Nabídka práce administrativní pracovník

653 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka obchodního oddělení - Purchasing specialist

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Dukelských hrdinů č.p. 971/22 PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na adr.: barbora.grymova@styltex.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Rodinná firma působící na trhu již více jak 22 let. Náplní práce bude komunikace se zahraničními a tuzemskými zákazníky, přijímání objednávek, fakturace, pokročilá práce s PC a administrativní podpora vedo ...

  • Vedoucí organizační složky správa a údržba budov města hustopeče

    17.5.2019/vyšší odborné vzdělání. Praxe z oblasti správy budov vítána, znalosti platných legislativních předpisů, např. zákoník práce, vyhlášky a nařízení z oblasti BOZP a PO výhodou, technická zdatnost a velmi dobrá znalost práce na PC, ŘP sk. B podmínkou. Bezúhonnost, organizační a komunikační schopnosti na vysoké úrovni, zkušenosti s řízením kol ...

  • Pracovník zákaznického servisu

    místo výkonu práce: Dolnokrčská č.p. 2071/36, Krč, 140 00 Praha 4 kontakt: Marková Nikola, tel.: 608113168, e-mail: Zdenka.strapinova@cdc.cz Znalost AJ na komunikativní úrovni. Základní orientace v hardware běžných PC a notebooků, logické mylení a milé vystupování, organizace servisních zakázek v oblasti IT, jejich realizace ( řízení skladu ) a f ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    MÍSTO VÝKONU : Rumunská č.p. 1798/1, Nové Město, 120 00 Praha 2 KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : minegishi@czech-medical.org - Eri Minegishi Žadatelé musí umět mluvit plynně japonsky.

  • Referent/-ka

    REFERENT/-KA - místo výkonu práce areál Unipetrolu RPA Požadavky: - min. středoškolské vzdělání, praxe v oblasti administrativy, počítačové znalosti na uživatelské úrovni (MS Office, Excel - základní vzorce, filtrování), zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, řidičský průkaz skupiny B Náplň práce: - jednoduché administrativní práce, e ...

  • Referent/ka pro bytové a nebytové hospodářství

    VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace a náležitosti přihlášky do VŘ vyvěšeny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 15.6. 2019 ve 12:00 hod; přihlášky předat na sekretariát nebo posílat adresu Městský úřad, Palackého nám. 38, Kostelec n. Orl. Požadujeme: - znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník - znalost zákona č. 128/2000 S ...

  • Administrativní pracovník/ice - personální oddělení

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail jan.slaby@koenig-bauer.cz nebo telefonicky. Požadujeme: - min. SŠ vhodného zaměření - velmi dobrá komunikace, otevřenost, vstřícnost, pečlivost, zodpovědnost - pracovní zkušenosti v administrativě - samostatnost, flexibilita, aktivní přístup k řešení problémů - základní znalost angličtiny - úroveň B1 - znalos ...

  • Telefonní konzultant E.ON

    První kontakt telefonicky 9:00 - 15:00 nebo e-mailem ZÁKAZNICKÁ LINKA JEDNIČKY NA TRHU Většinu dne Vám zabere různorodá komunikace se zákazníky po telefonu + emailová komunikace, společné hledání individuálních řešení, nastavení služeb a zodpovídání případných dotazů. Pracujete ale i s interními systémy a řešíte základní administrativu Vše Vám na m ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt e-mailem: pala@msu.cz Nástup možný IHNED zkrácený úvazek cca 4hod/denně

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Samostatná práce na počítačích v prostředí databázových systémů, tabulkových procesorů, textových editorů apod. Obsluha zákazníků podle jejich objednávek. Způsob prvního kontaktu: telefonicky (v době od 13 do 16 hod., PO až PÁ) nebo e-mailem.

  • Asistenti vedení společnosti

    Nástup možný ihned. Náplň práce: vedení sekretariátu společnosti, administrativní práce ve vedení společnosti, příprava podkladů pro mzdovou účtárnu - vyhotovení docházky zaměstnanců, správa datových schránek, zpracování podkladů pro dotační programy

  • Administrativní pracovník/ce do výroby

    Pracoviště: Jarohněvice 1666, 696 03 Dubňany. PP na půl roku s možností prodloužení. Znalost práce na PC (WORD, EXCEL), příjemné vystupování, organizační schopnosti, samostanost, zodpovědnost, bezúhonost, důslednost, komunikativnost, flexibilita. Praxe v oboru nutná 2-3 roky. Znalost práce s účetním programem POHODA VÝHODOU. Řidičský průkaz skupiny ...

  • ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení mládeže, sportu a zaměstnanosti odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajského úřadu

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 28. května 2019 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetov ...

  • FINANČNÍ MANAŽER/KA - 0,6 úvazku projekt Strategické plánování rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje oddělení projektů v

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - cca do ledna 2022 TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 28. května 2019 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraj ...

  • Administrativní pracovník/ice - asistent/ka jednatele

    Pracoviště: Orlovská 726/155, Ostrava - Heřmanice 1. kontakt e-mailem: prace@polansky-sro.cz Požadavky: dobrá uživatelská znalost balíku MS Office, zejména Word a Excel komunikační schopnosti na vyšší úrovni, profesionální vystupování organizační schopnosti, samostatnost, rozhodnost, časová flexibilita odolnost vůči stresu, trestní bezúhonnost řid ...

Jaké vlastnosti a dovednosti by měl mít administrativní pracovník? Určitě pečlivost, spolehlivost, organizační a komunikační dovednosti, základy práce na PC - především MS Office nebo Google Documents. Do náplně práce administrativního pracovníka patří zejména poskytování organizačně dokumentační a komunikační potřebu svým kolegům, například domlouvání a potvrzování schůzek, příprava dokumentů na jednání, příprava zpráv a běžné denní korespondence, vytváření zápisů ze schůzek nebo příprava a kontrola faktur. V některých firmách je nutností znalost jednoho či více cizích jazyků. Pokud vás tato profese zaujala a nejste si jisti, zda máte všechny předpoklady, aby jste ji mohli vykonávat, tak existují vzdělávací kurzy, které vám pomohou zvýšit vaše šance u pohovoru.