Nabídka práce administrativní pracovník

543 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Místo výkonu práce Pardubice. Administrativní práce ve stavební společnosti Co bys měl umět? - Loajálnost - Spolehlivost - Příjemné vystupování - Schopnost práce v týmu - Zkušenosti v práce s microsoft office výhodou Co Ti zato můžeme nabídnout? - Příjemný kolektiv a pracovní prostředí, kde tě práce bude skutečně bavit - Smlouvu na hlavní pracovn ...

  • Asistent/ka v hotelu - karlovy vary

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem domluvit schůzku Znalost ČJ, AJ, RJ, ukrajinština - podmínkou, NJ - výhodou.. Může inspirovat a vést ostatní, spolehlivost, aktivní práce s PC, zkušenost v hotelnictví výhodou. Náplň práce: Ubytování hostů, kontrola úklidu, technického stavu, zařizování průběžných oprav, vedení finanční dokumentace, finanční z ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Praha První kontakt telefonickc: PO-ST9:00 do 12:00 na č. 608 935 116, kontaktní osoba: Kolisnyk Andrii, osobní jednání nutno sjednat předem Požadavky: práce s počítačem, znalost češtiny - aktivní úroveň

  • Referent/ka odboru investičního

    Místo výk. práce: Bří. Venclíků 1073, Praha 9. Kont.: dana.davidova@praha14.cz. 225 295 253. Znalost práce na PC (WORD, EXCEL), 5 let praxe na pozici zejména investiční referent, projektant, příprava staveb, stavbyvedoucí, případně v obdobné pozici, znalost zpracování rozpočtů v programech KROS, RTS výhodou, autorizace v oboru pozemní stavby nebo d ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Administrativní práce - fakturace, objednávky, program POHODA výhodou. Životopisy zasílat na email: jiri.penc@elektro-plus.cz

  • Administrativní pracovník/ce

    POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM !!! Místo výkonu práce: Hradební 22, 350 002 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Náplň práce: zajišťování administrativních, provozních záležitostí a kancelářských činností. Požadujeme: dobrá uživatelská znalost práce na PC, spolehlivost, důslednost. Nabízíme: práce v příjem ...

  • Hr asistent/asistentka finančního oddělení

    Stabilní mezinárodní společnost Tecmaplast Kněžnice u Jičína hledá vhodného kandidáta/ku na pozici HR ASISTENT/ASISTENTKA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ. V případě zájmu zasílejte své životopisy na e-mail: personal@tecmaplast.cz Náplň práce: -organizace procesu náboru zaměstnanců -spolupráce při přijímání zaměstnanců (vedení pohovorů, výběr vhodných uchazečů ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Místo výkonu práce: Dvořákova č.p. 3134/2, Ústí nad Labem. Náplň práce: jedná se převážně o navolávání a domlouvání schůzek stávajících klientů ČP. Požadujeme: středoškolské vzdělání nebo vyučení. nabízíme: mzdu 15 000 - 25 000,- Kč., práce možná i na DPP nebo na DPČ, vhodné i pro absolventy

  • Asistent/ka managementu

    Místo výkonu práce: U Tonasa č.p. 172/2, Neštěmice, Ústí nad Labem. Požadujeme: středoškolské vzdělání, znalost AJ nebo NJ základy, ŘP skup. B, znalost práce na PC. Nabízíme: mzdu 18 000,- Kč., dovolenou navíc, vhodné i pro absolventy. Živitopisy zasílejte na e-mail: jana.vopenkova@tonaso.cz nebo osobně na uvedenou adresu. ...

  • Administrativní pracovník/-nice

    Administrativní pracovník/-nice na back office kontroluje bonitu zákazníků, provádí verifikační hovory, zadává smlouvy do systému, řeší problémy a vrácené smlouvy na call centrum, kontroluje doručení zásilek kurýrní službou, atd. Své životopisy posílejte ne email: pavel.kozak@avacall.cz do předmětu emailu uveďte: Administrativní pracovník Most ...

  • Asistent/-ka ředitele

    ASISTENT/-KA ŘEDITELE - PP na dobu určitou - září 2019, nástup březen 2017 - Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou; znalost anglického jazyka (slovem i písmem); práce na PC (Word, Excel, Outlook); řidičský průkaz sk. B - Nabízíme: stravenky, 5 týdnů dovolené - V případě zájmu své životopisy zasílejte na e-mail: ate@ate.cz ...

  • Administrativní pracovník obchodního oddělení

    místo výkonu práce:Chomutovská č.p. 1043, Žatec 1 místo vhodné pro osoby se zdravotním postižením přijímání objednávek, fakturace zakázek, vedení pokladny pobídkové odměny místo vhodné pro OZP kontakt:602549275, e-mail: jiri.havlicek@email.cz, osobně na uvedené adrese

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Praha První kontakt telefonickc: PO-ST9:00 do 12:00 na č. 608 935 116, od 9:00 do 12:00 kontaktní osoba: Kolisnyk Andrii, osobní jednání nutno sjednat předem Požadavky: práce s počítačem, znalost češtiny - aktivní úroveň

  • Pracovník/pracovnice zákaznického centra

    Prosíme zaslat životopis + foto na e-mail Komunikace se zákazníky, každodenní práce s internetem, vytváření textů pro firemní prezentace,znalost na PC-MS Office, Internet, výborná znalost českého jazyka, komunikační schopnosti

  • Pracovník obchodního oddělení

    Pozice: Pracovník obchodního oddělení Náplň práce: Telefonický a emailový kontakt se zákazníky převážně v zahraničí, Administrativní podpora obchodního oddělení, Aktivní spolupráce s výrobou při vyřizování požadavků zákazníků, Zajištění přepravy objednávek, Přípravy podkladů pro jednání se zákazníkem, zpracování objednávek, Péče o zákazníky, Práce ...