Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Zlíně

17 aktuálních volných míst

  • Administartivní pracovníci - asistenti dispečera

    Požadujeme: dobrá znalost na PC (MS Office, internet), výhodou znalost 1 světového jazyka - AJ, ŠJ, NJ, ŘP sk. "B" výhodou, samostatnost, flexibilita, pečlivost, zodpovědnost, dobré komunikační znalosti, práce vhodná pro absolventy středních a vysokých škol Náplň práce: asistenti dispečera (mezinárodní dopravy), logistika, zpracování administrativ ...

  • Administrativní činnost

    Do našeho týmu hledáme osobu pro sjednávání smutečních služeb s pozůstalými. Pro danou pozici je zapotřebí časová i mobilní flexibilita, administrativní pečlivost, obchodní a komunikační dovednosti včetně práce na PC v programech MS Office. Vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho zodpovědného, pečlivého a samostatného s dobrými komunikační ...

  • Administrativní pracovníci

    Požadujeme: ŘP sk. B, anglický jazyk - , práce s počítačem. Zaměstnanecké výhody: stravenky, telefon, příspěvek na penzijní pojištění Kontaktujte telefonicky nebo osobně na adrese Havlíčkova 780, Otrokovice.

  • Asistent/ka prodeje

    Na této pozici se neobejdete bez: - svědomistosti, pečlivosti a samostatnosti, - bezvadného ovládání PC, včetně MS Office, - AJ na komunikativní úrovní alespoň B2 - výhodou - ŘP. sk. B - aktivní řidič. Náplň práce: - obsluha recepce a s ní spojené administrativní práce, - podpora prodejního týmu (příprava obchodních nabídek, tvorba smluv, faktur, a ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Náplń práce: nákup materiálu a zařízování přeprav, admin. práce Požadavky: znalost Auto CADu výhodou, ale není podmínkou

  • Asistenti - manažera kvality

    Požadovaná kvalifikace: ÚSO nebo VŠ vzdělání, stavebního směru výhodou Požadavky na zaměstnance: vítána zkušenost v oblasti kvality stavebních prací, přehled norem systému QMS, EMS a ISMS výhodou, výborná znalost MS Office, Word, Excel Náplň práce: vedení interní databáze, vytváření podkladů, interní reporting, příprava pro externí audity, tvorba d ...

  • Administrativní pracovník/ce, účetní

    Náplň práce: přijímání a zpracování objednávek, komunikace se zákazníky a dodavateli Požadavky: znalost práce na PC, Microsoft Office, znalost účetnictví výhodou Výhody: možnost flexibilní pracovní doby, homeoffice. Zájemci se hlásit osobně nebo telefonicky.

  • Asistenti manažera

    Náplň práce: navolávání schůzek pro obchodníky, administrativa, uživatelská práce na PC, komunikace s klienty v oblasti BOZP a PO - není nutná znalost, vše zaškolíme. Požadavky: spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, příjemný hlasový projev bez logopedických vad Výhody: firemní benefity, wellness víkendy, firemní tel., PC, bonusový systém k ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání, pozice vhodná i pro absolventy. Znalost anglického jazyka slovem i písmem min.úroveň B2. Flexibilita, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost při řešení úkolů. Dobrá komunikativnost, empatie a asertivita. Dobrá znalost práce na PC - Excel, Word Pracovní náplň: Komunikace s tuzemskými i zahraničními obchodními partnery. ...

  • Administrativní pracovníci pro jazykovou školu

    Popis činnosti: organizace a příprava dokumentů pro klienty, další administrativní úkony vyplývající ze zadaných úkolů Požadujeme: aktivní přístup k přiděleným úkolům a spolehlivost, uživatelská znalost práce na PC, schopnost učit se novým věcem, organizační dovednosti, plánování, důslednost, týmovost, selský rozum, trestní bezúhonnost, flexibilitu ...

  • Referenti stavebního odboru - územní plánování

    Náplň práce: výkon činností v rozsahu stanoveném zákonem 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění zákona č. 225/2017 Sb., a předpisů souvisejících Požadavky: VŠ vzdělání stavebního směru; územní plánování, urbanismus, architektura, městské inženýrství, geodézie, geografie, krajinné inženýrství, dobrá znalost prác ...

  • Asistent/ka

    Přijmeme asistenta/asistentku do naší kanceláře ve Valašských Kloboukách. Náplní práce jsou především činnosti administrativního charakteru, vyřizování korespondence, základní HelpDesk firmy, práce v účetních programech, pořizování a kontroly dat, kontrola a zakládání dokladů, elektronizace dokladů, a další. Předpokládaný den nástupu dohodou, na zá ...

  • Administratvní pracovníci - účetní

    Administrativa: vytištění smluv, zařazení do evidence, vepsání do interního systému, sledování dodavatelských smluv, porovnání cen, podpora celého týmu firmy - vytištění závěrečných zpráv, kompletace dokumentů a poslání poštou, sledování provizí týmu, organizace firemního setkání, teambuildingu, veškeré evidence majetku, BOZP, nakupování spotřebníh ...

  • Administratvní pracovníci

    Administrativa: vytištění smluv, zařazení do evidence, vepsání do interního systému, sledování dodavatelských smluv, porovnání cen, podpora celého týmu firmy - vytištění závěrečných zpráv, kompletace dokumentů a poslání poštou, sledování provizí týmu, organizace firemního setkání, teambuildingu, veškeré evidence majetku, BOZP, nakupování spotřebníh ...

  • Obchodní asistenti

    Pracovní náplň: příjem a vyřizování objednávek, telefonická komunikace se zákazníky Požadavky: samostatnost, komunikativnost, znalost práce na PC - word, excel Výhody: zaměstnanecké slevy

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Zlíně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Zlín je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.