Nabídka práce administrativní pracovník

753 aktuálních volných míst

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontaktní osoba: Farid Yusifov, tel : 776 554 433, email: ruddi@live.ru První kontakt zájmce emailem. Ázerbájdžánština výhodou Ruský jezyk aktivní IT Praxe v průběhu studia

  • Operátor klientské podpory

    První kontakt e-mailem Požadované dovednosti: uživatelská úroveň práce na PC. Pracovní náplň: Domlouvání obchodních jednání, komunikace se stávajícími i novými klienty, související administrativa, práce na PC. Nabízíme: přátelské prostředí, práce v moderní kanceláři, odpovídající finanční ohodnocení. Očekáváme: zodpovědnost, spolehlivost, pe ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: U Půjčovny 954/6, Praha 1, 110 00 Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu office@rapartment.com Kontaktní osoba: paní Baranová Elena

  • Referent/ka zahraničního obchodu

    místo výkonu práce: Lužná č.p. 591/4, 160 00 Praha 6 kontakt: Prokopec Pavel, tel.: 602506594, e-mail: pavel@eastwest-c.cz náplň práce: komunikace se zahraničními dodavateli, zpracování objednávek, logistika, fakturace, administrativní podpora kanceláře požadavky: práce s PC, zkušenosti v oblasti administrativy, fakturace, účtování, komunikativní ...

  • Administrativní pracovník

    místo výkonu práce: Bechyňova č.p. 2571/3, Dejvice, 160 00 Praha 6 kontakt: Bezsmertna Olena, tel.: 776049365, e-mail: ebezsmertna@gmailcom znalost angličtiny

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Iakupova Anna, e-mail: leader20054@gmail.com znalost ruského jazyka

  • Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

    Místo výkonu práce: Smolenská 42/29, 101 00 Praha 10-Vršovice

  • Operátor/ka zákaznické linky

    Místo výkonu práce: Vestec 2, 537 01 Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: Péče o zákazníky, příjem objednávek a zpracování. POŽADAVKY: ŘP sk. B, práce na PC, znalost účetnictví a AJ výhodou, komunikativnost, pečlivost, samostatnost. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: stravenky První kontakt učiňte prosím na výše uvedené e-mailové adrese.

  • Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Místo výkonu práce: Praha Kontakt: Anna Procházková, e-mail: anna.prochazkova@ibs-sro.com Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace " Bakalářský titul " Zkušenost v HR nebo související oblast " Nutná znalost anglického jazyka na úrovni rodilého mluvčího " Výborné písemné i ústní komunikační dovednosti v oblasti zákaznické podpory " ...

  • Administrativní pracovníci

    Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office), ochota učit se novým věcem, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, základní znalost účetnictví, ŘP sk. B, praxe v programu Money S3 výhodou, vhodné i pro absolventy. Náplň práce: jedná se o administrativní činnost v kanceláři, vyřizování telefonů a emailů, zpr ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Pracoviště: Jungmannova 499/41, 697 01 Kyjov. Projekční kancelář v oblasti telekomunikací hledá administrativního pracovníka. Náplň práce: zajištění dokladové části projektů, jednání s úřady, s orgány státní správy a samosprávy, jednání se správci inženýrských sítí. Jazykové znalosti nejsou nutné, ŘP není nutný. Znalost práce na PC, běžná práce, e- ...

  • Administrativní pracovník/ce eshopu

    Pracoviště: Jiřího z Poděbrad 978, 696 62 Strážnice. Bezúhonnost, komunikativnost, loajalita, pečlivost a zodpovědnost.Náplň práce: Doplňování, vyhledávání a registrace nových zákazníků, komunikace se zákazníky, práce v administraci v eshopu. Zázemí dobře fungující firmy. Kontakt na mail: office@svicky.info

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Pracoviště: Tyršova 3363/4, 695 01 Hodonín. Pouze pro osoby se zdravotním postižením ČID I až II. Nabízíme odpovídající mzdové ohodnocení, moderní vybavení, možnost profesního vzdělávání a profesního růstu. POŽADUJEME: samostatnost, sebedisciplínu, osobní iniciativu, komunikativnost a vztah k zákazníkovi. Dobrá znalost Word, Excel, ŘP skupiny B po ...

  • Administrativní pracovníci/prodejce

    První kontakt: Mlika Radek, tel.: 608 800 912, po - ne 9 - 19 hod, e-mail: mlika.radek@gmail.com, osobně: Havlíčkova 884, Kolín, každé pondělí 9 - 10 hod. Náplň práce: Markování zboží na pokladně, sjednávání splátkových smluv, administrativa, doplňkový prodej. Požadavky: SŠ s maturitou, znalost práce na PC, komunikační schopnosti, zodpovědnost, p ...

  • Pracovník/pracovnice pro administrativu a zpracování dokladů, zákaznický servis.

    Místo výkonu práce Pardubice. Náplň práce: - telefonická komunikace s žadateli o spotřebitelský úvěr (nejedná se o aktivní telemarketing!) - telefonická komunikace s klienty, zákaznický servis, zpracování dat v PC - běžná administrativní činnost související s chodem kanceláře Požadujeme: SŠ vzdělání uživatelská znalost práce na PC časová flexibil ...