Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně

14 aktuálních volných míst

  • Pokladník, operátor pizzerie

    Náplň práce: * Vedení agendy do systému objednávek * Přijímání telefonických a elektronických objednávek * Práce s pokladnou a interním systémem, kalkulace * Komunikace se zákazníky a zaměstnanci pizzerie Požadujeme: * Zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství * Časovou flexibilitu, práce i o víkendu * Základy anglického jazyka výhodou * Proakt ...

  • Administrativní pracovník - expedient

    Životopisy posílat e-mailem: kral@rexsro.cz

  • Asistent/ka

    Máš přirozený organizační a komunikační talent? Faktury, poštu a doklady řešíš bez mrknutí oka? Pak se nám neváhej ozvat! Hledáme schopnou asistentku, která si se vším poradí a podpoří administrativní chod firmy. Náplní tvé práce bude komunikace napříč společností, vyřizování pošty a vystavování účetních dokladů, vytváření evidence smluv, komunika ...

  • Technicko-administrativní pracovník (TPV)

    Hledáme do týmu člověka, který bude mít na starosti především práci s technickou dokumentací, bude spolupracovat skolegy konstruktéry a obchodním zástupcem/technologem. Pozice je nově otevřená. Společnost se zabývá kooperacemi (laser a ohraňovací lis). Jak vypadá práce na této pozici? - Příjem a zpracování objednávek od zavedených zákazníků, zavád ...

  • Administrátor e-shopu POUZE PRO OZP

    Své životopisy včetně motivačního dopisu zasílejte na email: office@lob-agency.cz nebo si telefonicky domluvte schůzku. Požadované dovednosti: Samostatnost, spolehlivost, čistý trestní rejstřík. Výhodou znalost aut a záliba v autech. Nutné zkušenosti nebo praxe. Náplň práce: Aktualizace zboží na e-shopu, úpravy popisků, znalost práce na PC a inter ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis na následující e-mailovou adresu: office@dufonev.cz Hledáme administrativní pracovnici, se znalostí učetnictví, skladovým účetnictvím, dobrou znalost výpočetní techniky. Práce je v vhodná i pro absolventy. Náplní práce- zadávání informací do systému, komunikace se zakazníky. Místo ...

  • Provozní v showroomu s chytrým osvětlením

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem plň práce: zodpovědnost za chod recepce, prodej chytrého osvětlení návštěvníkům showroomu, evidence pošty, drobná administrativní podpora. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, základní znalost uživatelského prostředí PC, smysl pro pořádek, ochotu učit se nové věci. Reprezentativní vystupování. Zaměstnanecké vý ...

  • Pracovník/pracovnice Backoffice

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Náplň práce: zpracování došlých objednávek na osvětlení, tvorba cenových nabídek k zakázkám, zpracování podkladů pro fakturaci, vyřizování reklamací, sjednávání schůzek obchodníkům. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, základní znalost práce s Excelem, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost. Repr ...

  • Administrativní pracovník (pouze pro OZP)

    Popis pracovní pozice - Administrativa, práce s PC, zadávání dat do účetního systému, vytváření dokladů, vedení pokladny. - Práce na zkrácený úvazek (20 h týdně). Požadujeme - Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, komunikativnost. - OZP (invalidní důchod) podmínkou. - Schopnost práce s PC a předchozí administrativní zkušenost nutná - Zkušenost pr ...

  • Administrativní pracovnice

    Kontakt telefonicky nebo e-mailem Práce s PC (MS Office, systém Pohoda, e-shop), fakturace, zpracování objednávek, příprava štítků pro expedičního dopravce, sledování skladových zásob -> objednávání zboží -> naskladňování, vyřizování poptávek, komunikace se zákazníkem, administrativa, vyhledávání nových zákazníků. Práce v centru Brna, snadná dostup ...

  • Administrativní pracovník s komunikací v maďarštině

    První kontakt e-mailem Popis pracovní pozice: správa objednávek, komunikace se zákazníky písemnou a telefonickou cestou, překlady produktů. Pracovní doba po-pá, cca 8-16:30. Požadujeme: - dobrou znalost maďarštiny slovem i písmem - spolehlivost - příjemné vystupování Nabízíme: - příjemné pracovní prostředí, práce v kancel ...

  • Administrativní pracovnice

    Životopisy posílat na e-mail: slavik@csp-brno.cz Do stomatologického centra v Brně přijmeme administrativní pracovnici. Podmínkou je dokonalá znalost ruštiny a ukrajinštiny. Nástup nejlépe od 1.8.2017 Místo výkonu práce: Brno, Palackého 19a souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Administrativní pracovník/ce do stavební a ubytovací společnosti

    První kontakt telefonicky nebo e-mailem jednosměnný provoz 7:30 - 16:00 hodin každoroční mzdový nárůst

  • Administrativní pracovník

    Hledáme pracovníka/ci internetového obchodu Podmínkou je vynikající znalost prostředí internetu, statut OZP (invalidní důchod) podmínkou. Mzda 8.000-9000 tis. Kč za 20 hod. týdně, podle praxe. SO+NE volné, 5 týdnů dovolená. Nevolat, nabidky prosíme pouze emailem.

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.