Nabídka práce sekretářka

179 aktuálních volných míst

  • Referent/referentka - technik/technička odboru školství a kultury

    Tajemník ÚMČ Brno-sever vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na místo úředníka/úřednice na dobu neurčitou: referent/referentka - technik/technička odboru školství a kultury Místo výkonu práce: ÚMČ Brno-sever, Bratislavská ...

  • Asistent/ka servisu

    Pracoviště: Horní lán č.p. 445/1, Olomouc. Nástup dle dohody. Náplň práce: - administrativa spojená s příjmem a výdejem vozidla ze servisu - plánování kapacity dílny-objednávání zákazníků na termín - komunikace s výrobcem a importérem jednotlivých značek - kontrola práce mechaniků, výstupní kontrola - poradenská služba, telefonní kontakt se zákazní ...

  • Soudní zapisovatelka

    místo výkonu práce: Louny, Sladkovského 1132 pokročilá znalost práce na PC, psaní všemi deseti prsty, trestní a morální bezúhonost, životopis možno zasílat poštou nebo na e-mail níže uvedený 5 týdnů dovolené, stravenky kontakt: 737247147, izemkova@osoud.lou.justice.cz

  • Asistent/ka - administrativa

    Jedná se o pozici asistenta ve finančních službách. Bližší informace na uvedeném tel. čísle nebo emailu.

  • Asistent/ka Brno - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Asistent/ka Hodonín - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Asistent/ka zákaznického servisu

    Pracoviště: Pavlov, ulice Logistická, hala č. 3. Požadavky: - základní znalost práce na PC - čínština - plynule (obchodní styky s Čínou) - anglický jazyk výhodou - ochota cestovat

  • Asistent/ka

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Křižíkova č.p. 393/73, Karlín, 186 00 Praha 86 PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr.: sv.hornova89@gmail.com, kontaktní osoba Kachanenko Artem UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Náplň práce: Zajištění administrativní podpory společnosti Přijímání návštěv a péče o ně Zpracování pošty Pravidelné reporty Sjednávání a plánování schůzek P ...

  • Asistent(-ka) obchodu

    První kontakt telefonicky nebo e-mailem Co by tě mělo bavit? " Exekuce obchodní a marketingové strategie " Hra s čísly a jejich interpretace " Tvorba kalkulací a nabídek, péče o ceníky " Komunikace s dodavateli a zákazníky " Různorodá práce bez rutiny " Organizace firemních akcí a aktivit Co od tebe očekáváme? " zkušenosti na obdobné pozici v obch ...

  • Sekretáři (všeobecní)

    Místo výkonu práce:Těšnov č.p. 1163/5, Praha Kontakt: tel.: 774 049 010, e-mail: timuruzbekov85@gmail.com nebo osobně po předchozí tel. domluvě na adrese sídla. Požadavky: výborná znalost ruštiny slovem i písmem podmínkou, znalost angličtiny - češtiny výhodou nikoliv podmínkou, komunikativnost, vstřícnost, dochvilnost, chuť učit se novým věcem, pra ...

  • Asistentka ředitele Odboru legislativně právního (Praha))

    Místo výkonu práce: Štěpánská č.p. 626/63, Praha Kontakt: tel.: 731633988 prac.dny 8-16.00, e-mail: ondrej.kudibal@szif.cz Požadujeme: - ukončené SŠ vzdělání s maturitou - samostatnost, pečlivost, komunikativnost, spolehlivost, flexibilita Popis práce: Asistentka zajišťuje agendu sekretariátu, vedení a spravování evidence pošty, vypravování kore ...

  • Asistentka ředitele

    místo výkonu práce: Pekařská č.p. 601/8, Jinonice, 155 00 Praha 515 kontakt: Podhorová Lucie, tel.: 325545450, e-mail: personalni@tph.cz - možnost na zkrácený úvazek za 18.000,- Kč hrubého - smlouva na rok poté na neurčito - anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou - 5 týdnů dovolené

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Informace o pracovní pozici: - Jedná se o pracovní poměr na poloviční úvazek, vhodný i pro osoby se zdravotním omezením či invalidní nebo na rodičovské dovolené. Požadujeme: - znalost práce na PC (e-mail, word, excel), pečlivost, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost, schopnost práce v týmu Pracovní náplň: - připrava výběrových řízení veřejný ...

  • Asistent/ka

    Pracoviště: tř. Svobody č.p. 596/21, Olomouc Firma s více jak 25 letou zkušeností v konstrukci automatizovaných zařízení pro automobilový průmysl v oblasti stavba karoserií - s více než 90 konstruktéry se sídlem v centru Olomouce hledá kandidáta na pozici asistent/asistentka. Náplň práce: - cizojazyčné překlady z/do německého jazyka - administrat ...

  • Asistent/ka - recepční

    Místo výkonu práce: Nádražní č.p. 1179, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun Nástup možný ihned Co bude náplní práce? - zodpovědnost za zajištění bezproblémového chodu recepce - zajištění občerstvení pro návštěvy - vedení administrativní agendy ( pošta, evidence faktur…) - operativní činnosti pro oddělení nákupu a obchodu - asistenční a adm ...

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.