Nabídka práce v administrativě

1 261 aktuálních volných míst

  • Referentki spisové služby a podatelny

    5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na důchodové pojištění, sick days, volné vstupy do galerií a muzeí Výbornou znalost práce na PC, komunikačnía oganizační schopnosti

  • Odborný referent/vrchní referent oddělení důchodového pojištění

    Kontakt:[email protected], tel.:221 995 164 Upřesňující informace: Požadavky: Uživatelská znalost práce na PC a MS Office (Word, Excel, Outlook), trestní bezúhonnost, ochota učit se novým věcem Náplň práce: Zajišťování a provádění ucelených odborných agend, sepisování žádostí o dávky důchodového pojištění, poskytování odborné pomoci poj ...

  • Pomocný pracovník/ce v administrativní činnosti - OZP

    Požadujeme : - základy práce na PC - výhodou, veškeré administrativní procesy zaučíme v průběhu zkušební doby - pečlivost, spolehlivost - vzdělání - Základní + praktická škola Náplň práce : - příprava dokumentace ke skenování - kontrola správnosti naskenovaných dokumentů - obsluha PC a tiskárny - třídění dokumentů, zakládání, archivace Na ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

  • *Administrativní pracovnice/fakturantka-zahraniční obchod

    Jedná se o práci v kanceláří, příjem objednávek, potvrzování, expedice, fakturace komunikace se zákazníky, požadujeme angličtinu na komunikativní úrovni, řidičský průkaz. Zaměstnanecké výhody: 13.plat, stravenky První kontakt emailem nebo telefonicky 8,00 - 15,00 hod..

  • Asistent/ka mzdového oddělení

    Pracoviště: Chválkovice č.p. 580, 779 00 Olomouc 9. Úvazek: HPP, 40 hodin/týden Nástup možný ihned Nástupní mzda: od 22.000,- Kč Minimální vzdělání SŠ s maturitou Požadujeme: Dobrou znalost práce na PC, loajalitu, ochotu učit se novým věcem, pečlivost. Vzdělání ekonomického směru, základní znalost mzdové problematiky výhodou. Nabízíme odborné zašk ...

  • Referent/referentka - přestupky do oddělení přestupkového

    Místo výkonu práce: Magistrát města Olomouce. Druh práce: zajišťování ucelené přestupkové agendy v rámci přenesené působnosti Magistrátu města Olomouce zařazené v odboru správních činností. Úvazek: 0,5 Požadavky a předpoklady: Dosažené vzdělání - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, Obor - ekonomické nebo správní ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    získávání, třídění a vkládání dat do počítače, plnění operativních úkolů, komunikace se zákazníky po telefonu, znalost práce s PC (Word, Excel), osobní ohodnocení, chráněná dílna, možnost i úvazku 30 hod./týden, kontaktní osoba též Stanisla Smisitel, te. 606 376 811, e-mail: [email protected]

  • Administrativní pracovník pro výrobu a expedici s aj (nj)

    Zavedená úspěšná výrobní společnost hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici administrativního pracovníka pro výrobu a expedici. Hlavní náplní práce bude zpracovávání objednávek a reportů, zajišťování přeprav materiálu a výrobků, komunikace s dodavateli. Požadujeme: praxi v administrativní činnosti, znalost AJ případně dalšího jazyka, komunik ...

  • Administrativní referent/ka

    požadujeme ŘP skupiny B. Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem.

  • Asistent/ka výroby

    Firma Petit Lulu s.r.o. (Jablonec nad Nisou) zabývající se výrobou a prodejem moderních látkových plen hledá nového člena týmu výrobního oddělení: Asistent/ka výroby Jaké budou Vaše hlavní úkoly ? - plná administrativní podpora mistrové v textilní výrobě - administrativní technická příprava výroby - zpracování technologických postupů - spolupráce ...

  • Administrativní pracovník/ice

    evidence dokladů, fakturace, vedení skladového hospodářství, kompletace zakázek Požadavky: znalost software Pohoda výhodou, práce na PC (MS Office), řidičský průkaz sk. B, pečlivost, spolehlivost Zákl. prac. doba 7:00 - 15:30 hod. Zam. výhody: stravenky, zaměst. odměny po 1. roce práce 2000 Kč/měsíc Kontakt telefonicky (Po-Pá 7:00 - 15:30 hod.) neb ...

  • Administrativní pracovníci obchodního oddělení

    - práce s PC, Požadujeme: pečlivost, spolehlivost, základy anglického jazyka Kontakt: životpisy zasílejte e-mailem

  • Odborní pracovníci v administrativě

    Náplň práce:komunikace s klienty, poradenský servis, průzkum trhu práce Požadujeme: nutná dobrá znalost UJ a RJ, ochota cestovat do zahraničí UKR a zemí východní Evropy, dobrý zdravotní stav, spolehlivost, bezúhonnost, Kontakt: osobní schůzka pouze po telefonické domluvě, telefonická domluva po-st 9:00-10:00

  • Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

    - administrativa, práce s klienty, praxe v oboru zubní lékařství + znalost oboru Nabízíme: benefity, obědy Místo výkonu práce: Horní Počaply 255, 277 01 Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem

Zpřesnění profese: