Reklamační referent

8 aktuálních volných míst

  • Reklamační technik/čka

    místo výkonu práce: Louny, Rakovnická 2665 Co bude Vaší náplní práce? o příjem a výdej reklamací, posuzování jejich oprávněnosti a s tím spojená administrativa o zavádění zakázek do systému o komunikace se zákazníky o komunikace s dodavateli zboží v angličtině na denní bázi o úzká spolupráce se servisním oddělením a s dalšími odděleními (např. s úč ...

  • Administrativní pracovník/ce do servisního oddělení

    místo výkonu práce: Rakovnická 3665 Louny plný i zkrácený úvazek Hlavní náplň práce: Přijímání reklamací do systému Výdej reklamací a odesílání zákazníkům Komunikace se zákazníky a přepravci Administrativa spojená s chodem servisního oddělení Vytvoření regálové evidence Požadujeme: SŚ vzdělání s maturitou Min. 2 roky zkušeností na podobné pozici ...

  • Reklamační referent

    Damedis s.r.o je stabilní česká firma rodinného typu zaměřená na prodej spotřebního materiálu do tiskáren. Jsme vlastníkem značky Printline - top značky v oblasti alternativních náplní do tiskáren. Získali jsme certifikát Czech Top 100 a zařadili se tak mezi nejstabilnější firmy v ČR. Naší ambicí je stát se TOP 3 v ČR v daném sortimentu. Do svého ...

  • Reklamační technik ve stavebnictví

    ÚSO v oboru stavebnictví, praxe 5 let ve stavebnictví, znalost stavební praxe a předpisů, dobrá znalost práce s PC, A-CAD, KROS, autorizace výhodou, spolehlivost, důslednost, pracovní nasazení. Práce ve stabilní rodinné společnosti, dobré finanční ohodnocení, zaměstnanecké výhody, práce na plný úvazek, nástup možný ihned, služební auto, telefon a n ...

  • Reklamační technik- technička zákaznických reklamací

    Reklamační technik- technička zákaznických reklamací Popis činnosti •Organizace a řízení reklamací se zákazníky •Přímá komunikace se zákazníky •Hodnocení zákaznických reklamací •Sledování a vyhodnocování ekonomických ztrát •Sledování stavu pohledávek a závazků •Projednávání a vyřizování reklamací se zákazníky •Řešení reklamací s výrobní kontrolou ...

  • Specialista řízení dodavatelů a řízení kvality

    VAŠE ÚKOLY: kontrola realizace výroby dle stanovených postupů, technologických parametrů spolupráce při tvorbě dokumentů při náběhu předsériové a sériové výroby v rámci projektového týmu, kontrola prototypových, vývojových, předsériových a sériových dílů, příprava, zpracování a aktualizace PFMEA, evidence interních reklamací, spolupráce na NO, evid ...

  • Reklamační technici

    praxe s výrobou oken PODMÍNKOU, pracovní doba: 7.00-15.30 hodin Způsob kontaktu: telefonicky od 8.00 hod. do 15.00 hod. nebo e-mailem : jilek@alumont.cz

  • Referent servisu

    kontakt:emailem VŠ vzdělání v oboru podmínkou, praxe na obdobné pozici min. 2 roky, znalsot IS HELIOS (pokročilá), plynulá znalost RJ, AJ,ČJ slovem a písmem, znalost zemědělské techniky a techn.dokumentace, řešení reklamací jednání se zahran.dealery, pokročilá znalost MS EXCELU.

Primární náplní práce reklamačního referenta je vyřizování reklamací zákazníků nebo obchodních partnerů a s tím související administrativu. Ke své standardní agendě může mít navíc i vyřizování reklamací, připomínek a stížností. Pokud jde o organizační strukturu, tak jeho nadřízeným je většinou někdo z obchodního oddělení, někdy dokonce přímo obchodní ředitel. Cizí jazyk je rozhodně plus, zejména s ohledem na další kariérní rozvoj.