Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích

24 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovnice v oblasti výstavby sítí

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyřešit. Ideáln ...

  • Administrativní pracovnice, řidička

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou, různorodou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyř ...

  • PROVOZNÍ VEDOUCÍ (zástup za MD/RD)

    Jsme projektová, konzultační a inženýrská společnost v oblasti staveb vodního hospodářství s předním postavením na českém trhu a nezanedbatelnými zahraničními aktivitami. Náplň práce: administrativní podpora ředitelky divize, spolupráce s finančním oddělením společnosti, administrativní a organizační vedení divize, podpora celého týmu (10 - 12 lid ...

  • Kooridnátor zakázek a projektů

    Co budete dělat? - Koordinovat zakázky a projekty v agentuře - Komunikovat se zákazníky, překladateli a ostatními spolupracovníky - Kontrolovat odevzdávané projekty - Graficky a typograficky zpracovávat propagační materiály a návody (Pokud nemáte s grafikou zkušenosti, nevadí, vše Vás naučíme.) - Vést a zpracovávat evidenci zakázek Co požadujeme? - ...

  • REFERENT PODATELNY A RECEPCE - Ekonomické oddělení

    Požadavky kvalifikace: VŠ ekonomického zaměření, min. Bc., dobrá AJ - komunikace se zahraničními studenty, dobrá uživatelská znalost MS Office podmínkou, zkušenosti s ekonomickými SW výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, pečlivost, schopnost systematické práce, schopnost práce v týmu, zodpovědno ...

  • OBSLUHA RADIO-DISPEČINKU - ASISTENT/KA - plný úvazek

    Přijmeme osobu s ID 1. - 3. stupně na plný úvazek - obsluhu radio dispečinku + asistent/ka jednatele. Nekuřácké pracoviště.

  • OBSLUHA RADIO-DISPEČINKU - ASISTENT/KA - zkrácený úvazek

    Přijmeme osobu s ID 1. - 3. stupně na zkrácený úvazek úvazek - obsluhu radio dispečinku + asistent/ka jednatele. Nekuřácké pracoviště.

  • Obchodní a administrativní pracovník/ice

    Co budete dělat? - Pečovat o stávající zákazníky (Jak se mají, jak jsou spokojení, co plánují dalšího) - Oslovovat a shánět nové zákazníky a zakázky (telefonicky a na osobních schůzkách) - Aktivně se účastnit porad ohledně marketingu a propagace firmy - Spolupracovat na reklamních kampaních - Administrativně zajišťovat chod obchodního oddělení Co p ...

  • Administrativní pracovník/ice

    mzda bude upřesněna podle délky úvazku - zkrácený úvazek 20-30 hod. týdně určeno pro OZP Náplň práce: administrativa objednávek, administrace v pokladním systému, e-mailová komunikace, další administrativní práce

  • Administrativní pracovník / pracovnice

    Nabízíme brigádu v administrativě - výpomoc v kanceláři personální společnosti. Náplň práce: - evidence a administrace - aktivní volání klientům s nabídkami zaměstnání/brigád Pracovní doba: Po - Pá, 08:30 - 17:00hod Požadujeme: - SŠ vzdělání - práce na PC Nabízíme: - 100Kč/hod - práce na DPČ nebo i HPP (dle sjednaného rozsahu práce) - místo vho ...

  • Asistent/ka manažera pro ekonomiku a finance

    Pracovní doba: 8:00 - 16:00 hod. Pracovní poměr na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce, PP lze prodloužit, Vzdělání: min. SŠ ekonomického směru Požadavky: účetní praxe a praxe ve výrobní společnosti výhodou, znalost MS Office, AJ výhodou, trestní bezúhonnost Žádosti se životopisy a vyplněným dotazníkem pro uchazeče o zaměstnání, (na www.koh-i-noo ...

  • Pracovník nákupu a logistiky

    Pracovní náplň: organizace a řízení přeprav zboží v rámci EU i mimo ní ( Rusko, Švýcarsko, Indie ); poptávání a objednávání materiálů a zboží dle požadavků technologa a vedoucího výroby; práce s firemním systémem - udržování aktuálních dat v systému; administrativní činnost spojená s chodem firmy; spolupráce s managementem a ostatními částmi spol ...

  • Operátor/ka e-shopu

    MAKA THERM je přední firma v oblasti velkoobchodu se sanitárním zbožím a dlažbou. Náplň práce: - Vyřizování objednávek a jejich následné zpracování - Zpracovávání cenových nabídek - Komunikace se zákazníky i dodavateli - Řešení reklamací Požadujeme: - Min. SŠ vzdělání - Praxe v oboru se sanitárním zbožím výhodou - Uživ ...

  • OPERÁTOR/KA E-SHOPU - práce Pá - Ne

    MAKA THERM je přední firma v oblasti velkoobchodu se sanitárním zbožím a dlažbou. Možná práce z domova. Nejčastější výkon činnosti: Pá 16:00 - 20:00, Ne 16:00 - 20:00 Náplň práce: - Vyřizování objednávek a jejich následné zpracování - Zpracovávání cenových nabídek - Komunikace se zákazníky i dodavateli - Řešení reklamací Požaduje ...

  • Fakturant/ka

    Požadavky: znalost MS Office (Word, Excel), samostatnost, spolehlivost, pečlivost Zaměstnanecké výhody: byt Kontakt telefonicky: 602 166 178

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českých Budějovicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky České Budějovice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.