Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně

35 aktuálních volných míst

  • Technik služeb

    Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici "technik služeb" pro pracoviště Brno - Žabovřesky, Vychodilova 17. Pracovní náplň : - zajišťování smluvních vztahů s dodavateli, kontrola dodavatelských faktur, proplácení faktur, refundací a jiných úhrad, zajišťování úklidových pracovníků pro spravované ...

  • Technik pro nájmy a vyúčtování

    Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici "technik pro nájmy a vyúčtování" pro pracoviště Brno - Žabovřesky jako zástup za mateřskou dovolenou: - pracovníci/ka se SŠ vzděláním - zkušenosti s vyúčtováním služeb a předpisem nájemného a plateb - výhodou - velmi dobrá znalost práce s PC(MS Word a Exce ...

  • Asistent/-ka obchodu - Brno - pouze pro OZP/OZZ

    První kontakt e-mailem: Info@4heat.cz Tato pozice je určena pro osobu zdravotně postiženou či znevýhodněnou. Kancelář se nachází v Brně-Řečkovicích. Náplň práce: Práce se SW, který monitoruje stavební projekty v rámci ČR, zápis do systému a komunikace o projektech a potenciálních zakázkách s obchodníkem, telefonická komunikace s investory, generá ...

  • HR Shared Services Representative II

    První kontakt telefonicky PO-PÁ od 9:00-14:30 hodin nebo e-mailem Požadavky: - zadávání a udržování dat v systému SAP - příprava reportů - požadavek - znalost anglického jazyka na úrovni C1 Nabízíme: 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, multisport, jazykové vzdělání, závodní stravování souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou ...

  • Administrativní pracovník back officu

    První kontakt e-mailem Telestica se od svého založení v roce 2010 zabývá konzultac?ní činností v oblasti hlasových a datových mobilních služeb. Jsme úspěšná a stabilní společnost, která poskytuje služby koncovým uživatelům. Rozšiřujeme tým a hledáme nejlepšího uchazeče, který bude mít odpovědnost za administrativní činnost spojenou s vyúčtováním sl ...

  • Administrativní pracovnice na obchodní oddělení s AJ

    Hledáme administrativní pracovnici na obchodní oddělení na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou. Jedná se o obchodní korespondenci, zpracování pošty, rezervace letenek, ubytování. Nástup ihned nebo dle domluvy.

  • Pracovník/ce pobočky

    Životopisy zasílejte výhradně na e-mail: prace@oknamacek.cz, do předmětu e-mailu napište BRNO. K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Požadavky: Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost. ...

  • Administrativní pracovník / pracovnice, do obchodního oddělení

    První kontakt se zaměstnavatelem telefonicky nebo e-mailem Práce s ekonomickým systémem, zpracování objednávek, fakturace, zadávání požadavků do výroby, komunikace se zákazníky, komunikace s obchodním týmem, komunikace s výrobou Nástup 7/2018 Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky

  • Administrativní pracovník

    Požadujeme znalost práce na PC,komunikační dovednosti,prac.nasazení,řidičák sk.B,ochota chuť vzdělávat se a učit novým věcem,samostatnost

  • Administrativa

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 9 do 15 hodin, pondělí-pátek Požadujeme rodilého mluvčího obou jazyků (UK, ČR) Naplň práce: Administrativní činnosti, administrativní komunikace za pracovní agenturu v ukrajinštině i češtině, dojednávání podmínek dočasného přidělování zaměstnanců z Ukrajiny, komunikace s úřady, psaní , zpracovávání jednod ...

  • Všeobecný administrativní pracovník/ce - POUZE PRO OZP

    Osobní kontakt po telefonické domluvě, nebo e-mailem Pouze pro OZP, pracovní úvazek plný nebo zkrácený, výše mzdy dle úvazku Požadavky: Čistý trestní rejstřík, znalost práce na PC, WORD, EXCEL, email, internet , komunikativnost.

  • Administrativní pracovník/ice

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem, telefonicky nebo osobně na kontaktní adrese 8:00 - 16:30 h. Uživatelská znalost práce s PC, práce s internetem, Word a Excel. Lze i na zkrácenou pracovní dobu. Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravu, navýšení mzdy po ukončení zkušební doby, možný nepravidelný pracovní úvazek. ...

  • Asistentka vedení společnosti

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem, telefonicky nebo osobně na kontaktní adrese 8:00 - 16:30 h. Příjemné vystupování, uživatelská znalost práce s PC, práce s internetem, Word a Excel. Lze i na zkrácenou pracovní dobu. Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravu, navýšení mzdy po ukončení zkušební doby, možný nepravidelný pracovní úvazek. ...

  • Pomocná účetní

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Náplň práce: - pořizování vstupních dat - evidence majetku, firemních aut - spolupráce s hlavní účetní při účtování a inventůrách - přihlašování a odhlašování zaměstnanců OSSZ a ZP Očekáváme: - SŠ ekonomického směru - vhodné pro absolventy - práce na PC - zkušenost s účetním softwarem výhodou - pasivní zn ...

  • Pokladník, operátor pizzerie

    Náplň práce: * Vedení agendy do systému objednávek * Přijímání telefonických a elektronických objednávek * Práce s pokladnou a interním systémem, kalkulace * Komunikace se zákazníky a zaměstnanci pizzerie Požadujeme: * Zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství * Časovou flexibilitu, práce i o víkendu * Základy anglického jazyka výhodou * Proak ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.