Nabídka práce obchodní referent

190 aktuálních volných míst

  • Obchodní referenti

    Kontakt e-mailem Místo výkonu práce Brno Ukončené inženýrského vzdělání v technickém oboru, znalost španělského jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

  • Pracovník obchodního oddělení - zákaznického servisu

    pracovník obchodního oddělení - zákaznického servisu - PP na 1 rok Znalost Microsoft office (Word, Excel, Outlook, Power Point); grafické programy výhodou. Angličtina, němčina nebo jiné jazyky výhodou. Komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, obchodní vystupování. Samostatnost v rozhodování. Kladný vztah ke sportům v přírodě. kontakt: e-ma ...

  • Referent/ka odbytu

    Popis pozice -Příjem poptávek a tvorba cenových nabídek -Zpracovávání rámcových smluv -Správa cen a obchodních podmínek -Sledování nových projektů a jejich náběhu do sériové výroby -Pravidelná komunikace se zákazníky -Spolupráce s kolegy z jiných oddělení a závodů skupiny Požadujeme -Min. SŠ vzdělání -Komunikativní znalost NJ (AJ výhodou) -Uživate ...

  • Pracovník helpdesku v reklamní agentuře

    Místo výkonu práce: Zeyerova 1456, 438 01 Žatec Náplň práce: odpovídá na dotazy zákazníků - freshdesk, mail, telefon řeší zákazníkovy problémy s nákupem, produkty, materiály zpracovává příchozí požadavky v e-shopu aktivně řeší poptávky Upřednostňujeme: schopnost výborně komunikovat nebát se telefonovat základní ovládání balíčku Adobe nebo Corelu oc ...

  • Obchodní zástupce junior

    Místo výkonu práce: Zeyerova 1456, 438 01 Žatec Náplň práce: akvizice nových zákazníků v B2B aktivní navolávání studených kontaktů spolupráce se senior obchodníkem tvorba cenových nabídek obchodní schůzky prodej stojanů a dalších produktů tištěné reklamy Upřednostňujeme: výborné komunikační schopnosti schopnost klást obchodní otázky na problémy a p ...

  • Obchodní specialista/specialistka

    Místo výkonu práce: Zeyerova 1456, 438 01 Žatec Náplň práce: péče o svěřený kmen zákazníků a jeho rozšiřování aktivní telefonování - formou dialogu a zjišťováním potřeb využívání sociálních sítí pro vyhledávání obchodních příležitostí vedení obchodních schůzek B2B prodej POP a POS materiálů (např.stojanů) práce s interním systémem zodpovědnost za o ...

  • Asistent/asistentka

    Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka, vhodné i pro OZP. Požadujeme spolehlivost, znalost německého nebo anglického jazyka slovem i písmem na úrovni mírně pokročilý/á, pečlivost, spolehlivost. Výhodou je technické povědomí a znalosti, řidičský průkaz skupiny B. Zaměstnanecké výhody: osobní ohodnocení, výuka cizího jazyka na pracoviš ...

  • Referent zásobování

    Pracoviště Votice, Kláštěrní 1 Požadujeme vynikající komunikaci v anglickém, ruském a českém jazyce. Znalost dalších světových jazyků výhodou. Nezbytná znalost práce s PC programy ERP systému (BAAN, SAP apod.), MS Office - především excel na pokročilé úrovni. Schopnost komunikace se zahraničními partnery, schopnost rychlého úsduku, pečlivost, spole ...

  • Obchodní referenti

    KONTAKT : Sakmárová Mária, tel.: 222 211 702, 608 441 063, e-mail: [email protected] MÍSTO VÝKONU PRAHA Výhodou anglický a španělský jazyk.

  • Obchodní referenti zahraničního obchodu

    A16 z:13/1/2021 Požadujeme: - ŘP skup. B podmínkou - znalost práce na PC podmínkou - znalost fakturace podmínkou - aktivní znalost polského jazyka - aktivní znalost anglického jazyka. Kontakt: - e-mailem.

  • SPRÁVCI KLIENTSKÉHO KMENE (vhodné i pro OZP)

    A16 a:12/3/2020 (vhodné i pro OZP) a:13/1/2021 Kontakt emailem. Práce na HPP, pracovní doba pondělí až pátek od 8.00-17.00 hod. Jste na startu své kariéry nebo už máte něco za sebou a chcete změnu? Naše společnost nabízí pracovní příležitost těm, kteří se chtějí učit a chtějí na sobě pracovat. Jak bude vypadat Vaše práce: - po dobu celých 6 měsíců ...

  • Pracovníci obchodního oddělení

    PRACOVNÍCI OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ Nástup možný ihned! POŽADUJEME: střední školu s maturitou (obchodní nebo technický obor), znalost MS Office, ekonomický software POHODA, komunikativní dovednosti, profesionální vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, bezúhonnost, řidičský průkaz skupiny B, samostatnost a schopnost zorganizovat si čas, ochotu cestova ...

  • Vedoucí prodeje náhradních dílů

    Pracoviště: Nádražní č.p. 212, 783 45 Senice na Hané. Vhodné i pro OZZ. Náplň práce: - vedení oddělení náhradních dílů - komunikace se zákazníkem (osobní, telefonická, služební cesty CZ, SK) - cenotvorba, řešení nabídek/poptávek, identifikace ND, konsignační sklady - reporting vedení společnosti - skladové hospodářství - nastavování limitů a obrá ...

  • Obchodní referenti

    Pozie: obchodní referenti OC Zajišťování komunikace s obchodnímu partnery ( převážně Vietnamci), přijímání a vyřizování poptávek, navazování a rozvíjení obchodních vztahů, propagace zboží, prezentace produktů ( potraviny, lihoviny), Přijímání, posuzování a vyhodnocování dodavatelských obchodních a cenových nabídek, srovnání s konkurenčními nabídka ...

  • Koordinátor/ka oddělení prodeje

    z: 13.1.2021 - osobní kontakt každou středu po telefonické domluvě vždy od 8:00 - 10:00 hod Místo se souhlasem se zaměstnaneckými kartami Požadavky: znalost korejského jazyka slovem i písmem, rodilý mluvčí. Spolupráce s korejským managementem, kontrola kvality, řešení a správa reklamací. Kontakt: e-mailem: [email protected], 552 303 820 ...

Náplní práce obchodního referenta je zajištění základních prací v obchodním oddělení firmy. Připravuje podklady pro obchodní jednání pro obchodní zástupce a někdy se těchto schůzek také sám účastní, dále podklady a dokumenty pro uzavírání smluv, vymáhání pohledávek a realizaci poptávek. Zajišťuje komunikaci s celními orgány, finančními úřady, klienty i dodavateli. Vede evidenci zákazníků a provádí jejich segmentaci například podle regionu, platební síly atd..Cizí jazyk je výhodou, pro práci v nadnárodních společnostech nutností. Nyní už víte co dělá obchodní referent. Pokud vás tato pozice zaujala a nemáte dostatečnou praxi, existují pro obchodního referenta rekvalifikační kurzy.