Nabídka práce referent

88 aktuálních volných míst

  • Referent majetkové správy, Oddělení provozního zabezpečení

    Pracovní činnosti: zajišťování agendy správy majetku organizace nebo státu, vedení jeho evidence, převody a vyřazování majetku nepotřebného - zpracovávání podkladů a dílčích objednávek pro nákup majetku, provádí inventarizaci - podílení se na technické činnosti při správě objektů a další administrativní činnosti v rámci provozního zabezpečení oddě ...

  • Asistenti

    Místo výkonu práce: Ptácká č.p. 156/115 Mladá Boleslav IV 293 01 Mladá Boleslav 1 Prvotní kontakt: tel.: +420 326 700 424 (8-16 hod.), e-mail: jana.sedlackova@afd.cz Náplň práce - Grafická příprava prezentací - Administrativní podpora oddělení - Příprava podkladů na jednání - Spolupráci s kolegy v rámci celé společnosti - Řešení operativních úko ...

  • Specialista v oblasti kvality a certifikace systému řízení (ISO)

    ZMK Požadavky: VŠ vzdělání v oboru standardizace a certifikace + vzdělání v oboru řízení průmyslových systémů, praxe v kontrole technické a programové dokumentace a tvorbě normativních dokumentů, detailní znalost ekonomiky průmyslových podniků. Jazykové znalosti: NJ, RJ, AJ. PC: MS Office, Dosimis-3, Money S3 (nebo jiný ek. software), ŘP sk. B ...

  • Referent/ka odboru právního (právník)

    VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Pracovní poměr na dobu určitou (3 roky) Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu - obor právo (min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - obor právo), dobré ...

  • Referent odboru humanitního

    Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje výběrové řízení na pozici REFERENT ODBORU HUMANITNÍHO (sociální pracovník - agenda SPOD) 11. platová třída Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání odpovídající požadavkům zákona č. 108/2006 Sb.; orientační znalost legislativy na úseku sociálně právní ochrany dětí; zkušenosti z obdobné ...

  • Specialista/specialistka kvality

    Co Vás u nás čeká? •Příprava atestů produktů a PPAP pro zákazníky •Zajištění a účast u zákaznických přejímek •Kontrola dat charakteristik produktu •Příprava vzorků pro destruktivní zkoušky •Zajištění mechanických a metalografických zkoušek (v externích laboratořích) •Provádění auditu výrobku •Spolupráce při řešení reklamací •Spolupráce při procesní ...

  • Projektový/á manažer/ka

    Pracoviště: Střádalů 637, Ostrava, 718 00 Kontakt: e-mailem: prace@denip.cz Pracovní náplň: - koordinace zakázek divize Denip/kiosk - technická podpora členům týmu, koncovým uživatelům a novým zákazníkům - administrativní agenda spojená s chodem divize - případné sestavovací a montážní práce informačních panelů Požadujeme: - samostatnost, tvůrčí ...

  • Odborní pracovníci organizace a řízení

    Místo výkonu práce: Pobřežní 620/3; Karlín - 186 00 Praha 86 Kontaktní osoba: Valková Barbora, tel.: 774 904 389, e-mail: barbora@czechrelocate.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Požadujeme ukončené bakalářské vzdělání se specializací v mezinárodním obchodu, anglický jazyk na úrovni rodilý mluvčí

  • Koordinátor After Sales - INDIA 2.0

    - Zajišťování vývoje a implementace after sales strategie vstupu na nové trhy - INDIA 2.0 - Předávání informací podřízeným zaměstnancům a vedoucímu OJ - Koordinace práce podřízených zaměstnanců Požadujeme VŠ vzdělání, uchazeč s praxí, AJ-hovorová znalost, NJ-hovorová znalost

  • Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě org.

    MVP: Praha Kontakt: Sýkorová Darja, e-mail: infokarta@cz.pwc.com Požadujeme středoškolské vzdělnání. Zkušenosti na obdobné pozici výhodou. Velmi dobrá znalost anglického jazyka výhodou.

  • Referent/ka majetkové správy

    Místo výkonu práce Pardubice. Požadujeme: " komplexní správa majetkových souborů v resortu MO, příprava a kontrola veřejných zakázek se zaměřením na oblast cen, " posuzování rozpočtů stavebních prací a služeb za využití rozpočtových programů, " zpracování a kontrola srovnávacích rozpočtů a cenových kalkulací pro rozhodovací proces výběru, " vzdě ...

  • Referent pro rejstřík škol a komunikaci s ČŠI oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže

    Pracoviště: Jeremenkova č.p. 1191/40a, Olomouc. Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: provádění analýz, konzultační a metodické činnosti v oblasti školského rejstříku, analýza dat za účelem zpracovávání výroční zprávy o stavu školství v kraji, zajišťování koncepčních prací souvi ...

  • Odborný referent/ka obchodního oddělení

    - zpracování cenových nabídek, komunikace s obchodními partnery, sledování trendů na stavebním trhu, analyzovat konkurenci, koordinace činnosti obchodních zástupců Požadujeme: SŠ vzdělání se zaměřením na stavebnictví nebo strojírenství, orientace v projektové dokumentaci, technikcé myšlení, znalost práce na PC, zkušenosti s informačním systémem K2 ...

  • Referent stavebního úřadu

    Místo výkonu práce: Městský úřad Žatec Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb., v platném znění): platová třída 10 Popis činnosti pracovního místa: Výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s ním souvisejících, výkon státní správy v souladu se zákonem o vyvlastnění. Výkon stavebního dozoru spočíva ...

  • Referent/ka správy majetku

    Místo výkonu práce: pracoviště Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: 7:00-15:30 h. Požadujeme: středoškolské vzdělání ekonomického směru. Nabízíme: podnikové stravování, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Obrněné brigády 2258/6, 350 02 Cheb. ...

Referent musí mít v dnešní době především dobrou uživatelskou znalost práce s PC a mezi jeho vlastnosti by měla patřit pečlivost, samostatnost, dobrá schopnost komunikace a organizace práce. Náplní práce referenta je vytváření a zpracování korespondence, tvorba a následná kontrola zápisů ze schůzek, dohled nad termíny úkolů a spolupráce s dalšími zaměstnanci organizace při plnění úkolů. Pozice referenta je běžná především na různých typech úřadů, můžeme se tedy setkat s referentem obchodu, referentem životního prostředí, referentem veřejných zakázek nebo referentem majetku. I na této pozici může být v vyžadována znalost alespoň jednoho cizího jazyka, případně další speciální znalosti.