Nabídka práce makléř

36 aktuálních volných míst

  • Finanční poradce

    Náplň práce: Tvorba finančních plánů a analýza produktů klientům. Klienty si nemusíte shánět sami, k tomu je Vám přidělená asistenka, která Vám schůzky s klienty domluví. Podmínky: -vzdělání SŠ nebo VŠ -zkušenosti v oboru výhodou -znalost MS Office -právní bezúhonnost -velmi dobré komunikační a organizační dovednosti -schopnost pracovat v týmu Na ...

  • Finanční a úvěrový specialista

    NÁPLŇ PRÁCE: péče o stávající klienty, naši klienti jsou zvyklí na kontaktování z naší strany, administrativa, úpravy stávajících a nabídka nových produktů klientům dle jejich přání a potřeb, zvyšování finanční gramotnosti našich klientů, zabezpečení souhlasu GPDR na základě nové Evropské směrnice POŽADAVKY: maturita, uživatelská znalost PC (Word, ...

  • Finanční a úvěrový specialista

    NÁPLŇ PRÁCE: péče o stávající klienty, naši klienti jsou zvyklí na kontaktování z naší strany, administrativa, úpravy stávajících a nabídka nových produktů klientům dle jejich přání a potřeb, zvyšování finanční gramotnosti našich klientů, zabezpečení souhlasu GPDR na základě nové Evropské směrnice POŽADAVKY: maturita, uživatelská znalost PC (Word, ...

  • Obchodní makléři

    Místo výkonu práce : Fügnerovo náměstí 1808/3, Nové Město - Praha 2 Způsob prvního kontaktu : telefonicky na č. 775 216 216 nebo e-mailem - irina.paramonova@email.cz, přípradně osobně - na adrese : Zlatnická 1123/9, Praha 1 Kontaktní osoba : paní Irina Paramonova Upřesňující informace : umění pracovat v softweru 1C-8,9,10. Aktivní angličtina, prax ...

  • Investiční poradci specialisté

    První kontakt e-mailem Ukončené středoškolské vzdělání, znalost makedonského jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Investiční techničky/ investiční technici v odboru rozvoje města a investic

    Charakteristika pracovního místa: Příprava a realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic. Zajišťování přípravy investičních akcí, zpracovávání investičních záměrů podle zadání, způsobů financování, projektové přípravy apod. Řešení majetkoprávních vztahů podle investičních záměrů a technickoekonomických požadavků. Zp ...

  • HYPOTÉČNÍ SPECIALISTA/KA - Allianz pojišťovna a.s.

    Místo výkonu práce: T.G.M 183, Sušice 342 01 Alianz pojišťovna ,a.s. Požadavky: zpracování hypotéčních a běžných úvěrů, půjček, pojištění. Zaměstnanecké výhody. telefon, služební auto Kontaktní osoba: Kokaisl Václav tel.728550925, e-mail: kokaislvenca@seznam.cz Způsob prvního kontaktu: e-mailem, telefonicky

  • Obchodní referent/ka

    Obchodní referent/ka. Kontakt pouze na email pracepha@seznam.cz Pro pobočku v Praze 1 hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni - příprava podkladů pro obchodní jednání, komunikační dovednosti, samostatnost, znalost práce na PC, tvorba prezentací. Touhu rozjet nové věci. Možnost vytvářet si vlastní pracovní náplň a podíl na zisku. Pracovní pohovory b ...

  • Investiční referent/ka

    Požadujeme minimálně střední vzdělání stavebního zaměření; více informací na shora uvedených kontaktech.

  • Analytici - konzultanti

    z: 22.2.2017 Požadavky: základy práce na PC, znalosti z oblasti obchodu, pečlivost, komunikativnost Mzda: 13 000,- Kč + provize Nástup možný ihned. Kontakt: telefon: 777 297 737, e-mail: cikryt@regiusholding.cz

  • Manažer/ka pobočky

    z: 22.2.2017 Požadavky: zkušenosti s vedením týmu pracovníků, znalosti z oblasti obchodu, pečlivost, komunikativnost Mzda: 15 000,- Kč + provize Nástup možný ihned. Kontakt: telefon: 777 297 737, e-mail: cikryt@regiusholding.cz

  • Investiční specialisté

    Místo výkonu práce: Legerova 1816/35, Praha 2 Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu manager@hotelnoir.cz Kontaktní osoba: Ing. Ermakova Yuliya UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Ruský jazyk, řidičský průkaz sk. B, vysokoškolské vzdělání, technický obor, pracovní zkušenosti min. 4 roky, komunikativnost.

  • Samostatní poradci - asistenti

    Životopis zašlete prosím na e-mail prace@optimalpro.cz. I ABSOLVENTI. VHODNÉ I PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM. Požadavky: uživatelská základní znalost práce na PC (aplikace, Internet). Výhodou: ŘP sk. B - aktivní řidič, vlastní PC výhodou. Náplň práce: s novými a stávajícími klienty hledáme úspory v oblasti energie a vody, srovnávání více do ...

  • Obchodník

    smlouva na dobu určitou s možností prodloužení. Pro pobočku v Roudnici n. Labem hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici obchodník/nice - příprava podkladů pro obchodní jednání, komunikační dovednosti, samostatnost, znalost práce na PC, tvorba prezentací. Touhu rozjet nové věci. Možnost vytvářet si vlastní pracovní náplň a podíl na zisku. ...

  • Poradci v peněžnictví

    PORADCI V PENĚŽNICTVÍ Zaměstnavatel požaduje: aktivní osobnost s pozitivním duchem, ŘP sk. B výhodou, komunikativnost, flexibilita, reprezentativní vystupování. Náplň práce: péče o stávající klienty společnosti, schůzky s klienty zařizuje přidělená asistentka, práce v kanceláři. Nabízené výhody: zázemí a stabilita silné společnosti, firemní podpora ...

Povolání makléře může být také uváděno jako burzovní makléř, share dealer nebo stock broker. Jeho primární činností je příprava a následná realizace strategií obchodu s cennými papíry pro svého zaměstanavatele nebo svoje klienty. Dále sleduje a zkoumá finanční trhy na kterých se obchoduje s cennými papíry, akciemi, dluhopisy, komoditamy, obligacemi a devizami. Svým klientům předkládá na vyžádání informace z těchto trhů, případně doporučuje zajímavé investiční příležitosti. Jak se stát realitním makléřem? Pro toto povoální bývá vyžadováno vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, ideálně se specializací na bankovnictví. Minimálně znalost anglického jazyka je naprostou nutností, další cizí jazyk výhodou. Protože se jedná o profesní oblast kde je celoživotní učení samozřejmostí, tak další odborná znalost je jen ku prospěchu.