Nabídka práce administrativní pracovník

750 aktuálních volných míst

  • Referent/-ka oddělení strategického rozvoje fakulty a evropských projektů

    REFERENT/-KA ODDĚLENÍ STRATEGICKÉHO ROZVOJE FAKULTY A EVROPSKÝCH PROJEKTŮ - PP na dobu určitou 1 roku s výhledem prodloužení pracovní smlouvy, nástup možný ihned - Požadujeme: VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu nejlépe ekonomického nebo právního zaměření, příp. SŠ vzdělání obdobného charakteru s 3letou praxí v oblasti ...

  • Asistent/ka

    požadavky/ výhody: min. středoškolské vzdělání s maturitou (obor ekonomika nebo stavebnictví výhodou), řidičský průkaz sk.B, pracovitost, časová flexibilita, spolehlivost, ochota učit se nové věci, praxe výhodou, reprezentativní vzhled. Náplň práce: správa kanceláře, vedení agendy, administrace dokumentů, případně pomoc při přípravě staveb. Nabízím ...

  • Administrativní pracovník

    Podmínkou ! je statut OZP (invalidní důchod), pečlivost, znalost práce na PC, MS Office, prokazatelné základní znalosti nějakého účetního programu. Budete jen zadávat data do účetnictví a hlídat reklamace. Mzda od 8000 kč + osobní ohodnocení / 20 hod. týdně. SO+NE volné, 5 týdnů dovolená, práce ve středu města. Nabidky prosíme pouze emailem na vlka ...

  • Plánovač/ka údržby

    PLÁNOVAČ ÚDRŽBY Náplň práce: - Plánování a evidence údržby strojů a zařízení, sledování termínů a jejich včasné plnění - Sledování zásob ND a jejich plánování a zajišťování (SAP) - Zajišťování a evidence platnosti revizí strojů a zařízení - Spolupráce s ekonomickým oddělením – likvidace faktur - Vystavování požadavků (objednávek) na nákup (SAP) - P ...

  • Všeobecný administrativní pracovník

    - místo určeno pro OZP - provoz jednosměnný, dvousměnný, pružná pracovní doba Mzda dle pracovního úvazku, znalost práce na PC, WORD,EXCEL,email, internet základní znalost účetnictví- program Pohoda výhodou, komunikativnost - jednání s vedením společnosti, s dodavateli, odběrateli, uchazeči o zaměstnání

  • Zapisovatelé/lky

    Místo výkonu práce: náměstí Kinských 234/5, 15000 Praha 5, tel.: 257005425, e-mail: personalni@ksoud.pha.justice.cz náplň práce: vyhotovování dokumentů; obesílání účastníků řízení; vyhotovování protokolů v jednací síni; psaní na diktát; další administrativní práce

  • Koordinátor/ka projektu

    Náplň práce: • organizace projektů a služeb v oblasti dalšího vzdělávání • administrativní podpora lektorů, kontrola a kompletace administrativy • oslovování a motivace klientů, • komunikace s partnery a institucemi, zajištění zázemí pro výuku, • prezentace projektů a služeb • spoluúčast na přípravě, administraci a monitoringu projektů Požadujeme ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Pobřežní 249/46, Karlín, 186 00, Praha 8 Způsob prvního kontaktu: Telefonicky na číslo 731 118 104 (Pondělí 9:00 - 16:00, čtvrtek 9:00 - 16:00), nebo osobně na adresu U Bulhara 1611/3 (Každé pondělí: 16:00 - 17:00) Kontaktní osoba: paní Krystsina Budzko UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Otevírání, rozdělování a odesílání pošty. Kopírování ...

  • Obchodně technický asistent

    Životopis prosím zasílejte na email: mirek@ledsystem.cz Zabezpečená rozrůstající firma hledá do svého kolektivu asistentku(-a), která(-ý) by byla pravou rukou a podporou majitele a jednatele zajišťující chod firmy, pomoc při tvoření obchodních nabídek a dalších vizí firmy. Požadavky: - ÚSO vzdělání s maturitou - Řidičský průkaz sk. B - Znalost M ...

  • Všeobecný administrativní pracovník

    Náplň práce: komunikace se zákazníky a dodavateli, práce v účetním systému MS Dynamics NAV, fakturace, vyřizování objednávek. Požadujeme uživatelskou znalost MS Office/ LibreOffice, zodpovědnost, samostatnost. Vzdělání v ekonomickém oboru a předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou. Úvazek 4-8 hod/denně, ranní i odpolední směny, odměny od 85 ...

  • Pracovník obchodní administrativy (ENG, KOR)

    místo výkonu práce: U Prioru č.p. 804/3, 161 00 Praha 6 kontakt: Davidová Eliška, e-mail: panasiacz.eliska@gmail.com Vzdělání: odborné v obchodní administrativě Jazykové znalosti: plynulá korejština a angličtina, základy češtiny Velmi dobrá znalost korejských produktů Znalost práce s MS Office, základní znalost Českých účetních standard odolnost ...

  • Administrativní pracovník/ce, fakturant/ka

    Místo výkonu práce: Slezská Ostrava Kontakt: v případě zájmu zašlete svůjj životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mail: riedlova@scomplet.cz s uvedením telefonního kontaktu na sebe a do předmětu napsat název profese. Děkujeme za pochopení. Vybrané uchazeče budeme v nejbližší době kontaktovat. Pozice je vhodná i pro OZP. Požadavky: - st ...

  • Administrativní pracovník - ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - CE - DPP, DPČ, znalost práce na PC, komunikativnost, příjemné vystupování, vhodné i pro důchodce.

  • Administrativní pracovník/ce

    Kontakt: telefonicky, e-mailem: marketa.kostrounova@lindner-group.com Pracovní doba: Pružná pracovní doba - pevná část pracovní doby 9-16 hod Znalost NJ výhodou, práce s PC. Středoškolské vzdělání technického směru. Zaměstnanecké výhody: Příplatek na dovolenou, Vánoce, stravenky.

  • Administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Vodičkova 791/41, Praha 1 Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu info@visacz.ru Kontaktní osoba: pan Morozov Sergej UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Aktivní znalost anglického jazyka, aktivní znalost ukrajinského jazyka, aktivní znalost ruského jazyka.