Nabídka práce ekonom

50 aktuálních volných míst

  • Personalista/ka

    Pracoviště: Riegrova č.p. 386/33, Olomouc. Nástup možný ihned. Kontakt je možný POUZE mailem nebo telefonicky. Požadavky: komunikativnost, znalost práce na PC, profesionální vystupování, zodpovědnost. Výhodou - znalost a praxe v oboru, umění zaujmout, skvělé telefonní dovednosti výhodou. Zam. výhody: bezplatné školení. Kontakt je možný POUZE emaile ...

  • Architekt/ka ekonomického SW

    Pracoviště: tř. Kosmonautů č.p. 1288/1, Olomouc. Náplní práce bude: - práce na projektu pro významného zákazníka, - metodické vedení v oblasti ekonomických agend. Požadujeme: - dokončené SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, - všeobecné znalosti a přehled v oboru IT, - dlouholeté zkušenosti (minimálně 5 let) práce v Ekonomických IS, - schopnost vidět ...

  • Personalista/personalistka

    Místo výkonu práce: Rosice č.p. 16 NÁPLŇ PRÁCE: všechny činnosti spojené s náborem nových zaměstnanců, aktivní hledání potencionálních kandidátů, organizace řízení včetně vedení osobních pohovorů, správa dat v personálním systému, vedení celé personální agendy, vytváření a spoluzodpovědnost za personální politiku společnosti. POŽADAVKY: řidičský p ...

  • Mzdová/ý účetní - personalistka/ta

    ov. 20.10.2020/ 30.9.2020/ KONTAKT: e-mailem nebo telefonicky (9:00-15:00 hod.). NÁPLŇ PRÁCE: vedení mzdové agendy zaměstnanců, zpracování měsíční uzávěrky mezd, příprava podkladů pro pojišťovny,finanční úřad apod., zpracovávání příslušných potvrzení, výkazů a reportů, příprava pracovně právních dokumentů, dodatků apod., pomoc při organizaci někter ...

  • Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

    Kontakt: [email protected] Znalost bosenštiny na úrovni rodilého mluvčího podmínkou.

  • Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

    Minimálně bakalářské vzdělání. Znalost španělského jazyka na úrovni rodilého mluvčího podmínkou. Kontakt: e-mail: [email protected]

  • Asistentka/personalista/tka

    Nabízíme: ? příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání ? zázemí stabilní organizace ? pracovní poměr na dobu neurčitou ? plný pracovní úvazek ? předpokládaný termín zahájení pracovního poměru dohodou ? 9. platovou třídu a možnost nadtarifních složek platu ? místo výkonu práce - Hostivice ? podporu k zapracování ? vstřícné pracov ...

  • Ekonom/ka

    Místo výkonu práce: Teplická 587/75, Děčín IV Charakteristika pozice: - výkon komplexní ekonomické a účetní agendy - sestavování rozpočtu organizace, sledování, projednávání a zúčtovávání rozpočtu - zajišťování správy majetku organizace - příprava podkladů pro inventarizaci majetku v divadle a v kině - zajišťování pokladních služeb pro potřeby or ...

  • Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

    Kontakt: [email protected] Znalost bosenštiny na úrovni rodilého mluvčího podmínkou.

  • Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

    MVP: Praha Kontakt: [email protected] Znalost bosenštiny na úrovni rodilého mluvčího podmínkou.

  • Specialisté v oblasti ekonomie

    Kontakt:e-mail: [email protected] Upřesňující informace: Nutná pečlivost a samostatnost VŠ vzdělání v oboru Požadujeme ruský, anglický jazyk na dobré komunikativní úrovní (slovem a písmem) - bude prověřeno u pohovoru

  • Ekonom/ka odboru zdravotnictví

    Pracoviště: Krajský úřad Olomouckého kraje, Jeremenkova č.p. 1191/40a, Olomouc. Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu pro oblast zdravotnictví, příprava ekonomických podkladů pro rozhodování orgánů kraje na úseku zdravotnictví, financování dotačních programů kraje pro oblast zdravotnictví. Požadavky: - dosažené vzdělání VŠ - obor v ...

  • Ekonom/ka

    EKONOM/KA Kontakt: p. Oberemko, tel.: 777555501, e-mail: [email protected] Požadujeme: - vzdělání v oblasti bankovních IT, zpracování podnikatelských záměrů - znalost práce na PC - znalost AJ, RJ výhodou - ŘP skupiny B - možnost cestovat Počáteční mzda 25 000 Kč.

  • Finanční manager

    Požadavky: SŠ/VŠ ekonomického směru, výborná znalost AJ slovem i písmem, velmi dobrá znalost MS Office Pečlivost, samostatnost, aktivní přístup k práci. Znalost účetní a daňové problematiky, zkušenosti s účetní konsolidací. Prokazatelná praxe v oblasti ekonomiky a financí min. 6 let, v oblasti finančního řízení min. 3 roky. Nabízíme: firemní automo ...

  • Administrativní pracovník - sekretářka

    Kontakt: Kalčíková Soňa, tel.: 353 105 059, e-mail: [email protected] Nabízime: Možnost pracovního růstu Dobrý kolektiv Dobré mzdové podmínky Požadujeme: Němčina - požadovaný stupeň znalosti C1 Překlad textů, technická němčina výhodou. Certifikat není nutný, lze nahradit praktickými znalostmi. Kontakt pouze přes e-mai. Stravenky v ...

Ekonom vytváří rozpočet společnosti a další finanční plány. Jeho pracovní náplň se může týkat dohledu nad účetnictvím společnosti, odměňováním ostatních zaměstanců, zpracování účetních výkazů jako je kupříkladu výkaz zisků a ztrát nebo účetní uzávěrka. Je také zodpovědný za dohled na finačními toky ve společnosti, často také zodpovídá za řízení nákladů společnosti. Znalost alespoň jednoho cizího jazyka je obvykle velkou výhodou, stejně jako další odborné znalosti a dovednosti, např. rozšíření znalosti účetnictví, změny v daňových zákonech, poskytování cestovních náhrad ...