Nabídka práce sekretářka

225 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka ředitele

    Pro našeho významného klienta hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Asistent/ka ředitele. • Administrativní činnosti a organizační podpora • Plánování a organizace porad, schůzek, služebních cest apod. • Správa dokumentace • Příprava, zpracování a kompletace podkladů pro jednání • Komunikace napříč společností, úzká spolupráce s ...

  • Executive Assistant / podpora CFO (A10406)

    Máš nepřekonatelné organizační dovednosti, jsi komunikativní, administrativa ti jde od ruky a to všechno zvládáš s úsměvem? Tak se staň pravou rukou našeho finančního ředitele a získej nejen zajímavou pozici, ale také možnost kariérně vyrůst v mezinárodní společnosti a k tomu jedničce na trhu. * Překlady a tlumočení - přímý nadřízený je cizinec * V ...

  • Asistenti ředitele s AJ

    Výrobní společnost v Lípě u Zlína přijme Asistentku ředitele s AJ na hlavní pracovní poměr. Požadujeme aktivní znalost anglického jazyka (úroveň B1), praxi na obdobné pozici, zodpovědnost, bezúhonnost, samostatnost. ŘP sk.B, MS Office. Nabízíme: zázemí prosperující společnosti, atraktivní finanční ohodnocení, příspěvek na stravování. Nástup možný ...

  • Obchodní referent/ka

    Výrobní společnost v Lípě u Zlína přijme Obchodního referenta na hlavní pracovní poměr Náplň práce: řešení strategických obchodních případů, příprava dokumentů pro účtárnu Požadavky: samostatnost, znalost AJ na úrovní B1/B2 Nabízíme: zázemí prosperující společnosti, atraktivní finanční ohodnocení, příspěvek na stravování Své životopisy s průvod ...

  • Asistent/ka jednatele v developerské společnosti

    ASISTENTKA V DEVELOPERSKÉ SPOLEČNOSTI Jsme dynamickou investiční společností zaměřenou na veškeré investice do nemovitostí v České republice a střední Evropě. Z důvodu rozšíření našeho týmu hledáme spolehlivou a komunikativní kolegyni na HPP na pozici Asistentky jednatele v developerské společnosti. Co NABÍZÍME? - pracovní poměr na HPP v moder ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    vedenení admin. agendy, podpora vedení spol. komunikace s klienty , vedení spisovny zpracování dat , smluv nabídek apod. aktualizace interních dat. , možnost práce z domova

  • ASISTENT/-ka PRODEJE

    ASISTENT/-ka PRODEJE - Most Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplní práce: - poskytování informací o službách zákazníkům - jednoduchá práce na PC (intuitivní prostředí) Co nabízíme: - dlouhodobé a stabilní zaměstnání - HPP (po domluvě lze sjednat DPP, ...

  • Obchodní asistent/ka

    pracoviště Holešov (Průmyslová zóna Holešov) - Náplň práce: komunikace se zákazníky, kalkulace a vypracování nabídek a kupních smluv, obsluha e-shopů, vedení a vyřizování korespondence a dokumentace, evidence a kontrola skladových zásob, příprava, balení a odesílání zboží - Požadujeme: znalost práce na PC, řidičský průkaz sk.B, firma na pozici zauč ...

  • Obchodní asistent/ka

    Pro pobočku OKPoint v Lounech Pracovní nasazení a komunikativnost Pozitivní energii, chuť pracovat a učit se novým věcem Středoškolské vzdělání nejen ekonomického směru Znalost práce na PC, ŘP výhoda-Praxe v oboru bankovnictví a financí Fixní plat plus motivační variabilní složku Zajímavou práci složenou z mnoha nejednotvárných činností Moderní ...

  • Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny

    CZ Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny minimální zkušeností 5 let. Požadujeme : • znalost a odbornost v oblasti fakturace, • znalost účetních operací, • výborné organizační a komunikační dovednosti, • samostatnost, pečlivost a odpovědnost, • znalost práce na PC (Microsoft Office ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    Ruština, ukrajinština aktivni.

  • Asistent obchodu

    Náplň práce: - administrativní zpracování přehledů a výstupů z obchodních činností - příprava podkladů pro obchodní oddělení - péče o zákazníky - správa profilů na sociálních sítích Požadujeme: - znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni - alespoň základní znalost MS Office a sociálních sítí - dobré organizační a komunikační schopnosti Na ...

  • Investment Operations Officer

    První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - zkušenost se zákaznickým servisem - zkušenost s používáním aplikace Excel pro analýzu dat - preciznost a dobré organizační schopnosti - dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem - komunikační a interpersonální dovednosti na vysoké úrovni Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou ...

  • Asistent/ka dispečer/ka

    Administrativní podpora dispečinku (zadávání, aktualizace a uzavírání objednávek přeprav) Nutnost práce na PC, ŘP sk. B Jazyk - komunikativní znalost AJ, NJ Praxe v oboru vítaná, možnost zaučení Schopnost řešení problémů, komunikace s lidmi, schopnost organizace práce Spolehlivost, samostatnost, flexibilita Benefity - příspěvek na stravování, odměn ...

  • Asistent-ka projektového manažera - přípravář zakázek

    *V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj CV spolu s motivačním dopisem na kontaktní osobu: Ing. Rataj : [email protected] OČEKÁVÁME NUTNĚ: - SŠ / případně VŠ vzdělání, nejlépe v nábytkářském oboru (velká výhoda) - Bydliště v dojezdové vzdálenosti centrály společnosti, tj. region OPAVA / OSTRAVA - Řidičský průkaz sk. B = aktivní řidič služebníh ...

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.