Nabídka práce administrativní pracovník

571 aktuálních volných míst

  • TIPAsistentka v autoservisu

    Asistentka v autoservisu Náplň práce: - Osobní, telefonická, emailová a poštovní komunikace s klienty, zaměstnanci a ostatními subjekty.- Přijímání a ohlášení návštěv. - Dohled a kompletace pojistných událostí- Příjem zakázek- Vyřizování veškeré poštovní korespondence.- Zajištění drobných nákupů (kancelářské, provozní prostředky). Požadujeme:- ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - brigáda

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - pracoviště Kdanice. V případě zájmu zasílejte životopisy na e-mail: katerina.grubnerova@descon-engineering.cz Společnost DESCON Engineering, s.r.o. se zabývá vývojem dílů a nástrojů a výrobou a montáží pracovišť, jednoúčelových strojů a přípravků pro automobilní průmysl.Rádi bychom rozšířili náš tým o zaměstnance na ...

  • Administrativní pracovníce POUZE PRO OZP

    Své životopisy zasílejte na email: office@lob-agency.cz Požadujeme aktivní znalost práce na PC (word, excel, internet), samostatnost, spolehlivost, čistý trestní rejstřík. Výhodou znalost a zkušenosti se zadáváním dat do skladových a účetních programů.

  • Projektant/ka pro získávání dotací

    Nechodit na pracoviště - předem si domluvit schůzku telefonicky!!! Požadavky: znalost práce na PC, komunikativnost, zadávání projektů na dotace EU a ČR

  • Administrativní pracovník/ice

    Místo výkonu práce: Špitálské náměstí č.p. 3517/1a, Ústí nad Labem. Požadujeme: min. SŠ vzdělání, praxi na obdobné pozici, znalost MS Office, praxi z gastronomie a hotelového prostředí výhodou, znalost AJ, příjemné a profesionální vystupování, samostatnost a časová flexibilita, orientace na zákazníka Nabízíme: mzdu 15 000 - 18 000,- Kč., podnikov ...

  • Administrativní pracovnice

    Životopis zasílejte na e-mail: michala@martak.cz

  • Administrativní pracovník / ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / CE - řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič - práce na PC - komunikativní, příjemný vzhled a příjemné vystupování HLÁSIT SE: Tomáš Vlček tel.: 608 024 025, email: autopujcovnamost@seznam.cz, osobně po telefonické dohodě

  • Administrativní pracovník.

    Pracovní náplň: práce s objednávkami a nabízenými produkty internetového obchodu, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky (řešení dotazů a přání zákazníků) a dodavateli (termíny dodávek, chyby v dodávkách, ...), na výdejním místě vydávat a přijímat objednávky, případně radit s výběrem zboží Požadujeme: min. SŠ s maturitou, komunikativnost a ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    Práce s PC, administrativní práce, podklady pro mzdy Požadavky: uživatelská znalost MS Office a Internetu Výhody: stravenky

  • Šička

    POUZE PRO OZP KONTAKT: hlásit se telefonicky a dohodnout schůzku

  • Odborný zaměstnanec/zaměstnankyně oddělení veřejných zakázek - vzmr odboru investic a správy nemovitého majetku

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 9. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 7. dubna 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetových s ...

  • Manažer/ka kotlíkových dotací oddělení řízení grantových schémat odboru regionálního rozvoje a evropských projektů krajského úřa

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 7. dubna 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetových ...

  • SPECIALISTA ODDĚLENÍ PŘÍPRAVY A ŘÍZENÍ PROJEKTŮ na odboru strategického rozvoje a dotací Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr nyní na dobu určitou 1 rok s předpokladem jeho změny na dobu neurčitou. Nástup možný ihned, případně dle vzájemné dohody. Platová třída 11 v tarifním rozpětí 18.590 Kč až 27.950 Kč (podle zápočtu let odborné praxe). Po zapracování budou poskytnuty ostatní pohyblivé složky platu. Zaměstnanecké výhody jsou garantované kolektivní smlou ...

  • Administrativní pracovník/ce

    - zajištění chodu kanceláře, obsluha zákazníků maloobchodu, příjem zboží a vedení skladu - praxe výhodou Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Sekretář/ka, administrativní pracovník, asistent/ka

    odpovědnost, komunikativnost Osobní kontakt možný ST a PÁ 12-15 hodin.

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.