Nabídka práce sekretářka

148 aktuálních volných míst

  • TIPStavbyvedoucí pozemních staveb, 30 - 45 000 Kč, vzdělávací kurzy a školení

    Hlavní pracovní náplní bude: Vedení pracovníků - vlastních zaměstnanců, kontrola subdodavatelů a jejich koordinace na stavbě, komunikace s investory, řešení změn. Samostatná organizace a řízení stavby podle projektové dokumentace a výkazu výměr. Odpovědnost za ekonomické a kvalitativní výsledky stavby - důraz na kvalitu provedení. Zpracování a kont ...

  • Asistent/ka ředitele

    Místo výkonu práce: Raisova č.p. 688/11, Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2 Kontaktní osoba: Mgr. Martin Lána, tel. 412 531 551, e-mail: [email protected]

  • Telefonní asistent/ka

    SPECIALISTÉ PO TELEFONU Dosud pracujete a hledáte změnu? Neváhejte se ozvat, pozveme Vás na pohovor a prohlídku pracovního místa. Uvidíte, že pracovat se dá v pohodovém týmu, na ranní směny s velkým mzdovým ohodnocením. Náplň práce: - jednoduchá práce na PC - poskytování služeb zákazníkům Požadujeme: - zodpovědný přístup k práci - schopnost pracova ...

  • Administrativní pracovník/ce

    - uživatelská znalost práce s PC a internetem (Word, Excel, e-mail, pdf, outlook) - znalost AJ nebo NJ - řidičský průkaz sk. B - komunikativnost, organizační schopnosti, samostatnost - obchodní škola/ akademie výhodou - práce Po- Pá - 20.000,-Kč + prémie Hlásit se e-mailem nebo telefonicky v době 8.00 - 10.00 hod.

  • Asistent/ka

    Osobní kontakt po předchozí telefonické domluvě; Administrativní práce - základní znalost AJ, NJ. Základní znalost práce na PC (Word, Excel). Pracovní doba 8-12,00 hod. Po domluvě a zapracování lze nabídnout plný pracovní úvazek s možností smlouvy na dobu neurčitou. Mzda 140,- Kč/hod. Prémie, příspěvek na stravování, dovolená navíc. Kontakt: osobně ...

  • Samostatný odborný referent/ka smluvní politiky úhrad nelůžkovým poskytovatelům zdravotních služeb

    Požadujeme: středoškolské vzdělání s maturitou, základní znalost systému veřejného zdravotního pojištění, základní orientaci v účetních a právních agendách, velmi dobré komunikační dovednosti pro jednání s klienty (lékaři), příjemné vystupování, vysoké pracovní nasazení, bezúhonnost, smysl pro pečlivost, dobrou znalost práce s PC (Excel, Word, Outl ...

  • Asistentka advokátní kanceláře s polským jazykem

    požadavkyi znalost polského jazyka slovem i písmem, znalost práce na Pc, flexibilita, spoIehlivost, komunikační a organizační dovednost,

  • Asistent/ka vedení

    Do našeho týmu hledáme novou posilu na prodejnu/kancelář do rostoucího e-shopu na poloviční úvazek s výhledem rozšíření spolupráce při vzájemné spokojenosti. Člověka, kterému nedělá problém komunikace s lidmi i v případě, kdy je hovor nepříjemný. Člověka, který v době sezóny svým nasazením podpoří tým. Člověka, jehož cílem bude vykonávat kvalitní s ...

  • Asistent/ka financí

    Místo výkonu práce: Na Rovince 879, Ostrava - Hrabová 1. kontakt e-mailem. Co u nás budete dělat? - Zodpovídat za archivované dokumenty a evidenci - Vést kartotéku s dodavatelskými smlouvami - Zpracovávat přijatou a odeslanou poštu - Evidovat faktury, pracovní smlouvy, apod. Co od Vás požadujeme? - praxe na obdobné pozici podmínkou - samostatnost ...

  • Asistent/ka

    Jsme obchodníci firemních zákazníků společnosti VODAFONE a do našeho 12ti členného obchodního týmu hledáme novou posilu, která nám bude vždy po ruce, se vším nám poradí a s čím si nebude sám vědět rady, tak nastuduje. Hledáme uchazeče, který bude celému týmu oporou a pomůže s čím bude zrovna potřeba pomoci. Požadavky: Velmi dobře a prokazatelně pr ...

  • Sekretáři (všeobecní)

    Konttakní osoba: Vojtová Ivana, +420 601 533 808 VHODNÉ PRO OZP Základní znalosti PC, možnost částečně pracovat z domova, velmi pružná pracovní doba Nástup dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok.

  • Datový specialista/specialistka/datový manažer/manažerka

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: [email protected] Místo výkonu práce - Krajská zdravotní, a.s. - Nemocnice Chomutov, o.z., Kochova č.p. 1185, 430 01 Chomutov 1 Požadujeme - vysokoškolské vzdělání se zaměřením na oblast poskytování zdravotní péče, znalost klinických informačních systémů a umět pracovat ve FONS, p ...

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE (příprava zakázek)

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE (příprava zakázek) - PP na dobu neurčitou, nástup dle dohody - Požadujeme: praxi - Žádosti se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: [email protected] (uveďte název pracovní pozice). V případě postupu do užšího výběru budou uchazeči/-ky vyrozuměni/-y do 14 dnů

  • Asistent/ka prodeje

    místo výkonu práce: Náměstí Svobody 55 Žatec Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplň práce:jednoduchý telemarketing snadná práce na pc, schopnost pracovat v týmu a učit se novým věcem, Co nabízíme: pracovní prostředí v reprezentativních prostorách , dlo ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM (OSOBY ZDRAVOTNĚ ZNEVÝHODNĚNÉ) !!! Místo výkonu práce: Svobody 74/30, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 30 hod/týdně. Mzdové ohododnocení: 22.600,- Kč (při plném úvazku). Pracovní doba: 10:00-16:00 h. Náplň práce: odborní asistenti v administrativě pro vedení několika společností ...

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.