Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Českých Budějovicích

23 aktuálních volných míst

  • Obchod - administrativa

    Prozatím zástup za mateřskou dovolenou. Požadavky: komunikativnost; ochota učit se technickým záležitostem; SŠ; angličtina; ŘP Nabízíme: stálá pracovní doba; pracoviště v ČB. KONTAKT : 777 325 014; e.mail: jan.chaloupka@madex.cz

  • Administrativní pracovnice v oblasti výstavby sítí

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyřešit. Ideáln ...

  • Administrativní pracovnice, řidička

    Těšíme se na schopnou posilu do našeho týmu. Nabízíme smysluplnou, různorodou a zajímavou práci; dlouhodobě motivační finanční ohodnocení; mladý kolektiv; počáteční zaškolení a dlouhodobé nabývání znalostí; stravenky a slevy na naše služby pro vás a vaše známé. Poskytujeme služby v telekomunikacích, každý úkol je pro nás výzvou, jak jej úspěšně vyř ...

  • OBSLUHA RADIO-DISPEČINKU - ASISTENT/KA - zkrácený úvazek

    Přijmeme osobu s ID 1. - 3. stupně na zkrácený úvazek úvazek - obsluhu radio dispečinku + asistent/ka jednatele. Nekuřácké pracoviště. Nepřetržitý provoz s možností volby směn, zkrácený úvazek 20 hod. týdně

  • Pracovník zákaznické podpory

    Pracoviště: Masarykova1230, Hluboká n. Vlt. Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb. Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00 - 18:00 a 18:00 - 6:00 ...

  • Koordinátor výstav - management asistent/ka

    Náplň: příprava a zajišťování výstav na mezinárodních veletrzích, spolupráce s propatací; podpora TOP managementu společnosti Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání; znalost AJ podmínkou (písemná i ústní forma), jednání se zahraničními subjekty, pracovní cesty do zahraničí, NJ výhodou; organizační schopnosti, ochotu učit se novým věcem; znalost práce na PC, sa ...

  • Asistent/ka finančního ředitele

    požadavky: vzděl. SŠ ekonomického směru, vhodné pro absolventy, podmínkou: vyšší uživatelská znalost MS Office - Excel, dobrá znalost NJ nebo AJ slovem i písmem Kontakt telefonicky nebo mailem. Místo výkonu-Temelín (v obci!) Nabízíme: stravenky

  • Administrativní pracovník/ice

    SŠ / VŠ (ekonomický nebo stavební obor), praxe ve stavebnictví výhodou, flexibilita, příjemné vystupování, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC EXCEL, WORD - nutné Vedení agendy vozového parku, poptávky a objednávky materiálů - obchodní činnost, příprava dokladů pro výběrová řízení, samostatnost a zodpovědný pří ...

  • Zapisovatelka

    Požadavky: ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nejlépe ekonomického směru; znalost psaní všemi deseti prsty; trestní bezúhonnost; samostatnost, pečlivost; oganizační a komunikační schopnosti; znalost práce na PC: MS Office, Outlook, Internet na uživatelské úrovni Další informace: odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších p ...

  • Asistent/ka provozu

    Místo je vhodné pro osobu zdravotně znevýhodněnou a věkem nad 50 let ( podmínky projektu („SPOLEČNĚ DO PRÁCE“) za podpory Evropského sociálního fondu Operačního programu zaměstnanost. Nabízíme zaměstnání v příjemném prostředí. Vše potřebné vás naučíme. Pracovní místo: asistent provozu Místo výkonu práce České Budějovice Směnnost: jednosměnný provoz ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Náplň práce: vedení jednoduchého účetnictví, vedení pokladny, práce s lidmi, práce na PC Pracovní doba: PO-PÁ 7:00-15:30 Životopisy zasílat na e-mail do 10.2.2019

  • Asistentka

    Požadavky a náplň práce: ukončené SŠ/VŠ vzdělání (upřednostňujeme VŠ) znalost práce na PC (MS WORD, EXCEL), psaní všemi deseti základní znalost účetnictví, vedení účetní evidence, fakturace, příprava podkladů pro účetní tvorba smluv, nabídek, poptávek, obchodní korespondence znalost zák. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, nabídky do výběrov ...

  • Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

    Vysokoškolské vzdělání zdravotnického směru, ruský nebo ukrajinský jazyk výhodou Zam. výhody: ubytování, osobní rozvoj

  • Pracovník obchodního oddělení

    Požadujeme: spolehlivost, pracovitost Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování Adresa pro osobní jendání: SU-servis s.r.o., Hraniční 6, 370 06 České Budějovice

  • Administrativní pracovník

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Českých Budějovicích. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky České Budějovice je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.