Nabídka práce v administrativě

968 aktuálních volných míst

  • TIPAsistent/ka na domlouvání schůzek

    Hledáte pohodovou práci, kam budete chodit s úsměvem? Požadujete vysoké výdělky? Pojďte se přidat k firmě, která si je vědoma, že zaměstnanci jsou tou největší hodnotou. Rozšiřujeme náš tým a hledáme milého usměvavého kolegy. Náplň práce je telefonické kontaktování klienta ohledně jeho stávajících pojistných smluv. Nejde o prodej ani nabídku Přem ...

  • Administrativní pracovníci

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI - Místo výkonu práce: Žebrák. Doplňující informace: 4 hod. denně (Po - Pá). Požadavky: znalost práce na PC. Kontakt: životopisy zasílat na email.

  • Administrativní pracovník

    Požadujeme: samostatnost, spolehlivost, flexibilitu Životopis zasílejte na e-mail: info@wambvos.cz

  • Asistent/ka manažera

    Asistent/ka manažerky hotelu Místo výkonu práce: dle potřeby Hotel NOBYS a Bison Ranch Rožnov Náplň práce: přijímání rezervací; zapisování do tabulek; vyřizování e-mailů; komunikace s ubytovanými hosty; řešení krizových situací; důkladná kontrola rezervací přes booking.com Požadujeme: práce s PC; znalost angličtiny nebo němčiny; spolehlivost, samos ...

  • Referent stavebního odboru městysu

    (9. plat. tř.) Požadované vzdělání: stavební střední nebo VŠ stavení směr. ZOZ výhodou. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: osobně (8:00-15:00 hod.), tel. 604181811 nebo e-mailem vajc@mestys-krivoklat.cz

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Hlinsko - Dvořákovo nábřeží 1622 POŽADAVKY: ŘP sk. B, práce na PC - dobrá znalost, obchodní dovednosti, samostatnost, výhodou obchodní nebo ekonomické vzdělání ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: firemní dovolená, PC + telefon První kontakt učiňte prosím na výše uvedeném telefonním čísle.

  • Pracovník/pracovnice hospodářské správy - administrativa

    kontakt:Hrabánková Kateřina, e-mail: katerina.hrabankova@cssp2.cz, místo výkonu:Máchova č.p. 1029/14, Praha 2.Požadujeme: komunikační dovednosti, platný řidičský průkaz sk. B, výborná znalost PC ( MS Office), základní znalost účetnictví. Nabízíme: přátelské prostředí, výše platu dle NV. č. 564/2006 Sb., plat. tř. 9, dovolená 5 týdnů, stravenky, mož ...

  • Administrativní pracovník/-ce

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE V případě zájmu kontaktujte paní Lucii Burešovou na emailové adrese: prace@uzeninybeta.cz. nebo telefonní čísle: 607 424 444 Požadujeme: řidičský průkaz sk. B, znalost práce na PC, ochota naučit se něčemu novému, spolehlivost. Nabízíme: zaměstnanecké nákupy, personální strava, moderní pracovní prostředí, příjemný kole ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Suchánková Lenka, tel.: 603524132, e-mail: suchankova75@gmail.com Pomocná administrativní práce na poloviční úvazek Nutná znalost práce na PC (MS Excel a Word) AJ podmínkou Vhodné pro osoby s handicapem (nevhodné pro OZP na vozíku - není zajištěn bezbariérový přístup) Výkon práce na Letišti Václava Havla ...

  • Asistentka

    místo výkonu práce: Kamýcká č.p. 232/2a, Sedlec, 160 00 Praha 6 kontakt: Kiknavelidze Važa, tel.: 777412204, e-mail: jakkoh@seznam.cz Asistenční služby ve společnosti. Ruský jazyk

  • Referent/ka veřejné správy na úseku silničního hospodářství

    z: 19.11.2018 Podmínky pro přihlášení uchazeče do výběrového řízení najdete na webových stránkách města Nový Jičín http://www.novy-jicin.cz, sekce volná pracovní místa. Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy "Výběrové řízení 22/2018 - NEOTVÍRAT" je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adres ...

  • Referent/ka mzdové agendy

    z: 19.11.2018 Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2/2018 na obsazení pracovního místa REFERENTKA MZDOVÉ AGENDY Charakteristika vykonávané práce: Komplexní zabezpečení zpracování mzdové agendy podle obecně závazných právních předpisů a na základě uzavřených smluv s organizacemi regionálního školství příp. s jinými subjekty (profese samostatná ...

  • Úředník/úřednice na odbor správy majetku města

    Město Adamov Pod Horkou 101/2, Adamov, PSČ 679 04 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA FUNKČNÍ MÍSTO: Úředník/úřednice na odbor správy majetku města Charakteristika pozice: investiční referent v oblasti přípravy a realizace investičních projektů + ochrana přírody a krajiny Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov, Pod Horkou 101/2, 679 04 Ad ...

  • Asistent/ka obchodníka

    První kontakt telefonicky 725 679 401 (Ing. Fialová) Znalost NJ vítána Praxe ve strojírenství SŠ, příp. VŠ vzdělání

  • Sales Coordinator for Germany

    První kontakt e-mailem: Zuzana.janderkova@gardnerdenver.com Plynulá znalost angličtiny a němčiny. Podpora zákazníků z Německa pří zadávání objednávek do systému, řešení cenových nabídek, ověřování termínů doručení a skladových zásob. Práce se SAPem. Zlepšování procesu zadávání objednávek a spolupráce při tvorbě manuálů, ceníků a slevových struktur ...