Nabídka práce administrativní pracovník

539 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrativní pracovník / ce

    Do našeho týmu hledáme administrativního pracovníka / pracovnici ideálně se zkušeností v IT, není však podmínkou. Pracovní náplň: příjem zakázek (komunikace se zákazníky),práce spojené s chodem provozovny , expedice a příjem pošty ( balení notebooků / vybalování ), běžná administrativa, případně testování/ opravy notebooků. Požadavky: kom ...

  • Odborný referent výzkumu, vývoje a tvůrčí činnosti

    Požadavky kvalifikace: VŠ vzdělání (min. Bc.) ekonomického směru, příp. technického, znalost anglického jazyka na úrovni min. B2, dobrá znalost MS Office - Word, Excel, Powerpoint, komunikační a organizační schopnosti, zkušenosti v oblasti projektového řízení (výhodou) Hlavní náplň činností: koordinace projektových, výzkumných, tvůrčích, zakázkov ...

  • IT specialista programátor

    Místo výkonu práce : hl. m. Praha Způsob prvního kontaktu : e-mailem - personalni@fdv.cz Kontaktní osoba : paní Andrea Jandová Upřesňující informace : Jsme Fond dalšího vzdělávání, příspěvková organizace MPSV. Právě hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici: IT SPECIALISTA/PROGRAMÁTOR - TVORBU A ROZVOJ ONLINE PLATFORMY pro účely realizace proje ...

  • Asistent/asistentka revizního lékaře

    Pracoviště: Plzeň Co u nás budete dělat? komunikovat se zdravotnickými zařízeními i s našimi klienty (pacienty) připravovat pro revizního lékaře podklady ke kontrole zdravotnických zařízení samostatně provádět dílčí kontroly a revize vykázané zdravotní péče poskytovat klientům informace, řešit stížnosti a hledat cesty k nápravě Ja ...

  • Administrativní pracovník/ce

    SŠ, znalost práce s MS Office, ŘP sk. B, pečlivost, komunikativnost. Mzda: 18 000 - 20 000 Kč, náplň práce: hlídání stavu výrobků na skladě, logistika, plánování výroby, řízení reklamací, administrativní práce pro obchodní oddělení, pracovní smlouva na dobu neurčitou, pružná pracovní doba, zvláštní prémie, podnikové stravování, dovolená navíc, natu ...

  • Asistent -ka

    min. SŠ vzdělání s maturitou, výborná znalost práce na PC (Microsoft Office), flexibilita, samostatnost, logické myšlení, výborné komunikační a organizační schopnosti, ŘP sk. B, psaní všemi deseti výhodou, odpovědnost, loajalita. Nástupní mzda 13 400 Kč, zaměstnanecké benefity, 1-směnný provoz, pracoviště Opava, nástup ihned. KO: Nevřelová Lýdie M ...

  • Technickoadministrativní pracovník/-ice

    Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy. Náplň práce: produkční práce v oblasti tvorby vzdělávacích a cestopisných pořadů, komunikace se školami účastnícími se vzdělávacích programů, technická správa budovy a vozového parku, podpora a technické zajištění projekčního týmu realizujícího vzdělávací projekce, projektová činnost. Požadav ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Praxe vítána, trestní bezúhonnost. Nabízíme naturální mzdu. V případě zájmu pište na uvedený e-mail. Místo výkonu práce: Štefánikova 55/49, Kutná Hora

  • ASISTENT/KA ŘEDITELE - Žďár nad Sázavou

    Náplň práce: o Plánování a organizování schůzek, workshopů a konferencí o Vedení kalendáře ředitele společnosti o Denní komunikace se zákazníky a partnery společnosti o Příprava materiálů pro jednání o Zadávání úkolů pro externí organizace a jejich kontrola o Komunikace s účetním oddělením o Obecná administrativa o Správa personálních procesů o Zod ...

  • ASISTENT/KA MARKETINGU - Žďár nad Sázavou

    Náplň práce: o Podpora při plnění marketingového ročního plánu a generování leadů o Řízení menších marketingový projektů o Zadávání marketingových úkolů externím dodavatelům a jejich kontrola o Plánování a organizování schůzek, workshopů a konferencí o Komunikace se zákazníky a partnery společnosti o Příprava marketingových materiálů pro jednání Po ...

  • Administrativní pracovník,- ce

    Požadujeme: SŠ, AJ výhodou, dobré komunikační a organizační schopnosti, uživatelská znalost práce na PC, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita, práce v týmu.

  • Asistent/ka jednatele

    Doporučenku ÚP uplatnit UT - ČT od 10,00 - 11,30 hod., životopis sebou. Místo výkonu práce - E.B.J.-produkt s.r.o., K. Marxe č.p. 1689, 431 11 Jirkov 1 Požadujeme - ochota učit se novým věcem, pečlivost, spolehlivost, trestní bezúhonnost vhodné pro absolventy, praxe min. 1 rok, perfektní znalost německého jazyka - na komunikativní úrovni. Nabíz ...

  • Asistent/ka prodeje, administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Pr. Veselého 1152/1, 695 01 Hodonín. Požadujeme: spolehlivost a zodpovědný přístup k práci, komunikativnost a vztah k zákazníkovi, dobrou schopnost jednat s lidmi, znalost práce na PC. Náplň práce: administrativní práce, práce s pokladnou, objednávání, přebírání a zařazování zboží. Stravenky. Kontakt na mail: lunga.elektro@tiscali.cz ne ...

  • Administrativni pracovnice,pokladni

    První kontakt e-mailem. Administrativní práce zabezpečující chod prodejny,kontakt se zákazníkem,kontakt s dodavateli, personalistika,velmi dobrá znalost práce na pc,flexibilita,hmotná zodpovědnost za hotovost a trezor,ŘP B a znalost německého jazyka výhodou. Po zkušební době zaměstnanecké benefity,v případě oboustranné spokojenosti PS na dobu neurč ...

  • Zástupce vedoucí kanceláře s polštinou - absolvent

    Kontakt: předem e-mailem: michaela.krejnicka@kokiskashop.cz Hledáš zajímavou práci po škole s možností kariérního růstu? Zajímá Tě rychle rostoucí svět internetového obchodu? Ovládáš polštinu na písemné i komunikativní úrovni? Nabízíme absolventskou pozici v internetovém obchodě Kokiskashop. Působíme jak na českém trhu, tak i na slovenském, polsk ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.