Nabídka práce v administrativě

1 261 aktuálních volných míst

  • Obchodní asistent/ka

    Laká vás být součástí týmu, který spolupracuje s těmi nejlepšími českými i zahraničními architekty a designéry? Týmu, který tvoří kanceláře, bankovní pobočky, hotely a zkrátka příjemné prostory?Tak čtěte dál a třeba Vy budete novou posilou našeho týmu!  - Vytváření cenových a obchodních nabídek - Zpracovávání a potvrzování klientových objednávek- V ...

  • Administrativní podpora (m/ž) - Správa servisních smluv

    Pro auto-moto firmu (výrobce a prodejce kamionů), která poskytuje svým klientům servis vozidel, hledám nového kolegu/novou kolegyni na pozici Administrativní podpora. Jako administrativní podpora se stanete součástí menšího servisního oddělení a budete mít na starosti správu servisních smluv. Co budete mít na starosti? Přípravu, kontrolu, archivac ...

  • Project Management Assistant/Coordinator

    Do you have some administration / coordination / project management experience? Would you like to support project management activities in the international company? Do you want to work in IT field? If yes, this role is a good fit for you! It is suitable for a fresh graduate or junior specialist with good English and knowledge of office/business so ...

  • Referent zákaznického servisu – práce v super kolektivu

    Do stabilní společnosti, která v ČR působí více než 20 let, a která se zabývá především výrobou žáruvzdorných materiálů pro slévárny a hlinikářský průmysl, hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který doplní suprový tým v Blansku. Pokud máte praxi z obdobné pozice, domluvíte se anglicky a je pro Vás důležité fajn pracovní prostředí, pak možná hledáme ...

  • Asistent/ka - Office manager (Praha - Běchovice)

    Malá technická firma z Prahy - Běchovic hledá Asistenta/Asistentku ředitele, který/á zabezpečí plynulý chod pražské kanceláře a zastřeší kompletní firemní administrativu. Co budete mít na starosti? Administrativní a organizační podporu ředitele Odpovědnost za plynulý chod pražské kanceláře Péči o návštěvy, přípravu občerstvení Přípravu podkladů na ...

  • Recepční, pouze pracovní dny 8:00 - 16:00

    Naše společnosti AZfacility s.r.o., AZclean s.r.o., a AZservices CZ s.r.o. jsou významnými českými poskytovateli služeb pro komerční objekty, průmyslové podniky a kancelářská centra. Hledáme spolehlivou a komunikativní kolegyni na pozici recepční s příjemným vystupováním, proklientským přístupem a chutí do práce. Jedná se o různorodou práci od p ...

  • Kontrola expedice - svoz ze Zličína - 140Kč/h

    Pro našeho klienta, významnou internetovou prodejnu nábytku a bytových doplňků se skladem v Pavlově, hledáme vhodné brigádníky na pozici kontrola expedice. Náplň práce: - 40% práce s PC, 60% manuální práce, - podpora expedice pro plynulost provozu, - kontrola stavu objednávek, - fyzické dohledávání objednávek (pick&pack), - komunikace směrem ...

  • Příjem telefonických objednávek z e-shopu, 100 Kč/hod

    Nabízíme nenáročnou brigádu na zákaznickém oddělení e-shopu sídlícího v Černé za Bory. Náplní práce je příjem telefonických objednávek a jejich zapisování do předtištěného formuláře. Pracovat budete v příjemném prostředí call centra, ale NEJEDNÁ SE O AKTIVNÍ PRODEJ! Brigáda bude probíhat na směnu 8 - 16:30 hod v pracovních dnech 6.5., 7.5., 10. - ...

  • Asistentka administrativy pro OZP

    Přijmeme kolegyni na pozici asistentka administrativy. Místo je vyhrazeno pro osobu s invalidním důchodem. Jedná se o administrativní podporu kanceláře, kontrola faktur, kontrola smluv, správa pokladny, práce v interním systému, objednávání kancelářských potřeb, vizitek, objednávání servisu tiskáren, evidence čipů k budovám. Práce je na HPP, 3 - 4 ...

  • Dopravní výzkum: Sčítání dopravy ve Zlíně - 125,-Kč/h

    Na starost budeš mít zaznamenání průjezdu vozidel, a to podle předem definovaných kategorií, nebo budeš zaznamenávat počty nastupujících/vystupujících osob na jednotlivých zastávkách městských linek autobusů. Požadujeme: věk 18+, pečlivost a spolehlivost.   Nabízíme:  snadnou práci na DPP s ohodnocením 125 Kč/h,  proplacené hodinové školení ...

  • Administrativní pracovník, 17 - 23 000 Kč, stravenky, pouze pro inval. důchodce

    Přijmeme invalidní důchodce na pracovní pozici: práce v administraci, všeobecný administrativní pracovník, fakturantka. Místo výkonu Tábor. Pracovní poměr na HPP na 6 nebo 8hod. Nástup možný ihned. Pro více informací volejte nebo pište. Požadujeme: čistý trestní rejstřík spolehlivost pečlivost pozitivní přístup Nabízíme: stravenky práci v přáte ...

  • Stavbyvedoucí pozemních staveb, 30 - 45 000 Kč, vzdělávací kurzy a školení

    Hlavní pracovní náplní bude: Vedení pracovníků - vlastních zaměstnanců, kontrola subdodavatelů a jejich koordinace na stavbě, komunikace s investory, řešení změn. Samostatná organizace a řízení stavby podle projektové dokumentace a výkazu výměr. Odpovědnost za ekonomické a kvalitativní výsledky stavby - důraz na kvalitu provedení. Zpracování a kont ...

  • Recruitment consultant Pardubice a Hradec Králové

    Pro náš interní tým působící v Pardubickém a Královéhradeckém kraji hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Recruitment Consultant. Pracovní náplň: - kompletní samostatné vedení výběrového řízení pro klienty společnosti Manuvia - aktivní vyhledávání a komunikace s kandidáty na technické a manažerské pozice - zpracování zpětných vazeb klientům sp ...

  • Práce v zázemí pošty - Klatovy

    - práce v zázemí poštovního provozu - zpracování podaných a došlých zásilek a jejich příprava - příprava zásilek na doručení - příprava a vyhotovení provozních dokladů - kontrola provozních dokladů - kartování, výprava zásilek a příprava, zpracování zásilek pro odnos - pracovní doba PO - PÁ , dělená směna 7:00 - 10:30 a 14:00 - ...

  • Pracovnice úklidů Olomouc 120Kč/h. vyhrazeno pro OZP.

    Přijmeme do pracovního poměru pracovnic úklidů pro oblast Olomouc. Jedná se o odpolední provoz (PO-PÁ) Nabízíme: 120Kč/h. Místo vyhrazené pro OZP. NÁSTUP MOŽNÝ OD 1.6.2021 Požadujeme: Trestní bezúhonnost, spolehlivost

Zpřesnění profese: