Nabídka práce administrativní pracovník

787 aktuálních volných míst

  • Technicko - hospodářští pracovníci

    PC uživatelsky, samostatnost, spolehlivost, zpracování administrativní agendy firmy, možnost pružné prac. doby, dovolená navíc, stravenky,

  • Administrativní pracovník/ce

    Administ. práce v aukční společnosti (komunikace s partnery a zákazníky, prodej finanč. produktů, marketing), ŘP "B", znalost AJ nebo NJ, pouze životopis na e-mail.

  • Administrativní pracovnice s NJ

    místo výkonu práce: Stradonice 139 Louny německý jazyk podmínkou, znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost, všeobecný přehled náplň práce: zadávání objednávek do systému, řešení reklamací, komunikace se zákazníkem nabízíme perspektivní práci a zázemí, přátelské pracovní prostředí zájemci hlaste se na telč. 736620277, zasílejte životopis na e ...

  • Administrátor veřejných zakázek

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Na Maninách 876/7, Holešovice, Praha 7, tel.: 778 726 284 KONTAKT: Fond dalšího vzdělávání - 001, Na Maninách 876/7, Holešovice, 170 00 Praha 7, tel.: 778 726 284 , e-mail: podatelna@fdv.cz Požadujeme: • SŠ/VS • dobrá znalost platného práva týkající se veřejných zakázek (orientace v právních předpisech upravujících problematik ...

  • Administrativní pracovník/nice

    NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEDO DOHODOU Místo výkonu práce: Náměstí 17. listopadu, Česká Třebová Požadujeme zodpovědnost, samostatnost, flexibilitu, komunikativnost. Náplň práce: vedení evidencí, kontrola výkazů, všeobecná administrativa, práce v kolektivu, komunikace se zákazníky a dodavateli. Více informací Vám rádi sdělíme osobně nebo po telefonu. Kon ...

  • Asistent/ka vývojového oddělení

    Pracoviště: Machátova č.p. 345/3, Olomouc. Vhodné i pro OZZ a OZP. 15 - 20 hodin týdně. Obor vzdělání: elektrotechnika. Podpora vývojového týmu při vývoji dynamických přejezdových vozidlových vah. Zpracovávání a vyhodnocování dat z testování nových výrobků. Tabulky, makra, grafy v Microsoft Excel Obsluha servisních a testovacích programů Vhodné pro ...

  • Projektový manažer-dotační tituly

    Pro společnost zaměřenou na poradenství v oblasti dotací z EU hledáme nové zaměstnance se zkušenostmi s přípravou a psaním projektových žádostí z dotačních titulů EU, místních akčních skupin, aj. Práce je vhodná také pro ženy na rodičovské dovolené, studenty - externí spolupráce. Požadavky: spolehlivost, samostatnost, práce v kolektivu, zkušenos ...

  • Koordinátoři pro Ukrajinu

    Jedná se o pozici koordinátora pro pracovníky z Ukrajiny; Komunikace, vyřizování a zařizování náležitostí pro pracovníky z Ukrajiny. Zahraniční pracovní cesty; Způsob kontaktu: předem telefonicky dohodnout schůzku nebo e-mailem

  • Zapisovatel/ka u soudu

    Střední škola s maturitou, nejlépe ekonomického směru. ZNALOST PSANÍ NA POČÍTAČI A PSACÍM STROJI VŠEMI DESETI !!! znalost práce na PC NUTNÁ !!! Benefity: odměny, přiznání osobního příplatku po zkušební době, stravenky.

  • Administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost práce na PC, vzdělání ekonomického směru, nejlépe stavební nebo strojní průmyslovka. Pracovní doba od 7:00 - 16:00 hod., co 14 dnů pracovní sobota od 7:00 - 12:00 hod. Způsob kontaktu: životopisy zasílat na e-mail

  • Odborný administrativní pracovník/ce v IT

    Pracoviště: tř. Kosmonautů č.p. 1288/1, Olomouc. Odborný administrativní pracovník v IT zabezpečuje odborné administrativní a organizační práce. Zajišťuje podklady pro činnost oddělení hlavního architekta. Požadujeme: - SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického nebo IT směru, - všeobecné znalosti a přehled v oboru IT, - kladný vztah k IT, - výborná znalost ...

  • Pracovník obchodně klientského místa

    Pracovník obchodně klientského místa - vzdělání středoškolské. Pracoviště Č. Krumlov. Prac. poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek plný, prac. doba pružná. Nástup dle dohody. Mzda 17.000,-- - 25.000,-- Kč hrubého. Dlouhodobou pracovní spolupráci, nadstandardní firemní kulturu, zajímavé finanční ohodnocení, flexibilní pracovní dobu, min. SŠ vzdělání ...

  • Všeobecný administrativní pracovník

    prac. náplň: příjem a zpracování objednávek, komunikace se zákazníky, fakturace, archivace. požadavky: praxe v administrativě, práce na PC, pečlivost, komunikativnost

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce Praha Úřední hodiny pro uchazeče o zaměstnání jsou v kontaktní kanceláři ALLBAUTECH. Na Plzeňce 1235/2, Praha 5 - Smíchov, každé pondělí a středu 8:00 - 10:00hod, mimo úřední hodiny po telefonické domluvě na tel.: 774 792 909. pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, , poradenský servis, průzkum trhu práce, analýzu v obla ...

  • Všeobecný administrativní pracovník

    Láká vás práce pro silnou energetickou společnost? Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost, hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě. Popis pracovní činnosti: - práce s databází klientů v systému SAP - oblast Validace dat - kontrolní činnost v systému Požadujeme: - vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru s matur ...