Nabídka práce v administrativě

1 205 aktuálních volných míst

  • Administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: Laurinova č.p. 529/18 Mladá Boleslav II 293 01 Mladá Boleslav 1 Prvotní kontakt: osobně: Laurinova č.p. 529/18, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav 1

  • Úředník/ úřednice - územní plánování

    Místo výkonu práce Přelouč. Úředník/úřednice, územní plánování, odbor stavební. Zaměstnanecké výhody: benefity pro zaměstnance, pružná pracovní doba. První kontakt e-mailem. www.mestoprelouc.cz

  • Odborní asistenti v administrativě

    Životopisy prosíme předem na e-mail: [email protected]

  • Asistent/ka zubní ordinace

    Kontakt předem: Bitter Julia MUDr., tel.: 608 056 000, e-mail: [email protected] Požadujeme: znalost ruského jazyka, práce na PC, časová flexibilita

  • Technolog/žka

    Pracoviště: Za Mlýnem č.p. 1418, 696 02 Ratíškovice Pracovní náplň: studuje zakázku, vykomunikuje nejasnosti s obchodem, konzultuje zadání s vedoucím výroby, vytváří výkres včetně přepravního nákresu, vytvoří případný postup výroby, vytvoří seznam použitého materiálu a zařízení na zakázku, nechá si odsouhlasit nákres obchodem z hlediska zadání, ne ...

  • Finanční koncipient, specialista klientského servisu, pobočkový pracovník

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: pobočka Partners market, Litomyšlská č.p. 1536, 560 02 Česká Třebová 2 NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Nastartujte kariéru u nás! 6hodinová pracovní doba! NÁPLŇ PRÁCE: - obchodní a administrativní činnost, servis klientům - finanční plánování, poradenské služby - zprostředkování spořících, investičních, pojistných a úvěrových produktů - ...

  • Administrativní pracovník/ce - asistent/ka vedoucího provozu

    První kontakt: telefonicky (Po - Pá 8 - 17) nebo e-mailem Nástup dle dohody. Na zkrácený pracovní úvazek hledáme pracovníka/pracovnici do provozní kanceláře. Vaší náplní práce bude především zpracování a zadávání účetních dokladů. Požadujeme znalost MS Word a MS Excel. Znalost skladového účetnictví výhodou. Pracovní doba pondělí - pátek 8:00 - 14 ...

  • Pracovník podpory zákazníků - ruský jazyk - OZP

    Vyhrazeno pro OZP. Pracoviště: Pohraniční 1435/86, Moravská Ostrava, 703 00 Ostrava 3 1. kontakt e-mailem. V případě zájmu zašlete životopis na uvedený e-mail. Náplň práce: - komunikace se zákazníky z rusky mluvícího prostředí - odpovědi na dotazy klientů prostřednictvím sociálních sítí, instantních komunikátorů, e-mailu nebo telefonu - zaměření n ...

  • Pracovník/ce podpory zákazníků - ruský jazyk

    ZamK Místo výkonu práce: Pohraniční 1435/86, 70300, Ostrava V případě zájmu se můžete dostavit osobně po předchozí e-maileové domluvě: [email protected] Náplň práce: - komunikace se zákazníky z rusky mluvícího prostředí - odpovědi na dotazy klientů prostřednictvím sociálních sítí, instantních komunikátorů, emailu nebo telefonu - zaměření na vzdě ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice se znalostí AJ

    Do našeho rozrůstajícího týmu hledáme administrativního pracovníka/pracovnici se znalostí anglického jazyka s minimální úrovní B1. Vaše pracovní náplň bude zahrnovat zpracování poptávek a komunikace se zákazníky, příjem a zpracování objednávek v účetním programu Pohoda, práce s PC a další administrativní práce. Požadujeme: aktivní přístup, pečliv ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Kontakt telefonicny 8-16h, e-mailem nebo osobně na provozovně: Žirovnická 3133/6, 106 00 Praha 10 ve čtvrtek od 9-11hod. Pomocné administrativní práce Pomocný/á administrativní pracovník/ce. Možno na zkrácený pracovní poměr. Místo je pro OZP, ID. Praha

  • Technici kvality

    Pozice: technici kvality Chcete uplatnit své znalosti v oblasti kvality a dokážete samostatně řešit technické problémy? Požadavky pro danou pozici: - znalost IATF 16949, SPC, FMEA, MSA - AJ nebo NJ na komunikativní úrovni - orientace v technické dokumentaci - vzdělání technického směru Výše mzdy bude projednána na osobním pohovoru dle znalostí a s ...

  • Pracovník obchodního oddělení

    První kontakt e-mailem. Jedná se o pracovní pozici v obchodním oddělení, kontaktování nových zákazníků, nabízení produktů - elektřina, plyn, FVE, zpracovávání požadavků zákazníků apod.. Požadujeme komunikační schopnosti, pečlivost. Zaměstnanecké výhody: - stravenky

  • Asistent/ka ve stavebnictví

    Jsme stavební firma, která potřebuje šikovného člověka, který by měl na starosti kancelář v Praze 8 - Ďáblice. Jedná se o pomoc stavbyvedoucím a zároveň asistent/ka jednatele společnosti. Požadujeme: - samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost - řidičský průkaz sk. B - pečlivost - komunikativnost - ochotu učit se novým věcem Pracovní náplň: - adm ...

  • Administrativní činnost - nábor