Nabídka práce administrativní pracovník

688 aktuálních volných míst

  • Referent majetkové správy

    Požadované dovednosti: Středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, praktická znalost zatřídění majetku, uživatelská činnost MS Office (Word, Excel, Outlook) zkušenost s prací v programu ACE-EMA a POHODA výhodou. Důslednost, pečlivost, spolehlivost a flexibilita. Poznámka k volnému místu: (náplň práce, popis pozice). Odpovědnost za inventarizaci a ...

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: pí Alena Homolková, tel.: 724 883 153, e-mail: info@carix.cz Do kolektivu menší stavební firmy Carix s.r.o. hledáme kolegy na pozici administrativní pracovník. Požadujeme: ukončené středoškolské vzdělání, znalost práce na PC (email, word, excel, power point), řidičský průkaz sk. B, praxe v obdobném oboru výho ...

  • Asistent/ka obchodní referentky

    Pracoviště: Štěpaňáková 757/36, Ostrava - Kunčice Životopis s průvodním dopisem a označením "Asistent/ka obchodní referentky" zašlete na e-mail: prace@paradoxsteel.cz Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru, aktivní znalost anglického nebo německého jazyka, psaní na PC všemi deseti. Požadujeme schopnost jednání s lidmi, komunika ...

  • Asistent/ka ředitele s plynulou polštinou a češtinou

    Místo výkonu práce: Ostrava Mariánské Hory Kontakt: emailem s přiloženým životopisem a zprávou Jedná se centrální kancelář GUTY nacházející na adrese pracoviště. Pracovní náplň převážně tvoří : Hledání volných prostor pro zřízení restaurací. Komunikace s developery, provozovateli obchodních domů, projektanty a stavebními firmami a realizace proje ...

  • Administrativní činnost

    Místo výkonu práce: Ostrava Poruba Kontakt: emailem zaslat životopis Požadujeme: ŘP sk. B, anglický jazyk, práci na PC, komunikativnost

  • Kancelářský/-á pracovník/-ice

    Požadujeme - výborná znalost českého jazyka, rychlost a bezchybnost psaní na základě textu - znalost psaní všemi deseti, min. 1 rok jakékoliv praxe, výhodou praxe u notáře, soudu, v advokacii, u exekutorského úřadu. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: kucharik.notar@telecom.cz Pracoviště: Třinec

  • Samostatný referent

    Znalost práce na PC, znalost AJ (B1), kvalitní komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost a spolehlivost, řidičský průkaz sk. B. Možnost částečně flexibilní pracovní doby

  • ODBORNÝ/-Á REFERENT/-KA odboru investic a rozvoje Městského úřadu Broumov

    Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na funkci odborného referenta odboru investic a rozvoje Městského úřadu Broumov. Druh práce: správní činnosti na úsecích přípravy, realizace a hodnocení investic. Místo výkonu funkce: město Broumov. Platová třída: 9. - 10. (dle uznané odborné praxe). Předpokládaný termín nást ...

  • ODBORNÝ/-Á REFERENT/-KA odboru stavebního úřadu a územního plánování Městského úřadu Broumov

    Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na funkci odborného referenta odboru stavebního úřadu a územního plánování Městského úřadu Broumov. Druh práce: správní činnosti v agendách územního plánování a stavebního řádu. Místo výkonu funkce: správní obvod města Broumova, obce s rozšířenou působností. Platová třída: 9 ...

  • Poradce IPS v projektu „Podpora informačních poradenských středisek“, KoP Domažlice

    Pracovní poměr na dobu určitou - zástup po dobu pracovní neschopnosti, mateřské a rodičovské dovolené. Hlavní náplň činnosti: *Realizuje skupinové poradenství pro třídní kolektivy základních, středních škol, VOŠ a VŠ v regionu, individuální kariérové poradenství pro uchazeče, zájemce a veřejnost. Spolupracuje s pedagogy, výchovnými poradci a dalším ...

  • Administrativní pracovník/ce e-shopu

    Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - náplň práce: administrativní činnost v informačním systému spojená s provozem internetového obchodu, komunikace se zákazníky ( tel., email ) - požadavky: min. SŠ vzdělání, výborná znalost českého jazyka a gramatiky, dobré vyjadřovací schopnosti, logické uvažování, pečlivost a zodpovědnost, samostatnost - životopis ...

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - pracoviště Lázně Bělohrad. V případě zájmu zašlete profesní životopis na e-mail: nechanicky@pumr-ryba.cz, nebo volejte PO-PÁ v době od 9,00 do 16,00 hod na tel.: 724171885 p. Nechanický. Náplní práce jsou administrativní činnosti jako zpracování stazek, vyúčtování služebních cest, zpracování diet, zpracování pošty atd ...

  • Asistent/-ka vedení výroby

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail job@pewag.cz nebo telefonicky. Požadavky: - SŠ vzdělání (technického směru výhodou) - aktivní znalost AJ a NJ - znalost práce na PC - znalost řízení projektů výhodou - technické cítění - odolnost vůči stresu - řidičský průkaz sk. B Hlavní náplň práce: - komunikace s výrobními odděleními - zajišťování ubytován ...

  • Asistentka

    Pracovní poměr plný nebo zkrácený (dle dohody).

  • Konzultant/ka

    Životopisy zasílejte na e-mail ivo.muller@email.cz. Požadavky: praxe v oboru výhodou, komunikativnost, samostatnost, pracovitost, znalost práce na PC. Náplň práce: telemarketing - nejedná se o aktivní prodej po telefonu, administrativní činnost. Nabízíme: firemní telefon, pružná pracovní doba - zkrácený úvazek, 3-4 dny v týdnu, mimořádné odměny. Pr ...