Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích

29 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka

    Hledáme schopného, inteligentního a pracovitého asistenta či asistentku do příjemného kolektivu firmy zajišťující výrobu bytového a hotelového textilu. Požadujeme výbornou znalost programu Excel, flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost, dobré komunikační dovednosti, schopnost práce pod tlakem Znalost AJ nebo NJ výhodou. Hrubá mzda: 13400 Kč + 7000 ...

  • Administrativní pracovník/-ice do obchodního oddělení a asistentka

    Pracovní náplň: sekretářská a asistentská činnost, sjednávání termínů, organizování firemních akcí, zajišťování ubytování, zajištění admnistrativní činnosti pro obchodní oddělení, zpracování objednávek, zpracování zákaznických výkazů, komunikace se zákazníky. Požadujeme: spolehlivost, samostatnost, důslednost a flexibilitu, aktivní přístup k práci ...

  • Administrativní pracovník/ice - fakturant/ka

    znalost práce na pc - Word, Excel, znalost programu Helios výhodou

  • Administrativní pracovník/ice

    Pracoviště: Jaroslava Ježka 384/65, České Budějovice Administrativa ve zdravotním středisku - nutná praxe ve zdravotnické administrativě Kontakt e-mailem

  • Administrativní pracovník/ice

    Požadavky: vzdělání SŠ ekonomického směru, znalost Word, Excel, cizí jazyk - NJ nebo AJ, základní znalosti účetnictví. Pracovní pozici je vhodná pro absolventy. V případě zájmu zašlete životopis na e-mail.

  • Administrativní pracovník/ce

    Správa interního systému a podpora stávajícím uživatelům internetových stránek seznamovacího serveru, základy angličtiny, práce s PC, znalost kancelářských programů - MS Office, možnost využívat home office, místo vhodné pro OZP. V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele emailem se životopisem.

  • Administrativní pracovnice, řidička

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou, různorodou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyř ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Místo výkonu práce: Jar. ježka 384/65, 370 06 České Budějovice vedení administrativy ve zdravotním středisku

  • Administrativní pracovník/ice - asistent/ka obchodního vedoucího

    Znalost PC na uživatelské úrovni, ochota na sobě pracovat, spolehlivost, reprezentativní a sebevědomé vystupování, dobrá komunikace Nabízíme: mobilní telefon, PC, příspěvek na osobní automobil

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou, praxe v administrativě či cestovním ruchu (zkušenosti z práce v CK výhodou), znalost AJ slovem i písmem min. na úrovni B1, znalost NJ výhodou, řidičský průkaz skup. B - aktivní řidič, komunikativnost Náplň práce: zpracování objednávek a poptávek ubytování, komunikace s klienty a tuzemskými i zahra ...

  • Asistent/ka v administrativě - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Administrativní a organizační pracovník/pracovnice

    Náplň práce: •zajištění zázemí pro práci týmu a chodu kanceláře, •administrativní a organizační podpora poskytování služeb, •správa databáze klientů, •komunikace s úřady, spolupracujícími organizacemi a klienty Požadujeme: •minimálně SŠ vzdělání, •výbornou uživatelskou znalost Windows, MS Office a internetu, •ŘP skupiny B – aktivní řidič/ka, •orga ...

  • Admistrativní pracovník/ice

    Práce v e-shopu. Nástupní plat od 14000 Kč, k platu bonusy, práce na PC, znalost AJ výhodou, administrativní činnosti, příprava podkladů pro účetnictví,telef. komunikace apod. V případě zájmu pošlete životopis na e-mail

  • Projektový manažer - sekce zakázek

    Překladatelská agentura z Českých Budějovic hledá projektového manažera Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání, perfektní znalost českého jazyka (gramatika, vyjadřování), znalost alespoň jednoho světového jazyka, výborná znalost práce na PC (formátování a editování souborů MS Office, práce s adresáři a s elektronickou poštou), rychlé a přesné psaní na klávesnic ...

  • Koordinátor zakázek v překladatelské agentuře

    Náplň práce: komunikace se zákazníky a překladateli, koordinace zakázek, administrativní činnost Požadavky: komunikační schopnosti, výborná znalost češtiny !, cizí jazyk výhodou

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českých Budějovicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky České Budějovice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.