Nabídka práce sekretářka

149 aktuálních volných míst

  • TIPAsistentka generálního ředitele, odměny, benefity, příspěvek na dopravu

    Jsi komunikativní, empatická, zodpovědná, pečlivá a hledáš práci, která ti bude dávat smysl? Pokud ano, tak jsi ji právě našla. Hledáme novou usměvavou kolegyni na pozici Asistentka generálního ředitele. Jsme česká společnost zajišťující svým klientům snížení výdajů za energie na minimum. Zastupujeme již více než 100 000 tisíc klientů, proto může ...

  • TIPAsistentka, sekretářka - až 25 000 Kč, stravenky, notebook, možnost růstu

    Hledáme asistentku pro jednatele stavební firmy, hlavní pracovní náplní bude: - administrativní činnost a vedení kancelářské agendy, - vystavování objednávek, po zaškolení zpracování formální části cenových nabídek do výběrových řízení a jednoduché výpočty výměr z PD (znalost není podmínkou, vhodné pro absolventku), práce v excelu. Požadujeme: ÚS ...

  • Test na Test 2

    Test Děkujeme za pochopení IT tým

  • Test

    Děkujeme za pochopení IT tým

  • Stavbyvedoucí pozemních staveb, 30 - 45 000 Kč, vzdělávací kurzy a školení

    Hlavní pracovní náplní bude: Vedení pracovníků - vlastních zaměstnanců, kontrola subdodavatelů a jejich koordinace na stavbě, komunikace s investory, řešení změn. Samostatná organizace a řízení stavby podle projektové dokumentace a výkazu výměr. Odpovědnost za ekonomické a kvalitativní výsledky stavby - důraz na kvalitu provedení. Zpracování a kont ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: Politických vězňů č.p. 934/15, Praha Prvotní kontakt: 608 731 715, paleolog@volny.cz výborná znalost ruského, anglického jazyka. Dobré komunikativní schopnosti, praxe v oboru, flexibilita, organizační schopnost, perspektivní kontakty v zahraničí

  • Referent/ka Odboru stavebního úřadu a územního plánování - výkon obecného stavebního úřadu

    První kontakt písemný: Písemné přihlášky včetně ostatních požadovaných dokumentů zasílejte doporučeně na adresu: Město Jeseník, Městský úřad Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, 790 01 Jeseník nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, nejpozději do termínu uzávěrky přihlášek 18.2.2020 do 10:00 hodin. Zalepenou obá ...

  • Samostatný/á odborný/á referent/ka pro kvalitu ve vzdělávání

    CHARAKTERISTIKA: V rámci Oddělení pro vzdělávání a vnitřní legislativu zajištění těchto činností: kompletní tvorba metodiky řízení a hodnocení kvality vzdělávací činnosti a správa této agendy, příprava vnitřních předpisů a norem k systému zajišťování a hodnocení kvality vzdělávací činnosti, zpracování a vyhodnocování souhrnných informací o kvalitě ...

  • Asistent/ka prodeje

    První kontakt písemný, telefonický - písemně na e-mail: vlc@budexport.cz - telefonicky na tel. č. 774 110 094 (p. Petr Kováč) mezi 07:00 - 15:30 hod. PRACOVNÍ DOBA: - zkrácený úvazek - jednosměnný provoz MÍSTO VÝKONU PRÁCE: - Kpt. Jaroše 114, Česká Ves ZAMĚSTNAVATEL POŽADUJE: - dobrá znalost MS Office (Excel, Word) - umění organizace, příjemné vyst ...

  • Asistenti prodeje pro ukrajinu a Arabské země

    Místo pracoviště: - Hlavní 32, Panenské Břežany Prvotní kontakt: - tel.: 283 970 800 Upřesňující údaje: - znalost ukrajinštiny, ruštiny a francouzštiny

  • Asistenti

    Místo výkonu práce: Doubravička č.p. 18 294 30 Dolní Cetno Prvotní kontakt: emailem: tomas.barton@b-bartoni.cz Hledáme nové kolegyně na pozici asistentka obchodníka - administrativní podpora obchodního týmu, příprava účetních dokladů, komunikace s obchodními partnery, organizace meetingů. Požadujeme SŠ vzdělání, znalost AJ minimálně na úrovni B1, ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    Kontakt: tel.: 608 731 715, e-mail: paleolgru@volny.cz Jazykové znalosti: RJ, AJ - výborná znalost Požadavky: dobré komunikativní schopnost, praxe v oboru, flexibilita, organizační schopnost. Kontakty v zahraničí.

  • Koordinátor/ koordinátorka marketingu a obchodu

    Pracoviště: Rolsberská 66, Olomouc. První kontakt je možný POUZE na výše uvedený email. Jsme česká firma zabývající se autoopravárenstvím nákladních a přípojných vozidel a autobusů, včetně souvisejících služeb. Hledáme koordinátora marketingu a obchodu, který bude: - zajišťovat marketingové aktivity, - provádět průzkum trhu a spolupracovat s mar ...

  • Sekretáři (všeobecní)

    Kontakt: emailem

  • Odborný asistent/ka v realitách

    Pro pobočku OKPoint v Lounech hledáme odborného asistenta v realitách. Požadavky: komunikativnost, znalost práce na PC, praxe v oboru a orientace na realitním trhu je vítána ne však podmínkou, ŘP sk. B výhodou. Práce je vhodná i pro absolventy či OZP. Nabízíme pracovní poměr na dobu 1 roku s možností prodloužení, vstupní a průběžná právní a obchodn ...

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.