Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně

18 aktuálních volných míst

  • Základy účetní problematiky, personální a administrativní práce

    Zaslat e-mailem životopis + motivační dopis Orientace v účetních a ekonomických operacích, personální a administrativní práce, samostatnost, přesnost v práci.

  • Administrativní pracovník / organizátor školení

    Náplň práce: - administrativní práce - zpracování a aktualizace firemních databází - archivace dokumentů - příprava a organizace školení a vzdělávacích seminářů Požadavky: - výborné komunikační a prezentační dovednosti - systematičnost, pečlivost

  • Administrativní pracovník/ce na bankovní pobočce

    Telefonicky si domluvit schůzku PO-Pá od 9:00 - 14:00 hodin, nebo zašlete svůj životopis na e-mailovou adresu eva.krenkova@bcas.cz. Práce na bankovní pobočce. Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou - čistý TR - znalost práce s PC - komunikační dovednosti - příjemné vystupování - ochota učit se novým věcem Zajistíme: - ucelený systém vzdělávání hra ...

  • Asistent/ka do jazykové školy

    Požadované dovednosti Bezpodmínečnou podmínkou přijetí je dobrá znalost AJ, na úrovni min. B2. Praxe v administrativě je výhodou. Dále spolehlivost, dochvilnost, samostatnost a příjemné vystupování. Poznámka k volnému místu: kancelářská činnost - evidence studentů, komunikace s lektory, kopírování, archivace, práce na PC, apod. ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadované dovednosti: středoškolské vzdělání, AJ slovem i písmem, NJ výhodou, znalost práce na PC Náplň práce: řešení běžné administrativy, příprava podkladů pro výběrová řízení, kontrola pohledávek, komunikace s firemními právníky, zástup na oddělení nákupu Datum nástupu dle dohody

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete, prosím, svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu prace@ab-net.cz, do předmětu uveďte název pracovní pozice. Společnost AB-NET s.r.o. hledá do svého kolektivu nového kolegu/kolegyni na administrativní pozici pro OBCHODNÍ ODDĚLENÍ. Nástup možný ihned Příležitost pro ty z vás, kteří: - jste komunikativ ...

  • Pracovník/pracovnice zákaznického centra

    Prosíme zaslat životopis + foto na e-mail Komunikace se zákazníky, každodenní práce s internetem, vytváření textů pro firemní prezentace,znalost na PC-MS Office, Internet, výborná znalost českého jazyka, komunikační schopnosti

  • Administrativní pracovník

    Požadujeme minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, znalost práce s PC. Vyšší vzdělání - např. administrativa justice výhodou. Praxe v oboru práva výhodou. Požadujeme flexibilitu a ochotu učit se novým věcem.

  • Administrativní pracovník(ce)

    8.2.2017/ ÚSO, dobrá znalost na PC, ŘP sk. B, základní znalost účetnictví. Místo výkonu práce Diváky u Hustopečí. Spolehlivost,a odpovídající pracovní nasazení. Pečlivost a zodpovědnost za odvedenou práci. Pozitivní přístup ke svěřeným úkolům. .

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadované dovednosti: - Příjemné vystupování, komunikativní - Aktivní přístup k práci - Pokročilá znalost práce na PC (Excel, Word, případně práce v IS) - Důraz na spolehlivost a systematičnost - Znalost základů účetnictví - Trestní bezúhonnost - Znalost cizího jazyka DE výhodou Poznámka k volnému místu: - Vyřizování zakázek klientů - Zadávání ...

  • Asistent/ka ve financích

    V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám Váš životopis na e-mail: prace@jamesgrant.cz. Osobní kontakt výhradně po telefonické domluvě! Požadujeme: o komunikativnost a reprezentativní vystupování, o samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost, o Předchozí praxe z oboru finance či zkušenosti z obchodu vítány, ale nejsou podmínkou o ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Životopis zasílejte na e-mail: Sedlackova.eneka@email.cz Náplní práce bude zejména výpomoc v oblasti fakturace, zajišťování administrativního zázemí při zadávání nových zákazníků do systému, opravy a úpravy dat v sytému FLEXI. Zástup za MD.

  • Pracovník/pracovnice obchodního oddělení

    První kontakt e-mailem: mak@aquadem.cz AQUAdem, s.r.o. je společnost zabývající se komplexním zpracováním materiálů CNC technologiemi, 3D měřením, ale také dělením plošných materiálů vysokotlakým vodním paprskem a laserem. Náplň práce: - komunikace se zákazníky - vyřizování jejich objednávek - zpracování dokladů a další administrativní práce Požad ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost ruského a anglického jazyka, ŘP sk.B, práce na PC, vysokoškolské ekonomické vzdělání, bezúhonnost Kontakt: osobně v úterý od 8.00 - 10.00 hod, nebo v jiný termín po telefonické domluvě Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Asistent-ka / řidič-ka - prac. Brno

    Pracoviště: Staňkova č.p. 103/18, Brno. Asistent-ka / řidič-ka HLEDÁME NEKONFLIKTNÍ OSOBNOST S TÝMOVÝM DUCHEM, KTERÉMU NABÍDNEME KE SVÉ PRÁCI POHODOVOU A SPOLUPRACUJÍCÍ ATMOSFÉRU PŘÍJEMNÉHO KOLEKTIVU. Požadujeme: Řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič, pokročilá znalost práce na PC, trestní bezúhonnost, zkušenosti v oblasti účetnictví, ekonom ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.