Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích

16 aktuálních volných míst

  • Vedoucí administrativní pracovník/ice - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Asistent/ka v administrativě - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Asistent/ka jednatele firmy

    Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání; velmi dobrá znalost NJ a AJ; praxe na obdobné pozici výhodou; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint); příjemné vystupování, výborné organizační a komunikační schopnosti a samostatnost; flexibilita a pečlivost; důvěryhodnost a loajalita; řidičský průkaz sk. B výhodou Náplň práce: plánování a koordinace agendy ...

  • Administrativní pracovník / fakturace

    Společnost andré media CZ, s.r.o., zabývající se reklamou v supermarketech, vybírá do kanceláře v ČB kolegyni, jejíž náplň práce bude fakturace (ek. systém Pohoda), zpracování pohledávek a doplňující administrativní práce. JEDNÁ SE O ZÁSTUP ZA MD - nástup v pol. 5/2017. Požadujeme: min. SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost Microsoft Office (Ex ...

  • Administrativní pracovník ZTP

    Rudolfovská 103, 370 01 České Budějovice Práce v kanceláři pro chráněnou dílnu- výhodou znalost dodacích listů, fakturace, programu vyraex, výborná znalost MS office. Příjemné vystupování zodpovědnost. Práce v kolektivu.

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - samostatný referent

    Překladatelská agentura z Českých Budějovic hledá administrativní pracovnici - samostatného referenta. Prac. náplň: administrace projektů, zakázek, výstupní jazykové kontroly dokumentů Požadavky: SŠ/VŠ/VOŠ ekonomického směru, výborná znalost práce na PC (MS Office, Outlook) včetně psaní na klávesnici, výborná znalost českého jazyka - gramatiky, výb ...

  • Back office - administrativní podpora

    Požadavky: znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni, uživatelská znalost práce na PC - Outlook, MS Office (především Excel), pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup k práci a řešení problematiky. Náplň práce: komunikace se zákazníky převážně z ČR a SR, komunikace s kolegy ze skupiny Stat-X (většinou v němčině ...

  • Pracovník zákaznické podpory

    Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00-18:00 a 18:00-6:00). Spolupráce s techniky a programátory. http: ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Dobrá práce s PC, ŘP sk.B

  • Pracovník zákaznické podpory

    Pracoviště: Masarykova1230, Hluboká n. Vlt. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00 - 18:00 a 18:00 - 6:00 ...

  • Asistent/ka

    PP na dob určitou 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou Požadavky: praxe min. 2 rok, výborná znalost práce na PC, obchodní a komunikační dovednosti, znalost AJ, vztah k designu, ŘP"B", flexibilita, loajalita, týmový hráč Zam. výhody: možnost cestování do zahraničí, účast na mezinárodních výstavách, k dispozici auto, mobilní telefon, no ...

  • Admistrativní pracovník/ice

    Nástupní plat od 14000 Kč, k platu bonusy, práce na PC, znalost AJ výhodou, administrativní činnosti, příprava podkladů pro účetnictví,telef. komunikace apod. V případě zájmu pošlete životopis na e-mail

  • Asistent/ka

    mzda bude upřesněna při osobním jednání, znalost MS Office, internet, Outlook, příjemné a vstřícné vystupování, zodpovědnost, pečlivost a chuť učit se nové věci, cizí jazyk výhodou

  • Asistent/ka prodeje

    Práce administrátora zakládání karet nově vznikajícího e-shopu, celoevropského řetězce prodeje elektroniky a mobilních telefonů Požadavky: dobrá znalost prostředí IT (Word, Excel aj.), orientace v internetovém prostředí, intuice, kvalitní znalosti v hledání odkazů vztahujícím se k práci v internetových vyhledávačích;samostatné myšlení; psaní na PC ...

  • Asistent/ka administrativy

    Pracoviště:Žižkova tř.309/12, České Budějovice administrativní zajištění obchodů, velmi dobrá znalost německého nebo anglického jazyka, ukrajinština nebo ruština - rodilý mluvčí výhodou, velmi dobrý plat a možný podíl na zisku, možné časté služební cesty. Nabídky v NJ nebo AJ na e-mail:anna-gornyak@post.cz

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českých Budějovicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky České Budějovice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.