Nabídka práce ekonom

52 aktuálních volných míst

  • Manažer

    Kontakt: Reznikovova Galina, tel.: 739 737 734, e-mail: grrkv@seznam.cz RJ - aktivně

  • Mzdový/á účetní

    Nástup možný dle dohody se zaměstnavatelem. Požadujeme: min. 5 let praxe na stejné pozici ve středně velké firmě; znalost legislativy pracovně právní; orientace v zákoníku práce; práce na PC na vyšší úrovni; zodpovědnost; pečlivost a důslednost. Náplň práce: vedení mzdové agendy; měsíční zpracování mezd; příprava podkladů pro platby zaměstnancům ...

  • HR Specialist

    místo výkonu práce: Průmyslová 2732 Louny - agenda spojená s nástupem/výstupem zaměstnanců - vedení personální agendy zaměstnanců - komunikace s orgány státní správy, zajištění dokumentů pro zahr. vedení - zodpovědnost za oblast školení - přidělování OOPP, spolupráce na BOZP - příprava firemních akcí; správa firemních benefitů - zpracování podkla ...

  • Hr specialista/specialistka

    HR specialista Náplň práce: - vedení personální administrativy - vyřizování pracovně právních záležitostí souvisejících se vznikem, změnou a ukončením pracovního poměru, včetně agenturního zaměstnávání - organizace výběrových řízení včetně vedení pohovorů - správa dat v personálním systému - měsíční zpracování mezd - komunikace napříč odděleními fi ...

  • Personální a mzdový referent/ka

    OZP Místo výkonu práce: Kotěrova 3, Ostrava - Vítkovice 1. kontakt telefonicky v pracovní dny od 8 do 14 hod. na tel. 736 152 927, 597 357 299, 597 356 119 nebo e-mailem radana.mozgova@ceramic.cz, prace@ceramic.cz Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Personální práce - nábor noých zaměstnanců, personální evidence, odměňování. Požadu ...

  • Odborný pracovník/ce v oblasti personalistiky

    Co Vaše budoucí pozice obnáší: Agentura práce sídlící v Ostravě – Zábřeh příjme do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici „Personalista/asistentka mzdové účetní.“. Naši prioritou je přátelský, energický přístup a dravost k lepším výsledkům společnosti. Své životopisy s fotografií zasílejte na e-mail: nabor@recra.cz. Náplň práce: Příprava pra ...

  • Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

    místo výkonu práce: Praha kontakt: Zelová Jana, e-mail: infokarta@cz.pwc.com minimálně úplné střední vzdělání (gymnázium), znalost anglického jazyka výhodou. Znalost španělštiny an úrovni rodilého mluvčího

  • Analytik odměňování

    Místo výkonu práce: Ústí nad Labem. Pracovní náplň: odpovídá za: tvorbu ročního rozpočtu mezd plánování směnových kalendářů a udržování docházkového systému koncepci zaměstnaneckých výhod navrhuje: a spravuje koncepci rozvoje odměňování zaměstnanců společnosti zásady rozdělování mzdových prostředků a plánuje měsíční objem mzdových prost ...

  • Specialisté v oblasti ekonomie

    PC uživatelsky, znalost programu ORAX, POHODA výhodou, znalost daňového, podvojného i všeobecného účetnictví podmínkou, vedení kolektivu účetních,spolupráce s auditorem, práce hlavního ekonoma, ŘP-B výhodou, praxe min. 3 r v oboru podmínkou, zvládnutí celé účetní agendy firmy, prof. životopis na mail: libuse.psotova@psota-znojmo.cz ...

  • Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

    Kontakt: Usnulova Anastasiia, tel.: 774 064 237 od 10 do 19 hod.e-mail: margohollywood@gmail.com Zaměstnaecké výhody: prémie, příspěvek na dopravu, dovolená navíc

  • Personalista/ personalistka pedagogické fakulty ju

    POŽADAVKY: ukončené min. SŠ vzdělání s maturitou; znalost zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a souvisejících předpisů; znalost práce na PC (MS Office); předchozí zkušenost min. 2 roky na obdobné pozici; schopnost samostatné práce, pečlivost, zodpovědnost, diskrétnost; trestní bezúhonnost; ochota se dále vzdělávat; organizační a komunikační schop ...

  • Podnikový ekonom

    Pracoviště: Hodolanská č.p. 36/38, Olomouc. První kontakt je možný POUZE mailem. Náplň práce: - příprava platebních výkazů - evidence majetku a jeho odpisování - konfirmace pohledávek a závazků - inventarizace - spolupráce na měsíční a roční závěrce - vedení ekonomického úseku - komunikace s vedoucími divizí - komunikace s auditory a daňovými porad ...

  • Junior Recruitment Consultant ( Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce)

    MVP: Budějovická č.p. 778/3a Kontaktovat e-mailem Vlčko Peter, e-mail: peter.vlcko@d-ploy.cz Požadavky: Minimálně středoškolské vzdělání, angličtina na úrovni rodilého mluvčího (rekrutovaní kandidáti jsou z ciziny), výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, proklientsky orientovaný přístup, uživateslká znalost práce s MS Office (Word, Excel, Po ...

  • Koordinátor/ka pro cizojazyčné zaměstnance

    Místo výkonu práce Staré Čívice Požadujeme: Komunikativní znalost srbského nebo ukrajinského jazyka. Náplň práce: - pravidelná komunikace se zaměstnanci - zajištění jejich potřeb (úřady, lékař, apod.) - řešení problémů přímo na pracovišti - zajištění a koordinování ubytování, včetně administrativy - účast na náborovém procesu zaměstnanců - tlumočni ...

  • Controller IS/ICT podpora procesů

    Požadujeme: SŠ vzdělání s min. praxí 3 roky nebo VŠ vzdělání i absolvent, Znalost účetnictví a kalkulací, znalost daňové problematiky, znalost práce v MS Excel na pokročilé úrovni - kontingenční tabulky, vyhledávací funkce, podmíněné formátování, schopnost analytického myšlení i komplexního pohledu, samostatnost, pečlivost, praxe na podobné pozici ...

Ekonom vytváří rozpočet společnosti a další finanční plány. Jeho pracovní náplň se může týkat dohledu nad účetnictvím společnosti, odměňováním ostatních zaměstanců, zpracování účetních výkazů jako je kupříkladu výkaz zisků a ztrát nebo účetní uzávěrka. Je také zodpovědný za dohled na finačními toky ve společnosti, často také zodpovídá za řízení nákladů společnosti. Znalost alespoň jednoho cizího jazyka je obvykle velkou výhodou, stejně jako další odborné znalosti a dovednosti, např. rozšíření znalosti účetnictví, změny v daňových zákonech, poskytování cestovních náhrad ...