Nabídka práce administrativní pracovník

683 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka

    Požadujeme znalost AJ aktivně, znalost práce na PC a řidičský průkaz sk. B. Prosíme o zaslání CV na nelemico7@gmail.com

  • Administrativní pracovník

    Požadujeme: - dobrou znalost německého jazyka slovem i písmem - spolehlivost - dobré znalosti práce na počítači - přesnost v číslech, pečlivost, flexibilitu - absolutní spolehlivost - předpokladem je samostatnost i příjemné jednání Kontakt: - Lukáš Jindřich Ing., tel.: 602 352 589, e-mail: info@horsefarm.cz

  • Administrativní pracovník/ice, asistent/ka

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail haasova@gared.cz nebo telefonicky PO - PÁ od 10:00 do 14:00 hod. - min. ÚSO - znalost práce na PC - MS Office, MS Windows, Excel, internet uživatelsky - znalost AJ na komunikativní úrovni - řidičský průkaz sk. B - praxe v oboru výhodou - samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, loajálnost, svědomitost, spolehl ...

  • Administrativní pracovník/nice

    MÍSTO VÝKONU: J. Nygrína č.p. 334, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 NÁSTUP MOŽNÝ IHNED POŽADUJEME: - obchodní nadání a zkušenosti s jednáním se zákazníky - zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost - časovou flexibilitu - příjemné vystupování a odolnost vůči stresu

  • Asistent/ka

    Pozice: asistent/ka Pracovní náplní je péče o zahraniční klienty na léčebných pobytech v České republice, tlumočení při návštěvách u lékaře, služby osobního řidiče a asistenta pro klienty a jejich rodinné příslušníky, kontakt se zdravotními zařízeními v zahraničí, zejména v oblasti Indie, Afriky a Perského zálivu Požadavky: řidičský průkaz sk. B, ...

  • Asistent/ka e-shopu

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: ales.kulich@kuldashop.cz Místo výkonu práce - Výměna-displeje.cz s.r.o., Mírové náměstí č.p. 116, 432 01 Kadaň 1 Požadujeme - reprezentativní a příjemné vystupování osobní i telefonické, samostatnost, spolehlivost, praxe v jednání s klienty, znalost PC, INTERNET, Office, Word, Excel, Outl ...

  • Administrativní pracovníci do výroby - místo je vytvořeno pro OZP

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI DO VÝROBY - místo je vytvořeno pro OZP Směnnost: jednosměnný nebo dvousměnný provoz. Pracovní úvazek plný nebo zkrácený 25 hod./týd. První kontakt: telefonicky 608 717 596, e-mailem: activecolour@seznam.cz nebo osobně ov. 24.7.2017

  • Administrativní pracovníci - místo je vytvořeno pro OZP

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI - místo je vytvořeno pro OZP První kontakt: telefonicky 608 717 596, e-mailem: activecolour@seznam.cz nebo osobně ov.24.7.2017

  • Zapisovatel/ka - administrativní pracovník/ice

    Přihlášky k účasti na výběrovém řízení posílat na e-mailovou adresu podatelna@osoud.rkn.justice.cz. Nástup možný ihned. Předpoklady: - SŠ vzdělání s maturitou - psaní všemi deseti prsty, státní zkouška ze psaní na stroji nebo klávesnici výhodou - trestní a morální bezúhonnost, diskrétnost Náležitosti přihlášky k účasti na výběrovém řízení: - s ...

  • Asistent/asistentka vedoucího do nízkoprahového zařízení pro uživatele drog

    Popis pracovní činnosti: - zadávání statistických dat do PC programu UniData, vedení statistik - aktualizace kontaktů, tvorba, množení, aktualizace informačních letáků a formulářů - úprava nástěnek a informací pro klienty - vedení skladového hospodářství, nákup a objednávání materiálu - administrativa spojená s provozem zařízení - pomoc při t ...

  • Administrativní pracovník oddělení nákupu

    Požadujeme: • ÚSO s maturitou • znalost práce s PC • pokročilá znalost MS Office - Excel, Word • praxe v oddělení nákupu výhodou • smysl pro dodržování pravidel • odolnost vůči stresu • komunikativní znalost AJ • spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost Nabízíme: • práci ve stabilní společnosti • možnost nástupu dle doho ...

  • Administrativní pracovník

    Dvousměnný provoz: PO-PÁ: 5:30-14:00; 14:00-22:30. Ve spolupráci s personálním oddělením správa personální agedy směny a příprava podkladů pro mzdy. - vedení docházky - průběžné zadávání výkonů a jejich následná kontrola - spolupráce s personálním oddělením při nástupu nového zaměstnance/ukončení pracovního poměru Správa a plánování firemní dopr ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Administrativní práce (třídění faktur a dopisu, práce s klienty). Znalost RJ (pokročilé), Word.

  • Administrativní pracovník/ce

    Dobrá znalost práce na PC, ochota učit se novým věcem. Stravenky, prémie dle úspěšnosti. Nástup 1.9.2017 nebo dle dohody, zástup za MD. Kontak e-mailem: sticha@exekutorurad.cz

  • Technicko-administrativní pracovník/-ice

    TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE -PP na dobu neurčitou nástup možný ihned nebo dle dohody, pracovní doba 8-12 13-17 v Lubně u Nechanic -Náplň práce: práce na PC -Požadujeme: min. SOU, znalost práce na PC a solidní orientaci v automobilových dílech V případě zájmu zašlete životopis na e-mail adam_berger@volny.cz, případně volejte na tel. 60 ...