Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně

15 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce - pouze pro OZP

    První kontakt telefonicky nebo e-mailem Pracovní pozice vyžaduje základní znalost účetních souvislostí, základní znalost mzdové problematiky a zákoníku práce. Zkušenost s prací v neziskovém sektoru a zkušenost s příspěvky na zaměstnávání výhodou. Nabízíme: Prémie až 2. 000Kč za měsíc.

  • Administrativní pracovnice / asistentka logistiky

    Hortim-International, spol. s r o. je obchodně - logistická společnost, která se řadí mezi významné importéry a producenty ovoce a zeleniny, zásobující středoevropský trh. Rozšiřujeme působnost našich týmů napříč všemi pobočkami, od roku 1993 jsme si postupně vybudovali silné zázemí, stabilní strukturu, udržujeme si zkušené zaměstnance a neustále p ...

  • Referent/ka

    Nejvyšší správní soud hledá REFERENTA Požadavky: " Ukončené středoškolské vzdělání " Aktivní znalost MS Office (vysoká PC gramotnost) " Velmi dobrá znalost psaní na PC - hmatovou technikou (deseti prsty - bude testováno) " Výborná znalost českého jazyka " Praxe v oboru soudnictví výhodou " Schopnost systematické a samostatné práce " Pečlivost a sp ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost ruštiny a ukrajinštiny Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Administrativní pracovnice

    Životopisy posílat na e-mail: slavik@csp-brno.cz Do stomatologického centra v Brně přijmeme administrativní pracovnici. Podmínkou je dokonalá znalost ruštiny a ukrajinštiny. Nástup nejlépe od 1.8.2017 Místo výkonu práce: Brno, Palackého 19a souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Administrativní pracovník s ekonomickým zaměřením

    Hledáme administrativního pracovníka s ekonomickým zaměřením. Náplň práce: vystavení daňových dokladů, zpracování účetních dokladů, účtování ostatních běžných účetních operací. Požadujeme znalost/základy účetnictví. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Životopisy zasílejte na e-mail: marie.gaftkevych@profiltr.cz ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    První kontakt telefonicky, e-mailem nebo osobně: Božetěchova 3003/133, 612 00 Brno, každou středu, od 10:00 do 12:00 hodin Požadujeme dobrý zdravotní stav, bezúhonnost, flexibilita Místo výkonu práce: Areál bývalé Vlněny Dornych Břízová, Brno souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Administrátor spedice - vhodné i pro absolventy

    První kontakt e-mailem kariera@ewals.cz Po důkladném zaškolení je uchazeč zodpovědný za: zpracování objednávek administrativní činnosti spojené s organizací dopravy Požadujeme: min. SŠ s maturitou (obchodního nebo dopravního zaměření výhodou) znalost AJ na úrovni B1 (slovem i písmem) velmi dobrou znalost MS Office zodpovědnost, spolehlivost a ...

  • Administrativní pracovník/ce na bankovní pobočce

    První kontakt e-mailem Práce na bankovní pobočce. Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou čistý TR znalost práce na PC komunikační dovednosti příjemné vystupování ochotu učit se novým věcem Zajistíme: ucelený systém vzdělávání hrazený firmou podporu ve formě vysoko sofistikovaných softwarových aplikací zapracování v součinnosti s profesionálním ved ...

  • Pracovnice pobočky

    Životopisy zasílejte výhradně na e-mail: prace@oknamacek.cz, do předmětu e-mailu napište BRNO. K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Podmínkou je absolvování vstupního třítýdenního školení. Požadavky: Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystup ...

  • Administrativní pracovník s právně-obchodním zaměřením

    Hledáme pracovníka s právně-obchodním vzděláním. Náplň práce: uzavírání smluv, řešení reklamací, sestavování nabídek pro výběrová řízení (veřejné zakázky) a jiná administrativa. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Praxe není podmínkou. Životopisy zasílejte na e-mail marie.gaftkevych@profiltr.cz Nástup 1.9.2017 nebo dohodou. ...

  • Asistent/ka

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo si předem domluvit schůzku telefonicky!!! Požadavky: znalost práce na PC, komunikativnost, znalost personalistiky,. Nástup možný ihned.

  • ADMINISTRATIVA FIRMY - pouze pro OZP

    Požadované dovednosti: Ecel, Word, Office, výhodou znalost programu Pohoda, tabulky, evidence, počítání, psaní článku na web. Pouze pro OZP Pracovní úvazek - OBA. ZKRÁCENÝ I PLNÝ/DOMLUVA Plný úvazek od 8-16:30h, Zkrácená od 8-12h Požadovaná praxe: VÝHODOU/UPŘEDNOSTNĚNÍ

  • Administrativní pracovník, řidič

    První kontakt e-mailem nebo si telefonicky domluvit schůzku Přijmeme administrativního pracovníka/ci pro naši stanici STK v Brně Černovicích. Požadujeme úplné střední vyučení, řidičský průkaz, praxi v řízení vozidla, základní znalosti práce na PC, znalost AJ. Náplní práce je evidování technických průkazů, vedení pokladny, fakturace, převoz vozidel ...

  • Administrativní pracovník do advokátní kanceláře

    Přijmeme pro kancelářskou práci v advokátní kanceláři na zkrácený nebo plný úvazek absolventy středních škol se zájmem o právo a ochotou se v tomto oboru orientovat a získávat nové znalosti a vědomosti.

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.