Nabídka práce v administrativě

1 008 aktuálních volných míst

  • TIPSekretářka

    komplexně zajišťuje spisovou službu, organizuje přijímání cizích osob, zprostředkovává telefonní styk, vyřizuje za ředitele operativní úkoly, eviduje a sleduje včasnost vyřízení písemností , archivuje dokumenty zpracovává agendu evidence majetku, vydává různá potvrzení studentům i zaměstnancům vede sklad učebnic zodpovídá za kopírky, tisk ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu rpáce: Na zbořenci č.p. 275/10, Praha Prvotní konakt:603 413 365 mezi 7-16 hod, e-mail: info@ikoz.cz Administravní činnost ve stav.firmě, vedení příchozích a odchozích faktur a pošty, vyřízování emailových zpráv, skenování, část.znalost účetnictví výhodou stravenky, příspěvek na penzijní připojištění ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Václavské náměstí č.p. 831/21 Prvotní kontakt: 777 626 239 mezi 8-16 hod v prac. dny vkládání dat do počítače ? komunikace se zahraničím v ruském jazyce- Ukrajina, Bulharsko, Moldávie, Rumunsko, ´ Kazachstán ? získávání a třídění potřebných dat ? práce s databázovými programy ? evidence a vyřizování korespondence ? obsluh ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontakt telefonicky 7:00-16:00 nebo e-mailem. Administrativní a asistenční práce ve stavební společnosti, vystavování faktur, objednávání zboží vyřizování e-mailových zpráv, skenování, evidence jízd zaměstnaců společnosti, základy Excel, řp. sk. B výhody: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění

  • Asistent/ka makléře

    ASISTENT/KA MAKLÉŘE NÁPLŇ PRÁCE: zpracování podkladů pro poptávky a nabídky a s tím spojená administrativa, komunikace s klienty a pojišťovnami, práce s programy Word, Excel (texty, tabulky, grafy…). PRVNÍ KONTAKT: životopis (případně i motivační dopis) e-mailem na marek.fojtu@insia.com.

  • Pracovník obchodního oddělení

    Požadujeme: spolehlivost, pracovitost Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování Adresa pro osobní jednání: SU-servis s.r.o., Hraniční 6, 370 06 České Budějovice

  • Hospodáři

    Místo výkonu práce: Bakov nad Jizerou č.p. 1173 294 01 Bakov nad Jizerou Prvotní kontakt: tel.: 724 785 254 (6,15-14,45 hod.), e-mail: k.hejdrych@uask.cz nebo osobně: Jiráskova 439, Mnichovo Hradiště Vedení pokladny, docházek, zpracování stazek a dodacích listů. Zaměstnanecké výhody: Stravenky, příspěvek na životní/důchodové pojištění, prémie, ...

  • Specialista oddělení administrativy

    Místo výkonu práce: Hasičská 551/52, Ostrava - Hrabůvka 1. kontakt e-mailem. Moderní, dynamicky rostoucí společnost zabývající se zprostředkování zaměstnanců ze zahraničí pro zaměstnavatele v ČR hledá do svých řad kolegu/kolegyni na pozici specialista oddělení Administrativy. Pozice je vhodná i pro absolventy. Odpovídající zaškolení. Požadavky: ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Životopis zasílejte, prosím, na e-mail: didstav@seznam.cz Požadujeme SŠ vzdělání s maturitou stavebního nebo ekonomického směru - praxe v administrativě týkající se stavebnictví výhodou (znalost materiálů ve stavebnictví), dobrá znalost práce na PC - Excel, Word, znalost účetního programu Pohoda, znalost NJ, AJ výhodou. ŘP sk. B výhodou. Zkrácený ...

  • Školní asistent/ka

    POŽADUJEME: pedagogické vzdělání popř. kurz asistenta pedagoga Kontakt: Mgr. Marcela Šmrhová 602 505 951(po-pá dopoledne), zskomenskeho@horazdovice.cz Výběrové řízení proběhne 6.8.2019 v čase 8:00 - 12:00 hodin v prostorách ZŠ Horažďovice, Komenského 211

  • Pracovník/ce odbytu

    POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, znalost práce na PC POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou s možností prodloužení, nástup možný ihned, vhodné i pro absolventy, pracovní doba 7-15:30, příjem objednávek, tisk objednávek, komunikace s expedicí, administrativní práce ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: nákup výrobků za zaměstnanecké ceny, příspěvek na obědy KONTAKT: Ma ...

  • Pracovník/pracovnice pobočky

    Životopisy zasílejte výhradně na e-mail: prace@oknamacek.cz, do předmětu e-mailu napište PROSTĚJOV. K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Požadavky: ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpověd ...

  • Administrativní pracovníci

    Pro bližší informace a zaslání životopisů s průvodním dopisem zašlete email na adresu kariera@ecofinance.cz. Společnost AGRO Haná a.s. hledá nového administrativního pracovníka. CO PO VÁS POŽADUJEME: - SŠ/VŠ - Zodpovědný a spolehlivý přístup k práci - Výborné organizační a komunikační schopnosti - Uživatelskou znalost PC (MS Windows, MS Word, MS E ...

  • Odborný/vrchní referent – poradce pro dlouhodobě nezaměstnané

    Místo výkonu práce: Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Plzni, Kontaktní pracoviště Rokycany, Palackého 162, 337 01 Rokycany Hlavní náplň činnosti: provádí UoZ celým projektem (průchod UoZ jednotlivými aktivitami), předvýběr UoZ před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu, individuální posouzení situace a předpokladů UoZ, vytv ...

  • Administrativní pracovník/ce

    * Náplň práce: nákup a prodej sypkých stavebních materiálů, vedení pokladny, koordinace dopravy, vyřizování emailové pošty, objednávek, poptávek, nabídek, běžná administrativní činnost Požadavky: SŠ vzdělání, komunikativnost, práce s PC, finanční zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, čistý trestní rejstřík, znalost účetního program ...