvě nebo e-mailem pan Řehulka Zdeněk, tel.: 603 208 114, e-mail: zdenek.rehulka@email.cz.

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE SE ZNALOSTÍ: FMEA, PPAP, ISO, TS, 8D report

    Místo výkonu práce: Nádražní 55, Lanškroun Do po požáru nově zrekonstruované a zmodernizované provozovny přijmeme zaměstnance na pracovní pozici "Administrativní pracovník/nice pro provozovnu v Lanškrouně" Požadujeme: znalost problematiky FMEA, PPAP, ISO, TS, 8D report,.., znalost NJ či AJ výhodou, čistý trestní rejstřík, minimálně SŠ s maturito ...

  • Asistent/ka v administrativě - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Referent evidence

    Požadavek vzdělání: středoškolské Požadované znalosti: - znalost práce na PC (MS Office) na uživatelské úrovni, - komunikativní znalost anglického jazyka, - schopnost základní orientace v právních předpisech nezbytných k výkonu sjednané práce a schopnost její aplikace na danou problematiku. Náplň práce: - vyhotovení výpisů a opisů z evidence Rejstř ...

  • Pracovník/ce klientského servisu v CHRUDIMI

    Místo výkonu práce Chrudim. Pro nově vzniklou pobočku v Chrudimi, hledáme šikovné kolegy do našeho týmu. Náplň práce: - Péče o stávající klientelu naší společnosti Nabízíme: - Práci na HPP + osobní ohodnocení - firemní automobil - odborné školení zdarma - dobré vyjadřovací schopnosti - profesionální IT systém - přátelský kolektiv - fire ...

  • Lékaři stomatologové - administrativa

    LÉKAŘI STOMATOLOGOVÉ - ADMINISTRATIVA - místo výkonu: Beroun. Kontakt: emailem.

  • Administrativní specialista

    místo výkonu práce: Na příkopě č.p. 857/18, Nové Město, 110 00 Praha 1 kontakt: Vanická Pavlína, tel.: 608209565, e-mail: vanicka@gmail.com Nutná znalost čínského a anglického jazyka slovem i písmem. Pohovory v anglickém a čínském jazyce po emailovém objednání. Výhodou je praxe alespoň 2 roky v oboru. Mezinárodní zkušenost vítána. ...

  • Zapisovatel/ka

    náplň práce: vyhotovování dokumentů; obesílání účastníků řízení; vyhotovování protokolů v jednací síni a další administrativní práce

  • Asistentka prodeje

    Oblíbená pobočka v Poděbradech se rozšiřuje a přijme do svých řad novou asistentku prodeje. Náplň práce: obsluha pizzerie, pomocná příprava v kuchyni, obsluha telefonu Požadujeme: zejména chuť do práce, příjemné vystupování, stresovou odolnost vůči nahromaděným objednávkám, pracovitost, serióznost, cit pro úklid a velkou spolehlivost, řidičský průk ...

  • Pracovník zákaznické podpory v polském jazyce

    Nutnou podmínkou je znalost polského jazyka na úrovni jak psané, tak mluvené. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinov ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadujeme: SŠ vzdělání, Jazykové znalosti: slovinština, polština nebo chorvatština podmínkou- jeden z těchto jazyků, další jazykové znalosti výhodou, znalost práce na PC (Excel atd.), odolnost vůči stresu. Náplň práce: vyřizování emailů, komunikace s dodavateli, administrativa. Nabízíme: vyřizování emailů, komunikace s dodavateli, administrativa. ...

  • Asistent-ka

    A 11 Požadavky: práce na PC (Word, Excel), komunikativní, schopnost samostatného rozhodování a dobré vystupování, řidičský průkaz výhodou, jazykové znalosti angličtina nebo polština výhodou, praxe v administrativě a vedení chodu kanceláře Náplň práce: administrativní práce (pokladna, fakturace, objednávky, sklad), telefonická a osobní komunikace se ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Tyršova 12, Moravská Ostrava Kontakt nejprve telefonicky nebo e-mailem. Projekční a stavební společnost zaměřena na vývoj, přípravu a realizaci pasivních domů hledá vhodného kandidáta/tku na pozici: administrativní pracovník/ce. Popis pracovní pozice: - administrativní podpora kanceláře - práce v programu Word, Excel, částečně ...