Nabídka práce administrativní pracovník

547 aktuálních volných míst

  • Administrativní podpora obchodu

    Vaše životopisy posílejte na e-mail pavel@lamda.cz, "Administrativní podpora obchodu". na zkrácený pracovní úvazek (20hod/týden). Náplň práce: Na pozici administrativního podpory obchodu hledáme nového kolegu/kolegyni, který je pečlivý, zodpovědný a má logické uvažování. Jeho úkolem bude administrativní podpora obchodního oddělení, zadávání objedn ...

  • Administrativní pracovník/ samostatný referent

    Zaměstnavatel: Eva Brüningová Pohanková (IČ 88715141) Místo výkonu práce: Česká Lípa Kontakt: pohankova@perma.cz NEDOSTAVOVAT SE NA PROVOZOVNU!!! Kontakt pouze e-mailem!!!! Prosíme o zaslání stručného motivačního dopisu, životopisu, maturitního vysvědčení a posudku od posledních zaměstnavatelů Hledáme samostatného referenta - člověka, který: o ...

  • Admnistrativní pracovník/ce v recepci

    Pozice:administrativní pracovník/ce v recepci Dvousměnný provoz: 6:00 – 14:30, 9:30 – 18:00 hod Co Vás na této pozici čeká: - Vyřizování běžné administrativní agendy (faktury, pošta, účtování pokladny) - Práce na PC (Word, Excel, BYZNYS, interní systémy) - Využití firemního vozu (vyzvedávání a odvoz návštěv, úřady, drobné nákupy) - Práce na dvě smě ...

  • Administrativní pracovník/ice ve školní kuchyni

    Jedná se o administrativního pracovníka ve školní kuchyni. Práce na počítači. Znalost programu VIS Plzeň výhodou. Zpracování a vyřizování objednávek. Příjemky, výdejky. Administrativní vedení skladu potravin. Praxe ve školním stravování výhodou. Bližší informace u vedoucí školní kuchyně - tel. 567563575.

  • Pracovník/ce přípravy PD

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky. (pracovní dny 7-16 hod.) NÁPLŇ PRÁCE: " Vyřizování smluv o smlouvě budoucí na věcné břemeno " Osobní kontakt s koncovými uživateli elektrické energie " Spolupráce s vyřizováním s orgány státní správy a se správci inženýrských sítí " Spolupráce při tvorbě projektové dokumentace včetně její kompletace s odpov ...

  • Administrativní pracovník

    - psaní všemi deseti, základní znalosti programu Excel, ovládání internetového vyhledávání, trpělovost Práce určena pro OZP !!!

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkou práce: Hlávkova 5, Ostrava Žádosti s životopisem prosíme zasílejte na e-mail. DPP / DPČ Přijmeme na zkrácený pracovní úvazek cca 6hod týdně administrativního pracovníka. Požadujeme znalost práce s PC a alespoň částečnou znalost práce s ekonomickým systémem Pohoda nebo jiným. Vaší náplní práce bude vystavování faktur, zpracování ...

  • Administrativní pracovník/ce

    pracoviště Kroměříž - SŠ vzdělání, praxe v oboru výhodou nikoli podmínkou, komunikační dovednosti - Nabízíme: možnost pružné pracovní doby dle dohody, bezplatný systém zaškolení, firemní benefity (firemní tarif, notebook, automobil, tiskárna, atd.) - Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: pracevkromerizi@post.cz ...

  • Asistent/ka jednatele

    Doporučenku ÚP uplatnit PO - PA od 8,00 - 9,00 hod., životopis sebou. Místo výkonu práce - E.B.J.-produkt s.r.o., K. Marxe č.p. 1689, 431 11 Jirkov 1 Požadujeme - ochota učit se novým věcem, pečlivost, spolehlivost, trestní bezúhonnost vhodné pro absolventy, praxe min. 1 rok, perfektní znalost německého jazyka - na komunikativní úrovni. Nabízím ...

  • Administrativní pracovník/ce - OZP

    Místo výkonu práce: Polanecká 803/72, Svinov, 721 00 Ostrava 21 V případě zájmu volejte na tel.: 731 699 722 nebo pošlete životopis na e-mail: info@selllot.cz Vyhrazeno POUZE pro OZP. Požadavky: Práce s PC - MS Office, ŘP sk. B výhodou, znalost AJ na komunikativní úrovni.

  • Administrativní asistent(ka)

    23.1/5.1.2017 - komunikace a vyřizování na státních institucích. SŠ, vhodné i pro absolventy (zaškolíme), znalost MS Office, ŘP sk. B, znalost účetnictví výhodou, zkušenosti s vínem výhodou, reprezentativní vystupování. Pružná prac. doba. KONTAKT: Hicl Lukáš, e-mail: lukas.hicl@buenosvinos.cz Místo výkonu práce: Velké Bílovice ...

  • Administrativní pracovník

    místo výkonu práce : Horní Benešov Práce zahrnuje vedení skladové evidence (příjem, výdej materiálu, fasování pracovníky montáže), správa a vyřizování objednávek, vyřizování dobropisů, reklamací, zápočtů, evidence nářadí, montážních listů, PHM, fakturace zakázek, příprava podkladů pro účetní, běžné administrativní úkony. Praxe v administrativě a ...

  • Asistent/ka kanceláře

    Požadovaná profese: Asistentka kanceláře Pracovní náplň: Kancelářské práce asistentky kanceláře v oblasti realit a finančních služeb Požadujeme: Svědomitost, Samostatnost, Výborná znalost ČJ, Chuť dosáhnout úspěchu v profesním životě, Týmového ducha, Kreativitu, Cílevědomost, ŘP výhodou, Více na osobní schůzce Nabízíme: Zázemí celosv ...

  • Administrativní pracovník/-ice - fakturant/-ka

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - FAKTURANT/-KA - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: vystavování faktur, komunikace se zákazníky, naskladňování zboží - Požadujeme: úplné SŠ vzdělání s maturitou, znalost práce na PC, základy účetnictví, komunikativnost, časovou flexibilitu, samostatné myšlení, spolehlivost, řidičský průkaz sk. B ...

  • Training on the job (administrativní pracovník)

    Vhodné pro čerstvé absolventy. Mzda bude upřesněna při nástupu. Požadavky: slušné jednání, vystupování, flexibilita, znalost NJ nebo AJ nutná Nabízíme: firemní benefity, pružnou pracovní dobu.