Nabídka práce administrativní pracovník

547 aktuálních volných míst

  • Manažeři exportu

    Předpokladem je perfektní znalost španělského jazyka slovem i písmem - rodilý mluvčí, velmi dobrá znalost anglického jazyka, technické vzdělání výhodou, znalost sady Microsoft Office. Naplň práce: komunikace se zahraničními zákazníky, zodpovědnost za zpracování nabídek, vyřizování písemných a telefonních požadavků týkajících se obchodních vztahů, ...

  • Administrativní pracovníci ve skladu

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI VE SKLADU - místo výkonu: Lochovice. Požadavky: práce s PC, řidičský průkaz, praxe ve skladování. Kontakt: tel. či emailem.

  • Administrativní pracovníci - POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ

    POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ praxe: v administrativě; KONTAKT: předem zaslat životopis, poté sjednat osobní návštěvu. Osobní návštěvu si předem telefonicky dohodnout.

  • Administrativní pracovník/nice se znalostí aj

    Místo výkonu práce: Nádražní 55, Lanškroun Požadujeme: znalost AJ Kontaktní osoba: Polášek Pavel, tel.: 775 612 140

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/NICE SE ZNALOSTÍ: FMEA, PPAP, ISO, TS, 8D report

    Do po požáru nově zrekonstruované a zmodernizované provozovny přijmeme zaměstnance na pracovní pozici "Administrativní pracovník/nice pro provozovnu v Lanškrouně" místo výkonu práce: Nádražní 55, Lanškroun požadujeme: znalost problematiky FMEA, PPAP, ISO, TS, 8D report,.., znalost NJ či AJ výhodou, čistý trestní rejstřík, minimálně SŠ s maturito ...

  • Technicko-administrativní pracovník/ice

    upřednostňujeme vzdělání s technickým zaměřením, vhodné pro absolventy a pro osoby zdravotně postižené - chráněné pracovní místo Nabízíme stravenky

  • Administrativní pracovník/ice

    Dobrá práce s PC, ŘP sk.B

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Čáslavská 958, Heřmanův Městec Po zapracování náleží osobní ohodnocení NÁPLŇ PRÁCE: administrativní činnost POŽADAVKY: výbornou znalost práce na PC První kontakt učiňte prosím na výše e-mailové adrese, kam zašlete svůj životopis.

  • Referent/ka oddělení správy bytového a nebytového fondu odboru správy majetku

    Místo výkonu práce: Resselovo nám.77, Chrudim IV. Nástup do prac. poměru: 1. 4. 2017, případně dle dohody. Předpoklady pro vznik prac. poměru: státní občanství ČR, u cizích stát. příslušníků trvalý pobyt v ČR, 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, bezúhonnost. Další požadavky: středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, ne ...

  • Asistent-ka

    A11 SŠ, i abs., jednosměnný - 6:30-15:00 hod. Náplň práce - denní administrativa a činnost spojená s chodem společnosti, organizace a dohled nad hladkým chodem kanceláře, přípravu podkladů pro externí účetní, komunikace se všemi úseky společnosti, plnění pokynů svého nadřízeného dle aktuálních potřeb, vedení personální agendy Požadujeme - aktivní A ...

  • Administrativně obchodní pracovníci

    služba na přepážce, vedení obchodních jednání, administrativní činnost, péče o stávající zákazníky, následný servis, reprezentativní vystupování,péče o stávající zákazníky a následný servis,

  • Administrativní pracovník/ce - asistent/ka ředitele

    Požadujeme: řidičský průkaz sk. B, aktivní řízení; dobrou znalost českého jazyka (znalost AJ výhodou); výborné vyjadřovací a komunikační schopnosti včetně komunikace po telefonu; příjemné vystupování, asertivita, organizační schopnosti, samostatnost; dobrá znalost práce na PC (MS Office); odpovědnost za svěřenou a vykonanou práci; svědomitost, peč ...

  • Administrativní pracovník pro recepci

    Administrativ. prac. pro recepci - vzdělání vyučení s maturitou, pracoviště Hotel Lesní krčma, pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení, úvazek plný nebo zkrácený (20 h/týden), práce jednosměnná, mzda od 14000 Kč hrubého. Kontakt: p. Švancar - email: recepce@hotellesnikrcma.cz

  • Referent/ka stavebního úřadu

    Pracoviště: Národní třída 373/25, 695 01 Hodonín. Výkon státní správy na úseku územního plánování a stavebního řádu. Výhodou SŠ vzdělání stavebního směru. Stravenky v hodnotě 80 Kč za každý odpr. den, 25 řádné dovolené/rok, sociální fond 7.000 Kč/rok, 3 dny placeného volna navíc, možnost využití zvýh.tarifů mobilního operátora, nepeněžité dary při ...

  • Administrativní pracovník recepce

    Administrativní pracovník recepce - znalost práce na PC - Word, Excel Životopisy zasílat na email: zdenek.faistaver@mariuspedersen.cz