Nabídka práce obchodní referent

229 aktuálních volných míst

  • TIPObchodní zástupce

    NÁPLŇ PRÁCE: Péče o firemní a privátní klientelu. Poskytování komplexního poradenského servisu. Vyhledávání nových obchodních příležitostí. Pravidelný kontakt a dlouhodobé vztahy s klienty. Profesionální servis klientům a navrhování optimálních řešení. Reprezentace na marketingových akcích společnosti. POŽADUJEME: SŠ vzdělání s maturitou. Komunika ...

  • Obchodní referent/ka

    Prosím, zasílat jen životopis a nebo volat na uvedené číslo. Nechodit na provozovnu. - Řidičský průkaz skupiny B - Dobrá znalost PC - manuální zručnost - pečlivost, spolehlivost -časová flexibilita

  • Referenti zahraničního obchodu

    Způsob kontaktu: životopisy zasílat na e-mail

  • Obchodní referent/ka oblastní kanceláře

    Firma: Generali Distribuce a.s. Pracovní pozice: obchodní referent/ka oblastní kanceláře v Liberci Lokalita: Liberec Jednosměnný provoz: po-pá 8-17 hod. Práce na plný úvazek - servis a prodej zákazníkům, kancelářská činnost Požadavky: dokončené středoškolské vzdělání s maturitou, trestní i finanční bezúhonnost, práce na PC. Nabídka: nástupní plat o ...

  • Obchodní referent/ka oddělení tuzemského obchodu REHA

    Požadujeme: SŠ vzdělání, řidičský průkaz sk.B, velmi dobré komunikativníschopnosti, uživatelská znalost PC, základní znalost AJ, praxe ve zdravotnictví je předností, výhodou obchodní zkušenosti Nabízíme: práci v příjemném kolektivu, možnost profesního růstu, odpovídající platové podmínky, benefity, příspěvek na stravování, pitný režim, sick days K ...

  • Obchodní referenti pro Slovensko

    OBCHODNÍ REFERENTI PRO SLOVENSKO Požadujeme : Obchodní praxe výhodou, práce na PC, komunikativnost, spolehlivost Náplň práce: Komunikace po telefonu se zákazníky ze Slovenska. vyřizování nabídek, objednávek, reklamací. Vedení obchodní korespondence. Nabízíme: adekvátní platové ohodnocení - základní mzda + prémie, kreativní práci, příjemný kolektiv ...

  • Obchodní referent/ka - junior

    Pracovní doba PO - PÁ od 7:00 do 15:30 případně dle dohody. Požadujeme: Výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti. Samostatnost, spolehlivost, loajalitu a ochotu učit se novým věcem. Zkušenosti z práce na obdobné pozici výhodou - nikoliv podmínkou. Znalost práce na PC, MS Office a znalost Anglického jazyka slovem i písmem, výhodou ...

  • Obchodně technický konzultant

    Nástup dle domluvy Náplň práce: návrh technického řešení zakázky a jeho následné úplné řešení ve spolupráci s obchodním zástupcem, zaměření stavebních otvorů, jednání se stavebními firmami, koncovými zákazníky, popř. zasmluvnění zakázek, obtelefonovávání klientů, nezbytná administrativa, úzká spolupráce s asistentkou a obchodními zástupci Požaduje ...

  • Specialista S&M

    Očekáváme: •SŠ vzdělání •znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni •znalost německého jazyka - výhodou •velmi dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel a PowerPoint) •řidičský průkaz skup. B •komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita příjemné vystupování Pracovní náplň: •sběr a zpracování marketingových dat •údržba C ...

  • Asistent/ka zahraničního obchodu

    Požadujeme perfektní znalost AJ slovem i písmem, zkušenosti s vystavováním faktur a logistikou, praxi na uvedené pozici

  • Obchodník

    Vzdělání: VŠ, příp. USO technického, obchodního nebo ekonomického zaměření. Praxe 2 roky. Znalost RJ, AJ aktivně. Znalost práce na PC (Word, Excel,Power Point, MS Project (uživatelsky), ŘP sk. B. Jedná se o poptávkové,nabídkové a kontraktační řízení, zpracování nabídek pro projekty v ČR a SR (příp. jiné), poptávání a vyhodnocení kvalifikovaných na ...

  • Samostatný obchodník

    Vzdělání: VŠ/USO technického nebo obchodního zaměření. Praxe: min. 2 roky v oboru dodávek technologie, technologických celků v rámci EPC projektů. Znalost práce na PC, AutoCad,Windows,Microsoft Office, ACCESS, MS Project. Wod, Excel, Power Point, MS Project (uživatelsky) - není podmínkou, možno doškolení. Znalost RJ/AJ vítána. ŘP sk. B. ...

  • Referent marketingu a obchodu

    náplň práce: - rozvoj spolupráce se stávajícími zákazníky - vyhledávání a získávání nových zákazníků - prezentace firmy a jejích výrobků na výstavách a veletrzích - podílení se na tvorbě marketingové strategie, přípravě materiálů, podpora značky - příprava a řízení obchodních a marketingových aktivit - samostatné vyřizování obchodních případů ...

  • Referent/ka prodeje se znalostí polského a anglického jazyka

    Místo výkonu práce Česká Třebová. PRACOVNÍ NÁPLŇ: řízení obchodních případů se zahraničními partnery, komunikace se zákazníky POŽADUJEME: zkrácený úvazek (v průměru 4 hod denně), pružnou pracovní dobu a občas i možnost práce z domova. znalost polštiny na velmi dobré úrovni, zároveň znalost angličtiny na dobré úrovni., vzdělání ÚSO nebo VŠ, řidičsk ...

  • Prodejce

    Místo výkonu práce: CZECH PAN s.r.o., Československých letců č.p. 786, 407 47 Varnsdorf. Požadujeme: - komunikativní znalost AJ nebo NJ - aktivní znalost práce na PC - pečlivost, spolehlivost - vzdělání ÚSV nebo ÚSO stavební výhodou - orientace ve stavebních materiálech - ŘP skup.B Náplň práce: - každodenní komunikace s se zákazníky - zpracován ...

Náplní práce obchodního referenta je zajištění základních prací v obchodním oddělení firmy. Připravuje podklady pro obchodní jednání pro obchodní zástupce a někdy se těchto schůzek také sám účastní, dále podklady a dokumenty pro uzavírání smluv, vymáhání pohledávek a realizaci poptávek. Zajišťuje komunikaci s celními orgány, finančními úřady, klienty i dodavateli. Vede evidenci zákazníků a provádí jejich segmentaci například podle regionu, platební síly atd..Cizí jazyk je výhodou, pro práci v nadnárodních společnostech nutností. Nyní už víte co dělá obchodní referent. Pokud vás tato pozice zaujala a nemáte dostatečnou praxi, existují pro obchodního referenta rekvalifikační kurzy.