Nabídka práce personalista

40 aktuálních volných míst

  • TIPKoordinátor personální agentury

    Hlavní náplní koordinátora: pomáhá s komunikací zaměstnaců/cizinců na úřadech, dopravuje zaměstnance k uživatelům na směny a po ukončení směn je rozváží zpět do ubytoven. Požadujeme: - výborná komunikace v českém i ukrajinském jazyce - uživatelská znalost PC - organizační dovednosti - zodpovědnost - časová flexibilita - ŘP skupiny B Nabízíme: ...

  • TIPHR Generalista

    Orientujete se v oblasti personalistiky?Máte zkušenosti s náborem a AJ pro Vás není překážkou?Je Vám blízké nastavování procesů a školení zaměstnanců?V případě, že jste na vše odpověděli "ano", pak hledáme právě Vás!Pro našeho významného klienta v oblasti výroby hledáme zkušeného kandidáta/kandidátku na pozici "HR Generalista".na starosti budete mí ...

  • HR specialista junior - onsite projekt (A6216)

    Do našeho interního týmu hledáme kolegu/kolegyni, který nám pomůže s řízením systému Master Service Provider. Budete se pohybovat ve dvou lokalitách přímo u našeho klienta a to jak v Křimicích, tak ve Šťáhlavech. Oceníme Tvoji předchozí zkušenost v HR nebo v personální agentuře. Naprosto nezbytné je, abys byl/la aktivní řidič a ochoten/ochotna prac ...

  • Recruitment support

    - Samostatné vedení a řízení projektu agenturního zaměstnávání u klienta - Komplexní odpovědnost za výběr a nábor agenturních zaměstnanců - Vytváření pracovních inzerátů a inzerce na pracovních portálech - Odpovědnost za plnění budgetu a dodržení stanovených cílů - Úzká spolupráce s HR týmem a výrobním oddělením společnosti Požadujeme: - Znalost ...

  • Hr business partner - vyhrazeno pro ozp

    Jsme leader outsourcingu backoffice a klientských center na trhu sociálních firem a rozšiřujeme náš tým! Vaše náplň práce: - péče o svěřený tým zaměstnanců - realizace výběrových řízení - onboarding nových zaměstnanců - zastupování naší společnosti při jednáních se současnými partnery Požadujeme: - hledáme empatickou osobnost s min. maturitou a ...

  • Rada/odborný rada - metodik KrP v projektu Efektivní služby zaměstnanosti (EFES) v Oddělení zaměstnatnosti Odboru zaměstnanosti

    VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - více informací, podmínky a náležitosti přihlášky do VŘ na služební místo naleznete zde: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-metodik-krp-v-projektu-efektivni-sluzby-zamestnanosti-efes-krp-hradec-kralove-04-05-2021. Bližší informace podá ing. Hana Kasperová, ředitelka kontaktního pracoviště v Rychnově nad Kněžnou. ...

  • Odborný referent ict

    Místo výkonu práce: Úřad práce České republiky - KoP Ústí nad Orlicí, 17. listopadu č.p. 1394, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury, například operačních systémů a jejich nadstaveb, programovacích pros ...

  • Specialisté v oblasti personálního řízení

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Miech Radim, e-mail: radim.m[email protected] Požadavky: Výborná znalost anglického jazyka a znalost alespoň dalších dvou světových jazyků výhodou ale ne podmínkou. Schopnost zavádět, updatovat a udržovat veškeré HR záznamy. Znalost MS Office a práce s interními databázemi, velmi dobré komunikační dovednosti, orien ...

  • Specialisté v oblasti personálního řízení

    První kontakt e-mailem. Vaším hlavním úkolem práce bude zodpovídat dotazy zaměstnanců v rámci EMEA regionu a to především v otázkách zaměstnaneckých benefitů, HR politiky, procesů a programů, příprava pracovních smluv, dodatků a dalších dokumentů. K této pozici budete potřebovat výborné komunikační dovednosti a výbornou znalost anglického a dalšíh ...

  • Odborný/vrchní referent/ka – poradce pro cílovou skupinu projektu „Outplacement (OUT)“

    Pracoviště Kroměříž - Úřad práce České republiky - Krajská pobočka ve Zlíně, Kontaktní pracoviště v Kroměříži, Oddělení poradenství a dalšího vzdělávání - Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Provádí účastníka celým projektem (průchod účastníka jednotlivými aktivitami). Předvýběr před vstupem do projektu. Zajištění vstupu do projek ...

  • Specialisté v oblasti personálního řízení/HR specialista

    Místo výkonu práce: Praha Prvotní kontakt: [email protected] Předchozí zkušenosti s personalistikou (nábor, administrativa, kontrola docházky, příprava podkladů ke mzdám, zajištění akci pro zaměstnance, evidence multisport karet atd) Orientaci v pracovně-právních předpisech a zákonech Aktivní znalost ČJ ,AJ ,RJ Pro-aktivní, empatická a ...

  • Sociální pracovník/nice

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Úřad práce České republiky - KoP Ústí nad Orlicí, 17. listopadu č.p. 1394, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU - ZÁSTUP ZA RD Hlavní náplň činnosti: - zajišťování agendy dávek pro osoby se zdravotním postižením a příspěvku na péči, vyhodnocení nároku na dávky, rozhodování o dávkách, vedení spisu - realizac ...

  • Odborný vrchní referent - poradce/poradkyně pro dlouhodobě nezaměstnané

    VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - více informací, podmínky a náležitosti přihlášky do VŘ naleznete na https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-dlouhodobe-nezamestnane-pdu-kop-rychnov-nad-kneznou-30-04-2021. Bližší informace podá Mgr. Sychrová, vedoucí oddělení poradenství. Služební místo v projektu Podpora zaměstnanosti dlouhodobě ev ...

  • HR&S manažer

    Popis pozice: Implementace a zajištění všech HR&S postupů v souladu s platnými zákony a předpisy Orientace, monitorování a dohlížení na všechny aktivity HR&S (např. potřeby náboru, školení, rozvoj, průzkum zaměstnanců, aktivity neustálého zlepšování, analýza nehod 5Why‘s) Navrhování, řízení a sledování implementace všech definovaných akčních plánů ...

  • Kontrolor/ka dočasně práce neschopných

    místo výkonu práce: okres Louny místo vhodné pro OZP Náplní práce je provádění fyzické kontroly dodržování léčebného režimu zaměstnanců v prvních 14ti dnech pracovní neschopnosti. Vyplnění výkazu o provedení kontroly a jejího výsledku. Požadujeme řidičské oprávnění skupiny B, vlastní vozidlo výhodou. Pracovní doba od 8:00 - 12:00, 14:00 - 18:00 N ...