Nabídka práce administrativní pracovník

552 aktuálních volných míst

  • TIPPracovník/ce call centra pro nadační fond

    NÁPLŇ PRÁCE: -Oblast telekomunikace - telefonní a emailová komunikace s dárci -podávání informací o naší práci POŽADAVKY: - min. základní vzdělání - příjemné vystupování - znalost práce na PC - uživatelská úroveň - nutnost komunikačních schopností - pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost NABÍZÍME: - finanční ohodnocení - práce ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Zličín, 155 21, Milotická č.p. 458/16 Kontakt: Bajar Zdeněk, e-mail: bajar@vazbalegal.cz Požadujeme: znalost psané a mluvené ruštiny a znalost angličtiny, zkušenosti s prací s rusky hovořícím managementem, komunikativnost a preciznost, časová flexibilita

  • Administrativní pracovník-ce hr a facility managementu

    A11 pracovní doba 7-15,30 hod. Náplň práce: - odpovědnost za docházkový systém a administrava s tím spojená - příprava pracovních smluv - vedení veškeré zaměstnanecké agendy - zajišťování školení zaměstnanců - zajištování lékařské péče zaměstnanců - administrativní a organizační podpora Facility oddělení - evidence, příprava a kontrola podklad ...

  • Administrativní pracovník

    Místo výkonu práce: Rubex Czech, s.r.o. - 01 (sídlo), Dolní Podluží č.p. 501 407 55 Dolní Podluží Požadujeme: Středoškolské vzdělání, praxe na obdobné pozici výhodou, pracovitost, znalost anglického jazyka podmínkou, nutná každodenní komunikace s vedením společnosti. Náplň práce: Vedení administrativní agendy, zajištění chodu organizačních, provoz ...

  • Administrativní pracovník

    Místo výkonu práce: CZECH PAN s.r.o., Československých letců č.p. 786, 407 47 Varnsdorf. Požadavky: Práce s PC, pečlivost. Správa firemní dokumentace (faktury, smlouvy, dokumenty pro personalistiku), příprava podkladů pro další zpracování. Kontakt: e-mailem (zaslat životpois).

  • Hospodář/ka

    Požadované vzdělání: Podmínkou je středoškolské vzdělání s maturitou nejlépe ekonomického směru. Stručná charakteristika místa: administrativní a spisové práce, ekonomické činnosti - účetnictví, vedení pokladny, majetková správa, personální a platová agenda. Komunikace s rodiči a orgány státní správy. Speciální požadavky - znalosti: výborná zn ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce : Praha - Hloubětín První kontakt e-mailem: zdenek.honzik@cmbeton.cz Pracovní náplň: administrativní práce, příprava podkladů pro fakturaci a mzdy, vedení statistik, vedení agendy BOZP, atd. Výhody: stravenky, 5 týdnů dovolené

  • Administrativní pracovník - verifikant

    - vedení administrativní agendy, práce s interní aplikací, kontrola kvality hovorů, telefonické poradenství z oblasti vybraných produktů a služeb - praxe v aktivním telemarketingu, příjemný hlasový projev bez vad řeči, komunikativnost, optimismus, chuť a schopnost učit se, flexibilita, samostatnost - motivační finanční bonusy dle individuálních sch ...

  • Administrativní pracovník/ pracovnice

    Pracoviště: Poříčí nad Sázavou podmínkou ŘP sk.B, aktivní řidič, znalost práce na PC .Kontakt emailem.

  • Zapisovatel/ka

    Místo výkonu práce: Dvořákova č.p. 3134/2, Ústí nad Labem. Požadujeme: středoškolské vzdělání s maturitou - vhodné pro absolventy, psaní hmatovou technikou ( tj. všemi deseti prsty ), min. 200 úhozů za minutu, znalost českého jazyka. Nabízíme: platové podmínky 13 400,- Kč. Zájemci mohou zasílat své životopisy na výše uvedenou emailovou adresu. ...

  • Technicko-hospodářský/-á pracovník/-ce

    TECHNICKO-HOSPODÁŘSKÝ/-Á PRACOVNÍK/-CE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: zpracování objednávek, objednávání materiálu, evidence odpadového hospodářství atd. - Požadujeme: ÚSO vzdělání - Nabízíme: stravování ve firmě - 1/3 hrazená firmou, 13. plat, možnost profesního růstu mimopracovní aktivity - V případě zájmu kontaktujte z ...

  • Administrativa - obchodní asistent/ka - pracovník Hotline

    Místo výkonu práce: Místecká 329/258 , 72000 Ostrava-Hrabová Zájemci kontaktujte firmu pouze prostřednictvím emailu. Požadujeme: výborná znalost práce na PC dobré komunikační schopnosti výborná znalost české gramatiky slovem i písmem příjemné vystupování samostatnost, spolehlivost Náplň práce: komunikace se zákazníky poskytování telefonického ...

  • Asistent/ka

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem: glarion@email.cz Pracovní doba: 9.00 - 18.00 hod Mzda: Základní mzda od 15 000,-Kč hrubého. Možnost růstu mzdy. RJ, AJ, ČJ - slovem a písmem. Umění komunikovat s lidmi, práce na PC.

  • Pomocný/á administrativní pracovník/ice

    Práce na počítači, e-mailová a telefonní komunikace, vyřizování objednávek. Požadujeme flexibilitu a řidičský průkaz sk. B podmínkou. Kontakt: p. Bučková, e-mail: buckova@naturestore.cz

  • Obchodní konzultant/ka na pobočku v Hodoníně

    Požadavky: komunikační dovednosti, chuť pracovat a učit se novým věcem, samostatnost, spolehlivost, příjemné vystupování, znalost práce na PC - základy, řidičský průkaz sk. B. Náplň práce: zajistit samostatný chod pobočky, přímý kontakt se zákazníky, zpracovávání cenových kalkulací, pravidelná péče o stávající zákazníky a sjednávání smluv s novými ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.