Nabídka práce administrativní pracovník

652 aktuálních volných míst

  • TIPOperátorka domlouvání schůzek pro OZ

    Přijmeme zaměstnance pro organizování a domlouvání schůzek. Jedná se o aktivní telefonování s další kroky v systému+ obsluha zákaznického kmene.Pracovní doba je Po-Pá 08:00-16:30, HPP, bonusy za efektivitu práce, voda a káva zdarma, možnost parkování, odpočinková místnost, plně vybavená kuchyňka, kvartální bonusy atd. Tato pozice není prodejní, ...

  • Spisový pracovník/ce

    NÁPLŇ PRÁCE: obsluha podatelny a spisovny Kontaktního pracoviště Úřadu práce Svitavy, příjem, odesílání a třídění listovních zásilek, mailů a datových zpráv, vedení ucelené agendy elektronické spisové služby ARSYS, měsíční vložení podkladů do PC pro vyhodnocení činnosti podřízených ředitele, administrativa spojená s vytížením zasedací místnosti, ad ...

  • Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Kontakt e-mailem. časová flexibilita, znalost ruského jazyka slovem a písmem, znalost rpáce na počítači s programy word a excel

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Libušská 319, Praha 4, 142 00 Prvotní kontakt: telefonicky - 776868393 email: info@pttglobal.cz Výhody - vietnamský, anglický jazyk

  • Inspektor

    Místo výkonu práce: Štěpánská 567/15, Praha, prvotní kontakt: e-mailem: jfucik@coi.cz, poštou, datovou schránkou, osobně Vice info na (povinné náležitosti přihlášky do výběrového řízení): Webové stránky: www.coi.cz - volná místa Obor služby 43 - ochrana spotřebitele, Služba zahrnuje: a) zajišťuje komplexní kontrolu v provozovnách obchodu a služeb ...

  • Asistant general manager restaurace

    MÍSTO VÝKONU : Václavské náměstí č.p. 831/21, Nové Město, 110 00 Praha 1 KONTAKT : MATEJKOVÁ MONIKA Mgr., tel.: 736 220 126, e-mail: office@duplex.cz AJ,ČJ, RJ - PLYNULE SLOVEM I PÍSMEM. POKROČILÁ ZNALOST MS OFFICE, MEFISTO..... POŽADOVANÁ PRAXE - GENERAL MANAGER RESTAURACE - MINIMÁLNĚ 2 ROKY, HUMAN RESORCES - MINIMÁLNĚ 2 ROKY. ...

  • Asistenti - produkční

    ASISTENTI - PRODUKČNÍ NÁPLŇ PRÁCE: zajištění chodu recepce, každodenní komunikace s klienty, kompletní vedení drobných zakázek, administrativa, nákup materiálu, expedice, spolupráce s grafickým oddělením. POŽADUJEME: min. SŠ vzdělání, dobrou znalost angličtiny slovem i písmem, další jazyky výhodou, ŘP sk. B, výbornou znalost práce na PC a internetu ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    , komunikace v ruském jazyce s ohledem na klientelu z východní Evropy, možné služební cesty do zemí východní Evropy hmotná odpovědnost práce s penězi , komunikativní nerovnoměrne rozvržená pracovní doba .. včetně víkendů

  • Asistent/ka, administrativní pracovník/ice

    Kontakt telefonicky v pracovní dny od 10:00 do 14:00 nebo e-mailem haasova@gared.cz. - aktivní znalost AJ (úroveň C1) - znalost práce na PC (MS-Office, MS Windows, Excel) - řidičský průkaz sk. B, praxe v oboru vítaná - samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, loajálnost, svědomitost, spolehlivost - překladatelská činnost, kontrola a správa dokument ...

  • Administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost Španělského jazyka, znalost práce na PC (MS office, internet), ŘP sk. B výhodou, samostatnost, flexibilita, pečlivost, zodpovědnost, dobré komunikační znalosti, loajalita. Náplň práce - zpracování administrativy spojené s logistikou, komunikace se zákazníky. Výhody: stravenky, možnost 13. a 14. plat

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Krátká 4225/4, 695 01 Hodonín (OKAY elektro). Práce na pokladně, práce v SAP, administrativa, prodej. Kontakt: osobně na prodejně od 9:00 do 19:00. E-mailem: okay_076@okaycz.eu. Telefonicky: 724 661 376, 724 661 076 (od 9:00 do 19:00).

  • Administrativní pracovník/ice

    Hledáme schopného, inteligentního a pracovitého kolegu či kolegyni do převážně ženského kolektivu firmy, zajišťující výrobu bytového a hotelového textilu. Požadujeme výbornou znalost programu Excel a Word, flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost, výborné komunikační dovednosti a schopnost práce pod tlakem. Znalost anglického či německého jazyka a p ...

  • Administrativní podpora

    ZZ Pracoviště: Vratimovská 689/117, Kunčice, 719 00 Ostrava 19 Kontakt osobně po předchozí telefonické domluvě na č. 595 687 146. Náplň práce: Proces řízení objednávek pro export, analýzy segmentace trhu produktů, spolupráce při zpracování poptávek, komunikace se zákazníky, kontrola správnosti objednávek, nahrávání zakázek do systému, tvorba repo ...

  • Administrativní pracovník/ce

    OZP Místo výkonu práce: Slívova 739/50, Slezská Ostrava Kontakt e-mailem zaneta.bestova@zmgroup.cz Pouze pro osoby se zdravotním postižením či znevýhodněním. Náplň práce: -administrativní podpora vedoucího -vystavování faktur vydaných a zápis faktur přijatých - oblast účetnictví programu POHODA velkou výhodou -zakládání účetních dokladů -vyřizová ...

  • KONTROLOR/KA oddělení ekonomické kontroly odboru kontroly Krajského úřadu Libereckého kraje

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 10. dubna 2019 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetový ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.