Nabídka práce administrativa v Brně - Venkov
18 aktuálních volných míst
-
Bezpečnostní pracovník / Recepční - bez obchůzek - Rajhrad, Syrovice
Pro pracoviště v Rajhradě a Syrovicích hledáme vhodné uchazeče na pozici Bezpečnostní pracovník / Recepční❗️ Co vás čeká - Kontrola osob a vozidel - Evidence návštěv - Obsluha bezpečnostních technologií - Kontrola nakládky a vykládky - Dodržování BOZP Směny: - pondělí - neděle - denní směna od 9:00 - odpolední směna 8,45 hod (mimo sobotu) - noč ...
-
Recepční OZP
První kontakt: telefonicky (V pracovní dny mezi 8.00 - 16.00) Uchazeč/ka o zaměstnání kontaktuje zaměstnavatele nejdříve telefonicky (735 171 157) a domluví si schůzku - nechodit osobně na adresu místa výkonu. Pouze pro OZP Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Uchazeč/ka musí ...
-
Školní asistent/ka
První kontakt: telefonicky (7.30 - 14 hod.), e-mailem, nebo osobně. Nástup možný ihned. Školní asistent - čerpáno ze šablon OP JAK I.i Zaměstnanecké výhody: FKSP, příspěvky na obědy
-
Asistent pedagoga
První kontakt: e-mailem Nutné doložit : Osvědčení - Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga
-
Administrativní pracovnice
První kontakt: e-mailem Nástup možný ihned nebo dle dohody. Pestrá administrativní práce, např. zpracování objednávek a příprava dodacích listů, fakturace, zajištění expedice a další administrativní výkony. Znalost práce na PC nutností. Požadujeme flexibilitu, rychlost, pečlivost a schopnost týmové spolupráce. Znalost němčiny či angličtiny výhodo ...
-
Administrativní pracovník nákupního oddělení - Rajhrad
První kontakt e-mailem. Administrativní pracovník nákupního oddělení Rajhrad Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze už od roku 1998 ...
-
Administrativa, příjem a realizace objednávek
První kontakt: e-mailem Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Distributor prémiových destilátů a vín přijme na HPP pracovníka na administrativu, příjem a realizaci objednávek. Požadujeme: praxe v oboru, základy grafické práce Nástupní plat 28.000,- čistého
-
Asistent/ka technické ředitelky
Co u nás budete potřebovat: SŠ technického směru (ale není podmínkou) Uživatelskou znalost PC Aktivní a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům Zvládat nestandartní situace s nadhledem Empatie a loajalita Schopnost samostatně a pečlivě zorganizovat práci Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli - zajistí spol. Nabízíme: Pracovní do ...
-
Administrativa
První kontakt: e-mailem Nástup možný ihned nebo dle dohody. - Vyřizování běžné denni korespondence - elektronické i běžné - drobná fakturace, kontrola - Komunikace se zákazníkem - Základní znalost účetnictví - Požadujeme - řp. B, komunikativnost, práce na PC, psychickou odolnost, samostatnost…. - Práce s MAC/PC (word, excel apod…) - Znalost AN výh ...
-
Administrativní pracovník / ce - znalost angličtiny, urdštiny a pandžábštiny
První kontakt: osobně (v místě výkonu práce) nebo e-mailem Jednoduchá administrativni práce se znalostí angličtiny, urdštiny a pandžábštiny. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Místo výkonu práce: Modřická 205 Moravany
-
Asistent pedagoga
První kontakt: e-mailem Nutné doložit : Osvědčení - Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga
-
Asistent/ka pedagoga
První kontakt: telefonicky (7.00-16.00) nebo e-mailem
-
Všeobecní administrativní pracovníci
První kontakt e-mailem, telefonicky (všední dny od 10:00 hod - 18:00 hod) nebo osobně (TAMDA BRNO, Olomoucká 1193/61a, 627 00 Brno, 10:00 hod. - 18.00 hod.) Místo výkonu práce: K Letišti 1792/1, okr. Brno - Venkov Provozní doba: 7h00-17h00 včetně víkendů a svátků Nabízíme: Hlavní pracovní poměr, jistotu dlouhodobého práce, odměňování na základě ...
-
Asistent/ka pedagoga
První kontakt: telefonicky (7:00-17:00), e-mailem nebo osobně (ZŠ Kanice 7:30 - 14:30) Nástup možný ihned nebo dle dohody. Od 11. 10. 2023 přijmeme asistenta pedagoga s úvazkem 20h týdně. Životopisy zasílejte na: [email protected]
-
Asistent prodeje
První kontakt: e-mailem Budete se starat o chod prodejny, dodržovat standardy a zásady BOZP a PO, manipulovat se zbožím, obsluhovat zákazníky, a to i na pokladně a kabinkách. Požadujeme časovou flexibilitu - směny jsou 6 - ti hodinnové v rozmezí 6:00-22:00 hod, včetně víkendů. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100 Kč, za ...
Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativa v Brně - Venkov. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce administrativa Brno - Venkov je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.
Často kladené otázky
1️⃣ Jaký je průměrný plat ve Administrativa Brno - Venkov?
Na Pracomatu naleznete v sekci práce v Brně - Venkov na pozici Administrativa 12 nabídek práce na plný úvazek. Nabízená mzda se pohybuje od 19700 Kč do 40000 Kč.
Průměrná nabízená mzda je 26206 Kč.
V této profesi a lokalitě můžete pracovat i krátkodobě, na částečný úvazek, nebo brigádně. Aktuálně je v nabídce 1 takových volných pracovních míst. Nabízená mzda se u nich pohybuje od 114 Kč do 114 Kč za hodinu.
Průměrná nabízená mzda při brigádě, nebo částečném úvazku v Administrativa Brno - Venkov je 114 Kč/hod.
2️⃣ Které firmy nejčastěji inzerují volná místa Administrativa Brno - Venkov?
Které firmy aktuálně hledají nové lidi v tomto městě a profesi? (číslo v závorce je počet všech inzerátů firmy na Pracomatu) :