Nabídka práce administrativní pracovník

542 aktuálních volných míst

  • Pracovník do obchodního oddělení

    místo výkonu práce - Chotíkov ŘP sk. B

  • Administrativní pracovník s obchodním a ekonomickým zaměřením

    Náplň práce: zodpovědnost za nákup zboží, služeb a jakost (ISO 9001). Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Znalost německého jazyka výhodou. Praxe není podmínkou. Životopisy zasílejte ne e-mail: profiltr@yahoo.com

  • Administrativa - prodej

    Jedná se o prodej na provozovně, příjem zboží, příjem zakázek, inventury. Požadujeme: práce na PC (word - zpracovávat nabídky), flexibilita, ŘP skup. B Hlásit se telefonicky nebo zasílat životopis na email.

  • Zastupující pracovník/ce poboček

    Pracoviště: Nádražní 1701, 696 03 Dubňany. Požadavky: Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost, příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, perfektní zdravotní stav. Náplň práce: Zastupování pracovnic na všech pobočkách společnosti, po celém území ...

  • Administrativní pracovník - telefonní operátor

    Přijmeme zaměstnance na pozici asistent administrativy-telefonní operátor. Popis pracovní činnosti: - správa a archivace smluv, práce na PC (MS Office, interní databáze) - zákaznický servis (fakturace, řešení e-mailových požadavků, infolinka) Požadujeme: Dynamického, komunikativního a spolehlivého pracovníka, který se bude rád učit novým vě ...

  • Administrativní pracovníci

    Požadavky: znalost technické zaměření, znalost práce na PC, dobrá znalost JN nebo JA, Náplň práce: práce na PC, překlad a zadávání objednávek z JN, komunikace v JN nebo JA

  • Administrativní pracovník -fakturant

    Místo výkonu práce: Ledce 289 Předem telefonicky kontaktovat a domluvit schůzku. Požadavky: - AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Zaměstnanecké výhody: důchodové připojištění

  • Pomocný/á asistent/ka (administrativní pracovník/ce)

    Místo výkonu práce: Velký Luh 79, 351 35 Plesná. Pracovní poměr na dobu neurčitou na plný pracovní úvazek (možno i zkrácený - dle domluvy). Pracovní doba PO-PÁ 7:00-15:30hod. Vhodné i pro absolventy. Požadujeme: znalost němčiny na komunikativní úrovni (B1,B2), řidičský průkaz sk.B (aktivní řidič/ka) a znalost práce na PC (Word, Excel). Praxe výhodo ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo práce: Na poříčí č.p. 1045/22, Praha 1 e-mail: francis@icct.clinic Administrativní pracovník pro pomoc s prodejem a reklamou terapeutických výrobků firmy, komunikace se zákazníky, znalost angličtiny podmínkou, japonština - alespoň pasivní znalost.

  • Administrativní pracovnice

    Požadujeme: bezúhonnost, zodpovědnost Nabízíme: práce na HPP ve stabilní společnosti, možnost rozvíjet organizační schopnosti a profesně růst, zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na výsledcích práce, nástup možný ihned. První kontakt:. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na email : musilova.h@nerotrade.cz ov.5.12.16 ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Jedná se o dohodu o provedení práce nebo dohodu o pracovní činnosti !!! Místo výkonu práce: Lesní 6, 350 02 Cheb. Zkrácený úvazek 10 hod/týdně. Požadujeme: znalost NJ slovem i písmem, řidičský průkaz sk. B. Kontakt pro zájemce: e-mailem.

  • Asistent/ka ředitele závodu

    Pro závod Ústí nad Labem přijmeme jednoho nového kolegu/kolegyni na výše uvedenou pozici. Tato pozice je přímo podřízená řediteli závodu Ústí nad Labem, je vhodná pro muže i pro ženy. Jedná se o zástup za rodičovskou dovolenou. Pravidelné pracoviště U Dálnice 261, 403 39 Chlumec. Optimální nástup únor 2017. Pokud Vás zaujala výše uvedená nabídka, n ...

  • TRAINEE PROGRAM - budoucí prodejce hutního materiálu

    Představujeme renomovanou, obchodní, ryze českou společnost působící v oblasti prodeje hutních materiálů a všem, kteří doposud nenašli odpovídající pracovní uplatnění anebo absolventům nabízíme zajímavou možnost - osvojení si znalostí a dovedností v oblasti prodeje a komodit, které obchodujeme a tedy i zajímavou perspektivní pracovní pozici - zálež ...

  • Projektový/á manažer/ka pro fondy EU

    Požadujeme: - Flexibilita, kreativita, dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost - Jazykové znalosti a dovednosti: dobré formulační a stylistické schopnosti v českém jazyce - VŠ, ekonomické zaměření výhodou - Praxe v oboru : výhodou -Řidičské oprávnění sk. B Pracovní náplň - zpracování a administrace žádostí o dotaci (v programec ...

  • Administrativní pracovník/ce- Pouze pro OZP

    Požadujeme schopnost samostatně jednat, vysoce proklientský přístup a komunikativnost, výborně zvládnutou telefonicku komunikaci, pečlivost, čistý trestní rejstřík, Praxe s PC (Word, excel, ) Jedná se o práci v půjčovně zdravotnických pomůcek, kontakt se zákazníky, pomocné účetní práce, nabízíme kompletní zaškolení, profesní a odborný růst, ko ...