Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Zlíně

7 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník.

    Pracovní náplň: práce s objednávkami a nabízenými produkty internetového obchodu, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky (řešení dotazů a přání zákazníků) a dodavateli (termíny dodávek, chyby v dodávkách, ...), na výdejním místě vydávat a přijímat objednávky, případně radit s výběrem zboží Požadujeme: min. SŠ s maturitou, komunikativnost a ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    Práce s PC, administrativní práce, podklady pro mzdy Požadavky: uživatelská znalost MS Office a Internetu Výhody: stravenky

  • Asistent/ka jednatele / Administrativní pracovník/pracovnice

    Do našeho týmu (www.amilocar.cz, www.trendpark.cz) přijmeme člověka na pozici: Asistent/ka jednatele / Administrativní pracovník/pracovnice. Náplň práce: - komunikace se zákazníky a vedením firmy, - administrativa související s chodem kanceláře, - práce v účetním programu Pohoda (faktury přijaté, faktury vydané, objednávky), - zajištění smluvn ...

  • Administrativní pracovník/ pracovnice

    Náplň práce: vyřizování zákaznických objednávek a reklamací, komunikace se zákazníky a obchodními zástupci firmy, administrativa související s chodem kanceláře. Požadavky: praxe v administrativě 2 roky, velmi dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vynikající komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, znalost AJ - A2, vý ...

  • Copywriter

    Pracovní náplň: kreativní vytváření popisů produktů a psaní článků na základě podkladů. Požadujeme: vysokou úroveň psaného projevu v českém jazyce, komunikační schopnosti, zodpovědnost, plnění zadaných úkolů do konce, samostatnost, spolehlivost, důslednost, zodpovědnost, schopnost a ochota učit se novým věcem, uživatelská znalost Windows, MS Offic ...

  • Manažeři exportu

    Předpokladem je perfektní znalost španělského jazyka slovem i písmem - rodilý mluvčí, velmi dobrá znalost anglického jazyka, technické vzdělání výhodou, znalost sady Microsoft Office. Naplň práce: komunikace se zahraničními zákazníky, zodpovědnost za zpracování nabídek, vyřizování písemných a telefonních požadavků týkajících se obchodních vztahů, ...

  • Referent/ka administrativy pro Ústav zdravotnických věd.

    Požadavky: SŠ, VŠ vzdělání ekonomického směru, znalost AJ, pokročilá znalost MS Office, komunikační a organizační schopnosti, schopnost týmové práce, samostatnost, pečlivost, systematičnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, vysoké pracovní nasazení, morální a občanská bezúhonnost. Benefity: flexibilní prac. doba, dovolená 5 týdnů, v ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Zlíně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Zlín je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.