Nabídka práce v Havlíčkově Brodě

491 aktuálních volných míst

  • Obchodní referent/ka

    dobrá znalost min. jednoho z cizích jazyků AJ, NJ nebo RJ slovem i písmem, kreativní a flexibilní přístup, praxe v prodeji investičních celků výhodou Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Obchodní zástupce pro Kraj Vysočina

    prac. poměr do konce roku 2017 s možností prodloužení Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Číšník / servírka

    Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Obchodní zástupce

    Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Číšník / servírka

    12-ti hodinové směny (2 dny práce, 2 dny volno) Osobní kontakt možný po-pá 9-14 hodin.

  • Kuchař/ka

    Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Zámečník, svářeč

    - praxe v oboru 3 roky - prac. doba: 6:00 - 14:15 hodin Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Číšník / servírka

    - samostatnost, flexibilita, praxe v oboru výhodou - v případě zkráceného prac. úvazku 20 hodin týdně v době oběda a akcí Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Obráběč - obráběcí centrum

    - vyučení v oboru obráběč nebo mechanik strojů a zařízení, praxe v oboru podmínkou - obráběcí centrum vertikální MCMC 2082 (4.osé) - řidící systém Heidenhain 640 Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Obráběč - obráběcí centrum

    - vyučení v oboru obráběč nebo mechanik strojů a zařízení, praxe v oboru podmínkou - obráběcí centrum vertikální MCV 850 - řidící systém Fanuc Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Kuchař/ka

    - alespoň 1 rok praxe - prac. doba: po-pá 8-18 hod., so-ne 10-18 hod. (na DPP dle potřeby) - přibližně od května 2017 možnost plného prac. poměru - osobní kontakt po předchozí tel. dohodě

  • Číšník / servírka

    - alespoň 1 rok praxe - prac. doba: po-pá 8-18 hod., so-ne 10-18 hod. (na DPP dle potřeby) - přibližně od května 2017 možnost plného prac. poměru - osobní kontakt po předchozí tel. dohodě

  • Ředitel/ka nákupu

    - VŠ/SŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici nutná, zkušenosti s vedením týmu, výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, manažerské dovednosti, samostatnost, zodpovědný, aktivní přístup - tvorba a rozvoj strategie nákupu, jednání s dodavateli - cenová vyjednávání, dodací podmínky apod., řízení zásob, skladů, včasnost dodávek, vyhledávání nových al ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    - základní znalostAJ, znalost dalšího cizího jazyka výhodou, komerční, analytické a logické myšlení, prezentační a argumentační dovednosti, komunikativnost, pozitivní přístup, svědomitost, vytrvalost - podpora obchodního manažera, příprava podkladů, administrativní podpora obchodního oddělení, příprava, administrace a vyhodnocení obchodních aktivit ...

  • IT Junior Specialista

    - SŠ/VŠ (technického směru), znalost HW a SW, znalost datových sítí, všeobecná znalost bezpečnostního systému, vysoká znalost operačního systému windows + server - výhodou: MS SQL databáze, VMware virtualizací, konfigurace routerů / VPN, zkušenost se stavbou PC - technická a software podpora pro koncového uživatele, denní údržba serverů, zálohování ...