Nabídka práce v administrativě

1 205 aktuálních volných míst

  • Sr Customer Support Management Professional

    MÍSTO VÝKONU : V parku č.p. 2325/16, Chodov, 148 00 Praha 414 KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Petra Móri, e-mail: [email protected] Následující zkušenosti a praxe uchazeče jsou vítány: - Bakalářský titul - 1–3 roky zkušeností se zákaznickým servisem a projektovým managementem - Dobrá znalost MS Office - Ochota cestovat 20-30 % času - Dobré kom ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci - Administrativní pracovník - DPČ

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Purkyňova 74/2, Praha 1, 11000 KONTAKTNÍ OSOBA: Šebík, e-mail: [email protected] UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Zajišťování kancelářských potřeb, zpracování textů, překlady informací a manuálů v masérkém salonu. Vhodné pro adepty se znalostí anglického, thajského nebo filipínského jazyka.

  • Operátoři počítačů pro kontrolu dat

    Požadujeme: - doklad o ukončeném vzdělání - pracovitost - ochota cestovat v rámci ČR - dobrý zdravotní stav - praxe v oboru výhodou Nabízíme: - 22 dní dovolené/rok První kontakt e-mailem.

  • Administrátor/ka kamerových systémů

    Místo výkonu práce: Průmyslová č.p. 1260 293 06 Kosmonosy Prvotní kontakt: tel.: 607191784 (8-15:30 hod.), e-mail: [email protected] Požadujeme: Uživatelská znalost práce na PC Znalost audiovizuálních programů výhodou Dobré komunikační dovednosti Praxe v oblasti bezpečnosti výhodou Nabídka: Dynamické prostředí úspěšné a rostoucí české s ...

  • Administrativní pracovník zajišťující řízení úklidových činností nájemních domů

    První kontakt: emailem, telefonicky na základě dohody od 8,30hod do 16,oo hod, mimo 12,oo-13,30hod Požadujeme: Zajišťování úklidu domů, pracovníků, uzavírání pracovních smluv, vystavování podkladů pro fakturaci, podklady pro vyplácení mezd pracovníků, péče o zahrady, sestavování popisu práce, sestavování dodavatelských smluv na úklid Nabízíme: ...

  • Administrativní pracovník/ce

    První kontakt e-mailem: [email protected] Požadavky: Mateřská ruština, administrativní práce z dokument, smlouvy, pošta, vízová agenda, vysoká odpovědnost Minimální pracovní úvazek 40 hod. Nabízíme: Iphone 6 (5gb internet), placená dovolená 4 týdny. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    KONTAKT : KARINA KOUKALOVA, e-mail: [email protected] ZASTUPOVÁNÍ SPOLEČNOSTI NA VÝCHODNÍM TRHU, KOMUNIKACE S KLIENTY, DOVEDNOSTI VE SFÉŘE PRODEJE PRODUKTŮ A SLUŽEB. VÝBORNÁ ZNALOST ČJ, AJ, NJ, RJ, ČÍNŠTINY, TUREČTINY. PRÁCE SPOJENA S ČASTÝMI PRACOVNÍMI CESTAMI DO RUSKA. DALŠÍ ADM PRÁCE V KANCELÁŘI, SEPISOVÁNÍ OBJEDNÁVEK, POŠTA. ...

  • Projektový/á koordinátor/ka - Project Coordinator (Middle East and North Africa Program)

    English version bellow. Název pozice: Projektový/á koordinátor/ka Lokalita: Praha (s pracovními cestami do zahraničí) Datum nástupu: 1.1.2021 Pracovní smlouva: úvazek 0,5 NÁPLŇ PRÁCE o Plánování a koordinace konkrétních aktivit jednotlivých zemí, primárně zaměřených na podporu lidských práv, občanské společnosti a nezávislých médií o Vypracování ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    MÍSTO VÝKONU : KONTAKT : p. Vlk, KiknavelidzeI Važa, tel.: 777412204, e-mail: [email protected] RUSKÝ JAZYK VÝHODOU OBLAST STAVEBNICTVÍ

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontakt e-mailem. Požadujeme: spolehlivost, samostatnost, loajalitu, odolnost vůču stresu, příjemné vystupování, pečlivost, zodpovědnost, reprezetativní vystupování a jednání se zákazníke, uživatelská úroveň práce na PC, výborná znalost ruského jazyka

  • Back office/administrativní pracovník/obchodník

    Kontakt e-mailem [email protected] Praxe na obdobné pozici, pokročilá znalost MS Office, zejména excel, výborná zanalost ČJ a komunikativní znalost AJ, ŘP sk.B . Náplň práce: zodpovědnost za svěřené portfolio - péče o zahraniční obchodní partnery a zákazníky, rozvíjení obchodních aktivit, práce s interními systémy společnosti, admin ...

  • ADMINISTRÁTORKA V E-SHOPU A ZÁKAZNICKÉ PODPORY V POLŠTINĚ (svetmodni.cz)

    Náplň: umísťování zboží k prodeji prostřednictvím platformy Shoptet, komunikace se zákazníky, oprava textu atd., příprava dámského oblečení určeného k prodeji, práce s databází, tvorba webového obsahu, komplexní práce v administrativním rozhraní, zpracování reklamací a vráceného zboží. Požadujeme: znalost českého a polského jazyka slovem i písmem, ...

  • Administrativní pracovnice/pracovník

    komunikace se spedicemi, tabulky, přehledy, příprava podkladů pro grafiku, vyřizování e-mailů, urgence a kontroly potvrzených materiálů a termínů, perfektní znalost ČJ, znalost NJ podmínkou, popř. AJ, znalost PC (Word, Excel, Internet), komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, přesnost, zodpovědnost, dochvilnost, ochota k seb ...

  • Administrativní pracovník - pracovnice - sekretariát školy

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - PRACOVNICE - SEKRETARIÁT ŠKOLY - hlavní pracovní poměr - plný úvazek - mzda 18 000 Kč - od 01. 01. 2021 na dobu určitou, možnost prodloužení na dobu neurčitou Požadujeme : - středoškolské vzdělání s maturitou - bezúhonnost, komunikativnost, odolnost vůči stresu, flexibilitu - řidičské oprávnění sk. B - uživatelská práce ...

  • Asistent/ka

    Požadujeme: vzdělání v ekonomickém oboru; základní znalosti účetnictví a práce na PC; znalost angličtiny - střední stupeň; snahu pracovat a improvizovat, všeobecný přehled; řidičský průkaz Nabízíme: možnost zkráceného úvazku Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: [email protected]