Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Zlíně

15 aktuálních volných míst

  • Pomocný administrativní pracovníci

    Prosperující zlínská firma (největší výrobce potápěčských obleků a vlastník největšího eshopu s potřebami pro vodní sporty) hledá zaměstnance do administrativy (pomocné práce, fakturace) a expedici (chystání a balení balíků). Po dohodě nabízíme i práci na zkrácení úvazek. Preferujeme aktivní osoby (energické, výřečné, rychlé) s pozitivním přístupe ...

  • Administrativní pracovníci

    Naše společnost, zabývající zámečnickou výrobu a kovoobráběním, příjme nového zaměstnance na pracovní pozici - administrativní pracovník/obchodní referent. Požadujeme: velmi dobrá znalost anglického jazyka, znalost práce na PC (MS Office), komunikační schopnosti, samostatnost, odpovědnost za svou práci, znalost německého jazyka výhodou, chuť učit ...

  • Administrativní pracovníci

    Náplň práce: administrace objednávek, administrativní činnost Požadavky: dobrá znalost anglického jazyka, znalost německého jazyka výhodou, velmi dobrá znalost prace na PC (MS Office) - bude ověřeno testem v rámci přijímacího pohovoru, ŘP sk.B výhodou Výhody: stravenky

  • Referenti státní správy a samosprávy na úseku myslivosti a ochrany přírody a krajiny

    Požadavky: výhodou vzdělání v oboru lesnictví, krajinné inženýrství, tvorby a ochrany přírody a krajiny Informace na: http://www.mesto.luhacovice.cz/1585-vyberova-rizeni-verejne-zakazky

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Výhody: středoškolské vzdělání ekonomického směru s maturitou, základní znalost účetnictví a daňové problematiky výhodou, práce s PC, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, komunikativnost. Náplň práce: administrativa, pomocné účetní práce

  • Soudní vymáhání pohledávek

    Požadavky: vzdělání VŠ právní, místo vhodné pro absolventy, komunikační schopnost při jednání s klientem, znalost operačních systémů WORD a EXCEL, analytické myšlení, schopnost komunikace a týmové práce, odpovědnost a odolnost vůči stresu, trestní bezúhonnost, ŘP, skup. B. Nabízíme: zázemí silné nadnárodní společnosti, jistotu a stabilitu velké fi ...

  • Administrativní pracovníci

    Požadujeme: spolehlivost, časovou flexibilitu, znalost PC. Náplň práce: běžná administrativa, komunikace se zákazníky. Nabízíme: zajímavou a zodpovědnou práci ve stabilní a prosperující společnosti.

  • Administrativní konsultant/ka

    Prace na pc, online komunikace (skype/ Viber/WhatsApp) v anglickem jazyce s klienty v zahranici. Výhody: možnost navýšení platu do 30.000 Kč.

  • Administrativní pracovníci

    Požadavky: základní znalost práce na PC (Office), ochota komunikovat a učit se novým postupům, dobrá znalost češtiny a její gramatiky. Náplň práce: zpracování a korektura textů.

  • Asistenti prodeje

    Náplň práce: vyřizování objednávek a požadavků zákazníků, tvorba dodacích listů a následná fakturace, komunikace se zákazníky a dodavateli, podílení se na běžném chodu kanceláře, práce v systému Pohoda a SAP. Požadavky: samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, zodpovědnost, komunikativnost, znalost MS Office (především MS Excel), znalost ...

  • Koordinátoři realizace zakázek

    Požadavky: zkušenost s řízením projektů a komunikace se zákazníky, schopnost kvalitně řídit a koordinovat realizační tým, umět předcházet problémům a efektivně se rozhodovat, zvládat pracovat v časové tísni, orientaci v technické dokumentaci, ochota cestovat, samostatnost a flexibilita, ŘP. sk. B Pracovní náplň: řízení a koordinace výrobně realiza ...

  • Administrativní pracovníci TPV

    Náplň práce: práce s technickými výkresy, příprava výrobní dokumentace, příprava podkladů pro nákup a kooperace Požadavky: SŠ vzdělání- technického zaměření (nejlépe obor stavební, strojní), uživatelskou znalost MS Office, AutoCad, alespoň částečná znalost NJ a AJ výhodou

  • Obchodní asistenti

    Požadavky: uživatelská znalost kancelářského balíku MS Office, znalost německého jazyka na úrovni B1, výhodou - práce s účetním systémem POHODA, zkušenosti s fakturací, technické vzdělání a schopnost učit se Náplň prcáce: příjem a zpracování objednávek v NJ, komunikace s centrálou obchodního zastoupení i se zákazníky, zpracování cenových nabídek, ...

  • Asistenti

    Náplň práce: navolávání schůzek pro obchodníky, administrativa, uživatelská práce na PC Požadavky: spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, příjemný hlasový projev bez logopedických vad Výhody: firemní benefity podle kvalit, wellness víkendy, možnost služebního vozidla, firemní tel., PC

  • Psaní textu /vytváření obsahu/ pro zahradnictví

    Vydržím sedě u počítače a psát /fotit, upravovat text, nahrávat obrázky/ Výborná čeština, pravopis a stylistika - baví mě psat, umim psat rychle a dobře Píšu rychle všemi deseti prsty a pracuji s počítačem rychle Umím se inspirovat článkem alespoň v jednom cizím jazyku, ambice Požadavky: píše zakaznicky oritentované popisky produktu, návody k pěst ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Zlíně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Zlín je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.