Nabídka práce referent

71 aktuálních volných míst

  • Referent/ka personálního oddělení

    Pracovní ukoly: - Zodpovědnost za nábor zaměstnanců - Podpora vedoucích pracovníků v jejich personálním řízení - Zajištění kvantitativního a kvalitativního personálního plánování - Správa matice kvalifikace a tvorba a aplikace ročního vzdělávacího plánu - Správa úkolové matice - Podpora vedoucích pracovníků při ročním hodnocení zaměstnanců - Podíl ...

  • Personalista, Disponent (m/ ž/ o)

    Překonáváte rádi překážky? Čelíte rádi novým výzvám? Máte přehled o aktuálním dění na trhu práce? Pak hledáme právě Vás ! Nápň práce: o být aktivní v získávání nových zákazníků o udržování stávajících kontaktů s klienty o vypracovávání individuálních cenových nabídek a osobních konceptů V případě zájmu prosím zašlete svůj životopis s motivačním d ...

  • Specialista technologie

    • zadávání technických dat o materiálech a dílech do interního ERP systému • udržování aktuálnosti dat v systému a jejich kontrola • zpracování layoutů, pracovních návodek, balicích postupů a procesních diagramů ve spolupráci s technology a logistikou • inventury Požadujeme: • SŠ vzdělání, technický obor velkou výhodou • předchozí praxe v technic ...

  • Pracovník/pracovnice výukových a výchovných programů

    Místo výkonu práce: Magistrát města Olomouce. Druh práce: výkon výukových a výchovných činností na dětském dopravním hřišti města Olomouce Centrum Semafor zařazených v odboru agendy řidičů a motorových vozidel. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 27. února 2020 POUZE na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a prá ...

  • Pracovník / pracovnice administrace věcných břemen

    Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a absolventy/absolventky k získání potřebné praxe do budoucna. Náplň práce: administrace a zasmluvňování věcných břemen obslužnosti energetických sítí do katastru nemovitostí, zastupování asistentky společnosti v případě její nepřítomnosti - z ...

  • Úředníkve věcech stavebního řádu a územního řízení

    Místo výkonu práce: Nový Bor Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména na úseku stavebního řádu a územního plánování (územní řízení) podle zákona č. 183/2006. Sb. stavební zákon Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu obor stavební - vyšší odborné vzdělání – zaměření stavební a 2 roky praxe v oboru sta ...

  • Investiční technik

    Výběrové řízení je zveřejněno na stránkách www.ceskearchivy.cz Požadujeme: středoškolské vzdělání s maturitou nebo vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program s ekonomickým nebo technickým zaměřením, samostatnost, spolehlivost, řidičské oprávnění skupiny B. Náplň práce: zajišťuje přípravu, zadávání a kontrolu veřejných zakázek malého ro ...

  • Koordinátor dobrovolníků pro Ostravu

    Místo výkonu práce: Ostrava 1. kontakt e-mailem. Životopis a motivační dopis zašlete na uvedený e-mail do 21.2.2020. Do předmětu e-mailu uveďte "Koordinátor dobrovolníků". Hledáme koordinátora dobrovolníků pro Kavárnu U Lidušky Náplň práce: Realizace a organizace Kavárny U Lidušky, organizace supervizí dobrovolníků, účast na supervizích koordin ...

  • Projektmanager digitalizace connected car

    Místo výkonu práce: tř. Václava Klementa č.p. 869 Mladá Boleslav II 293 01 Mladá Boleslav 1 Prvotní kontakt: tel.: 326 816 804, e-mail: jiri.necesany@skoda-auto.cz - organizace průběhu realizace projektu z hlediska obsahu, nákladů, kvality - v rámci digitální tranformace - zadávání úkolů členům projekt. týmu - v rámci dig. transformace Požaduje ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice na obchodní oddělení

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail obchodni@sunfood.cz. - znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) - pečlivost, odpovědnost - zdravotní průkaz (lze zajistit) - znalost angličtiny výhodou - pracovní doba od 6:00 do 14:30 hod./od 11:00 do 19:30 hod..

  • Administrativní pracovník/pracovnice na obchodní oddělení

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail obchodni@sunfood.cz. - SOU/SŠ - znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) - pečlivost, odpovědnost - zdravotní průkaz (lze zajistit) - znalost angličtiny výhodou - pracovní doba od 6:00 do 12:30 hod./od 13:00 do 19:30 hod..

  • Odborní pracovníci/pracovnice organizace a řízení

    Místo výkonu práce: Průmyslová zóna Triangle Žatec požadujeme ukončené středoškolské vzdělání a znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího kontakt: tel.:774904389, e-mail: barbora@czechrelocate.cz

  • Odborní pracovníci/pracovnice organizace a řízení

    Místo výkonu práce: Průmyslová zóna Triangle Žatec požadujeme ukončené středoškolské vzdělání a znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího kontakt: tel.: 777301474, e-mail: petra@czechrelocate.cz

  • Odborná administrativní pracovnice/pracovník

    První kontakt e-mailem Upřednostňujeme uchazeče s předchozí praxí v administrativě, podmínkou je bezúhonnost. Nabízíme stravenky

  • Administrativně- provozní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: Chlum č.p. 19, Hartmanice, 342 01 Sušice 1 Kontakt: Bc. Hana Černá tel.: 603581667, e-mail: h.cerna@pila-cerny.cz Náplň práce: - kontrola pracovních výkazů, vypracování podkladů pro mzdy, vedení BOZP, objednávky spotřebního zboží, ND, výdej materiálu ze skladu, řešení operativních požadavků nadřízeného a techniků Požadu ...

Referent musí mít v dnešní době především dobrou uživatelskou znalost práce s PC a mezi jeho vlastnosti by měla patřit pečlivost, samostatnost, dobrá schopnost komunikace a organizace práce. Náplní práce referenta je vytváření a zpracování korespondence, tvorba a následná kontrola zápisů ze schůzek, dohled nad termíny úkolů a spolupráce s dalšími zaměstnanci organizace při plnění úkolů. Pozice referenta je běžná především na různých typech úřadů, můžeme se tedy setkat s referentem obchodu, referentem životního prostředí, referentem veřejných zakázek nebo referentem majetku. I na této pozici může být v vyžadována znalost alespoň jednoho cizího jazyka, případně další speciální znalosti.