Nabídka práce obchodní referent

202 aktuálních volných míst

  • Podpora obchodního týmu

    Místo výkonu práce: Nádražní 220, Hrochův Týnec. Jsi energický, dravý a máš tah na branku? Komunikace s lidmi a práce s excelem je pro Tebe hračka? Zkušenosti v dopravě výhodou. Přidej se k nám! Potřebujeme parťáka, který s námi potáhne za jeden provaz! NÁPLŇ PRÁCE: komunikace s klienty a řešení jejich požadavků, vstupní kontakt pro klienty, znal ...

  • Manažer/ka obchodní skupiny

    Náplň práce: -řízení podřízeného týmu -vzdělávání sebe i podřízeného týmu -personalistika -účastnit se porady vedení - koučink a mentoring celého týmu -péče a odpovědnost za kvalitu vykonané práce Požadujeme: - ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání - minimálně maturita nebo praxe v oboru - pozitivní přístup k práci - ŘP skupiny B - licence PPZ/VZ od ...

  • Finanční poradce/kyně pro rodinné finance

    Náplň práce: - realizace smluvených schůzek s našimi klienty, které zajišťuje centrála společnosti - spolupráce s analytickým oddělením - nastavení optimálního portfolia klienta - budování důvěrného vztahu s klientem Požadujeme: - ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání - minimálně maturita nebo praxe v oboru - pozitivní přístup k práci - ŘP skupiny ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Náplň práce: - realizace smluvených schůzek s našimi klienty, které zajišťuje centrála společnosti - spolupráce s analytickým oddělením - nastavení optimálního portfolia klienta - budování důvěrného vztahu s klientem Požadujeme: - ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání - minimálně maturita nebo praxe v oboru - pozitivní přístup k práci - ŘP skupiny ...

  • Referent/ka nákupního oddělení

    Zkušební doba 3 měsíce Hlavní náplň práce: vystavování průvodních dokladů k dodávkám výrobků, vystavování nákupních objednávek pro tuzemské i zahraniční dodavatele, podílí se na přípravě podkladů plánu nákupu a jeho hodnocení, cenová jednání s dodavateli, účastní se obchodních jednání s dodavateli, služební cesty, zajišťuje nákup zboží pro výrobu ...

  • Asistent/ka zahraničního obchodu

    Náplň práce: udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky, vyhledávání nových obchodních příležitostí, příjem a zpracování objednávek od zákazníků, fakturace, vyřizování celních dokladů. Požadujeme: aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem, komunikativnost a loajalitu, příjemné vystupování, podnikatelské myšlení, obchodní schopnosti, ...

  • Expedient/ka

    náplň práce: - administrativní práce v expedičním oddělení, zpracování objednávek, fakturace, komunikace se zákazníky a přepravci Požadavky: min.SŠ vzdělání, komunikativnost, pečlivost, prozákaznický přístup pravidelná prac.doba (patek do 14 hod.), 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, mobilní telefon i pro soukr.účely k ...

  • Referent(ka) pro odbyt a logistiku

    Místo výkonu práce: Slovenská 1085/1a, Ostrava - Přívoz 1. kontakt e-mailem. Životopisy zasílejte na uvedený e-mail, do předmětu prosím uveďte text "Referent(ka)". Náplň práce: administrativa odbytu, logistika Požadujeme: vzdělání SŠ technického nebo ekonomického směru, organizační schopnosti, komunikativnost, příjemné vystupování Nabízíme: ...

  • Referent logistiky a obchodu

    POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, komunikativnost, technické myšlení, uživatelská orientace v účetním programu POHODA výhodou, znalost AJ výhodou, zkušenosti z internetového obchodu výhodou, obchodní dovedností vítané, ŘP sk. B POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkrácený úvazek 25-30 hod/týden s možností nav ...

  • Obchodní referent/ka

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Hýblova č.p. 333, 560 02 Česká Třebová 2 PRACOVNÍ NÁPLŇ: - péče o stávající klienty, komunikace s klienty - administrativa, příprava podlkadů - servis stávajících produktů, atd… POŽADUJEME: - pokročilá uživatelská znalost PC/MS 2010 - Word, Excel, PowerPoint - skvělé komunikační schopnosti, příjemné vystupování - aktivní příst ...

  • Obchodní referent/ka

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Sychrova č.p. 12, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 PRACOVNÍ NÁPLŇ: - péče o stávající klienty, komunikace s klienty - administrativa, příprava podlkadů - servis stávajících produktů, atd… POŽADUJEME: - pokročilá uživatelská znalost PC/MS 2010 - Word, Excel, PowerPoint - skvělé komunikační schopnosti, příjemné vystupování - aktivní pří ...

  • Referent/ka exportního oddělení

    Pracovní poměr : doba určitá 1 rok, zkuš. doba 3 měsíce, PP lze prodloužit vzdělání: SŠ / VŠ Mzdové ohodnocení : od 22 000 ( dle dosaženého vzdělání a praxe ) Požadavky : aktivní znalost ruského jazyka (slovem i písmem) - rodilý mluvčí výhodou, znalost AJ výhodou, dobrá znalost práce s PC Další požadavky: bezúhonnost, dobré komunikační schop ...

  • Referent/ka obchodní kanceláře

    V případě zájmu zašli svůj profesní životopis s fotografií, případně i s motivačním dopisem, proč právě ty by si se chtěl/chtěla začlenit do našeho týmu. Kontaktuj nás prostřednictvím odpovědního formuláře, příp. napiš na michalcikova@christof.cz. Všem zájemcům děkujeme, ale kontaktovat budeme pouze vybrané uchazeče. Tvým úkolem bude pečovat o stá ...

  • Asistent/ka obchodního oddělení

    Náplň práce: - administrativní práce - fakturace - komunikace se zákazníky, spolupracujícími projektanty - spolupráce na marketingových činnostech - aktualizace webových stránek Požadavky: - SŠ nebo VŠ - spolehlivost, přesnost, zodpovědnost a chuť k práci - komunikativnost, příjemné vystupování - angličtina nebo němčina na uživatelské úrovni vítána ...

  • Manager výroby bižuterie

    Pro menší rodinnou bižuterní firmu hledáme spolehlivou, komunikativní a zodpovědnou pracovní sílu na pozici managera výroby bižuterie (kalkulace, obchod, výroba...) Požadujeme znalost práce na PC, pokročilejší znalost práce s programem Excel. Angličtina nebo němčina vítána. Vhodné i pro studenty po maturitě. Zaměstnanecké výhody: stravenky Kontakt ...

Náplní práce obchodního referenta je zajištění základních prací v obchodním oddělení firmy. Připravuje podklady pro obchodní jednání pro obchodní zástupce a někdy se těchto schůzek také sám účastní, dále podklady a dokumenty pro uzavírání smluv, vymáhání pohledávek a realizaci poptávek. Zajišťuje komunikaci s celními orgány, finančními úřady, klienty i dodavateli. Vede evidenci zákazníků a provádí jejich segmentaci například podle regionu, platební síly atd..Cizí jazyk je výhodou, pro práci v nadnárodních společnostech nutností. Nyní už víte co dělá obchodní referent. Pokud vás tato pozice zaujala a nemáte dostatečnou praxi, existují pro obchodního referenta rekvalifikační kurzy.