Nabídka práce administrativní pracovník

657 aktuálních volných míst

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce : Osadní 12a, Praha 7 Způsob prvního kontaktu : e-mailem - fuchs@aksfk.cz Kontaktní osoba : JUDr. Jan Fuchs Upřesňující informace : znalost ruského jazyka (na úrovni rodilého mluvčího), znalost anglického jazyka (aktivní - slovem i písmem), práce s PC, MS Office, Facebook, požadujeme flexibilitu, náplň práce : administativní prá ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK-CE (s technickým zaměřením)

    A16 24/5/2017 SŠ, dobrá znalost AJ, praxe min. 1 rok, znalost PC - Excel, pak přechod na HPP Kontakt - telefonicky, e-mailem.

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku, v případě osvědčení se možnost změny na dobu neurčitou, jednosměnný provoz - Místo je vymezené pro osoby se zdravotním postižením - Náplň práce: zakládání spisů, vedení agendy, jednání s klienty a úřady, příprava podkladů pro jednání, vyhledávání informací na intern ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Spa & Kur Hotel Praha, Ruská 27, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Možno i na dohodu o provedení práce. Možno i na dohodu o pracovní činnosti. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba (dle domluvy). Náplň práce: administrat ...

  • Odborný/vrchní referent/referentka v oddělení hygieny výživy

    24.5.2017 - zajištění státního zdravotního dozoru v provozovnách stravovacích služeb a obecně dozoru nad potravinami a pokrmy, plnění úkolů státní správy v ochraně veřejného zdraví, vč. výkonu státního zdravotního dozoru na úseku hygieny výživy, apod. SŠ, praxe v oblasti zdravotnictví a ochrany veřejného zdraví, znalost práce na PC (MS Office), ŘP ...

  • Administrativně - technický/á pracovník/pracovnice

    Pracoviště: Tovární č.p. 157, Velký Týnec. Vhodné i pro ZTP. Náplň práce: - identifikace a evidence skladových zásob - správa a evidence pohybů materiálu na svěřeném regionálním skladu - příprava a přiřazování materiálu k zakázkám - tisk a přiřazování požadované dokumentace a výkazů - další drobná administrativní práce Požadujeme: - ukončené střed ...

  • Asistentka zahraničního obchodu

    Nabízíme: dobré platové ohodnocení, možnost užívání služebního bytu, zaměstnanecké benefity.

  • Administrativní pracovník/ce

    Nástup možný IHNED. Pracovní doba od 08,00hod.. Náplň práce: vyřizování požadavků firemních zákazníků; příprava obchodních nabídek; komunikace se zákazníky; reporting; související administrativa; úzká spolupráce s manažerem; spolupráce individuálního nebo týmového charakteru. Požadavky: samostatnost; spolehlivost; časová flexibilita; pozitivní př ...

  • Administrativní pracovník

    Místo výkonu Jihlava, Srázná 19. Znalost ruského jazyka aktivně pro komunikaci se zákazníky, znalost práce na PC. Nutný 1.kontakt telefonicky, tel.: 777877780.

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    ADMINISTRATIVA - min. SŠ, NJ - aktivní podmínkou, vhodné i pro absolventy Hlásit se na e-mail: info@bonat.cz

  • Asistent/-ka - recepční

    Požadujeme - vynikající znalost českého jazyka, znalost AJ a NJ výhodou, pokročilá znalost práce na PC (MS Office), výborné organizační schopnosti, komunikace a prezentace na vysoké úrovni, samostatnost, smysl pro pečlivost a pořádek, znalost práce s grafickými programy výhodou. Náplň práce - zodpovědnost za řádný chod sekretariátu, nákup kancelářs ...

  • Asistent/ka realizačních služeb

    SAITECH s.r.o., hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici "Asistent/ka realizačních služeb" Popis pozice: Administrativní a organizační činnosti, komunikace s našimi zákazníky a dodavateli, objednávání a naskladnění zboží, fakturace, správa a tvorba dokumentů, úřady (pošta, atd.). Požadujeme: Samostatnost, flexibilitu, min. SŠ vz ...

  • Administrativní pracovník/nice se znalostí aj

    MÍSTO VÝKONU: Nádražní č.p. 55, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun POŽADUJEME: - znalost AJ - znalost práce na PC Kontakt: tel. v pracovních dnech 7 - 14 h

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Požadujeme: dobré komunikační schopnosti, znalost MS Office, Excel pokročile. Aktivní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, pečlivost, samostatnost. Nabízíme: příspěvek na stravování. V případě zájmu zasílejte své životopisy i s fotografií na uvedený email. Místo výkonu práce: Žehušice 21 ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    Nabízíme: motivující platové ohodnocení; možnost kariérního růstu; komplexní zaškolení, vzdělávání a kariérní rozvoj; firemní benefity; moderní, příjemné pracovní prostředí; možnost výkonu práce na DPP Požadavky: ochota učit se novým věcem; komunikativnost; středoškolské vzdělání; trestní rejstřík bez záznamu; řidičský průkaz sk. B; základy práce ...