Nabídka práce sekretářka

165 aktuálních volných míst

  • Asistent/-ka obchodního ředitele

    Společnost ALTER, s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici: Asistentka obchodního ředitele Popis činnosti: - vyřizování reklamací plynoucích z dodavatelsko-odběratelských vztahů - podpora obchodního oddělení - vyřizování obchodní korespondence - administrativní práce dle potřeby (přehledy a sestavy dle požadavků nadřízených, archivace atd.) Poža ...

  • Asistent/ka Brno - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Asistent/ka Hodonín - volná pracovní doba

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou, pozitivní přístup k práci, komunikační schopnosti. Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, minimální měsíční garantovan ...

  • Specialista vzorkování originálních dílů

    O čem to bude? - Koordinace procesu vzorkování originálních dílů - Administrativní úkony spojené se vzorkováním originálních dílů - Práce v systémech KVS, AVON, TEVON, BeON, SAP, SPL - Komunikace s dodavateli a výrobci originálních dílů - Komunikace s odbornými útvary podílejícími se na procesu vzorkování - Kontrola kompletnosti dokumentace v sys ...

  • Obchodní asistentka

    Náplň práce: vyřizování objednávek s českými i zahraničními obchodními partnery, organizování dopravy Požadujeme: SŠ s maturitou (obchodní směr výhodou), znalost AJ alespoň na mírně pokročilé úrovni (A2), znalost NJ výhodou, praxe na obdobné pozici výhodou Nabízíme: nástupní mzda od 24 000 Kč hrubého, pracovní smlouva na dobu neurčitou, dovolená ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    místo výkonu práce: Sudoměřská 1636, Praha 3 kontakt: Dmitrij Dudnik 773 480 093, email: a-zcompany@mail.ru Požadujeme spolehlivost, pracovitost, zodpovědnost, reprezetatitvní vystupování a jednání se zákazníkem, uživatelská úroveň práce na PC, výborná znalost RJ výhodou

  • Asistent/ka vedoucího servisu

    admionistrativní práce, znalost NJ, znalost účetnictví, životopisy e-mailem

  • Asistent/ka jednatele

    První kontakt: Trtíková Alena, Šustová Zuzana, tel.: 321759614, v pracovní dny 8 - 16 hod, e-mail: alena.trtikova@huegli.cz, zuzana.sustova@huegli.cz, osobně: Nádražní 426, Zásmuky, každou středu 9 - 11 hod. NÁPLŇ PRÁCE: " Asistenční a administrativní činnosti kanceláře jednatelů společnosti " Samostatné menší projekty " Komunikace se zahraniční ...

  • Asistent/ka obchodní ředitelky

    pracoviště Kroměříž - Popis pozice: administrativní práce pro obchodní ředitelku, zpracování podkladů k výrobkům - Požadujeme: SŠ/ bakalářské/VŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy případně VŠ, znalost práce s PC, pečlivost, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost a smysl pro týmovou práci, flexibilitu, maximální pracovní nasazení, znalost AJ (N ...

  • Asistent/ka obchodního ředitele

    Z:18.1.2019. Místo výkonu práce Jerlochovice. Místo vhodné i pro absolventy. Vedení kompletní agendy obchodního úseku, komunikace se zákazníky, plnění úkolů vedení společnosti. Zaměstnanecké výhody: Mobilní telefon, stravenky, motivační složka mzdy. Zaměstnavatel preferuje e-mailový kontakt.

  • Asistent(ka) generálního ředitele

    5.9.2018 - adminsitrativní a organizační podpora generálního ředitele (organiazce termínů, schůzek apod.). SŠ, i absolventi, znalost práce s PC, znalost AJ (B2 - C1). KONTAKT: zaslat životopis přes web. stránky http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis Místo výkonu práce: Břeclav - Poštorná

  • Sekretáři (všeobecní)

    Místo výkonu práce: Ke stáčírně č.p. 607/2, Chodov, 149 00 Praha 415 Prvotní kontakt: email - astradental@seznam.cz Pracovní poměr lze i na zkrácený úvazek 15-40 hod. Náplň práce: práce s databázou klientů, komunikace s ruskou a ukrajinsky mluvící klientelou, komunikativnost, pečlivost, uživatelská znalost práce na PC (znalost MS Office - Word, E ...

  • Asistent prodeje

    Asistent/ka prodeje CALL CENTRA Náplň práce: - Poskytování služeb zákazníkům - jednoduchá práce na PC - jednoduchý telemarketing Požadujeme: - dobré komunikační schopnosti - schopnost učit se novým věcem - schopnost pracovat v týmu - zodpovědný přístup k práci a samostatnost Co nabízíme: - HPP, DPČ - Práce vhodná i pro absolventy a matk ...

  • Asistent A-pics

    Náplň práce: - zajištění dodávek k zákazníkovi - komunikace s výrobními procesy ohledně chybějících výrobků - kontrola stavu materiálu a vydávání požadavků k jejich přípravě - tisk dokumentů pro expedici a výrobu - vytváření dodacích listů - třísměnný provoz Požadujeme: - středoškolské vzdělání - dobrou znalost angličtiny - dobrou znalost práce ...

  • Asistentka ředitele společnosti

    NÁPLŇ PRÁCE - pracovník na této pozici • je organizační a administrativní podporou ředitele společnosti • připravuje podklady pro jednání, zápisy z jednání • organizuje kalendář ředitele • komunikuje s centrálou i se zahraničními sesterskými společnostmi • zajišťuje catering, ubytování, letenky pro zahraniční návštěvy, péči o zasedací místnosti • n ...

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.