Nabídka práce administrativní pracovník

737 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník, pracovnice

    základní znalost práce na PC příjem zadávání do počítače příspěvek na stravu - zaměstnanecké nákupy kontakt: osobně, e-mailem, telefonicky od 8.00 do 16.00 hod.,

  • Administrarivní pracovník/ce

    Pozice:administrativní pracovník/ce Zkrácený pracovní úvazek na 30 hod.týdně, možno i zkrácený pracovní úvazek na 20 hod. týdně. Výborná znalost práce na PC,pracovitost a pečlivost,komunikativnost, orientace na zákazníka,časová flexibilita, chuť učit se novým věcem, znalost programu Cezar G3 výhodou Náplň práce: - příjem, kontrola a tisk objednáve ...

  • Administrativní pracovník / příjmový technik

    Pracoviště Benešov Anglický jazyk slovem i písmem, Word, Excel. Pracovní doba 6 hodin denně. První kontakt e-mailem.

  • Asistent/ka oddělení projekce

    Místo výkonu práce: Vítkovická 1994/22, Moravská Ostrava, PSČ 702 00; tel.č.: 595 693 960 Svoje CV a motivační dopis zasílejte na e-mailovou adresu: KremenkovaL@fsc-ov.cz Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: " vyp ...

  • Asistentka vedení společnosti

    znalost Aj, účetní systém Pohoda výhodou, samostatnost, flexibilita, znalost PC

  • Administrativní pracovník/ce - asistent/ka

    Náplň práce: - vkládání dat do počítače - získávání a třídění potřebných dat - práce s databázovými programy - evidence a vyřizování korespondence - obsluha kopírovacích strojů - organizování návštěv, schůzek a porad - plnění operativních úkolů - Němčina nutná!! Zaměstnanecké výhody: Firemní telefon a notebook ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Píšťovy 821, Chrudim. MÍSTO VHODNÉ PRO OZZ! Požadavky: SŠ vzdělání ekonomického směru vítáno. Kontakt: pouze e-mailem - NEVOLAT!

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Olomoucká č.p. 1001, Velká Bystřice. Nástup možný ihned. Prac. doba: 8:00 - 16:30 hod. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, znalost angličtiny a ruštiny výhodou. Práce v příjemném kolektivu. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Administrativní asistent pro personální agendu cizinců

    Místo výkonu práce Roztylská 1, Praha 4 . Hledáme asistenku pro vyřizování agendy ZK a DP cizinců, nejlépe se zkušeností z personální agentury, pracovní agentury či úřadu práce. Požadujeme samostatnost, pečlivost, práce s PC, jednání s úřady, angličtina výhodou. časem navýšení úvazku možné.

  • Odborní asistenti v administrativě

    Nabízíme: motivující platové ohodnocení; možnost kariérního růstu; komplexní zaškolení, vzdělávání a kariérní rozvoj; firemní benefity; moderní, příjemné pracovní prostředí; možnost výkonu práce na DPP Požadavky: ochota učit se novým věcem; komunikativnost; středoškolské vzdělání; trestní rejstřík bez záznamu; řidičský průkaz sk. B; základy práce ...

  • Všeobecný administrativní pracovník

    - místo určeno pro OZP - provoz jednosměnný, dvousměnný, pružná pracovní doba Mzda dle pracovního úvazku, znalost práce na PC, WORD,EXCEL,email, internet základní znalost účetnictví- program Pohoda výhodou, komunikativnost - jednání s vedením společnosti, s dodavateli, odběrateli, uchazeči o zaměstnání

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: U půjčovny č.p. 954/6, Nové Město, 110 00 - Praha 1 / Kontaktní osoba: paní Baranová Elena, e-mail: office@rapartment.com. Znalost ruštiny, angličtiny, španělštiny, znalost softwaru BNOVO, Excel.

  • Vládní rada v Sekci pro evropské záležitosti

    POZOR jedná se o místo obsazované podle zákona o státní službě. JE NUTNÉ DODRŽET formu a proces podání žádosti do výběrového řízení. viz. http://www.vlada.cz/cz/urad-vlady/nabidka-zamestnani/oznameni-o-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-na-obsazeni-sluzebniho-mista-vladni-rada-v-uradu-vlady-ceske-republiky--sekci-pro-evropske-zalezitosti-159870/ ...

  • Administrativní pracovník

    Dvousměnný provoz: PO-PÁ: 5:30-14:00; 14:00-22:30. Ve spolupráci s personálním oddělením správa personální agedy směny a příprava podkladů pro mzdy. - vedení docházky - průběžné zadávání výkonů a jejich následná kontrola - spolupráce s personálním oddělením při nástupu nového zaměstnance/ukončení pracovního poměru Správa a plánování firemní dopr ...

  • Provozní administrativní pracovníci

    Náplň práce:evidence docházky, zpracování podkladů ke mzdám, plánování služeb, přebírání poštovních zásilek, objednávky potravin a drogerie, vedení evidence skladů, vedení evidence ochraných pracovních pomůcek, BOZP, zpracování statistických a účetních výkazů, žádosti o dotace, jiné administrativní úkony. Požadavky: SŠ, nejlépe ekonomického směru, ...