Nabídka práce administrativní pracovník

579 aktuálních volných míst

  • Asistentka účetní, administrativní pracovník

    administrativní a pomocné účetní práce, nutná znalost práce na PC a MS Office, prosím zaslat životopis : fakturování@seznam.cz

  • Administrativní pracovník/-ice prodeje

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE PRODEJE - PP na dobu neurčitou, nástup od 1. 4. 2017 - Náplň práce: skladový příjem výdej zboží, vystavovaní faktur, kontrola pohybu zboží - Požadujeme: ÚSV vzdělání, zkušenosti s programem MONEY - Životopis zasílejte na email machackova@sans.cz.

  • Administrativní pracovník v polském jazyce

    Práce možná i z domova (homeoffice). Náplň práce: komunikace se zákazníkem v Polsku, e-mailem a telefonem. Požadujeme: znalost polského a českého jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1), časová flexibilita, pečlivost, pracovitost, samostatnost, ovládání práce na PC. První kontakt: e-mailem.

  • Asistent/ka jednatele / Administrativní pracovník/pracovnice

    Do našeho týmu (www.amilocar.cz, www.trendpark.cz) přijmeme člověka na pozici: Asistent/ka jednatele / Administrativní pracovník/pracovnice. Náplň práce: - komunikace se zákazníky a vedením firmy, - administrativa související s chodem kanceláře, - práce v účetním programu Pohoda (faktury přijaté, faktury vydané, objednávky), - zajištění smluvn ...

  • Asistent/ka ředitele

    Náplň práce: kompletní podpora ředitele společnosti, podpora finanční a HR manažerky, registrace plateb v účetním softwaru, příprava podkladů pro personální agendu, objednávání spotřebního a kancelářského zboží, služeb atd.; jednání s dodavateli společnosti, organizování firemních akcí, zajišťování služebních cest a další úkoly v oblasti adminisrat ...

  • Úředník/ úřednice

    Místo výkonu práce Přelouč. Pracovní náplň: agenda dotací a grantů Požadujeme: znalosti problematiky v oblastí dotací EU ve veřejné správě, 466094105, mestoprelouc.cz Nabízíme: dobré pracovní i platové podmínky, benefity pro zaměstnance Poznámka: všechny informace na telefonu 466094105 nebo web: mestoprelouc.cz

  • Asistentka projektového manažera

    Pracoviště: Budovatelská 872/51, 696 01 Rohatec. Jedná se o poloviční pracovní úvazek. Administrativní pozice, při které je velmi nutná telefonická komunikace, velmi dobrá znalost práce s ms office, dobrá znalost češtiny, příjemné vystupování Kontakt: E-mail: m.sedova@sedova.cz Telefon: Ing. Mgr. Marie Šedová, MBA., LL.M. 777 553 939 (po - pá od 9. ...

  • Administrativní pracovník - telefonní operátor

    Přijmeme zaměstnance na pozici asistent administrativy-telefonní operátor. Popis pracovní činnosti: - správa a archivace smluv, práce na PC (MS Office, interní databáze) - zákaznický servis (fakturace, řešení e-mailových požadavků, infolinka) Požadujeme: Dynamického, komunikativního a spolehlivého pracovníka, který se bude rád učit novým vě ...

  • Přípravář/ka

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: goncar@seznam.cz Místo výkonu práce - IRGON - EXPO s.r.o., Chomutovská č.p. 420, 431 11 Jirkov 1 Příprava pro danou stavební práci, inventarizace majetku, zásoby, předpříprava objednávek materiálu (nářadí) pro konkrétní stavbu.

  • Administrativní pracovník/ice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE - místo výkonu: Žebrák. Požadavky: samostatnost, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, flexibilita, schopnost učit se novým věcem a zorientovat se v sortimentu, odolnost vůči stresu, plné pracovní nasazení, praxe na obdobné pozici nutnná min. 1 rok, praxe v ekonomickém programu (znalost programu Pohoda výhodou), zákl ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Místo výkonu práce Přelouč Nástup možný IHNED. Pracovní náplň: oslovování zákazníků, fakturace, příprava podkladů pro účetnictví Zpracování pracovních výkazů, inventura, kontrola dodacích listů, vypracování prezentací Požadujeme: Dobré orientační schopnosti, odolnost vůči stresu, komunikativnost, flexibilita. Dobré znalosti PC Jazykové znalosti: ...

  • Administrativní pracovník /asistent kanceláře internetového obchodu/

    Požadavky: ÚSO s maturitou, perfektní pravopis, znalost polštiny na komunikativní úrovni (překlad popisu zboží z PJ do ČJ). Otevřenost v komunikaci se zákazníky, vstřícnost, dochvilnost, spolehlivost. Znalost účet. programu Pohoda výhodou. Náplň práce: Telefonická a mailová komunikace se zákazníky, objednávky, fakturace, jednoduché účetní výkony, v ...

  • Asistent v administrativě

    Místo výkonu práce: Václavské náměstí č.p. 802/56 Nové Město, kontaktní osoba: paní Vaníčková Markéta, e-mail: marketa@enginehome.cz. Požadavky: - požadujeme flexibilitu - pružná pracovní doba - výborná znalost AJ slovem i písmem - výpis z RT - uchazeči nejprve prosím kontaktujte paní Markétu Vaníčkovou na e-mailu: marketa@enginehome.cz. ...

  • Administrativní pracovník

    Telefonický a osobní styk se zákazníky, práce se zákaznickou databází a evidence objednávek. Vystavování průvodních dokladů - faktury, poštovní doklady, štítky ke zboží a balíkům. Práce s webovými stránkami a tvorba drobných letáků. Znalost účetnictví výhodou (vedení pokladny drobných příjmů a vydání).

  • Administrativní pracovník ZTP

    Rudolfovská 103, 370 01 České Budějovice Práce v kanceláři pro chráněnou dílnu- výhodou znalost dodacích listů, fakturace, programu vyraex, výborná znalost MS office. Příjemné vystupování zodpovědnost. Práce v kolektivu.