Nabídka práce ekonom

41 aktuálních volných míst

  • Controller /45-50.000 Kč/

    Tvorba rozpočtů a forecastů Spolupráce s útvarem finančního řízení Analýzy procesů, analýzy a výpočty klíčových ukazatelů Pravidelné prezentace – výstupy z analýz Definování postupů pro analýzu dat, rozbor hospodaření Tvorba na měsíčních závěrkách, tvorba výkazů pro mateřskou společnost Reporting Požadujeme: VŠ vzdělání ekonomického směru Praxe v ...

  • Ekonom/ka

    Pozice: ekonom/ka Hlavní náplní činnosti je řízení a organizování práce ekonomického úseku (metodicky vede hlavní účetní a mzdovou účetní). V rámci této činnosti je oprávněn přímo zadávat úkoly a kontrolovat jejich plnění. V rámci své pracovní náplně zajišťuje a zodpovídá zejména za: - určování ekonomické orientace na co nejhospodárnější vynakládán ...

  • Administrativní pracovník - Asistent/ka

    Kontakt: Kalčíková Soňa, tel.: 353 105 059, e-mail: sona.kalcikova@lindner-group.com Nabízime: Možnost pracovního růstu Dobrý kolektiv Dobré mzdové podmínky Požadujeme: Dobrá znalost práce s programy Microsoft Office. Pečlivost a spolehlivost Flexibilita a ochota učit se novým věcem. Znalost NJ výhodou. Stravenky v hodnotě 110,- Kč, 5 týdenní ...

  • Personalista/personalistka

    vzdělání: SŠ, VOŠ, Bc, VŠ Co bude Vaší náplní práce? Nábory pracovníků na výrobní pozice, agentury práce, komunikace v rámci společnosti, organizace firemních akcí, spolupráce se školami, externí komunikace, účast na pracovních veletrzích, administrativa. Požadavky na pracovní pozici: Vynikající komunikační schopnosti, plynulá angličtina, znalos ...

  • Zástupce vedoucího GA/HR

    Místo výkonu práce: Kožlany: Japonská 461, 331 44 Náplň práce: zajištění agendy správního a personálního oddělení, zajištění víz pro zahraniční pracovníky, správa personální agendy a agendy správního oddělení. Požadujeme: - praxe a zkušenost v oboru podmínkou, zkušenost s vedením kolektivu, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, angličtina po ...

  • Ekonom/ka

    - SŠ/VŠ ekonomického zaměření, min. 1 rok praxe na pozici ekonom nebo hlavní účetní, znalost účetních a daňových zákonů, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, samostatnost, flexibilita, ztotožnění se s činností Charity a jejími hodnotami (Etický kodex Charity ČR), ochota dále se vzdělávat v oboru, schopnost a ochota týmové práce, výhodou znalos ...

  • Personalista/ka

    MVP:¨Türkova č.p. 1272/7, Praha 4 kontakt:ovat mailem kadrycz7@baumax.cz bauMax - staňte se členem našeho týmu! Náplň práce: - zpracování personální agendy - správa dat v personálním systému - komunikace se zaměstnanci - spolupráce se mzdovou účtárnou - připravování pracovních smluv, jejich změn a ukončení - evidence pošty Požadujeme: - SŠ/VŠ vz ...

  • Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

    MVP: Praha Kontakt: Zelová Jana, e-mail: infokarta@cz.pwc.com Minimálně VŠ vzdělání (bakalářské) Znalost anglického jazyka výhodou.

  • Specialista/ specialistka personálního řízení

    KO: Požadované materiály zašlete písemně nebo emailem nejpozději do 5. 12. 2019 na adresu: Slezská univerzita v Opavě, sekretariát kvestora, p. Zuzana Moravcová, Na Rybníčku 626/1, 746 01 Opava, e-mail: zuzana.moravcova@slu.cz Požadované doklady: • přihláška k výběrovému řízení včetně udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů (vzor ke stažení ...

  • Senior business analyst

    místo výkonu práce : Plzeňská 3217/16, Praha 5, vzdělání v oblasti ekonomie nebo účetnictví případně praxe v oboru, 3 roky praxe v manažerském účetnictví, důkladná znalost procesů expresní přepravní společnosti, plynulá znalost AJ slovem i písmem, plynulá znalost Ukrajinštiny slovem a písmem, zkušenosti v mezinárodní společnosti,znalost současnýc ...

  • Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

    Kontakt: Kaladzinskaya Khristsina, tel.: 727 917 576 (po - pá 9:00 - 13:00 hod.) Rj - slovem a písmem Běloruský jazyk - výhodou

  • Specialista náboru a vzdělávání

    Náplň práce analýza vzdělávacích potřeb zaměstnanců ve společnosti; iniciace, organizace a plánování školení pro zaměstnance; podpora plánování nástupnictví a talent managementu; kontrola a hodnocení školících akcí; náborové aktivity; HR marketing (pracovní veletrhy, spolupráce se SŠ, VŚ); pomoc při organizaci zaměstnaneckých akcí; podpora a realiz ...

  • Specialista controllingu

    Požadujeme: - MS Excel - expert (Makra), Německý jazyk - minimální úroveň B1, znalost principů účetnictví, analytické myšlení, schopnost rychlého zapracování, flexibilita, ochota dalšího vzdělávání Nabízíme: - 5 týdnů dovolené, vánoční prémie, příspěvek na dovolenou, stravenky, penzijní připojištění Nástup možný ihned, mzda od 37.800,-Kč Prvn ...

  • Ekonom

    Požadujeme: znalost práce na PC - WORD, EXCEL, Outlook, znalost podvojného účetnictví, daňové zákony

  • Referent/ka personálního a mzdového oddělení

    pracoviště Kroměříž - Náplň práce: podpora práce oddělení a spolupráce napříč organizací, vkládání dat do vnitřního informačního systému organizace, správa osobní agendy, administrace a správa agendy dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, archivace personální a mzdové agendy, příprava skartace, zajištění oběhu interní korespondence oddělení, ...

Ekonom vytváří rozpočet společnosti a další finanční plány. Jeho pracovní náplň se může týkat dohledu nad účetnictvím společnosti, odměňováním ostatních zaměstanců, zpracování účetních výkazů jako je kupříkladu výkaz zisků a ztrát nebo účetní uzávěrka. Je také zodpovědný za dohled na finačními toky ve společnosti, často také zodpovídá za řízení nákladů společnosti. Znalost alespoň jednoho cizího jazyka je obvykle velkou výhodou, stejně jako další odborné znalosti a dovednosti, např. rozšíření znalosti účetnictví, změny v daňových zákonech, poskytování cestovních náhrad ...