Nabídka práce ekonom

52 aktuálních volných míst

  • HR-specialista

    MVP: Na líše 726/27a, Praha 4 Kontaktovat emailem ceo@valservice.eu Požadavky - plánování rozvoje pracovních sil, monitorování situace na trhu práce, nábor zaměstnanců, příprava konkurzních řízení, propagace a marketing výběrového řízení, vedení personální evidence, spolupráce se státními orgány, zajišťování vzdělávání a školení pracovníků, vyřizo ...

  • Personalista/personalistka

    Pracoviště: Chválkovice č.p. 580, Olomouc. Nástup možný ihned. Rozšiřujeme personální oddělení, nejedná se o nábor zaměstnanců, ale o personální administrativu. Praxe v oboru personalistiky 3 roky podmínkou! Požadujeme SŠ s maturitou, dobrá znalost práce na PC, znalost programu Perm výhodou, loajalitu, vysoké pracovní nasazení. Nástupní hrubá mzda: ...

  • Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

    kontakt:Tachovská Anna, e-mail: Info@bpogroup.cz, prvotní kontakt emailem, místo výkonu: Praha. Zkušenosti s ERP (PeopleSoft, Oracle nebo SAP - výhodou SAP). Výborné komunikační schopnosti se schopností naslouchat a reagovat na dotazy. Multi-tasking zkušenosti v rychle se měnícím prostředí, plněním pracovních úkolů s rychlostí a přesností. Schopnos ...

  • Personalista / mzdová účetní

    Personální agenda a řešení aktuálních personálních situací v rámci firmy, odpovědnost za uplatňování a dodržování pracovněprávní legislativy, včetně lékařských prohlídek, tvorba směrnic, vnitřních předpisů. Správa docházkového systému. Mzdové účetnictví. Znalost pracovně právních předpisů nutná.

  • Ekonom/ekonomka odboru majetkového

    Tajemník ÚMČ Brno-sever vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na místo úředníka/úřednice na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou): ekonom/ekonomka odboru majetkového Místo výkonu práce: ÚMČ Brno-sever, ...

  • Ekonomové

    Náplň práce: Vedení pokladní evidence Vystavení, zaúčtování příjmových a výdejových dokladů Měsíční uzávěrka pokladny Zodpovědnost za svěřené hodnoty Vystavování kupních objednávek útvaru nářadí, služeb, kontrola vystavených faktur Evidence a kontrola majetku firmy, vystavování soupisu majetku na jednotlivých úsecích SBU Vypracování týdenní statist ...

  • Ekonom/ka

    Požadavky: vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou, nejlépe ekonomického směru, zkušenosti na pozici ekonoma nebo hlavní účetní výhodou, samostatnost v oblasti podvojného účetnictví, majetkové agendy, znalost účetní a daňové legislativy, dále českých účetních standardů pro vybrané účetní jednotky a aktivní zájem o tuto oblast, znalost účtování ...

  • Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

    kontakt:Vícenecová Romana, e-mail: Romana.vicenecova@ibs-sro.com, prvotní kontakt emailem, místo výkonu:Washingtonova č.p. 1599/17, Praha 1. Risk modeler/Economist Náplň práce: ekonometrické modelování a kódování, předvídání ekonomických scénářů, rozvoj, evaluace a implementace ekonomických a statistických technik, interní prezentace, práce v týmu ...

  • Specialisté v oblasti ekonomie

    Kontaktní osoba: Akhunova Svetlana, e-mail: Alvi.info@post.cz Adresa pro uchazeče: Koněvova 2660/141, Praha 3 (od 14:00 do 16:00) Praxe v oboru min. 3 roky, znalost finančních trhů a ekonomického processingu, znalost práce s kancelářských SW MS Office, slušné vystupovíní a zodpovědnost, znalost ruského jazyka aktivní, anglický jazyk základní, znalo ...

  • Hr koordinátor s polštinou

    Nástup možný ihned Místo výkonu práce: Dvořákova č.p. 328, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun Požadavky: - komunikativní znalost polského jazyka - zkušenosti s prací v agentuře práce (realizátor, koordinátor) velkou výhodou - výborné organizační a komunikační schopnosti, výborné prezentační dovednosti - samostatná a výkonově orientována osobn ...

  • Finanční controller junior

    Pracoviště: provozovna Ostrava Kontakt: V případě zájmu zašlete, prosím, strukturovaný životopis na adresu personal@cpcenter.cz, kontaktní osoba Kateřina Indráková - personalista Náplň práce: -Finanční controlling a reporting pro mateřskou společnost a představenstvo -Pravidelné i ad hoc externí i interní analýzy, podklady pro investiční návrhy - ...

  • Personalista/personalistka

    Očekáváme: vzdělání SŠ/VŠ obor nerozhoduje, praxe min. 1 rok na obdobné pozici, znalost postupů a procesů výběru a náboru, právních náležitostí vzniku, změn, zániku pracovního poměru, znalost administrace postupů a procesů registrace zaměstnanců v rámci systému společnosti, dobrá znalost zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti, dobrá znalost firemn ...

  • Specialisté v oblasti ekonomie

    Kontakt předem telefonický 606 057 650 kontaktní dresa Praha 8, Pobřežní 18/16 kancelář 208 kompletní ekonomické vedení společnosti , schopnost komunikace v cizím jazyce nejlépe R.J. A.J. sloven i písmem služební cesty do zemí východní Evropy s jednatelem či zástupcem společnosti, časová flexibilita , znalost PC,

  • Ekonomický/-á manažer/-ka

    EKONOMICKÝ/-Á MANAŽER/-KA - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: znalost ekonomiky společnosti, controling, znalost podvojného a jednoduchého účetnictví - práce v programu POHODA, jiné systémy výhodou. Dále požadujeme přátelské vystupování, komunikativnost, asertivita, odolnost vůči stresu, vyjednávací a obchodní dovednosti, smys ...

  • Ekonomický poradce/specialista v oblasti ekonomie

    Místo výkonu práce: Praha Kontakt: Kabylianets Natallia, e-mail: stableworld.sro@gmail.com Znalost češtiny, ruštiny a běloruského jazyka. Střední odborné vzdělání v oblasti ekonomie a účetnictví.

Ekonom vytváří rozpočet společnosti a další finanční plány. Jeho pracovní náplň se může týkat dohledu nad účetnictvím společnosti, odměňováním ostatních zaměstanců, zpracování účetních výkazů jako je kupříkladu výkaz zisků a ztrát nebo účetní uzávěrka. Je také zodpovědný za dohled na finačními toky ve společnosti, často také zodpovídá za řízení nákladů společnosti. Znalost alespoň jednoho cizího jazyka je obvykle velkou výhodou, stejně jako další odborné znalosti a dovednosti, např. rozšíření znalosti účetnictví, změny v daňových zákonech, poskytování cestovních náhrad ...