Nabídka práce sekretářka

157 aktuálních volných míst

  • Asistentka, sekretářka - až 25 000 Kč, stravenky, notebook, možnost růstu

    Hledáme asistentku pro jednatele stavební firmy, hlavní pracovní náplní bude: - administrativní činnost a vedení kancelářské agendy, - vystavování objednávek, po zaškolení zpracování formální části cenových nabídek do výběrových řízení a jednoduché výpočty výměr z PD (znalost není podmínkou, vhodné pro absolventku), práce v excelu. ...

  • Test

    Test 16. 9.

  • Test

    Test 16. 9.

  • Dispečer/ka helpdesk noční, zkráceno (v kaneláři pro ČID)

    Přijmeme pracovníka/pracovnici dispečinku na noční směny s invalidním důchodem. Práce spočívá v telefonické komunikaci se zaměstnanci, evidence stížností a neshod pomocí tabulek v Excelu, zasílání reportů, hlášení pochybení a sběr informací. Nejedná se o žádnou pochůzkovou či kamerovou činnost, práce se vykonává pomocí telefonu a PC v kanceláři. Nu ...

  • Prodejce jízdenek RegioJet - Vyškov na Moravě

    Uvažovali jste někdy o tom, že by Vás bavilo starat se o cestující společnosti RegioJet a.s. a být součástí světa žlutých vlaků? Máte chuť si přivydělat při studiu, mateřské dovolené nebo v důchodu? Aktuálně hledáme posily na prodej jízdenek a cestovních služeb a čekáme jen na Vás! Co Vás čeká a nemine? - přímá komunikace s cestujícími - být k dis ...

  • Asistent/ka ředitele společnosti

    MÍSTO VÝKONU: Lidická č.p. 107, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun NÁSTUP MOŽNÝ IHNED PRACOVNÍ NÁPLŇ: - příprava podkladů, formálních dokumentů pro ředitele společnosti - asistentská činnost pro ředitele společnosti - zpracování podkladů pro rozhodování ředitele společnosti - komunikace s úřady a institucemi - zavádění nových systémů a postupů ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Náplň práce: zpracování žádostí o dotační tituly; komunikace s úřady, sportovními oddíly; vedení pokladny; příprava podkladů pro výkonný výbor a valnou hromadu; pořizování zápisů; zajištění běžného chodu sekretariátu. Požadujeme: zkušenost s grantovými programy výhodou; pracovitost. Nabízíme: 5 týdnů dovolené Zájemci se mohou hlásit: -zasláním ž ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    kontakt:SERGEY POLIKARPOV, tel.: 224241570, e-mail: sergey@bohemianlion.travel, prvotní kontakt emailem, místo výkonu:Opletalova č.p. 1336/35.Jazykové znalosti ruština, angličtina, francouzština (výhodou), zkušenosti v oblasti marketingu, ochota k dlouhotrvajícím pracovním cestám.

  • Asistent/asistentka

    Pracoviště: Babíčkova č.p. 1123/6, Olomouc. Nástup možný ihned. První kontakt je možný POUZE telefonicky nebo mailem. Vhodné i pro absolventy. Prac. doba: 8:00 - 16:00 hod.

  • Asistent/asistentka dispečera MKD

    Pracoviště: Šlechtitelů č.p. 636/6, Olomouc. Nástup možný ihned. Prac. doba: 7:00 - 15:30 hod. Požadavky: vzděl. SŠ s maturitou, praxe v oboru, znalost anglického jazyka, znalost práce na PC, orientace ve fakturaci, znalost programu Doprava 2000 výhodou, komunikativnost, samostatnost, odolnost vůči stresu. Hrubá mzda: 21.000 Kč + odměny, příspěvky ...

  • Aplikační podpora systému VRED

    Co Tě bude na této pozici čekat? - Sledování novinek v 3D modelovacích systémech (zejména VRED, Maya, Deltagen) - Podpora stávajících uživatelů a jejich mentoring - Testování novinek v systémech - Práce s 3D brýlemi ve vztahu k modelovacím systémům Na pozici budeš úspěšný/á, pokud máš: - SŠ či VŠ vzdělání - Znalost systémů pro 3D modelování (zejmé ...

  • Specialista podpory quality a service managementu

    Co Tě bude na této pozici čekat? - Příprava prezentací a podkladů - Aktivní sledování a vyhodnocování reportingu incidentů ze systému HP srvice manager - Spolupráce se SAP kompetenčním centrem a VW - Řízení procesu quality managementu - Pravidelná komunikace s dedikovanými partnery Na pozici budeš úspěšný/á, pokud máš: - SŠ či VŠ vzdělání - Zkuše ...

  • Asistent prodeje

    místo výkonu práce: Náměstí Svobody 55 Žatec Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplň práce:jednoduchý telemarketing snadná práce na pc, schopnost pracovat v týmu a učit se novým věcem, Co nabízíme: pracovní prostředí v reprezentativních prostorách , dlo ...

  • ASISTENT/-ka PRODEJE

    ASISTENT/-ka PRODEJE - Most Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplní práce: - poskytování informací o službách zákazníkům - jednoduchá práce na PC (intuitivní prostředí) Co nabízíme: - dlouhodobé a stabilní zaměstnání - HPP, DPČ - fixní plat a nadstand ...

  • Telefonní asistent/ka

    SPECIALISTÉ PO TELEFONU Dosud pracujete a hledáte změnu? Neváhejte se ozvat, pozveme Vás na pohovor a prohlídku pracovního místa. Uvidíte, že pracovat se dá v pohodovém týmu, na ranní směny s velkým mzdovým ohodnocením. Náplň práce: - jednoduchá práce na PC - poskytování služeb zákazníkům Požadujeme: - zodpovědný přístup k práci - schopnost pracova ...

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.