Nabídka práce sekretářka

209 aktuálních volných míst

  • TIPSekretářka

    český jazyk + španělský jazyk (plynule) minimálně středoškolské vzdělání s maturitou znalost marketingu výhodou časté služební cesty do zahraničí posílejte CV na email + více info na pohovoru

  • TIPSekretářka

    český jazyk + anglický jazyk (plynule) minimálně středoškolské vzdělání s maturitou znalost marketingu výhodou časté služební cesty do zahraničí posílejte CV na email + více info na pohovoru

  • Asistentka personální agentury

    telefonické kontaktování firem, nabízení služeb agentury práce, zprostředkování zaměstnání, kontakt e-mailem nebo tel.

  • Asistent/ka ředitele

    Pracoviště: U stadiónu č.p. 1205/10, Olomouc. Nástup možný ihned. Vyhrazeno pro OZP. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, výborné komunikační schopnosti, organizační schopnosti, reprezentativní vystupování, pokročilá znalost práce na PC (hlavně tabulkový procesor), výborná znalost ČJ, znalost AJ výhodou. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: sjednáv ...

  • Administrátor/ka veřejných zakázek

    Náplň práce: Administrace a realizace veřejných zakázek na dodávky, služby nebo stavební práce dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a související legislativy a dle pravidel poskytovatelů dotací a úkony s tím spojené, intenzivní spolupráce s externími administrátory veřejných zakázek, spolupráce s o ...

  • Pracovník/pracovnice sekretariátu ředitele školy

    Přihlášku do výběrového řízení - životopis je nutné zaslat do 14.8.2018 na e-mailovou adresu: SPJKL@kr-s.cz, případně zašlete poštou na adresu školy. Výběrové řízení, formou pohovoru, proběhne 16.8.2018 od 10:00 hod.. K pohovoru budou přizváni pouze vybraní kandidáti. Požadujeme: znalost MS office, znalost IS BAKALÁŘI a elektronické spisové služb ...

  • Asistent/ka - pokladní

    A16 z:18/7/2018 Práce vhodná i pro absolventy škol. Požadujeme: - ukončené SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru, práce s PC (zejména MS Office), ŘP. sk. B, zodpovědnost, spolehlivost. Náplň práce: - vedení pokladny, zodpovědnost za finanční hotovost, veškerá administrativa - pošta, příprava podkladů pro účtárnu, skenování, vyřizování různých z ...

  • Asistent/ka vedení výroby

    Nástup možný IHNED. Náplň práce: Administrativní a organizační podpora vedoucího výroby (dále jen VV); Vedení diáře, sjednávání a sledování termínů; Vedení a spoluvytváření agendy VV; Zpracování nabídek z připraveného konceptu a překlady do německého jazyka; Komunikace s partnery v německy mluvících zemích; Fakturace hotových zakázek, tvorba dodac ...

  • Odborný/á asistent/ka v administrativě

    ZamK Pracoviště: Na Rovince 895, Ostrava - Hrabová, 720 00 Kontakt: osobně po předchozí domluvě (tel. 552 306 429, e-mail:tysonova.gabriela@swhitech.cz) na adrese pracoviště Náplň práce: vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky. Požadujeme: korejský jazyk-C1 Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu, penzijní připojištění ...

  • Asistentka účetní

    Německá stabilní společnost, vhodná pozice pro absolventy nebo ženy po RD. Práce ve specifickém účetním softwaru, zpracování dokladů, být k dispozici hlavní účetní. Příležitost začít v oboru. Alespoň krátkodobé prac. zkušenosti v oboru nutné. Flexibilita a dlouhodobá spolupráce. Komunikativní znalost AJ. Pracoviště Praha 4, úvazek dle domluvy. ...

  • Asistent/ka

    Pracoviště: Jana Sigmunda č.p. 313, Lutín. Vzdělání: SŠ, příp. VŠ. Jazyk. znalosti: AJ a RJ aktivní (min. úroveň A2), ŘP sk. B výhodou. Spolehlivost, pečlivost, flexibilita, komunikační a organizační vlastnosti, samostatnost, zodpovědnost, ochota učit se novým věcem, práce na PC (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet). Náplň práce: vedení sekr ...

  • Asistent/ka logistického oddělení

    Náplň práce: - komunikace s dodavateli, dopravci a celnicí - spolupráce se skladem v Hongkongu - zpracovávání podkladů pro leteckou a námořní přepravu Požadujeme: - AJ na komunikativní úrovni - praxe na podobné pozici - preciznost, schopnost práce pod tlakem a časová flexibilita - schopnost určování priorit a analytické schopnosti Nabízíme: - prá ...

  • Asistent + asistenka - sekretáři (všeobecní)

    Místo výkonu práce: Karlovo náměstí 557/30, Praha 2. Kontaktní osoba: paní Bergerová Vozdráková Radka, tel.: 731 860 188 (PO-PÁ 9:00 - 18:00 hod.), e-mail: obchod@dvc-group.cz.Hledáme muže a ženu pro práci v kanceláři. Komunikace v ruském, ukrajinském a anglickém jazyce s klienty, znalost práce na PC.

  • Obchodní asistentka

    Naše obchodní asistentka je středem obchodního týmu. Vašim úkolem bude v podstatě vědět o všem, co se kde po obchodní stránce šustne, budete v kontaktu se zákazníky, organizovat schůzky, prostě budete podporou a stabilitou obchodního týmu. Pokud se cítíte jako ryba ve vodě i v ekonomických věcech, bude to pro Vás jedině plus. Co již máte: • plní ...

  • Asistent/ka

    Pracovní náplní jsou pomocné kancelářské, administrativní a organizační práce. Znalost anglického jazyka výhodou. První kontakt emailem nebo telefonicky v pracovních dnech od 9:00 do 12:00 hod. Pozice je vhodná i pro cizince.

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.