Nabídka práce administrativní pracovník

628 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník v zubní ordinaci

    Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v oboru zubní lékař nebo neúplné vysokoškolské vzdělání v oboru zubní lékař (tzn. středoškolské vzdělání), znalost práce na PC, výpis z rejstříku trestů. Nabízíme: pracovní dobu od 7:00-15:00 hod. a od 14:00 do 20:00, pracovní poměr nebo dohodu o pracovní činnosti.

  • Asistentka/recepční

    První kontakt: e-mailem: lenka.novakova@vpp.cz Řidičský průkaz B, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita, počítačové znalosti (MS Office, Word, Excel, Internet)

  • Manažer/manažerka projektu "regionální stálá konference libereckého kraje" oddělení rozvojových koncepcí odboru regionálního roz

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. května 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetovýc ...

  • Odborný zaměstnanec/zaměstnankyně oddělení posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevence (ippc) odboru životního

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. května 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetovýc ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    NJ slovem i písmem podmínkou, administrativní práce na odd.dopravy, skladové hospodářství, PC uživatelsky,AJ výhodou prof. životopis na mail: v německém jazyce výhodou,

  • Projektový manažer - sekce zakázek

    Překladatelská agentura z Českých Budějovic hledá projektového manažera Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání, perfektní znalost českého jazyka (gramatika, vyjadřování), znalost alespoň jednoho světového jazyka, výborná znalost práce na PC (formátování a editování souborů MS Office, práce s adresáři a s elektronickou poštou), rychlé a přesné psaní na klávesnic ...

  • Koordinátor zakázek v překladatelské agentuře

    Náplň práce: komunikace se zákazníky a překladateli, koordinace zakázek, administrativní činnost Požadavky: komunikační schopnosti, výborná znalost češtiny !, cizí jazyk výhodou

  • Administrativa prodeje

    Možno na dotaci. Životopis, na e-mail: prace@rominocar.cz AUTOCENTRUM ROMINO CAR přijme pracovníka na pozici administrativa prodeje, SŠ vzdělání, ŘP sk. B, nástup ihned nebo po vyřízení dotace.

  • Asistent/-ka prodeje

    ASISTENT/-KA PRODEJE - PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup možný ihned, dvousměnný provoz (prac. doba 7:00 - 15:30 / 8:30 - 17:00 hod.) - Náplň práce: administrativa spojená s prodejem a výkupem vozidel, příprava podkladů pro účetní firmu a komunikace s ní - Požadujeme: ÚSO vzdělání, znalost práce PC, psaní na klávesnici všemi d ...

  • Administrativní pracovník/-ice - fakturant/-ka

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - FAKTURANT/-KA - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: vystavování faktur, komunikace se zákazníky, naskladňování zboží - Požadujeme: úplné SŠ vzdělání s maturitou, znalost práce na PC, základy účetnictví, komunikativnost, časovou flexibilitu, samostatné myšlení, spolehlivost, řidičský průkaz sk. B ...

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - Místo výkonu práce: Zdice. Upřesňující informace: nástup možný ihned. Požadavky: znalost a schopnost čtení výkresové dokumentace, základní znalost AJ/NJ (výhodou), ochota učit se novým věcem. Náplň práce: objednávání přímého a nepřímého materiálu. Zaměstnanecké výhody: možnost firemních benefitů. Kontakt: osobně, tele ...

  • Administrativní pracovník

    práce na PC (Excel, Word, Outlook), řidičský průkaz skupiny B, doba určitá (1 rok) s možností prodloužení, lze i na zkrácený úvazek Hlásit se telefonicky v pracovních dnech v době 13 - 16 hod. nebo e-mailem

  • Administrativní pracovníci - POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ

    POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ praxe: v administrativě; KONTAKT: předem zaslat životopis, poté sjednat osobní návštěvu. Osobní návštěvu si předem telefonicky dohodnout.

  • Asistent/ka pobočky

    Místo výkonu práce: Tůmova č.p. 154, Vysoké Mýto-Město, 566 01 Vysoké Mýto Práce na DPP/DPČ Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - aktivní práce s PC (MS office, internet) - organizační schopnosti - flexibilitu - příjemné vystupování - samostatnost - týmová práce Nabízíme: - zázemí silné společnosti - příjemné pracovní prostředí - proškolení profesionál ...

  • Pracovník rezervačního oddělení

    Možnost pracovat z domova VÝHODOU: znalost AJ/NJ, řidičský průkaz sk. B NÁPLŇ PRÁCE: vyřizování telefonické a e-mailové komunikace s klienty, zanášení rezervací do rezervačního systému, vystavování faktur klientům, občasná výpomoc na recepci POSKYTUJEME: příspěvek na stravování, možnost ubytování

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.