Reklamační referent

7 aktuálních volných míst

  • Specialisté na technické podpory a reklamace

    znal. R.J

  • Specialisti servisu a reklamací

    Způsob kontaktu: životopis zasílat na e-mail

  • Produktoví specialisté / reklamační technici s aj

    Požadujeme - vzdělání technického směru (auto-moto, nákladní vozy, návěsy - výhodou), znalost AJ slovem i písmem (každodenní komunikace), velmi dobré vyjadřovací a prezentační schopnosti, dobrá časová organizace, samostatnost, uživatelská znalost práce na PC (MS Office), ŘP sk. B - aktivní řidič. Náplň práce - produktové poradenství a metodická pod ...

  • Specialista reklamačního oddělení (HPP)

    Hledáme specialistu reklamačního oddělení. Možná to zní jako nejproblematičtější práce na světě, ale my naopak věříme, že právě v těchto situacích můžeme zákazníkům nabídnout tu nejlepší pomoc. A proto hledáme někoho, kdo to vidí stejně a bude s našimi zákazníky hledat ten nejlepší způsob, jak vyřešit i neřešitelné. Tvým denním chlebem bude řešen ...

  • Back office administrátor/ka pro firemní zákazníky (s NJ)

    Kontakt: telefonicky 732 736 238, e-mialem [email protected], osobně po předchozí tel. nebo e-mailové domluvě NÁPLŇ PRÁCE - kontaktní osoba pro přidělené firemní zákazníky (reklamační proces PC komponentů - technická znalost není nutná) - řešení každodenních požadavků zákazníků včas, dle interních pravidel a ke spokojenosti zákazníků - 90 ...

  • Servisní a reklamační technici

    Pozice: servisní a reklamační technici Pracovní náplň: servisní a montážní práce. Požadavky. časová flexibilita, spolehlivost, znalost práce na PC, řidičský průkaz B, zručnost Zaměstnanecké výhody: 13. plat, školení Nástup od 1.5.2022. Mzda: 22 000,- až 30 000,- Kč Kontakt: Švejnoha Michal, tel.: 776 287 443, e-mail: [email protected] První ...

  • Reklamační technik

    Upřesňující údaje: - Pravidelný příjem a zpracování reklamovaných výrobků. - Efektivní komunikace s dodavateli, odběrateli a servisy. - Přebírání a následná kategorizace reklamovaného zboží. - … a mnoho dalších zajímavých aktivit, souvisejících s reklamacemi. - Potřebujeme ochotu pracovat v režimu krátký/dlouhý týden (12hodinové směny). Zaměstnan ...

Primární náplní práce reklamačního referenta je vyřizování reklamací zákazníků nebo obchodních partnerů a s tím související administrativu. Ke své standardní agendě může mít navíc i vyřizování reklamací, připomínek a stížností. Pokud jde o organizační strukturu, tak jeho nadřízeným je většinou někdo z obchodního oddělení, někdy dokonce přímo obchodní ředitel. Cizí jazyk je rozhodně plus, zejména s ohledem na další kariérní rozvoj.