Reklamační referent

1 aktuálních volných míst

  • Specialista servisu a reklamací

    Specialista servisu a reklamací Naše firma se specializuje na prodej, projektování a montáž vybavení gastronomických provozů. Projektujeme a vyrábíme profesionální kuchyně, jídelny, bistra, bary, restaurace apod. Do svého profesionálního týmu hledáme specialistu, který bude zodpovědný za dohled nad vyřizováním reklamací, montáží a servisem gastro ...

Primární náplní práce reklamačního referenta je vyřizování reklamací zákazníků nebo obchodních partnerů a s tím související administrativu. Ke své standardní agendě může mít navíc i vyřizování reklamací, připomínek a stížností. Pokud jde o organizační strukturu, tak jeho nadřízeným je většinou někdo z obchodního oddělení, někdy dokonce přímo obchodní ředitel. Cizí jazyk je rozhodně plus, zejména s ohledem na další kariérní rozvoj.

Podle okresů: