Nabídka práce administrativní pracovník

649 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrativní obchodní pracovník/ice, péče o klienty. Možné i jako přivýdělek!

    Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci. Zkušenosti z finanční sféry jsou výhodou ...

  • Administrativní pracovník - ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - CE se znalostí účetnictví, práce na PC, schopnost ovládat účetní program, pečlivost, spolehlivost, loajalita, zodpovědnost, ochota učit se novým věcem

  • Asistent/ka

    Místo výkonu práce: V. Nováka 53, Skuteč. NÁPLŇ PRÁCE: Práce ekonomického charakteru. POŽADAVKY: Řidičský průkaz sk. B, práce na PC, časová flexibilita. První kontakt učiňte prosím osobně přímo na provozovně. Předem si ale domluvte termín návštěvy, aby byl zodpovědný pracovník přítomen.

  • Nákup + fakturace + adminsitrativa

    Pracovní doba : 7:30 - 15:30 hod, Platové podmínky : DOHODOU, Nástup : ihned Požadavky : min. SŠ s maturitou, AJ, PC, základní orientace v účetnictví, bezúhonnost, komunikativnost, ŘP Kontaktovat na tel. 777 325 014, e.mail: jan.chaloupka@madex.cz

  • Quality Assurance Specialista

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Karolinská č.p. 650/1, Karlín, 186 00 Praha 86 PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na hr@nonstop-recruitment.com UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Vzdělání v oblasti mezinárodního obchodu / ekonomie / mezinárodních jazyků výhodou Výborné komunikační dovednosti - slovem i písmem Angličtina- plynule Francouzština na úrovni rodilého mluvčího ...

  • Asistent/ka - pouze pro OZP

    Místo výkonu práce: Ostrava - Hornopolní Kontakt: telefonicky, e-mailem V případě zájmu volejte na 725 677 254 nebo 545 218 533 nebo posílejte životopisy na mail: prace@cbacorp.cz. Hledáme na zkrácený úvazek asistentku. Pouze pro ID - chráněné pracovní místo. Požadavky: - praxe s PC - znalost word, excel, internet, komunikační a prezentační ...

  • Samostatný pracovník/ce pro práci v dopravě a logistice se znalostí ruského jazyka

    CIZ Přijmeme samostatného pracovníka pro práci v dopravě a logistice se znalostí ruského jazyka pro komunikaci s řidiči a anglického nebo německého jazyka pro komunikaci se zákazníky. Možnost práce ,,z domova, s pravidelným setkáním s ostatními kolegy. Nabízíme: telefon, laptop, možnost služebního vozidla, možnost profesního a finančního růstu v r ...

  • Koordinátor/-ka projektů

    KOORDINÁTOR/-KA PROJEKTŮ - PP na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení, nástup možný dle dohody, možnost zkrácneého úvazku - Náplň práce: aktivní vyhledávání grantových a dotačních příležitostí, příprava rozpočtů, příprava a zpracování podkladů a žádostí pro jednotlivé projekty, vypracování projektů, vytváření projektových žádostí, finanční ří ...

  • Pracovník/-ice pro komunikaci s klienty po telefonu

    PRACOVNÍK/-ICE PRO KOMUNIKACI S KLIENTY PO TELEFONU - PP na dobu neurčitou, nástup možný od 1. 1. 2018 - Náplň práce: sjednávání a plánování schůzek s klienty po telefonu (AKTIV), - Požadujeme: příjemný hlasový projev a chuť komunikovat, znalost práce na PC - Nabízíme: motivační finanční ohodnocení, příplatky, bonusy, soutěže, příjemné pracovní pr ...

  • Pracovník/-ice pro komunikaci s klienty po telefonu

    PRACOVNÍK/-ICE PRO KOMUNIKACI S KLIENTY PO TELEFONU - PP na dobu neurčitou, nástup možný od 1. 1. 2018, zkrácený pracovní úvazek (min. 25 hodin týdně) - Náplň práce: sjednávání a plánování schůzek s klienty po telefonu (AKTIV), - Požadujeme: příjemný hlasový projev a chuť komunikovat, znalost práce na PC - Nabízíme: motivační finanční ohodnocení, ...

  • Referent / referentka stavebního odboru

    15.12.2017 - ÚSO vzdělání obor stavební, architektonický nebo právnický i bez praxe, VOŠ v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru, SŠ s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru, znalost systému veřejné správy, stavebního zákona, jeho prováděcích vyhlášek a správního řádu vítána, orientace v projektové dokumentaci staveb ve ...

  • Administrativní pomocník/ce + pokojský/á

    Jedná se o pozici "administrativní pomocník/ce + pokojský/á" !!! Místo výkonu práce: Revelton Studios (bývalý Hotel Kamenný dům), Ruská 433/6, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Pracovní úvazek plný nebo zkrácený (25 hod/týdně). Vhodné i pro mladistvé. Vhodné i pro absolven ...

  • Zapisovatel / zapisovatelka v soudní síni

    Požadujeme: znalost práce s počítačem, rychlost psaní na počítači 200 úhozů za minutu, znalost gramatiky. Pracovní náplň: zapisování v soudní síni, zpracovávání soudních spisů. Nabízíme: stravování, stravenky, dovolenou 5 týdnů, indispoziční volno, příspěvky z FKSP. Po zapracování možnost zaměstnání na dobu neurčitou. ...

  • Administrativní pracovník obchodního oddělení

    místo výkonu práce:Žatec, Chomutovská 3239 přijímání objednávek, zpracování podkladů pro výrobu zakázek, fakturace zakázek, vedení pokladny, místo vhodné pro OZP, pobídkové odměny kontakt:tel.: 602549275, e-mail: jiri.havlicek@email.cz pobídkové odměny, osobně na adrese Chomutovská 3239 Žatec

  • Administrativní pracovník/-ice obchodního oddělení

    Nástup od 2. 1. 2018 nebo dle dohody. Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky. Náplň práce: vyřizování objednávek z tuzemska i zahraničí, spolupráce s obchodními zástupci a výrobou, zajišťování expedic a fakturace, vedení dokumentace k prodaným strojům, tvorba statistik prodeje a reportů, drobné marketingové práce (evidence reklamních předmětů, spolu ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.