Nabídka práce administrativní pracovník

701 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrativní pracovník/Přípravář staveb

    - znalost práce na PC - běžná firemní administrativa - příprava podkladů pro účetní - vedení zakázek - zpracování cenových nabídek

  • TIPAdministrativní pracovnice lyžařské školy

    Pro nadcházející sezónu 2018/2019 hledáme do svého týmu administrativní pracovnici do kanceláře lyžařské školy JPK Klínovec. Nabízíme: - Práci na horách na celou zimní sezonu (tzn. od prosince do konce března) - Hlavní pracovní poměr či dohodu o provedení práce - Vhodné také pro absolventy SŠ nebo studenty VŠ - Místo výkonu práce – Klínovec ...

  • TIPAdministrativní pracovník/pracovnice – asistent/ka vedoucího

    Společnost: Disten system s.r.o Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník/pracovnice – asistent/ka vedoucího pro pobočky v Praze, Mladé Boleslavi, Liberci a Zlíně. Místo výkonu práce: Praha, Mladá Boleslav, Liberec a Zlín Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva Mzdové rozp ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Jankovcova 1587/8, 170 00, Praha 7 - Holešovice Kontaktní osoba: Fanta Miroslav Mgr., tel.: 608 449 996, e-mail: mirek.f@email.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: albánský jazyk - komunikace s albánskou komunitou

  • Specialista/tka tvorby vzdělávacích akcí

    Místo výkonu práce: Vyšehradská č.p. 320/49, Praha Prvotní kontakt: reditel@aliaves.cz Požadavky zaměstnavatele . minimálně středoškolské vzdělání s maturitou . výborná znalost práce s PC . pečlivost a preciznost, samostatnost, spolehlivost, důslednost, diskrétnost, zodpovědnost, schopnost týmové spolupráce . příjemné vystupování Nabidka zam.stna ...

  • Asistenti - produkční

    Náplň práce: zajištění chodu recepce, každodenní komunikace s klienty, kompletní vedení drobných zakázek, administrativa, nákup materiálu, expedice, spolupráce s grafickým oddělením. Požadujeme: min. SŠ vzdělání, dobrou znalost angličtiny slovem i písmem, další jazyky výhodou, ŘP sk. B, výbornou znalost práce na PC a internetu, komunikativní, dynam ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Administrativní pracovník/ce - vzdělání středoškolské, možno i absolvent. Přijmeme novou kolegyni/nového kolegu pro zajištění chodu kanceláře v Českém Krumlově. Požadujeme komunikativnost, příjemné vystupování, organizační schopnosti, flexibilitu. Anglický jazyk slovem i písmem podmínkou. Pracoviště Č. Krumlov. Prac. poměr na dobu na dobu neurčito ...

  • Organizační pracovník/pracovnice

    místo výkonu práce Kroměříž - Náplň práce: prace s MS Word a Excel, práce se styly, export a import dat atd., organizační zajištění vzdělávacích akci, zkoušek, konferencí - Kvalifikační požadavky: min. SŠ vzdělání zakončené maturitou, znalost práce v OS Windows a MS Office na pokročilé úrovni, dobré komunikační dovednosti, samostatnost, komunikativ ...

  • Asistent/-ka

    KO: Barbora Baštářová, e-mail: barbora.bastarova@simply-you.eu SŠ vzdělání, pružná pracovní doba. Požadujeme dobré komunikační, organizační a analytické schopnosti, zodpovědnost, preciznost, příjemné vystupování, pozitivní myšlení, časovou flexibilitu, samostatnost.

  • Administrativní pracovník/ce

    KO: Břetislav Perlík, tel. 730 513 740, e-mail: info@vamot.cz SOU, nástup IHNED, jednosměnný provoz, mzda 20 000 Kč.

  • Administrativní pracovník/pracovnice ekonomického úseku a správy majetku

    Místo výkonu práce: Pardubice Náplň práce: Administrativní práce v oblasti: - správa majetku a nemovitostí - zpracování podkladů pro fakturace a inventury - zpracování obchodních nabídek - likvidace přijatých faktur a účetních dokladů - archivace účetních dokladů a smluv - výběrové řízení pro opravy a investice - základní personalistika - směrnice ...

  • Administrativní pracovnik/ice

    Místo výkonu práce: Havířská č.p. 1,Všebořice, Ústí nad Labem. Požadujeme: vyučení. Nabízíme: mzdu 18 000,- Kč., stravenky, nástup ihned, stravenky. Kontakt : hlásit se osobně na uvedené adrese (areál stavebnin SAMA )

  • Administrativní pracovník

    Místo výkonu práce: Drážďanská č.p. 830/72 Krásné Březno, Ústí nad Labem. Požadujeme: středoškolské vzdělání, praxi v úplném podvojném účetnictví výhodou. Nabízíme: mzdu 18 000,- Kč., nástup ihned. Kontakt: telefonicky si sjednat osobní jednání.

  • Asistent/ka manažera exportního oddělení

    Pracovní doba: 8:00 - 16:00 hod. Pracovní poměr na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce, PP lze prodloužit, Vzdělání: min. SŠ/VŠ nejlépe ekonomického směru Požadavky:aktivní znalost AJ (slovem i písmem) podmínkou, dobrá znalost s PC (MS Office : Word a Excel - aktivní znalost) Další požadavky: NJ nebo RJ výhodou, trestní bezúhonnost, samostatnost ...

  • Admistrativní pracovník/ice

    Náplň práce: práce v e-shopu - nasklaňování zboží, vyskladňování zboží, fakturace, příprava podkladů pro účetnictví, telefonická komunikace, administrativní činnosti Nástupní plat od 18 000,- Kč, k platu bonusy Požadavky: znalost práce na PC, znalost AJ výhodou, administrativní činnosti, zodpovědnost V případě zájmu pošlete životopis na e-mail ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.