Nabídka práce sekretářka

200 aktuálních volných míst

  • TIPSekretářka / expedice

    Práce na pozici sekretářka / expedice - běžné administrativní činnosti a zajištění odesílání zásilek eshopu. Dobré vedení, malý kolektiv, zajímavý sortiment pro zdraví, tradice firmy 24 let na trhu. Hledáme pozitivní osobnost, která bude vládnout sekretariátu a expedici zásilek.  Požadujeme:  SŠ vzdělání s maturitou, organizační talent, pečliv ...

  • Asistent/ka servisu

    NÁPLŇ PRÁCE: fakturace, péče o zákazníky, komunikace s pojišťovnami POŽADAVKY: SŠ ekonomického vzdělání, práce s PC - znalost MS Office, znalost fakturace, psaní všemi deseti, praxe 2 roky na podobné pozici vítána, časová flexibilita, flexibilita, ŘP sk. B podmínkou, vynikající komunikativní schopnosti. NABÍZÍME: práci na 2 směny: 7-16h a 8-17 h. K ...

  • Disponent/ka

    Místo výkonu práce Pardubice. Nástup možný IHNED. Náplň práce: " objednávání vozů do výroby " administrativa spojená s prodejem vozů " aktivní podpora prodejcům vozů (focení, naskladňování ...) " komunikace s obchodní sítí Požadavky: " pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost " logické a analytické uvažování " aktivní a pozitivní příst ...

  • Asistent/ka ředitele

    Místo výkonu práce Pardubice. Nabízíme: - Příjemné, moderní pracovní prostředí - Dobré pracovní podmínky - Mzdové podmínky dle zkušeností - Podpora dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace - Zaměstnanecké benefity Požadujeme: - minimálně SŠ vzdělání s maturitou, - minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici, - zodpovědnost za svěřené úkoly, - ...

  • Asisternt/ka ředitele (Director Assistant)

    Místo výkonu práce: Přelouč Požadujeme: - Reprezentativní vystupování - Výborná znalost RJ nebo UJ slovem i písmem C1 - Angličtina - výhodou - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Standartní počítačové dovednosti - Kreativita a samostatnost - Vysoké pracovní nasazení - Dobré vyjednávací schopnosti - Analytické a lo ...

  • Asistenti vedoucího výroby

    A11 z:21/3/2019 Náplň práce: - vedení agendy materiálu pro výrobu, objednávky, stavy skladů, inventury - vyhodnocování výroby, statistiky - agenda údržby výrobních zařízení, revize, opravy - vedení agendy BOZP - navádění faktur do systému - řešení administrativních záležitostí se zaměstnanci výroby - zajišťování výběrových řízení na pracovníky v ...

  • Administrativní pracovník/nice

    Místo výkonu práce: Dráby č.p. 932, Litomyšlské Předměstí, 566 01 Vysoké Mýto Nástup možný ihned Náplň práce: administrativní práce na obchodním oddělení - divize izolace Požadujeme: - základní znalost účetních programů (např.Helios) - ochotu spolupráce Nabízíme: stravenky, moderní pracovní zázemí stabilní české společnosti První kontakt prosíme e ...

  • Pomocný sekretář

    hledáme zaměstnance na pozici pomocný sekretář, uchazeč musí používat osobní počtač nebo jiná zařízení pro zpracování textů pro přepis korespodence a jiných dokumentů, pro kontrolu a formátování dokumentu připravených jinými zaměstnanci, vyřizuje příchozí a odchozí poštu, ověřuje žádosti o schůzky a vykonává další administrativní činnosti, možnost ...

  • Asistentka jednatele obchodní společnosti, obchodního ředitele, rekvalamního oddělení novin "kurortaja gazeta"

    Kontakt: Kisliuk Michael Ing., tel.: 774551027, e-mail: gastronomkv@seznam.cz - zajištění kompletní podpory jednatele společnosti a obchodního ředitele, - administrativní činnost: vyřizování telefonátů, zpracování a správa příchozí a odchozí pošty, příprava podkladů pro účetnictví a smlouvy, archivace dokumentace, fakturace. - kontakt s potenc ...

  • Osobní asistentka jednatele

    místo výkonu práce : Krnov, Čsl. armády 27a pracovní doba od 7.00 do 15.30 hodin Co bude Vaší náplní práce? " Zajišťování podpůrných aktivit jednatele " Příprava podkladů pro jednání, příprava statistik, prezentací apod. " Asistenční servis při jednáních " Zápis z porad a valných hromad " Administrativní agenda " Tvorba smluvních písemností " Samos ...

  • Asistent/ka Brno - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Asistent/ka Hodonín - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Administrativní pracovník - vhodné pouze pro osoby OZP

    místo výkonu práce: Radimova č.p. 2342/36, 169 00 Praha 69 kontakt: Jakeš Marek Ing., e-mail: zivotopisy@mjakes.cz Požadujeme: SŠ vzdělání výhodou, znalost práce na PC, loajalita, schopnost cílit na výsledek, flexibilita a ochota se vzdělávat, týmový hráč Náplň práce: zpracování objednávek z ČR, správa eshopu - vystavování produktů, aktualizace in ...

  • Asistentka vedení společnosti

    POUZE PRO OZP Požadavky: Příjemné vystupování, uživatelská znalost práce s PC, práce s internetem, Word a Excel. Zájemci o volnou pracovní pozici zašlou svůj životopis na email: prace@mpvp.cz. Příp. telefonický kontakt v době 8:00 - 16:30 hod. nebo osobně

  • Asistent/ka

    Pracoviště: náměstí Míru 211, 696 42 Vracov. Požadujeme: ŘP sk. B, práce s MS Office. Kontakt na tel. 608 217 616, na mail: vitkova@mixland.cz

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.