Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích

32 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovnice v oblasti výstavby sítí

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyřešit. Ideáln ...

  • Administrativní pracovnice, řidička

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou, různorodou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyř ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Pracoviště: Jaroslava Ježka 384/65, České Budějovice Administrativa ve zdravotním středisku - nutná praxe ve zdravotnické administrativě Kontakt e-mailem

  • Asistent/-ka oddělení těžkého servisu

    Požadavky: min. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru, komunikativní znalost NJ, znalost AJ výhodou, ŘP sk. B, znalost práce s PC (především MS Office), analytické myšlení, orientace na zákazníka, zaměření na cíle a výsledky, flexibilitu, komunikativnost, odolnost vůči stresu. Náplň práce: evidence zakázek servisu, školení, dokumentací, p ...

  • Asistent/ka oddělení těžkého servisu

    Požadujeme: min. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru, komunikativní znalost NJ, znalost AJ výhodou, řidičský průkaz, skupina B, znalosti práce s PC (především MS Office), analytické myšlení, orientace na zákazníka, zaměření na cíle a výsledky, flexibilitu, komunikativnost, odolnost vůči stresu NÁPLŇ PRÁCE: evidence zakázek servisu, škol ...

  • Zástupce/-kyně vedoucí - administrativní pracovník/-ce

    ŘP sk. B, časová flexibilita, trestní bezúhonnost. Životopisy zasílejte na email: sediva@madegroup.cz

  • Asistent/ka prodeje

    Asistent (ka) prodeje pojízdných prodejen, analýzy, marketing, podpora prodeje, fakturace, sledování zakázek, vymáhání pohledávek, .. Práce na PC - MS Office, Internet, databáze, účetnictví - základní orientace ŘP sk. B, znalost AJ (nebo NJ), Pružná pracovní doba (v délce 4 hod denně). Po zpracování možnost na plný pracovní úvazek. Zam.výhody: př ...

  • Administrativní pracovník/ce zákaznického centra

    Nejedná se o obvolávání klientů, ale o příjem tel. hovorů. Požadavky: SŠ - vhodné i pro absolventy, flexibilita. Náplň práce: zpracování objednávek, komunikace s dodavatelem, administrativní práce. Prac.doba 8:00-16:30 hod.

  • Asistent/tka ředitele

    Požadujeme: středoškolské vzdělání zakončené maturitou, minimálně 3 roky praxe v oboru, práci s počítačem, pokladní deník, kniha jízd, MS Word, Excel, znalost AJ podmínkou!, odolnost vůči stresu, preciznost a zodpovědnost za zadaný úkol podmínkou, reprezentativní vystupování, vhodné pro ženy po mateřské dovolené Nabízíme: přípradný pracovní růst, p ...

  • Pracovník zákaznické podpory

    Pracoviště: Masarykova1230, Hluboká n. Vlt. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00 - 18:00 a 18:00 - 6:00 ...

  • Administrativní pracovník/ice - pomocná účetní

    SŠ s maturitou ekonomického směru, znalost práce na PC

  • Koordinátor zahraničních vztahů

    PP na dobu určitou 1 roku, poté možné prodloužení -zástup za rodičovskou dovolenou Požadavky: znalost anglického jazyka slovem a písmem, perfektní znalost českého jazyka (gramatika, vyjadřování), znalost ruského a německého jazyka výhodou, znalost studijních předpisů VŠTE a jejich implementace do praxe výhodou, znalost práce s informačním systémem ...

  • ASISTENT/KA ŘEDITELE REALITNÍ KANCELÁŘE (koordinátor/ka provozu firmy)

    Požadavky: samostatnost,komunikativnost, příjemné vystupování, dobrá znalost českého jazyka, vřelost, pracovní nasazení a loajalita. Náplň práce: stará se o zázemí firmy, komunikuje se zákazníky písemně, telefonicky, osobně a emailem, ověřuje termíny schůzek. V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete životopis nejlépe s fotografií na uvedené e-ma ...

  • Asistent/ka

    vhodné i pro studenty jako brigáda, výborná znalost práce na PC (WORD,EXCEL), práce s telefonem, komunikace, flexibilní prac. doba - dle dohody, po zkušební době navýšení platu

  • Koordinátor překladatelských zakázek

    Co u nás budete dělat? • řídit překladatelské zakázky vč. přípravy pro zpracování CAT nástroji • připravovat cenové nabídky (kalkulace) • koordinovat práci odborných dodavatelů, tj. překladatelů, korektorů, grafiků • denně komunikovat s českými i zahraničními obch. partnery - osobně, emailem, telefonicky • další běžnou administrativní činnost souvi ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českých Budějovicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky České Budějovice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.