Nabídka práce obchodní referent

183 aktuálních volných míst

  • Prodejce interiérového vybavení (m/ž), až 40 000 Kč

    Jsi komunikativní a nebojíš se práce s lidmi? Máš cit pro design? Společnost s pobočkou v Praze zabývající se designem luxusních interiéru hledá zkušeného kolegu na pozici Prodejce interiérového vybavení. Náplň práce: - komunikace se zákazníky - vyslechnutí představy zákazníka - tvoření vizualizace interiéru - konzultace projektů se zákazníky Poža ...

  • Obchodník

    rozvoj zahraničního obchodu v oblasti obranné komunikační techniky, aktivní vyhledávání nových obchod. příležitostí, péče o stávající zákazníky, pravidelná komunikace se zákazníky a obchod. partnery, průzkum vývoje trhu, navrhování strategie prodeje, prezentace výrobků na veletrzích a prac. cestách, řešení obchod. případů včetně zpracování objednáv ...

  • Referent/ka odbytu

    Nástup: ihned. Hlavní pracovní náplň: vyřizování objednávek zákazníků, objednávání zboží, jednání s dodavateli a se zákazníky, spolupráce s oblastními zástupci i s dalšími složkami pobočky a společnosti. Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál , 5 týdnů dovolené. V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem. ...

  • Obchodní reprezentant/ reprezentantka - technik/technička

    Kontakt zasláním životopisu na e-mail [email protected] Požadujeme: - úplné SŠ vzdělání technického směru - znalost práce na PC - pokročilá znalost AJ (NJ výhodou). Náplň práce: - vyhledávání nových zákazníků - udržování kontaktů a péče o stávající zákazníky - tvorba kalkulací nových projektů. Nabízíme: - služební vozidlo, telefon, notebook - př ...

  • Referent -ka prodeje

    KO: Věra Ryšková, tel: 553 694 335, e-mail: [email protected] Vašeho zájmu zašlete svůj životopis včetně telefonického kontaktu v elektronické podobě na uvedený email. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru - znalost AJ podmínkou - znalost práce na PC - dovednost získávání potřebných informací z informačních zdroj ...

  • Referent/ka tuzemského a zahraničního prodeje a marketingu, překladatel/ka

    POŽADAVKY: spolehlivost a zodpovědnost, AJ výhodou, organizační, technické a obchodní dovednosti, komunikativnost, časová flexibilita, ochota cestovat NABÍZÍME: závodní stravování, týden dovolené navíc, výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky. PP na dobu určitou s výhledem na dobu neurčitou, mzda po zapracování 34 600 Kč KONTAKT: telefoni ...

  • SPRÁVCI KLIENTSKÉHO KMENE (vhodné i pro OZP)

    A16 a:23/6/2022 (vhodné i pro OZP) a:23/9/2022 Kontakt emailem. Práce na HPP, pracovní doba pondělí až pátek od 8.00-17.00 hod. Jste na startu své kariéry nebo už máte něco za sebou a chcete změnu? Naše společnost nabízí pracovní příležitost těm, kteří se chtějí učit a chtějí na sobě pracovat. Jak bude vypadat Vaše práce: - po dobu celých 6 měsíc ...

  • Referent/ka nákupu s AJ

    Pracovní náplň: o odpovědnost za nákup materiálu, o evidence a monitoring materiálových toků, o komunikace a osobní jednání s dodavateli, o úzká spolupráce s technickým úsekem, o komunikace s nákupními odděleními v rámci skupiny CHARVÁT Group, tvorba a porovnání přehledů nákladů a cen ve skupině. Požadujeme: o min. středoškolské vzdělání ukončené ...

  • Obchodní referent/ka

    Náplň práce: administrativní činnost, fakturace,vyřizování objednávek,jednání se zákazníky a přepravci. Požadavky: ŘP, anglický jazyk výhodou, práce na PC, komunikativnost, spolehlivost, zodpovědný přístup k práci, flexibilita Kontakt:telefonicky v dopoledních hodinách nebo na e-mail.

  • Obchodní referent/ka

    Náplň práce: administrativní činnost, fakturace,vyřizování objednávek,jednání se zákazníky a přepravci. Požadavky: ŘP, anglický jazyk výhodou, práce na PC, komunikativnost, spolehlivost, zodpovědný přístup k práci, flexibilita Kontakt: telefonicky.

  • BACK OFFICE DO OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ s němčinou

    Hledáte různorodou práci v administrativě, back office spojený s obchodem? Rádi komunikujete s lidmi a nekoukáte na překážky, ale hledáte způsoby, jak věci udělat jinak a lépe? A vždy Vás zajímalo, jak se tiskne Váš oblíbený časopis či leták, který dostáváte do schránky? Pokud jste se v popisu našel/a, neváhejte a staňte se důležitým článek v naš ...

  • Obchodní referenti

    Náplň práce: administrativa odbytu, logistika Požadujeme vzdělání SŠ technického nebo ekonomického směru, organizační schopnosti, komunikativnost, příjemné vystupování Nabízíme zajímavou a samostatnou práci v přátelském kolektivu, motivační odměňování, další výhody podle výsledků Životopisy zaíslejte na e-mail: [email protected], do subjektu pros ...

  • Obchodní specialista/ka

    První kontakt e-mailem.

  • Obchodní asistent/ka

    První kontakt e-mailem.

  • Referent odbytu

    Náplň práce: Komunikace se zákazníky, příjem objednávek a zadávaní do interního systému, vystavování faktur, vedení skladu náhradních dílů, zajišťování tuzemské i mezinár. přepravy apod. Požadujeme: Vzdělání ve strojírenském oboru, samostatnost a komunikační dovednosti, znalost práce s PC, pokročilá znalost MS Office. Výhoda: praxe s obchodní a ...

Náplní práce obchodního referenta je zajištění základních prací v obchodním oddělení firmy. Připravuje podklady pro obchodní jednání pro obchodní zástupce a někdy se těchto schůzek také sám účastní, dále podklady a dokumenty pro uzavírání smluv, vymáhání pohledávek a realizaci poptávek. Zajišťuje komunikaci s celními orgány, finančními úřady, klienty i dodavateli. Vede evidenci zákazníků a provádí jejich segmentaci například podle regionu, platební síly atd..Cizí jazyk je výhodou, pro práci v nadnárodních společnostech nutností. Nyní už víte co dělá obchodní referent. Pokud vás tato pozice zaujala a nemáte dostatečnou praxi, existují pro obchodního referenta rekvalifikační kurzy.