Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích

25 aktuálních volných míst

  • Pracovník zákaznické podpory

    Pracoviště: Masarykova1230, Hluboká n. Vlt. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směšny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00 - 18:00 a 18:00 - 6:00 ...

  • Administrativní pracovník/ice na prodejně

    Náplň práce: administrativa - příprava cenových nabídek, fakturace zakázek, e-mailová komunikace, evidence a kontrola příjmu zboží dle faktur, komunikace s dodavateli a další administrativní práce spojené s chodem prodejny; komunikace se zákazníky na prodejně - prodej podlahových krytin Požadujeme: pečlivost, komunikační schopnosti, ochota učit se ...

  • Rezervation asistent/ka

    Komunikativní znalost AJ podmínkou, znalost NJ výhodou, praxe v hotelnictví výhodou, praxe v on-linových rezervačních systémech vítána Životopis zašlete na uvedený e-mail.

  • Pracovník zákaznické podpory v polském jazyce

    Nutnou podmínkou je znalost polského jazyka na úrovni jak psané, tak mluvené. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinov ...

  • CREDIT CONTROLLER - s němčinou

    Náplň práce: sledování splatnosti pohledávek a jejich vymáhání, komunikace s klienty ohledně plateb, správa a pravidelný reporting pohledávek, upomínání a vymáhání pohledávek, nastavování kreditních limitů klientů, komunikace s odděleními napříč společnosti Avire, včetně zahraničních poboček Požadujeme: znalost německého jazyka na komunikativní úro ...

  • Administrativní pracovník/ce

    znalost práce na PC, komunikativnost, časová flexibilita. Mzda 16000 Kč při plném úvazku, možnost zkráceného úvazku.Určeno pro OZP.

  • Asistent/ka v administrativě - řidič/ka

    Požadované dovednosti: ŘP "B" podmínkou, ŘP "A" výhodou, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost, odolnost vůči stresu, ovládání spisovné češtiny, výborné komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, schopnost technicky myslet výhodou, čistý trestní rejstřík, AJ, NJ výhodou Oblast telekomunikačních služeb, tvorba smluv a fakturace, ...

  • Přepážkový pracovník/ice

    Zaměstnavatel si přeje být kontaktován e-mailem.

  • Pracovník zákaznické podpory

    Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00-18:00 a 18:00-6:00). Spolupráce s techniky a programátory. http: ...

  • Administrativní pracovník/ice

    znalost ruštiny, praxe v lékařství, znalost stomatologického trhu a materiálu

  • Administrativní asistent/ka - marketing

    VŘ dne 23.1.2017 v 13:30 hod. - zasedací místnost č. 114 (Úřad práce v ČB). Hledáme člena týmu na chráněné pracovní místo (se zdravotním postižením), který ovládá základy práce na PC (MS office), je komunikativní a pečlivý se schopností samostatné práce. Vhodný uchazeč musí být schopen pracovat jak z domova tak docházet do kanceláře. Účastní se pra ...

  • Asistent/ka administrativy

    Pracoviště:Žižkova tř.309/12, České Budějovice administrativní zajištění obchodů, velmi dobrá znalost německého nebo anglického jazyka, ukrajinština nebo ruština - rodilý mluvčí výhodou, velmi dobrý plat a možný podíl na zisku, možné časté služební cesty. Nabídky v NJ nebo AJ na e-mail:anna-gornyak@post.cz

  • Pracovník/ice administrativy a zákaznického servisu

    Požadujeme: SŠ, znalost německého nebo anglického jazyka (min. B1) podmínkou, další jazykové znalosti výhodou, znalost práce na PC (Excel atd.), odolnost vůči stresu. Náplň práce: vyřizování emailů, komunikace s dodavateli, administrativa. Nabízíme: zaškolení produktu pneumatik, možnost denního využití cizích jazyků. V případě zájmu zašlete životop ...

  • Přepážková pracovník/ice

    Dobrá znalost práce s PC, komunikativnost. Zašlete životopis na e-mail. Po telefonním kontaktu možnost i osobního setkání.

  • Administrativní pracovník/ice

    práce s PC, částečná znalost AJ, NJ, znalost účetního programu POHODA výhodou, komunikační schopnosti, zkrácený úvazek 33 hod. týdně

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českých Budějovicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky České Budějovice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.