Nabídka práce referent

100 aktuálních volných míst

  • DoporučujemeReferent/referentka marketingu

    Pracovní náplň: - Realizace marketingových aktivit jednotlivých segmentů společnosti - Spolupráce na tvorbě marketingového plánu - Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv od mateřské společnosti - Správa webových stránek společnosti Požadavky: - Základní znalost marketingových nástrojů - Uživatelská znalost práce na PC – b ...

  • TIPObchodní referent/ka až 35.000,- !!!

    Velkoobchod s papírem a kancelářskými potřebami hledá nové kolegyně a kolegy na pozice obchodní referent nebo operátor callcentra. Pracovní náplň: - komunikace se zákazníky - telefon, e-mail, pošta - péče o přidělené zákazníky - zadávání obchodních údajů do databáze - evidence objednávek - komunikace s nákupním oddělením, skladem a dopravou Poža ...

  • Referent zákaznického servisu - s AJ!

    Pro našeho německého klienta hledáme uchazeče na pozici Referenta/ky zákaznického servisu. Náplň práce: - komunikace se zákazníkem - dohled nad zakázkou (logistika, potvrzování, řízení) - správa informačního systému (zadávání a aktualizace dat zákazníka) - fakturace - komunikace s nákupem, v případě chybějícího materiálu - komunikace s oddělením ...

  • Referent/ka marketingu

    SOKOL FALCO s.r.o. Jsme česká rodinná firma s tradicí od roku 1993. Vyrábíme masové speciality pro psy a kočky. Specializujeme se především na 100% masové konzervy, mražené maso a náš sortiment doplňujeme i o sušené masové pochoutky. Z důvodu rozšíření výroby a růstu firmy hledáme do našeho týmu dalšího nového kolegu. Náplň práce – Správa sociáln ...

  • Specialista - specialistka monitoringu zaměstnavatelů, projekt EFES

    Nabídka volného místa je od 1.6.2021 do 30.6.2023 - po dobu trvání projektu Žádosti o přijetí je nutné doručit do 30.4.2021 - viz informace níže, nebo na webu úřadu práce-kariéra. Popis pracovní činnosti: Poradenství pro zaměstnavatele. Organizační zajišťění seminářů pro zaměstnavatele, miniburz práce, předvýběrových a výběrových řízení uchazeč ...

  • Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví, oddělení sociálně právní ochrany dětí

    VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ceska-trebova.cz Pracovní poměr na dobu neurčitou POŽADUJEME: - vzdělání - vyšší odborné, obor sociální práce, s dosažením titulu DiS. nebo vysokoškolské v bakalářském nebo magisterském studiu se zaměřením na sociální práci ukončené nejpozději v den ná ...

  • Odborný referent/ka (zařazen do odboru investic a údržby)

    Pracoviště: Národní třída 373/25, 695 01 Hodonín. Požadavky vzdělání - VŠ/VOŠ stavebního směru, případně SŠ stavebního směru s praxí min. 5 let ve stavebnictví; Popis pracovního místa: Zajišťuje přípravu a realizaci investičních akcí a oprav v rozsahu výkonu funkce investora a správce majetku města vč. přípravy smluvních dokumentů, podkladů k admin ...

  • Administrativní pracovnice

    Hledáme technickou administrativní pracovnici do oddělení projekce. POŽADAVKY: SŠ vzdělání, případně vyučena, znalost práce na PC, zodpovědnost, spolehlivost, ochota učit se novým věcem Hlavní pracovní poměr, od 7 - 15:30 hod., po-pá, nástup možný ihned Kontakt: K&K TECHNOLOGY, Koldinova 672, 339 01 Klatovy II p. Kutil; tel.: 376 356 101, email: kk ...

  • Asistent vedoucího kvality

    Kvalifikační požadavky o SŠ s maturitou o Praxe ve výrobním podniku minimálně 1 rok podmínkou o Dobrá znalost MS Office (excel, word) o Velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem - úroveň B2 (komunikace s mateřskou společností) o Řidičský průkaz skupiny B Předpoklady uchazeče o Komunikativnost o Samostatnost o Důslednost o Časová flexi ...

  • Referent/Referentka kvality výroby

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: [email protected] nebo volat na tel. č: 727 884 604 v době PO - PA od 8,00 - 15,00 hod. a domluvit pohovor Místo výkonu práce - Klášterec nad Ohří, Osvobozená č.p. 780, Miřetice u Klášterce nad Ohří, 431 51 Požadujeme - SŠ vzdělání technického směru, znalost anglického nebo německého jazyk ...

  • Referent/ka odboru investic a životního prostředí

    z: 19.4.2021 výběrové řízení 4/2021 - referent/ka odboru investic a životního prostředí Charakteristika vykonávané práce: zajišťování přípravy investičních akcí, zpracovávání investičních záměrů podle zadání, způsobů financování, projektové přípravy, administrace VŘ apd. Termín podání přihlášky nejpozději do 7.5.2021 Bližší informace: www. fulnek ...

  • Referent-ka odboru výstavby a územního plánování magistrátu města opavy

    KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: [email protected] Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové ř ...

  • Projektmanager PL řízení kvality Small (m/ž)

    Místo výkonu práce: tř. Václava Klementa č.p. 869 Mladá Boleslav II 293 01 Mladá Boleslav 1 Prvotní kontakt: tel.: 326 816 804, e-mail: [email protected] nebo osobně - organizace průběhu realizace projektů z hlediska obsahu, nákladů, kvality a termínů - rámci projektů vozů, řada small - zadávání úkolů členům projektového týmu - v rámc ...

  • Správa provozovny

    Pracoviště: Hraniční č.p. 592/37, Olomouc. Pracovní úvazek: 20 - 30 hod./týden. Správa provozovny, stravování, úklid. Požadované vzdělání středoškolské, ekonomicko-technické. Zam. výhody: příspěvek na stravování, na penzijní připojištění. Kontakt je možný POUZE emailem.

  • Projektový/á manažer/ka

    Pracoviště: Stupkova č.p. 413/1a, Olomouc. Zaměstnání na dobu určitou. Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Do společnosti zabývající se využitím moderních technologií ve vzdělávání přijmeme projektového manažera. Hledáme někoho, kdo rád komunikuje s lidmi, má organizační schopnosti a nebojí se moderních technologií. Vaším hlavním úkolem bu ...

Referent musí mít v dnešní době především dobrou uživatelskou znalost práce s PC a mezi jeho vlastnosti by měla patřit pečlivost, samostatnost, dobrá schopnost komunikace a organizace práce. Náplní práce referenta je vytváření a zpracování korespondence, tvorba a následná kontrola zápisů ze schůzek, dohled nad termíny úkolů a spolupráce s dalšími zaměstnanci organizace při plnění úkolů. Pozice referenta je běžná především na různých typech úřadů, můžeme se tedy setkat s referentem obchodu, referentem životního prostředí, referentem veřejných zakázek nebo referentem majetku. I na této pozici může být v vyžadována znalost alespoň jednoho cizího jazyka, případně další speciální znalosti.