Nabídka práce administrativní pracovník

686 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrátor/ka Praha

    Hledáme pro našeho váženého klienta brigádníka na pozici Administrátor/ka. Nástup možný ihned. Náplň práce: Zpracování nabídek Komunikace s dodavateli Fakturování Požadujeme: Český jazyk slovem i písmem Znalost práce na PC (MS Excel a MS Outlook), Logické myšlení, Zodpovědnost, Samostatnost při plnění zadaných úkolů, Komunikativnost Dlouhodobo ...

  • TIPAdministrativa (editování) kontaktů, 100 Kč/h + provize

    Hledáme kolegy pro firemní klientelu, jde o velmi jednoduchou práci. Oslovujete nebo vyhledáváte firemní zákazníky za účelem aktualizace emailových adres a následně zadáváte do systému. Produktové a technické zaškolení je samozřejmostí. Nabízíme fix 16.000,-Kč + provize nebo 100,-Kč/hod. + provize. Požadujeme: Spolehlivost, běžný uživatel PC, bez ...

  • TIPAdministrativní podpora - 3xtýdně - 140Kč/h - Holešovice

    Pro našeho klienta, významnou společnost podnikající v oblasti telekomunikační infrastruktury, hledáme vhodné brigádníky na dvouměsíční projekt. Na začátku bude jednosměnný provoz 8-16h, v největší špičce projektu bude dvousměnný provoz 7-15h a 15-23h! Náplň práce: - aktivace jednotek v interním systému - práce s interním systémem Požadujeme: ...

  • TIPAdministrativní pracovník 20 000Kč, multisport karta, odměny, benefity

    Rozšiřujeme svůj tým, a proto hledáme další nadšené kolegy, které baví administrativa stejně jako nás. Jsi pečlivý, spolehlivý a hledáš práci, která ti bude dávat smysl? Tak už nehledej, právě jsi ji našel. Na čem pracujeme Dokážeme snížit výdaje za energie na minimum. Díky tomu, že zastupujeme 10. tisíce klientů, dosáhneme na podmínky, které ne ...

  • TIPAdministrativní pracovnice - účetní, brigáda

    Jazyková škola Hermés přijme administrativní pracovnici na zkrácený úvazek 70-90 h měsíčně. Náplň práce: Evidence termínů výuky studentů v účetním systému a dohled nad čerpáním lekcí Počítání mezd lektorů na základě odučených lekcí Evidence uhrazených faktur, zadávaní nových kurzů do systému Vedení pokladny – práce s hotovostními platbami, hmotná ...

  • TIPHledáme manažera obchodní skupiny lokalit

    Do svého týmu hledám vhodné uchazeče manažer obchodní skupiny- lokalita Prostějov Nabízím : • benefity, pružnou pracovní dobu a nadstandartní finanční ohodnocení • Akvizice vlastní klientely a následné sestavování finančního plánu • Péče o stávající klientelu a poskytování komplexního poradenského servisu • Vedení obchodních jednání s klienty a po ...

  • TIPAsistent/ka e-shopu a marketingu, brigáda, cca 10-15 hodin týdně, Praha 9

    Jsme menší rodinná firma, která se zabývá kompresory a stlačeným vzduchem. - Jedná se o práce kolem e-shopu a pomoc při spouštění nového e-shopu (vkládání produktů - popisky, fotky, propojování do systému). - Práce v rozhraní e-shopu a ekonomického programu Pohoda. - Úpravy a kontrola již vložených produktů. - Dobrá je alespoň základní zkušenost ...

  • TIPAktivace palubních jednotek - 3xtýdně - 140Kč/h - Holešovice

    Pro našeho klienta, významnou společnost podnikající v oblasti telekomunikační infrastruktury, hledáme vhodné brigádníky na dvouměsíční projekt. Začátek spolupráce je 11.11.2019! Na začátku bude jednosměnný provoz 8-16h, v největší špičce projektu bude dvousměnný provoz 7-15h a 15-23h! Náplň práce: - aktivace palubních jednotek v interním systé ...

  • TIPZákaznická podpora za 150 Kč/hod., vhodné pro studenty.

    • pracujeme v naší kanceláři v Jinočanech (poblíž stanice metra "Zličín"), školení na pozici probíhá u zákazníka v Holešovicích • jedná se telefonickou a e-mailovou podporu (nejedná se o navolávání, zákazníci volají a píší sami s žádostí o pomoc) • vyhledávání zboží a zásilek • vytváření a rušení objednávek, změny dopravce v objednávkách • prá ...

  • TIPSkenování dokumentů - 120 Kč/h - Praha 7

    Informace o pracovním místě: Pro našeho významného klienta – přední společnost zabývající se správou dat – hledáme vhodné kandidáty na výpomoc s přípravou dokumentů. Popis práce: skenování dokumentů, doplňování nerozpoznaných údajů, příprava dokumentů, ruční štítkování a řazení, kompletace. Požadujeme: student/nestudent starší 18 let, uživatel ...

  • TIPHosteska/promotér

    Společnost AdvemoUp se sídlem v centru Ostravy zaměstná kandidátku/kandidáta na pracovní pozici: Hosteska / Promotér Pokud očekáváš od brigády, že budeš časově flexibilní a umožní ti skloubit studium, koníčky a jiné povinnosti dohromady, tahle bude ta pravá! AdvemoUp s.r.o. rozšiřuje tým hostesek a promotérů na celoroční spolupráci, ideální pr ...

  • TIPReferent správy nemovitostí, od 19 000 Kč čistého, kompletní zaučení

    příjem požadavků našich zákazníku, následné vyřízení evidence požadavků v interním systému CRM plánování schůzek, komunikace s klienty a dodavateli vystavování objednávek evidence dokladů vyřizování došlé pošty nástupní plat 19.000 Kč čistého, po zkušební době 21.000 Kč čistého Požadujeme: předchozí praxe není podmínkou, vše Vás rádi naučíme SŠ v ...

  • TIPAdministrativní pracovník v lyžařské škole

    Nabídka brigády na zimní sezonu (začátek prosince až konec března). Přijďte si s námi užít zimu v báječném kolektivu v lyžařské škole Novako na Božím daru. Hledáme k našemu kolektivu instruktorů vhodného administrativního pracovníka, který bude zodpovědný zejména za objednávky, e-mailovou komunikaci s klienty, administrativu spojenou s náborem ins ...

  • TIPKonzultant/ka klientského servisu, 24 - 30 000 Kč, směny po domluvě

    Hledáme vhodnou uchazečku či uchazeče na pozici Konzultant/ka klientského servisu (Praha). Naše společnost Vodohospodářská správa ČR s.r.o. se zabývá chemickými rozbory a následnou úpravou vod (převážně vod pitných). Hledáme osobu, která má zkušenosti z oboru chemie (či příbuzného) a odpovídající vlastnosti pro zajištění pozice na profesionální úro ...

  • TIPPřivýdělek s kosmetikou Oriflame, již od 15 let

    Nabízíme výdělkovou a obchodní příležitost u světově známé firmy Oriflame. Staňte se jedním z členů Oriflame a poznejte na vlastní kůži, jak zábavné a jednoduché to je. Každý člen má zisk z prodeje 30% (=rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou). Čím víc objednávek získáte, tím větší bude Váš výdělek. Navíc odměny pro každého úspěšného člena - kosmeti ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.