Nabídka práce obchodní referent

193 aktuálních volných míst

  • TIPObchodní asistent/ka, možnost osobního růstu, 25 dní dovolené

    Společnost ECOM s.r.o., která se zabývá distribucí elektronických součástek, hledá SAMOSTATNÉHO A REPREZENTATIVNÍHO OBCHODNÍHO ASISTENTA NEBO ASISTENTKU s náplní práce: * kompletní komunikace s přidělenými zákazníky, * starost o jejich objednávky a další činnosti, včetně aktivní nabídky produktů. Jedná se o práci v kanceláři a v jednosměnném pro ...

  • Obchodní asistentka - prodejce

    Pracoviště: Šlechtitelů č.p. 662/3, Holice 779 00 Olomouc 9 Nástup do pracovního poměru možný ihned. základní znalost AJ/NJ , práce na PC, (world, excel - pokročilé), tvorba cenových nabídek, zajišťování logistiky (PPL, DHL, TOPTRANS…AJ) jednání se zákazníkem, zajišťování nákup/ prodej, komunikace se zákazníky a dodavateli, vystavování DL, faktur ...

  • Referent/ka zahraničního obchodu

    Místo výkonu práce: Libušina č.p. 526/101, Olomouc. Požadujeme: VŠ/SŠ vzdělání, praxe v oboru výhodou - komunikativní znalost AJ na úrovni C1 - uživatelská znalost PC (Word, Excel) znalost systému IS Helios výhodou - flexibilita - odolnost vůči stresu - vysoké pracovní nasazení - dobré vyjednávací a komunikační dovednosti - zodpovědnost, organizač ...

  • Podpora obchodního týmu

    Místo výkonu práce: Nádražní 220, Hrochův Týnec. Jsi energický, dravý a máš tah na branku? Komunikace s lidmi a práce s excelem je pro Tebe hračka? Zkušenosti v dopravě výhodou. Přidej se k nám! Potřebujeme parťáka, který s námi potáhne za jeden provaz! NÁPLŇ PRÁCE: komunikace s klienty a řešení jejich požadavků, vstupní kontakt pro klienty, znal ...

  • Konzultatnt / konzultantka prodejny t-mobile

    KONZULTATNT / KONZULTANTKA PRODEJNY T-MOBILE - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: vaším úkolem bude, aby zákazníci svěřené prodejny dostávali tu nejlepší péči a vždy se cítili jako "doma", stanete se součástí týmu, který se rád usmívá a posouvá své hranice a vaším úkolem bude dobře zapadnout, budete i motivovat a rozvíjet sebe ...

  • Referent TPV - manažer projektu technické přípravy výroby

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Litomyšlská č.p. 2117, 560 02 Česká Třebová 2 NÁPLŇ PRÁCE: - zajišťuje a zodpovídá za řízení poptávek u dodavatelů nástrojů - zajišťuje a zodpovídá za řízení nabídek na výrobky a nástroje - vytváří podklady a spolupracuje s projektovými manažery - zodpovídá a řídí projekty POŽADAVKY: - řidičské opravnění sk. B - aktivní znalost ...

  • Asistent/ka technické přípravy výroby

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Litomyšlská č.p. 2117, 560 02 Česká Třebová 2 NÁPLŇ PRÁCE: - zajišťuje a zodpovídá za řízení poptávek materiálu - zajišťuje tvorbu kalkulací - vytváří podklady a spolupracuje s projektovými manažery POŽADAVKY: - řidičské opravnění sk. B - aktivní znalost AJ nebo NJ - praxe v oboru výhodou - spolehlivost, samostatnost NABÍZÍME: ...

  • Projektový referent -ka

    KO: Koligová Pavlína, tel.: 553 694 105, e-mail: [email protected] Pracoviště Opava. Co nabízíme: - 5 týdnů dovolené - příspěvek na penzijní připojištění - závodní stravování, příspěvek při narození dítěte a vlastní svatbě - příspěvek na kulturu a sportovní činnosti - příspěvek dětem na letní tábor, školu v přírodě, lyžařský výcvik Náp ...

