Nabídka práce v administrativě

955 aktuálních volných míst

  • TIPSekretářka / expedice

    Práce na pozici sekretářka / expedice - běžné administrativní činnosti a zajištění odesílání zásilek eshopu. Dobré vedení, malý kolektiv, zajímavý sortiment pro zdraví, tradice firmy 24 let na trhu. Hledáme pozitivní osobnost, která bude vládnout sekretariátu a expedici zásilek.  Požadujeme:  SŠ vzdělání s maturitou, organizační talent, pečliv ...

  • TIPOperátorka domlouvání schůzek pro OZ

    Přijmeme zaměstnance pro organizování a domlouvání schůzek. Jedná se o aktivní telefonování s další kroky v systému+ obsluha zákaznického kmene.Pracovní doba je Po-Pá 08:00-16:30, HPP, bonusy za efektivitu práce, voda a káva zdarma, možnost parkování, odpočinková místnost, plně vybavená kuchyňka, kvartální bonusy atd. Tato pozice není prodejní, ...

  • Asistent/ka servisu

    NÁPLŇ PRÁCE: fakturace, péče o zákazníky, komunikace s pojišťovnami POŽADAVKY: SŠ ekonomického vzdělání, práce s PC - znalost MS Office, znalost fakturace, psaní všemi deseti, praxe 2 roky na podobné pozici vítána, časová flexibilita, flexibilita, ŘP sk. B podmínkou, vynikající komunikativní schopnosti. NABÍZÍME: práci na 2 směny: 7-16h a 8-17 h. K ...

  • Pracovník marketingu

    MÍSTO VÝKONU : Václavské náměstí č.p. 808/66, Nové Město, 110 00 Praha 1 KONTAKT : Galeev Rustam, e-mail: info@redpanda.cz Marketing společnosti (Google, Yandex a práce s reklamními účty). SEO webu. SMM a jejich vedení. Jazykové požadavky: ruský (aktivně), český (na komunikativní úrovni) anglický (na komunikativní úrovni) ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Uruguayská č.p. 438/6, Praha Prvotní kontakt: 777 214 008 v úterý 10-13 spolehlivost, práce o víkendech a svátcích, výpis z RT, znalost AJ,RJ

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    MÍSTO VÝKONU : Opletalova č.p. 1535/4, Nové Město, 110 00 Praha 1 KONTAKT : OMAR AL-ROBAI, tel.: 603182312 (PO-PÁ - 8-11h), e-mail: omar@goczech.in Angličtina - Aktivní, Pokročilé, Hindština - mírně pokročilá, Bengalština - mírně pokročilá

  • Administrativní a spisový pracovník

    Státní pozemkový úřad přijme zaměstnance na pozici administrativní a spisový pracovník, Krajský pozemkový úřad pro Ústecký kraj - místo výkonu Teplice. Jedná se o místo v pracovním poměru na dobu určitou za mateřskou dovolenou (max. do 2/2021). Místo je zřízeno v 9. platové třídě (zde uveden 1. stupeň, další stupně se odvíjí dle započitatelné prax ...

  • Administartivní a spisový pracovník - metodik spisové služby

    MVP: Na Baních č.p. 1535, Praha 5. Kontaktovat mailem kamila.maresova@pcr.cz. Kompletní koordinace a metodické usměrňování rozsáhlé spisové služby a předarchivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace a údaje chráněné podle příslušných právních předpisů. Bezpečnostní prověrka NBÚ "Důvěrné" (žádost během přijetí), trestní a občanská bezúhon ...

  • Administartivní a spisový pracovník

    MVP: Na Baních č.p. 1535, Praha 5. Kontaktovat mailem kamila.maresova@pcr.cz. Kompletní zajištění spisové služby a předarchivní péče o dokumety, zajištění agendy organizačního článku při tvorbě, příjmu, evidenci, zpracování, odeslání a ukládání dokumentů. Veškeré administrativní činnosti spojené s chodem oddělení. Bezpečnostní prověrka NBÚ "Důvěrn ...

  • Vedoucí oddělení opatrovnického zařazená/ý v odboru sociálních věcí

    Místo výkonu práce: Magistrát města Olomouce. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Platová třída 11. Požadavky a předpoklady: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo nebo spec ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Chválkovická č.p. 597/11, Olomouc. Nástup možný ihned. Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou. Po zaškolení navýšení mzdy. Pracovní doba 8:00 - 16:30, svátky, víkendy - volno. Požadujeme: - práce na PC - znalost účetního programu Pohoda výhodou - komunikativnost, organizační schopnosti, aktivní přís ...

  • Disponent/ka

    Místo výkonu práce Pardubice. Nástup možný IHNED. Náplň práce: " objednávání vozů do výroby " administrativa spojená s prodejem vozů " aktivní podpora prodejcům vozů (focení, naskladňování ...) " komunikace s obchodní sítí Požadavky: " pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost " logické a analytické uvažování " aktivní a pozitivní příst ...

  • Asistent/ka ředitele

    Místo výkonu práce Pardubice. Nabízíme: - Příjemné, moderní pracovní prostředí - Dobré pracovní podmínky - Mzdové podmínky dle zkušeností - Podpora dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace - Zaměstnanecké benefity Požadujeme: - minimálně SŠ vzdělání s maturitou, - minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici, - zodpovědnost za svěřené úkoly, - ...

  • Asisternt/ka ředitele (Director Assistant)

    Místo výkonu práce: Přelouč Požadujeme: - Reprezentativní vystupování - Výborná znalost RJ nebo UJ slovem i písmem C1 - Angličtina - výhodou - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Standartní počítačové dovednosti - Kreativita a samostatnost - Vysoké pracovní nasazení - Dobré vyjednávací schopnosti - Analytické a lo ...

  • Referent/ka administrativy

    Náplň: zajištění chodu recepce, vyřizování telefonních hovorů, evidence přijatých zásilek, odchozí pošty, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, přijímání a péče o návštěvy, zajištění občerstvení, spolupráce na organizaci firemních akcí, zpracování objednávek v informačním systému Helios, komunikace v AJ písemná i telefonická, pomocné admi ...