Nabídka práce administrativní pracovník

677 aktuálních volných míst

  • Asistent/-ka prodeje

    Zavedená česká firma hledá vhodné kandidáty na pozici ASISTENT/KA PRODEJE. Nabízíme odpovídající firemní ohodnocení (základ + vysoké bonusy), flexibilní pracovní dobu a příjemnou práci, která Vás bude bavit. Možnost vyplácení peněz každý den v hotovosti. Nástup ihned. Nástupní bonus 1000 Kč na ruku !

  • Asistent/asistentka do Odboru informatiky

    ÚPLNÉ ZNĚNÍ INZERÁTU:http://www.vlada.cz/cz/urad-vlady/nabidka-zamestnani/urad-vlady-cr--odbor-informatiky-hleda-asistenta-asistentku--156383/

  • Administrativní podpora bozp

    Náplň práce: • Ochranné pracovní pomůcky – správa skladu, objednávání, testování nových OOPP • Administrativní práce v oblasti bezpečnosti práce a životního prostředí (vytváření a aktualizace interní dokumentace, příprava podkladů na audity, zadávání dat do systému) • Správa automatů na OOPP Pozice je vhodná pro absolventy bez praxe. Částečný úv ...

  • Administrativní pracovník/ice, skladová evidence

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail tstgroupcermna@seznam.cz nebo telefonicky. - SŠ ekonomického směru, vhodné i pro absolventy - spolehlivost, samostatnost, časová a pracovní flexibilita - znalost AJ výhodou - práce v malé zahraniční firmě, v příjemném téměř rodinném kolektivu - prémie, příspěvek na stravování. ...

  • Administrativní pracovník-ce - pokladní (okay)

    A16 Směnnost - pružná, po domluvě (v rámci otevíracích hodin OKAY PO-PÁ 9-20 hod., víkendy 9-19 hod.). Požadujeme - příjemné vystupování, pečlivost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, znalost práce na PC. Výhodou - znalost práce v programu SAP. Náplň práce - práce na pokladně, práce s PC, sepisování splátkových produktů, vystavování zboží, komunika ...

  • Asistent/asistentka projektového manažera

    Místo výkonu práce: Záhumenní 2320/11, Ostrava - Poruba V případě Vašeho zájmu zašlete svůj motivační dopis a profesní životopis na e-mail sekretariat@liftcomp.cz. Do předmětu napište: Životopis: Asistent/ka projektového manažera Požadujeme: - SŠ vzdělání nejlépe technického směru - znalost World, Excel - příjemné vystupování - samostatnost, sp ...

  • Administrativní pracovnice

    Místo výkonu práce : Koněvova 22, 130 00 Praha 3 Způsob prvního kontaktu : telefonicky na č. 731 318 393 nebo e-mailem - halova@medicalhelp.cz Kontaktní osoba: paní Hálová Upřesňující informace : nutná praxe ve zdravotnické administrativě

  • Administrativa - asistentka

    vedení provozní agendy, asistenční a sekretářské práce, znalost mzdy výhodou, stravenky, kontakt e-mailem, flexibilní pracovní doba

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracovní doba : 4 hod. denně, nástup od 1.7.2017, na zkrácený úvazek do konce září 2017 a po té by tato pracovní pozice pokračovala na plný pracovní poměr (zástup za mateřskou dovolenou) Vzdělání: SŠ s maturitou Komu se hlásit: email: info@trust-ts.cz nebo p. Voříšková: 724505425

  • Referent/referentka

    Nejvyšší správní soud hledá REFERENTA Požadavky: " Ukončené středoškolské vzdělání " Aktivní znalost MS Office (vysoká PC gramotnost) " Velmi dobrá znalost psaní na PC - hmatovou technikou (deseti prsty - bude testováno) " Výborná znalost českého jazyka " Praxe v oboru soudnictví výhodou " Schopnost systematické a samostatné práce " Pečlivost a spo ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo pracoviště: - pracoviště Odboru investic a správy majetku MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do přijímacího řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: příprava a zajišťování administrace projektů z dotačních programů a veřejných zakázek, metodická podpora a konzultace pro odbo ...

  • Asistent/ka e-shopu

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: ales.kulich@kuldashop.cz Místo výkonu práce - Výměna-displeje.cz s.r.o., Mírové náměstí č.p. 116, 432 01 Kadaň 1 Požadujeme - reprezentativní a příjemné vystupování osobní i telefonické, samostatnost, spolehlivost, praxe v jednání s klienty, znalost PC, INTERNET, Office, Word, Excel, Outl ...

  • Odborný referent – pracovník/nice dávek NSD

    Plné znění oznámení o výběrové řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na: http://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslšným místem pracoviště a č. j. UPCR-2017/50956-78099815. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 3. června 2017, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu s ...

  • Referent/ka - podatelna

    Kontaktovat nás můžete e.mailem, telefonicky nebo osobně denně od 8:00 - 15:30 hod.

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracovní náplň: zpracování objednávek a komunikace se zákazníky, dohled nad plněním termínů zadaných zakázek, vyhodnocení a report zákazníkům, zajišťování přepravy tuzemsko i zahraničí, příprava dodacích listů a etiket k expedici, další asistentské práce. Požadavky: SŠ vzdělání, vhodné pro absolvent/tky, AJ na pokročilé úrovni (mailová korespondenc ...