Nabídka práce administrativní pracovník

702 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Požadujeme: - práce s PC - komunikace se zákazníky - ŘP sk. B výhodou - znalost NJ výhodou V případě zájmu nám zašlete životopis na e-mail marta.moskova@seznam.cz

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Krškova č.p. 790/1, Hlubočepy, Praha 52 Aktivní angličtina nutností, státnice z angličtiny výhodou, vyučení v managementu výhodou, vietnamština výhodou. Kontakt každé pondělí od 10-11 hodin

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP plný či zkrácený pracovní úvazek na dobu určitou 1 roku, nástup možný ihned, - Náplň práce: administrativní pracovník v obchodní společnosti zabývající se ekologickým poradenstvím, inženýringem a technickou ochranou životního prostředí, poskytující záštitu firmám prostřednictvím právně-ekologického servisu. - P ...

  • Pracovník dohledového centra PCO

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: info@fytea.cz nebo volat na tel.č.: 777 620 334 a domluvit pohovor Místo výkonu práce - Chomutov Vhodné i pro OZP. Jedná se o práci denní a noční. Požadujeme - řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič, znalost lokalit Chomutova a Jirkova, práce na PC, organizační schopnosti (organizace strá ...

  • Personalista/ka, mzdový/á účetní

    SŠ vzdělání s mat., znalost práce na PC Hlásit se telefonicky

  • Administrativní pracovník/ce

    Z:24.1.2018.A:24.9.2018. Místo výkonu práce Studénka. Vhodné i pro absolventy. Požadujeme: Práce na počítači zejména WORD a EXCEL na pokročilé úrovni. Anglický jazyk: Aktivní - (písemný i mluvený projev) - podmínkou.

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: tř. Kosmonautů č.p. 1288/1, Olomouc. Pružná pracovní doba od 9:00 - 16:00 hod. Požadavky: spolehlivost, cílevědomost, samostatnost, schopnost učit se nové věci, znalost práce s PC, řidičský průkaz sk. B. Náplň práce: klientský servis v oblasti hypoték, investic a pojištění - v kanceláři nebo terénu. Životopisy zasílejte POUZE na výše uv ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Ovládání PC, praxe min 5 let, znalost ukrajinštiny, komunikativní schopnosti. Hlásit se telefonicky nebo e-mailem

  • Pracovník/ce podpory zákazníků - ruský jazyk

    ZamK Místo výkonu práce: Pohraniční 1435/86, 70300, Ostrava V případě zájmu se dostavte ososbně po předchozí domluvě na č. 602 704 888. Náplň práce: - komunikace se zákazníky z rusky mluvícího prostředí - odpovědi na dotazy klientů prostřednictvím sociálních sítí, instantních komunikátorů, emailu nebo telefonu - zaměření na vzdělávání na středních ...

  • Obchodní asistent/ka - specialista/tka na veřejné zakázky

    Místo výkonu práce: Ostrava - centrum Kontaktujte nás na e-mailu: jobs@xevos.cz Náplň práce: -Evidovat a koordinovat nabídky do výběrových řízení v soukromém i veřejném sektoru -Seznamovat se se zadávací dokumentací a jejich předávání spolupracovníkům -Zpracovávat formální část výběrových řízení a kontrolovat jejich správnost -Sledovat termíny a e ...

  • Administrativní pracovník

    znalost RJ, AJ, řidičský průkaz skupiny B, praxe 3-5 let, jedná se o obchodně administrativní činnosti, možnost vyslání na zahraniční služební cesty (hlavně Rusko) Hlásit se telefonicky nebo e-mailem

  • Administrativní pracovník/ce OZP

    Místo výkonu práce: Pohraniční 1435/86, 70300, Ostrava V případě zájmu zašlete životopis na e-mail. Náplň práce - evidence a zpracování veřejných zakázek, administrativní práce související s veřejnými zakázkami. Požadavky: znalost práce na PC, komunikativnost. Výhodou: zkušenosti podobnou prací, znalost/ koníček v jedné z oblasti jako je IT, Mar ...

  • Administrativní pracovnice

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Hanzlíková Ivana, tel.: 774954211, e-mail: ivanahanzlik@seznam.cz Administrativní pracovnice, úklid kanceláře, znalost srbštiny - částečně, čistý trestní rejstřík

  • Protokolující úředník/ce

    Požadujeme: státní občanství ČR, dobrá znalost psaní a práce na PC, složená odborná zkouška pro protokolující úředníky, samostatnost, spolehlivost, trestní a morální bezúhonnost, perfektní znalost českého jazyka, předchozí praxe vítána - není podmínkou. Nabízíme: - příjemné pracovní prostředí - stravenky - 5 týdnů dovolené - 5 dnů indispozič ...

  • Pokladník, operátor pizzerie

    Náplň práce: * Vedení agendy do systému objednávek * Přijímání telefonických a elektronických objednávek * Práce s pokladnou a interním systémem, kalkulace * Komunikace se zákazníky a zaměstnanci pizzerie Požadujeme: * Zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství * Časovou flexibilitu, práce i o víkendu * Základy anglického jazyka výhodou * Proak ...