Nabídka práce v administrativě

1 129 aktuálních volných míst

  • TIPSekretářka

    český jazyk + španělský jazyk (plynule) minimálně středoškolské vzdělání s maturitou znalost marketingu výhodou časté služební cesty do zahraničí posílejte CV na email + více info na pohovoru

  • TIPSekretářka

    český jazyk + anglický jazyk (plynule) minimálně středoškolské vzdělání s maturitou znalost marketingu výhodou časté služební cesty do zahraničí posílejte CV na email + více info na pohovoru

  • TIPAsistentka společnosti

    Asistentka u nás rozhodně jen nevaří kávu. Její pracovní náplň je mnohem pestřejší a právě ona je srdcem firmy, které vidí do všech problémů a zvládne být oporou všech oddělení. Jak se profiluje naše ideální asistentka: Je samostatná a poradí si v každé situaci Umí si dát dohromady souvislosti a selským rozumem je vyhodnotit Je systematická ...

  • Asistentka personální agentury

    telefonické kontaktování firem, nabízení služeb agentury práce, zprostředkování zaměstnání, kontakt e-mailem nebo tel.

  • Referent/ka - účetní

    Referent/ka - účetní Vzdělání ekonomického směru - SŠ Aktivní přístup, komunikativnost, spolehlivost Řidičský průkaz sk. B Firemní vzdělávvání, odborné kurzy. Kontaktní osoba: Ilona Mertenová, tel. 777 707 727, email: info@cergo.cz První kontakt e-mailem.

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    místo výkonu práce: Lublanská 5/57, 120 00 Praha 2 kontakt: alina@pragaseminar.ru,tel.: 608828604 Požadujeme: slušné vystupování, spolehlivost, loajálnost, vstřícné chování vůči zákazníkům, znalost práce na PC MS Word, Excel, Outlook, Internet Potřebujeme pracovníka se znalostí ruštiny aktivní,

  • Asistent/ka ředitele

    Pracoviště: U stadiónu č.p. 1205/10, Olomouc. Nástup možný ihned. Vyhrazeno pro OZP. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, výborné komunikační schopnosti, organizační schopnosti, reprezentativní vystupování, pokročilá znalost práce na PC (hlavně tabulkový procesor), výborná znalost ČJ, znalost AJ výhodou. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: sjednáv ...

  • Analytik ekonomických dat PO oddělení podpory a centrálního nákupu na odboru podpory řízení příspěvkových organizací

    Místo výkonu práce: Jeremenkova č.p. 1191/40a, Olomouc. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: příprava a zpracovávání objemově rozsáhlých souborů dat a dalších údajů pro potřeby ekonomických analýz a predikcí hospodaření příspěvkových organizací pro jejich systémové řízení ze strany zřizovatele. Požadavky: dosažené vzd ...

  • Obchodní manager

    Pracoviště: Hrubá Voda č.p. 21, Hlubočky. Nástup možný ihned. Požadujeme řidičský průkaz sk. B. Pracovní poměr na dobu určitou. Životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

  • Asistent/-ka ředitele společnosti

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail info@bedneni-artco.cz nebo telefonicky. - SŠ - obchodně ekonomická činnost - dobrá znalost práce na PC nutností - ŘP sk. B.

  • Administrativní pracovník/ce

    Administrativní pracovník/ce - vzdělání střední odborné s výučním listem i vyšší. Pracoviště Kájov. Pracovní poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek plný, nástup od 1.8.2018 nebo dle dohody, prac. doba jednosměnná. Mzda od 18.000,-- Kč hrubého. Zaměstnanecké výhody: stravenky, výkonnostní odměny. Vhodné i pro absolventy. Kontakt: Ungerman Roman, tel. ...

  • Administrativní pracovník/ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE Kontakt: p. Gono Tomáš, tel.: 605 296 428, e-mail: tomas.gono@mgh.cz Pracovní doba: 8:00 - 15:30 Požadujeme: - znalost práce s PC - řidičský průkaz skupiny B - komunikativnost - základy RJ, NJ Nabízíme: - telefon - příspěvek na vozidlo

  • Administrátor/ka veřejných zakázek

    Náplň práce: Administrace a realizace veřejných zakázek na dodávky, služby nebo stavební práce dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a související legislativy a dle pravidel poskytovatelů dotací a úkony s tím spojené, intenzivní spolupráce s externími administrátory veřejných zakázek, spolupráce s o ...

  • Referent/ka "památkové péče, UAP"

    VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/ka "památkové péče, UAP", pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Požadujeme: vysokoškolské vzdělání min. v bakalářském studijním programu, dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, do ...

  • Pracovník/pracovnice sekretariátu ředitele školy

    Přihlášku do výběrového řízení - životopis je nutné zaslat do 14.8.2018 na e-mailovou adresu: SPJKL@kr-s.cz, případně zašlete poštou na adresu školy. Výběrové řízení, formou pohovoru, proběhne 16.8.2018 od 10:00 hod.. K pohovoru budou přizváni pouze vybraní kandidáti. Požadujeme: znalost MS office, znalost IS BAKALÁŘI a elektronické spisové služb ...