Nabídka práce administrativní pracovník

623 aktuálních volných míst

  • TIPCall asistent, až 37500Kč!!

    Začněte rok s novou, fajn prací v přátelském kolektivu. Do našeho nového brněnského týmu hledáme šikovné kolegy na pozici call asistent na HPP i DPP. V Zavoláme otvíráme již druhou Brněnskou pobočku. Nejsme klasické call centrum. Jsme call centrum s rodinnou atmosférou, ve kterém naši call asistenti aktivně neprodávají žádné produkty, ale pouze dom ...

  • Administrativní pracovník

    místo výkonu práce: Hostinského č.p. 1536/7, Stodůlky, 155 00 Praha 515 kontakt: Prokopenko Viktor, e-mail: Promagdental@gmail.com Jazykové znalosti - čeština, angličtina mluvení a psaní, ruština mluvení. Minimální orientace v oboru stomatologie - není podmínkou, ale výhodou.

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE na Dohodu o pracovní činnosti

    Pracovní náplň: vystavování faktur a přepravních dokladů, zadávání zásilek do systémů logistických partnerů, po zaučení příjem a zpracování objednávek zboží od tuzemských zákazníků, organizace tuzemských přeprav. Požadavky: středoškolské vzdělání obchodního nebo ekonomického směru, znalost programu Helios Orange (není podmínkou), pečlivost, samost ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    MÍSTO VÝKONU : Hybernská č.p. 1613/38, Nové Město, 110 00 Praha 1 / KONTAKT : Paramonova Irina, tel.: 775 216 216, e-mail: irina.paramonova@email.cz / OSOBNĚ POHOVOR : Zlatnická 1123/9, 110 00 Praha 1 Úterý 10:00-12:00, Čtvrtek 10:00-12:00. Ználost 1C 7-10. Dobrá znalost ruského jazyka.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce: Sulova č.p. 1356, 156 00 Praha 516 - vchod písmeno I, tel. č. 777 911 139 kontakt: Voytash Iryna, e-mail: elektrocom@email.cz požadavky: praxe, společenská schopnost, odpovědnost, aktivní znalost ruského jazyka

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    První kontakt: Klokočková Marcela, tel.: 602 181 395, e-mail: klokockova@klaro.cz, osobně: Velké Chvalovice 187, Pečky, pondělí 10 - 12 hod. Náplň práce: Práce se zákazníky, cen. nabídky, fakturace, ceníky. Požadavky: Anglický jazyk psanou i mluvenou formou, flexibilita, práce na PC. Pracovní doba: 8 - 16:30 hod. Zaměstnanecké výhody: Stravenk ...

  • Vedoucí odboru vnitřních věcí

    Informace na: http://www.mesto.luhacovice.cz/1585- vyberova-rizeni-verejne-zakazky Přihlášky do výběrového řízení do 1.2.2019

  • Administrativní pracovník/ce junior

    Pracovní náplň: - běžná administrativní agenda, vedení jednoduchých evidencí - komunikace se státními institucemi - zakládání získaných informací do systému - zpracovávání dat, apod. - pevná pracovní doba 8.00 - 16.00 Požadavky: - SŠ vzdělání humanitního/ekonomického směru - vysoké pracovní nasazení, samostatný a aktivní přístup, schopnost rychléh ...

  • Administrativní pracovník/ce - specialista/ka

    Pracovní náplň: - běžná administrativní agenda - komunikace se státními institucemi - zakládání získaných informací do systému - zpracovávání dat, apod. - pevná pracovní doba 8.00 - 16.00 Požadavky: - min. vyšší odborné vzdělání právního/ekonomického směru - vysoké pracovní nasazení, samostatný a aktivní přístup, schopnost rychlého učení a uplatně ...

  • §89 Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Kozlovskyi Vadym, tel.: 776643330 §89 - jednatel ruština, ukrajinčtina, angličtina je vyžadující

  • Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

    Místo výkonu práce: Pštrossova 206/3, Praha Prvotní kontakt: avicena-dent@email.cz Odborné vzdělání zubní technik, praxe v oboru min 3 roky, jazykové znalosti, čeština, ruština B1-B2,ŘP sk. B, komunikační schopnosti, příležitost služebních cest, příjemné vystupování.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    MÍSTO VÝKONU : Žitná č.p. 1578/52, Nové Město, 120 00 Praha 2 KONTAKT PRVOTNÍ E-MAILEM : Alisa Dobriaeva, e-mail: articets-hr@seznam.cz Ználost RJ, organizační schopnosti, ochota dále se vzdělávat, schopnost práce v týmu, práce s PC, ználost Microsoft Office 2013, zkušenost s online obchodováním.

  • Administrativní pracovník/-ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - pracoviště Lázně Bělohrad. V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: nechanicky@pumr-ryba.cz, bližší informace od 9.00-16.00 hod na tel.: 724 171 885 p. Nechanický. Přijmeme pracovníka/-ci pro administrativní činnosti do účetního oddělení (kontroly mýtného, zařazování, příprava podkladů, kontroly, stravné atd.). N ...

  • Administrativní pracovník/ce

    První kontakt e-mailem: karieraredbird@gmail.com Náplň práce: Komplexní zajištění administrativy společnosti - zpracování a správa objednávek, komunikace se zákazníky, úpravy na eshopu v redakčním systému, příprava podkladů pro účetní, fakturace, ostatní administrativní práce. Požadujeme: aktivní zájem o práci, ŘP sk. B,, znalost office a základn ...

  • Referenti marketingu

    Místo výkonu práce: tř. Václava Klementa č.p. 1459 Mladá Boleslav II 293 01 Mladá Boleslav 1 Prvotní kontakt: e-mail: personal-hr@edag-ps.cz - komunikativnost - anglický nebo německý jazyk - úroveň B1 - zkušenost v oblasti marketingu výhodou - znalost office (word, power point) Zaměstnanecké výhody: 13.plat, 25 dní dovolené, benefitní systém Ca ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.