Nabídka práce sekretářka

187 aktuálních volných míst

  • TIPSekretářka

    komplexně zajišťuje spisovou službu, organizuje přijímání cizích osob, zprostředkovává telefonní styk, vyřizuje za ředitele operativní úkoly, eviduje a sleduje včasnost vyřízení písemností , archivuje dokumenty zpracovává agendu evidence majetku, vydává různá potvrzení studentům i zaměstnancům vede sklad učebnic zodpovídá za kopírky, tisk ...

  • Pracovník/pracovnice pobočky

    Životopisy zasílejte výhradně na e-mail: prace@oknamacek.cz, do předmětu e-mailu napište PROSTĚJOV. K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Požadavky: ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpověd ...

  • Asistent/asistentka dispečera dopravy

    Pracoviště: Průmyslová č.p. 734/11, Olomouc. První kontakt je možný POUZE emailem. Znalost anglického jazyka podmínkou. Plnění úkolů v oblasti nákupu obal. + váz. materiálů, ČR + EU, v oblasti dopravy - vystavování objednávek + faktur - administrativa. Volná prac. doba (7:30 - 15:30 hod.). Zaměstnanecké výhody: benefity + prémie. ...

  • Sekretář/sekretářka odboru Personálního

    požadavky na uchazeče: střední vzdělání s maturitní zkouškou praxe na obdobné pozici výhodou výborná znalost českého jazyka velmi dobré organizační a komunikační schopnosti aktivní a samostatný přístup k práci časová flexibilita, profesionální vystupování diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost vynikající znalost práce ...

  • Asistent prodeje

    místo výkonu práce: Náměstí Svobody 55 Žatec Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplň práce:jednoduchý telemarketing snadná práce na pc, schopnost pracovat v týmu a učit se novým věcem, Co nabízíme: pracovní prostředí v reprezentativních prostorách , dlo ...

  • ASISTENT/-ka PRODEJE

    ASISTENT/-ka PRODEJE - Most Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplní práce: - poskytování informací o službách zákazníkům - jednoduchá práce na PC (intuitivní prostředí) Co nabízíme: - dlouhodobé a stabilní zaměstnání - HPP, DPČ - fixní plat a nadstand ...

  • Telefonní asistent/ka

    SPECIALISTÉ PO TELEFONU Dosud pracujete a hledáte změnu? Neváhejte se ozvat, pozveme Vás na pohovor a prohlídku pracovního místa. Uvidíte, že pracovat se dá v pohodovém týmu, na ranní směny s velkým mzdovým ohodnocením. Náplň práce: - jednoduchá práce na PC - poskytování služeb zákazníkům Požadujeme: - zodpovědný přístup k práci - schopnost pracova ...

  • Sekretáři (všeobecní)

    Kontakt e-mailem. nebo telefonicky PO,ST 9:00-12:00 MVP: území ČR Bezúhonnost (doložit RT)

  • Asistent/ka společnosti

    Denní komunikace s kolegy, zákazníky a dodavateli, zpracovávání dokladů pro účetní oddělení, kontrola účetních dokladů a dokumentů, archivace dokumentů, vyřizování korespondence, práce s podnikovým infor. systémem, objednávky kancel. potřeb, zajišťování různých fir. akcí, znalost MS Office (především Excel, Word), aktivní přístup k práci a ochota u ...

  • Asistent / asistentka společnosti / fakturant / fakturantka

    Pracovní poměr na dobu určitou (3 roky), zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou. Pozice je vhodná pro absolventy/-ky k získání potřebné praxe do budoucna i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Náplň práce: zajištění chodu sekretariátu, péče o návštěvy, zpracování pošty, fakturace, vedení pokladny, příjem objednávek. Požadavky: pečlivost, spole ...

  • Fakturant/ka, pokladní

    Náplň práce: -Fakturace činností na základě fakturačních podkladů -Tvorba a kontrola fakturačních podkladů -Kompletování a evidence vydaných faktur -Příjem a výdej hotovosti -Zápis účetních dokladů do účetního programu a pokladní knihy -Inventarizace pokladen -Výdej a evidence stravenek -Evidence smluv na svoz odpadů firem a fyzických osob Požaduje ...

  • Pracovnice sekretariátu ředitele firmy

    Aktivní znalost německého a anglického jazyka, kontakt telefonicky mezi 8.00 - 18.00 hod.

  • Odborní asistenti/ky v administrativě

    ZamK Pracoviště: Na Rovince 895, Ostrava - Hrabová V případě zájmu předem volat na č. 552 306 423 a domluvit si schůzku nebo pište na e-mail: canova.michaela@swhitech.cz Náplň práce: Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky. Požadavky: Korejský jazyk-C1. Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravu, penzijní připojištění. ...

  • Asistent obchodu s němčinou

    Náplň práce: - cenové nabídky, předávání zakázek do výroby, řešení logistiky - celkové koučování zahraničního zákazníka - partnera (zákazník B2B - Rakousko, Německo) Požadavky: - alespoň částečný technický background - vzdělání stavebního směru velkou výhodou - němčina na úrovni B2 - denní komunikace se zákazníkem - telefonicky, mailem - praxe na p ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice a asistent/ka ředitele

    Organizace Most pro o.p.s. hledá administrativního pracovníka a asistenta ředitele. Pracovní náplň je velmi rozmanitá. Administrativní pracovník má na starosti správu kanceláře, přípravu podkladů pro ředitelku organizace a pro účetní, aktualizaci materiálů organizace v listinné podobě i na webových stránek, svěřené pochůzky, správu dokumentů organ ...

Práce sekretářky spočívá převážně organizaci a zajišťování termínů schůzek pro svého nadřízeného, tvorbě zápisů z jednání, evidenci nároků na dovolenou zaměstnanců a jejich dalších práv, organizaci archivace dokumentů a dohled nad ní. vyřizovaní standardní korespondence. Výhodou pro tuto pozici je schopnost psaní všemi deseti prsty, případně další specialní kurzy speciální znalosti jako jsou time management, verbální nebo neverbální komunikace. Ve firmách co komunikují se zahraničními partnery je také nutností znalost alespoň jednoho cizího jazyka.