Nabídka práce v administrativě

1 046 aktuálních volných míst

  • TIPAdministrativní pracovník/Přípravář staveb

    - znalost práce na PC - běžná firemní administrativa - příprava podkladů pro účetní - vedení zakázek - zpracování cenových nabídek

  • TIPAdministrativní pracovnice lyžařské školy

    Pro nadcházející sezónu 2018/2019 hledáme do svého týmu administrativní pracovnici do kanceláře lyžařské školy JPK Klínovec. Nabízíme: - Práci na horách na celou zimní sezonu (tzn. od prosince do konce března) - Hlavní pracovní poměr či dohodu o provedení práce - Vhodné také pro absolventy SŠ nebo studenty VŠ - Místo výkonu práce – Klínovec ...

  • TIPAdministrativní pracovník/pracovnice – asistent/ka vedoucího

    Společnost: Disten system s.r.o Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník/pracovnice – asistent/ka vedoucího pro pobočky v Praze, Mladé Boleslavi, Liberci a Zlíně. Místo výkonu práce: Praha, Mladá Boleslav, Liberec a Zlín Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva Mzdové rozp ...

  • Referent/referentka - technik/technička odboru školství a kultury

    Tajemník ÚMČ Brno-sever vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na místo úředníka/úřednice na dobu neurčitou: referent/referentka - technik/technička odboru školství a kultury Místo výkonu práce: ÚMČ Brno-sever, Bratislavská ...

  • Referentka servisu

    KONT.: Zaslat životopisu v českém jazyce. Vybraní uchazeči budou kontaktováni s pozvánkou k osobnímu pohovoru. Náplň práce: - evidence a administrativní zpracování servisních zakázek - zpracování podkladů pro fakturaci servisních zakázek - kontrola a evidence denních pracovních výkazů servisních techniků - příprava podkladů ke mzdám - asistentská ...

  • Asistent/ka servisu

    Pracoviště: Horní lán č.p. 445/1, Olomouc. Nástup dle dohody. Náplň práce: - administrativa spojená s příjmem a výdejem vozidla ze servisu - plánování kapacity dílny-objednávání zákazníků na termín - komunikace s výrobcem a importérem jednotlivých značek - kontrola práce mechaniků, výstupní kontrola - poradenská služba, telefonní kontakt se zákazní ...

  • Odborný pracovník pro vnitřní a vnější vztahy

    Pracoviště: tř. Kosmonautů č.p. 1288/1, Olomouc Náplň práce: - koordinace vnitřních a vnějších akcí školy - tvorba strategických dokumentů - komunikace s českými i zahraničními partnery Předpoklady: - VŠ vzdělání humanitního či ekonomického směru - komunikační dovednosti v českém a anglickém jazyce (C1) - kultivovaný psaný projev - organizační scho ...

  • Referent veřejné správy na úseku správy majetku města

    z: 21.09.2018 Podmínky pro přihlášení uchazeče do výběrového řízení najdete na webových stránkách města Nový Jičín http://www.novy-jicin.cz, sekce volná pracovní místa. Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy "Výběrové řízení 20/18 - NEOTVÍRAT" je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: ...

  • Projektový manažer/ka pro sociální projekty realiizované z dotací EU

    Pracoviště: Budovatelská 872/51, 696 01 Rohatec. Komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, čistý trestní rejstřík, ochota cestovat, flexibilita. Vhodné pro OZP. Příjemné vystupování a schopnost bezproblémové komunikace s klienty. Zkušenosti s řízením projektů či psaní podnikatelských záměrů výhodou. Do zaslaného životopisu prosím uveďte pozici ...

  • Administrativní pracovník/ce - referent/ka - fakturant/ka

    Pracovní náplň: zpracování objednávek zpracování faktur komunikace se zákazníky emailem a telefonicky nástupní mzda 20 000 Kč, po zk. době 23 000 Kč Zaměstnanecké výhody: 4 týdny dovolené, HPP, zázemí stabilní firmy, skvělý kolektiv, Hlásit se na e-mail: d.ferynova@pneupeterka.cz nebo telefonicky na tel. 774 674 729

  • Asistent/ka obchodního oddělení a účtárny

    Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost Náplň práce: administrativní práce, práce s excelem, třídění a zakládání dokladů, zpracování cenových nabídek Způsob kontaktu: zasílat životopisy na email.

  • Administrativní pracovník

    Pracovní náplň ˘zpracování objednávek a komunikace se zákazníky ˘dohled nad plněním termínů zadaných zakázek, vyhodnocení a report zákazníkům ˘zajišťování přepravy tuzemsko i zahraničí ˘příprava dodacích listů a etiket k expedici ˘další asistentské práce Požadavky ˘SŠ vzdělání ˘AJ nebo NJ na pokročilé úrovni (mejlové korespondence se dceřinou spol ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Řízení chodu kanceláře, zpracovávání účetních dokladů. Požadavky: řidičský průkaz skupiny B, německý jazyk, ukončené středoškolské vzdělání. Zaměstnanecké benefity: stravenky. Bližší informace p. Boháčová telefonicky, profesní životopis zaslat na e-mail, osobní kontakt: Po-Čt 6:00-15:00, Pá 6:00-12:00. Vhodné i pro OZP/OZZ. ...

  • Soudní zapisovatelka

    místo výkonu práce: Louny, Sladkovského 1132 pokročilá znalost práce na PC, psaní všemi deseti prsty, trestní a morální bezúhonost, životopis možno zasílat poštou nebo na e-mail níže uvedený 5 týdnů dovolené, stravenky kontakt: 737247147, izemkova@osoud.lou.justice.cz

  • Administrativní pracovníci

    Životopis zašlete na e-mail bronislav.mrkva@smsfinance.cz. Náplň práce: - klientský servis v oblasti financí - práce v kanceláři či terénu - příprava podkladů pro obchodní jednání - komunikace s finančními institucemi (pojišťovny, banky, investiční společnosti atd...) Co u nás uplatníte? - samostatnost, spolehlivost a profesionální přístup - organ ...