Nabídka práce administrativní pracovník

817 aktuálních volných míst

  • Specialista dávek ssp a dávek pěstounské péče

    SPECIALISTA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: - zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče - poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče - zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky a plnění úkolů a povinností vyplývají ...

  • Sociální pracovník/ -ice

    SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/ -ICE HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: - provádění sociálního šetření v terénu, zajišťování informací a odborných podkladů pro sociální práci - provádění prvostupňového řízení při poskytování nepojistných sociálních dávek, zejména dávek pro osoby v hmotné nouzi - řádné vedení spisové dokumentace - spolupráce se sociálními pracovníky obcí - ...

  • Specialista dávek hmotné nouze

    SPECIALISTA DÁVEK HMOTNÉ NOUZE HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: - zajišťování agend při poskytování dávek pomoci v hmotné nouzi - zajišťování výplaty dávek pomoci v hmotné nouzi a dalších nepojistných sociálních dávek včetně přijímání, zakládání a vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů včetně ověřování a došetřování podkladů a údajů pro správní řízen ...

  • Odborný/vrchní referent/-ka - specialista/ -ka dávek hmotné nouze

    ODBORNÝ/VRCHNÍ REFERENT/-KA - SPECIALISTA/ -KA DÁVEK HMOTNÉ NOUZE v oboru služby "Nepojistné sociální dávkové systémy" Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. HLAVNÍ POPIS ČINNOSTI VYKONÁVANÉ NA SLUŽEBNÍM MÍSTĚ: - zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi - zpracování a vyřizování žádo ...

  • Administrativní pracovník/ce

    18.6.2018/ Zaměstnavatele kontaktujte e-mailem: havelkova@mikrosvin.cz, nebo telefonicky na čísle 518 384 794 Jitka Havelková. Příprava podkladů pro mzdu a personalistiku, kontrola a vkládání dat do mzdového programu, administrativní a evidenční činnost, vedení pokladny, komunikace a agronomy a účetní. Požadavky: SŠ vzdělání - ekonomický směr výhod ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice na závodě Elektro

    Požadavky: práce na PC, aktivní zájem o práci, týmová spolupráce, dobré komunikační dovednosti, ŘP sk. B, praxe ve výrobní firmě výhodou, vzdělání v oboru elektro nebo technického směru, AJ výhodou. Podrobnější informace na personálním oddělení. Možno OZP. Vhodné pro absolventy. PP na dobu určitou s výhledem na neurčitou. Pracovní doba: 1 směnný ...

  • Všeobecný/á administrativní pracovník/ice

    Jen pro OZP. Prosíme o zasílání životopisu na e-mail: lienertova@sons.cz Požadujeme: znalost práce na PC (Office, Outlook, Internet)

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    19.6.2018 - fakturace, zpracování objednávek, komunikace se zákazníky, dodavateli. SŠ/VŠ, znalost MS Office (Excel, Word), znalost práce s účetním programem Pohoda výhodou, organizační schopnosti, bezúhonnost, komunikativnost, flexibilita. Prac. doba 6.30 - 15.00 hod. Nástup dle dohody. KONTAKT: zaslat životopis na e-mail: prace@azauto.cz Místo výk ...

  • Administrativní pracovník/-ice, asistent/-ka

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE, ASISTENT/-KA - PP zkrácený na dobu určitou (s 3 měsíční zkušební dobou), nástup dle dohody - Náplň práce: péče o domácí a zahraniční zákazníky a dodavatelé, vyřizování objednávek a reklamací, zabezpečení exportu a importu zboží - Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, znalost AJ, znalost MS Office, časovou flexibil ...

  • Administrativní pracovnice

    SŠ, dobrá znalost práce na PC, MS Word, MS Excel, časová flexibilita, zodpovědnost,samostatnost, spolehlivost, dobré komunikativní schopnosti příspěvek na penzijní pojištění, závodní stravování

  • Administrativní pracovnice/pracovník logistiky a zpracování textů

    Požadujeme velmi dobrou znalost Německého jazyka na překládání textů. Vhodné místo je i pro absolventy. V případě zájmu pošlete profesní životopis na adresu: promont@tiscali.cz

  • Asistent/ka servisní oddělení

    ASISTENT/KA SERVISNÍ ODDĚLENÍ - Místo výkonu práce: Hostomice. Upřesňující informace: nástup možný ihned, pracovní poměr na dobu neurčitou. Náplň práce: vedení a kompletní správa agendy zákazníků, vystavování faktur, kontrola úhrad faktur, komunikace se zákazníky, řešení reklamací, zasílání náhradních dílů, příjem a výdej materiálů ve firemní IS, z ...

  • Administrativní pracovník/ce a logistik

    Pracoviště: Stupkova č.p. 952/18, Olomouc. Požadavky: ŘP sk. B, AJ (běžná komunikace), NJ výhodou. Prac. doba: 7.30 - 16.00 hod. Kontakt je možný POUZE e-mailem.

  • Operátor/ka e-shopu

    MAKA THERM je přední firma v oblasti velkoobchodu se sanitárním zbožím a dlažbou. Náplň práce: - Vyřizování objednávek a jejich následné zpracování - Zpracovávání cenových nabídek - Komunikace se zákazníky i dodavateli - Řešení reklamací Požadujeme: - Min. SŠ vzdělání - Praxe v oboru se sanitárním zbožím výhodou - Uživ ...

  • OPERÁTOR/KA E-SHOPU - práce Pá - Ne

    MAKA THERM je přední firma v oblasti velkoobchodu se sanitárním zbožím a dlažbou. Možná práce z domova. Min. půlroční zaškolení v první směnně. Nejčastější výkon činnosti: Pá 16:00 - 20:00, Ne 16:00 - 20:00 Náplň práce: - Vyřizování objednávek a jejich následné zpracování - Zpracovávání cenových nabídek - Komunikace se zákazníky i dod ...