Nabídka práce v administrativě

898 aktuálních volných míst

  • TIPAsistent odborného poradce

    Do naší mladé dynamické společnosti aktuálně vypisujeme výběrové řízení na pozici: Asistent odborného poradce pro domlouvání informativních schůzek. Nejedná se o žádný prodej ani nabídku. Vaší náplní práce bude sjednávat schůzky mezi klientem a poradcem. Jedná se o již stávající smlouvy klientů. Dále drobná administrativa a logické trasování. Pr ...

  • TIPCall asistent, až 37500Kč!!

    Začněte rok s novou, fajn prací v přátelském kolektivu. Do našeho nového brněnského týmu hledáme šikovné kolegy na pozici call asistent na HPP i DPP. V Zavoláme otvíráme již druhou Brněnskou pobočku. Nejsme klasické call centrum. Jsme call centrum s rodinnou atmosférou, ve kterém naši call asistenti aktivně neprodávají žádné produkty, ale pouze dom ...

  • Pracovník/-ice internetového obchodu

    PRACOVNÍK/-ICE INTERNETOVÉHO OBCHODU BRIGÁDNĚ, VÝKON PRÁCE NA FIRMĚ Pracovní činnost: Přidávání nových produktů na eshop, práce s Excelem, Wordem apod. Potřebné znalosti: Práce s PC, práce v Excelu, úprava fotografií, výhodou základní technické znalosti nářadí. Požadujeme Spolehlivost, PEČLIVOST, samostatnost. HLÁSIT SE: Ptáčková Simona, tel.: 77 ...

  • Asistent/-ka obchodního ředitele

    Společnost ALTER, s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici: Asistentka obchodního ředitele Popis činnosti: - vyřizování reklamací plynoucích z dodavatelsko-odběratelských vztahů - podpora obchodního oddělení - vyřizování obchodní korespondence - administrativní práce dle potřeby (přehledy a sestavy dle požadavků nadřízených, archivace atd.) Poža ...

  • Asistent/ka lékaře

    Kontakt: Kuchařová Kamila, e-mail: mzdy@olympic-palace.cz Pracovní doba: předpokládáme od 8,00 do 16,30 hod. Náplň práce: administrativní podpora lékaře zdravotnického zařízení, spočívající především ve zpracování vstupů a výstupů provozního systému, zpracování korespondence a jiné asistentské práce dle pokynů; organizace práce, časování, komunika ...

  • Referent majetkové správy, Oddělení provozního zabezpečení

    Pracovní činnosti: zajišťování agendy správy majetku organizace nebo státu, vedení jeho evidence, převody a vyřazování majetku nepotřebného - zpracovávání podkladů a dílčích objednávek pro nákup majetku, provádí inventarizaci - podílení se na technické činnosti při správě objektů a další administrativní činnosti v rámci provozního zabezpečení oddě ...

  • Administrativní pracovník

    Znalost německého jazyka výhodou....

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce: Lublanská 5/57, 120 00 Praha 2 kontakt: alina@pragaseminar.ru,tel.: 608828604 Požadujeme: slušné vystupování, spolehlivost, loajálnost, vstřícné chování vůči zákazníkům, znalost práce na PC MS Word, Excel, Outlook, Internet Potřebujeme pracovníka se znalostí ruštiny aktivní,

  • Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Místo výkonu práce: Praha, Opletalova č.p. 1535/4 Kontakt: tel.: 605 253 447, e-mail: merkus@merkus.cz Požadujeme znalost:ruský jazyk, angličtina slovem i písmem, český jazyk Podmínkou - komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, oganizační schopnosti. Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace vykonávají pracovní úkoly souvisejících ...

  • Asistent/ka Brno - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Asistent/ka Hodonín - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Specialista vzorkování originálních dílů

    O čem to bude? - Koordinace procesu vzorkování originálních dílů - Administrativní úkony spojené se vzorkováním originálních dílů - Práce v systémech KVS, AVON, TEVON, BeON, SAP, SPL - Komunikace s dodavateli a výrobci originálních dílů - Komunikace s odbornými útvary podílejícími se na procesu vzorkování - Kontrola kompletnosti dokumentace v sys ...

  • Asistenti

    Místo výkonu práce: Ptácká č.p. 156/115 Mladá Boleslav IV 293 01 Mladá Boleslav 1 Prvotní kontakt: tel.: +420 326 700 424 (8-16 hod.), e-mail: jana.sedlackova@afd.cz Náplň práce - Grafická příprava prezentací - Administrativní podpora oddělení - Příprava podkladů na jednání - Spolupráci s kolegy v rámci celé společnosti - Řešení operativních úko ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    MÍSTO VÝKONU : Revoluční č.p. 762/13, Staré Město, 110 00 Praha 1 KONTAKT PRVOTNÍ TELEFONICKY : FERENC TOTH, tel.: 725 840 192 (PO-PÁ - 9 - 11h), e-mail: sunhome@seznam.cz RU, AJ - VÝHODOU, PRAXE VÝHODOU.

  • Administrativní pracovník expedice

    Požadujeme SŠ s maturitou (bez vyučení), aktivní řidič podmínkou, zkušenosti ze sjednávání dopravy podmínkou. Nabízíme nástupní mzdu 19.000,- Kč, příspěvek na penzijní připojštění (3% z HM), stravenky, příspěvek na dovolenou, vánoční prémie, pracovní doba PO-PÁ od 7:00 do 15:30 hod.