Nabídka práce referent

141 aktuálních volných míst

  • Referent/-ka památkové péče

    REFERENT/-KA PAMÁTKOVÉ PÉČE Uchazeč je státním občanem ČR nebo je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhl věku 18 let, je způsobilý k právním úkonům, je bezúhonný, ovládá jednací jazyk, absolvoval vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oborech - architektura, pozemní stavitelství, dějiny umění, historie nebo další příbuzné obory ...

  • Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Znalost AJ, ČJ a RJ slovem a písmem Zkušenost s administrativní práci Zájem o technologie PC dovednosti na velmi dobré úrovni Předchozí zkušenosti s účetnictvím, platebními systémy

  • Administrativní pracovník/ce

    Pracoviště: Holická č.p. 1173/49a, Olomouc. Nástup možný ihned nebo po domluvě. Hledáme do našeho týmu administrativního pracovníka/pracovnici. Pozice obnáší: - administrativní práce - zakládání dokumentů do interního programu - základy účetnictví - výhodou - pečlivost, spolehlivost, systémová práce Prac. doba: 8:00 - 16:30 hod. První kontakt je mo ...

  • Referent/referentka odboru místního hospodářství a údržby majetku

    Z:16.7.2018.Místo výkonu práce Studénka.Vhodné i pro osoby se zdravotním znevýhodněním. Platové zařazení: 9. platová třída a stupeň podle délky uznané praxe. Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování údržby po technické a organizační stránce u komunikací, chodníkových těles, mostů a lávek. Zodpovědnost za zákonný stav dopravního značení na míst ...

  • Referent referátu energetiky rektorátu UJEP

    Místo výkonu práce: Pasteurova č.p. 3544/, Ústí nad Labem. Náplň práce: příprava podkladů pro zprávy a výkaznictví v energetice a odpadovém hospodářství UJEP, vedení agendy a zajišťování provádění revizí vyhrazených technických zařízení UJEP, vedení agendy odpadového hospodářství UJEP, správa archivu - vedení provozního řádu spisovny, zakládání do ...

  • Správce/-kyné movitého majetku

    SPRÁVCE/-KYNÉ MOVITÉHO MAJETKU - PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup od 1.9.2018 - Požadujeme: velmi dobrou znalost v oblasti evidence majetku včetně inventarizace, uživatelskou znalost práce s PC, znalost obchodní korespondence, bezúhonnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a komunikativní schopnosti, předchozí praxe v jus ...

  • Koordinátor/ka objednávek

    Pozice: koordinátor/ka objednávek Vaší každodenní náplní práce bude: - Koordinovat prodejní objednávky v interním systému a hlídat dodržování termínů a požadavků zákazníka - Fakturace vyexpedovaných prodejních objednávek, zpracování přehledů a pravidelných reportů - Písemná i ústní komunikace v anglickém jazyce a interní komunikace napříč oddělením ...

  • Technický pracovník

    Místo výkonu práce: Hrbovická 2, Chlumec u Ústí nad Labem. Náplň práce: - vyjadřování se ke stavebním řízením včetně uzavírání smluv o zřízení věcného břemene, práva stavby, realizační smlouvy - příprava stavebních řízení - uzavírání nájemních, kupních, darovacích smluv - příprava podkladů pro jednání Dozorčí rady Požadujeme: - úplné středoškol ...

  • HR asistent / recepční

    Pracoviště: Průmyslová č.p. 799/18, Olomouc. Nástup možný ihned. Do našeho týmu hledáme extrovertního a proaktivního kandidáta s vysokým pracovním nasazením a schopností rychlého jednání a rozhodování. Profil vhodného kandidáta: - SŠ vzdělání s maturitou - aktivní znalost anglického jazyka - schopnost logického a samostatného uvažování - pečlivost ...

  • Referent/ka provozní kanceláře - skladového informačního systému

    NÁPLŇ PRÁCE: nastavování přístupových práv nových uživatelů, nastavení tiskáren a skenerů, kontrola chodu skladového systému a všech podpůrných procesů a služeb, řešení běžných systémových problémů, školení nových uživatelů, provádění reportingů a podpora administrativního oddělení POŽADAVKY: SŠ, VOŠ vzdělání, aktivní znalost NJ, popř. AJ výhodou, ...

  • Vedoucí tiskového centra

    Pracoviště: Slovenská č.p. 539/12, Olomouc. Nástup: možný ihned nebo po domluvě Hledáme do našeho týmu Vedoucího tiskového centra: Pozice obnáší: - zajištění chodu tiskového centra - objednávání materiálu, servisu strojů - vyřizování objednávek - kopírování a tiskového vedení menšího pracovního týmu (2 - 4 lidé) - administrativní práce - jednání ...

  • Vedoucí technické obsluhy výroby

    POŽADAVKY: orientaci v oblastech stavebnictví, energetiky, technických plynů, ekologie a odpadového hospodářství, IT, základní znalost německého nebo anglického jazyka, uživatelská znalost práce na PC, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost při stanovování a plnění úkolů, časová flexibilita pro případ řešení neočekávaných oprav či havár ...

  • Obalový/á referent/ka

    NÁPLŇ PRÁCE: odpovědnost za včasné objednání jednocestných a vícecestných obalů, práce se zákaznickými portály, vedení paletových kont, tvorba balicích předpisů, koordinace a správa fyzických inventur, odpovědnost za skladové množství POŽADAVKY: SŠ, VOŠ vzdělání nejlépe technického nebo obchodního směru, aktivní znalost NJ, popř. AJ podmínkou, zkuš ...

  • Projektový manažer

    Pracoviště: Rolsberská č.p. 638/66, Olomouc. Požadavky: - VŠ vzdělání - zkušenosti s projektovým řízením, v oblasti dopravy výhodou - argumentační schopnosti, týmová práce, komunikační dovednosti - zaměření na zákazníka - analytické schopnosti, logické uvažování, znalost projektové metodologie - zájem učit se - angličtina/němčina na komunikativní ú ...

  • Odborný referent odboru ekonomického

    Město Chabařovice vyhlašuje dne 12.7.2018 veřejnou výzvu k přihlášení zájemců na funkci odborného referenta odboru ekonomického MěÚ Chabařovice – platová třída 9. Druh práce: * zajišťování agendy: účetní bytového a nebytového hospodářství Místo výkonu práce: * územní obvod města Chabařovice Předpoklady k výkonu práce: * splnění předpokladů podle §4 ...

Referent musí mít v dnešní době především dobrou uživatelskou znalost práce s PC a mezi jeho vlastnosti by měla patřit pečlivost, samostatnost, dobrá schopnost komunikace a organizace práce. Náplní práce referenta je vytváření a zpracování korespondence, tvorba a následná kontrola zápisů ze schůzek, dohled nad termíny úkolů a spolupráce s dalšími zaměstnanci organizace při plnění úkolů. Pozice referenta je běžná především na různých typech úřadů, můžeme se tedy setkat s referentem obchodu, referentem životního prostředí, referentem veřejných zakázek nebo referentem majetku. I na této pozici může být v vyžadována znalost alespoň jednoho cizího jazyka, případně další speciální znalosti.