Nabídka práce obchodní referent

230 aktuálních volných míst

  • TIPObchodní referentky pro Call centrum ve Vlašimi - mzda s bonusovou složkou

    Velkoobchod s papírem a kancelářskými potřebami hledá nové kolegyně a kolegy na pozice obchodní referent nebo operátor callcentra. Pracovní náplň: - komunikace se zákazníky - telefon, e-mail, pošta - péče o přidělené zákazníky - zadávání obchodních údajů do databáze - evidence objednávek - komunikace s nákupním oddělením, skladem a dopravou Poža ...

  • Hledáme obchodního referenta

    Jsme New River International - servisní agentura, která se stará o komplexní zázemí a služby pro obchodní firmy. Klíčovou úlohou naší práce je převzetí celé agendy, úloh a řešení problémů, aby se klienti mohli nerušeně věnovat svému podnikání. Jejich úspěch je naší motivací a žene nás kupředu. - Komunikace s klienty (telefon, email, osobní jednání ...

  • Referent obchodního oddělení - nabídka zaměstnaneckých bonusů

    Pracujte pro největší úklidovou společnost TSC group, a.s., v České republice! Hledáme kolegy na pozici: Referent obchodního oddělení (M/Ž) Náplň práce: *péče o stávající zákazníky z oblasti průmyslu nebo zdravotnictví *samostatná jednání se zákazníky *tvorba cenových kalkulací a nabídek *spolupráce s ostatními odděleními při řízení zakázek *tvo ...

  • Obchodní asistentka - praha (a10915)

    Do moderního prostředí našeho výkupního oddělení hledáme novou posilu na pozici recečpní / obchodní asistentka. Pokud Vás baví komunikace se zákazníky držíme místo právě Vám! * Zajištění chodu recepce * Komunikovat se zákazníky, pečovat o ně a být s nimi v kontaktu během jejich návštěvy na showroomu * Připravování výkupních smluv a potřebných dokla ...

  • Obchodní asistenti

    Šimonová Amálie Ing., tel.: 728 619 746, e-mail: [email protected] Dobrý den, pro lokalitu Praha rozšiřuji svůj pracovní tým o 3 obchodní asistenty. Co nabízím? " Zajímavé finanční ohodnocení (20 000 Kč + bonusy až 50 000 Kč/měs.) " Dlouhodobé zázemí na trhu jedné z nejdynamičtější finančně-realitní společnosti " Možnost kariérního růstu, ...

  • *Obchodní asistent ve financích a realitách, administrativní výpomoc

    Co nabízím? " Zajímavé finanční ohodnocení (20 000 Kč + bonusy až 50 000 Kč/měs.) " Dlouhodobé zázemí na trhu jedné z nejdynamičtější finančně-realitní společnosti " Možnost kariérního růstu, propracovaný systém vzdělávání, osobní rozvoj Co vyžaduji? " Minimálně SŠ vzdělání s maturitou, trestní bezúhonnost " Komunikativnost, spolehlivost a časovo ...

  • Textilní výrobní refrent

    komplexní zajišťování textilní výrobní činnosti firmy v rámci tuzemského i zahraničního trhu, tvorba tech. dokumentace pro výrobu, tvorba velikostních tabulek, stupňování velikostí, konstrukce střihů, kontrola, výroba a schvalování vývojových i produkčních vzorků, vyhodnocování technolog. problémů a upřesňování pokynů pro výrobu, kontrola a výběr m ...

  • Asistent(ka) pro obchodní oddělení s hutním materiálem

    Požadavky : znalost práce na PC, zodpovědnost, trestní bezúhonnost, příjemné vystupování Nástup možný ihned. Možno i na částečný úvazek. Kontakt pouze na mail [email protected]

  • Obchodní referenti

    Přijmeme referenta obchodního oddělení. pracovní náplň: •komunikace se zákazníky •zpracování objednávek a kupních smluv •spolupráce s logistikou požadujeme: •SŠ s maturitou •praxe s obchodní agendou výhodou •AJ na komunikativní úrovni nabízíme: •zaškolení •dotované stravování v jídelně v areálu závodu •penzijní připojištění až 2.000 Kč •měsíční odm ...

  • Asistent / Asistentka obchodního oddělení - OZP

    Vyhrazeno pro OZP. 1. kontakt e-mailem: [email protected] Náplň práce: Zpracovávání, evidence a příprava objednávek. Telefonická a emailová komunikace s klienty. Nástup IHNED

  • Obchodní asistent / asistentka

    Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky. Požadavky: spolehlivost, zodpovědnost za svou práci, komunikace v týmu i se zákazníky; znalost práce na PC je samozřejmostí; Zaměstnanecké výhody: pohodové a moderní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, snížený týdenní pracovní fond (37,5 ho ...

  • Administrativní pracovnice/pracovník velkoobchodu a služeb

    Náplň práce: Administrace a odbavení objednávek z našich e-shopů. Objednávání dopravy. Práce v rezervačním systému Stoodio (není nutná zkušenost) Práce v ekonomickém systému Pohoda (není nutná zkušenost) Písemná a telefonická komunikace se zákazníky. Vkládání a úprava nových produktů, správa e-shopu. Další administrativní práce. Požadujeme: SŠ vzdě ...

  • Obchodní referent

    CO OD VÁS OČEKÁVÁME: - Technické myšlení - Orientace ve výkresové dokumentaci - Velkou chuť pracovat a učit se novým věcem - Snahu hledat řešení ke spokojenosti zákazníků - Vysokou míru etiky (práce s citlivými daty) - Praxi a zkušenosti ze strojírenství nebo obchodu - Spolehlivý a zodpovědný přístup k práci JAK BUDE VAŠE PRÁCE VYPADAT: - Vytvářen ...

  • Výkupní technici

    Výkup vozidel. Posouzení technického stavu vykoupených vozidel. Pracovní doba dlouhý/krátký týden. Nutný řidičský průkaz skupiny B. První kontakt: e-mailem

  • Pracovníci zákaznického centra

    Telefonická a emailová komunikace se zákazníky. Řešení jejich požadavků. Poskytování informací o nabízených produktech a službách společnosti. Uživatelská znalost práce na PC. Nejedná se o aktivní vyhledávání zákazníků. První kontakt: e-mailem

Náplní práce obchodního referenta je zajištění základních prací v obchodním oddělení firmy. Připravuje podklady pro obchodní jednání pro obchodní zástupce a někdy se těchto schůzek také sám účastní, dále podklady a dokumenty pro uzavírání smluv, vymáhání pohledávek a realizaci poptávek. Zajišťuje komunikaci s celními orgány, finančními úřady, klienty i dodavateli. Vede evidenci zákazníků a provádí jejich segmentaci například podle regionu, platební síly atd..Cizí jazyk je výhodou, pro práci v nadnárodních společnostech nutností. Nyní už víte co dělá obchodní referent. Pokud vás tato pozice zaujala a nemáte dostatečnou praxi, existují pro obchodního referenta rekvalifikační kurzy.