Nabídka práce obchodní referent

201 aktuálních volných míst

  • Obchodní referenti

    Kontakt: Kirill Vislousov, e-mail: happy@happyweding.travel požadujeme zanlost PC, Word, XL, ruština, čeština, angličtina,spolehlivot, práce v týmu.

  • Obchodní asistenti

    OBCHODNÍ ASISTENTI POŽADUJEME: SŠ vzdělání ekonomického, obchodního nebo stavebního zaměření, výbornou znalost MS Office a práce na PC, základní znalost účetnictví, orientace v technických výkresech výhodou, alespoň základní znalost AJ, znalost RU/PL jazyka výhodou, řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič, orientace v informačním systému Helios Orang ...

  • Asistent/-ka prodeje

    Požadujeme - min. SŠ vzdělání, zkušenosti s obchodní činnosti, dobré komunikační vlastnosti, zodpovědnost, poctivost. Náplň práce - denní komunikace se zákazníky, nabídka nových produktů, podpora prodeje, odpovědnost za danou oblast, řešení požadavků zákazníka, fakturace, vyhledávaní nových zákazníků. Výhodou - ŘP sk. B, znalost programu CEZAR. Mož ...

  • Konzultant/tka prodejny t-mobile - lanškroun

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: nám. J. M. Marků č.p. 95, Lanškroun-Vnitřní Město, 563 01 Lanškroun PRACOVNÍ NÁPLŇ: Hlavním posláním konzultantů je nabídnout zákazníkům produkty a služby T-Mobile na základě jejich potřeb a možností. Součástí práce je i vyřešení specifických situací, rada, pomoc, servisní operace. Pohybujeme se ve světě nejmodernějších techn ...

  • Konzultant/ka prodeje

    Místo výkonu práce: Václavská 2027/11 70900 Ostrava-Mariánské Hory 1.kontakt: Strukturovaný životopis s označením pozice v předmětu e-mailu zasílejte na e-mail obchodnik@sekosystem.cz Požadavky: komunikativnost, empatie, pozitivní přístup, řidičský průkaz „B“ Benefity: stravenky, mobil, notebook, auto Vybrané uchazeče budeme kontaktovat. ...

  • Referent / referentka obchodu - administrativní pracovník / pracovnice

    Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Zaměstnání je vhodné i pro absolventy/-ky. Požadavky: základní znalost obchodních a marketingových nástrojů; uživatelská znalost práce na PC a balíčku Microsoft Office - Word, Excel; komunikační dovednosti, znalost v oblasti analýzy prodejů a tvorby akční ...

  • OBCHODNÍ REFERENTI PRO KOREJSKÉ ZÁKAZNÍKY V PL A HU (ZamK)

    A02 z:19/8/2019 (ZamK) Požadujeme: - komunikační schopnosti, obchodní dovednosti - znalost evropského a jihokorejského trhu - korejský jazyk slovem a písmem (znalost korejského jazyka nutná pro denní komunikaci s korejskými nadřízenými). Kontakt e-mailem viz výše.

  • Obchodní zástupci

    Pozice: obcodní zástupci Místo vhodné i pro absolventy. Náplň práce Pravidelné návštěvy u zákazníků v přidělené oblasti- nabízení a prezentace nových produktů, hodnocení kvality a objednávek, průzkum trhu + monitoring prodejních cen na trhu, administrativa spojená s legislativou zákazníka (kupní smlouvy, přehledy odběrů atd.) Co očekáváme: SŠ vzd ...

  • Obchodník

    Pracoviště: tř. Kosmonautů č.p. 1103/6a, Olomouc. První kontakt je možný POUZE telefonicky nebo mailem. Vzdělání: SŠ technického směru. Podm.: AJ slovem i písmem, RJ výhodou. Standardní znalost PC (Word, Excel, MS project - výhoda). Samostatnost, možno i absolvent.

  • Produkční Junior/ka

    PRODUKČNÍ JUNIOR/KA Naše práce je různorodá, proto hledáme člověka, který se nebojí výzev, dokáže flexibilně reagovat na požadavky klientů. Je schopen u dodavatelů vyjednat dobrou cenu. Práce pod tlakem by jej neměla stresovat, ale naopak přimět k lepším výsledkům. POŽADUJEME: středoškolské vzdělání s maturitou, vysokoškolské výhodou, řidičský prů ...

  • Obchodní referent/ka

    Místo výkonu práce: Smetanova 683, 403 17 Chabařovice. Náplň práce: denně komunikovat s dodavateli a zákazníky (osobně, telefonicky, písemně) přijímat objednávky (včetně e-shopu), zadávat data do systému vytvářet kalkulace, tvořit cenové nabídky připravovat a vystavovat faktury naskladňovat zboží v systému Navision (se systémem tě samozřejmě seznám ...

  • Obchodní referenti

    Náplň práce: - péče o stávající zákazníky v oblasti HoReCa - získávání nových zákazníků v oblasti HoReCa - vytváření obchodních nabídek a smluv Požadavky: - obchodní duch, ochota rozvíjet se a učit se novým věcem - reprezentativní vystupování, dobré komunikační dovednosti - flexibilita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost - zkušenosti v oboru vý ...

  • Manažer/ka obchodního oddělení

    - základní ekonomické povědomí, obchodní duch - komunikace se zákazníky v ČJ i AJ, zpracovávání zakázek a jejich rozesílání do výroby, zpracovávání kalkulací, tvorba ceníků, účast na veletrzích a výstavách (i v zahraničí) - ochota cestovat - prac. doba po-pá 7-15 hodin - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou (v případě oboustranné spokojenost ...

  • Obchodní a administrativní referent/ka

    OBCHODNÍ A ADMINISTRATIVNÍ REFERENT/KA Nástup dle dohody, možnost prodloužení pracovní smlouvy. Práce je svým charakterem vhodnější spíše pro ženy. NÁPLŇ PRÁCE: zajištění chodu recepce, každodenní komunikace s klienty, kompletní vedení drobných zakázek, administrativa, nákup materiálu, expedice, spolupráce s grafickým oddělením. POŽADUJEME: min. SŠ ...

  • Technicko obchodní referenti

    Požadujeme: samostatnost, flexibilitu, orientaci v technicko-obchodní problematice, popř. jazykové znalosti. Jednosménný provoz popř. výjezd k zákazníkovi. Vhodné i pro osobu zdravotně znevýhodněnou. První kontakt: emailem. ov. 16.8.