Nabídka práce pro administrativní pracovníky ve Středočeském kraji

70 aktuálních volných míst

  • Test

    Test

  • Výpomoc do administrativy

    Jedná se o vkládání dat do PC 8h/denně PO-PÁ   Požadujeme: Požadujeme: SŠ nebo VŚ vzdělání Výborná znalost práce na PC-MS Excel apod. Příjemné vystupování Nabízíme: Nabízíme: zajímavou mzdu  přátelský kolektiv s moderním pracovním prostředí V případě zájmu o bližší informace, neváhejte a volejte na kontakt níže :-) ...

  • ADMINISTRATIVA - výpomoc na personálním oddělení

    Hledáme nové kolegy/kolegyně na výpomoc s agendou na pobočce v Kladně. Brigáda je vhodná pro studenty VŠ, rodiče na mateřské dovolené a pro všechny, kteří by chtěli zúročit svůj volný čas při zajímavé a různorodé práci v personalistice. Denní docházka není nezbytná, požadujeme pouze docházku 3x týdně. Náplň práce: - zadává ...

  • BRIGÁDA - Pracovník vnitřní služby - Mnichovice

    - podpora pracovníků přepážek - práce v zázemí pošty - třídění zásilek (listovních i balíkových) a jejich příprava k výpravě - zpracování podání od smluvních podavatelů - pouze odpolední směna Požadujeme: - uživatelskou znalost práce s PC (interní systém Vás naučíme) - smysl pro týmovou práci - čistý trestní rejstřík Nabízíme: - jsme sehraný tý ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Hledáme uchazeče na pracovní pozici "administrativní pracovník/pracovnice". Místo výkonu práce: Mladá Boleslav Nástup: IHNED nebo dle dohody Požadujeme: znalost PC aktivní přístup ke svěřeným úkolům samostatnost, dochvilnost, flexibilitu Nabízíme: zajímavé finanční ohodnocení: od 20 000,- Kč pracovní dobu 8:00 - 16:00 práci na HPP nebo na d ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Místo výkonu práce: - Poděbradská 606, 250 90 Jirny Prvotní kontakt: - tel.: 602 270 137, po: 14:00-16:00 hod. Upřesňující údaje: - pracovní doba od 03:00 - znalost jazyků: rumunština, čeština, ukrajinština, ruština

  • Administrativní pracovník/pracovnice

    Požadujeme: řidičský průkaz sk. B, Kontakt: životopis s fotografií zasílat e-mailem (s dokladem o nejvyšším dosaženým vzděláním).

  • Specialista/specialistka obchodu

    Náplň práce: udržování a rozvíjení obchodních vztahů se stávajícími zákazníky, aktivní vyhledávání a oslovování nových zákazníků, zpracování poptávek a tvorba cenových nabídek. Požadujeme: Praxe obchodníka min. 3 roky, obchodního ducha a nadšení pro práci v obchodu, komunikativní talent, schopnost vyjednávat a rychle reagovat na požadavky klienta, ...

  • Úředník/úřednice-referent/ka úseku památkové péče zařazen/a do Odboru stavebního úřadu, územního plánování a památkové péče MěÚ

    Místo pracoviště: -Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení, termín uzávěrky přihlášek: 28. 2. 2020 Upřesňující údaje: - nástup dle dohody Charakteristika vykonávané práce: zabezpečování výkonu státní správy na úseku památkové péče dle zák. č. 20/1987 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Záj ...

  • Administrativní pracovní/pracovnice

    -administrativní činnost, - řidičský průkaz sk.B, technické znalosti - systém vedení docházky, běžná administrativa Kontakt: p. Předínský telefonicky nebo e-mailem

  • Administrativní pracovník/pracovnice v oblasti obchodu

    - vypracování poptávek na dodavatele, vyhodnocení nabídek dodavatelů, zpracování kalkulací na základě nabídek, vytváření nabídek pro zákazníky, uzavírání obchodních vztahů s dodavateli Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání v oblasti administrativa a obchod, orientace v základních obchodních oblastech nákup/prodej, dobrá znalost práce na PC - word, exce ...

  • Všeobecní administrativní pracovníci

    Objednávání zboží, fakturace. Vhodné i pro OZZ. V případě zájmu pište nebo volejte na uvedené kontakty.

  • Referent/ka evidence nájemného, členské záležitosti

    Pozice: referent/ka evidence nájemného, členské záležitosti Náplň práce: evidence nájemného, členské záležitosti členů bytového družstva, pokladna Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na dovolenou, 13. plat Nástup od 1.4. 2020. Mzda: 18 000,- až 20 000,- Kč Kontakt:Šnebergerová Ivana, tel.: 606 688 844, e-mail: bdo.pb@volny. ...

  • Administrativní pracovník/ce

    Místo výkonu práce: - Barákova 237, Říčany Prvotní kontakt: - tel.: 776 608 738 Upřesňující údaje: - práce s PC, komunikativnost Zaměstnanecké výdaje: - flexibilní pracovní doba, stravenky, služební PS, služební telefon

  • Pomocní pracovníci v administrativě

    Požadujeme: znalost ruského, anglického jazyka (slovem i písmem), ŘP sk. B, znalost práce na PC

Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativní pracovník ve Středočeském kraji. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce pro administrativní pracovníky Středočeský kraj je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.