Nabídka práce administrativní pracovník

643 aktuálních volných míst

  • TIPAsistent/ka na domlouvání schůzek

    Hledáte pohodovou práci, kam budete chodit s úsměvem? Požadujete vysoké výdělky? Pojďte se přidat k firmě, která si je vědoma, že zaměstnanci jsou tou největší hodnotou. Rozšiřujeme náš tým a hledáme milého usměvavého kolegy. Náplň práce je telefonické kontaktování klienta ohledně jeho stávajících pojistných smluv. Nejde o prodej ani nabídku Přem ...

  • TIPAdministrativní pracovník

    Administrativní činnost,práce na počítači, plnění denních úkolů, komunikace s lidmi,odpovědnost ,loajálnost,pečlivost ,etika,výborný kolektiv,motivace pracovat ,odměny ,dobrý výdělek.

  • Administrativní pracovníci

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Molákova č.p. 576/11, Karlín, 186 00 Praha 86 PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr.: barg@seznam.cz případně osobně na adr.: Molákova č.p. 576/11, Karlín, 186 00 Praha 86; Kontaktní osoba Anna Barg, UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Velmy dobrá znalost ruského jazyka

  • Office Coordinator

    MÍSTO VÝKONU PRAHA / KONTAKT PRVOTNÍ TELEFONICKY : Kateryna Sharlai, tel.: 0732678828, e-mail: vacancy@nuovostep.com Alespoň tři roky zkušeností na pozici podobné office coordinator Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právnického směru České občanství Velmi dobré organizační schopnosti Schopnost pracovat samostatně i týmově Plynulá znalost če ...

  • Administrativní pracovník/-ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE V případě zájmu kontaktujte paní Alenu Barkovou na emailové adrese:fakturace@ekolservis.cz nebo telefonicky na čísle: 736 114 214 (6.30 - 14.30 hod.) Požadavky: pokročilé uživatelské znalosti MS Office,výhodou znalost účetního programu Pohoda , samostatnost , ekonomický rozhled, logické myšlení, zodpovědný přístup ...

  • Administrativní pracovník + účetní

    Způsob kontaktu: - osobně : OU Vřesová - e-mailem: ouvresova@ouvresova.cz - telefonicky: po-pá od 8:00 - 14:00 352 665 407 - na výběrovém řízení : od 13.11 do 30.11 OU Vřesová po-pá 8:00 - 14:00 Požadavky: - ŘP. skupiny B - práce s PC word nejlépe programem Fenix - ochota dále se vzdělávat - příjemné vystupování Podání přihlášky na výběrové říze ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail kosinova@variotec.cz, telefonicky nebo osobně na pracovišti PO-PÁ od 7:00 do 14:00 hod. - PP na dobu určitou 1 rok (zástup za MD) - znalost AJ nebo NJ výhodou - znalost programu Helios ORANGE výhodou - administrativní práce na PC - zadávání a administrativa zakázek pro výrobu - komunikace se zákazníky - vyst ...

  • Všeobecný administrativní pracovník/ce / asitent/ka

    z: 16.11.2018 Rozšiřujeme tým - hledáme administrativního pracovníka do zaběhlého eshopu. Nabízíme stabilní zaměstnání v neustále se rozrůstající firmě, práci pouze na ranní směnu s pracovní dobou od 7:30 do 16:00 hod, do budoucna možnost kariérního postupu. Práce je vhodná i pro šikovné absolventy. Požadujeme pečlivost, přesnost a zodpovědnost př ...

  • Administrativně technický pracovník/ice

    Vhodné i pro absolventy. Požadujeme znalost práce s PC, komunikativnost, pečlivost, flexibilitu a ochotu učit se novým věcem. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, jazykový kurz v rámci firmy, příspěvek k penzijnímu připojištění a další benefity podle dosažených pracovních výsledků. Kontakt: emailem, telefonicky. ...

  • Asistent/ka manažera pro ekonomiku a finance se zaměřením na účetnictví

    Pracovní doba: 8:00 - 16:00 hod. Pracovní poměr na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce, PP lze prodloužit, Vzdělání: min. SŠ ekonomického směru (vhodné i pro absolventy) Požadavky: účetní praxe a praxe ve výrobní společnosti výhodou, znalost MS Office, AJ výhodou, trestní bezúhonnost Žádosti se životopisy a vyplněným dotazníkem pro uchazeče o zamě ...

  • Referent/ka administrativy

    Referent/ka administrativy Pracovní náplň: - Administrativní činnosti (především psaní, finální úprava a kontrola dokumentů, odpovědnost za správnost a bezchybnost dokumentů) - Činnosti podatelny (odchozí a příchozí pošta) - Archivace dokumentů ve spisovnách - Správa skladu etiket Odborné a kvalifikační požadavky: - SŠ vzdělání s maturitou - Z ...

  • METODIK/METODIČKA TVORBY KRAJSKÝCH NORMATIVŮ oddělení financování přímých nákladů odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sport

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 3. prosince 2018 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na interneto ...

  • ÚČELOVÉ DOTACE oddělení financování přímých nákladů odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 9. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - cca do března 2020 TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 3. prosince 2018 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kra ...

  • METODIK/METODIČKA VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI oddělení vzdělávání a organizace školství odboru školstv

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 3. prosince 2018 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na interneto ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - internetový obchod se spodním prádlem - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, možnost zkráceného úvazku - Náplň práce: fakturace, popisy k porduktům, příspěvky na facebook, činnosti s pojené s chodem e-shopu - Výhodou: znalost psaní na stroji - Nabízíme: pracovní dobu od 7:00 do 15:30, možnost zkráceného úvazku ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.