Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích

15 aktuálních volných míst

  • Nákup + fakturace + adminsitrativa

    Pracovní doba : 7:30 - 15:30 hod, Platové podmínky : DOHODOU, Nástup : ihned Požadavky : min. SŠ s maturitou, AJ, PC, základní orientace v účetnictví, bezúhonnost, komunikativnost, ŘP Kontaktovat na tel. 777 325 014, e.mail: jan.chaloupka@madex.cz

  • Administrativní pracovnice do skladu ve slověnicích u lišova

    Česká společnost, působící více než 20 let na českém trhu, hledá kandidáta/kandidátku na pozici Administrativního pracovníka do skladu. Místo výkonu práce: Slověnice u Lišova Náplň práce: příjem a výdej zboží ve skladu náhradních dílů, účast na pravidelných inventurách, zadávání zakázek do firemního programu Pracovní doba: krátký, dlouhý týden (7:0 ...

  • Administrativní pracovník/ice

    znalost ruštiny, praxe v lékařství, znalost stomatologického trhu a materiálu

  • Administrativní pracovnice v oblasti výstavby sítí

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyřešit. Ideáln ...

  • Administrativní pracovnice, řidička

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou, různorodou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyř ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Pracoviště: Jaroslava Ježka 384/65, České Budějovice Administrativa ve zdravotním středisku - nutná praxe ve zdravotnické administrativě Kontakt e-mailem

  • FAKTURANT/KA, administrativní činnost, skladové hospodářství

    Znalost práce na PC, účetní program Pohoda výhodou, řidičský průkaz skupiny B Po 1. roce prémie: ŽP 2000,- kč + stravenky kontakt: po - pá 7 - 15.30

  • Koordinátor zahraničních vztahů

    PP na dobu určitou 1 roku, poté možné prodloužení Požadavky: znalost anglického jazyka slovem a písmem, perfektní znalost českého jazyka (gramatika, vyjadřování), znalost ruského a německého jazyka výhodou, znalost studijních předpisů VŠTE a jejich implementace do praxe výhodou, znalost práce s informačním systémem VŠTE výhodou, znalost vízové pro ...

  • ADMINISTRATIVNÍ SÍLA útvaru pro rozvoj

    VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Administrativní síla útvaru pro rozvoj Požadavky: . minimálně ukončené středoškolské vzdělání, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, schopnost systematické práce, schopnost týmové spolupráce, velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), zkušenosti s odbornou administrativní ...

  • Administrativní pracovník/ce - pořizování objednávek

    -pořizuje došlé objednávky do informačního systému (IS Helios) a odpovídá za jejich kompletní přenos do IS., připravuje a tiskne nakládkové a dodací listy, provádí fakturaci na základě, pokynů oddělení logistiky a obchodu, provádí administrativní práce na základě pokynů nadřízeného (zadávání výrobních příkazů, práce se skladovými doklady, archivačn ...

  • Asistenční a administrativní pracovník/ice

    Náplň práce: asistenční a administrativní činnost, komunikace s klienty, částečně obchodní činnost Požadavky: spolehlivost, loajalita, reprezentativní a příjemné vystupování, komunikační schopnosti, uživatelská práce s PC (znalost MS Office), kvalitní písemný i mluvený projev, výborná znalost českého jazyka, AJ na komunikativní úrovni (ideálně B2), ...

  • Asistent/ka

    Pozice vhodná pro absolventy ekonomických oborů, psaní všemi deset, znalost MS Office (Word, Excel), všeobecný přehled o účetnictví, ekonomice, přehled ve mzdové problematice, znalost účetního programu (pokud možno prqaxe i formou brigády apod.), ŘP"B", schopnost učit se novým věcem, samostatnost v rozhodování, schopnost týmové práce. Nástupní plat ...

  • Pracovník zákaznické podpory

    Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00-18:00 a 18:00-6:00). Spolupráce s techniky a programátory. http: ...

  • Pracovník zákaznické podpory v polském jazyce

    Nutnou podmínkou je znalost polského jazyka na úrovni jak psané, tak mluvené. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinov ...

  • Pracovník zákaznické podpory

    Pracoviště: Masarykova1230, Hluboká n. Vlt. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00 - 18:00 a 18:00 - 6:00 ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českých Budějovicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky České Budějovice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.