Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Liberci

15 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadujeme: výborná znalost českého jazyka, znalost práce na PC - MS Office, psaní všemi deseti - min. počet úhozů 220 za 1 minutu Nabízíme: stravenky Hlásit se e-mailem či telefonicky v pracovních dnech od 8.00 do 15.00 hod.

  • Administrativní pracovník/ce

    Pro oddělení daňového poradenství hledáme nového spolupracovníka, jehož úkolem bude administrativní činnost pro oddělení daňového poradenství, administrativa a správa klientských spisů. Pozice vyžaduje pečlivost, znalost Wordu a Excelu, znalost cizího jazyka je vítána. Práce je vhodná i pro absolventy a je možnost i zkráceného pracovního úvazku. Po ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracovní náplň: fakturace, příprava podkladů pro účetní, korespondence, běžná administrativní práce Znalost Aj slovem a písmem, ŘP sk. B, znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), základní znalost fakturace Nástupní plat cca 15000,- -16000,- Kč Zaslat profesní životopis e-mailem

  • REFERENTstavebního úřadu

    Zákonné předpoklady: předpoklady pro úředníka Požadavky: znalost zákona o územním plánování a stavebním řádu, znalost správního řízení, orientace v příslušných právních normách, uživatelská znalost práce s PC, řidičský průkaz skupiny B Hrubá měsíční mzda: 15 780 Kč až 23 730 Kč + osobní ohodnocení Zaměstnanecké výhody: sociální fond, stravenky Nutn ...

  • Asistent technika

    Nutnost práce na PC, technické myšlení, znalost problematiky vozidel výhodou, znalost cizího jazyka zaměstnanecké výhody: stravenky kontakt emailem: zdenka.janu@nadoko.cz

  • Projektový, finanční manažer/manažerka projektu "podpora a rozvoj služeb v komunitě pro osoby se zdravotním postižením v lk" odd

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - po dobu realizace projektu TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 26. ledna 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liberec ...

  • Metodik/metodička, kontrolor/kontrolorka projektu "podpora a rozvoj služeb v komunitě pro osoby se zdravotním postižením v lk" o

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - po dobu realizace projektu TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 26. ledna 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liberec ...

  • Správa e-shopu

    Náplň práce: zpracování objednávek, jednání s dodavateli a zákazníky, řešení reklamací Požadavky: ukončení SŠ vzdělání s maturitou, samostatnost, loajálnost, práce s PC (účetní program Pohoda výhodou), komunikační schopnosti, chuť učit se novým věcem, logické myšlení Nabízíme: práce v kolektivu, pevná pracovní doba, možnost dalšího růstu. Máš-li ...

  • Asistent/ka jednatele

    Znalost práce s MS Office, telekomunikační schopnost, organizační schopnost, ŘP sk. B, znalost práce na PC, orientace v účetnictví výhodou Vhodné i pro absolventy Zaslat životopis e-mailem

  • Odborný zaměstnanec/zaměstnankyně na úseku zemědělství, environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty a administrace dotací lk od

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. ledna 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetovýc ...

  • Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení

    Česká společnost TEMPERATIOR s.r.o. je jedním z největších evropských výrobců pohonných hmot z obnovitelných zdrojů. Hlavní náplní pracovní činnosti bude administrace obchodních případů, podpora obchodního týmu, vedení evidence, statistika, příprava měsíčních bilancí, komunikace se zákazníky. Požadujeme: - VŠ/SŠ - Komunikativní znalost AJ podmínko ...

  • Pracovník/ce wellness centra

    POŽADUJEME: - ÚSO, SŠ, SZŠ výhodou - Výhodou kurz kosmetiky, pedikúry, masáže - Znalost NJ - Práce na recepci wellness, práce s pokladnou - Dobré komunikační schopnosti, odpovědnost za svou práci NABÍZÍME: - Hlavní pracovní poměr - Pracovní doba: 12 hodinové směny, krátký/dlouhý týden - Nástup: ihned - Příjemný kolektiv a pracovní prostředí ...

  • Klientský servis

    Pro úspěšný, rychle se rozvíjející projekt jsme rozšířili pracovní místa. Proto znovu pořádáme výběrové řízení a hledáme další kolegy. Prodáváme s vysokou úspěšností exkluzivní produkt bez závazku, s nízkými cenami a řadou benefitů pro zákazníky. Nabízíme práci v řádném hlavním pracovním poměru. Možnost částečného úvazku. Nabízíme: - základní fi ...

  • Referent/ka svářečské školy

    Místo výkonu práce: ARTWELD, s.r.o., Ještědská 218/105, Liberec 8 Požadavky: - Min. SPŠ strojní / elektrotechnická nebo VŠ s technickým zaměřením (obor strojírenský a chemický) - Zájem o zvyšování vzdělání v oblasti technologie svařování - Anglický jazyk výhodou - Uživatelská práce na PC - Řidičský prů ...

  • Administrativní pracovník na pobočce pojišťovny

    Zprostředkování pojištění a hypoték na pobočce v Liberci Administrativní činnost - zpracování smluv Praxe v oboru pojištění (bývalý zaměstnanec pojišťovny vítán) Komunikativnost, samostatné řešení problémů, reprezentativní vystupování, vstřícné jednání se zákazníky, práce v teamu Zaslat životopis e-mailem

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Liberci. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Liberec je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.