Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně

19 aktuálních volných míst

  • Back office pracovník/pracovnice

    První kontakt telefonicky nebo e-mailem POŽADUJEME: - ukončené středoškolské vzdělání - praxe v administrativě min. 2 roky - znalost práce na PC (MS office, internet, email,...) - znalost obchodní korespondence - odolnost vůči stresu, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, časovou flexibilitu, reprezentativní vystupování, aktivní přístup k řešení ...

  • Specialista péče o zákazníky

    Máte profesionální vystupování a reprezentativní projev? Chcete se stát důležitým článkem dynamické společnosti? Chcete být odměňováni za to, co firmě přinesete? Přidejte se k nám! Právě hledáme nového kolegu/kolegyni na naši pobočku v Brně - centrum. Nejedná se o práci obchodního zástupce, podomní prodej nebo navolávání studených kontaktů. Pracov ...

  • Administrativní pracovník (pouze pro OZP)

    Popis pracovní pozice - Administrativa, práce s PC, zadávání dat do účetního systému, vytváření dokladů, vedení pokladny. - Práce na zkrácený úvazek (20-30 h týdně). Požadujeme - Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, komunikativnost. - OZP (invalidní důchod) podmínkou. - Schopnost práce s PC a předchozí administrativní zkušenost nutná - Zkušenost ...

  • Administrativní pracovníce POUZE PRO OZP

    Své životopisy zasílejte na email: office@lob-agency.cz Požadujeme aktivní znalost práce na PC (word, excel, internet), samostatnost, spolehlivost, čistý trestní rejstřík. Výhodou znalost a zkušenosti se zadáváním dat do skladových a účetních programů.

  • Projektant/ka pro získávání dotací

    Nechodit na pracoviště - předem si domluvit schůzku telefonicky!!! Požadavky: znalost práce na PC, komunikativnost, zadávání projektů na dotace EU a ČR

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    První kontakt e-mailem Požadujeme praxi v oboru, aktivní přístup, znalost práce na PC, vstřícný přístup k zákazníkům, loajalitu k zaměstnavateli, svědomitost a spolehlivost, základní znalost angličtiny vítána. Náplň práce: administrativní činnosti, evidence objednávek, pošty, fakturace, příjem a expedice zakázek. Nabízíme: zaměstnanecké benefity ...

  • Administrativní referent/ka

    Životopisy s fotografií posílejte na e-mail: media.photo.group@gmail.com Do naší mezinárodní produkční a mediální společnosti, pod níž spadá taktéž modelingová agentura, přijmeme spolupracovníka/spolupracovnici na pozici administrativní referent/ka. Náplní práce je kancelářská administrativa a komunikace s klienty. Požadujeme minimálně maturitní v ...

  • Referent/ka

    Nejvyšší správní soud hledá REFERENTA Požadavky: " Ukončené středoškolské vzdělání " Aktivní znalost MS Office (vysoká PC gramotnost) " Velmi dobrá znalost psaní na PC - hmatovou technikou (deseti prsty - bude testováno) " Výborná znalost českého jazyka " Praxe v oboru soudnictví výhodou " Schopnost systematické a samostatné práce " Pečlivost a spo ...

  • Projektový manažer/ka - administrátor/ka projektu

    První kontakt e-mailem, telefonicky v pracovní dny 8 - 16 hodin. Základní požadavky: - ukončené vysokoškolské vzdělání, případně VOŠ - znalost projektového managementu a ekonomiky - znalost tvorby rozpočtu projektu a administrace jeho čerpání - orientace v oblasti evropských fondů a ministerských dotačních titulů - morální bezúhonnost - řidičský p ...

  • Pracovníci pro zpracování textů

    Požadované dovednosti: " výborné vyjadřovací schopnosti, zejména v psaném projevu, " ochotu trávit čas u počítače, analyzovat podklady a tvořit z nich smysluplné technické texty, " všeobecný technický přehled a cítění, buď v oboru IT (nejsou Vám cizí pojmy jako API, peer-to-peer, hashing apod.), nebo z průmyslové oblasti (dokážete si zařadit pojmy ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost ruštiny a ukrajinštiny Místo výkonu práce: Josefská 15, Brno Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Administrativní pracovník - pouze pro OZP

    Kontakt: telefonicky nepřetržitě nebo e-mailem Požadujeme: samostatnost, dobré komunikační schopnosti, praxe v administrativě výhodou, podmínkou je invalidita 1. nebo 2. stupně postižení. Po roce trvání pracovního poměru na dobu určitou je možnost prodloužení na dobu neurčitou. Nabízíme: stabilní zaměstnání, stravenky, příspěvek na penzijním po ...

  • Projektový manažer junior

    Hledáme juniora, co se práce nebojí. Jsou technologie Tvoje káva? Máš chuť učit se a rozjet svoji kariéru v oblasti IT? Čekáme na Tebe ;-) Staneš se parťákem jednoho z našich projektových manažerů. Očekáváme, že budeš nejdřív pomáhat s běžnou projektovou agendou a postupně převezmeš některé menší projekty. -->Jak si Tě představujeme?Čím Tě chceme ...

  • Asistentka

    Prvgní kontakt e-mailem: svá CV v českém i anglickém jazyce zasílejte na mail veronika.lipkova@rabalux.com Náplň práce: Administrativní podpora vedení a dalších oddělení. Podpora marketingových aktivit (propagační materiály, dárky pro zákazníky, ..) Vedení zápisů z jednání. Komunikace s centrálou na denní bázi. Vyplňování reportů. Vzájemná zastupit ...

  • Asistent/ka ve financích

    V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám Váš životopis na e-mail: prace@jamesgrant.cz. Osobní kontakt výhradně po telefonické domluvě! Požadujeme: o komunikativnost a reprezentativní vystupování, o samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost, o Předchozí praxe z oboru finance či zkušenosti z obchodu vítány, ale nejsou podmínkou o ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.