Nabídka práce administrativní pracovník

677 aktuálních volných míst

  • ADMINISTRATIVNÍ REFERENT-ASISTENT PROJEKTOVÉ KANCELÁŘE na odboru strategického rozvoje a dotací

    Pracovní poměr na dobu na dobu určitou 1 rok s předpokladem změny pracovního poměru na dobu neurčitou. Nástup je možný ihned, příp. podle vzájemné dohody. Platová třída 8. v tarifním rozpětí 14.540,- Kč až 21.920,- Kč (podle zápočtu let odborné praxe) s poskytnutím dalších pohyblivých složek platu po zapracování a zaměstnaneckých výhod garantovanýc ...

  • Odborný zaměstnanec/zaměstnankyně oddělení mládeže, sportu a zaměstnanosti odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu krajsk

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 9. června 2017 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na internetových ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadavky: základy účetnictví; znalost programu POHODA výhodou Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: chantur@imit.cz; - telefonicky na čísle 777 711 400 - pan Chantúr

  • Administrativní pracovník/ce, učitel/ka

    Studijní centrum BASIC pomáhá dětem s učením již 15 let a najdete nás na 26 místech v České a Slovenské republice. Pomohli jsme již 8000 dětem s potížemi s učením. Pomocí individuálního přístupu pracujeme s dětmi formou specializovaného doučování. Přispíváme k lepší kvalitě vzdělávání dětí a zlepšujeme tak jejich budoucnost. Hledáme šikovného koleg ...

  • Administrativní pracovníci

    Pro naši společnost hledáme vhodné kandidáty na pozici Projektový koordinátor. Společnost se zabývá vypořádáním majetkoprávních vztahů k pozemkům, stavbám a jiným nemovitostem ve fázi výstavby ale i vypořádáním staré majetkoprávní zátěže (např. výkupy pozemků pod již existujícími komunikacemi). Nejedná se o činnosti realitních kanceláří. Co od Vás ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pouze pro OZP. Práce na dohodu, výpomoc v kanceláři na 4 hodiny denně, později možné rozšíření pracovního úvazku a možnost trvalého pracovního poměru. První kontakt na e-mail. adrese: rentBrno1@gmail.com, případně na tel. 734 579 576.

  • Administrativní pracovník

    Administrativní pracovník - vzdělání středoškolské. Pracoviště Hůrka. Prac. poměr na dobu určitou s možností prodloužení, prac. úvazek zkrácený, prac. doba jednosměnná. Nástup ihned. Mzda 7.000,-- Kč hrubého. Kontakt: 602 362 442 p. Vitoušek.

  • Všeobecný administrativní pracovník

    25.5.2017 - zpracování podkladů pro výrobní a nákupní oddělení, zadávání dat do ERP systému, tisk výkresové dokumentace. SŠ vzdělání, technického směru výhodou, znalost práce v MS Office, znalost AJ na komunikativní úrovni, schopnost práce v ERP systému (po zaškolení), zkušenost s ERP systémem výhodou, základní znalost čtení tech. dokumentace výhod ...

  • Obchodní asistent-ka pro maloobchod a velkoobchod

    A11 25/5/2017 směny - střiídání PO-PÁ 10 - 18 hod., víkendy 10-17 hod. Český výrobce matrací SNOOZE s.r.o. přijme obchodní asistentku pro maloobchodní a velkoobchodní činnost. Místo výkonu práce prodejna SNOOZE značkové spaní ve Frýdku Místku (OC Paráda, ul. Dobrovského 3680). Náplň práce pro maloobchod: prodej ložnicového nábytku/matrací a po ...

  • Přípravář staveb

    Výhodou je úplné střední odborné vzdělání s maturitou - obor stavební, nebo praxe v oboru minimálně 2 roky. Požaduje se znalost výkresové dokumentace, znalost programu RTS výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou První kontakt e-mailem ! info@kwm.cz, kwm.prace@seznam.cz

  • Administrativní pracovník/ce - fakturant/ka

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - FAKTURANT/KA POŽADUJEME: Minimálně SŠ vzdělání s maturitou ekonomického zaměření. AJ na komunikativní úrovni, výborný psaný projev v ČJ, zodpovědnost, loajálnost, preciznost, příjemné vystupování, aktivní přístup k práci, logické myšlení, výbornou znalost práce na PC - Microsoft Office (Word, Excel) samozřejmostí, zn ...

  • Administrativní pracovník-ce

    A11 25/5/2017 vedení skladové evidence, fakturace přijaté - vydané, pokladny, archivace, komunikace se zákazníky a dodavateli, znalost problematiky DPH Výhodou je znalost ekonomiky a účetnictví, komunikativní, příjemné vystupování i absolvent Životopis zaslat e-mailem.

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt: předem telefonicky, e-mailem: prodej@ccinternet.cz Komunikace se zákazníky, pokladní činnost, vystavování smluv.

  • Administrativní pracovník/ce rehabilitací - rozpis procedur

    Kontakt:předem telefonicky 7-14.30 hod na tel. čísle: 352 511 124, 352 511 106 Pracovní doba: 6.30 - 15.00 hod Znalost RJ,NJ a AJ výhodou, očekáváme příjemné vystupování, flexibilitu, organizační schopnosti, velmi dobrou znalost s PC, bezúhonnost. Zaměstnanecké výhody: Zvyšování či prohlubování kvalifikace, 5 týdnů dovolené, podnikové stravování. ...

  • Administrátor/ka e-shopu

    Náplň: příprava zboží určeného k prodeji, práce s databází, tvorba webového obsahu, komplexní práce v administrativním rozhraní Požadujeme: kreativita, zodpovědnost, pečlivost a smysl pro detail Nabízíme: motivující finanční ohodnocení, dynamický pracovní tým, jednosměnný provoz Životopis zasílat na e-mailovou adresu: betterdesign@email.cz a do pře ...