Nabídka práce sekretářka

202 aktuálních volných míst

  • Asistent/ka manažera

    Asistent/ka manažerky hotelu Místo výkonu práce: dle potřeby Hotel NOBYS a Bison Ranch Rožnov Náplň práce: přijímání rezervací; zapisování do tabulek; vyřizování e-mailů; komunikace s ubytovanými hosty; řešení krizových situací; důkladná kontrola rezervací přes booking.com Požadujeme: práce s PC; znalost angličtiny nebo němčiny; spolehlivost, samos ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Suchánková Lenka, tel.: 603524132, e-mail: suchankova75@gmail.com Pomocná administrativní práce na poloviční úvazek Nutná znalost práce na PC (MS Excel a Word) AJ podmínkou Vhodné pro osoby s handicapem (nevhodné pro OZP na vozíku - není zajištěn bezbariérový přístup) Výkon práce na Letišti Václava Havla ...

  • Úředník/úřednice na odbor správy majetku města

    Město Adamov Pod Horkou 101/2, Adamov, PSČ 679 04 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA FUNKČNÍ MÍSTO: Úředník/úřednice na odbor správy majetku města Charakteristika pozice: investiční referent v oblasti přípravy a realizace investičních projektů + ochrana přírody a krajiny Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov, Pod Horkou 101/2, 679 04 Ad ...

  • Asistent/ka obchodníka

    První kontakt telefonicky 725 679 401 (Ing. Fialová) Znalost NJ vítána Praxe ve strojírenství SŠ, příp. VŠ vzdělání

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Nástup možný ihned Místo výkonu práce: Řetová č.p. 82, 561 41 Řetová Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou (technického směru vítáno) - aktivní znalost AJ - ŘP sk. B - samostatnost, pečlivost - praxe vítána Náplň práce: komunikace se zákazníky, poptávko-nabídkové řízení Nabízíme: práci v zavedené společnosti s více jak 20-ti letou působností na t ...

  • Asistent/ka organizačního manažera

    Místo výkonu práce: Ostrava poruba Kontakt: emailem - motivační dopis a životopis zašlete na email ostrava@bos-congress.cz nebo telefonicky 7:30-15:30 hod. Požadujeme: - středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou (ekonomického směru) - praxe minimálně 1 rok (akceptujeme odpovídající praxi při studiu) - organizační schopnosti, komunikativnost, ...

  • Provozní ubytovacího resortu - Hotel Podlesí

    Požadujeme : vzdělání v oboru gastronomie praxi na stejné nebo obdobné pozici min. 3 roky samostatné a odpovědné rozhodování 100 % pečlivost a přístup ke svěřeným úkolům znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni rychlé psaní na ...

  • Asistentka ředitelky - Hotel Podlesí

    ASISTENTKA Požadujeme : pečlivost samostatné a odpovědné rozhodování znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni rychlé psaní na PC řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič Vzdělání v obdru garstonimie výhodou. příspevek na stravování, možnost ubytov ...

  • Pracovník ekonomického a personálního úseku

    Do naší kanceláře v Brně Líšni, přijmeme novou posilu do ekonomického a personálního oddělení s nástupem, co nejdříve. Pracovní náplň: - příprava podkladů pro zpracování mezd + zpracování provizí pro obchodní zástupce - evidence docházky zaměstnanců a příprava personálních dokumentů -komunikace s bankami a úřady -zpracování finančních statistik ...

  • Asistent pro kvalitu a výrobu

    místo výkonu práce: Průmyslová 2726, 440 01 Louny Náplň práce: Tvorba a správa PPAP dokumentace. Správa výkresové a jiné dokumentace. Práce s MS Office (Outlook, Excel, Word) Komunikace se zákazníky Zabezpečení agendy zákaznických objednávek Požadavky na uchazeče: ÚSO Znalost standardů automobilového průmyslu (PPAP, FMEA, CP, PFC) výhodou Dobrá z ...

  • Specialisté v logistice

    místo výkonu práce: Žatec a průmyslová zónaTriangle požadujeme alespoň ukončené středoškolské vzdělání a znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího kontakt: barbora@czechrelocate.cz

  • Odborní asistenti a administrativě

    Místo výkonu práce: Průmyslová zóna Triangle Žatec požadujeme alespoň ukončené středoškolské vzdělání a znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího kontakt: tel.: 777301474, e-mail: petra@czechrelocate.cz

  • Asistent/ka Brno - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Asistent/ka Hodonín - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Administrátor/administrátorka

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Veletržní palác, Dukelských hrdinů 47, Praha 7 PRVNÍ KONTAKT telefonicky Po - Pá 9:00 - 17:00 na č.: 734708138, Kontaktní osoba Tomáš Kadlec, e-mail: tomas.kadlec@studiohrdinu.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Administrace faktur, vedení divadelní pokladny, příprava honorářů, příprava a evidence smluv. Nabízíme PP na 1 ro ...

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.