Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Plzni - Jih

7 aktuálních volných míst

  • Administrative Support

    Pracovní náplň: řešení závazků a pohledávek, zpracování přijatých faktur, reporting, příprava podkladů pro platby, administrativní činnost Očekáváme: AJ na komunikativní úrovni, znalost práce na PC, pokročilá znalost Excel - podmínkou! Chuť pracovat a učit se, zodpovědnost, spolehlivost a loajalita, komunikační a organizační schopnosti, odolnost v ...

  • Administrativní pracovník/nice expedice a fakturace

    Místo výkonu Hradišťský Újezd 20, Blovice. Firemní doprava z/do Blovic. Požadujeme: základní znalost na PC, praxe s vedením pokladny a fakturací výhodou. Zájemci o práci zasílejte životopisy na administrativa@masobrejcha.cz.

  • Administrativní pracovník/nice - nákup dobytka

    Firemní doprava z/do Blovic, pracovní náplň: fakturace za veškerý nakoupený dobytek, vedení skladu dobytka, vedení expedice odpadu, evidence pracovního oblečení a další administrativní práce. Zájemci o práci zasílejte životopisy na administrativa@masobrejcha.cz.

  • Administrativní pracovník/ce - recepční

    Nabízíme práci v perspektivní společnosti za dobrých platových podmínek. Firemní doprava z/do Blovic. Požadujeme: středoškolské vzdělání, praxe vítána, jedna směna, pracoviště Hradišťský Újezd. Upřednostňujeme příjemné vystupování a výborné komunikační schopnosti.Dále očekáváme: časovou flexibilitu, zodpovědnost a přesnost. Zájemci o práci zasílejt ...

  • Operátor/ka call centra

    Přijmeme na HPP referenta do objednávkové kanceláře na provozovnu Hradišťský Újezd. Firemní doprava z/do Blovic. Náplň práce: péče o stávající zákazníky, vyhledávání nových kontaktů. Požadujeme: komunikativnost, příjemné vystupování, práce na PC. Nabízíme: práce v prosperující firmě, závodní stravování, pojištění odpovědnosti. Zájemci o práci zasíl ...

  • Asistent/ka

    Místo výkonu Příchovice 273. Náplň práce: asistentské a administrativní práce, komunikace s dodavateli a zákazníky, evidence a potvrzování objednávek, evidence smluvních podmínek (zákazníci, zaměstnanci, úřady), objednávky a koordinace transportu (příjem, expedice, celní odbavení). Výhledově s posunem i do oblastí: fakturace, legislativa obalů/odpa ...

  • Order Planning

    Hledáte zajímavou práci, kde uplatníte komunikační um a sledujete tok zakázek? Chcete během práce rozvíjet své jazykové dovednosti v anglickém jazyce? Máte analytické myšlení? Pak čtěte dál… Náplň práce: komunikace s plánovači a zákaznickým servisem v ČR a zahraničí včasné zpracování zakázek a jejich plánování sledování toku zakázky výrobou komu ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Plzni - Jih. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Plzeň - Jih je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.