Nabídka práce administrativa ve Středočeském kraji
330 aktuálních volných míst
-
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ARCHIV - ODOLENÁ VODA 25 000-27 000 Kč/ měsíc
-Jedná se o práci s dokumenty -Rovnání složek v archivu -Pracovní doba: 8:00 – 16:00 Požadujeme: -Samostatnost -Spolehlivost -Zodpovědnost Nabízíme: -HPP -Nástup: IHNED -Mzda: 25 000 – 27 000 Kč/ měsíc -Stravenky + další finanční odměny -Pracoviště: Odolená voda
-
Asistent na jezdeckém kroužku
Hledáme asistenta, který by vypomáhal instruktorce na jezdeckém kroužku . Cílem je zajistit větší plynulost a bezpečnost pro děti zatímco instruktorka povede jezdecký výcvik, je potřeba zabavit zbývající děti, pomoci jim vyčistit a osedlat koně, pomoci jim s krmením, probrat teorii atd. Kroužky jsou v úterý a středu každý týden od 14:15 do 19. Je ...
-
Recepční - kolín (a10757)
Očekáváte pro sebe vždy tu nejvyšší úroveň zákaznické péče? Uměli byste sami poskytnout zákaznické služby na vysoké úrovni? Chcete být ohodnoceni na základě vámi dosažených výsledků a nemuset se spoléhat na výkon celého týmu? V AAA jsme přesvědčeni, že jsou to právě naši lidé, kdo šíří povědomí o tom, že se klienti na půdě naší společnosti cítí poh ...
-
Recepční
Hledáme pracovníka recepce pro objekt v Lužci n. Vltavou. Pouze denní směny v pracovních dnech (začátek směny od 4:30 hod.). Určeno pouze pro OZP (invalidní důchodce). Mzda od 110,- Kč/hod. V případě zájmu kontaktujte technika zakázky: 736 159 855, [email protected]
-
Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech
-
Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech
-
Všeobecní administrativní pracovníci
-
Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech
Místo výkonu práce: - Ve Smrčinách 352, Jevany Prvotní kontakt: - e-mail: [email protected] Upřesňující údaje: - praxe v oboru
-
Finanční pracovník/ce
Hlavní náplň činnosti: - zajišťování agendy oběživa, zajišťování hotovostního styku s bankou, vedení přidělených pokladen, evidence, správa a výdej zásob, evidence frankovacích strojů, zpracování podkladů pro účtování, sledování provozních potřeb, zpracování vstupních podkladů pro personální a mzdovou agendu - zajišťování majetkové správy – ucho ...
-
Odborný/vrchní referent – specialista dávek SSP
Hlavní náplň činnosti: Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek. Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. listopad 2023. KVALIFIKAČNÍ A DALŠÍ POŽADAVKY: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání. Posuzovány ...
-
Odborný/vrchní referent – poradce pro klienty v projektu „Nová etapa (NOE)“
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu a zajišťuje jejich vstup do projektu, • provádí účastníka celým projektem, • provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka, • zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“, • vyplácí účastníkům doprovodná opatření, • podílí se ...
-
Asistent/ka pedagoga
Možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. příloha č. 5 ( 8. platová třída, stupeň dle dosažené praxe). Výše platu se odvíjí dle výše úvazku. Kontaktovat nás můžete e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 15:00 hod.
-
Koordinátor - Odborný pracovník v administrativě
Požadujeme: spolehlivost, časovou flexibilnost, samostatnost, znalost MS Office, praxe v oboru vítána, dále znalost ukrajinského, ruského, polského a českého jazyku ; Kontaktujte nás e-mailem: [email protected], telefonicky PO a ST v době od 9:00 - 11:00 hod.
-
Recepční
Pracovní doba: krátký/dlouhý týden (dvanáctihodinové směny). Požadujeme: časovou flexibilitu a anglický jazyk na komunikativní úrovni. Nabízíme stravné. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: osobně nebo e-mailem [email protected]
-
VŠEOBECNÍ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI - Kontakt: e-mailem.
Směnnost - 9:00 - 17:30. Požadované dovednosti: MS Office. Požadované jazykové znalosti: ruština C2. Kontakt: e-mailem.
Pomůžeme vám s hledáním práce jako administrativa ve Středočeském kraji. Volná místa kontrolujeme každý den, abyste neztráceli čas s nabídkami práce, které jsou už obsazené.
Každý den hledáme nová volná místa, takže nabídka práce administrativa Středočeský kraj je denně aktuální.
Pojďte s námi hledat práci, která vás bude bavit a vydělá vám peníze, abyste si mohli plnit své každodenní radosti i životní sny.
Často kladené otázky
1️⃣ Jaký je průměrný plat ve Administrativa Středočeský kraj?
Na Pracomatu naleznete v sekci práce ve Středočeském kraji na pozici Administrativa 277 nabídek práce na plný úvazek. Nabízená mzda se pohybuje od 17300 Kč do 100000 Kč.
Průměrná nabízená mzda je 26187 Kč.
V této profesi a lokalitě můžete pracovat i krátkodobě, na částečný úvazek, nebo brigádně. Aktuálně je v nabídce 12 takových volných pracovních míst. Nabízená mzda se u nich pohybuje od 104 Kč do 450 Kč za hodinu.
Průměrná nabízená mzda při brigádě, nebo částečném úvazku v Administrativa Středočeský kraj je 156 Kč/hod.
2️⃣ Které firmy nejčastěji inzerují volná místa Administrativa Středočeský kraj?
Které firmy aktuálně hledají nové lidi v tomto městě a profesi? (číslo v závorce je počet všech inzerátů firmy na Pracomatu) :