Nabídka práce referent

136 aktuálních volných míst

  • DoporučujemeReferent/ka oddělení překladů

    - přijímání objednávek na překlady a tlumočení - vedení evidence zakázek, příjem hotových překladů od překladatelů, aktualizace databáze - jednání s překladateli a korektory, sledování průběhu plnění jednotlivých projektů - vedlejší samostatné projekty - např. analýza souboru, průzkum trhu, testování překladatelů - administrativní činnost - kalkula ...

  • ADMINISTRATIVA / REFERENT se znalostí AJ a holandštiny

    Ovládáte cizí jazyky (angličtinu a holandštinu alespoň na středně pokročilé úrovni a hledáte pracovní příležitost, kde budete moci tyto znalosti uplatnit? Jste komunikativní člověk, který se nebojí i telefonické komunikace? Pak možná hledáme právě Vás! PRÁCE JE VHODNÁ I PRO ČERSTVÉ ABSOLVENTY. Práci Vás důkladně naučíme, bez znalost AJ a holandšti ...

  • Obchodní referentky / referenty

    Velkoobchod s papírem a kancelářskými potřebami hledá nové kolegyně a kolegy na pozice obchodní referent nebo operátor callcentra. Pracovní náplň: - komunikace se zákazníky - telefon, e-mail, pošta - péče o přidělené zákazníky - zadávání obchodních údajů do databáze - evidence objednávek - komunikace s nákupním oddělením, skladem a dopravou Poža ...

  • Odborní pracovníci hospodářské správy

    Náplň práce: zařazení dle katalogu prací - 1. 04. 08 - Zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení, budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej. Metodické vedení správy majetky. Motivační dopis společně s životopisem zasílejte v termínu do 12. lis ...

  • *Fundraiser

    Jsme Domácí hospic Vysočina a pomáháme lidem s těžkou nemocí, aby mohli žít doma až do konce života, a podporujeme jejich blízké, aby tuto péči zvládli. Náš tým tvoří před 20 stálých pracovníků a dalších 15 externích spolupracovníků. V regionu okresu Žďár nad Sázavou působíme již přes 20 let. Do našeho týmu hledáme kolegyni / kolegu, který se bude ...

  • Referent/-ka - metodik/metodička pro poskytované dotace a externí dotační zdroje odboru rozvoje města a strategického plánování

    KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: [email protected] Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové ř ...

  • Manažer pro zahraniční akvizice

    MÍSTO VÝKONU PRAHA KONTAKT : Hrnčíř Richard, tel.: 954 401 008 (Po - Pá 8 - 16 hod), e-mail: [email protected] - řízení procesu získávání klientů ze zahraničí - vytipování vhodných a možných forem spolupráce se zahraničními a klíčovými poštovními operátory - prezentace ČP v rámci veletrhů a výstav konajících se v zahraničí - zajištění cert ...

  • Odborný/á pracovník/ce stavebního oddělení I stavebního úřadu

    Vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, vzdělání t ...

  • Odborný/á pracovník/ce stavebního oddělení I stavebního úřadu

    Vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, vzdělání t ...

  • Vedoucí projektu

    Pracovní poměr na dobu určitou, pružná pracovní doba. Náplň práce: zastupování zákazníka ve společnosti; vedení projektových schůzek; vedení dokumentace a evidence nezbytné pro řízení projektu a zajišťování jejich aktualizaci a dodržování; odpovědnost za přípravu a start projektu (vzorování) a náběh výroby (ve spolupráci s vedoucím výroby); dávání ...

  • Referent/ka oddělení Finančního, odboru Hospodářsko správního

    Požadované dovednosti - Požadovaná praxe: minimálně dva roky na pozici účetní - výborná uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet) - výkon práce ve státní správě a samosprávě výhodou - splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona 201/2002 Sb. - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti. - trestní bezúhonnost - ...

  • Referent/ka v odboru Hospodářsko správním, odd. Hospodářské správy II

    Požadované dovednosti - výborná uživatelská znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti. - adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM - čistý výpis z rejstříku trestů doložený při nástupu - splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona 201/2002 Sb. - státní občanství Česk ...

  • Odborní pracovníci organizace a řízení

    MÍSTO VÝKONU : Revoluční č.p. 762/13, Staré Město, 110 00 Praha 1 KONTAKT PRVOTNĚ TELEFONICKY : LIDIYA KOVALENKO, tel.: 775 409 011

  • Housekeeping Supervisor

    Kontakt: e-mail: [email protected] Upřesňující informace: požadujeme - český jazyk středně pokročilá znalost, anglický a ruský jazyk základní znalost, praxe v hotelnictví minimálně 2 roky, uživatelská znalost MS Office, komunikativní dovednosti, příjemné vystupování, odolnost vůči stresu, schopnost rychle se orientovat v nových procesech. Za ...

  • Referent/ referentka obecného stavebního úřadu

    - Bližší informace naleznete na internetových stránkách www.chlumecnc.cz

Referent musí mít v dnešní době především dobrou uživatelskou znalost práce s PC a mezi jeho vlastnosti by měla patřit pečlivost, samostatnost, dobrá schopnost komunikace a organizace práce. Náplní práce referenta je vytváření a zpracování korespondence, tvorba a následná kontrola zápisů ze schůzek, dohled nad termíny úkolů a spolupráce s dalšími zaměstnanci organizace při plnění úkolů. Pozice referenta je běžná především na různých typech úřadů, můžeme se tedy setkat s referentem obchodu, referentem životního prostředí, referentem veřejných zakázek nebo referentem majetku. I na této pozici může být v vyžadována znalost alespoň jednoho cizího jazyka, případně další speciální znalosti.