Nabídka práce administrativní pracovník

717 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovník/ice, asistent/ka

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail haasova@gared.cz nebo telefonicky PO - PÁ od 10:00 do 14:00 hod. - min. ÚSO - znalost práce na PC - MS Office, MS Windows, Excel, internet uživatelsky - znalost AJ na komunikativní úrovni - řidičský průkaz sk. B - praxe v oboru výhodou - samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, loajálnost, svědomitost, spolehl ...

  • Administrativní pracovník/nice

    MÍSTO VÝKONU: J. Nygrína č.p. 334, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 NÁSTUP MOŽNÝ IHNED POŽADUJEME: - obchodní nadání a zkušenosti s jednáním se zákazníky - zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost - časovou flexibilitu - příjemné vystupování a odolnost vůči stresu

  • Asistent/ka

    Pozice: asistent/ka Pracovní náplní je péče o zahraniční klienty na léčebných pobytech v České republice, tlumočení při návštěvách u lékaře, služby osobního řidiče a asistenta pro klienty a jejich rodinné příslušníky, kontakt se zdravotními zařízeními v zahraničí, zejména v oblasti Indie, Afriky a Perského zálivu Požadavky: řidičský průkaz sk. B, ...

  • Asistent/ka e-shopu

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: ales.kulich@kuldashop.cz Místo výkonu práce - Výměna-displeje.cz s.r.o., Mírové náměstí č.p. 116, 432 01 Kadaň 1 Požadujeme - reprezentativní a příjemné vystupování osobní i telefonické, samostatnost, spolehlivost, praxe v jednání s klienty, znalost PC, INTERNET, Office, Word, Excel, Outl ...

  • Zapisovatel/ka - administrativní pracovník/ice

    Přihlášky k účasti na výběrovém řízení posílat na e-mailovou adresu podatelna@osoud.rkn.justice.cz. Nástup možný ihned. Předpoklady: - SŠ vzdělání s maturitou - psaní všemi deseti prsty, státní zkouška ze psaní na stroji nebo klávesnici výhodou - trestní a morální bezúhonnost, diskrétnost Náležitosti přihlášky k účasti na výběrovém řízení: - s ...

  • Asistent/asistentka vedoucího do nízkoprahového zařízení pro uživatele drog

    Popis pracovní činnosti: - zadávání statistických dat do PC programu UniData, vedení statistik - aktualizace kontaktů, tvorba, množení, aktualizace informačních letáků a formulářů - úprava nástěnek a informací pro klienty - vedení skladového hospodářství, nákup a objednávání materiálu - administrativa spojená s provozem zařízení - pomoc při t ...

  • Administrativní pracovník

    Dvousměnný provoz: PO-PÁ: 5:30-14:00; 14:00-22:30. Ve spolupráci s personálním oddělením správa personální agedy směny a příprava podkladů pro mzdy. - vedení docházky - průběžné zadávání výkonů a jejich následná kontrola - spolupráce s personálním oddělením při nástupu nového zaměstnance/ukončení pracovního poměru Správa a plánování firemní dopr ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Administrativní práce (třídění faktur a dopisu, práce s klienty). Znalost RJ (pokročilé), Word.

  • Administrativní pracovník/ce

    Dobrá znalost práce na PC, ochota učit se novým věcem. Stravenky, prémie dle úspěšnosti. Nástup 1.9.2017 nebo dle dohody, zástup za MD. Kontak e-mailem: sticha@exekutorurad.cz

  • Technicko-administrativní pracovník/-ice

    TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE -PP na dobu neurčitou nástup možný ihned nebo dle dohody, pracovní doba 8-12 13-17 v Lubně u Nechanic -Náplň práce: práce na PC -Požadujeme: min. SOU, znalost práce na PC a solidní orientaci v automobilových dílech V případě zájmu zašlete životopis na e-mail adam_berger@volny.cz, případně volejte na tel. 60 ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE na příjem odpadů

    PP na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou, nástup od září nebo dle domluvy, pozice vhodná i pro absolventy Náplň práce: vážení a přejímání odpadů ve sběrně a výkupně druhotných surovin, nutná práce na PC, vyplácení hotovostí, různá administrace, zasílání bezhotovostních převodů Požadavky: pracovitost, max. spolehlivost (odpovědnost za svěř ...

  • Administrativní pracovník v technickém oddělení

    První kontakt telefonicky: Hálová Gabriela, tel.: 606 684 092 Po - Pá 6.00 - 15.00 e-mailem: halova@vskolin.cz osobně: po předchozí telefonické domluvě Požadujeme: Samostatnost, časová flexibilita, komunikativnost, pečlivost Vzdělání technického směru, řidičský průkaz sk.B, dobrý zdravotní stav trestní bezúhonnost Náplň práce : příprava staveb v ...

  • Fundraiser - PR pracovník,- ce

    Požadujeme: výborné komunikační schopnosti, výborná znalost českého jazyka, znalost metod fundraisingu a PR výhodou. Nabízíme: práce na zkrácený úvazek 0,5, flexibilní pracovní doba, možnost dalšího vzdělávání, zázemí stabilní organizace. Motivačn dopis a životopis zasílejte do 15.8.2017 na e-mail: asistentsluzby@pelhrim.cz ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Požadavky: znalosti Windows Office, základy účetnictví, schopnost komunikace, cílevědomost. Výhody: možnost firemního vozu. Hlásit se telefonicky v době 9 - 17 hod. nebo osobně.

  • Asistent/ka

    ASISTENT/KA - výborná znalost NJ a AJ podmínkou. HLÁSIT SE: Michal Dobrečevič email: dopharma@dopharma.cz