Nabídka práce pro administrativní pracovníky v Praze

172 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrativa na recepci / vrátnici

    Zajištění provozu vrátnice , vyřizování pošty a vzkazů pro firmy drobné administrativní práce Zkrácený úvazek 4-6 hodin Pro osoby se zdravotním postižením OZP / TZP Požadujeme - Základní vzdělání znalost českého jazyka Nabízíme - stravenky 70,00 kč

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Vítkova č.p. 318/1, Karlín, 186 00 Praha 86 PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr. n.pogorila@email.cz , kontaktní osoba Pogorila Nataliia UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Požadujeme: dobrý zdravotní stav, samostatnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, znalost ruského, anglického jazyka. Náplň práce: emailová komunikace s klienty, ...

  • Asistent/ka

    místo výkonu práce: Zlatnická č.p. 1124/7, 110 00 Praha 1 kontakt: Schönauerová Karolína, tel.: 728015361, e-mail: karolina@schonauer.cz komunikativnost, angličtina slovem i písmem, tagalog slovem výhodou

  • Administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Washingtonova 1567/25, Praha 1 Způsob prvního kontaktu: Telefonicky na číslo 773 575 730 (všední dny: 8:00 - 15:30), nebo e-mailem na adresu petra.polkorabova@startin.cz Kontaktní osoba: paní Polkorabová Petra UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Práce s PC, administrativní a evidenční činnost, základní znalosti práce s fakturami, personalist ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontakt telefonicky úterý: 13:00-16:00 nebo osoboně na adrese U Bulhara 3, Praha 1, úterý 13:00-16:00 Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře. Prvotní zpracování dodavatelských faktur. Péče o návštěvníky. Spolupráce s Office manažerkou. Evidence firemní korespondence. Podpora při adaptaci nových zaměstnanců. Zpracování dokumentace. Podmínky p ...

  • Administrativní pracovníci - obchodní činnost

    Kontakt pro uchazeče: p. Hejnová, email: skd@skd.cz, tel: 226 225 777 Náplň práce: řízení obchodního případu, administrativní a evidenční činnost, prodej nákup. 4 denní pracovní týden Po-Čt / 40 hod. týden.Odměny dle výkonnosti až 28%.5 týdnů dovolené.Příspěvek na stravování. Mimořádné odměny.

  • Administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Rytířská 12, 110 00, Praha 1 Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu mirek.f@email.cz Kontaktní osoba: pan Mgr. Miroslav Fanta UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Albánský jazyk - komunikace s vedením společnosti.

  • Administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Vodičkova 791/41, Praha 1 Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu info@visacz.ru Kontaktní osoba: pan Morozov Sergej UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Aktivní znalost anglického jazyka, aktivní znalost ukrajinského jazyka, aktivní znalost ruského jazyka.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    MV: Vinohradská 3333/159a, Praha 10 - Vinohrady Kontakt: Kadaníková Alena, tel.: 221123558, e-mail: jobs@rferl.org RFE/RL hledá zaměstnance na pozici Broadcast Service Admnistrator. Jedná se o poziciasistentky/administrativní pracovnice pro oddělení ruskojazyčného vysílání. Požadujeme praxi v administrativě, zkušenosti s prací v oblasti financí, ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Gorazdova 335/14, Praha 2 Kontaktovat e-mailem na londa@centrum.cz aktivní angličtina, ruština, čeština

  • §92

    §92 Místo výkonu práce: Praha Prvotní kontakt tel. 602 562 918 v pracovní době od 10-16 hodin nebo e-mailem futov.n@seznam.cz Práce v hereckém studiu. Komunikativní osoby s estetickým citem, praxí v oboru a ukrajinštinou na úrovni B1. Znalost jiných jazyků výhodou.

  • Referent Oddělení kontrol projektových opatření rozvoje venkona

    Místo výkonu práce: Ve směčkách 801/33, Praha 1 Prvotní kontakt: e-mailem: kariera@szif.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Náplň práce Referent tvoří a implementuje systém kontrol projektových opatření PRV 2014 - 2020 u opatření M1, 4, 6, 8 (vyjma podopatření 8.1) a M16 - podopatření 16.2. Dále zpracovává a akt ...

  • Administrativní pracovník pro zadávání dat do PC

    Místo výkonu práce: Osadní 799/26, Praha 7 - Holešovice, 170 00 Osobní návštěva pouze po předchozí domluvě! Kontaktní osoba: David Hrabina, e-mail: hrabina@gsolution.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Administrativní pracovník pro zadávání dat do evidence v PC (Specializovaný evidenční program pro evidenci odpadů). Nabízíme: - Samostatnou a zodpovědnou ...

  • Administrátor veřejných zakázek

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Na Maninách č.p. 876/7, Holešovice, 170 00 Praha 7 KONTAKT: Bc. Andrea Fialová , personální odd., tel.: 770 118 078, e-mail: personalni@fdv.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Požadujeme: SŠ/VŠ • dobrá znalost platného práva týkající se veřejných zakázek (orientace v právních předpisech upravujících problematiku veřejné sprá ...

  • Správce budov/majetku

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Na Maninách č.p. 876/7, Holešovice, 170 00 Praha 7 PRVNÍ KONTAKT: personální odd. Bc. Andrea Fialová, tel.: 770 118 078, e-mail: personalni@fdv.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Co očekáváme: • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání ideálně v technickém oboru • Pokročilé ovládání MS Office (především Excel, Word) • Znalost IS Helios Gree ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník v Praze. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Praha je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.