Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Liberci

27 aktuálních volných míst

  • REFERENT ODDĚLENÍ DOKLADŮ A EVIDENCE OBYVATEL na odboru správním a živnostenském

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned, příp. dle dohody. Platová třída 8 (tarifní rozpětí 16.000,- Kč až 24.120,- Kč podle zápočtu let odborné praxe), s možností následného zařazení po zapracování do platové třídy 9 (tarifní rozpětí 17.360,- Kč až 26.110,- Kč) s poskytnutím dalších složek platu po zapracování včetně zaměstnaneckých b ...

  • REFERENT ODDĚLENÍ ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD na odboru správním a živnostenském Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup je možný ihned, případně dle dohody. Platová třída 10. v tarifním rozpětí 18.810,- Kč až 28.320,- Kč (podle zápočtu let odborné praxe) s poskytnutím dalších složek platu včetně zaměstnaneckých benefitů garantovaných kolektivní smlouvou úřadu. Předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státn ...

  • Projektový manažer

    Náplň práce: - příprava projektového plánu - tvorba projektového týmu - vedení projektu (organizačně, technicky…) - sledování ekonomiky projektu - prezentace výsledků projektu - předání projektu do sériové výroby Požadavky: - min. SŠ vzdělání technického směru - zkušenosti s vedením projektů dle standardu APQP - uživatelská znalost MS Office podmí ...

  • Metodik/metodička sociálních služeb projekt "podpora a rozvoj sociálních služeb pro rodiny a děti v lk" oddělení sociální práce

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - PO DOBU REALIZACE PROJEKTU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 2. listopadu 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libe ...

  • REFERENT VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK na odboru právním a veřejných zakázek Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr zatím na dobu určitou 1 rok, poté lze změnit na dobu neurčitou. Nástup je možný ihned, případně dle dohody. Platová třída 10 se základním tarifem v rozpětí 18.810 Kč až 28.320 Kč (podle zápočtu let odborné praxe). Poskytnuty budou i ostatní složky platu a zaměstnanecké výhody garantované kolektivní smlouvou. Předpoklady: státní obča ...

  • REFERENT SILNIČNÍHO SPRÁVNÍHO ÚŘADU na odboru dopravy Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup je možný ihned, případně dle dohody. Platová třída 10. v tarifním rozpětí 18.810,- Kč až 28.320,- Kč (podle zápočtu let odborné praxe) a poskytnutí dalších složek platu po zapracování včetně zaměstnaneckých výhod garantovaných kolektivní smlouvou. Předpoklady: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je ...

  • REFERENT ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ na odboru správním a živnostenském Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup je možný ihned, případně dle dohody. Aktuálně platová třída 9. se základním platovým tarifem v rozpětí 17.360,- Kč až 26.110,- Kč (podle zápočtu let odborné praxe), v případě vysokoškolského vzdělání možnost zařazení do platové třídy 10, poskytnutí ostatních složek platu včetně zaměstnaneckých benefitů garan ...

  • REFERENT AGENDY OPATROVNICTVÍ na oddělení sociálních činností odboru sociální péče

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned, příp. dle dohody. Platová třída 9 v tarifním rozpětí 17.360,- Kč až 26.110,- Kč (podle zápočtu let odborné praxe) a poskytnutí dalších složek platu po zapracování včetně zaměstnaneckých benefitů garantovaných kolektivní smlouvou úřadu. Předpoklady: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je ...

  • Asistent/ka do obchodního oddělení

    Pracovní náplň: vyřizování objednávek, plánování logistiky, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky, správa firemního fcb účtu, zařizování provozních věcí kanceláře, pošta. Požadavky: flexibilita, chuť pracovat a učit se nové věci, příjemné vystupování. Nabízíme motivující finanční ohodnocení. Hlásit se předem telefonicky nebo e-mailem. ...

  • Kontrolor/kontrolorka oddělení ekonomické kontroly odboru kontroly

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 9. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 31. října 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetovýc ...

  • Administrativní asistent/asistentka vedoucího katedry textilních a jednoúčelových strojů fakulty strojní

    CHARAKTERISTIKA: zajištění administrat.,účetních a organizačních prací na katedře, konkretně: zajišťování inform. a organizačních prací na katedře, sledování činnosti katedry, vedení evidence všech položek nutných pro chod katedry, zajišťování person. agendy katedry, správce katedr. rozpočtu a grantů, příprava kalkulace doplňkové činnosti, práce s ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Náplň práce: administrativní práce na PC, výhledově vedení malého kolektivu administrativních pracovníků. Požadavky: nutná znalost práce na PC, pečlivost, znalost NJ výhodou, zkušenosti s informačními systémy výhodou. Hlásit se e-mailem.

  • Projektový manažer/manažerka oddělení projektů financovaných ze strukturálních fondů odboru regionálního rozvoje a evropských pr

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 27. října 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetový ...

  • Administrativní pracovník/ce distribuce

    Požadavky: znalost práce na PC, komunikační schopnosti - komunikace se zákazníky po telefonu. Zaslat životopis e-mailem: ahr13@makro.cz, více informací na tel. 485 381 532, 603 850 036

  • Odborný zaměstnanec/zaměstnankyně oddělení mládeže, sportu a zaměstnanosti odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu krajsk

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 24. října 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetových ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Liberci. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Liberec je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.