Nabídka práce v administrativě

1 111 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrativa na recepci / vrátnici

    Zajištění provozu vrátnice , vyřizování pošty a vzkazů pro firmy drobné administrativní práce Zkrácený úvazek 4-6 hodin Pro osoby se zdravotním postižením OZP / TZP Požadujeme - Základní vzdělání znalost českého jazyka Nabízíme - stravenky 70,00 kč

  • Administrativní pracovník/ce

    Příjem objednávek, fakturace, komunikace se zákazníky, administrativa Hlásit se e-mailem

  • Referent Oddělení podpory správy majetu (Praha)

    Místo výkonu práce: Praha, Ve Smečkách 801/33, Způsob přihlášení do výběrového řízení: životopis včetně motivačního dopisu zasílejte na e-mailovou adresu: kariera@szif.cz Požadujeme: - vysokoškolcé vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, znalost legislativy v oblasti spisové služby výhodou, uživatelská znalost na PC, schopnost ...

  • Asistent obchodního oddělení

    Místo výkonu práce: Velflíkova 1431/10, 160 00 Praha 6 - Dejvice Kontaktní osoba: Maria Kurtynina UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Pracovní náplň - Přímá podpora obchodního oddělení (nabídky, překlady, komunikace s dodavateli) - Orientace hlavně na partnery v Rusku a Česku. - Údržba informací o zakázkách v podnikovém systému - Správa dokumentů a informací ...

  • Pomocní pracovníci

    POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM !!! Místo výkonu práce: Příčná 647/3, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 10 hod/týdně. Pracovní doba: dle dohody a potřeb zaměstnavatele (v rozmezí Po-Pá 8:00-16:00 h). Náplň práce: skenování, kopírování, třídění dokladů, sběr a distribuce klientských dokladů a obchodní ...

  • Koordinátor zajištění služeb na zkrácený úvazek

    místo výkonu práce - Praha 5 - Smíchov Náplň práce: zajištění administrativní a organizační agendy písemná i telefonická komunikace s obchodními partnery. Není bezbariérový přístup. Zaměstnanecké výhody: možnost firemního vzdělávání, občerstvení na pracovišti, dobrý kolektiv, vyřizování emailové korespondence. Požadujeme: pečlivost, příjemné vys ...

  • Asistent/-ka

    ASISTENT/-KA Požadujeme znalost ruského jazyka slovem i písmem, případně německého jazyka. Výbornou znalost práce na PC, administrativní činnost, profesionální vystupování Zaměstnanecké výhody: čtvrtletní prémie, služební telefon HLÁSIT SE: Vojkůvka Pavel, tel.: 734 222 991, e-mail: vojkuvkaapv@gmail.com, osobně na adrese Most, Lipová 808 ...

  • Administrativní pracovník/ice - obchodník/ice

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail simona.urbanova@softbit.cz. Předpokládané datum výběrového řízení 26.6. 2018. Předpoklady: - dobré komunikační schopnosti Náplň činnosti : - komunikace a správa zákazníků - správa webových stránek společnosti - zpracování obchodní agendy - dílčí administrativní práce Nabízíme: - příjemné pracovní prostředí v m ...

  • Pracovník kontrolaykvality

    Místo výkonu práce: Rubex Czech, s.r.o. - 01 (sídlo), Dolní Podluží č.p. 501 407 55 Dolní Podluží Požadujeme: svědomitost, komunikativnost,zásaditost a přesnot, vysoké pracovní nasazení, ochotu učit se novým věcem, praxi v oblasti kvality - není však podmínkou. Náplň práce: kontrola kvality výrobků ve výrobním procesu, odpovědnost za kvalitu vyro ...

  • Úředník/úřednice-referent/ka územního plánování Odboru stavebního úřadu, územního plánování a památkové péče MěÚ Brandýs nad Lab

    Místo pracoviště: - Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: zajišťování odborných agend na úseku územního plánování včetně zajišťování poradenské a konzultační činnosti v dané oblasti, územně analytické podklady ÚAP. - Zájemci, ...

  • Administrativní pracovníci

    z: 23.5.2018 Požadujeme: Řidičský průkaz skupiny B. Zručnost, všestrannost, zodpovědnost. Praxe v oboru není podmínkou. Vhodné i pro uchazeče bez praxe. Náplň práce: Vedení běžné administrativní agendy – práce na jednoduchých, ale různorodých administrativních činnostech a úkolech. Zpracování cenových nabídek. Evidence skladu. Vedení příslušné dok ...

  • Správce reklamací - provizí

    Přihlásit se do výběrového řízení a zaslat nám svůj životopis můžete zde https://jobs.lusk.io/allrisk-a-s/spravce-reklamaci-provizi-ca460248 Těšíme se na spolupráci s Vámi!

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Přihlásit se do výběrového řízení a zaslat nám svůj životopis můžete zde https://jobs.lusk.io/allrisk-a-s/asistentka-obchodniho-oddeleni-d4a0074d Těšíme se na spolupráci s Vámi!

  • Asistent/asistentka ředitele Krajského úřadu Jihomoravského kraje

    Krajský úřad Jihomoravského kraje hledá vhodného kandidáta/kandidátku na místo asistenta/asistentky ředitele Krajského úřadu Jihomoravského kraje s místem výkonu práce Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno pracovní poměr na dobu neurčitou Uchazeči/uchazečky by měli splňovat následující požadavky: " středoškolské vzdělání s maturitou " vítána praxe na as ...

  • Asistent/-ka obchodu - Brno - pouze pro OZP/OZZ

    První kontakt e-mailem: Info@4heat.cz Tato pozice je určena pro osobu zdravotně postiženou či znevýhodněnou. Kancelář se nachází v Brně-Řečkovicích. Náplň práce: Práce se SW, který monitoruje stavební projekty v rámci ČR, zápis do systému a komunikace o projektech a potenciálních zakázkách s obchodníkem, telefonická komunikace s investory, generá ...