Nabídka práce administrativa v Ústí nad Orlicí

23 aktuálních volných míst

  • Manager/ka kvality

    POŽADUJEME: znalost (praxe) ISO 9001 + VDA2 + ISO 14001, časová flexibilita NÁPLŇ PRÁCE: plnění požadavků ISO 9001 + ISO 14001, řízení reklamací, komunikace se zákazníky NABÍZÍME: - po zaškolení profesní a finanční růst - po zkušební době možnost získat služební telefon i pro soukromé účely - po 3 letech nárok na čerpání dovolené v zahraničí u mo ...

  • Asistent/ka pedagoga / zkrácený úvazek

    Zkrácený úvazek 15,5 hodin/týden Kontakt: e-mailem

  • Pracovník/nice ostrahy / strážný/á / recepční

    Naše společnost přijme do pracovního poměru muže i ženy na pozici pracovníka ostrahy / strážného do objektu v Dolní Dobrouči na plný i zkrácený úvazek. Pracovní pozice je vhodná i pro ID nebo OZZ. Možnost zkráceného úvazku, DPP. Jedná se o fyzicky nenáročnou práci ve 12-ti hodinových denních a nočních směnách v příjemném kolektivu a moderním prac ...

  • Výrobní THP - OZP výhodou

    Jsme výrobní firma a dodáváme plastové výrobky a výrobky z lisovny kovů nejen do automobilového průmyslu. Také v náročnějších montážích pro elektrotechnický průmysl jsme dobří a to vše se 70 % zaměstnanců se zdravotním omezením. Náš tým rozšiřujeme, a proto chceme přijmout kolegu, který chce pracovat v klidnějším prostředí a výroba mu není cizí. ...

  • Vedoucí odboru sociálních věcí Městského úřadu Česká Třebová

    VEDOUCÍ ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ MĚSTSKÉHO ÚŘADU Baví Vás práce v sociální oblasti? Neváhejte se přihlásit. MÍSTO PŮSOBENÍ: správní obvod obce s rozšířenou působností města Česká Třebová. CO OD VÁS OČEKÁVÁME: • vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v oblasti sociální práce, sociální politiky nebo příbuzném oboru, • aktivní přístup a kreativní myš ...

  • Referent/ka pro agendu sociálně-právní ochrany dětí/kolizní opatrovnictví / zástup za RD

    VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/ka pro agendu sociálně-právní ochrany dětí/kolizní opatrovnictví, pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou), platová třída 11. Předpokládaný termín nástupu: dle dohody. Pož ...

  • Asistent/ka, recepční

    NÁPLŇ PRÁCE: - osobní i telefonický kontakt se zákazníky - zpracování administrativy v rámci zakázek autoservisu, pojistných událostí, pošty - vedení finanční hotovosti - zpracování účetních i mzdových podkladů - plánování příjmu vozů na servis a opravu - komunikace se zákazníky a obchodními partnery v rámci oprav, pojistných a škodních událostí PR ...

  • Administrativní pracovník/nice všeobecný

    MÍSTO VÝKONU: 5. května č.p. 414, 561 69 Králíky POŽADUJEME: - výborná znalost ruštiny, ukrajinštiny a angličtiny - obsluha PC - program Xdent KONTAKT: email

  • Úklidový/á pracovník/nice / DPP

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: DOSON s.r.o. - pracoviště BÖHM PLAST-TECHNIK a.s., Březová č.p. 2054, 560 02 Česká Třebová 2 POŽADUJEME: - pracovní nasazení - praxe úklidového pracovníka/nice výhodou - komunikativní schopnosti - pečlivost - samostatnost - flexibilita - trestní bezúhonnost PRACOVNÍ DOBA: - denní směna od 06:00 - 14:00 hodin - odpolední směna o ...

  • Administrativní pracovník/nice / zkrácený úvazek

    NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Přijmeme administrativního pracovníka/nici na zkrácený pracovní úvazek 4 hod. denně. Flexibilní pracovní doba. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel) - ekonomické vzdělání - znalost účetního programu POHODA výhodou Vhodné pro absolventy a matky na mateřské dovolené. Zaučíme Vás. Nabízíme: příspěvek na dopravu a strav ...

  • Recepční

    KONTAKT: telefonicky nebo email

  • Pracovník/nice v sociálních službách - osobní asistent/ka u zdravotně postižených a seniorů / DPČ

    Nástup dle dohody. Pracovní poměr do 31.12.2023 s možností prodloužení. Vhodné i pro osoby na rodičovské dovolené, aktivní seniory. Požadujeme: - čistý výpis z rejstříku trestů - zdravotní způsobilost Zaměstnanecké výhody: - školení - supervize Bližší informace podáme telefonicky. Kontakt: Bc Adriana Koutná, tel. 775 693 985, 775 693 981 kdykoli, ...

  • Pracovník/nice obchodu a projektového řízení

    PRACOVNÍ NÁPLŇ: - vyřizování požadavků firemních zákazníků - projekt management - příprava obchodních nabídek, servis a podpora stávajících a nových zákazníků - související administrativa POŽADUJEME: - minimálně SŠ vzdělání - pokročilá znalost NJ nebo AJ podmínkou - orientace v technické dokumentaci - dobré komunikační schopnosti - spolehlivost, sa ...

  • Finanční koncipient, specialista klientského servisu, pobočkový pracovník

    NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Nastartujte kariéru u nás! 6 hodinová pracovní doba! NÁPLŇ PRÁCE: - obchodní a administrativní činnost, servis klientům - finanční plánování, poradenské služby - zprostředkování spořících, investičních, pojistných a úvěrových produktů - servis stávajících klientů NABÍZÍME: - bonusy ke mzdě - příspěvek na penzijní připojištění ...

  • Radiologický asistent

    Nástup možný ihned Radiologický asistent nebo dříve rentgenový laborant Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářské, dříve nástavba při zdravotní škole Nabízíme: práce v malém kolektivu, bez služeb, ambulantní rentgenové a sonografické pracoviště, 5 dní dovolené navíc, příspěvky na obědy, event. prémie Možnost zkráceného úvazku 20 hodin/týde ...

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativa v Ústí nad Orlicí. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce administrativa Ústí nad Orlicí je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.

Často kladené otázky

1️⃣ Jaký je průměrný plat ve Administrativa Ústí nad Orlicí?

Na Pracomatu naleznete v sekci práce v Ústí nad Orlicí na pozici Administrativa 18 nabídek práce na plný úvazek. Nabízená mzda se pohybuje od 18000 Kč do 45000 Kč.

Průměrná nabízená mzda je 28109 Kč.

V této profesi a lokalitě můžete pracovat i krátkodobě, na částečný úvazek, nebo brigádně. Aktuálně je v nabídce 3 takových volných pracovních míst. Nabízená mzda se u nich pohybuje od 104 Kč do 150 Kč za hodinu.

Průměrná nabízená mzda při brigádě, nebo částečném úvazku v Administrativa Ústí nad Orlicí je 128 Kč/hod.

2️⃣ Které firmy nejčastěji inzerují volná místa Administrativa Ústí nad Orlicí?

Které firmy aktuálně hledají nové lidi v tomto městě a profesi? (číslo v závorce je počet všech inzerátů firmy na Pracomatu) :