Nabídka práce v administrativě

958 aktuálních volných míst

  • EURES poradce

    Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 písm. z. č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů EURES poradce v projektu "Evropské služby zaměstnanosti ČR II (EURES ČR II)" s reg. č. CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000054 v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a ...

  • Pracovník pro administrativu, PR a fundraising

    místo výkonu práce : Bruntál, U Rybníka 4 Požadavky na výkon: 1. a) SŠ s maturitou b) znalost práce na PC - Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Facebook, Instagram c) zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, schopnost týmové práce ...

  • Technici kvality

    Pozice: technici kvality Chcete uplatnit své znalosti v oblasti kvality a dokážete samostatně řešit technické problémy? Požadavky pro danou pozici: - znalost IATF 16949, SPC, FMEA, MSA - AJ nebo NJ na komunikativní úrovni - orientace v technické dokumentaci - vzdělání technického směru Výše mzdy bude projednána na osobním pohovoru dle znalostí a s ...

  • Referent/referentka odboru výstavby a rozvoje města (dotace)

    Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemnice Městského úřadu v Klášterci nad Ohří vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo: Referent/ka odboru výstavby a rozvoje města (dotace) Místo výkonu práce - Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. E. Beneše 85, Klášterec nad Ohří Platová třída pracovní pozice dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ...

  • Telefonní asistent/ka

    SPECIALISTÉ PO TELEFONU Dosud pracujete a hledáte změnu? Neváhejte se ozvat, pozveme Vás na pohovor a prohlídku pracovního místa. Uvidíte, že pracovat se dá v pohodovém týmu, na ranní směny s velkým mzdovým ohodnocením. Náplň práce: - jednoduchá práce na PC - poskytování služeb zákazníkům Požadujeme: - zodpovědný přístup k práci - schopnost pracova ...

  • Asistent/ka ředitele

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Nádražní č.p. 540, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 NÁSTUP DLE DOHODY NÁPLŃ PRÁCE: - administrativní podpora ředitele společnosti - kontakt s dodavateli, obchodními partnery, bankami - příprava a zpracování podkladů a dat - sekretářské práce POŽADUJEME: - vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření - dobrou znalost práce na PC (exce ...

  • Asistent/-ka ředitele - produkční pracovník/ce

    KO: Štefek Viktor Bc., tel.: 731 010 763, e-mail: [email protected] Pracovní poměr na dobu určitnou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou. Předpoklady: - středoškolské vzdělání, všeobecného nebo ekonomického směru, - dobrá znalost práce na PC, znalost grafických programů vítána, - znalost marketingu na sociálních sítích, - znalo ...

  • Pracovník obchodního oddělení

    První kontakt e-mailem. Jedná se o pracovní pozici v obchodním oddělení, kontaktování nových zákazníků, nabízení produktů - elektřina, plyn, FVE, zpracovávání požadavků zákazníků apod.. Požadujeme komunikační schopnosti, pečlivost. Zaměstnanecké výhody: - stravenky

  • Asistent/ka ve stavebnictví

    Jsme stavební firma, která potřebuje šikovného člověka, který by měl na starosti kancelář v Praze 8 - Ďáblice. Jedná se o pomoc stavbyvedoucím a zároveň asistent/ka jednatele společnosti. Požadujeme: - samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost - řidičský průkaz sk. B - pečlivost - komunikativnost - ochotu učit se novým věcem Pracovní náplň: - adm ...

  • Administrativní činnost - nábor

  • Sr Customer Support Management Professional

    MÍSTO VÝKONU : V parku č.p. 2325/16, Chodov, 148 00 Praha 414 KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Petra Móri, e-mail: [email protected] Následující zkušenosti a praxe uchazeče jsou vítány: - Bakalářský titul - 1–3 roky zkušeností se zákaznickým servisem a projektovým managementem - Dobrá znalost MS Office - Ochota cestovat 20-30 % času - Dobré kom ...

  • Technical Writer

    Upřesńující informace: Mise: Na této pozici je úkolem pracovat nezávisle na ostatních, kteří jsou na stejné pozici, aby bylo v dané oblasti zajištěno udržení kvality dokumentů. Klíčové odpovědnosti: - Vytváření dokumentace, která splňuje standardy Kiwi.com a dodržuje pravidla pro úpravu stylu. - Práce na krátkodobých až střednědobých projekt ...

  • Operátoři počítačů pro kontrolu dat

    Telefonický kontakt: Po-Pá 8,00-16,00 Jen pro osoby OZP!!! Možnost střídaní poloh - stání/sezení. Požadujeme schopnost aktivně pracovat s penězi. Zkrácený úvazek 25 hod./týdně.

  • Všeobecní administrativní pracovníci - Administrativní pracovník - DPČ

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Purkyňova 74/2, Praha 1, 11000 KONTAKTNÍ OSOBA: Šebík, e-mail: [email protected] UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Zajišťování kancelářských potřeb, zpracování textů, překlady informací a manuálů v masérkém salonu. Vhodné pro adepty se znalostí anglického, thajského nebo filipínského jazyka.

  • Operátoři počítačů pro vkládání dat

    ZMK Pro výkon dané profese je potřebná znalost jazyka anglického a dále druhého evropského či světového jazyka, např. skandinávské jazyky, němčina, francouzština, španělština, ruština, polština, turecký jazyk apod. a to na úrovni rodilého mluvčího pro zajištění klientských potřeb celé firmy. Místo výkonu práce: Českobratrská 3321/46, 702 00 Ostrav ...