Nabídka práce sekretářka

200 aktuálních volných míst

  • TIPStavbyvedoucí pozemních staveb, 30 - 55 000 Kč, vzdělávací kurzy a školení

    Hlavní pracovní náplní bude: Vedení pracovníků - vlastních zaměstnanců, kontrola subdodavatelů a jejich koordinace na stavbě, komunikace s investory, řešení změn. Samostatná organizace a řízení stavby podle projektové dokumentace a výkazu výměr. Odpovědnost za ekonomické a kvalitativní výsledky stavby - důraz na kvalitu provedení. Zpracování a kont ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    Kontakt e-mailem: [email protected] Náplní práce budou administrativní činnosti, vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti, přímý kontakt se zákazníkem na obchodních jednáních, příprava podkladů/dokumentace a tvorba nabídek, evidence zakázek, komunikace s dodavatelem i se zákazníkem. Znalost anglického, ruského nebo ukrajinského jazyka ...

  • Administrativní pracovník/ce

    " Zajišťování kancelářských potřeb. " Kontrola přepravních dokladů. " Zajištění překladů dokumentů, tlumočení. Podmínka: znalost Ruského a Ukrajinského jazyka, řidičský průkaz sk. B

  • Prodejní asistent/- ka - krmivo pro psy

    KO: Cibulka Petr, tel.: 602 515 571, životopisy zasílejte na email [email protected] Jsme: - Jsme firma zabývající se výhradním dovozem a prodejem prvotřídních značek pro psy a kočky ze zahraničí - Na trhu jsme již přes 25 let - Máme svou vlastní značku krmiv Farm Fresh a zajímavé a celosvětově unikátní produkty Hledáme: - Člověka do našeho týmu n ...

  • Odborný/á asistent/ka v administrativě

    Místo výkonu práce: Dr. M. Horákové 185/66, Liberec. Náplň práce: koordinování pracovního cyklu zaměstnanců od nástupu po ukončení, zaměstnanci jsou většinou cizinci. Požadujeme: dobré vystupování, pracovitost, znalost českého, ukrajinského nebo ruského jazyka slovem a písmem. Flexibilnost, samostatnost, spolehlivost, aktivní řidič sk. B. Nabízené ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Náplň práce: Organizace seminářů v rámci Institutu vzdělávání APSS ČR Příprava prezenčních listin Kompletace podkladů na kurzy Vydávání osvědčení pro účastníky kurzů Komunikace s lektory - organizace kurzů Komunikace s účastníky kurzů Komunikace s poskytovateli sociálních služeb při organizaci kurzů na klíč. Požadujeme: - komunikativnost, organ ...

  • Asistentka jednatele

    výborná znalost AJ - může být rodilá mluvčí AJ, ŘP sk. B Samostanost, komunikativnost, časová flexibilita životopis s fotografii na email [email protected]

  • Asistent/ka prodeje

    Pozice: Asistent/ka prodeje Požadavky: praxe a technická orientace v automobilové oblasti výhodou, velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, časová flexibilita Nástup možný ihned. Mzda: 20 500,- až 22 000,- Kč Kontakt: Melmuk David, tel.: 777 911 010, e-mail: [email protected] První konta ...

  • Asistent/ka

    z: 25.11.2021 Pracovní poměr po dobu MD (3 roky). Životopis zaslat na e-mail: [email protected] nebo předat osobně na adrese školy, nejpozději do 30.11.2021. Náplň práce: Přijímání, evidence, vyřizování, odesílání, archivování pošty. Vystavování potvrzení žákům, zajištění kopírování a další administrativní práce. Administrativa spoj ...

  • Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba

    Telefonista pro internetové portály - volná pracovní doba Náplň práce: komunikace se stávajícími i novými zákazníky, související administrativa. Požadujeme: uživatelskou úroveň práce na PC, dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost. Minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou. Nabízíme: GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 25 000,- Kč /měsíc, prá ...

  • Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba

    Náplň práce: telefonické sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 25 000,- Kč /měsíc, prá ...

  • Asistent/ka investičních operací

    První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - zkušenost se zákaznickým servisem - zkušenost s používáním aplikace Excel pro analýzu dat - preciznost a dobré organizační schopnosti - dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem - komunikační a interpersonální dovednosti na vysoké úrovni Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou ...

  • Vedení evidence ekologických reportů a účast na přípravě projektů

    KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : VADIM KUZNETSOV, e-mail: [email protected] MÍSTO VÝKONU : Truhlářská č.p. 1106/9, Nové Město, 110 00 Praha 1 Požadujeme vzdělání v oboru ekologie, znalost problematiky životního prostředí. Komunikativní znalost anglického, ruského, ukrajinského a polského jazyka.

  • Odborní asistenti v administrativě

    MÍSTO VÝKONU : Hostel, umístění 1-25 druhé patro budovy, Václavské náměstí 846/1, 110 00, Praha 1- Nové Město Jiné - Aktivní, znalost vietnamského jazyka výhodou.

  • Odborní asistenti v administrativě

    MÍSTO VÝKONU : Hostel, umístění 1-25 druhé patro budovy, Václavské náměstí 846/1, 110 00, Praha 1- Nové Město Jiné - Aktivní, znalost vietnamského jazyka výhodou.

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.