Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích

27 aktuálních volných míst

  • Technicko administrativní pracovník

    Koordinace a zabezpečení vnitropodnikových kooperací, řízení materiálového zabezpečení, koordinace logistiky a výroby v truhlářské dílně, poradenská činnost ve výkresové dokumentaci a výrobních technologiích, práce s informačním systémem podniku, kontrola kvality výrobků. Požadujeme: ÚSO v oboru strojním nebo podobném, zkoušky na vysokozdvižný vozí ...

  • Administrativní pracovník - fakturant

    Přijmeme pracovnici/pracovníka na administrativní činnost, práci na PC, fakturaci, vyřizování objednávek, apod. Nabízíme pracovní poměr na zkrácený úvazek nebo plný pracovní úvazek, dle dohody. Nástup možný ihned. Mzda bude upřesněna na základě zkušeností a praxe, odměny z obratu. V případě zájmu zasílejte nabídky včetně životopisu na e-mail: ob ...

  • Referent společného pracoviště jikord

    Požadavky: VŠ vzdělání (min. Bc.), Anglický jazyk na úrovni min. B2, Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Komunikační a organizační schopnosti Hlavní náplň činností: Podílí se na úkolech zpracovávaných pro společnost JIKORD s.r.o. (dále jen "JIKORD") na společném pracovišti. Aktivně se zapojuje do projektové činnosti, kterou může využ ...

  • Administrativní pracovnice

    Pracovní pozice pouze pro osoby zdravotně znevýhodněné nebo osoby s ID 1. - 3. stupně Požadavky: ÚSO technického zaměření, dobrá znalost PC, jednání s úřady, orientace v technické dokumentaci Nabídky na mail: personal@pco.cz

  • Pracovník zákaznické podpory

    Pracoviště: Masarykova1230, Hluboká n. Vlt. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00 - 18:00 a 18:00 - 6:00 ...

  • Admistrativní pracovník/ice

    Nástupní plat od 14000 Kč, k platu bonusy, práce na PC, znalost AJ výhodou, administrativní činnosti, příprava podkladů pro účetnictví,telef. komunikace apod. V případě zájmu pošlete životopis na e-mail

  • Vedoucí administrativní pracovník/ice - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Asistent/ka

    mzda bude upřesněna při osobním jednání, znalost MS Office, internet, Outlook, příjemné a vstřícné vystupování, zodpovědnost, pečlivost a chuť učit se nové věci, cizí jazyk výhodou

  • Asistent/ka prodeje

    Práce administrátora zakládání karet nově vznikajícího e-shopu, celoevropského řetězce prodeje elektroniky a mobilních telefonů Požadavky: dobrá znalost prostředí IT (Word, Excel aj.), orientace v internetovém prostředí, intuice, kvalitní znalosti v hledání odkazů vztahujícím se k práci v internetových vyhledávačích;samostatné myšlení; psaní na PC ...

  • Asistent/ka jednatele firmy

    Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání; velmi dobrá znalost NJ a AJ; praxe na obdobné pozici výhodou; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint); příjemné vystupování, výborné organizační a komunikační schopnosti a samostatnost; flexibilita a pečlivost; důvěryhodnost a loajalita; řidičský průkaz sk. B výhodou Náplň práce: plánování a koordinace agendy ...

  • Asistent/ka v administrativě - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Projektový manažer/ka pro projekty esf

    SŠ/VŠ, ŘP"B", znalost práce na PC - Excel, Word, zkušenosti s vedením projektů EU výhodou, znalost sociální oblasti výhodou, komunikativnost, dovednost jednání s úřady, zvládání postupů při tvorbě projektů, prezentační dovednost, časová flexibilita, spolehlivost, pečlivost PP na dobu určitou s možností prodloužení

  • Rezervation asistent/ka

    Komunikativní znalost AJ podmínkou, znalost NJ výhodou, praxe v hotelnictví výhodou, praxe v on-linových rezervačních systémech vítána Životopis zašlete na uvedený e-mail.

  • Administrativní pracovník/ice

    Zařazení: administrativní pracovník, obchodní asistent, projektový manažer, prodej a obchod Pozice vhodná i pro absolventy a pro osoby se zdravotním postižením - bezbarierový přístup Požadavky: komunikativnost, dobrá znalost práce na PC, ŘP"B" Nabízíme práci ve stabilním a přáteslkém prostředí v centru Českých Budějovic, plný či zkrácený pracovní p ...

  • Asistent/ka administrativy

    Pracoviště:Žižkova tř.309/12, České Budějovice administrativní zajištění obchodů, velmi dobrá znalost německého nebo anglického jazyka, ukrajinština nebo ruština - rodilý mluvčí výhodou, velmi dobrý plat a možný podíl na zisku, možné časté služební cesty. Nabídky v NJ nebo AJ na e-mail:anna-gornyak@post.cz

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českých Budějovicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky České Budějovice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.