Nabídka práce administrativní pracovník

651 aktuálních volných míst

  • Prodejce/administrativa

    Náplní pracovní pozice je prodej dřevomateriálu ve firemní prodejně, zpracovávání nabídek/poptávek, nákupy zboží, jednání s dodavateli, skladové hospodářství, administrativní odpisy materiálu atd. Požadujeme odolnost vůči stresu, pečlivost, osobní zodpovědnost. První kontakt emailem či telefonicky! Pozice je vhodná i pro absolventy bez praxe! ...

  • Úředník/úřednice - referent/ka úseku ochrany ZPF oddělení ekologie krajiny, lesního hospodářství a zemědělství Odboru životního

    Místo pracoviště: - MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: komplexní výkon státní správy na úseku ochrany zemědělského půdního fondu. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené ...

  • Úředník/úřednice - referent/ka úseku ochrany přírody oddělení ekologie krajiny, lesního hospodářství a zemědělství Odboru životn

    Místo pracoviště: - MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: komplexní výkon státní správy na úseku ochrany přírody. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mo ...

  • Úředník/úřednice - referent/ka úseku ochrany ovzduší a odpadového hospodářství oddělení vodního hospodářství a ochrany prostředí

    Místo pracoviště: - MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: komplexní výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší a odpadového hospodářství. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky st ...

  • Úředník/úřednice-referent/ka Odboru obecní živnostenský úřad MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

    Místo pracoviště: - pracoviště Odboru obecní živnostenský úřad MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku živnostenského podnikání a evidence zemědělských podnikatelů ...

  • Asistentka prodeje

    Oblíbená pobočka v Poděbradech se rozšiřuje a přijme do svých řad novou asistentku prodeje. Náplň práce: obsluha pizzerie, pomocná příprava v kuchyni, obsluha telefonu Požadujeme: zejména chuť do práce, příjemné vystupování, stresovou odolnost vůči nahromaděným objednávkám, pracovitost, serióznost, cit pro úklid a velkou spolehlivost, řidičský průk ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Nástup možný IHNED. Požadujeme: znalost účetního systému POHODA podmínkou; práce s pokladnou, znalost MS Office; velmi dobré komunikační schopnosti. Nabízíme: služební notebook, telefon s neomezeným voláním. Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na email: personalista@renosteel.cz; - telefonicky na čísle 770 149 417 - paní Eva Žůrk ...

  • Koordinátor projektu PaR ( práce a rodina )

    Koordinátor projektu PaR - práce a rodina, který zajišťuje věcnou stránku realizace projektu. Náplní práce je řešení věcných problémů při naplňování cílů projektů, poskytování odborných stanovisek k výstupům. Připravuje, realizuje a koordinuje klíčové aktivity. Motivuje a aktivizuje cílovou skupinu zapojenou do projektu. Orientace v sociální proble ...

  • Zapisovatel/zapisovatelka

    Zapisovatel/zapisovatelka - vzdělání středoškolské. Pracoviště Český Krumlov. Prac. poměr na dobu určitou, nástup od 1.1.2018, prac. úvazek plný, prac. doba jednosměnná. Mzda od 16.400,-- - 22.170,-- Kč hrubého. Požadavky: plná svéprávnost k právním úkonům, výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, znalost českého pravopisu a gramatiky, zákla ...

  • Referent/ka

    z: 22.11.2017 Jsme firma podnikající v automobilovém průmyslu. Naší hlavní činností je dovoz i výroba různých druhů těsnění pro automobilové společnosti jako jsou například PLAKOR či Hanwha. Hledáme nového člena týmu, který by měl pozitivní a aktivní přístup k práci. Podmínkou je znalost angličtiny minimálně na úrovni B2 - středně pokročilý (aktivn ...

  • Administrativní pracovník v internetovém obchodě

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK V INTERNETOVÉM OBCHODĚ Kontakt: pí Dagmar Karásková, e-mail: dagmar.karaskova@kokiskashop.cz Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Vašem nadše ...

  • Administrativní pracovník, pracovnice

    Do stomatologického centra v Jilemnici přijmeme administrativní pracovnici, pracovníka. Podmínkou je dokonalá znalost ruštiny a ukrajinštiny. Nástup nejlépe od 1. 1. 2018 kontakt: e-mailem

  • Administrativní pracovník/-ice ve škole

    Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, organizační a komunikační schopnosti, znalost práce na PC, praxe na obdobné pozici výhodou. Žádost o pozici + životopis zaslat nejpozději do 15. 12. 2017 na e-mailovou adresu: skola@zsmostyujablunkova.cz Pracoviště: Hrčava

  • Administrativní pracovník/ce (e-shop)

    Administrativní činnost, provoz internetového obchodu, komunikace s dodavateli, práce se sociálními sítěmi atd. SŠ vzdělání, výborná znalost ČJ (gramatika), vyjádřovací schopnosti, logické uvažování, pečlivost, základy AJ. Stravenky. Kontakt e-mailem.

  • Rferent/ka zákaznického oddělení

    Práce v zákaznickém centru a každodenní osobní, e-mailová a telef. komunikace se zákazníky, nutná znalost PC (MS Office, Internet), středně pokročilá znalost AJ slovem i písmem, psaní všemi deseti, příjemné vystupování, zodpovědnost, chuť učit se novým věcem, znalost oboru energetiky výhodou, sick days, 25 dní dovolené, relax. místnost v rámci prac ...