Nabídka práce v administrativě

1 261 aktuálních volných míst

  • Administrativní a spisový pracovník/pracovnice

    Místo výkonu Kladruby nad Labem. Práce vykonávané zaměstnancem: - Komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty - Zajišťování skartačního řízení materiálů obsahujících utajované informace a údaje chráněné podle příslušných právních předpisů. - Provádění doručování a úkonů prostřednictvím datových schránek ve stanoveném rozsah ...

  • Administrátor/ka dotací

    Místo výkonu Kladruby nad Labem. Práce vykonávané zaměstnancem: - Zajišťování administrace projektů a programů Národního hřebčína Kladruby nad Labem při přípravě a v průběhu realizace projektů a programů - Posuzování technickoekonomických zadání investic z hlediska finančního zajištění - Dohlíží na realizací projektů z operačních programů, jejich v ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Pozice: Všeobecní administrativní pracovníci OC Požadavky: znalost ruštiny nebo ukrajinštiny na komunikativní úrovni a vysokoškolské vzdělání zdravotnického směru. Zsměstnanecké výhody: Multisport karta , příspěvek na školení Nástup od 1.6.2021. Mzda: 26 000,- Kč Kontakt:Michalova Julija, e-mail: [email protected] Místo výkonu práce:DEVIDENT s.r ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Náplní práce je vyhledávání nových obchodních partnerů, evidence a zpracování cenových nabídek, administrativní práce při tvorbě a realizaci zakázek, administrativní podpora obchodního oddělení, práce na PC a komunikace se zákazníkem. Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání, aktivní přístup k práci, časovou flexibilitu, pečlivost, zodpovědno ...

  • Administrativní pracovník / pracovnice

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - PP na dobu určitou, nástup 1.6.2021 - Náplň práce: účtování faktur, zpracování výpisů z banky, zakládání účetních dokladů, evidence majetku aj. - Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenky - V případě zájmu nás kontaktujte na e-mail: [email protected]

  • Referent / referentka majetkové správy

    REFERENT / REFERENTKA MAJETKOVÉ SPRÁVY - PP na dobu určitou 1 roku, nástup možný ihned - Náplň práce: oblast energetiky; organizuje a zabezpečuje oblast energetiky u HZS KHK, kontroluje zabezpečení revizí energetických zařízení a technický stav zařízení z hlediska hospodárné spotřeby, kontroluje správnost vyúčtování el. energie, vody, plynu a schv ...

  • Administrativní pracovník/ce v oblasti zdravotnictví

    Nabízíme: Stabilní zaměstnání v moderním prostředí. Bonusy: ohodnocení navíc dle pracovního nasazení. Očekáváme Proklientský přístup, příjemné vystupování, uživateská znalost s PC, praxe výhodou. První kontakt emailem či telefonicky.Nástup možný po domluvě ihned.

  • Odborná/ý asistentka/asistent

    ŘP sk. B, znalost práce s PC, orientace ve stavebnictví výhodou, nikoli podmínkou. Zaměstnanecké výhody: sl. telefon a os. automobil

  • Administrativní pracovník/ice

    Místo výkonu práce: Výstupní č.p. 3219/2, Severní Terasa, Ústí nad Labem. Požadujeme: zkušenosti nutné, středoškolské vzdělání nebo vyučení. Nabízíme: zkrácený pracovní úvazek na 15 hod/týdně, nástup možný ihned, mzdu 7200,- Kč. Kontakt:od 08:00 do 12:00 hod. si telefonicky sjednat osobní jednání.

  • Administrativní pracovník

    místo výkonu práce : Červený dvůr 918/7, Krnov Nástup možný IHNED ! Dvousměnný provoz (ranní/odpolední) Ranní pracovní doba od 4:30 - 13:00, Odpolední pracovní doba 12:00 - 20:00 Ekonomické vzdělání výhodou, dobrá znalost MS Office - Word, Excel, Outlook. Zkušenost se správou e-shopu. Bezúhonnost, čistý trestní rejstřík, spolehlivost, komunikativ ...

  • Koordinátor/ka projektů

    - přehled v oboru české e-commerce, samostatnost zodpovědnost, komunikativnost, organizační schopnosti, empatie, ochota učit se, orientace v administraci webu (Joomla, Wix, WordPress), práce v Google Apps, orientace v Atlassian nástrojích a html kódu výhodou, zkušenosti s řízením webových projektů podmínkou - zodpovědnost za řízení a realizaci svěř ...

  • Účetní

    Kontakt: Roubínková Věra, tel.: 353 300 422, e-mail: [email protected] Praxe v oboru min 3 roky, znalost podvojného účetnictví, znalost aktuálních účetních předpisů a daňových zákopnů, pokročilá uživatelská úroveň práce na PC, znalost MS Office Náplň práce: účtování přijatých faktur, zpracování bankovních výpisů vč. přípravy plateb k úhradě ...

  • Administrativní pracovník

    Kontakt: Štěchová Štěpánka, tel.: 773 555 219, e-mail: [email protected] Vyřizování veškeré kancelářské administrativy. požadujeme: znalost Mc Offoce, ŘP skupiny B spolhlivost, schopnost učit se novému, zodpovědný přístup k řešení požadavků, flexibilita Znalost ukrajinštiny a ruštiny slovem písmem - podmínkou, angličtina či němčina velkou výho ...

  • Administrativní činnost při vykazování zdravotní péče mimo pracovní dobu - lékař

    Kontakt: Kahounová Hana, tel.: 354 225 199, e-mail: [email protected] (PO - Pá 8 - 14 hod) Administrativní činnost při vykazování zdravotní péče určená pro lékaře.

  • Pracovník/nice oddělení péče o zákazníky

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Nekoř č.p. 281, 561 63 Nekoř NÁPLŇ PRÁCE: - vyřizování požadavků firemních zákazníků - projekt management - příprava obchodních nabídek, servis a podpora stávajících a nových zákazníků - související administrativa POŽADUJEME: - minimálně SŠ vzdělání - pokročilá znalost NJ nebo AJ podmínkou - orientace v technické dokumentaci - ...

Zpřesnění profese: