Reklamační referent
5 aktuálních volných míst
-
Specialista analýz záručních reklamací
První kontakt e-mailem: [email protected] NÁPLŇ PRÁCE: Centrální stahování informací o záručních reklamacích ze zákaznických portálů Centrální nahrávání informací o záručních reklamacích do SAP WTY modulu Tvorba standardizovaných reportů k záručním reklamacím na základě existujících dat a údajů Shromažďování základních informací k ...
-
Reklamační technik
Náplň práce: o Zajištění procesu řízení systému reklamací a neshod ve výrobě nákladních železničních vagonů o Komunikace se zákazníky a s dodavateli o Interní komunikace napříč společností - výroba, technická kontrola, technologie, obchod o Evidence reklamací a neshod o Příprava měsíčních reportů o stavu reklamací a neshod pro vedení společnosti o ...
-
Skladník / reklamační technik pro e-shop LEDsviti.cz
Do našeho kolektivu hledáme kolegu na pozici skladník / reklamační technik. Náplní práce bude příprava objednávek, kompletace zboží, příjem zboží od dodavatelů, kontrola a umístění zboží na správné pozice ve skladu, příjem reklamací, diagnostika závad a provádění oprav svítidel, objednávání náhradních dílů. Požadujeme : - Aktivní přístup k práci, ...
-
Specialista servisu a reklamací
Specialista servisu a reklamací Naše firma se specializuje na prodej, projektování a montáž vybavení gastronomických provozů. Projektujeme a vyrábíme profesionální kuchyně, jídelny, bistra, bary, restaurace apod. Do svého profesionálního týmu hledáme specialistu, který bude zodpovědný za dohled nad vyřizováním reklamací, montáží a servisem gastro ...
-
Reklamační referenti
Místo pracoviště: - Poděbradská 771, 250 90 Jirny Prvotní kontakt: - e-mail: [email protected] Upřesňující údaje: Požadujeme: - proaktivita práce a pečlivost - schopnost učit se novým věcem - orientace na cíl a výsledek - časová flexibilita
Primární náplní práce reklamačního referenta je vyřizování reklamací zákazníků nebo obchodních partnerů a s tím související administrativu. Ke své standardní agendě může mít navíc i vyřizování reklamací, připomínek a stížností. Pokud jde o organizační strukturu, tak jeho nadřízeným je většinou někdo z obchodního oddělení, někdy dokonce přímo obchodní ředitel. Cizí jazyk je rozhodně plus, zejména s ohledem na další kariérní rozvoj.