Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Plzni - Jih

10 aktuálních volných míst

  • Business Coordinator

    Business Coordinator - vzdělání: VŠ, plynulá němčina

  • Administrativní pracovník/nice - finanční účtárna

    Osobní ohodnocení 1500 Kč k základní mzdě, po zkušební době navýšení dle výkonu až 3000 Kč. Vhodné také pro absolventa/ku, komunikativní znalost AJ (převážně e-mailová komunikace), nutná pokročilá znalost EXCELU (funkce, filtry), pracovní poměr na dobu určitou, po roce neurčito.

  • Administrativní pracovník/nice - Oddělení Operations

    Osobní ohodnocení 1500 Kč k základní mzdě, po zkušební době navýšení dle výkonu až 3000 Kč. Vhodné také pro absolventa/ku, komunikativní znalost AJ (převážně e-mailová komunikace), nutná pokročilá znalost EXCELU (funkce, filtry), pracovní poměr na dobu určitou, po roce neurčito.

  • Administrativní pracovník/nice - nákup dobytka

    pracovní náplň: fakturace za veškerý nakoupený dobytek, vedení skladu dobytka, vedení expedice odpadu, evidence pracovního oblečení a další administrativní práce

  • Administrativní pracovník/ce - recepční

    Nabízíme práci v perspektivní společnosti za dobrých platových podmínek. Požadujeme: středoškolské vzdělání, praxe vítána, jedna směna, pracoviště Hradišťský Újezd. Upřednostňujeme příjemné vystupování a výborné komunikační schopnosti.Dále očekáváme: časovou flexibilitu, zodpovědnost a přesnost.

  • Administrativní pracovník/nice

    Pro naši provozovnu v Hradišťském Újezdě přijmeme administrativního pracovníka expedice. Požadujeme: pracovitost, spolehlivost. Nabízíme: zázemí perspektivní společnosti, odpovídající platové ohodnocení, závodní stravování, příspěvek na odběr vlastních výrobků, poj. odpovědnosti hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na živ. pojištění. Zájemci o práci ...

  • Operátor/ka call centra

    Přijmeme na HPP referenta do objednávkové kanceláře na provozovnu Hradišťský Újezd. Náplň práce: péče o stávající zákazníky, vyhledávání nových kontaktů. Požadujeme: komunikativnost, příjemné vystupování, práce na PC. Nabízíme: práce v prosperující firmě, závodní stravování, pojištění odpovědnosti. Zájemci o práci zasílejte životopisy na administra ...

  • Adminitrativní pracvnice / pracovník

    SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook ...), časová pružnost, spolehlivost, pečlivost, znalost cizího jazyka (AJ, NJ), kontakt na tel. 774525183 nebo e-mail zajickova@kovokasejovice.cz

  • Asistentka/asistent

    Pozice asistentky/asistenta, místo výkonu Kasejovice, vzdělání: VŠ, NJ plynně.

  • Administrativní pracovník/nice

    Hledáme zodpovědného, aktivního pracovníka v oblasti administrativy s možností práce z domova (část pracovní doby v místě společnosti a část z domova). Požadujeme anglický nebo německý jazyk, řidičský průkaz, znalost práce s Excelem, Wordem. Logické myšlení je nutností.

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Plzni - Jih. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Plzeň - Jih je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.