  • Referent

    Pracovní poměr na dobu určitou. Možná práce i na zkrácený úvazek či DPP. DPČ. Nástup možný IHNED, nebo dle dohody ( nejpozději od 1.9.2020) Nápň práce je ve zpracování 3D návrhů nábytku, jehož součástí je komunikace se zákazníky a objednávání materiálů. Práce na PC ( WORD A EXCEL),práce v programu PRO100 výhodou. První kontakt osobně v místě výko ...

  • Obchodní referent

    POŽADAVKY: SŠ vzdělání - zaměření obchod, praxe v obchodu min. 2 roky, zkušenosti s jednání se zákazníky, ŘP sk. B, aktivní znalost AJ, NJ výhodou, znalost MS Office, trestní bezúhonnost. Dále požadujeme zodpovědný a profesionální přístup k práci, časovou flexibilitu, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, ochotu cestovat. Ke mzdovému ...

  • Specializovaný/á obchodní asistent/ka

    POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou nebo vyšší, cílevědomost, pracovitost, pečlivost, spolehlivost POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, vhodné i pro absolventy, administrativa, dokončování obchodních procesů, akvizice ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: vysoké odměny, zázemí stabilní a perspektivní společnosti, po 10 letech doživotní renta, prác ...

  • *Obchodní manažer

    Náplň: - získávání nových zákazníků - komunikace se stávajícími zákazníky - identifikace jejich potřeb - řízení a koordinace projektů Požadujeme: - VŠ / SŠ vzdělání - praxe 2 roky - manažerské schopnosti a dovednosti - řidičské oprávnění sk.B - časovou flexibilitu - samostatnost - spolehlivost - znalost AJ (nj, rj) - komunikativnost a tvůrčí p ...

  • Obchodní referenti

    Výborná znalost práce na PC, znalost MS Ofice (Excel, Word, Outlook,…) Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, ochota vzdělávat se Kultivovaný písemný i mluvený projev " Pracovní doba - denní směny AJ/NJ výhodou Naplň práce: Telefonická i přímá komunikace se zákazníky Poradenství při prodeji výrobků BEST Prodej výrobků BEST Vystavován ...

  • Obchodní asistent(ka) - správa sociálních sítí

    2.6.2020 - obchodní asistent, správa sociálních sítí. SŠ s maturitou, i absolvent. Prac. doba 7.00 - 15.30 hod. KONTAKT: Dvořák Martin, tel.: 603 525 959 (volat Po-Pá 7.00-15.30), e-mail: [email protected] nebo osobně na adrese: Sovadinova č.p. 3552/10a, Břeclav Místo výkonu práce: Břeclav

  • Specialisté obchodního oddělení

    Z: 11.9.2019 a: 2.6.2020. Místo vhodné i pro zaměstnaneckou kartu, cizince. Osobní kontakt na adrese - Budovatelská 1178/35, 743 01 Bílovec, každý čtvrtek od 14:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: Ukrajinský/ruský jazyk na úrovni rodilého mluvčího, znalost nabízených farmaceutických produktů na ukrajinském/ruském trhu. Znalost mentality ukrajinského ...

Náplní práce obchodního referenta je zajištění základních prací v obchodním oddělení firmy. Připravuje podklady pro obchodní jednání pro obchodní zástupce a někdy se těchto schůzek také sám účastní, dále podklady a dokumenty pro uzavírání smluv, vymáhání pohledávek a realizaci poptávek. Zajišťuje komunikaci s celními orgány, finančními úřady, klienty i dodavateli. Vede evidenci zákazníků a provádí jejich segmentaci například podle regionu, platební síly atd..Cizí jazyk je výhodou, pro práci v nadnárodních společnostech nutností. Nyní už víte co dělá obchodní referent. Pokud vás tato pozice zaujala a nemáte dostatečnou praxi, existují pro obchodního referenta rekvalifikační kurzy.