Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích

24 aktuálních volných míst

  • Pracovník zákaznické podpory v polském jazyce

    Nutnou podmínkou je znalost polského jazyka na úrovni jak psané, tak mluvené. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinov ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadujeme: SŠ vzdělání, Jazykové znalosti: slovinština, polština nebo chorvatština podmínkou- jeden z těchto jazyků, další jazykové znalosti výhodou, znalost práce na PC (Excel atd.), odolnost vůči stresu. Náplň práce: vyřizování emailů, komunikace s dodavateli, administrativa. Nabízíme: vyřizování emailů, komunikace s dodavateli, administrativa. ...

  • Pracovník/-ice technické administrativy

    Náplň práce: zajištění administrativy zakázek, tvorba výkresové dokumentace v SolidWorks, práce spojená s technickou přípravou výroby, Požadujeme: vzdělání technického směru (SŠ strojní výhodou), orientace v technické dokumentaci, znalost práce v kreslícím softwaru (SolidWorks výhodou) Nabízíme: smluvní mzda, dovolená 5 týdnů, jazykové kurzy, přísp ...

  • Administrativní pracovník/ice

    SŠ/VŠ (ek. směru), praxe ve stavebnictví výhodou. Flexibilita, příjemné vystupování, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC. Fakturace, EXCEL, WORD - nutné. Vedení agendy okolo vozového parku areálu firmy, objednávání materiálu na stavby. Samostatnost a zodpovědný přístup. Nástup ihned. Životopisy s fotografií zas ...

  • Vedoucí administrativní pracovník/ice - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Asistent/ka v administrativě - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Dpp/dpč - pracovník/ice administrativy

    Náplň práce: nábro nových klientů, aktivní propagace produktů a benefitů VoZP ČR Požadujeme: reprezentativní vystupování, orientaci na výkon, aktivní přístup, výborné komunikační dovednosti, ochotu cestovat, časovou flexibilitu, bezpodmínečné dodržování etického kodexu Kontakt možný telefonicky, e-mailem nebo osobně ...

  • Asistent/ka oddělení financování

    Požadujeme: VŠ, SŠ vzdělání ekonomického či obchodního směru (opt. Bc.), praxe a znalost finančních produktů výhodou, AJ na komunikativní úrovni, NJ výhodou, znalost MS Office, zejména MS Excel, ŘP"B" (aktivní řidič), dobré komunikační a vyjednávací schopnostI, pečlivost, samostatnost, týmová spolupráce, flexibilita, zodpovědnost, bezúhonnost NÁPLŇ ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Požadavky: SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru, ČJ na výborné úrovni, výborné komunikační a organizační dovednosti, praxe s administrativním vedením agendy výhodou, perfektní znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), spolehlivost a zodpovědnost, preciznost a systematičnost, ŘP"B" Náplň práce: provozní vedoucí divize, administrativní p ...

  • Dpp - administrativní pracovník/ce zákaznického centra

    Nejedná se o obvolávání klientů, ale o příjem tel. hovorů. Požadavky: SŠ - vhodné i pro absolventy, studenty, flexibilita. Náplň práce: zpracování objednávek, komunikace s dodavatelem, administrativní práce. Prac.doba 16.30 - 20:00 hod.

  • Administrativní pracovník/ce zákaznického centra

    Nejedná se o obvolávání klientů, ale o příjem tel. hovorů. Požadavky: SŠ - vhodné i pro absolventy, studenty, flexibilita. Náplň práce: zpracování objednávek, komunikace s dodavatelem, administrativní práce. Prac.doba 10:00 - 14:00 hod.

  • Asistent/ka jednatele a administrativní pracovník/ice

    Pracovní náplň: sekretářská a asistentská činnost, sjednávání termínů, organizování firemních akcí, zajišťování ubytování, zajištění admnistrativní činnosti pro obchodní oddělení, zpracování objednávek, zpracování zákaznických výkazů, komunikace se zákazníky. Požadujeme: spolehlivost, samostatnost, důslednost a flexibilitu, aktivní přístup k práci ...

  • Administrativní pracovník/ice

    znalost ruštiny, praxe v lékařství, znalost stomatologického trhu a materiálu

  • Studijní referent/ka

    Nástup od poloviny května 2017. PP na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou). Částečný pracovní úvazek 0,6. Nástupní hrubá mzda 11 000 - 16 000 Kč měsíčně při částečném pracovním úvazku 0,6. Náplň práce: Zajišťování studijní agendy bakalářských a navazujících magisterských programů (českých i zahraničních). Evidence uchazečů o studium, zpraco ...

  • Asistent/ka prodeje

    Práce administrátora zakládání karet nově vznikajícího e-shopu, celoevropského řetězce prodeje elektroniky a mobilních telefonů Požadavky: dobrá znalost prostředí IT (Word, Excel aj.), orientace v internetovém prostředí, intuice, kvalitní znalosti v hledání odkazů vztahujícím se k práci v internetových vyhledávačích;samostatné myšlení; psaní na PC ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českých Budějovicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky České Budějovice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.