Nabídka práce administrativní pracovník

736 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník

    znalost RJ, AJ, řidičský průkaz skupiny B, praxe 3-5 let, jedná se o obchodně administrativní činnosti, možnost vyslání na zahraniční služební cesty (hlavně Rusko) Hlásit se telefonicky nebo e-mailem

  • Pokladník, operátor pizzerie

    Pokladník, operátor pizzerie Náplň práce: * Vedení agendy do systému objednávek * Přijímání telefonických a elektronických objednávek * Práce s pokladnou a interním systémem, kalkulace * Komunikace se zákazníky a zaměstnanci pizzerie Požadujeme: * Zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství * Časovou flexibilitu, práce i o víkendu * Základy angl ...

  • Administrativní pracovnice do zakázkové kanceláře

    Prášková lakovna Jech s.r.o. v Plzni-Černicích nabízí volné pracovní místo v zakázkové kanceláři. Jedná se o práci v malém kolektivu rodinné firmy, na zkrácený úvazek 4,5h denně, střídání směn ranní (7-11,30h) a odpolední (13,30-18h). Požadavky: - Příjemné vystupování s obchodním duchem - Organizační a komunikační schopnosti - Spolehlivost, samo ...

  • Administrativní pracovník

    Jedná se o pracovní místo - výpomoc v administrativě na dohodu o provedení práce, 2 hod. denně od 8:00-10:00hod., prac.doba firmy 7:00-15:30hod. Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: v-sva@seznam.cz

  • Projektový asistent/ projektová asistentka

    Hledáme šikovného a pracovitého studenta nebo absolventa do malé kanceláře zabývající se dotačním poradenstvím. Hlavní náplní práce je administrativa na projektech ve vzdělávání, administrace výběrových řízení a asistence při administraci investičních projektů.Pracovní úvazek je na 0,2 – 0,5 (dle možností a dohody). Možná je dohoda pracovní doby. ...

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE Upřesňující informace k místu: Jedná se o admin. pracovníka v prodejně automobilů Kia v Mostě v Souši tj. zpracovávání administrativních dokumentů spojených s prodejem vozidel a jejich evidencí. Znalosti v oboru automobilového průmyslu jsou vítány, ale ne nutností. Praxe v autosalonu předností. Požadujeme: - znalos ...

  • Administrativní pracovnice

    Životopisy posílat na e-mail: slavik@csp-brno.cz Do stomatologického centra v Brně přijmeme administrativní pracovnici. Podmínkou je dokonalá znalost ruštiny a ukrajinštiny. Nástup nejlépe od 1.8.2017 Místo výkonu práce: Brno, Palackého 19a souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Administrativní pracovník

    místo výkonu práce: Žatec, nám. Svobody 55 Administrativní pracovník do kanceláře: zadávání objednávek, kontaktování našich zákazníků, kontrola zásilek atd. Po zaškolení odměny za zadávání 2-3 tis. Životopisy posílejte na email: prace@ctscz.cz Do předmětu uveďte: ADP Žatec

  • Referent/ka státní správy a samosprávy odboru správních činností a živnostenský úřad, MěÚ Rychnov nad Kněžnou

    VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, podmínky a náležitosti přihlášky do výběrového řízení na www.rychnov-city.cz. Termín pro podávání přihlášek je do 19.10. 2017. Bližší či doplňující informace podá vedoucí odboru Jaroslav Duška. - zajišťování agendy řidičů a řidičských průkazů - vzdělání min. SŠ s maturitou - znalost práce na PC /Word, Excel, In ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce : U Sluncové 666/12a, Praha 8 - Karlín Způsob prvního kontaktu : e-mailem - study@unischod.cz Kontaktní osoboa : paní Margarita Kress

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce : U Sluncové 666/12a, Praha 8 - Karlín Způsob prvního kontaktu : e-mailem - study@unischod.cz Kontaktní osoboa : paní Margarita Kress Upřesňující informace : podružná činnost, jednoduchá práce s dokumenty, doplňková práce v kanceláři.

  • Vrchní referent/rada - finanční kontrolor, KrP Plzeň

    Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na https://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslušným místem pracoviště a Č. j. UPCR-2017/84227-78099815“. Posuzovány budou žádosti[1] o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Životopis zasílejte na e-mail: kveta.topinkova@orangeplzen.cz Požadavky: výborná znalost práce s PC, komunikativnost, časová flexibilita, rychlost Náplň práce: práce s PC v ekonomickém programu, tvorba příjemek a výdejek zboží ve skladu, tvorba sestav, kontrolní činnost, archivace dokladů, příjem telef.objednávek, vyřizování reklamací. Výše mzdy: 1 ...

  • Asistentka účetního oddělení

    místo výkonu práce: Hlubanská 741 Podbořany vhodné pro absolventy, zkrácený úvazek Společnost zabývající se prodejem a servisem vozů Škoda a servisem vozů Volkswagen přijme do pracovního poměru na poloviční úvazek ASISTENTA/TKU ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ. Pracovní doba od 8 do 12 hod od pondělí do pátku. Místo vhodné i pro absolventy, nicméně praxe v oboru ...

  • Konzultant/-ka pro reklamu a média

    KONZULTANT/-KA PRO REKLAMU A MÉDIA - PP nebo DPP na dobu neurčitou od 1.10.2017 - Náplň práce: realizace předem sjednaných schůzek s klienty, aktivní práce v terénu, prodej služeb online marketingu, obchodní rozvoj svěřeného regionu - Požadujeme: ÚSV - Nabízíme: flexibilní pracovní doba, nadstandartní platové ohodnocení, motivační programy, firemní ...