Nabídka práce v administrativě
1 249 aktuálních volných míst
-
Asistent/ka vedoucího střediska / zkrácený úvazek (pouze pro ozp)
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: JASPA Servis s.r.o. - pracoviště AVX Czech Republic s.r.o., Dvořákova č.p. 328, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun Pracovní doba dle dohody se zaměstnancem. POŽADUJEME: - řidičský průkaz výhodou - dobrá znalost Microsoft Office - uživatelská znalost Money KONTAKT: Synek Libor, tel.: 727 967 001, e-mail: [email protected] ...
-
Administrativní pracovník/ce obchodu
Náplň práce: Zpracování agendy ISCC Tvorba tabulek, vedení evidence Vystavování příslušných dokladů Komunikace s dodavateli, odběrateli, auditory a ostatními odděleními uvnitř firmy Požadujeme: VŠ/SŠ nejlépe ekonomického nebo technického směru Komunikativní znalost AJ podmínkou Pečlivost, smysl pro zodpovědnost, logické myšlení O ...
-
Odborní asistenti v administrativě
MÍSTO VÝKONU : Na příkopě č.p. 392/9, Staré Město, 110 00 Praha 1 KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Mgr. Klíchová, tel.: 724213782, e-mail: [email protected] časová flexibilita, znalost anglického jazyka, ruského jazyka slovem a písmem, znalost práce na počítači s programy word a excel
-
Interní auditoři
Místo výkonu práce: Lázeňskám 295, 354 91 Lázně Kynžvart. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: 7:00-15:30 h. Náplň práce: - provádí auditní šetření v souladu s platnou legislativou - příprava a realizace interních auditů v rámci organizace - analýza auditovaných procesů z hlediska ...
-
Administrativní pracovník/ce do výroby - kalkulant/ka
Pozice: Administrativní pracovník/ce do výroby - kalkulant/ka Hledáme administrativní pracovnice/pracovníky do výroby - kalkulant/ka. Práce vhodná spíše pro ženy. Podmínky: znalost práce na PC- el.pošta, MS Offce ( hlavně velmi dobrá znalost práce Excel - pracuje se převážně s tabulkami ). Kanceláře umístěny přímo v provozu, proto nutný průkaz pro ...
-
Administrativní pracovník / pracovnice + pomoc při rozvozu zásilek
Požadujeme: znalost ruského jazyka slovem i písmem. Telefonický kontakt: Po - Pá 8:00 - 16:00 hod.
-
Všeobecní administrativní pracovníci
Místo výkonu práce Pardubice. Práce na DPČ na dobu 1 roku Relokování, adaptace a péče ozahraniční zaměstnannce Zajišťuje splnění legislativních požadavků pro cizince Spravuje agendu zaměstnaneckých karet Co u nás získáte? - stabilní práci - pravidelný výplatní termín - dotované stravování První kontakt telefonicky, emailem nebo osobně ...
-
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
jyzyková vybavenost , možnost služebních cest do zahraničí
-
Sekretář/ka-asistent/ka
Životopisy zasílat na e-maiul: [email protected] Znalost Office, samostatnost, znalost cizího jazyka výhodou Pracovní úvazek 15-40 hodin týdně Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
-
Asistent/ka ředitele
MÍSTO VÝKONU: Žichlínek č.p. 253, 563 01 Lanškroun KONTAKT: email
-
Administrativní pracovník / pracovnice
První kontakt telefonicky (od 8-00 do 16-00) ŘP skupiny-B Ruština, Angličtina,Němčina Zaměstnanecké výhody: firemní auto, telefon Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Místo výkonu práce: Na Návsi 2; Opatovice 664 61
-
Všeobecní administrativní pracovníci
Kontakt: Ganna Gurgach, tel.: 720976903, e-mail: [email protected] Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci s klienty, poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Požadujeme: ukrajinský jazyk výhodou, není podmínkou, požadujeme výpis z RT.
-
Sekretáři (všeobecní)
právnické vzdělání výhodou
-
Všeobecní administrativní pracovníci
znalost R.J uživatelská znalost PC
-
Všeobecní administrativní pracovníci
Podmínkou: znalost práce na PC, vysoké pracovní nasazení Výhodou: znalost RJ, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost.