Nabídka práce ekonom

46 aktuálních volných míst

  • CONTROLLER (m/ž)

    -podílení se na přípravě ročního rozpočtu -příprava měsíční, čtvrtletní a roční zprávy (včetně srovnávání skutečných výsledků s prognózami a rozpočtem), -podpora controllingového oddělení -řešení konsolidací, pomoc při měsíčních uzávěrkách, vytváření finančních analýz,... Požadujeme: -VŠ ekonomie -komunikativní angličtina - min. B2 (interní jazyk ...

  • Ifrs specialist - praha

    * Příprava přesné a včasné čtvrtletní a roční konsolidované účetní závěrky podle IFRS. * Poskytovat podporu v problematice účetnictví pro ostatní finanční týmy skupiny ve vývoji reportingu a zajistit trvale vysokou kvalitu účetních dat v rámci skupiny. Zajistit řešení skupinového vykazování a přeshraničních účetních záležitostí. * Zaujmout hlavní r ...

  • Ekonomický poradce

    KONTAKT : PRVOTNĚ TELEFONICKY : Krychfalushiy Yana, tel.: 608 731 881, e-mail: [email protected] - Vypracování prognóz příjmů a výdajů - Sestavování, analyzování a výklad ekonomických údajů za použití ekonomických teorií a statistických technik - Zkoumání problémů spojených s hospodářskou činností naší společnosti - Krátkodobé a dlouhodobé plá ...

  • Personalista

    První kontakt e-mailem, telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hod nebo osobně. Výborná znalost práce na počítači, výborná znalost práce s MS Office 365. ŘP podmínkou. Výhodou zapálení pro práci, komunikativnost, loajalita, pečlivost, empatie, praxe na obdobné pozici na personálním oddělení. Zájemci o volnou pracovní pozici zašlou svůj životopis na e ...

  • Ethics and chief compliance officer cee

    Kontakt: Laguardia Barbara, tel.: 722 183 975 PO PA 8:00-16:30 e-mail: [email protected] ŘP sk B, AJ plynule

  • Samostatný všeobecný účetní

    Pracovní doba (od - do): 8 - 16 hodin nebo dle potřeby. Zpracování všeobecné a finanční účetní agendy pro několik malých firem jednoho majitele. Požadujeme perfektní znalost podvojného účetnictví a praxi min. 3 roky. Znalost systému POHODA výhodou. Zaměstnanecké výhody: bezplatné stravování po zkušební době Kontakt POUZE emailem. ...

  • Ekonom/ekonomka

    Pracovní doba (od - do): 8-16 hodin Kompletní řízení ekonomických úseků více malých firem jednoho majitele, zpracování daňové a finanční agendy, závěrek, odpisů, podkladů pro banky a orgány státní správy, spo¨lupráce s auditorem a daňovým poradce. Podmínkou je vzdělání v ekonomickém oboru, min.5 let praxe, perfektní znalost podvojného účetnictví. ...

  • Asistent/ka výroby

    Kontakt: Kalčíková Soňa, tel.: 353 105 059, e-mail: [email protected] Znalost NJ na komunikativní úrovní podmínkou Zkušenosti s MS Office Stravenkový paušál , 5 týdenní dovolená, příspěvky na dovolenou a vánoce,monost využití firemních prázdninových domů

  • HR specialista/tka, personalista/tka

    První kontakt: e-mailem: [email protected] Náplň práce: Komplexní zajištění personální agendy (nábor záměstnanců, příprava pracovněprávních dokumentů, zajištění lékařských prohlídek a vstupních školení, správa osobních složek a databáze zaměstnanců, spolupráce se mzdovou účetní při zpracování mezd a docházky, spolupráce s ÚP a dalšími institu ...

  • Personalista/personalistka - vzdělávání

    Požadavky: - zkušenosti z oblasti vzdělávání zaměstnanců – výhodou, není podmínkou, možnost zaučení - znalost pracovněprávních předpisů - výhodou - zkušenosti s projekty Povez a Výzva č.110 – výhodou - pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost Pracovní náplň: - zodpovědnost za agendu a realizaci vzdělávání zaměstnanců (roční plány vzdělávání, zákonn ...

  • Fundraiser

    shánění finančních zdrojů pro sociální službu, empatie, flexibilita, řidičský průkaz, dobrá znalost práce na PC, zkušenost a zralost v této profesi

  • HR Manager

    1. kontakt telefonicky denně 8-15 hodin, e-mailem. Tel.: 725 376 504, e-mail: [email protected] Jste komunikativní, organizačně schopní, rádi pracujete s lidmi a hledáte zajímavou práci? Přidejte se k nám. Aktuálně chceme náš WALBO tým rozšířit o kolegu/kolegyni na pozici HR managera. Co vás čeká? Podílení se na chodu HR kanceláře. Spoluprá ...

  • Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

    První kontakt e-mailem. Místo výkonu práce: Stará 901/12, 602 00, Brno (domácí pracoviště) Výhodou: - Bosenština na úrovni rodilého mluvčího - Němčina či angličtina na komunikativní úrovni - Vzdělání v ekonomické oblasti - Předchozí zkušenosti z oblasti lidských zdrojů Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. ...

  • Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

    služební cesty do Východní Evropy jazyková vybavenost

  • Referent/ka

    První kontakt: Krimlová Hana, tel.: 296 500 107, Po - Pá 9 - 11 hod, e-mail: [email protected] Požadavky: ÚSO vzdělání Uživatelská znalost MS Office Náplň práce: Personalistika, zpracování podkladů mezd. Zpracování podkladů k fakturaci, účetních dokladů (pokladna). Zpracování podkladů podnikatelského záměru, spolupráce na tvorbě operativníh ...

Ekonom vytváří rozpočet společnosti a další finanční plány. Jeho pracovní náplň se může týkat dohledu nad účetnictvím společnosti, odměňováním ostatních zaměstanců, zpracování účetních výkazů jako je kupříkladu výkaz zisků a ztrát nebo účetní uzávěrka. Je také zodpovědný za dohled na finačními toky ve společnosti, často také zodpovídá za řízení nákladů společnosti. Znalost alespoň jednoho cizího jazyka je obvykle velkou výhodou, stejně jako další odborné znalosti a dovednosti, např. rozšíření znalosti účetnictví, změny v daňových zákonech, poskytování cestovních náhrad ...