Nabídka práce administrativní pracovník

642 aktuálních volných míst

  • DoporučujemeAsistentka Prodeje

    Hledáme asistentku prodeje. Angličtina potřebná ostatní jazyky bonus. Zajímavá práce se zajímavým ohodnocením. - Asistentka prodeje - Místo práce Bělotín okres Hranice na Moravě. - Velmi dobré platové ohodnocení - Zajímavá práce ve fajn kolektivu. Požadavky: - Řidičský průkaz skupiny B. - Práce s PC a kancelářskými programy. - Dos ...

  • TIPAdministrativní pracovník 20 000Kč, multisport karta, odměny, benefity

    Rozšiřujeme svůj tým, a proto hledáme další nadšené kolegy, které baví administrativa stejně jako nás. Jsi pečlivý, spolehlivý a hledáš práci, která ti bude dávat smysl? Tak už nehledej, právě jsi ji našel. Na čem pracujeme Dokážeme snížit výdaje za energie na minimum. Díky tomu, že zastupujeme 10. tisíce klientů, dosáhneme na podmínky, které ne ...

  • TIPBaví tě sport? Máme pro tebe brigádu snů!

    Nenecháš si ujít jediný zápas prestižní Premier League? Sleduješ denně výsledky oblíbeného klubu z NHL nebo třeba české extraligy? Pokud ano, neváhej a pojď s námi tvořit svět sportovních výsledků na webu Livesport. Celosvětově nás sleduje přes 100 milionů fanoušků! Do našeho týmu hledáme VYSOKOŠKOLÁKY, kteří žijí sportem a chtějí si s příchodem ...

  • TIPŽiješ sportem? Pracuj pro Livesport!

    Máš přehled ve sportovním dění a chceš se podílet na celosvětovém projektu, který sleduje víc jak 80 milionu lidí? Napiš nám! Hledáme nové kolegy, kteří s námi budou spravovat sportovní výsledky pro web Livesportu. Co u nás budeš dělat? V našem supermoderním kanclu budeš pomocí TV přenosů sledovat ty nejzajímavější zápasy a informace k nim následn ...

  • TIPRecepční

    TOP security s.r.o. přijme Recepční pro administrativní budovu v Praze 5 - Nové Butovice Směny: pondělí až pátek, 13-19 hod Požadujeme: Požadujeme: • Slušné jednání a vystupování • Čistý trestní rejstřík • Nástup leden 2020 Nabízíme: Nabízíme: • Platové ohodnocení 95,-Kč/hod • Zaškolení • Práce v příjemném prostředí ...

  • TIPPracovník v terénu

    Společnost Pracanti s.r.o. hledá nového člena do týmu pro oblast Severní Moravy. Čím se budete zabývat: - budete aktivně jednat se stávajícími zákazníky a aktivně oslovovat zákazníky nové - budete prezentovat celé portfolio služeb firmy a připravovat cílené produktové nabídky - budete se starat o stávající i nové zaměstnance Požadujeme: - um ...

  • TIPADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK s AJ+FJ, 28000-34000 Kč/m, + 30000 Kč NÁSTUPNÍ BONUS

    Pro našeho klienta, velkou mezinárodní společnost v Brně, hledáme pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK s využitím anglického a francouzského jazyka. Tato nabídka je vhodná i pro absolventy. Nástup ASAP. Pracovní doba: PO-PÁ Náplň práce: - zadávání dat do systému - komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů ...

  • TIPAdministrativní podpora s AJ+POL, 27000-30000 Kč/měsíc, Brno

    Pro našeho klienta, velkou mezinárodní společnost v Brně, hledáme pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s využitím anglického a polského jazyka. Tato nabídka je vhodná i pro absolventy. Nástup ASAP. Pracovní doba: PO-PÁ Náplň práce: - zadávání dat do systému - komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů) - sou ...

  • TIPADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK s AJ+FJ, 30000-34000 Kč/m, BRNO

    Pro našeho klienta, velkou mezinárodní společnost v Brně, hledáme pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK s využitím anglického a francouzského jazyka. Tato nabídka je vhodná i pro absolventy. Nástup ASAP. Pracovní doba: PO-PÁ Náplň práce: - zadávání dat do systému - komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů ...

  • TIPSupervizor zpracování nabídek

    Společnost Everesta je generálním dodavatelem řešení. Pracujeme jako systémový integrátor, připravujeme a řídíme pro naše klienty změnové projekty. Pro tým zpracovatelů nabídek hledáme supervizora, člověka s přehledem a schopností rychle se rozhodovat. Nabídky připravují naši specialisté na základě poptávky od klientů, podkladů od našich obchodník ...

  • TIPSpecialista zpracování nabídek do výběrových řízení

    Společnost Everesta je generálním dodavatelem řešení. Pracujeme jako systémový integrátor, připravujeme a řídíme pro naše klienty změnové projekty. Hledáme posilu na pozici Specialista zpracování nabídek do výběrových řízení. Náplň práce: Seznámíte se s poptávkou klienta, nastudujete zadávací dokumentaci a zpracujete nabídku. V rámci přípravy a ...

  • TIPMluvčí s finštinou nebo švédštinou na pozici Service Desk Backoffice

    Chceš si přivydělat při studiu? Mluvíš finsky nebo švédský alespoň na úrovni B1? Láká Tě šance komunikovat s rodilými mluvčími? Hledáme studenty s finským a švédským jazykem! Pokud jsi na všechny otázky odpověděl/a Ano, tato nabídka je právě na pro Tebe! Společnost Tieto Czech s.r.o. příjme do svých řad studenty s finštinou a švédštinou na poz ...

  • TIPADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ, 32000-38000 Kč/m, BRNO

    Pro našeho klienta, velkou mezinárodní společnost v Brně, hledáme pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s využitím anglického a německého jazyka. Tato nabídka je vhodná i pro absolventy. Pracovní doba: PO-PÁ Náplň práce: - zadávání dat do systému - komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů) - související ad ...

  • TIPDlouhodobá kvalifikovaná brigáda ve výzkumné agentuře – administrativní podpora

    Brand Brothers je agentura zabývající se již 24 let marketingovými výzkumy. Tyto výzkumy realizujeme pro řadu známých a významných společností (IBM, PRE, Husquarna, Lomax, Volkswagen Financial Services, Netbox a další). Na základě našich studií trhu tito leadeři následně upravují svoji marketingovou strategii. Momentálně hledáme spolehlivé a motivo ...

  • TIPZákaznická podpora za 150 Kč/hod., vhodné pro studenty.

    • pracujeme v naší kanceláři v Jinočanech (poblíž stanice metra "Zličín"), školení na pozici probíhá u zákazníka v Holešovicích • jedná se telefonickou a e-mailovou podporu (nejedná se o navolávání, zákazníci volají a píší sami s žádostí o pomoc) • vyhledávání zboží a zásilek • vytváření a rušení objednávek, změny dopravce v objednávkách • prá ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.