Reklamační referent

7 aktuálních volných míst

  • Reklamační a přijímací technik, technička

    KO: Kurečková Pavla, tel.: 553 760 820, 601 305 154. Životopis zašlete na e-mail: pavla.kureckova@hagemann.cz do předmětu uveďte "Reklamační technik". Požadujeme: SŠ vzdělání; ŘP sk. B, C; praxe v oboru automotive /nákladní a užitková vozidla/; samostatnost; odpovědnost; spolehlivost; znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni /slovem i pís ...

  • Reklamační referent a zásobovač

    Náplň práce spočívá ve vyřizování zákaznických a skladových reklamací, práce ve skladu obuvi a denní zásobování prodejen. Pracovník má k dispozici služební vozidlo a služební telefon. Klouzavá pracovní doba 5-6 hodin denně v rámci provozní doby 8.00 - 16.30 hod. Nabízená pozice vyžaduje operativnost, pečlivost při řešení reklamací a aktivní řidičsk ...

  • Reklamační referent - prac. Hořice v Podkrkonoší

    Pracoviště: Průmyslová č.p. 1128, Hořice v Podkrkonoší Náplň práce: - vyřizování reklamačních stížností, vedení příslušné dokumentace - tvorba dodacích listů, příjemek, výdejek, převodek - komunikace s řetězci ohledně reklamace zboží - fakturace na náhradní díly a opravy zboží, dopravy - evidence náhradních dílů - zabezpečení servisu zákazníkům dod ...

  • Reklamační technik ve stavebnictví

    ÚSO v oboru stavebnictví, praxe 5 let ve stavebnictví, znalost stavební praxe a předpisů, dobrá znalost práce s PC, A-CAD, KROS, autorizace výhodou, spolehlivost, důslednost, pracovní nasazení. Práce ve stabilní rodinné společnosti, dobré finanční ohodnocení, zaměstnanecké výhody, práce na plný úvazek, nástup možný ihned, služební auto, telefon a n ...

  • Reklamační technik

    Požadujeme: SS/VŠ vzdělání technického směru, Aj na komunikativní úrovni - slovem i písmem, znalost Nj velkou výhodou, zkušenosti z automotive kvality, znalost nástrojů a metod kvality (struktura 8D reportů, 5Proč, FTA, PDCA), flexibilita a orientace na zákazníka, odpovědnost, analytické myšlení, systematický přístup, odolnost vůči stresu. Nápl ...

  • Referent/ka reklamačního oddělení

    MÍSTO VÝKONU: V Lukách č.p. 1, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 PRACOVNÍ NÁPLŇ: - pracovník reklamačního oddělení, administrativa, služby, zákaznický servis - příjem a výdej zakázek do/ze servisu - tvorba cenových nabídek na placené opravy - fakturace mimozáručních oprav - přebírání, evidence a odesílání balíků, komunikace se zákazníky prostřednictvím e- ...

  • Reklamační technik

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: hlavackova@hutzel.cz nebo volat na tel.č.: 474 316 769 v době od 7 -14 hod. a domluvit pohovor Místo výkonu práce - Hutz-El s.r.o., Hutz-El s.r.o., Průmyslová 7, 431 51 Klášterec nad Ohří 1 Požadujeme: - min. SŠ vzdělání technického směru - znalost práce na PC, znalost MS Office - základn ...

Primární náplní práce reklamačního referenta je vyřizování reklamací zákazníků nebo obchodních partnerů a s tím související administrativu. Ke své standardní agendě může mít navíc i vyřizování reklamací, připomínek a stížností. Pokud jde o organizační strukturu, tak jeho nadřízeným je většinou někdo z obchodního oddělení, někdy dokonce přímo obchodní ředitel. Cizí jazyk je rozhodně plus, zejména s ohledem na další kariérní rozvoj.