Nabídka práce v administrativě

1 261 aktuálních volných míst

  • Referent/ka oddělení interního auditu

    Vysokoškolské vzdělání magisterského typu (výhodou ekonomický nebo právní směr). Znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě; zákona č. 250/2000 Sb.,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád). Komunikativní a organizační schopnosti, samostatný a iniciativn ...

  • STAVAŘ/KA — technik investic a realizací

    Náplň práce: Přijmeme posilu do týmu zaměstnanců BC Logistics s.r.o., která zajistí bezproblémový průběh a včasné dokončení stavebních projektů v souladu se schválenou technickou dokumentací a rozhodnutími příslušných úřadů. Budete spolupracovat a komunikovat s projekčni firmou (příprava projektové dokumentace) a s dalšími zainteresovanými stranami ...

  • Administrativní pracovníci na částečný pracovní úvazek

    Práce na zkrácený pracovní úvazek (možno i dohoda o provedení práce), 30 hodin týdně, vhodné pro osoby se změněnou pracovní schopností, v důchodovém věku, na mateřské dovolené Náplň práce: administrativní činnost, sjednávání pohřebních služeb Požadujeme: Znalost práce na PC, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost ...

  • Přípravář/ka výroby

    ND Náplň práce: Zpracování cenových nabídek v oblasti elektroinstalačních prací. Výpočet a objednání materiálů na výrobu, spolupráce se subdodavateli. Řízení a kontrola realizace, plán výroby. Kontrola výrobní dokumentace. Pomoc při optimalizaci výroby, zefektivňování postupů. Ekonomické zhodnocení výroby a efektivnosti práce zaměstnanců. Nutná pra ...

  • Asistent, asistentka - administrativní pracovníci

    A16 z:4/5/2021 Náplň práce: - plánování velkoobchodních rozvozů, zákaznická péče, podílení se na nových projektech a práce v terénu (nákupy v Makru - nutný řidičský průkaz) Požadujeme: - výborné organizační schopnosti a logické myšlení - ŘP sk. B Nabízíme: - nástup ihned - pokud nemůžete nastoupit okamžitě, nereagujte - firemní fit centrum a sauna ...

  • Obchodní asistenti

    A11 z:15/3/2021 a:4/5/2021 Náplň práce: - obchodní komunikace, nabídky, poptávky, objednávky, dodací listy, evidence přijatých faktur (NEJDE o účtování). Požadujeme: - pečlivost, komunikativnost, samostatnost. Výhodou: - znalost programu "Pohoda" - znalost anglického a polského jazyka. Nabízíme: - nástupní plat 20.000,- Kč, po zkušební době 25. ...

  • PRŮZKUM SLEDOVÁNÍ INZERCE (vyhrazeno pro OZP)

    A11 z:2/3/2021 (vyhrazeno pro OZP) a:4/5/2021 Náplň práce: - průzkum a sledování inzerce dle bydliště zaměstnance - činnosti bude koordinovat paní Jitka Strkáčová v sídle společnosti Active Colour s.r.o. - na všem se bude možno domluvit telefonicky, nebo emailem.

  • POMOCNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI (vyhrazeno pro OZP)

    A11 z:29/5/2020 (vyhrazeno pro OZP) a:4/5/2021 Náplň práce: - práce na PC, částečně z domu - 4 pracovníci: vyhledávání dodavatelských firem - 5 pracovníků: monitorování fotbalových zápasů. Nabízíme: - úvazek zkrácený 15 hodin týdně (3 hodiny denně) - nástup možný dle dohody - zaměstnanci práci vykonávají z kanceláře a v nezbytných případech z domu ...

  • Odborný/á asistent/ka v realitách vč.obchodní činnosti

    Pro pobočku Broker Consulting v Havířově, s odloučeným pracovištěm v Ostravě, pracovní cesty celá ČR hledáme odborné asistenty v realitách. Praxe v oboru i fiance výhodou, ne však podmínkou. Práce vhodná i pro absolventy. Ukončené vzdělání maturitou je podmínkou, řidičský průkaz je podmínkou-aktivní řidič,znalost PC vyšší úroveň - office. Nabízíme ...

  • *ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - Žďár nad Sázavou

    Požadavky: - empatie, zodpovědnost, komunikativnost, dobrá znost PC, Ř.P.Sk. B výhodou, Administrtaivní práce, jednání s klienty Osobní schůzka po telefonickém kontaktu.

  • Průzkum a sledování inzerce - vyhrazeno pro OZP

    PRŮZKUM A SLEDOVÁNÍ INZERCE - VYHRAZENO PRO OZP MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Celá Česká republika - dle bydliště zaměstnance. Činnosti bude koordinovat paní Jitka Strkáčová v sídle společnosti Active Colour s.r.o.. Na všem se bude možno domluvit telefonicky, nebo emailem. NÁPLŇ PRÁCE: Sledování veřejných inzertních ploch jako jsou: vývěsky v nákupních střed ...

  • Pracovník/ce zákaznické podpory v rumunském jazyce - vhodné i pro OZP

    PRACOVNÍK/CE ZÁKAZNICKÉ PODPORY V RUMUNSKÉM JAZYCE - VHODNÉ I PRO OZP POŽADUJEME: Komunikativnost, znalost rumunského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, znalost anglického nebo českého jazyka. Práce s PC - Word, Excel, e-mailový klient, internetový prohlížeč, schopnost vyhledat informace na internetu. NÁPLŇ PRÁCE: Komunikace s rumunskými zákazníky ...

  • Operátor/ka informačních systémů

    perfektní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), FB, Linkedin, Google a účetního systému, služební telefon, životopis na e-mail

  • Administrativní pracovník / pracovnice

    Náplň práce:administrativní pracovnice do cukrářské výrobny. Příjem objednávek a expedice. Pokladna, objednávky, komunikace se zákazníky,Rozhodnost, samostatnost. Znalost práce na PC .Praxe v oboru vítána.Administrativa vozového parku ,BOZP .Organizační schopnosti. Zaměstnanecké výhody - možnost nákupu výrobků za zaměstnanecké ceny V případě zájmu ...

  • Koordinátor/ka dobrovolnického centra

    Pracovní náplň nabízené pozice: " koordinace dobrovolníků " spolupráce s farními charitami/farnostmi " pomoc s organizací Tříkrálové sbírky po celém okrese Třebíč " pomoc s organizací Postní almužny " pomoc s organizací sbírky Koláč pro hospic Požadavky na uchazeče: " dokončené minimálně středoškolské vzdělání " zájem o práci v charitní církevní ...

Zpřesnění profese: