Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně

22 aktuálních volných míst

  • Hledáme šikovnou asistentku

    Máš přirozený organizační a komunikační talent? Faktury, poštu a doklady řešíš bez mrknutí oka? Pak se nám neváhej ozvat! Hledáme schopnou asistentku, která si se vším poradí a podpoří administrativní chod firmy. Náplní tvé práce bude komunikace napříč společností, vyřizování pošty a vystavování účetních dokladů, vytváření evidence smluv, komunika ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    První kontakt telefonicky, e-mailem nebo osobně: Božetěchova 3003/133, 612 00 Brno, každou středu, od 10:00 do 12:00 hodin Požadujeme dobrý zdravotní stav, bezúhonnost, flexibilita Místo výkonu práce: Areál bývalé Vlněny Dornych Břízová, Brno souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Administrativní pracovnice podatelny/zapisovatelny

    Své životopisy zasílejte již nyní na e-mail: m.lemonova@exekutorbrnovenkov.cz Požadujeme: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, ochotu učit se novým věcem, znalost práce s PC (MS Office), psaní všemi deseti, odolnost vůči stresu, komunikativnost. Předchozí praxe v administrativě výhodou, znalost AURA výhodou. HLEDÁME KOLEGU/KOLEGYNI NA POD ...

  • Pokladník, operátor pizzerie

    Náplň práce: * Vedení agendy do systému objednávek * Přijímání telefonických a elektronických objednávek * Práce s pokladnou a interním systémem, kalkulace * Komunikace se zákazníky a zaměstnanci pizzerie Požadujeme: * Zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství * Časovou flexibilitu, práce i o víkendu * Základy anglického jazyka výhodou * Proakt ...

  • Administrativní pracovník/ce na bankovní pobočce

    První kontakt e-mailem - zaslat životopis. Práce na bankovní pobočce. Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou - čistý TR - znalost práce s PC - komunikační dovednosti - příjemné vystupování - ochota učit se novým věcem Zajistíme: - ucelený systém vzdělávání hrazený firmou - podpora ve formě vysoko sofistikovaných softvérových aplikací - zapracování ...

  • Administrativní pracovník/ce - komunikace se zákazníky a příprava objednávek ve svatebním obchodě

    Způsob prvního kontaktu zájemce: e-mailem -veronika@slevosvatba.cz nebo telefonicky 775 123 390. Pro svatební portál SlevoSvatba.cz hledáme kolegu/kolegyni na komunikaci se zákazníky, vyřizování e-mailů a telefonů, evidenci skladu, přípravu a chystání objednávek a mobiliáře (potahy na židle a další), back office. Rádi bychom do týmu někoho šikovné ...

  • Administrativní referent/ka

    Životopisy s fotografií posílejte na e-mail: media.photo.group@gmail.com Do naší mezinárodní produkční a mediální společnosti, pod níž spadá taktéž modelingová agentura, přijmeme spolupracovníka/spolupracovnici na pozici administrativní referent/ka. Náplní práce je kancelářská administrativa a komunikace s klienty. Požadujeme minimálně maturitní v ...

  • Pracovník na eshopu

    Podmínkou je výnikající znalost prostředí internetu, prokazatelné znalosti procesu internetového obchodu. Statut OZP (invalidní důchod) podmínkou. Mzda 8000-10000 Kč/ 20 hod. týdně, dle praxe a výsledků. SO+NE volné, 5 týdnů dovolená, práce ve středu Brna, jiné benefity dle domluvy.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadované dovednosti: středoškolské vzdělání, AJ slovem i písmem, NJ výhodou, znalost práce na PC Náplň práce: řešení běžné administrativy, příprava podkladů pro výběrová řízení, kontrola pohledávek, komunikace s firemními právníky, zástup na oddělení nákupu Datum nástupu dle dohody

  • Všeobecní administrativní pracovníci - pracovní rehabilitace - pouze pro OZP

    ŘP sk. B výhodou Podmínkou je znalost práce na PC, MS OFFICE Pouze pro OZP. Požadovaná praxe: orientace v základních účetních vztazích Jedná se o pracovní místo na zapracování potřebné pro přechod na volný trh práce - nízký úvazek je přizpůsoben zdravotnímu stavu a je vždy šitý na míru konkrétního zaměstnance. Po zapracování možnost navýšení úvazku ...

  • ADMINISTRATIVA FIRMY - pouze pro OZP

    Požadované dovednosti: Ecel, Word, Office, výhodou znalost programu Pohoda, tabulky, evidence, počítání, psaní článku na web. Pouze pro OZP Pracovní úvazek - OBA. ZKRÁCENÝ I PLNÝ/DOMLUVA Plný úvazek od 8-16:30h, Zkrácená od 8-12h Požadovaná praxe: VÝHODOU/UPŘEDNOSTNĚNÍ

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost ruštiny a ukrajinštiny Místo výkonu práce: Josefská 15, Brno Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    HLEDÁME DALŠÍ SRDCE INTERNESTA DPP - 20/40 hodin týdně. Plný úvazek Možný pracovní úvazek formou DPP, DPČ - 100 Kč/h Náplň práce - Přijímání objednávek na našich portálech (Airbnb, Booking,...) - Zodpovědnost za směny, která spočívá: - Řízení rezervačního systému - Příprava pokojů - Ubytovávání hostů - Péče ...

  • Administrativní pracovník do advokátní kanceláře

    Přijmeme pro kancelářskou práci v advokátní kanceláři absolventy středních škol se zájmem o právo a ochotou se v tomto oboru orientovat a získávat nové znalosti a vědomosti.

  • Pouze pro ozp

    Osobní kontakt po telefonické domluvě, nebo e-mailem Požadované dovednosti Znalost účetnictví výhodou, znalost celní problematiky výhodou, práce na PC, flexibilita Pouze pro OZP, čistý trestní rejstřík

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.