Nabídka práce administrativní pracovník

783 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrativní praconík/ce

    Náplň práce: zpracování objednávek, příjem/výdej zboží, kontakt se zákazníky a dodavateli Požadujeme: práce na PC, řidičský průkaz sk.B Nabízíme: práci ve stabilní firmě , pravidelné roční odměny

  • TIPAdministrativa na recepci / vrátnici

    Zajištění provozu vrátnice , vyřizování pošty a vzkazů pro firmy drobné administrativní práce Zkrácený úvazek 4-6 hodin Pro osoby se zdravotním postižením OZP / TZP Požadujeme - Základní vzdělání znalost českého jazyka Nabízíme - stravenky 70,00 kč

  • Administrativní pracovník

    Vhodné pro OZP Pracovní poměr je na dobu určitou, prodlužuje se po roce. Požadujeme znalost práce na PC. Životopisy prosím zasílat na info@rcmodels.cz, hlásit se lze i telefonicky Po - Pá v době 9.00-17.00 hod.

  • Vážná/-ý

    VÁŽNÁ/-Ý - pracoviště Vršce. V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: wegarecycling@wegarecycling.cz, bližší informace na tel.: 608 958 315 pí Lustigová. Požadujeme SŠ s maturitou, ŘP skup. B, dobrou znalost práce na PC, ochotu učit se novým věcem, spolehlivost, časovou flexibilitu, znalost odpadové problematiky výhodou. Pracovní náplň - práce ...

  • Metodik kontrol na místě IACS

    Místo výkonu práce: Ve Smečkách 801/33, Praha 1 Kontakt e-mailem kariera@szif.cz Informace k přihlášení naleznete na http://www.szif.cz/cs/kariera. Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu. Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič Popis práce Referent analyzuje legislativu České republiky a Evropské unie za účelem vytvářen ...

  • Vrchní referent v oddělení veřejných zakázek

    Místo výkonu práce: Slezská 100/7, Praha 2 Prvotní kontakt: m.kolarikova@svscr.cz "příprava a zpracovávání podkladů pro veřejné zakázky dodávek, služeb a státních organizací na úseku správy majetku státu, "zajišťování průzkumů trhu a podkladů k veřejným zakázkám malého rozsahu za ekonomický odbor Ústřední veterinární správy Státní veterinární sprá ...

  • Asistent/ka v administrativě

    pracovní poměr na dobu neurčitou; Nový/á kolega/kolegyně bude zprostředkovatelem mezi majitelem a výrobou a a bude pomáhat při práci v kanceláři; minimalně základní znalost italského jazyka a ochota k jeho zlepšení (podmínka!); znalost práce na PC (hlavně Excell, Word); chut' se naučit nové veci; spolehlivost, schopnost se přizpůsobit, iniciativa, ...

  • Administrativní pracovník/ce

    POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM !!! Místo výkonu práce: Křižovnická 99, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Pracovní úvazek plný nebo zkrácený (20 hod/týdně). Náplň práce: obsluha kancelářských strojů, práce na PC. Kontakt pro zájemce: telefonicky (Po-Pá 14:00-18:00 h) anebo e-m ...

  • Administrativní pracovník/ce všeobecný/á

    Místo výkonu práce: Pardubická 276, Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: Práce s PC, tvorba DL, objednávání materiálu, komunikace s dodavateli, odběrateli, s obchodním zástupcem, skladníky, pokladna, příprava podkladů k dopravě. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Podnikové stravování. První kontakt učiňte prosím na výše e-mailové adrese.

  • Administrativní a konzulární asistent/ka

    místo výkonu práce: Na Zátorce č.p. 675/30, Bubeneč, 160 00 Praha 6 kontakT: Novák Igor, e-mail: embassy.malaysia@mwprague.cz Práce pod dohledem konzulárního úředníka. Zpracování žádostí a poskytování informací o konzulárních službách ZÚ. Poskytování obecné administrativní podpory diplomatickému personálu mise. Znalost AJ alespoň na stupni B2. Po ...

  • Referent/ka stavebního úřadu - životního prostředí (územní plánování)

    VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VYVĚŠENO na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 28.6.2018 ve 12:00 hod; přihlášky předat na sekretariát nebo posílat na adresu Městský úřad, Palackého nám. 38, Kostelec n. Orl. Požadavky: - vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování (tj. vzdělání v oblasti architektury) nebo vysokoškolsk ...

  • Referent/ka stavebního úřadu - životního prostředí (stavební úřad)

    VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VYVĚŠENO na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 28.6. 2018 do 12:00 hodin. Přihlášky předat na sekretariát nebo posílat na adresu Městský úřad, Palackého náměstí 38, Kostelec nad Orlicí. Dosažené vzdělání: - min. SŠ (studijní obor stavebního, architektonického nebo právnického směru; obor pozemní stavby výhodou) - ...

  • Referent/ka stavebního úřadu - životního prostředí (silniční správní úřad)

    VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VYVĚŠENO na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 28.6.2018 ve 12:00 hod; přihlášky předat na sekretariát nebo posílat adresu Městský úřad, Palackého nám. 38, Kostelec n. Orl. - VŠ stavebního či dopravního směru, popř. SŠ stavebního či dopravního směru + praxe (v oboru silničních staveb výhodou) Požadované znalost ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: tř. Kosmonautů č.p. 1288/1, Olomouc. Do nově vybudované firmy přijmeme uchazeče na pozici administrativa. Co budeš dělat? - Práce s novými i stávajícími klienty (máme své call centrum, hypoportál) - Sledovat a analyzovat finanční situaci klientů - Účastnit se odborných školení vedených nejlepšími makléři společnosti - Příprava smluv - ...

  • Operátor/ka e-shopu

    MAKA THERM je přední firma v oblasti velkoobchodu se sanitárním zbožím a dlažbou. Náplň práce: - Vyřizování objednávek a jejich následné zpracování - Zpracovávání cenových nabídek - Komunikace se zákazníky i dodavateli - Řešení reklamací Požadujeme: - Min. SŠ vzdělání - Praxe v oboru se sanitárním zbožím výhodou - Uživ ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.