Nabídka práce sekretářka

36 aktuálních volných míst

  • TIPStavbyvedoucí pozemních staveb, 30 - 55 000 Kč, vzdělávací kurzy a školení

    Hlavní pracovní náplní bude: Vedení pracovníků - vlastních zaměstnanců, kontrola subdodavatelů a jejich koordinace na stavbě, komunikace s investory, řešení změn. Samostatná organizace a řízení stavby podle projektové dokumentace a výkazu výměr. Odpovědnost za ekonomické a kvalitativní výsledky stavby - důraz na kvalitu provedení. Zpracování a kont ...

  • ASISTENT/-ka PRODEJE

    ASISTENT/-ka PRODEJE - Most Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplní práce: - poskytování informací o službách zákazníkům - jednoduchá práce na PC (intuitivní prostředí) Co nabízíme: - dlouhodobé a stabilní zaměstnání - HPP (po domluvě lze sjednat DPP, ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    22.3.2023 - administrativní práce, min. SŠ, zkrácená pracovní doba 30 hod. týdně. KONTAKT: Židelová Alena, tel.: 723 441 495, e-mail: [email protected] Místo výkonu práce: Mikulov

  • Asistent/ka jednatele

    z: 9.11.2022 Souhlas se zaměstnaneckou kartou Požadavky: - asistentka jednatele - znalost mongolštiny a ruštiny (jednání s klienty) výhodou - organizační talent, samostatnost, zodpovědnost - práce na PC (Word, Excel) Kontaktní osoba: p. LKHAMSURENOVÁ, 777 165 384, [email protected]

  • Sekretáři (všeobecní)

    KONTAKT : Zabavsky, e-mail: [email protected]

  • Hlavní administrativní pracovník/pracovnice, sekretář/sekretářka, office manageři

    A11 z:9/3/2023 a:20/3/2023 Náplň práce: - každodenní spolupráce s vedením společnosti - administrativní práce, vyřizování telefonátů apod. Požadujeme: - znalost anglického jazyka úroveň B2 (slovem i písmem). Nabízíme: - stravenky, služební telefon, služební vůz. Životopisy zasílejte i v anglickém jazyce. Kontakt emailem. ...

  • Sekretáři (všeobecní)

    První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po - Pá od 15:00 - 17:00 hodin. Hledáme asistentku jednatelů společnosti, která bude zpracovávat administrativní agendu členů vedení, zahrnující přípravu podkladů a dokumentů pro nadřízené zaměstnance či zaměstnavatele, tvořit prezentace, připravovat podklady pro jednání a poradu, dělat z nich zápisy, obsluh ...

  • Zástupce/kyně ředitele pro administrativu

    Požadujeme: Asertivní jednání, zkušenosti z oboru, systematičnost, logické uvažování, organizační schopnosti. Ideálně z okolí Litoměřicka, blízké dojezdové vzdálenosti. Hledáme přátelskou usměvavou, samostatnou, flexibilní a spolehlivou kolegyni do mladého kolektivu pracovníků.Délka pracovního poměru 1 rok na dobu určitou, po zaučení a osvědčení ...

  • Sekretář/sekretářka

    znalost ukrajinského jazyka slovem i písmem výhodou osobní kontakt po tel. domluvě PO-PÁ 10.00-14.00 hod.,

  • Asistent jednatele

    Kontakt: Novák Kristián Mgr., e-mail: [email protected] Požadována znalost kyrgyzského jazyka na úrovni rodilého mluvčího

  • Asistentka, sekretářka do kanceláře autoservisu

    Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič, všeobecná administrace, komunikace se zákazníkem, objednávání náhradních dílů, předávání a přebírání vozidel atd.

  • Referent/ka (asistent/ka vedení)

    Požadavky pro uchazeče: " minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, " výborná znalost českého jazyka a výborný písemný projev, " výborná znalost práce na PC - Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), " znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře, jednoduchá editace webových stránek v předepsané šabloně), " rámco ...

  • Asistent/ka ředitele pobočky

    Kontakt předem: Brožík Ondřej, tel.: 776 525 100, e-mail: [email protected] asistent/ka ředitele Požadavky - SŠ vzdělání s maturitou - uživatelská znalost práce na PC a internetu - obchodního ducha a nadšení pro práci v obchodní pozici - dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vyst ...

  • Asistent / Asistentka

    1. kontakt telefonicky v pracovní dny od 8:00 do 14:00 hodin, e-mailem, osobně v Po-Čt od 8:00 do 9:00 hodin. Tel.: 736 152 927, e-mail: [email protected] Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance. Vedení diáře nadřízeného zaměstnance. Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). Zajištění překladu dokume ...

  • Administrativní pracovník/ice

    Co bude vaším úkolem: - Překlady a tlumočení - Spolupráce se správou vstupních karet - Zajišťování ochranných pracovních pomůcek - Administrativní práce Co požadujeme: - Znalost ČJ, AJ na komunikativní úrovni - PODMÍNKOU - Znalost MS Office - Word, Excel - PODMÍNKOU - Reprezentativní vzhled a vystupování - Spolehlivost, vstřícnost, proaktivitu - Do ...

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.