Nabídka práce vedoucí organizace, úřadu

33 aktuálních volných míst

  • Vedoucí oddělení distibuce

    Kontakt job@emischool.com Administrativní vedení klíčových klientů, odpovědnost za chod specifického oddělení, příprava a kontrola požadovaných dokumentů včetně překládu márketingových, obchodích a ekonomických textů, účast a reprezentace na konferenčních a obchodních jednání (ruština-čeština-angličtina-italština-ukrajinština). Příprava a výpracov ...

  • Vedoucí oddělení projektů ve vzdělávání odboru školství, mládeže, tělovýchovy a sportu

    PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 29. listopadu 2018 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraje a na interne ...

  • Vedoucí stavebního úřadu

    VŠ nebo bakal. vzdělání v oboru stavebním, architektonickém nebo právnickém, VOŠ v oboru stavebním +2 roky praxe nebo maturita v oboru stavebním + 3 roky praxe, orientace v práv. předpisech zák. č. 128/2000Sb., zák. 500/2004 Sb., zák. č. 106/1999Sb., stavebí zákon č. 183/2006 Sb., PC uživatelsky, organizační a komunikační schopnosti, ŘP-B, zdravot ...

  • Manažer/ka týmu

    POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou nebo vyšší, zkušenosti s vedením obchodního týmu, prokazatelné obchodní úspěchy a profesionální přístup, rozhodnost, samostatnost a loajalita, chuť, zkušenost a cíl řídit kvalitní a úspěšný obchodní tým POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, vhodné i pro absolventy, řízení obchodního týmu konzultantů, nastavení a sled ...

  • Vedoucí organizační složky města Loun - Městské informační centrum

    místo výkonu práce: Městské informační centrum Pražská 95 Louny aktivní znalost minimálně jednoho cizího jazyka (AJ,NJ) podmínkou, praxe v oblasti cestovního ruchu a regionálního rozvoje výhodou, praxe ve vedoucí funkci výhodou, ŘP 25 dní dovolené, sick day, stravenky, zaměstnanecký fond kontakt: Město Louny - úersonální oddělení , 415621177-úřední ...

  • Tajemník/tajemnice Městského úřadu Fulnek

    Z:14.11.2018. Místo výkonu práce Fulnek. Předpoklady pro jmenování vedoucího úřadu podle § 5 zákona o úřednících: Má nejméně tříletou praxi jako vedoucí zaměstnanec, nebo má nejméně tříletou praxi při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, ...

  • Vedoucí odboru školství, kultury a cestovního ruchu

    Náplň práce:- vedení odboru školství, kultury a cestovního ruchu - vedení agend v oblasti školství, kultury, cestovního ruchu, památkové péče - vedení správců sítě IT MěÚ, - vedení organizační složky Turistického informačního střediska, - koordinace kulturních aktivit ve městě, včetně MěKS - komunikace se školami, spolky, zejména v kulturn ...

  • Vedoucí pobočky

    Společnost se zabývá výběrovými řízeními na dodavatele energií. Chuť do práce a do života (s úsměvem to jde lépe) Ochotu být v terénu a setkávat se s klienty osobně Chuť se učit stále něčemu novému a neusínat na vavřínech Samozřejmě i ty typické věci jako min. SŠ vzdělání, znalost PC, flexibilitu… Samostatnost při řešení úkolů, příjemné vystupování ...

  • Vedoucí obchodní skupiny

    VEDOUCÍ OBCHODNÍ SKUPINY - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: vedoucí obchodní skupiny - Předchozí zkušenosti vítány, ŘP sk. B výhodou - Nabízíme: auto, mobil, volnou pracovní dobu, SIM kartu, příjemný kolektiv a nadstandardní ohodnocení - V případě zájmu nás kontaktujte osobně (v ulici ČSA 287/19, Hradec Králové, a to v pondě ...

  • Vedoucí Odboru majetku, investic a rozvoje

    MVP: Zbraslavské náměstí č.p. 464, Praha 5 Kontakt: Haubertová Hana Mgr., tel.: 257111815, e-mail: hana.haubertova@mc-zbraslav.cz Náplň práce: krátkodobé a střednědobé investiční akce, poklady pro komplexní rozvoj území městské části na úseku samosprávy, činnosti zadavatele při zadávání veřejných zakázek, dotační management. Zaměstnanecké výhody: s ...

  • Vedoucí kontrolního a vymahacího oddělení

    Obsah práce: 1. Nastavení efektivních způsobů financování za účelem optimalizace platební schopnosti společnosti 2. Provádění pravidelných kontrol splatnosti pohledávek, analýza pohledávek po splatnosti, přijetí odpovídajících opatření 3. Sběr informací o platebních schopnostech zákazníků, jejich analýza a reporting mateřské společnosti 4. ...

  • Vedoucí správního odboru městského úřadu v nové pace

    VEDOUCÍ SPRÁVNÍHO ODBORU MĚSTSKÉHO ÚŘADU V NOVÉ PACE Bližší informace mohou uchazeči získat u tajemníka MěÚ Nová Paka, tel. 493 760 180, e-mail: tajemnik@munovapaka.cz, nebo u vedoucí správního oboru, tel 493 760 110, e-mail: nadvornikova@munovapaka.cz. Město Nová Paka dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a změně n ...

  • Vedoucí oddělení operativního leasingu BARTH Operák

    Místo výkonu práce Pardubice Nástup možný IHNED. Náplň práce : " organizace práce, motivace a celkové vedení týmu " tvorba kalkulací na jednotlivé značky a odpovědnost za inzerci " rozdělování poptávek " jednání se zákazníky a partnery " plánování marketingových aktivit " reporty vedení společnosti " Požadavky : " zkušenosti s vedením obchodního ...

  • Ředitel/-ka společnosti

    ŘEDITEL/-KA SPOLEČNOSTI - Místo výkonu práce: Vážní 891, 500 03 Hradec Králové - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: organizační i ekonomické vedení výrobního provozu - Požadujeme: ŘP sk. B, znalost Rj a Aj výhodou - V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky (v době od 7 do 15,30 hod), e-mailem, kontaktní osoba: Smrčková Jitk ...

  • Vedoucí finančního odboru

    Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto ...