Nabídka práce administrativní pracovník

713 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrativní pracovník/ce

    Hledám pracovníka s praxí v administrativě na HPP. Požadavek: ekonomické vzdělání, nebo praxe v oboru Plat 16.000,- - 20.000,- Další benefity a odměny, super kolektiv, firemní dovolené

  • Odborný(á) pracovník(ce) stavebního oddělení - stavebního úřadu

    Město Tábor zastoupené tajemníkem Městského úřadu Tábor v y h l a š u j e podle § 7 odst. 1 písmeno b) bod 3 zákona č. 312/2002Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka(ce) v přímé podřízenosti tajemníka městského úřadu - odborný(á) pracovník(ce) stave ...

  • Asistent/ka ředitele

  • Prodavač/ka - administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Hlinsko - Nádražní 559 POŽADAVKY: znalost práce na PC - Word, Excel, výhodou znalost práce v programu SIS Pracovní doba: 8:00 - 17:00 hod První kontakt učiňte prosím na výše uvedeném telefonním čísle.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontakt: tel.: 774 495 391/Pondělí- Patek od 12:00 do 15:00 tel. 774 495 391 komunikace v RJ nebo AJ, v ponděli od 10:00 do 12:00 komunikace v ČJ tel..777029497, email: anda.invest@email.cz nebo osobně na adrese:Po telefonické nebo emailem domluvě tel.774495391v pondělí od 10:00 do 12:00 hod v kancelářích Praha 7 ul. Dobrovskeho 10

  • Administrativní pracovník, prodavač

    Místo výkonu práce: Varnsdorf. OZP Požadujeme slušné chování, proklientský přístup, loajálnost, základy administrativy, znalost práce na PC, praxe výhodou. Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení. Popis činnosti: Práce v kanceláři a na prodejně - prodej stavebních materiálů. Objednávání zboží, práce s kaou a penězi, práce se zákazníky. Na ...

  • Asistent/ka pro majitele společnosti

    z: 16.7.2019 Práce vhodná i pro cizince o občany EU. Jedná se o administrativní práci pro majitele společnosti. Požadujeme: Znalost práce na PC, Word, Excel, Office. Znalost anglického a italského jazyka. Kontakt: Robert Stadnik, e-mail: amazeagency@amazeagency.cz

  • Administrativní pracovník/ice

    Místo výkonu práce: Na Spádu č.p. 2133/8, Ústí nad Labem-centrum. Požadujeme: středošolské vzdělání, znalost AJ na komunikativní úrovni, znalost NJ výhodou. Nabízíme: platové podmínky 20 000 - 26 000,- Kč., stravenky, penzijní připojištění. Kontakt: telefonicky od 10:00 do 16:00 hod.

  • Administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Pražská č.p. 68/69 Benátky nad Jizerou II 294 71 Benátky nad Jizerou 1 (kancelář Pohřební služby) Prvotní kontakt: tel.: 725 460 020, 326 322 313 (po-pá 8-16 hod.), e-mail: Pubenes.bnj@seznam.cz nebo osobně Střídání dovolených, nemocí a další nepřítomnosti pracovnice kanceláře. DPP – 300 hod/ rok. Po vyčerpání hodin, převod s ...

  • Zapisovatelka

    Požadujeme : dobrou znalost práce na PC, psaní na klávesnici všemi 10-ti prsty; Nabízíme : stravenky, příspěvek na dovolenou. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.

  • Asistent / asistentka v administrativě

    ASISTENT / ASISTENTKA V ADMINISTRATIVĚ - PP zkrác. na dobu neurčitou, nástup 2.9.2019, pracovní doba 9 - 12 hod (nebo dle dohody; lze i střídat dopoledne/odpoledne) - Náplň práce: Administrativní činnost (korespondence, pošta, objednávky, zásilky). Obsluha kancelářské techniky (PC, kopírka, tiskárna, skartovačka, řezačka, laminovačka aj.). Evidence ...

  • Administrativní pracovník nákupu

    místo výkonu práce : Zahradní 46, Bruntál Vybraný kandidát bude zodpovídat za: " přípravu databáze kontaktních údajů tuzemských a zahraničních dodavatelů " komunikaci s dodavateli ohledně implementace systému SAP Ariba " získávání zpětné vazby od dodavatelů Po kandidátech požadujeme: " znalost práce s PC (MS Office - Exc ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Pracoviště: Sladovní č.p. 103/3, Olomouc. Hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovník/pracovnice. Náplň práce: kontrola, evidence dodavatelských faktur a opravných daňových dokladů, podpora finančního oddělení. Očekáváme: zodpovědnost, pečlivost, SŠ vzdělání ekonomického směru, zkušenost v administrativě výhodou, flexibilit ...

  • Referent / referentka prodeje, administrativní pracovník / pracovnice

    Kontakt emailem kariera@dusanekcz.cz. - řešení nabídek a objednávek obchodního artiklu, fakturace a ostatní administrativní práce - pracovní doba od 7:00 do 15:00 - znalost angličtiny podmínkou ( NJ výhodou) - nástup možný ihned na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení.

  • THP pracovník/ce do zázemí

    Firma SVĚT OKEN s.r.o. hledá do svého týmu nového kolegu či kolegyni na pozici: TECHNICKO-HOSPODÁŘSKÝ PRACOVNÍK/ce Hledáš práci, která Tě bude bavit? Chceš získat zkušenosti v praxi? Rád se učíš novým věcem? Jsi komunikativní? Přidej se k nám. Praxe není podmínkou. Místo výkonu práce: - Vsetín, Jasenická 1254 Požadujeme: - ochotu učit se novým věce ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.