Nabídka práce referent

148 aktuálních volných míst

  • Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Upřesňující informace: Požadujeme bakalářské vzdělání, velmi dobrá znalost anglického a kazašského jazyka výhodou.

  • Project Coordinator

    KONTAKT : Radostina Tsirkova, e-mail: [email protected] Dobra určitá 1 rok, Anglický jazyk aktivně slovem i písmem. Zaměstnanecké výhody: Stravenkový paušál, ovoce do práce, lekce českého jazyka.

  • Referent finančního oddělení

    Místo výkonu práce: Chrudim Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru), Zkušenosti na obdobné pozici, Základní znalost AJ na komunikativní úrovni, Základní orientace v účetní a daňové problematice, Znalost programu Pohoda výhodou, Uživatelská znalost práce na PC (zejména MS Office), Dobré komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost ...

  • Referent/ka správy nemovitostí

    Náplň práce: evidence nájemníků bytových jednotek, komunikace s nájemníky, tvorba předpisů a párování plateb, zpracování a aktualizace nájemních smluv, vyúčtování služeb, vedení korespondence a spisové agendy, archivace dokumentů. Požadujeme: vzdělání SŠ s maturitou, ŘP sk. B (aktivní řidič), znalost práce na PC (MS Office), komunikativní a organiz ...

  • Vedoucí zařízení (vedoucí služeb domova pro seniory)

    pracoviště Kroměříž, DpS U Kašny - Náplň práce: Vedoucí této sociální služby zastřešuje chod celého domova, řídí, vede a koordinuje podřízené zaměstnance a odpovídá za kvalitu poskytované sociální péče - Požadavky: vysokoškolské vzdělání, min. v bakalářském studijním programu, praxe v sociální práci, v sociálních službách výhodou, profesní zkušenos ...

  • Manažer kvality, metrolog / manažerka kvality, metroložka

    Pracovní poměr na dobu určitou, plný pracovní úvazek (možnost práce i na zkrácený úvazek), jednosměnný provoz. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a osoby se zdravotním postižením. Co Vás čeká: řízení kvality; zodpovědnost za dodržování cílů a politiky kvality a za celkovou úroveň kvality; zavádění, sledování a ověřování efektivity ...

  • Technický pracovník/ice IV (oddělení správy majetku)

    Požadavky: " orientace v příslušné legislativě (zákon o státním podniku, občanský zákoník, stavební zákon, katastrální zákon), " znalost práce MS Office, " schopnost reagovat na změny, " samostatnost, iniciativa, aktivní přístup k řešené problematice, " ochota vzdělávat se v oboru " oprávnění k řízení motorových vozidel. Pracovní náplň: " zodpovídá ...

  • Quality manažer

    VŠ/SŠ chemické nebo potravinářského zaměření, praxe v potravinářském průmyslu podmínkou, práce s PC, zkušenosti s auditem, zodpovědnost, spolehlivost. Nabízené výhody: dotovaná strava, půlroční odměny, sportovní i volno časové benefity, firemní akce, výrobky společnosti za zvýhodněné ceny. Zaslat životopis e-mailem nebo se hlásit předem telefonick ...

  • Administrativní pracovníci

    Náplň práce : vedení internetového obchodu, objednávání zboží, administrativní práce, práce s PC Pracovní doba : pondělí - pátek (volné víkendy) Pracovní poměr je možné po roce prodloužit. Práce je vhodná i pro uchazeče se zdravotním omezením. Prosím zájemce / -kyně, aby své životopisy posílali na emailovou adresu : skodakova ...

  • Asistent/asistentka vedení vhodné i pro OZZ

    ASISTENT/ASISTENTKA VEDENÍ - VHODNÉ I PRO OZZ Přijmeme nového kolegu na pozici asistent/asistentka vedení. POŽADUJEME: angličtina/němčina na komunikativní úrovni slovem i písmem, uživatelská znalost Word a Excel, znalost účetního programu výhodou. Možnost plného i zkráceného úvazku. NÁPLŇ PRÁCE: komunikace se zákazníky - ústně i písemně v angličt ...

  • Referent / referentka majetkové správy (701281)

    PP na dobu určitou (po dobu trvání MD a RD) Podrobné informace o nabízené pozici získáte na webových stránkách Generálního finančního ředitelství: https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8349606 Přihlášky zasílejte nejpozději do 2. 9. 2022.

  • Sociální pracovník/pracovnice do oddělení péče o rodinu a děti

    druh práce: sociální pracovník/pracovnice do oddělení péče o rodinu a děti místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc platová třída: 11. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.) pracovní poměr: na dobu určitou - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: - státní občanství ČR; u fyzické osoby, ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Nástup možný ihned Od Vás očekáváme: - výbornou češtinu - angličtinu slovem i písmem - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič - znalost Microsoft Office - zodpovědnost, pečlivost a samostatnost - ochotu učit se novým věcem - časovou flexibilitu - selský rozum ˘ Oceníme také: - základy marketingu - zákl ...

  • Výrobní kontrolor kvality

    Možnost pracovat na 3 směny., dobrý zdravotní stav, psychická zátěž(noční směny), pokročilá znalost práce s PC, komunikativní znalost ČJ. Vitáme alespoň střední vzdělání ukonečené maturitou nebo výučním listem. Zam. výhody: 25 dní dovolené, příspěvek na stravné, příspěvek na zdraví, penzijní připojištění, věrnostní odměna. Kontakt: Dočekalová Mar ...

  • Asistent/ka

    POŽADUJEME: - aktivní přístup k práci - flexibilitu a odpovědnost - týmovou práci - schopnost a ochotu dalšího vzdělávání - uživatelské práce na PC - ŘP skupina B - vhodné pro absolventy stavebních škol NÁPLŇ PRÁCE: - správa stávajících klientů - aktivní vyhledávání nemovitostí - zpracování dokumentace - zajišťování relevantních informací o nemovit ...

Referent musí mít v dnešní době především dobrou uživatelskou znalost práce s PC a mezi jeho vlastnosti by měla patřit pečlivost, samostatnost, dobrá schopnost komunikace a organizace práce. Náplní práce referenta je vytváření a zpracování korespondence, tvorba a následná kontrola zápisů ze schůzek, dohled nad termíny úkolů a spolupráce s dalšími zaměstnanci organizace při plnění úkolů. Pozice referenta je běžná především na různých typech úřadů, můžeme se tedy setkat s referentem obchodu, referentem životního prostředí, referentem veřejných zakázek nebo referentem majetku. I na této pozici může být v vyžadována znalost alespoň jednoho cizího jazyka, případně další speciální znalosti.