Nabídka práce Účetní

468 aktuálních volných míst

  • TIPÚčetní pro SVJ a BD

    NÁPLŇ PRÁCE: * kompletace a účtování prvotních dokladů (faktury přijaté a vydané, pokladní doklady, bankovní výpisy, interní doklady, opravné a dohadné položky, evidence pohledávek a závazků, zápočty) * zpracování účetních dokladů v rámci závěrkových prací, inventarizace účtů * příprava podkladů pro reporting * komunikace s finančními instituce ...

  • 24119 Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

    Kont. osoba: Regina Lopourová, tel.: 225 775 111, regina.lopourova@novartis.cz - Znalost ruštiny na úrovni rodilého mluvčí - Zájemci o pozici hlaste se, prosím, přes firemní portál https://www.novartis.com/careers/career-search

  • Finanční kontroloři

    Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, znalost AJ na komunikativní úrovni, samostatnost, přesnost a pečlivost, komunikační schopnosti. Náplň práce - sledování a vyhodnocování vícenákladů, sledování úspor, podílení se na realizaci cílů a programů, zodpovědnost za sestavování rozpočtů, zodpovědnost za kalkulační vzorce cen společnosti. Životopis ...

  • Účetní

    Místo výkonu práce: Ostrava Zábřeh Kontakt: emailem na info@gami.cz

  • Asistent/ka účetní / asisten/tka managementu

    Asistent/ka účetní / asisten/tka managementu " vstupování prvotních dokladů do účetního softwaru HELIOS Orange " dílčí práce na vystavování faktur a zpracování bankovních výpisů " komunikace s účtárnou " administrativní podpora managementu společnosti " příprava účetních podkladů a kontrola Excel tabulek pro management společnosti " komunikace s d ...

  • Účetní/asistent managera

    Práce bude vykonávána u účtovaného klienta v Jablonci nad Nisou. Náplň práce: - vstupování prvotních dokladů do účetního softwaru HELIOS Orange - dílčí práce na vystavování faktur a zpracování bankovních výpisů - komunikace s účtárnou - administrativní podpora managementu společnosti - příprava účetních podkladů a kontrola Excel tabulek pro managem ...

  • Účetní - asistent/ka daňového poradce

    Náplň práce: - vedení účetnictví a daňové evidence klientů kanceláře daňového poradce - zpracování přiznání k DPH, k dani z příjmů, k dani silniční a k majetkovým daní - zpracování podkladů a analýz z účetní evidence - zajištění komunikace s finančními úřady - poskytování poradenství klientům kanceláře daňového poradce Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělán ...

  • Mzdová/ý účetní, personalista/ka

    Místo výkonu práce: Vikýřovická č.p. 402, 787 01 Šumperk. Osobní kontakt dle telef. dohody; Druh práce: kompletní zpracování mezd, odvody zdr. pojišťovnám, OSSZ, FÚ, měsíční přehledy, vedení agendy, uzavírání prac. smluv, spolupráce s ÚP, archivace. Výhodou znalost programu Pohoda. V případě zájmů a za předpokladu splnění výše uvedených požadavků ...

  • Účetní

    Pracoviště: Litovelská č.p. 1349/2b, Olomouc. Nástup možný ihned. Prac. doba: 8:00 - 16:00 hod. Nabízíme: příspěvek na dovolenou. Kontakt je možný POUZE telefonicky od 16:00 hod. nebo mailem.

  • Odborný/á účetní všeobecný/á

    Pracoviště: Libušina č.p. 526/101, Olomouc. Nástup možný ihned. Požadavky: min. SŠ vzdělání ekonomického směru, lze nahradit absolvovaným rekvalifikačním kurzem a praxí, znalost systému Helios Orange výhodou, výborná znalost MS Office (Excel), znalost účetních standard a postupů na základní úrovni podmínkou, vhodná praxe min. 1 rok, nebo odpovídají ...

  • Účetní

    Činnost účetní - zejména vedení účetnictví pro smluvní partnery zaměstnavatele v bodech: - Fakturace - Pokladna - Vedení fondů - Účetní uzávěrky - DOPP - Daňová přiznání a výkazy - přidružené administrativní úkony související s činnosti účetní Zaměstnanecké výhody: stravenky. Kontakt: e-mailem.

  • Účetní pro osoby zdravotně postižené

    POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ praxe: v účetnictví; Způsob kontaktu: předem zaslat životopis, poté sjednat osobní návštěvu. Osobní návštěvu si předem telefonicky dohodnout.

  • Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

    Místo výkonu práce: Praha 5 - Smíchov Kontaktní osoba: Surý Ondřej, e-mail: ondrej.sury@ibs-sro.com Náplň práce: Příprava faktur pro podnikové dodavatele a klienty. Porovnávání faktur s doručeným zbožím. Požadavky: -Zkušenosti s financemi a účetnictvím -MS Office (pokročilá znalost MS Excel nutností) -angličtina slovem i písmem -Nezávislost při prá ...

  • Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům. Toto oddělení denně spolupracuje s ostatními týmy, s mezinárodním zákaznickým centrem a s manažery, kteří jsou zodpovědní za celý EMEA region. Pro tuto pozici potřebujete mít dobrý přehled o činnostech naš ...

  • Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

    Znalost arabštiny a francouzštiny jazyka na úrovni rodilého mluvčího; Pokročilá znalost angličtiny; Stredni odborne vzdelani;

Účetní provádí evidenci chodu společnosti z pohledu finačního účetnictví. Vlastní zaznamenávání účetních operací provádí v rámci účetního softwarového systému, do kterého se zaznamenávají jednotlivé účetní doklady a případy. Účetní kontroluje správnost a úplnost účetních dokladů, provádí dokladové inventury, zajišťuje inventarizace závazků a majetku. Může také vykonávat v organizaci fakturaci a reporty týkající se finančního zdraví firmy. Cizí jazyk je podmínkou u společností, které obchodují se zahraničními subjekty. Udržovaní odborných znalostí aktuálních, je kvůli dynamickým změnám v tomto oboru nutné.