Nabídka práce administrativní pracovník

598 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovníci

    Kontakt nutný e-mailem. Znalost německého jazyka je vítána, není však podmínkou. Na pracovní pozici bude probíhat zaškolení. Volné místo je vhodné i pro osobu se zdravotním znevýhodněním. Pracovní dobu a druh pracovního poměru lze sjednat dle dohody. Výše mzdy dle dohody. Možnost poskytnutí bytu a služebního auta pro uchazeče mimo Klatovy. ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracovní místo je vhodné i pro absolventy. Pracovní náplň: - bežná administrativní agenda - komunikace se státními institucemi - zakládání získaných informací do systému - zpracovávání dat, apod. - pevná pracovní doba od 8-16:00 hod. Požadavky: - SŠ vzdělání humanitního/ekonomického směru - vysoké pracovní nasazení, samostatný a aktivní přístup, sc ...

  • Administrativní pracovníci/ce - telefonisté

    Pracovní místo je vhodné i pro absolventy. Pracovní náplň: - komunikace s dlužníky - zpracovávání dat, získaných informací, apod. - pevná pracovní doba 8-16:00 hod. Požadavky: - SŠ vzdělání - vysoké pracovní nasazení, samostatný a aktivní přístup, schopnost rychlého učení, samostatného myšlení a uplatnění poznatků v praxi - komunikativnost, dobrá ...

  • Asistent/ka

    ASISTENT/KA - Místo výkonu práce: Komárov. Upřesňující informace: minimálně střední všeobecné vzdělání, možnost na zkrácený úvazek. Požadavky: řidičský průkaz sk. B. Náplň práce: administrativní činnost, vedení agendy v oblasti energetiky, přijímání, zpracování a evidence objednávek, objednávky a nákup elektro materiálu, návrhy na řešení problémů v ...

  • Administrativní pracovník/ce

    KO: Kamil Kopp, mob. 604 256 645 Jedná se o pozici administrativní síly, prodejního asistenta a rozpočtáře. Podmínkou znalost fakturace, dobrá znalost programu Word a Excell.

  • Administrativní pracovník/ce

    Náplň práce: vyřizování dotací, marketingová činnost Hlásit se telefonicky nebo zasílat životopis na email info@kotlesykora.cz

  • Odborný zaměstnanec/zaměstnankyně oddělení mládeže, sportu a zaměstnanosti odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu krajsk

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 13. dubna 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetových ...

  • Referent/ka sociálních věcí oddělení sociálního zabezpečení Odboru sociálních věcí a zdravotnictví MěÚ Brandýs nad Labem-Stará B

    Místo pracoviště: - pracoviště oddělení sociálního zabezpečení Odboru sociálních věcí a zdravotnictví MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy a samosprávy na úseku sociálních věcí a zdravotnictví. - Zájemci, kt ...

  • Administrativní pracovník - fakturant/ka

    Požadujeme: zodpovědnost, flexibilitu, uživatelská znalost na PC praxe min. 2 roky. Nabízíme: zaměstnání na dobu neurčitou. Způsob prvního kontaktu: zaslat profesní životopis na e-mail - sekretariat@agrotechnika.cz nebo telefonicky. Adresa pro osobní jednání s uchazeči: Vrutice 83, 411 47 Polepy.

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracovní poměr na dobu neurčitou. Znalost AJ nebo NJ výhodou. První kontakt na e-mail. adrese: oldrichtransport@gmail.com

  • Sjednatel/ka v administrativě

    Rozšiřujeme náš pracovní tým a nabízíme volné pracovní místo v oblasti administrativy, pracovní pozice - sjednatel/ka. Požadujeme: ovládání PC (Word, Excel, email, internet), komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti, spolehlivost, příjemné vystupování, AJ aktivní slovem i písmem výhodou. Náplň práce: komunikace s obcemi a úřady ČR, kom ...

  • Asistenti ekonomického oddělení

    Místo výkonu práce: Židněves č.p. 116 294 06 Březno u Mladé Boleslavě Prvotní kontakt: telefonicky: 326 375 500 nebo emailem: prace@vyrtych.cz Práce vhodná pro absolventy středních škol ekonomického směru. Zaměstnanecké výhody: příspěvek na penzijní/životní pojištění.

  • Administrativní pracovník/-ice

    DPP, možnost změny na PS Požadujeme - znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), ŘP sk. B výhodou, praxe výhodou. Náplň práce - zakládání účetních dokladů, fakturace, příprava podkladů pro smlouvy, administrativní činnost,... Životopis zaslat na e-mailovou adresu: info@ruszo.cz Pracoviště: Třinec

  • Administrativní pracovník/-ice s aj

    Požadujeme - perfektní znalost AJ slovem i písmem, znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), znalost PJ nebo jiného jazyka výhodou, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, praxe výhodou. Náplň práce: zákaznická podpora - komunikace s dodavateli a zákazníky prostřednictvím e-mailů a telefonátů, editace objednávek, poskytování informa ...

  • Administrativní pracovník/ce expedice

    Kontakt: POUZE e-mailem: cervenkova@bohemiamz.cz; rysova@bohemiamz.cz Mzda: 12 500,- + 20% prémie Pracovní doba: 6-14.30 hod Základy práce na PC, spolehlivost, samostatné jednání, práce s lidmi, flexibilita, vhodné pro ženy.