Nabídka práce v bankovnictví, financích a ekonomice

1 186 aktuálních volných míst

  • TIPSamostatná účetní - Brno

    Náplň práce - kompletní zpracování podvojného účetnictví - daňová přiznání - závěrkové práce Požadujeme - SŠ/VŠ vzdělání - praxi na podobné pozici - znalost legislativy v oblasti účetnictví, daní - uživatelské znalosti MS Office Nabízíme - ZAMĚSTNAVATEL JE 100% ČESKÁ SPOLEČNOST ZALOŽENÁ 1990, KTERÁ JE VŮDČÍ SOUČÁSTÍ VELKÉHO HOLDINGU ...

  • Odborní účetní všeobecní

    Místo výkonu práce: 17. listopadu č.p. 2/2, Praha Prvotní kontakt: 775 445 052 Připravuje podklady a provádí měsíční, čtvrtletní a roční uzávěrky a podklady pro rozbory hospodaření pro potřeby ekonoma. Provádí měsíční inventury účtů, které zpracovává. Samostatně vede a odpovídá za evidenci hmotného a nehmotného majetku (mimo sbírkového majetku). S ...

  • Samostatná účetní Kolín

    První kontakt: Krejčíková Dagmar, Schillerová Marie, tel.: 321 742 013, 8 - 14 hod, e-mail: mschillerova@spel.cz; dkrejcikova@spel.cz, osobně: v sídle firmy PO - PÁ 08:00 - 14:00 hod. Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení. Mzda dle odborných zkušeností. Náplň práce: - kompletní a samostatné zpracování účetnictví - samostat ...

  • Mzdová účetní

    místo výkonu práce: Louny, Sladkovského 1132 Je vyhlášeno výběrové řízení na místo mzdové účetní, nutno dodržet jeho podmínky, uveřejněné na: https://portal.justice.cz/Justice2/soud/soud.aspx?o=148&j=158&k=1529 5 týdnů dovolené, stravenky kontakt: 737247147, izemkova@osoud.lou.justice.cz

  • Hypoteční specialisté

    Životopis zašlete na e-mail bronislav.mrkva@smsfinance.cz. Láká Vás komunikace s lidmi? Na pobočku v Prostějově, Olomouci a Brně hledáme nové posily do našeho týmu obchodníků, kde budete mít možnost své schopnosti rozvíjet a učit se od těch nejlepších. Náplň práce: - spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, investiční společ ...

  • Manažeři týmu

    Nástup ihned. Životopis zašlete na e-mail bronislav.mrkva@smsfinance.cz. Náplň práce: - management pracovníků oddělení klientského servisu - odpovědnost za chod přidelené pobočky a týmu - profesní rozvoj týmu ve spolupráci s nadřízeným - podílení se na výběrových řízení ve spolupráci s nadřízeným - reporting Co u nás uplatníte? - samostatnost, spol ...

  • Technik bytového hospodářství

    Požadujeme vzdělání ekonomického směru.

  • Skladová účetní

    praxe výhodou Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

  • Účetní - administrativa

    Náplň práce: Kompletní účtování firmy v podvojném účetnictví. Vedení daňové evidence. Administrativní práce. Požadujeme: Znalost podvojného účetnictví a daňové evidence. Dobrá uživatelská znalost PC. Pečlivost a přesnost. Praxe výhodou Stravenky, mobilní telefon, vzdělávací kurzy, bonusy kontakt: e-mailem

  • Evident/ka - fakturant/ka

    Požadavky: znalost práce na PC, samostatnost, zodpovědnost, práce ve dvousměnném provozu. Zaměstnanecké výhody: dobré platové podmínky, závodní stravování, moderní a čisté pracoviště. 1. kontakt se zaměstnavatelem telefonicky od 8:00 do 16:00 na tel. čísle : 313 512 033 ( paní Henzlová Monika), osobní návštěva pouze po předchozí telefonické doml ...

  • Ekonomický referent / technik oddělení kalkulací a přípravy

    Místo výkonu práce: Ejpovice, Zemská č.p. 259 Náplň práce: činnost související s přípravou a realizací staveb, potvrzování číselné a věcné správnosti dodavatelských faktur a jejich následná evidence v informačním systému, spolupráce při tvorbě podkladů k fakturaci, spolupráce při tvorbě kalkulací a rozpočtů, příprava a zpracování podkladů pro výbě ...

  • Mzdová/ý účetní

    Firma SVĚT OKEN s.r.o, lídr na trhu ve výrobě oken a dveří, přijme do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici MZDOVÁ/Ý ÚČETNÍ. Náplň práce: - průběžné zpracování podkladů pro mzdy vč. problematiky exekucí a insolvencí - práce v interním mzdovém systému - každodenní komunikace se zaměstnanci, kolegy a vedením firmy - kompletní administrativ ...

  • Pokladní-účetní

    Zkrácený úvazek 7 hod/den. Požadavky: - základy podvojného účetnictví - znalost fakturace - znalost účetnictví příspěvkových organizací výhodou. Nástup možný dle dohody. Zaslat životopis e-mailem.

  • Finanční poradci pro stávající klientelu.

    z: 9.8.2018 a 21.9.2018 Náplň práce: Komunikace s klienty v nově otevřené kanceláře, Finanční a úvěrové poradenství, administrativa smluv, komunikace s centrálou společnosti, servis stávajících klientů. Požadavky: základní znalost PC, schopnost práce v týmu, ŘP. Sk. B, komunikativnost, Zázemí a podpora úspěšného týmu, pružná pracovní doba, nadstand ...

  • Výhradní pojišťovací poradci Allianz pojisťovny a.s.

    z: 2.3.2018 a: 21.9.2018 Požadujeme: znalost práce na PC, řidičský p. sk. B, spolehlivost, komunikativnost, časovou flexibilitu, empatii, time management, ochota vzdělávat se Nabízíme: Práci u největší pojišťovny světa, která má v ČR nejvyšší podíl růstu na trhu, profesní růst, nadstandardní finanční ohodnocení ovlivněné pouze vlastním výkonem, pr ...