Nabídka práce administrativní pracovník

770 aktuálních volných míst

  • REFERENT ODBORU KONTROLY A INTERNÍHO AUDITU Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup je možný ihned, příp. dle dohody. Platová třída 10 se základním tarifem v rozpětí 18.810 Kč až 28.320 Kč (podle zápočtu let odborné praxe), poskytnutí zaměstnaneckých výhod garantovaných kolektivní smlouvou úřadu a ostatních složek platu po zapracování. Předpoklady: Úředníkem se může stát fyzická osoba, kte ...

  • REFERENT ODBORU KONTROLY A INTERNÍHO AUDITU Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup je možný ihned, příp. dle dohody. Platová třída 9 se základním tarifem v rozpětí 17.360 Kč až 26.110 Kč (podle zápočtu let odborné praxe), poskytnutí zaměstnaneckých výhod garantovaných kolektivní smlouvou úřadu a ostatních složek platu po zapracování. Předpoklady: Úředníkem se může stát fyzická osoba, kter ...

  • REFERENT ODDĚLENÍ ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ na odboru hlavního architekta Magistrátu města Liberec

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup je možný ihned, případně dle dohody. Platová třída 11. se základním tarifem v rozpětí 20.450 Kč až 30.750 Kč (podle zápočtu let odborné praxe). Poskytnuty budou i ostatní složky platu a zaměstnanecké výhody garantované kolektivní smlouvou. Předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE-referent/ka oddělení nabídek

    Náplň práce: administrativní podpora při přípravě nabídek Požadavky: znalost práce na PC, ŘP sk. B, znalost Nj nebo Aj výhodou, pečlivost Nástupní mzda od 22000,- Kč dle praxe Zaslat strukturovaný životopis e-mailem

  • Administrativní referent/ka

    Náplň práce: Zadávání dat do interního systému zejm. nahrávání obchodních případů, jejich tisk a kompletace a evidence v systému. Komunikace se sklady a dopravci vč.příslušné evidence v systému. Komunikace s obchodními partnery. Korespondence. Pokladna.Tvorba jednoduchých konstrukčních nabídek na plastové a hliníkové systémy popř. příslušenství. A ...

  • Administrativní referent/ka

    Náplň práce: Zadávání dat do interního systému zejm. nahrávání obchodních případů, jejich tisk a kompletace a evidence v systému. Komunikace se sklady a dopravci vč.příslušné evidence v systému. Komunikace s obchodními partnery. Korespondence.. Administrativní úkony související s běžným provozem. Zaměstnanecké výhody: stravenky ...

  • Administrativní pracovník

    požadujeme středoškolské vzdělání, Anglický jazyk - komunikativní úroveň nutností, pečlivost, flexibilita. Jedná se o zástup za MD na dobu určitou - 2 roky, prozatím zkrácený úvazek (08:00 - 12:00 hod.), v budoucnu možný nárůst úvazku na 6 hod., popř. plný pracovní úvazek v horizontu přibližně 1 roku. Náplň práce: administrativní práce spojené s ch ...

  • Asistentka obchodního oddělení

    msíto výkonu práce: Husova 284 Lenešice znalost MS office vhodné i pro absolventy i osoby zdravotně znevýhodněné kontakt: 777737360, e-mail: pavel.kozeluh@rulyt.cz

  • Administrativní pracovník/-ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup možný ihned - Požadujeme: ÚSO vzdělání, zkoušku psaní na stroji, znalost práce s PC, znalost práce s datovými schránkami, bezúhonnost - Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky - V případě zájmu nás kontaktujte telefonikcky. Kontaktní osoba: JUDr. Dvořáčková, tel. ...

  • Asistent/-ka prodeje

    ASISTENT/-KA PRODEJE - PP na dobu neurčitou, nástup dle domluvy - Náplň práce: vedení samostatné pokladny (příjem = tržby, výdej = spotřební materiál, PHM apod.), péče o zákazníky, příjem došlé pošty, příjem telefonních hovorů (přepojování, objednávání zákazníků, spokojenost zákazníků apod.) Více informací při osobním pohovoru - Požadujeme: SŠ s ma ...

  • Administrativní pracovník/-ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: práci s PC, znalost SW ARCHICAD, znalost angličtiny výhodou, řidičský průkaz skupiny B výhodou - Nabízíme: zajímavou a tvůrčí práci, kariérní růst, osobní a lidský přístup. Atelier je moderně a designově vybaven; účast na školeních dle výběru; zajímavé finanční o ...

  • Pracovník/-ice do obchodního oddělení/administrativy

    Firma IBS Scherer je výrobcem a dodavatelem mycích stolů k čištění dílů a odmašťování povrchů, stejně jako čisticích kapalin "Made in Germany". Vybavuje dílny v údržbě a výrobě všech oborů kompletním řešením pro čištění drobných dílů od olejů a mastných nečistot. K posílení svého obchodního týmu hledá do dceřiné společnosti IBS Scherer Czech s.r.o. ...

  • Back office - obchod

    21.2.2018 - vyřizování objednávek v informačním systému SAP, příprava dokumentace, vedení agendy zákazníků. SŠ, i absolvent, aktivní znalost AJ (C1). KONTAKT: zaslat životopis přes web. stránky http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis Místo výkonu práce: Břeclav - Poštorná

  • Koordinátor/ka výstav

    Organizace veletrhů a výstav + přímá účast a prodej, služební cesty v rámci ČR. Požadujeme SŠ, práce s PC, řidičský průkaz skupiny B, aktivní osobnost, reprezentativní vystupování, spolehlivost, pečlivost a flexibilita.

  • Administrativní pracovník/ce - manažer/ka

    Pracoviště: Brandlova 1685/9, Moravská Ostrava Kontakt e-mailem: positiv@maxpositiv.cz Náplň práce a požadavky: Administrativa firmy: -nákup a evidence spotřebního materiálu -příjem a rozdělování pošty vč. elektronické -vedení a archivace provozní amdinistrativy -osobní a telefonická komunikace s klienty -pomocná akvizice -správa sociálních sítí ...