Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Brně

24 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce správy domů - provozní technik

    Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici administrativní pracovník správy domů -"provozní technik". Požadujeme: SŠ vzdělání (stavební obor výhodou),znalost práce na PC - Word, Excel… program - WinDomy, DES. Výborné komunikační schopnosti a odolnost proti stresu,schopnost administrativní práce i ...

  • Administrativa

    Požadované dovednosti: Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem, práce na PC.

  • Administrativní pracovnice

    Prosíme o zaslání životopisu na e-mailovou adresu. Náplň práce: -vést evidenci zaměstnanců -kontola a zpracování dokladů -komunikace s úřady a účetní firmou -zpracování účetních podkladů - kontrolorská činnost Požadujeme: -samostatnost a osobní iniciativu -komunikativnost -praxe na obdobné nebo stejné pozici -základy mzdového účetnictví -práce ...

  • Pouze pro OZP

    Prosím první kontakt e-mailem nebo telefonem Požadované dovednosti Práce s PC, pečlivost, svědomitost, samostatnost, zaučíme Pouze pro OZP Jedná se o různé administrativní věci, vedení agend atd………

  • Administrativa a spisový pracovník

    Své životopisy posílejte e-mailem průběžně požadavky: ekonomické vzdělání, organizační schopnost, bezúhonnost, spolehlivost, samostatnost a slušné vystupování Plný nebo zkrácený pracovní úvazek

  • Administrativní pracovník - pouze pro OZP

    Kontakt: telefonicky nepřetržitě nebo e-mailem Požadujeme: samostatnost, dobré komunikační schopnosti, praxe v administrativě výhodou, podmínkou je invalidita 1. nebo 2. stupně postižení. Po roce trvání pracovního poměru na dobu určitou je možnost prodloužení na dobu neurčitou. Nabízíme: stabilní zaměstnání, stravenky, příspěvek na penzijním po ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadavky: ŘP, znalost ruského nebo ukrajinského jazyka, práce na PC, vlastní auto, vzdělání ekonomická škola, souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Všeobecní administrativní pracovníci - pracovní rehabilitace - pouze pro OZP

    ŘP sk. B výhodou Podmínkou je znalost práce na PC, MS OFFICE Pouze pro OZP. Požadovaná praxe: orientace v základních účetních vztazích Jedná se o pracovní místo na zapracování potřebné pro přechod na volný trh práce - nízký úvazek je přizpůsoben zdravotnímu stavu a je vždy šitý na míru konkrétního zaměstnance. Po zapracování možnost navýšení úvazku ...

  • Administrativní pracovník

    Požadujeme: - SŠ s právním či ekonomickým zaměřením - nutně psaní na stroji všemi deseti - práce s PC - Microsoft Office, interní SW, - spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost - bezúhonnost (při nástupu bude nutno doložit aktuální výpis z rejstříku trestů) - komunikativnost, flexibilita, - odolnost vůči stresu, zvládání krizových sit ...

  • Administrativně technický pracovník/pracovník oddělení dokumentace

    První kontakt e-mailem: vinklarkova@ekolbrno.cz Náplň práce: - kompletace dokumentace technologických a stavebních celků předanou technickými odděleními a oddělením nákupu - třídění dokumentace a zakládání do přehledového schématu - kopie dokumentů a ukládání v elektronické formě - zajištění autorizace a notářského ověření a případný překlad do c ...

  • Asistent/ka do jazykové školy

    Požadované dovednosti Bezpodmínečnou podmínkou přijetí je dobrá znalost AJ, na úrovni min. B2. Praxe v administrativě je výhodou. Dále spolehlivost, dochvilnost, samostatnost a příjemné vystupování. Poznámka k volnému místu: kancelářská činnost - evidence studentů, komunikace s lektory, kopírování, archivace, práce na PC, apod. ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost ruštiny a ukrajinštiny Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Administrativní pracovník bude zodpovědný za logistiku, dopravu a fakturaci, technické poradenství, nutná komunikativní znalost angličtiny, software pro fakturaci , office , mail , technické znalosti , projekt management Zaměstnanecké výhody: pružná pracovní doba, super kolektiv, nadstandartní prémie

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt e-mailem: logintalk.cz@gmail.com Práce vhodná i pro OZP, Řidičský průkaz výhodou

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost ruského a anglického jazyka, ŘP sk.B, práce na PC, vysokoškolské ekonomické vzdělání, bezúhonnost Kontakt: osobně v úterý od 8.00 - 10.00 hod, nebo v jiný termín po telefonické domluvě Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Brně. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Brno je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.