Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně

23 aktuálních volných míst

  • Administrativní a expediční pracovnice

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem. Požadujeme praxi v oboru, aktivní přístup, znalost práce na PC, vstřícný přístup k zákazníkům, loajalitu k zaměstnavateli, svědomitost a spolehlivost, alespoň základní znalost angličtiny vítána, vzdělání zdravotnického zaměření výhodou. Náplň práce: administrativní činnosti, evidence objednávek, pošty, fa ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice - pouze pro OZP

    První kontakt e-mailem Náplň práce: Administrativa (kopírování, laminování) kompletace smluv vedení dokumentace brněnské pobočky zajišťování a plánování pohovorů Požadujeme: pečlivost, spolehlivost, flexibilitu aktivní přístup k práci praxe na obdobné pozici výhodou k CV přiložte fotografii Nabízíme: zázemí silné a stabilní společnosti možno ...

  • Referent Back office

    První kontakt nebo e-mailem Administrativa spojená s péčí o zákazníka - vystavování faktur za sdružené služby dodávky, řešení reklamací faktur v komunikaci se zákazníkem a distribucí, vystavování dokladů typu platební kalendář, opravné daňové doklady, vzájemné zápočty. Komunikace s externí účetní společností. Pozice vhodná pro OZP. Hrubá mzda 15 00 ...

  • Administrativní pracovník

    Práce spojená se správou nemovitostí Požadované dovednosti: Znalost práce na PC, samostatnost

  • Administrativní pracovník/ce - vhodné pro OZP

    Kontakt e-mailem: logintalk.cz@gmail.com Požadavky: Střední vzdělávání nebo odborný charakter a je ukončeno maturitní zkouškou, výučním listem, nebo závěrečnou zkouškou. Náplň práce: Práce na PC ( Invalidní pracovníci - možnost práce i z domova) Pro invalidní pracovníky stupeň 3 individuální podmínky spolupráce. Pracovní úvazek 20 až 30 hodin týdn ...

  • Provozní v showroomu s chytrým osvětlením

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Náplň práce: zodpovědnost za chod recepce, prodej chytrého osvětlení návštěvníkům showroomu, evidence pošty, drobná administrativní podpora. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, základní znalost uživatelského prostředí PC, smysl pro pořádek, ochotu učit se nové věci. Reprezentativní vystupování. Zaměstnanecké ...

  • Administrativní pracovník s komunikací v maďarštině

    První kontakt e-mailem Popis pracovní pozice: správa objednávek, komunikace se zákazníky písemnou a telefonickou cestou, překlady produktů. Pracovní doba po-pá, cca 8-16:30. Požadujeme: - dobrou znalost maďarštiny slovem i písmem - spolehlivost - příjemné vystupování Nabízíme: - příjemné pracovní prostředí, práce v kancel ...

  • Administrativní pracovník/ce- Pouze pro OZP

    Požadujeme pečlivost, spolehlivost, příjemné vystupování. Znalost PC,WORD,EXCEL,

  • Pracovník příjmu objednávek

    Náplň práce: * Vedení agendy do systému objednávek * Přijímání telefonických a elektronických objednávek * Práce s pokladnou a interním systémem, kalkulace * Komunikace se zákazníky a zaměstnanci pizzerie Požadujeme: * Zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství * Časovou flexibilitu, práce i o víkendu * Základy anglického jazyka výhodou * Proak ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost ruštiny a ukrajinštiny Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Administrativní pracovník

    Jsme česká firma, která se zabývá stavbou průmyslových objektů. Hledáme administrativní pracovnici se znalostí AJ slovem i písmem, s výbornými komunikačními a organizačními schopnostmi, na HPP na dobu neurčitou. Pevná pracovní doba 6,30 - 15,00 hod., nástup možný ihned. Náplň práce: podpora tuzemských a zahraničních zakázek, komunikace se spolupra ...

  • Administrativní pracovníci

    Požadované dovednosti: - Příjemné vystupování, komunikativnost - Aktivní přístup k práci - Práce s počítačem Excel, Word - Znalost základů účetnictví výhodou - Trestní bezúhonnost Poznámka k volnému místu: - Komunikace s klienty a úřady - Zadávání dokladů do informačního systému - Vedení agendy

  • Administrativní pracovník

    Vzdělávací společnost INTEGRA CENTRUM s.r.o. přijme kolegyni/kolegu pro výpomoc s organizací školení a vzdělávacích akcí na dobu určitou do května 2018 s nástupem v listopadu 2017. Práce zahrnuje pravidelné cestování z Brna do krajských měst (cca 2x týdně), přípravu materiálů pro účastníky školení, plánování a technické zajištění školení. Požaduj ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Zájemci se dostaví ve dnech: úterý mezi 10,00 až 12,00 hodinou na kontaktní adresu: Hudcova 246/43, 621 00 Brno-Medlánky Požadavky: ŘP (skupina B), znalost ruského, anglického jazyka, práce na PC, VŠ_5 let.) souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Zájemci se dostaví ve dnech: úterý mezi 10,00 až 12,00 hodinou na kontaktní adresu: Hudcova 246/43, 621 00 Brno-Medlánky Požadavky: ŘP (skupina B), znalost ruského, anglického jazyka, práce na PC, VŠ_5 let.) souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.