Nabídka práce v administrativě

1 205 aktuálních volných míst

  • Administrativní práce

    Místo výkonu Mantov, Chotěšov

  • Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    MÍSTO VÝKONU : PRAHA KONTAKT : 608965058, e-mail: [email protected]

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, aktivní znalost českého jazyka, anglického jazyka. Výborné komunikační dovednosti. Spolehlivost a zodpovědný přístup. Komunikace s klienty, práce na počítači, vyřízování mailů, telefonátů.

  • Administrativní pracovník/ce - logistik

    První kontakt e-mailem: [email protected] Od roku 2015 působíme v oblasti elektronického obchodu a úspěšně rozjíždíme i další projekty jak se zaměřením na B2B, tak i B2C. V e-commerce už víme jak to chodí a rádi se o poznatky podělíme. Našim cílem je budovat silnou společnost s poctivou firemní kulturou, která klientům nabízí přesah v kvalit ...

  • Interní náborář

    Místo výkonu práce: Na příkopě č.p. 388/1; Staré Město; 110 00 Praha 1 Kontaktní osoba: Beresnev Oleg, tel.: 776 643 330, e-mail: [email protected] UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Výborné komunikační dovednosti -slovem i písmem Pokročilá nalost práce na PC Aktivní znalost AJ na velmi dobré úrovni Znalost RJ podmínkou

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Náplní práce na pozici “Administrativní pracovník/ce” je práce spojená s obchodními aktivitami společnosti a administrativou. Př. asistence při pořádání sportovních akcí, vyřizování administrativy pro jednatele dle jeho zadání, vedení zahraniční dokumentace a obsluha ukrajinské emailové adresy, tisk, kopírování dokumentů. Obor ani dosažené vzdělání ...

  • Administrativní pracovník skenování a kontroly dat - OZP/OZZ

    Vyhrazeno pro OZZ, OZP. Místo výkonu práce: Hlubinská 1410/46, Moravská Ostrava 1. kontakt e-mailem, telefonicky v době 8:00 - 15:00 hod., osobně po telefonické domluvě. 5hod směny se střídají po týdnu - 7:00 - 12:00h / 12:00 - 17:00h / 17:00 - 22:00h Benefity: závodní stravování, 25 dní dovolené, Multisport karta

  • Asistent/ka kanceláře

    komunikace se stávajícími i novými klienty, řešení požadavků klientů, denní telefonická a osobní komunikace, účast na vzdělávání, řešení administrativních úkolů, komunikativnost, silná etika a morálka, empatie, obchodní duch, praxe ve financích výhodou, chuť učit se novým věcem, možnost též Dohody o provedení práce, vzdělání a zaškolení, různorodá ...

  • Administrativní pracovníci

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI - Místo výkonu práce: Žebrák. Doplňující informace: 4 hod. denně (Po - Pá). Požadavky: znalost práce na PC. Kontakt: životopisy zasílat na email.

  • Odborní administrativní pracovníci ve zdravotníctví

    Požadavek: vzdělání - lékař stomatolog. Jazyková znalost - anglický, ruský, ukrajinský jazyk - výhodou. Kontakt e-mailem: [email protected]

  • Administrativní pracovník

    Administrativní pracovník se znalostí NJ Nabízíme práci na DPP, po zapracování možné i HPP. Vhodné i pro uchazeče na rodičovské dovolené. PRVNÍ KONTAKT požadujeme emailem v německém jazyce POŽADAVKY: aktivní znalost NJ slovem i písmem, dobrá znalost práce na PC (MS Office), ochota učit se novým věcem, komunikativnost, spolehlivost, řidičský průkaz ...

  • International Assignment Consultant / Administrativní relokační konzultant

    MÍSTO VÝKONU : Václavské náměstí č.p. 1601/47, Nové Město, 110 00 Praha 1 KONTAKT : PRVOTNĚ E-MAILEM : Lucie Dallen, tel.: 225 982 817, e-mail: [email protected] Pracovní náplň: o Úspěšný kandidát bude odpovědný za koordinaci (na dálku) celého procesu mezinárodních pracovních relokací a za úzkou spolupráci s externími dodavateli. o Řízení ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

  • Pomocná síla v administrativě - OZZ, OZP

    Pracoviště: Vítkovická 3083/1, Moravská Ostrava 1. kontakt e-mailem, telefonicky 8-15 hod. Požadujeme: Základní znalosti a schopnosti v administrativě, Práce na PC - word, excel, práce s internetem, Komunikační dovednosti. Nástup ihned.

  • Skladník

    Práce ve dvou nebo třech směnách Požadavky: - ŘP sk B - základní znalost práce na PC - praxe výhodou - fyzická zdatnost - PP na dobu určitou s možností prodloužení. - smyls pro pořádek - ochotu učit se novým věcem - flexibilitu Pracovní doba: dvousměnný provoz od 6:00 hod - 14:00 hod a od 14:00 hod do 22:00 hod. Náplň práce: fyzický příjem materiál ...