Reklamační referent

7 aktuálních volných míst

  • Přejímací technik - pracoviště Kdyně

    Náplň práce: •Příjem vráceného zboží (zpracování průvodních dokladů) •Zasílání vráceného zboží dodavateli/výrobci (vystavování průvodních dokladů) •Paletizace zboží (zabalení, polepení/odeslání) •Vystavování dobropisů •Znalost PC (Excel, Word, Outlook) •Částečná znalost NJ/AJ •Práce se skenerem Požadavky: •Střední odborné vzdělání nebo ÚSO •Průkaz ...

  • Vedoucí reklamačního oddělení

    Nástup možný ihned. Praxe v oboru výhodou. Zaměstnanecké výhody: sick days, stravenky. Po 6 měsících pracovní poměr na dobu neurčitou. Životopis zasílejte na e-mail: oaza@oaza.cz.

  • Reklamační technik ve stavebnictví

    ÚSO v oboru stavebnictví, praxe 5 let ve stavebnictví, znalost stavební praxe a předpisů, dobrá znalost práce s PC, A-CAD, KROS, autorizace výhodou, spolehlivost, důslednost, pracovní nasazení. Práce ve stabilní rodinné společnosti, dobré finanční ohodnocení, zaměstnanecké výhody, práce na plný úvazek, nástup možný ihned, služební auto, telefon a n ...

  • Reklamační technik/čka

    místo výkonu práce: Rakovnická 3665 Louny Co bude Vaší náplní práce? o příjem a výdej reklamací, posuzování jejich oprávněnosti a s tím spojená administrativa o zavádění zakázek do systému o komunikace se zákazníky o Úzká spolupráce se servisním oddělením a s dalšími odděleními (např. s účtárnou) Co byste měl/a splňovat? o nebát se komunikovat se ...

  • Administrativní pracovník/ce do servisního oddělení

    místo výkonu práce: Rakovnická 3665 Louny Hlavní náplň práce: Přijímání reklamací do systému Výdej reklamací a odesílání zákazníkům Komunikace se zákazníky a přepravci Administrativa spojená s chodem servisního oddělení Vytvoření regálové evidence Požadujeme: SŚ vzdělání s maturitou Min. 2 roky zkušeností na podobné pozici Znalost práce na PC (E ...

  • Vedoucí reklamačního oddělení

    místo výkonu práce: Lounská 891 Žatec přijímání, evidence a třídění reklamací. Komunikace se zákazníky. Balení odesílání vyřízených reklamací 5 týdnů dovolené kontakt:tel.: 777737338 od 8-17 hod, , e-mail: blanka.moravova@rulyt.cz, osobně na uvedené adrese

  • Referent servisu

    kontakt:emailem VŠ vzdělání v oboru podmínkou, praxe na obdobné pozici min. 2 roky, znalsot IS HELIOS (pokročilá), plynulá znalost RJ, AJ,ČJ slovem a písmem, znalost zemědělské techniky a techn.dokumentace, řešení reklamací jednání se zahran.dealery, pokročilá znalost MS EXCELU.

Primární náplní práce reklamačního referenta je vyřizování reklamací zákazníků nebo obchodních partnerů a s tím související administrativu. Ke své standardní agendě může mít navíc i vyřizování reklamací, připomínek a stížností. Pokud jde o organizační strukturu, tak jeho nadřízeným je většinou někdo z obchodního oddělení, někdy dokonce přímo obchodní ředitel. Cizí jazyk je rozhodně plus, zejména s ohledem na další kariérní rozvoj.